Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
R19/16v
QUOTE(MuciX @ 19 Mar 2018, 10:01)
Nici eu nu inteleg de ce niciun producator nu pune in bord un martor pentru regenerare.
Stiu ca niste baieticu pejo, facusera ceva modificari si se aprindea un bec in regenerare.
*


Consum instant la logan de ce nu mai exista?
MuciX
MAI - bingo. Asta de regenerare nu a fost, punct.
YRX
Bre, v-ati luat de pompa, de dpf, numai la ulei nu s-a uitat nimeni... biggrin.gif
Trebuie sa-mi iau o interfata de diagnoza si atunci se clarifica multe chestii, am vazut ca da incarcarea dpf, km de la ultima regenerare, litri consumati de la ultima regenerare etc.
Urmatoarea chestie e curatarea egr ca e plin de funigine si intercoolerul, sunt curios cat ulei gasesc in el.
Dar se pare ca s-a intors iarna.... fuck.
R19/16v
tatabobu
Ba da, bine ca l-ai schimbat, nici din cutia daciei nu-mi curgea ulei asa de negru.
dizzy
Octavia manca la relanti, in functie de temperatura si AC intre 0.5-1.3, fara sa aibe FAP.
Probabil a ta manca un pic mai mult, pt ca ai 5 purcei la masa, probabil 0.7-1.5l
Cum adica Fuck ca s-a intors iarna? Adica ai 4wd si fuck?
Ia-ti orice interfata ELM 327 pe OBD2 (daca e suportat) si pui pe celular Torque sau VCDS mobile si gata.
La Octavie am stat mult timp cu interfata montata permanent.
La Kuga nu poci pt ca dau cu genenchiul in dansa
einstein1984
la logan nu pun diagul decat odata la 2 ani... da cica VW e masina...

19 Mar 2018, 12:51:
QUOTE(R19/16v @ 19 Mar 2018, 11:36)
Consum instant la logan de ce nu mai exista?
*


pai este la logan 2.
R19/16v
Pen'ca s-au razvratit aia capabili sa intretina cateva sinapse, care nu se intreaba de ce le consuma atelaju' 20 l/100km cand accelereaza de la 40 intr-a 5a...
YRX
Fuck ca s-a intors iarna si nu mai pot sa mesteresc, am atatea de facut si nu mai am rabdare. Cel mai nasol e sa-ti cumperi masina toamna, te invarti in jurul cozii toata iarna.
1,0 l/h, nici cu consumatori si ac nu sare de 1,1, motor cald bineinteles, valoare scrisa pe bord, nu masurata de mine.
Sa vad ce interfata imi cumpar, e plin olx-ul de VCDS, care mai de care se lauda ca a lui e mai buna. am gasit pe cativa in Bucuresti, ma duc cu laptopul si cu masina si o instalam pe loc sa vad ca merge.
dan22y
Grija mare la diagnozele de pe olx. 99,9% sunt china (bine si restul de 0,1% tot china) insa astea sunt sensibile si la adieri de vant... lasand gluma la o parte, ca cea de ross-tech nu prea gasesti in mintile ei... daca linia de can a fost afectata, se poate defecta interfata... daca nu conectezi intai interfata la masina si pe urma sa pui contactul si sa pornesti laptopul iar se poate defecta interfata... etc... am vazut un pomelnic de situatii probabile, atasate la o interfata din asta de pe olx, de zici ca e ceva dispozitiv de la nasa...
dizzy
Eu am 2 interfete, una cu sarma, una cu bluestutz.
Aia cu sarma are si VCDS crackuit e luata acu vreo 7-8 ani. Conectat la CAN masina, cu grija si atentie sa fie bine infipt, pornit masina, pornit laptopul (merge pe baterie), pornit vcds, bzz bzzz....
Aia cu BT merge lasata in port permanent, si te conectezi cu zmartafonu cu Torque sau VCDS mobile. Daca iti face trebuinta vreuna, le caut si ti le dau imrpumut.

YRX
Da, am citit si eu pareri, dar una originala iese din discutie, nu pot sa dau atatia bani doar pentru o masina... sau doua... wink.gif
Daca se strica interfata nu e o problema asa mare, numai sa nu-mi beleasca ceva.
La una din asta ma refer
https://m.olx.ro/oferta/vcds-17-8-1-romana-...-a-ID93igX.html

Mi-ar place si wifi, studiez, mersi de pont.
Bobule, elm nu este aia de Logan? Ca am din aia.
tatabobu
Daca vrei sa vezi ce putine poate un ELM327 zi, si trec intr-o seara cand vin de la birou.
dizzy
Mi-ar place si wifi, studiez, mersi de pont.
Bobule, elm nu este aia de Logan? Ca am din aia.

