Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
pishky
si lui ii plac (probabil la pret), vroia doar sa arunce lumina lui Divina pe altul.
argon
Chiar nu mi-a placut niciodata Laguna 1, si la cat costa o Laguna 2 eventual benzina mai nou, nici avantajul pretului nu-l mai are L1.
dr_mKe
Stim, tie iti place Sexpero, Matiz si Damas radmasa.gif

Dodone
Dom' doctor, Espero a fost o masina de exceptie la vremea ei. Trateaz-o cu respect.
dr_mKe
Toate primariile de sat aveau in dotare wub.gif de 1.5, evident tongue.gif

PS > Laguna 1 a fost o masina trendsetter la vremea ei tongue.gif
argon
QUOTE(dr_mKe @ 23 Mar 2012, 10:41)
Toate primariile de sat aveau in dotare  wub.gif de 1.5, evident  tongue.gif

PS > Laguna 1 a fost o masina trendsetter la vremea ei  tongue.gif
*



Du-te bre, la Orastie au inca, si e oras! Si la Zam iar am vazut wink.gif
npleshea
Espero a fost o masina adevarata la vremea ei, cu dotari pe care nici azi unele masini nu le au dar Espero e azi o masina veche desi cand aparuse era o adevarata limuzina. De aia a fost preferata si de primarii si consilii judetene. Avea insa un consum cam mare insa irelevant pentru institutiile astea ale statului.

Laguna 1 a fost urmasa lui Safrane care la randul ei a fost o masina revolutionara, prima din gama Renault care a avut sinteza vocala. Varianta breck a fost cea mai reusita. Are unchiul meu una pe care a cumparat-o de noua pe firma si acum are 450 de mii de km cu ea. Laguna 2 e mai pretentioasa, mai plina de electronica si mai putin fiabila dar e mai aspectuoasa si atat.
argon
Pe acelasi principiu, Lastunul e mai bun decat Laguna 1, are mai putina electronica, e mai putin problematica blush.gif
pishky
marele avantaj al sexperoului este ca se poate flecsa si repara cu spuma,
am 2 vecini aici care repara zilnic la masina, daca trece o zi fara sa surubareasca la masina inseamna ca si-au irosit o zi din viata.

poluam topicu degeaba
b76bgaarh
nlplesha, gresit. laguna 1 a inlocuit renault 21. safrane a inlocuit renault 25. sunt clase diferite.
Laurentziu83
@Marian: cum stai cu consumul de ulei? A meritat 5w40?
dr_mKe
Din cate stiu eu nu era o problema consumul de ulei.
bucatzel
QUOTE(b76bgaarh @ 24 Mar 2012, 09:15)
laguna 1 a inlocuit renault 21.
*



Care la randul ei, inlocuia R18-le.
Care venise in locul lui R12.

Amu' sunt curios ce piese au supravietuit evolutiei tongue.gif
Dodone
Sigla ? Termostatul ?
npleshea
QUOTE(argon @ 24 Mar 2012, 08:04)
Pe acelasi principiu, Lastunul e mai bun decat Laguna 1, are mai putina electronica, e mai putin problematica blush.gif
*


Pe principiul acesta trebuia sa ramaneti la Dacia Breck. Nici nu va costa atat de mult cat Megane-ul.
Lastunul e o pasiune. Desi in prezent masina de zi cu zi e o Dacie Berlina pe injectie si GPL, am condus si masini foarte bune, iar unele le-am si detinut in proprietate.

QUOTE(b76bgaarh @ 24 Mar 2012, 09:15)
nlplesha, gresit. laguna 1 a inlocuit renault 21. safrane a inlocuit renault 25. sunt clase diferite.
*


Aveti dreptate, 25-ul face parte din linia de limuzine de la Renault. Nu stiam ca are sinteza vocala, cel pe care l-am vazut eu nu avea aceste optiuni.
marian-j
Buna seara.
Imi cer scuze pentru "tacerea" indelungata.
Am traversat o perioada foarte grea.
Incerc sa ma "adun" si cat de curand va voi raspunde la toate intrerbarile.
marian-j
QUOTE(andri1940 @ 22 Mar 2012, 18:56)
Felicitari pentru masinute, sunt foarte frumoase si ingrijite!

