Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
Bicicleta galbena
QUOTE(MyKe89 @ 23 Aug 2022, 11:50)
Nu e 1.6 THP de origine PSA? Caz în care merge luat cu RCZ/207/208/308/DS3.
*


Cam fuge lumea de motorul asta, cel putin pe Peugeot. Complicat si stricacios.
Eu m-as uita la un TT pe benzina, daca nu apare un Mini decent (si nu vad de ce n-ar aparea, le vezi peste tot).




einstein1984
ne uitam noi sau domana lu YRX tongue.gif ?
MuciX
Domne, eu zic sa fim foarte atenti cu recomandarile aici: MINI e totusi un produs BMW, vad ca se dau masini din grupul VAG ca alternativa... Putina cumpatare totusi.

Adica desigur, putem accepta ca doamna YRX vrea MINI, dar sa nu il iaudam prea tare.
axabrt
Auzi da un vw up de ce nu?

Știu nu e o legendă...dar tptusi
einstein1984
adevarat si la ala si la mini te uiti in masina si aflii ce culoare are caroseria!
MuciX
Uite axo, tot 1 litru ca a ta.
einstein1984
QUOTE(MuciX @ 23 Aug 2022, 12:50)
Domne, eu zic sa fim foarte atenti cu recomandarile aici: MINI e totusi un produs BMW, vad ca se dau masini din grupul VAG ca alternativa... Putina cumpatare totusi.

Adica desigur, putem accepta ca doamna YRX vrea MINI, dar sa nu il iaudam prea tare.
*


nu stiu ce sa zic, ieri am vazut un Mini semnalizand, la bmwuri de ce nu pun tehnologia asta?[attachmentid=1628141411]
Asa e si la mini?
YRX
Ai de plm, am deschis subiectul preferat de pe DC - Ce masina sa-mi iau
S-a hotarat la Mini, cu toate ca am venit cu mai multe sugestii, eu ma bucur cel putin ca nu trebuie sa ma uit dupa vreun Polo, Clio, Fabia etc.
Da-l in ma-sa de motor, ca n-o fi mai prost decat tsi-urile lu' VAG sau TCE-urile lu' Renault. Nu mi se pare complicat deloc, e un 16V cu distributie pe lant, turbina e clasica, probleme inerente din cauza injectiei directe. Nu mi se pare scump la piese, ca e respandit si imparte repere cu multe masini, un lant de distributie pe OE BMW e vreo 300 de lei, m-am mai uitat pe catalog de un capac la motor care-i lipsea exemplarului cu pricina si era 100 de lei.

In rest, caut un Cooper S de prin 2008, cu interior misto piele, in mintile lui, original, fara tuninguri, cu jante originale. Daca gasesc cu esapamentul ala JCW e si mai bine pe la 5.000 de euro.
bucatzel
QUOTE(YRX @ 23 Aug 2022, 13:56)
Nu mi se pare complicat deloc
*


"How hard can it be?"

Chestia aia in care mufixu' zicea ca nu e mult unghi de bracaj, ca n-au loc rotile de motor, poate fi citita si invers biggrin.gif
einstein1984
el a zis raza mic de bracaj cand de fapt era unghiul mic si raza mare .
Succes la cautari, m-as mira sa il gasesti in 5000 de euro .
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 23 Aug 2022, 15:21)
el a zis raza mic de bracaj cand de fapt era unghiul mic si raza mare.
*

A fost nevoie de trei generatii la Logan sa vireze si el corect.
Muttley
Idem, 5ke pentru o masina in stare buna din 2008, totusi, apreciata de entuziasti, si cu ceva performante, mai ales pe foamea asta... cam greut.
einstein1984
Cred ca si mini one sau one diesel sunt scumpe la ora asta.
MuciX
QUOTE(MuciX @ 23 Aug 2022, 10:30)
Raza de bracaj mica (n-are loc de motor)
*



