bgdrenault
8 Apr 2021, 11:09
Plumb?
La testul psihologic din armata m-au intrebat daca imi place sa omor muste.........le am zis ca nu am cum sa omor ceva asa angelic.
Cred ca nu treci testul, Agrig
Ba`l trec!
Faceam testul anual si aveam o intrebare de genul: va place sa omoriti animale? sau cam asa suna.
De fiecare data raspundeam DA!
Facea psiholoaga ochii mari si intreba: cuuuum asa?
-Sa vedeti ce fericit sint cind reusesc sa omor soarecele din casa!
Mai aveam si astfel de probleme, acuma nu, am armata de mite impreuna cu seful lor, tekelul si nici in curte nu mai ajung.
Ma rog, toata lumea intelegea dar recunosc, in momentul in care am trecut la formulare am bifat NU.
Laurentziu83
8 Apr 2021, 11:29
Testele alea erau facute de psihopati.
Pui intrebari gen "mama ta e o femeie buna?"
bgdrenault
8 Apr 2021, 11:51
Ei, nu s chiar cretine, ca ei teoretic corelau raspunsurile de la o intrebare cu cel de la alta intrebare.
Probabil ca au ceva relevante, bine, ca unii psihologi sau psihiatri au nevoie de camasa de forta e altceva.
einstein1984
8 Apr 2021, 12:07
ideea era sa gaseasca psihopatii..
Da, deci am fost indus in eroare, avem si oring-uri binenteles, ma gandeam eu cum bagi o conducta cu clips in cilindrul de plastic fara... doh! Faceam rahatu' praf, toti zic pe forum-uri sa le schimbi ca altfel curge sigur.
Celebrul kit 1K0798741 care este la toate manualele lu' VAG, asa ca mai astept pana se misca Autokarma.
QUOTE(YRX @ 8 Apr 2021, 11:10)
Bai, porumbeii par sa fie cam deranjati de ele.
Porumbeii e aia cu deviza: white car black shit, black car white shit
IRONICK
9 Apr 2021, 08:54
QUOTE(bion @ 8 Apr 2021, 18:02)
Porumbeii e aia cu deviza: white car black shit, black car white shit
Acum iti duc dorul pe topicul de bancuri. A inceput sa posteze geniul ainstain pe acolo.
Sunt de moda veche. Ma retrag cand nu e locul meu.
Vii sa ma stresezi pe mine cu excelu' tau...
tatabobu
9 Apr 2021, 14:31
Toate ca toate, da' Ironik are dreptate: veneam si eu sa-ti fac galerie cat te luptai cu zburatoarea aia
M-ati omorat... Data viitoare va chem sigur, voi stati la acoperire le tunurile antiaeriene.
Autokarma mi-a adus garniturile pe sest, fara telefon, fara nimic, direct mesaj sa vin sa le iau, deci maine umblu la tulindru... vine careva sa ma ajute? Sa vad care dintre voi, grasilor, incape sub Touareg...
tatabobu
9 Apr 2021, 16:06
Daca nu-s la plantat copacei in spatele blocului, vorbim. Da' nu incap sub.
Mie imi scartaia in 1/3 medie a cursei pedalei de ambrieaj. Au zis ecspertzii , din cauza de cilindru. L-au schimbat, nu numai shaiba. Fiind garantie din parte-mi puteau sa schimbe toata masina.
La excell am renuntat ca numai am suficienta memorie pe hard
Victorine
9 Apr 2021, 20:47
As veni eu, da maine tre sa ma bag sub a mea sa schimb mansoanele de la esapament ca s-au copt si sta stramb finala. Exact asa cum ma avertizase Marian la ultima inspectie...
Io miine tre sa ma uit la un etrier pe spate la Patrolake, e discul mai cald deci celelalte, nu fierbinte dar pe la 40C, nu-i normal.
Ala eu, ala eu...
A inceput campania de primavara la reparat troace, s-au cam adunat peste iarna.