As avea nevoie de un sfat, coane marian, ca tare ma bate un gand sa cumpar si eu o frantuzoaica din asta, imi place chiar mai mult decat laguna2. Imi va folosi doar la drum lung, in oras nu o sa mi bat joc de ea, asa ca as vrea sa stiu daca ai intampinat probleme deosebite la masinuta pana acum si daca esti multumit de motorizarea de 1.6. Multumesc anticipat!
*



Multam fain,colega! smile.gif
Ma straduiesc sa mi le ingrijesc cat se poate de bine.
In mare sunt destul de multumit de masina desi am intampinat niste greutati la care nu ma asteptam.Voi explica mai jos care au fost acestea.Deocamdata!Sper sa nu mai am parte si de alte neplaceri.
Motorizarea de 1,6 este ok dar daca ti-ai putea lua una cu motor de 1,8 ar fi si mai bine.Am inteles ca ar avea cam acelasi consum ca si cea de 1,6 dar se misca mai cu talent.Ideala ar fi cea cu motor de doi litri dar acolo vorbim de niste costuri mai mari(consum,taxe,etc.).Si eu as fi vrut una cu motor mai potent dar cand am vazut ce taxe imi cere statu' ca s-o inmatriculez,m-am lasat pagubas.Daca mai doresti amanute te rog sa-mi spui si-ti voi raspunde punctual.Bafta! smile.gif

QUOTE(argon @ 23 Mar 2012, 07:34)
Chiar nu mi-a placut niciodata Laguna 1, si la cat costa o Laguna 2 eventual benzina mai nou, nici avantajul pretului nu-l mai are L1.
*



Coane argoane,daca matale gasesti o Laguna II cu 2500 cat m-a costat pe mine troaca cu inmatriculare cu tot,imi scot palaria! happy.gif
Am mai vorbit si io cu unul si cu altu' si L II are niste costuri de intretinere semnificativ mai ridicate vizavi de babaciunea mea.Ca prim exemplu care-mi vine in minte,uita-te cat costa 4 caucioace pe 16 sau 17 fata de unele pe 15. rolleyes.gif
Cu tot respectul,dar nu-s dispus sa-mi ingrop o gramada din venituri intr-o troaca numa' de dragul de a ma fali cu o Laguna II.Pe de alta parte(ti s-a mai explicat asta si pe alt topic) un reno sh nu-i o masina pe care s-o cumperi ca sa ii ridici osanale si sa te crezi buricu' pamantului.Nici pe departe!Cel putin asa vad eu problema.Daca ma insel te rog sa-mi contrazici spusele.
QUOTE(npleshea @ 23 Mar 2012, 15:27)
Laguna 2 e mai pretentioasa, mai plina de electronica si mai putin fiabila dar e mai aspectuoasa si atat.
*


"Mai putin fiabila" e destul de discutabil.Dupa ce si-au mai rezolvat din problemele generate de "bolile copilariei" putem zice ca au trecut in categoria masinilor cu probleme obisnuite.Si da,ai dreptate,si in acceptiunea mea L II e mai frumoasa ca precedenta.

QUOTE(Laurentziu83 @ 24 Mar 2012, 09:25)
@Marian: cum stai cu consumul de ulei? A meritat 5w40?
*


Coane Laurentziu,nu ma pot pronunta inca.De cand am facut schimbul de ulei n-am parcurs nici 2000 de km.Am circulat putin cu Laguna in ultima perioada deoarece n-am apucat sa-i schimb distributia si pe de alta parte(fiind mai incapatoare) am folosit-o pe post de "cămară" prin parcarile a doua spitale.Probleme personale asupra carora nu vreau sa insist.
Cand voi parcurge un nr. concludent de km iti voi da de stire.Momentan,pe joja nu s-a clintit nivelul iar pe bord toate "picaturile" sunt la locul lor.