QUOTE(einstein1984 @ 23 Aug 2022, 14:21)
el a zis raza mic de bracaj cand de fapt era unghiul mic si raza mare .
*


doh.gif Am zis-o, am zis-o, aia e. doh.gif

23 Aug 2022, 14:58:
QUOTE(einstein1984 @ 23 Aug 2022, 13:45)
Asa e si la mini?
*


Asa e ce?
einstein1984
spatiul de picioare in spate, gen pt amputati, de aia era poza.
bucatzel
Nush' la ce v-ati uitat voi, incercam doar sa atrag atentia ca e nevoie de experienta in laparoscopie ca sa faci chestii prin masina aia. A cautat marian-j amu' vreo 2 ani o serie prin masina aia. I-am dat endoscopul, ca nu prea reusea s-o ocheasca altfel.
MuciX
QUOTE(einstein1984 @ 23 Aug 2022, 15:04)
spatiul de picioare in spate, gen pt amputati, de aia era poza.
*


Ai urcat vreodata intr-un seria 3 din ultimele generatii cu scaunele date in spate la maxim?
einstein1984
era2007, a lu doctoru si incapeam....
MuciX
Vedeai macar pedalele cand era scaunul in spate la maxim? Nu mai zic sa le atingi cu varful piciorului.
MyKe89
Sunt 2 opțiuni mari și late sub 5k. Mai mărești puțin miza și devin mai interesante...

În ordinea numerelor de pe tricou:
4500
4800 - ăsta e cu Remus, nu cu JCW. sad.gif

Clubman, deși bifate Cooper...
5990
6500

Roșu, dar din 2007?
5900
MuciX
QUOTE(MyKe89 @ 23 Aug 2022, 15:42)

QUOTE
Zylinder 3 nur ca. 5 bar Kompression.

Asta suna rau in orice limba ai citi. tongue.gif
MyKe89
N-am dat scroll suficient. Măcar mai are 3 pistoane bune, nu? tongue.gif
einstein1984
aia la 4500 zice "Zylinder 3 nur ca. 5 bar Kompression.Klima müsste neu befüllt werden.
Ich bin der 6. Besitzer." nu sunt as la limba germna,a dar cred ca explica e ce e 4500
YRX
Pe la noi se invart intre 4 si 6 mii, inca masini. Sub 4000 sunt uzate, peste 6.000 au vointa. Asta care m-am dus sa-l vad era 5.500, il lasa la 5000. 2008, 60 si ceva de mii de km.
Nu uitati ca e masina de nisa, e greu al dracu' de vandut, gagicile nu cred ca se baga la masini asa de vechi si li s-a dus buhul ca sunt greu de intretinut.

Aaa, mai gasisem una frumoasa foc, sub 5000, km tot asa, dar era Coupe. Eu, necunoscator, cand am vazut-o din fata nu mi s-a parut nimic suspect, era albastra, proiectoarele alea exterioare, dungi. Cand ma uit pe pozele din spate remarc ciudatenia. Asta n-am vazut-o niciodata pe strada. Pacat ca e de 2 locuri.

Terminati ba cu prostiile de loc in spate. Eu nu inteleg ce ati vrea, loc ca in Touareg si dimensiuni de Mini? Nu se poate! Cine vrea spatiu umbla cu camioane de genul, ca si eu de asta l-am luat. Masinile mari au loc mult, masinile mici nu, cand aud chestiile alea cu spatiu de la Golf in jos ma apuca boala.
Mini n-are portbagaj (160 litri), n-are loc in spate decat de copil, n-are garda mare sa te urci pe borduri. D-abia astept sa o trimit pe nevasta-mea la tara cu ea, ca nici in curte nu poate sa o bage... laugh.gif

Mike, la noi tata, pe OLX, ca la preturile benzinei nu mai merge sa fac excursie in Germania, ca ma costa 1000 de euro. Si sa conduc rahatu' ala 3000 de km, cam nasol.
Sunt cateva in jurul Bucurestiului care le am pe lista... dar dupa ce vin din Grecia, ca sunt obosit si m-am saturat de treaba.