Aia e, stai relaxat, nu mai cheltui banii, daca nu te satisface aia, iti imprumut eu pe aia cu sarma ca suntem contarani
St
De curiozitate...ce faci cu uleiul uzat? Unde-l poti duce? Ma gandeam ca daca-mi iau o masina de fun, putin mai veche, sa schimb eu ulei si alte chestii simple de intretinere.
YRX
Bai, aia de Logan e K line. Touaregul este can, cum naibii merge aia pe care o am?
Vreau VCDS ul cu toate funcțiile, sa vad debitul la injectoare, presiunea turbo, procentul egr, dpf, sa acționez periferice.

A fost dus la benzinărie la Petrom. Aveam un Pet de 6 litri.
St
Il preiau ei contra cost sau cum functioneaza?
marksman
@YRX: daca imi aduc aminte bine, merge si pe K-line. Am diagnosticat un A4 vechi, de prin '99-2000 si nu mergea pe CAN, ci pe K (cred!). Banuiesc ca are un fel de "fallback" daca nu merge CAN-GW-ul spre ex.
YRX
Da, dar cred ca merge doar sa citești codurile de eroare.

St, nu costa nimic, trebuie sa ai un recipient curat pe dinafara. Mai mustăcesc ei ca trebuie sa se deranjeze să-l toarne în butoi, dar asta e...
Toate benzinăriile cred ca au.

Ironickuleee zi frate ce interfața să-mi iau, ca tu te pricepeai la asta... biggrin.gif... Ne lași sa ne strofocam aici.
tatabobu
QUOTE(dizzy @ 19 Mar 2018, 13:10)
Bobule, elm nu este aia de Logan? Ca am din aia.
*



Nu mai, e un generic OBD II care-i fabricat in China in 'jde milioane de bucati in 'jde mii de variante, OK-ish pentru aruncat un ochi dar ineficiente la orice altceva inafara de monitorizat cativa senzori, citit si sters coduri de eroare. Citit daca te bazezi strict pe cod, nu si pe descriere.
St
Multumesc!
dan22y
QUOTE(YRX @ 19 Mar 2018, 13:47)
Ironickuleee zi frate ce interfața să-mi iau, ca tu te pricepeai la asta...  biggrin.gif...  Ne lași sa ne strofocam aici.
*


Eu am luat o interfata prin toamna tot din B. de la un tip... tot varianta 17.x.x in l. romana... si dupa 3 sau 4 conectari la diferite masini din gama VW, a "decedat" softul... i l-am rescris tot prin cineva si acum merge bine... cost interfata 160lei...rescriere soft 50lei...
Deci merge si aia din linkul tau fara probleme...
L.E: merg codarile fara probleme...acceseaza canalele fara probleme, gen debit, corectii, temperaturi etc

Merci, asta vroiam sa aud...
bogdan_dsn
Toate care le gasesti pe olx sunt tot din china, de pe aliexpress. Daca o iei de pe aliexpress iesi cu ea la 20$, versiunea 17.1.3 parca.

Pe de alta parte pe vwforum, user-ul volksman parca vinde interfete orginale dar costa cam 1000 lei parca.
einstein1984
interfete originale vinde doar VW...
dizzy
Vrei sa faci ciuning?
Sa modifici diverse?
bogdan_dsn
Volksman e dealer autorizat VCDS.

Dar pentru schimbat o codare, citit niste parametrii e ok si varianta de pe aliexpress.
YRX
Einstein, vorbim de Ross Tech, se vând la liber și softul este gratuit, nu e pușcărie ca la Renault... biggrin.gif
VW în reprezentanțe folosește ceva care se numește VAS parca.

Bai, nu dau 3-400 de euro ca dorm pe preș.
Nu m-aș chinui sa comand de pe Ali, asa ma vad cu omul, o pipai, o probez, mai te ajuta cu un sfat etc., face și el un ban cinstit.
Așadar, ca sa încheiem și subiectul interfeței, știu ca e clona, dar dacă pot sa-mi diagnostichez una alta, sa acționez actuatori e perfecta.

Dizzy merci de oferta, dar vreau sa o am pe a mea, sa o pot folosi oricând.
MyKe89
Eu am 12.12.0 de câțiva ani (tot de pe oleics) și încă rezistă.
cj98czh
Nu vad de ce sa platesti dublu pret pe una din RO adusa tot din China.