Si acum sa incepem cu partile nasoale.
La scurt timp dupa ce am schimbat toba intermediara si racordul flexibil,s-a desprins suportul de fixare al tobei finale.N-am stat sa carpesc!Deplasat urjent la service si pus toba finala noua.La cateva zile dupa aceea,nu mai reuseam sa inchid masina cu telecomanda de pe cheie.M-am dus la cel ce-mi facuse cheile pt BMW si mi-a spus(in urma testarilor) ca s-a dus modulul RF al cheii.Dupa cum v-am mai zis,am cumparat masina cu o singura cheie! sad.gif
Sun la reno si-mi zic aia ca un cap de cheie ma costa aprox. 580 ron si dureaza cam 3 saptamani pana o primesc.Am multumit frumos si am declinat oferta.M-am dus la o firma specializata si cu 100 de euro(manopera inclusa) mi-am montat o alarma ce are doua telecomenzi si apoi m-am dus la mesterul de chei.Mi-a clonat,fain-frumos,cipul cheii originale si mi-a oferit 70 ron pe carcasa de origine reno.Per total,am doua chei perfect functionale si cele doua telecomenzi aferente.Bani scosi din buzunar?100 de euro alarma+200 ron cheile.Rezolvat si asta!
Mi-am cumparat cele trebuincioase distributiei,si ca sa fiu sigur de-o treaba,am cumparat si un termostat nou(orijinal reno) precum si antingel "frate" cu pompa de apa.
[attachmentid=1627805588] [attachmentid=1627805589]
V-am zis io ca in drum spre Timisoara(de la Craiova) am inceput sa aud un "vajait" in dreptul galeriei de evacuare.Am dat vina pe garnitura galeriei.Vin spasit in fata domniilor voastre sa va spun ca m-am inselat grav!
Partea ultra nasoala! sad.gif
Galeria de evacuare e compromisa total!!Compromisa e putin zis!!E e zob!!
[attachmentid=1627805591] [attachmentid=1627805592]
Sunat dinou la reno.Pretul comunicat:4300 ron!
Mai mult de o treime din pretul Lagunei!!
Am umblat pe la dezmembrari.Nici vorba!!Un nene de la un schrott mi-a zis ca daca ar avea galerii de Laguna ar vinde cel putin una pe zi!
Maine plec la Arad sa caut galerie.
Daca nu,imi cumpar una noua.N-am de ales!Am gasit variata Bosal la 1948 ron sau una italiana la 2400.Sa vad cum ma descurc.
Pentru doritorii de Laguna I:aveti grija ce va doriti! happy.gif
ipiq
nea marian: -bine ai revenit!
- daca vrei numere de telefon de la dezmembrari din Arad te ajut cu vreo 10 smile.gif (plus Vladimirescu, Vinga, Ortisoara etc) sa nu bati drum degeaba wink.gif zero7xx.26x.xx3. daca nu te descurci cu strazile ma suni si fac si pe GPS-u biggrin.gif
andri1940
Multumesc pentru raspunsuri, dar am cumparat deja una cu motorul de 1.6 16v. Asa arata:



Imi pare rau pentru problemele pe care le-ati intampinat. Si eu am avut probleme cu cheia, nu mai functiona inchiderea centralizata, dar am rezolvat singur, era doar desincronizata. Procedura de sincronizare e simpla, dureaza 30 de secunde si acum functioneaza perfect.

Asta cu galeria de evacuare am inteles ca e boala lor. La a mea se plimba un pic schimbatorul, am verificat si e de la bieleta antibasculare, cum termin cu cheltuielile de inmatriculare (saptamana viitoare sper) o inlocuiesc.

Alta problema o am cu farurile matuite, dar intr-un fel asta a fost si un criteriu de selectie al masinii, sa nu fi fost pocnita in fata smile.gif Imediat ce vremea imi va permite, impreuna cu un prieten care are un VW cu aceeasi problema, voi rezolva si asta.

O sa va mai intreb una alta, daca se poate, pe acest topic pentru ca as vrea sa imi rezolv eventualele probleme singur, asa cum eram obisnuit si la solenza pe care am avut-o inainte. Multa sanatate dvs si familiei si sa ne mearga fiarele fara (noi) interventii!

AmunDei
Nu mai bine te duci tu la vreo firma care lucreaza evacuari si-ti faci o galerie din inox de la 0?. Ca doar n-ai innebunit sa dai 2000 de ron pe o teava amarata...cu banii aia faci TOATA evacuarea din inox daca vrei. Galeria o rezolvi in maxim 200 euro zic eu.