Urmeaza 10 zile la Kalandra pe Kassandra, pescuit, scufundari, gratar, ouzo, ouzo, ouzo.... biggrin.gif
axabrt
Nu la fel de rău că asta...[attachmentid=1628141417]
MuciX
QUOTE(YRX @ 23 Aug 2022, 15:48)
gagicile nu cred ca se baga la masini asa de vechi si li s-a dus buhul ca sunt greu de intretinut.
*


E plin satul de fete cu MINI, masini si fete din toate generatiile. Abia astept sa incep sa ies si eu cu unul pe straße. wub.gif

23 Aug 2022, 16:00:
QUOTE(YRX @ 23 Aug 2022, 15:48)
Si sa conduc rahatu' ala 3000 de km, cam nasol.
*


Confirm pozitiv, cel putin la R53 cu scaune sport e cancer la drum lung. In niciun caz nu e de grand touring.

23 Aug 2022, 16:04:
QUOTE(MyKe89 @ 23 Aug 2022, 15:46)
N-am dat scroll suficient. Măcar mai are 3 pistoane bune, nu? tongue.gif
*


Macar de ar fi platforma buna pentru engine swap, dar n-ai ce pune in loc. Poate EV.


23 Aug 2022, 16:09:
QUOTE(MyKe89 @ 23 Aug 2022, 15:42)
Clubman
*


wub.gif

P.S. scaunele par la fel ca pe R53. Clar nu e grand tourer.
YRX
Mucix, da, are o aura de masina de fata. Da' fetele nu se baga la ele vechi, alea le-au luat noi.
Si sper sa gasesc una condusa de fete, nu de vreun boy racer.
MuciX
Mai bine niste bucse uzate, eventual niste supape arse bine decat un ambreiaj chinuit si jante frecate pe toate bordurile.
MyKe89
Mai există și car.gr, poate vii de acolo cu ceva. biggrin.gif
axabrt
Pentru jante frecate de toate bordurile am eu la Ford. Am și poze dacă vreți.
Și nu sunt fata...
MuciX
Nu stii niciodata, in vremurile astea.
YRX
Axa, tu esti neglijent, de asta le ai frecate.

Am uitat sa va povestesc deznodamantul la cutia robotizata Lancia Ypsilon. S-a reparat. Un acumulator nou, 2 capace facute la atelier, 2 carbuni pentru pompa si o siguranta seger. Si uleiuri, 75w80 si hidraulic. Merge ca in vremurile bune.
Un mare tepar, care ne e si prieten, voia 9.000 de lei sa schimbe tot robotul. A costat in total 1.600 de lei, cu manopera la un atelier.
Se repara fara probleme...
dizzy
Mbre, mergi cu doamna și vezi dacă ii place dânsei cum merge căruță, ca ea o volaneste.
Dacă doamna nu e prea întinsă pe axa Z, e loc în spatele dânsei, pana pe la 1.65m, ca daca e la 1.8m , nu prea.
Totuși, Mini e naspeta pe partea tehnica, un Polo/Fabia/207/Clio e mai prietenos la întreținere.
Le: și Fiesta. Corsa nu mi-a plăcut vreodată.
tr04www
Dacă comparăm Polo/Clio/Fabia/207 cu Mini e nasol. Omul a scris că nu are nevoie de spatiu in mașina, pentru aia exista Touaregul.
Eu l-am ținut pe al meu, Cooper 1.6 aspirat vreo doi ani. A necesitat un tampon motor care era slab de când am cumparat-o și o garnitura la capacul culbutorilor.
S-a vândut în două-trei zile de când am postat anunțul pe Olx, cu același preț cu care o cumpărasem eu in urma cu doi ani.
axabrt
Dintre toate înșirate acolo polo e cel mai ok.
Părerea mea de necunoscător.
Vad că Ford fiesta nu apare în lista. E și ea totuși ok.
Sau Opel CORSA.
Una deosebit de buna ar fi Mazda 2.
Una mai specială ar fi audi a2

Daca as vrea mașina mai deosebita de clasa mica la care nu contează spațiul personal as zice Opel Adam. E mult mai lipsita de bube decât minicooper.
Agrig
QUOTE(YRX @ 23 Aug 2022, 17:20)
Se repara fara probleme...
*