Numai Ironicku cred ca e la ski, ce blana lui...
M-am programat si la vaccinare, nu mai credeam ca-mi da SMS Gheorghita, cel putin nu anul asta, la ce liste sunt pe Bucuresti. Trebuie sa-mi fac curaj, ca mie mi-e frica de injectii, pe vremuri am bagat groaza intr-o dentista...
Īl aduc pe fiu-meu . Asta īncape sigur.
tatabobu
10 Apr 2021, 16:34
Haide ma, asta e ora de trezit vecinii sambata cu lucrat la masina?
IRONICK
10 Apr 2021, 17:46
QUOTE(YRX @ 10 Apr 2021, 07:32)
Numai Ironicku cred ca e la ski, ce blana lui...
Nope, wk-ul asta, nu pot sa plec.
Si nici ala viitor, ca-i etapa internationala si trebuie sa fiu in alt loc.
Laurentziu83
10 Apr 2021, 21:37
QUOTE(YRX @ 10 Apr 2021, 08:32)
M-am programat si la vaccinare, nu mai credeam ca-mi da SMS Gheorghita, cel putin nu anul asta, la ce liste sunt pe Bucuresti. Trebuie sa-mi fac curaj, ca mie mi-e frica de injectii, pe vremuri am bagat groaza intr-o dentista...
Mai tare o sa te doara degetul asistentei pe umarul tau decat ai sa simti acul seringii in muschi. Eu aproape n-am simtit nimic.
Seara o sa te doara muschiul exact ca la febra musculara si o sa te doara putin daca dormi pe o parte pe acel umar, dar nimic de speriat. Cel putin asa am simtit eu la Pfizer.
Am schimbat ieri cilindrul receptor.
Treaba a mers usor, m-am enervat ca nu am avut un dop potrivit pentru teava, sa-i pun pana mesteream cilindrul, asa ca a curs lichid ca la balamuc, mai ales pe mainile mele.
Cilindrul intra usor fortat intre furca ambreiajului si locul surubului de blocare, m-am chinuit un pic mai ales ca nu aveam nici pozitie prea buna sa-l imping.
Acum, cilindrul vechi (original al masinii) nu curgea, era intreg, doar un joc pronuntat la bila care sta pe furca ambreiajului si in ax lateral. Ala nou e mult mai rigid, dar nu cred ca problema mea venea de acolo.
[attachmentid=1628127060]
L-am si dezmembrat pe cel vechi, in cautare de probleme.
Constructia lui este foarte simpla, este din plastic integral, are o singura garnitura care, intr-adevar, daca se duce curge lichid afara. Nu-mi dau seama daca face uzura pe alezaj (cursa lui utila este foarte mica comparativ cu cursa libera) ar putea sa se blocheze sau sa meaga sacadat fara sa dea lichid pe afara.
Aerisirea sistemului este laborioasa, trebuie sa insisti, cu multe cicluri. L-am aerisit cu o seringa de 120 de ml (de uz veterinar) cu care am tras in faza initiala pana a venit lichid. Apoi cu seringa conectata la aerisitor si tinuta in vacum am facut pedale si tinut apasat pana am tras vreo 200 ml de lichid, tot veneau mici bule. Fara vacum aplicat aerisitorului curge foarte putin lichid si ma prindea noaptea.
De fapt, cred ca problema era de aerisire, ori a fiert lichidul si a facut bule, ori, in vara cand l-am aerisit prima data n-am facut o treaba prea buna. L-am aerisit doar vacum, cu o cana din aia de frane care se conecteaza la compresor. Acum, cu seringa, i-am aplicat o forta mult mai mare fata de dispozitiv, plus impins cu pedala.
La sfarsit cursa ambreiajului este corecta, are progresivitate si permite un control foarte bun. L-am testat putin, dar pare binisor. Forta de apasare pe pedala imi pare mai mica decat inainte, acum seamana a ambreiaj asistat, cursa utila este destul de lunga si punctul de cuplare unde trebuie.