Un fel de tuning de nevoie wink.gif
marian-j
Nu tine coane figura sa-mi fac galerie de inox. sad.gif
Rahatul ala de galerie nu-i doar o tevusca prapadita ci incorporeaza in ea si prima parte a catalizatorului.Asa ca,nebun sau nu,n-am incontro.Maine in jurul orei 10 primesc noua galerie.Nu-mi stateau rau in buzunare 1950 ron dar daca n-am alta solutie ce naiba sa fac?
Colega andri1940,in masura priceperii si a timpului iti voi raspunde cu placere la orice intrebare! smile.gif
Am incercat si eu resincronizarea cheii dar din pacate la mine sa dus in ma-sa modulul de radiofrecventa.Deci canci resincronizare.
Am schimbat si eu deja bieleta aceea anticuplu.Costa undeva in jur de 80 de ron.Surubul dinspre fata se desface relativ usor dar la cel din spate e un pic mai migalos deoarece tre' sa tii contra la piulita(cu cheiea de 16).Si e bagata ca dracu' piulita aia.Trebuie sa te strecori in spatele scutului termic al galerie ca sa ajungi la ea.
Daca te uiti la primele poze ale Lagunei mele(undeva pe la final de noiembrie anul trecut sunt postarile) ai sa vezi ca si eu am cumparat-o cu farurile matuite ca naiba.M-am dus la un meserias sin cca o ora mi le-a lustruit lacrima! wink.gif
Bafta multa in continuare si spor la treaba! smile.gif
P.S.
Unii colegi mi-au recomandat sa pun bielata anticuplu de diesel.Cica ar fi mai solid facute.
Io mi-am pus totusi de benzinar.
Coane ipiq,domn ca intotdeauna! worship.gif
Am rosit deja telefoanele.Rezultat nul! sad.gif
Am gasit doar una singura dar si aia sudata deja in trei locuri.
Astfel am aflat si eu ca galeriile de Laguna is boala grea si generalizata.
Asta e!Bagam mana adanc in caraiman,ce sa facem.
Iti multumesc mult pentru amabilitate.Daca o fi vreodata cazul,imi voi permite sa te deranjez.
Toate cele bune!Ciao!M smile.gif
MuciX
Coane cum se prezinta farurile? Auzisem ca trebuie lacuite din nou (?) ca-n fabrica (?) dupa polisare, altfel se fac mai rau intr-un timp foarte scurt.
AmunDei
Am vazut ce-i p-acolo, un pic mai complicata treaba, cu sonda si precatalizatorul incorporate, dar nu imposibil. Dar evident depinde si de tine, toate problemele au o solutie, mai costisitoare sau nu; pan' la urma se poate rezolva si mai ieftin dar daca tu ai nevoie de masina inseamna ca trebuie s-o repari repede, 'time is money' dupa cum se stie.
bmwh548
QUOTE(MuciX @ 26 Apr 2012, 14:36)
Coane cum se prezinta farurile? Auzisem ca trebuie lacuite din nou (?) ca-n fabrica (?) dupa polisare, altfel se fac mai rau intr-un timp foarte scurt.
*



Legenda urbana. Intreaba-l pe l@u ca el le-a polishat acum ceva timp/kmp.
argon
QUOTE(marian-j @ 25 Apr 2012, 23:31)
Coane argoane,daca matale gasesti o Laguna II cu 2500 cat m-a costat pe mine troaca cu inmatriculare cu tot,imi scot palaria! happy.gif
*