Am comandat de pe ali pt baietii de la service cred ca vreo 5 tipuri de interfete, toate merg de nu au treaba in regim de service, deci folosite intens ..
YRX
Nenea Cluj, sunt mai old school, îmi place sa vad ce cumpăr. Și plus de asta, dacă nu merge n-o iau, dacă nu-mi place n-o iau, nu stau o luna doua sa o aștept și ăștia care fac comerț cu așa ceva mai știu și ei una alta.
Și la piese m-au învățat, sa vezi la e-piesa ce ma știu de frică, la telefon îmi dau toate detaliile, inclusiv data de fabricație a bateriilor, asta de când am luat faruri de Logan și unul avea o ureche ruptă în cutie. Dacă le trimiteau prin curier nu mai recunoșteau neam.

<span class='edit'>20 Mar 2018, 11:32:</span>
naughty1.gif

[attachmentid=1628083276]

Am pus mana pe el in sfarsit.

Ba, cred ca a fost masina lui Van Damme, are 3 inlocuiri ale parghiei de deblocare frana de mana, asta da fortos.... radmasa.gif
Discuri fata-spate la 144.000, mi se pareau mie noi, dar am zis ca sunt din otel Krupp de cea mai buna calitate ... biggrin.gif
Cardane la 120.000.
YRX
Salutare si bine v-am regasit... biggrin.gif
Ieri, fiind caldut afara m-am apucat de mestereala. Operatiunea filtrele si spalat vasul de expansiune.
Am inceput cu filtrul de polen. Asta se schimba destul de usor, dai un capac de sub torpedou jos si ai acces la aeroterma. Apoi inca un capac cu 2 suruburi ( hexagon de 5,5 mm, cheie speciala, s-a recurs la patent) si ai acces la filtru. Filtrul este unul mare si dichisit, cu carbune, sa nu ne gazam de la toate dieselele de pe strada... biggrin.gif
Dorel este prezent si la reprezentanta VW din Belgia, era pus invers, cu toate ca are o margine mai mare care intra intr-un canal, daca esti atent n-ai cum sa gresesti. Dar cu forta potrivita se poate orice.

[attachmentid=1628083882]

Filtrul de aer se schimba relativ usor, 2 cleme si scos furtunul care intra in turbo. Daca tot am scos capacul cutiei cu debitmetrul si un segment de furtun am curatat bine cutia filtrului, debitmetrul si traseul. Debitmetrul era cam jegos, l-am curatat cu contact cleaner si IPA. Filtru de aer am folosit Bosch pentru tari in curs de dezvoltare cu mult praf. Diferenta este un burete lipit pe fata exterioara a filtrului si 10 lei din buzunar. Al masinii nu era foarte jegos, fusese schimbat acum vreo 40k km. Conform VW se schimba la 60k, la ei cred ca tine atat cu siguranta, nu cred ca este cazul la noi.

[attachmentid=1628083881] [attachmentid=1628083880]

Vasul de expansiune l-am scos afara, l-am golit si am trecut la spalat. Acum am vazut de ce VW in TSB-ul oil cooler-ului punea pe deviz si vas nou. E al dracu de greu de scos uleiul din el. Dupa cateva ore de chinuiala cu apa, soda caustica, detergent, alcool am trecut la artileria grea - diluant. Deci cu detergentii am pierdut timpul aiurea, cand i-am tras o clatire cu diluant s-a luat si mama uleiului, a curs din el ca la balamuc. Sper ca l-am curatat bine, sa pot sa monitorizez situatia, mai trebuie sa bag vreun litru de apa in el, ca are peste 3 litri pana la semnul de maxim.
Cu ocazia asta am mai observat si sistemul de aerisire/ dat pe afara. Are un canal conectat la un furtun care ajunge in spatele contra aripii, daca da pe afara ai toate sansele sa nu observi, zici ca se scurge apa de ploaie.

Filtrul de motorina n-am mai apucat, m-am mosmondit mult cu vasul ala.
tatabobu
Ma, tu ai bagat Indian Pale Ale in debitmetru? 04.gif
einstein1984
a mai curata si dr mke debitmetru.. ca sa-l schimbe apoi, cu spray special de debitmetru cica.
YRX
Numai la bautura iti sta capul... biggrin.gif
Alcool izopropilic bre.

L-am curatat pentru ca era imbacsit cu ulei, e foarte aproape de furtunul de ventilare carter. Daca iti face figuri, nu prea rezolvi mare lucru cu curatatul. Al meu nu facea figuri, sa speram ca nu face nici dupa curatare. Stiu si de spraiurile seciale, dar tot un contact cleaner este si ala, dar la mult mai multi bani.

