Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
kum
QUOTE(espacern @ 24 Mar 2015, 13:12)
Daca agentul care te opreste se prezinta/legitimeaza/intocmeste PV-ul si alt agent (aflat la distanta in alta masina) a constatat fapta (depasire viteza).....actul intocmit este nul daca poti sa faci dovada intocmirii PV-ului de alt agent!
Agentul care a constatat infractiunea trebuie sa intocmeasca PV-ul......nu alt agent!
*



Un articol/paragraf/alineat se poate?
bmwh548
Ala care e in masina si se uita la inregistrarile aparatului radar e operator. El comunica unui alt agent si ala te trage pe dreapta, face procesul verbal etc fiind agent constatator.

QUOTE
"Regulamentul de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 670 din 3 august 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazut în anexa nr. 1."

"Art. 182
(1)Oprirea vehiculelor pe drumurile publice se realizeaza prin executarea semnalelor regulamentare de catre politistul rutier sau, dupa caz, de catre politistul de frontiera, atunci când constata încalcari ale normelor rutiere ori în situatia în care exista indicii temeinice despre savârsirea unei contraventii ori a unei fapte de natura penala, pentru identificarea persoanelor care au comis astfel de fapte si a bunurilor care fac obiectul urmaririi, precum si pentru verificarea detinerii de catre conducatorii vehiculelor a documentelor prevazute de lege."


Si o explicatie cu pasaje de lecturat pentru necredinciosi: http://www.politisti.ro/topic/11699-contes...radar/?p=145283
espacern
QUOTE(kum @ 24 Mar 2015, 14:08)
Un articol/paragraf/alineat se poate?