Pai asta e problema. Daca dadeai 2500 euro si mergeai cu ea, era OK, dar dupa cum observi e un sac fara fund, doar din ultimul post, cosul e 2500+150(cheile)+1000(galeria daca e de origine, 500 pirat) = 3650 euro, adica cam cat am dat eu pe troaca mea acu' un an, si nu a cerut absolut nici un ban, decat consumabilele uzuale. Iar tu ai mai facut pe la ea diverse, si sari de 4000 de euro - toba, capacele de la jante ce lipseau, bieleta anticupplu, etc. Sunt convins ca la banii aia gaseai o Laguna 2 benzina euro 4 beton, cu taxa mica, sau daca nu, in aceai bani una inmatriculata deja la noi 1.9 dci, ca la cele de din colo sunt euro 3, si taxa mare.
marian-j
E corect ce spui,bade argoane,dar iti scapa niste amanunte:
-cei 4000 la cat zici ca voi ajunge cu masina nu-i dau toti odata.In plus,daca se vor aduna 4000 voi avea deja o gramada de repere noi pe masina.
-daca luam( sa zicem) o LII,crezi ca la 4000 gaseam una asa de buna incat sa nu trebuiasca sa-i fac nimic?Ma indoiesc,sincer.Numa' gume sa-i fi luat si saream,scurt, la 4500.Cu taxe,cu inmatriculare treceam lejer de 5000.Si de acolo apuca-te Mariane de distributie,consumabile,etc.Asa-i ca ne cam da cu virgula?
-de dizel sa nu mai aud!Cel putin deocamdata.Poa' sa fie si aurita ca nu-s curios.
De cand am luat-o am zis ca mai bag 1000 de oiro in ea pe putin.E drept ca atunci nu stiam de galerie.Nu-mi imaginam ca un fasait in zona evacuarii ma va costa 1950ron. Si asta fara manopera! happy.gif
Dar noi sa fim sanatosi!Voi cheltui cati bani vor fi necesari,ca sa pun masina la punct asa cum vreau eu.
M-a amuzat expresia:"galerie-pirat"! biggrin.gif
Tocmai m-a sunat mecanicul ca i-au adus-o cei de la care am comandat-o ieri.Producator MTS ,24 de luni garantie, kit de garnituri si piulite de montaj inclus.
Colega AmunDei,masina a intrat in service pt schimbarea distributiei si(credeam io!) pt inlocuirea garniturii la galeria de evacuare.Sa ma apuc acuma sa pun galeria veche inapoi,sa caut firma care s-ar ocupa cu evacuari custom,sa le duc masina acolo,sa astept pana o fac aia,etc.Prea complicat!Daca am noroc azi scot masina din service. wink.gif
Coane MuciX,farurile arata asa ca atunci cand le-am facut.E prima oara cand aud, de la matale,de nush ce lac.Habar n-am de vreun lac ce se poate da pe faruri.
corbex
Merge cu fixativ de par.
argon
QUOTE(marian-j @ 27 Apr 2012, 13:12)
-daca luam( sa zicem) o LII,crezi ca la 4000 gaseam una asa de buna incat sa nu trebuiasca sa-i fac nimic?Ma indoiesc,sincer.Numa' gume sa-i fi luat si saream,scurt, la 4500.Cu taxe,cu inmatriculare treceam lejer de 5000.
*



Preturile-s mici, iti dadea nea Romeo L2 inmatriculata, si cu gume noi da' resapate rolleyes.gif
bucatzel
Decat leguma romicizata, mai bine pejo' de Guban.
Gabryel.GLN
QUOTE(argon @ 27 Apr 2012, 14:08)
Preturile-s mici, iti dadea nea Romeo L2 inmatriculata, si cu gume noi da' resapate rolleyes.gif
*


Nea romeo avea Laguna 1 ph 2, nu laguna 2 wink.gif
andri1940
Argon, oricum ai da-o, masina e convenabila ca pret. E normal sa ceara cateva reparatii la varsta ei, dar cu toate astea tot iese sub pretul unui logan SH mult mai slab echipat. Si cum spunea marian, macar stie ca ce a inlocuit pe masina este de calitate.

Parerea mea ca e afacere buna, pe mine cu tot cu inmatriculare si drum pana la zalau dupa ea m-a dus pe la 11.000 lei, adica aproximativ 2500 de euro. Ce altceva iei in banii astia care sa se apropie ca spatiu interior si confort?
npleshea
La cati km s-a fisurat galeria? Oare o fi facut proprietarul anterior cip tuning?
argon
QUOTE(Gabryello @ 27 Apr 2012, 14:21)
Nea romeo avea Laguna 1 ph 2, nu laguna 2 wink.gif
*



Ai prins tu doar cea cu care si-a luat ban pe forum, dar inainte a avut o Laguna 2 chiar faina, dar cu motor cam mare, 2000.
marian-j
Nu m-ar fi deranjat motorul de 2 litri.Din contra! wub.gif
Impedimentele au fost insa altele:
-nu aveam de unde sa scot atatia bani deodata,cat cerea omu' pe masina.
-poate ma insel,insa vanzatorul nu prea imi inspira incredere. blush.gif

QUOTE(corbex @ 27 Apr 2012, 13:17)
Merge cu fixativ de par.
*


laugh.gif

QUOTE(npleshea @ 27 Apr 2012, 15:52)
La cati km s-a fisurat galeria? Oare o fi facut proprietarul anterior cip tuning?
*