Sa-l testez calumea in toate situatiile si vad cum sta treaba. Daca mai face figuri schimb si pompa de la pedala.
A, si inca ceva:
Catalogul de piese a fost evaziv la garniturile de teava, asa ca lamuresc problema.
Manualul de reparatii da o poza cu tipurile de tevi si oring-urile aferente si zice sa folosesti ce se potriveste.
[attachmentid=1628127061]
La mine a fost teava nr 1, cu un simplu oring rotund.
L-am gasit in kitul 1K0798741 care acopera toate tevile VAG.
[attachmentid=1628127062]
Dar puteam sa o rezolv mai ieftin cumparand doar oring rotund cautat dupa codul OE - 02F141143A care nu mai este disponibil, dar exista echivalente Bosch, Topran etc. la vreo 8 lei in loc de 46 kitul. Dimensiunea lui este 9.25x6.07x1.78
Bun asa, deci o zi productiva la toti!
Din pacate vad ca la masinile mai noi is tot mai multe facute din plastic...
Daca are joc mare pistonasul poate aparea o impanare si mers in trepte.
Sa speram ca doar atit a fost.
Eu banuiam culisele la Patrol, la astea au obiceiul sa se intepeneasca, acum erau cu vaselina curata, ca noi.
S-au intpepnit placutele in ghidaje, rugina si placute fhidaj de inox.
Se spalase deja pasta de pe inox si mergeau mai greu, tendinta clasica dintre inox si otel de gripare.
Sa stii ca si gresarea urechilor placutelor e cu dus si intors, merge bine o perioada pana atrage unsoarea suficient praf, dupa aia trebuie curatate iar.
M-am plimbat cu Touaregul azi prin oras si a mers ambreiajul impecabil. Nu stiu daca l-am incins suficient dar n-a mai facut nici o figura, chiar este mult mai comod si mai progresiv, nu mai zgudui masina la schimbari rapide. Dar tot nu am ajuns la o concluzie clara privind cauza.
Mai are si cateva chestii pe traseu care nu stiu ce fac, rotita aia ciudata de pe teava si un guguloi aproape de cilindru. In poza este teava de sus, asa arata la mine. Daca ma lamureste careva ce rol au raman dator.
[attachmentid=1628127077]
Pai nu sint gresate, pasta aia de Cu dupa citeva ore isi pierde proprietatile de ungere, cel putin aia ce o am eu, este in spray si se evapora agentul de transport, ramine ceva pelicula de Cu doar.
Asa e recomandat de Nissan in manual, asa facem.
Laurentziu83
11 Apr 2021, 22:33
QUOTE
Acum, cilindrul vechi (original al masinii) nu curgea, era intreg, doar un joc pronuntat la bila care sta pe furca ambreiajului si in ax lateral. Ala nou e mult mai rigid, dar nu cred ca problema mea venea de acolo.
Eu zic ca de aici venea problema. Conteaza enorm de mult un joc mic cand vine vorba de precizie.
Eu am schimbat de curand un cap de bara la care aveam un joc mic, chiar si mecanicul mi-a zis ca "mai mergea", insa pe mine ma enerva teribil pentru ca trebuia sa corectez des pozitia volanului pe autostrada la 130, chiar asta era si reclamatia mea, ca simt masina instabila pe sosea. La 100 era ok. Dupa schimbare nu mai am nici un stres.
IRONICK
11 Apr 2021, 22:38
Ai facut geometrie dupa?
Laurentziu83
11 Apr 2021, 22:50
Evident, l-am schimbat in reprezentanta.
IRONICK
12 Apr 2021, 01:03
Altceva voiam sa zic.
Geometria dereglata face ce reclami tu, nu un cap de bara cu joc.
Laurentziu83
12 Apr 2021, 09:16
Era facuta in urma cu 30 de mii de km la schimbul de amortizoare iar fenomenul incepuse sa se manifeste din ce in ce mai mult.