Ia bagati mai degraba recomandare pentru curatat EGR, clapeta shutoff, galerie admisie. Stiti, calamina aia imputita. Am vazut sprayuri speciale, sunt bune de ceva? Sau baia in motorina, benzina, decarburol e baza?
einstein1984
La renault folosim un diluant special, vine la o doza metalica ca aia de cola (semn ca ar manca ambalaj de plastic). 12 euro parca una...
aceiasi doza o poti folosi la curata injectoare de gume sau depunerile din circuitul de ungere (engine flush).
http://piese-origine.ro/Solutie-curatat-in...ault-7711224188
Reference: 77 11 224 188
Fabriqué en CEE

Dar pentru vana egr exista un device care excita solenoidul in PWM ca sa o deschida si se curata cu pensulica cu solutia asta.
YRX
Ejti nebun, 210 lei / 300 ml?
Iti dai seam ca-mi trebuie vreo 2, mai bine imi iau alt Egr... ohmy.gif
Oricum, solutia asta este injector cleaner, cred ca se utilizeaza in loc de motorina cu motorul pornit.
Altceva, mai ieftin, de la Bentley sau Aston, nu de la Renault... biggrin.gif

Egr-ul meu este vacumatic, electrica este clapeta.
dizzy
Din folclor, cica depunerile astea se curata bine cu ceva solutie de soda caustica, dar nu stiu detalii.
einstein1984
e de injectoare da, dar RSA o recomanda si la curatat egr. E un solvent in definitiv, incearca cu diluant nitro de exemplu.
YRX
Fara soda caustica si fara acid fosforic. Toate piesele sunt de aluminiu si nu vreau sa le innegresc. Caut un produs petrolier, pe baza de eter, alti diluanti.
Chiulasa la 16v am curatat-o cu un decapant de vopsea pe baza de eter. A iesit super dar din pacate nu mai am si acum nu se mai comercializeaza asemenea chimicale, toate sunt pe baza de soda caustica.
Hai ca egr-ul il mai pensulesti pana se dizolva, dar problema mare e la galerie si teava de legatura cu esapamentul pentru ca nu ai acces, trebuie sa dizolve solutia tot.
Am vazut pe net - motorina, benzina, decarbusolv, carb cleaner, egr cleaner, solutii de aragaz, dat foc galeriei.

Einstein, n-ai idee de ce contine chestia Renault? Asa am mai vazut solutii de genul la Liqui Molly, Wins, CRC etc. mai rezonabile.
dizzy
O duci la vreun concurs de frumusete? tongue.gif
YRX
Sunt perfectionist.... si amator de detailing.... laugh.gif
Vreau sa fac treaba treaba, nu sa curat o chestie si sa stric aspectul altora. Sunt convins ca exista solutii, altfel cum dracu' ar tine americanii chiulasele si admisiile polishate oglinda.
einstein1984
cauta o fisa de date de securitate pe baza referintei... poate explica pe acolo.

2 Apr 2018, 14:36:
QUOTE(YRX @ 2 Apr 2018, 14:25)
Sunt perfectionist.... si amator de detailing....  laugh.gif
Vreau sa fac treaba treaba, nu sa curat o chestie si sa stric aspectul altora. Sunt convins ca exista solutii, altfel cum dracu' ar tine americanii chiulasele si admisiile polishate oglinda.
*


pai aia nu au dieseluri sub 5 litri radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
YRX
Caut. La Winns sunt pe baza de acetona.
Lasă bre ca și România e de cateva ori mai mica decât SUA. Păstrăm proporțiile.

LE: Avea Dacia o soluție de curățat planurile de garnituri, aia cum se numea?
bucatzel
Pila.
einstein1984
spatula de lemn?
bucatzel
Aia-i pentru rosu-n-gat... 04.gif
YRX
Slăbuți... nono.gif
Loctite 7200 decapjoint. Deci cred ca un gasket remover îmi trebuie.
andreig1982
la tine exista vreo specificatie de filtru de aer "pentru sau nu pentru climat rece"?
intreb pentru ca la tractorul meu filtrul de aer bosch F026400172 cu burete d-ala e pentru "climat rece"
la polen ai mers pe bosch cu carbune activ? eu nu sunt multumit de cel oem si am luat ca la logan un mann FP2939 cu de toate : carbune activ cu polifenol, Cu efect antibacterial, Cu efect fungicid, Filtru praf fin (PM 2.5) smile.gif
si e mai ieftin decat ala de logan cu vreo 15 lei icon_mrgreen.gif
YRX
Nu, există 2 filtre, unul pentru mediu normal și altul pentru mediu cu praf, offroad etc. Diferența este buretele și prețul ~ 28 lei față de 56. Am zis sa iau pe ala HD, data viitoare cred ca iau simplu, oricum nu îl țin 60K.
Și cel de polen l-am luat Bosch. Este cu cărbune și pare destul de asemănător cu cel OE, care este Knecht.
andreig1982
Da, am vazut ca la alti producatori exista filtre pentru zone cu praf mult.
Dar vorbind strict de bosch, ei zic de :
[attachmentid=1628084025]
[attachmentid=1628084027]

Naiba mai intelege smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.