Eu am cumparat masina de la cel ce o adusese din Germania la 215k.Cand am luat-o nu am auzit sa sufle galeria.Zgomotul scaparii de gaze am inceput sa-l percep in timp ce ma deplasam spre Timisoara(masina am cumparat-o de la un tip din Craiova).
Deci pe la 215k si vreo 200 de km as zice ca a inceput beleaua.
M-as mira ca masina sa aiba cip tunat.Cine naiba crezi ca mai tuneaza vechituri d-astea? sleep.gif
Cel ce a adus-o,a "igienizat-o" oleaca si imediat a si pus-o in vanzare.
Numa' de tunat cipuri nu i-a ars!
Dupa cum am mai zis,eu cred ca masina asta a stat mult timp nefolsita si acum incep sa pice diverse chestii.Asta e!Mergem inainte!
Diac
i-o fi dat cu superglue sa nu se auda cat o vinde
corbex
Pleznesc si de capul lor. Mi s-a fisurat si mie esapamentul (tot teava de otel, mai groasa si rigida, aemeni celei de la galerii) si nu pot spune ca am supraincalzit evacuarea. Tensiuni interne in material, cred.
bmwh548
De la G-urile din serpentine. tongue.gif
4x4
[attachmentid=1627806110]

ce piesa infecta
argon
Intreb si eu, nu s-a fisurat galeria aia de la umblat cu bieleta anticuplu varza? Ca am vazut o poza cum arata aia veche, cine stie de cand aflandu-se in starea aia..
marian-j
N-as crede.Bieleta avea doar o singura hiba.Jumatate din bucasa dinspre spate era sectionata cam pe 2/3 din sectiune.In rest,era ok.Posibil sa mai luam in calcul si vechimea piesei.Totusi,trebuie sa tinem seama de faptul ca intre galerie si restul coloanei de evacuare se mai afla si acel burduf elastic.Io dau vina pe galerie in sine.Batranete,haine grele. happy.gif
P.S.
Nu cred ca am parcurs nici 500 de km cu bieleta aia obosita.
QUOTE(4x4 @ 27 Apr 2012, 17:55)
[attachmentid=1627806110]

ce piesa infecta
*


frustrat.gif

28 Apr 2012, 22:42:
Azi,la 10 am,mi-am adus Laguna acasa.
Stradivarius! wub.gif wub.gif
Pasul urmator:roti de vara.
Pret estimat:450 oiro.
cdadan
Ai di capu meu.
In ritmul asta, in scurt timp, ajungi la scor de E46. huh.gif
Dodone
... fara intretinere la zi, fara anvelope noi, fara istoric de service, fara lista de piese noi inclusa in pretul actual. Nu multumesc, sunt de acord cu conu' Marian.
cdadan
Fara, dar macar era masina. sad.gif
argon
Fiecare cum crede, sunt banii lui, daca asta e placerea omului sa-i bage intr-o masina veche, foarte bine.

Coane Marian, inca o problema, chiar daca iesi la un pret astronomic la Laguna asta si zici ca nu-i dai deodata, ce-avea daca in timpul asta de nici un an cat ai bagat o suma de Laguna 2 in ea mergeai cu ce aveai, si puneai banii aia deoparte? blush.gif O masina veche tot o masina veche ramane, cu problemele ei, odata ca producatorul da durata medie de utilizare 8-10 ani, dupa poti sa ai noroc, sau sa-ti pice toate pe rand, si alta, nu poti face Casco, iar daca te buleste careva nu iei mai nimic la o vechitura de la RCA, deci orice bagi in ea sunt bani pierduti,nu-i mai vezi inapoi unsure.gif
bmwh548
Argoane tu n-ai treaba pe alt topic? Este unul pe aici in care cineva ridica in slavi pana nu demult Sexperourile pe motiv ca "nu se mai fac masini cum se faceau o data"...a, da, era topicul tau.
argon
De acord, mai inca unul, nu cere nici un ban, si nici alalalt cat l-am tinut nu a avut nici un defect wink.gif
bmwh548
Adevarat, pragurile gaurite erau un feature. Mi-e scarba sa rascolesc topicul ala sa gasesc si celelalte defecte de care brusc nu-ti mai aduci aminte.
argon
Hai spune daca tot ai inceput, si nu mai fa pe desteptul ca nu esti , din contra happy.gif
bmwh548
Canta la alta masa ca nu-mi plac lautarii.
Dodone
Ce rost are sa va certati - in general - si chiar pe topicul lu' conu' Marian, in special ? sleep.gif
Se poate discuta in contradictoriu oricat, dar fara flame-uri. Parerea mea.
Sper sa puna conu' mana pe matura, sa curete ultimele 6 posturi (acesta inclusiv).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.