Pana la urma, orice joc in mecanismul de directie inseamna o geometrie dereglata, nu?
Ar fi si jocul ala o treaba, ca furca nu este impinsa liniar ci oarecum arc de cerc.
Intre timp am aflat ce e chestia de pe teava hidraulica - damper de vibratii. Sa moara, ce complicatura, doar sa nu te gadile in talpa rezonanta motorului. Masinile astea sunt proiectate numai pentru femei? Nu stiam eu de ce e vreo 150 de euro teava.
https://www.thepartsalliance.com/hydraulic-...ions-explained/
BN64FLO
12 Apr 2021, 20:30
Cred ca nu mai citesc topicul asta daca mai bagi asa preturi la piese
mie mi-a cedat macaraua stanga fata...se demonteaza cu tot cu rama sau inca nu ai experimentat? Din cate am vazut, asa pare, e ca la audi...
Desfaci tapiseria, protectiile de plastic de pe canturi suruburile laterale ale cadrului (4), suruburile de la yala, suruburile de pe interior (vreo 6), scoti cilindrul (are un surub pe laterala), scoti cablul yalei din maner. Ridici cadrul din ghidaje si separi usa in doua. Apoi ai niste nituri care le gauresti si scoti macaraua. Nu e foarte dificil, dar iti trebuie ajutor cand separi usa, e foarte grea si un scaun, ceva pe care sa o sprijini.
Dar ce a patit? Verific-o electric mai intai.
Vezi mai inapoi, cand am umblat la yala, e pozata usa desfacuta. Daca ajungi sa o desfaci in doua dupa aia e usor cu macaraua.
Uite si aici
http://www.automanuals.biz/volkswagen/toua...-door-lock.html
De atenuator hidraulic, valva de izolare, valva unisens mai stiam insa sa dea gaia daca am auzit pina acuma sa puna asaceva pe masini si ma rog , am mai mers cu din astea cu hidraulic destul de mult.
Oricum ce am vazut pe acolo parca nu seamana a hidraulica aia de-o stiam eu, alama, cilindrii din Aluminiu turnat, teava de CuNi, etc., mai nou ABS la greu si probabil conducte de Fe zincat...
Nasoale vremuri am ajuns.
P.S. probabil se feresc mai repede de aparitia efectului de "ciocan hidraulic", ala este periculos in astfel de instalatii, probabil or fi avut ei ceva probleme de au complicat-o atit de mult.
[attachmentid=1628127122]
Asa arata unu batrin si cinstit.
BN64FLO
12 Apr 2021, 21:23
QUOTE(YRX @ 12 Apr 2021, 21:04)
Desfaci tapiseria, protectiile de plastic de pe canturi suruburile laterale ale cadrului (4), suruburile de la yala, suruburile de pe interior (vreo 6), scoti cilindrul (are un surub pe laterala), scoti cablul yalei din maner. Ridici cadrul din ghidaje si separi usa in doua. Apoi ai niste nituri care le gauresti si scoti macaraua. Nu e foarte dificil, dar iti trebuie ajutor cand separi usa, e foarte grea si un scaun, ceva pe care sa o sprijini.
Dar ce a patit? Verific-o electric mai intai.
Vezi mai inapoi, cand am umblat la yala, e pozata usa desfacuta. Daca ajungi sa o desfaci in doua dupa aia e usor cu macaraua.
Uite si aici
http://www.automanuals.biz/volkswagen/toua...-door-lock.htmlAuu, e de munca la ea...am mai desfacut asa usi de g5/jetta (lucrez tinichigerie si macanica) speram sa scap mai rapid
electric e ok, motorasul misca 2 mm in jos si in sus...cel mai probabil a sarit sufa de pe roata motorasului...comand o macara si intr-o seara ma pun pe treaba
Initial si eu m-am speriat ca e dificil, dar pana la urma mi-a placut sistemul cu usa desfacuta in doua.
Agrig, asa stiam si eu ca arata circuitul ambreiajului. Dar mai invatam lucruri noi.