Se repara da` deja parca la astea moderne nu mai e nici o placere sa o faci...am schimbat cu baiatul bujiile de la un Lexus cu V6, nu-s greu de schimbat, ai loc berechet doar ca trebe data jos toata galeria de admisie, o groaza de furtune si mai ales un surub bagat in ala a mamii lor de proiectanti, pe la peretele de foc si bine strins, abia am gasit o inelara cu care sa-l pot da jos si har Domnului, am destule si de diverse forme, era sa ma apuc sa indoi la pozitie una... nu mai zic ce fain a fost de pus inapoi surubul buclucas, lucrat ca la MIG 19, blestemul mecanicilor de aviatie, surubul legat sa nu se piarda daca-l scapi, cheia la fel sad.gif ...incintator de lucrat la astea noi, la Megane e cam tot pe acolo...imi aduc aminte de povestile de groaza ale mecanicilor cu Oltcit-ul... radmasa.gif
b06fcn
Decat A2, mai bine un A-Klasse sau GLA...
Desi, din experienta cu a mea consoarta si plecand de la premisa ca toate fetele sunt la fel, daca doamna YRX vrea Mini, ala ramane. La mine a zis GLA si nimic altceva...chiar daca acum a vazut ce inseamna benzinar turbo si cutie sport wub.gif
bucatzel
QUOTE(YRX @ 23 Aug 2022, 15:48)
Terminati ba cu prostiile de loc in spate.
*



Parca ziceai ca ai copii, de aia le pomeneam.
YRX
Bucatele, am unul, deocamdata are 10 ani / 1,55, cred ca incape in Mini, in spate, fara probleme. Cand n-o mai incapea, o sa-l preia el, sa plimbe gagicile la mall... biggrin.gif
Eu va ziceam in general de spatiu la masinile mici. Care nu e, indiferent de marca / model, degeaba tot cautam. Masina mica e masina mica, are avantajele ei, dar spatiul in spate si portbagajul nu se numara printre ele. N-o sa fie de plecat cu jumatate de casa dupa noi, poate cu ocazia asta invata si cineva ca nu-ti trebuie tote prostiile dupa tine, ca pana acum am avut numai masini cu portbagaj serios.


Axa trebuie sa fie draguta si eleganta, construita bine, cu lucruri de calitate pe ea, ca de aia o iau veche, sa ma bucur de dotari peste Sandero nou. Parca n-as mai vrea cutiile alea insipide cu plastic negru inauntru si cu aspect de masina de servici. Ea a avut un Focus sedan de servici, a fost incantata de el, dar nu stiu ce dracu' sunt asa scumpe la SH, parca sunt masini de colectie.

Fcn, ea a zis ca-i place. I-am aratat Eos, Alfa Giulieta, Audi TT, etc. Gasisem un SLK gen2 de statea matza in coada, dar are si ea dreptate, e de 2 locuri. I-a mai placut New Bettle, dar gen2 e cam scumpa si cam rara, motorizari asa si asa, parca n-as lua 2.0 Tdi sa-l frece in oras. Asa ca Mini sa fie, initial zisesem 1.6 aspirat, dar daca se poate turbo de ce nu, poate fac si eu cu ea un Transfagarasan sau o Babarunca... biggrin.gif

Agrig, asta e, asa sunt construite, asa trebuie sa lucram. Au mai aparut si diverse unelte care ajuta la spatiile aglomerate. Pe mine ma enerveaza lipsa de la vanzare a pieselor, in special a celor marunte, cu care sa repari subansamblele. Politica de piese a producatorilor, pentru un oring sa inlocuiesti un intreg subansamblu.