BN64FLO
13 Apr 2021, 19:47
Mda...e destul de ok fata de alte modele la care iti zgarii toata mana ca sa scoti o macara, dar fata de g4, fabia, octavia si ce o mai fi pe aceeasi platforma, unde cu capitonaj jos si 10 suruburi desfacute, ai dat macaraua jos, la asta ai un pic mai mult de lucru si de reglat apoi
QUOTE(YRX @ 13 Apr 2021, 06:04)
Agrig, asa stiam si eu ca arata circuitul ambreiajului. Dar mai invatam lucruri noi.
Da, ca-i din plastic!
Macar pompa e metalica sau tot ABS?
Nu e metalica nici pompa, e din plastic ca si cilindrul.
Dar nu sunt din ABS, sunt facute din PP-GF, 30 sau 50 nu mai stiu. Oglinda alezajului era aproape perfecta dupa 14 ani, deci materialul rezista bine.
Eu m-am bucurat ca am cilindru extern, nu rulmentul ala cu cilindru integrat...
Deci polipropilena armata cu 30% fibra de sticla, ma rog, daca tine la conducta de apa tine si acolo.
Cilindrul n`are de ce sa se zgirie, nu se freaca pe el decit "segmentii" pistonasului care prbabil sint O-ringuri dein ceva material siliconic sa tina la lichidul folosit, atit timp cit totul este curat in circuit nu-i problema.
La masini grele nu stiu sa fie folosit sistemul cu rulment si cilindru de presiune integrat, ma rog asa stiam eu.
Cu cilindrul vietii am uitat sa spun si despre recolta catch can-ului.
Cand bag ochiul la recipient, aproape plin. Fiind sezon rece a adunat si apa, se vede diferenta de culoare.
[attachmentid=1628127208]
Si la ce ajuta acea capcana?
Hai bre, ca am discutat de chestia asta pe zeci de pagini.
Am instalat catch can-ul BMW pentru a scoate vaporii de ulei din admisie ca sa nu mai fac pamantul ala infect pe EGR si galerie. Scotand vaporii de ulei din ecuatia ulei + funigine rezulta mai putine depuneri in admisie, deci motor mai fericit.
Uite, pe aici am discutat de el -
https://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=314651&st=1530#
Si tampitii aia la vw nu au avut minte sa monteze un pet.tststs
O fi cum spuneti insa e Diesel, i se rupe de vaporii de ulei.
La benzinar, da e pacatoasa absorbtia de vapori de ulei insa la asta...
A montat si VW, unul si mai meserias, cu 3 cicloane, pe Audi S-uri. BMW a pus 2, ca e V8.
Agrig, nu motorul in sine, ca ala arde tot ce ia foc, tot ce e in aval de EGR nu e prea fericit, din plenum-ul galeriei am scos 1kg de smoala. Chiar si intercooler-ul este mai putin eficient cu ulei pe pereti. DPF-ul este blocat de oil ash, deci cu cat mai putin ulei ars cu atat mai bine. M-am uitat in admisie si situatia este mult mai buna de cand am prostia aia.
Investitia e mica si efectul e mare.
Posibil, la mine nu`i pus insa EGR este blocat, asa l`a luat baiatul direct din Germania, galeria este curata la 80KKm, adica n`are depuneri de carbon pe ea.
Cea mai mare porcarie o face intoarcerea esapamentului in admisie, EGR-ul, acolo sint gazele luate direct din evacuare.
La benzinare, da, mai rupi segmentii, la Diesele se simte in consumul de ulei...
Pai, fara EGR normal ca e curata.
EGR-ul aduce funigine, dar combinatia cu vapori de ulei e nenorocire, aia face depunerile alea serioase, pur si simplu smoala de 2 cm grosime.
In EGR cooler, de exemplu, depunerile erau la nivel acceptabil, doar o pelicula de funigine uscata.
einstein1984
16 Apr 2021, 08:33
Oare nu o fi uleiul prea volatil?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.