Cat despre fiabilitate, nu mi se pare ca ar fi o catastrofa de masina. Avem totusi pe BMW in spate, m-am uitat un pic pe catalogul de piese, e foarte bun si detaliat, exista multe fabricate, deci si aftermarketul e acolo in caz ca se nesimtesc. Singurul lucru, vreau sa plec de la o baza buna, la care sa-i rezolv punctual lucrurile, sa nu am de facut lucruri penibile gen rugina pe dedesubt, scaune arse cu tigara, sau mucegai in mochete. Eu daca observ o chestie imi sta pe creier pana o fac, asa ca o sa ma pierd in detalii de genul "capacel lipsa" sau "ornament zgariat".
Restul le facem, distributii, bobine, bujii, bucse chiar si o bara de revopsit.
axabrt
Înțeleg. Daca e mini atunci sa fie in culoarea aia verde englezesc
Cam că asta...
https://www.olx.ro/d/oferta/mini-cooper-clasic-IDfY6Yz.html
Sau măcar varianta de prin anii 2000
einstein1984
se repara robotu la robotizata, sigur ca se repeara, dar sa-mi arati mie atelierul acre se apuca sa schimbe cabuni la motorul pompei.... Sau sa faca dopuri la strung si sa si dea garantie la toate astea.
cj98czh
YRX, eu inteleg perfect .. asa m-am pricopsit cu turbodrujba de Clio doar pt. ca era rosie cu bord rosu si ceva rosu pe scaune ... in rest nu a mai contat nimic ... daca aia este masina pe care o vrea, aia este si gata smile.gif

si de cand cu lucrul de acasa o conduce rar spre deloc, nu este de acord sa vand trotineta chiar daca este la aproape acelasi pret cat am dat eu pe ea acum vreo 4 ani ... pe motiv ca este masina ei si asa ramane ... asa sa ramana smile.gif
dizzy
Stimabililor, o vorba din batrani zice ca
Happy wife, happy life;
Vezi ca cel de 10 ani si 1.55 o sa aibe in 2 ani 1.75
Deci masina ar trebui luata cat sa incapa si unul cat ta_su in spate sau mai mare
IRONICK
QUOTE(YRX @ 24 Aug 2022, 07:22)
Bucatele, am unul, deocamdata are 10 ani / 1,55, cred ca incape in Mini, in spate, fara probleme. Cand n-o mai incapea, o sa-l preia el, sa plimbe gagicile la mall... biggrin.gif
*


Bun asa!
YRX
Axa, o sa fie R56, adica a doua varianta, doar n-o sa iau masina lui Mr. Bean...

Einteine, ba sa faca, ca bani vor toti ca la balamuc. Ce o fi asa de greu sa schimbi niste carbuni la un motor electric? Nu, aruncam tot motorul cu pompa cu tot. La noi nu se poate nimic, in schimb in SUA, UK, Pakistan etc. se reconditioneaza de la blocuri ABS la LCD-uri pe bord, nu mai zic de reproduceri de elemente de caroserie, piese de plastic etc. Dar ei au meseriasi, ateliere si buna vointa. Prima replica a teparului de prieten a fost ca putea sa ia 3.000 de euro la rabla pe ea.
einstein1984
Gasesti pe aliexpress si generator de gaz pt airbag sau chinga pentru centura sa o schimbi, nu te impieidca nimeni. Partea cu garantia e problema...
De la o aripa reprodusa in general nu mori, daca robotoul da a 3 in loc de a 5 in depasire si blocheaza rotile e psoibil sa mori. Ghici cine e de vina? De asta zic ca sa si dai garantie pentru reparatii pe genunchi , pentru care producatorul nu iti da metoda iti asumi o raspundere. Si nu isi asuma nimeni rapsunderea aia pentru pretul a 2 carbuni.
IRONICK
Habar nu ai tu cate cate reparatii ca asta se fac. Si culmea, de multe ori sunt executate mai bine ca producatorul.
MuciX
Desi vorbim despre einstein1984, el pune corect problema, nu e vorba de calitate luata in modul, cat e de garantia sigurantei lucrarii si asumarea responsabilitatii in caz de ceva.
IRONICK
Ca tot vorbim de producatori si garantie, de ce Dacia recomanda strangerea casetei de directie cand are joc? Recomanda sa o strangi (de n ori) pana nu mai revine volanul si apoi sa o inlocuiasca. Nota tehnica pentru dealer sa faca economie la casete de directie.
Agrig
Carbunii lui peste!
Se ia o pereche de "carbuni" mai mare cu acelasi stil de fixare si de ia la freza sau la polizor, sursa e pe la service Makita, Bosch...doar sa se doreasca.
Riscul este fix acelasi cu cei originali, si la aia de poate opri motorul din cauza uzurii lor, si la o clasica se poate fisura "soarele" fix dupa ce ai depasit si cind sa schimbi treapta nu mai poti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.