QUOTE
Un alt aspect, il reprezinta cazul in care substituirea agentilor poate conduce la un caz de nulitate absoluta a procesului-verbal, tinand cont de faptul ca, agentul constatator care a constatat contraventia respectiva va opreste pentru stationare in sensul de a vi se solicita actele la control si, totodata, a va instiinta de o pretinsa contraventie pentru depasirea vitezei regulamentare, prin modalitatea transmiterii prin statie sustinerile unui alt coleg, agent de circulatie rutiera. In cazul in care sunteti opriti la semnalul unui agent constatator pentru depasirea vitezei regulamentare, dar operatorul radar se afla la un alt punct de oprire decat cel in care ati fost oprit ca si contravenient, se poate mentiona acest aspect in procesul-verbal, tocmai in vederea unor aparari ce in instanta pot fi pertinente si relevante cauzei. In acest sens, articolul 21 al O.G. nr. 2/2001, privind regimul juridic al contraventiilor, prevede ca: „In cazul in care prin actul normativ de stabilire si sanctionare a contraventiilor nu se prevede altfel, agentul constatator, prin procesul-verbal de constatare, aplica si sanctiunea”.
hitman1234
Complet plictisitoare discutia, dar ma gandesc ca daca era radar cu cativa kmp inainte era o ocazie buna se se consemneze in scris ca mai poate baba ( din moment ce L2 e milfa n-am gasit o categorie mai buna )
bmwh548
@espacern: lectureaza cu atentie postul la care am pus link.
marian-j
Babaeti, ati mutat topicul de legislatie la mine in batatura. mellow.gif
Fac niste precizari, si apoi as dori s-o lasam balta cu pardalnica asta de amenda.Chiar nu se merita atata zarva pentru o suma asa de mica.Zic si io. blush.gif
In mceveu erau doi politisti.Unul dintre ei m-a tras pe dreapta, s-a prezentat(loud&clear!) cu grad, nume, prenume si unitatea din care facea parte, m-a pus la curent cu motivul pentru care m-a oprit, mi-a verficat documentele, mi-a dat inapoi rca-ul si rovigneta, mi-a retinut talonul, ci-ul si permisul, si s-a dus cu ele la geamul din stg fata al mceveului, unde i le-a inmanat celuilalt politist, adica cel ce opera radaru'.S-a suit in masina si peste cateva minute a coborat iarasi, ca sa traga pe dreapta un 118i cu numere de Austria, manat vijelios de o domnisoara.La fel:a preluat actele necesare intocmirii pv si i le-a predat colegului de la volanul mcveului.Io coborasem din frontozoaica si-mi aprinsesem o toxica.Cand cel de la volan o gatat cu scrisul, a coborat din masina si restul povestii il stiti deja.
Habar nu aveam cum ar trebui sa decurga procedura, dar dand filmul inapoi si facand legatura cu spusele domniilor voastre, bag sama ca politistii au procedat ca la carte!Treaba asta o consider lamurita.
Deasemenea, io nu am probleme cu recunoasterea autoritatii!Am fost dresat sa respect "uniforma" si nu am nicio apasare in acest sens.Am luat cateva amenzi la viata mea.Ba chiar si permisul suspendat de doua ori( o data o luna cu motocicleta, si trei cu rechinul) dar NICIODATA nu am fost sanctionat pe nedrept!Ca din prostie, neatentie sau "talpa" e alta poveste.Cele mai multe amenzi(fo 5, parca) sunt radare.Ca sa nu mananc rahat cu polonicu', am mai si "evitat"(prin "metode specifice") cateva bube-n cap.Asta cand s-o putut. sleep.gif
Mai sus spuneam ca "am gresit" cu amenda asta.E un eufemism.Nu am gresit!Am incalcat(cu buna-stiinta!) o reglementare clara.Am intalnit cateva zeci de panouri pe care scria 130 in cerc rosu si Ioana a Tomtom-lui ragusise cat m-o tolocait la cap.Un ditai semnul de exclamare palpaind pe fond rosu cu niste cifre negre boldate alaturi(mult peste cei 141kmp despre care vorbim) nu se mai numeste greseala!E o vorba:cioara cand n-are de lucru, atata se scarpina-n cwr pana isi face buba.Asa si io!M-o mancat, m-am scarpinat. happy.gif
End of story,ma frends.
gabize
Clar, Ioana-i de vină! Te grăbeai să scapi de ea. sleep.gif
marian-j
QUOTE(hitman1234 @ 24 Mar 2015, 15:35)
Complet plictisitoare discutia, dar ma gandesc ca daca era radar cu cativa kmp inainte era o ocazie buna se se consemneze in scris ca mai poate baba ( din moment ce L2 e milfa n-am gasit o categorie mai buna )
*


O, da!Poate babaciunea!Sunt foarte placut surprins! wub.gif
Cand i-am dat nafta de la Gazprom(benzinaria de pe Pitesti-Bucuresti) m-o dat pe spate.Alerga de rupea pamantul!De retinut!Acusica face 250k si e ditai vaca, da-i place autostrada de numa-numa! biggrin.gif



<span class='edit'>24 Mar 2015, 21:20:</span>
QUOTE(gabize @ 24 Mar 2015, 20:58)
Clar, Ioana-i de vină! Te grăbeai să scapi de ea. sleep.gif
*


Mai aveam și o Mirelă pe scaunul din dreapta.N-aveam cum să scap.
Auspiciile nefaste și soarta potrivnică spiritului de frondă și-au spus cuvântul! happy.gif
b06fcn
Cu scuze de la Conul Marian ca mai intoxic nitel aici cu discutia legala, colegul espacern are dreptate, daca erau doua echipaje diferite si PV ar fi fost intocmit de alt agent decat de operatorul radar acesta este anulabil. Tatal meu a avut o speta de genul asta, l-a luat un radar la intrarea in Bucov (Ph) si l-a oprit alt echipaj la iesirea din Bucov. Dat prin statie, alea-alea, amenda pt 75 la ora in localitate si in plus ca nu agea luminile de intalnire aprinse, fiind drum european. PV anulat in instanta exact pe considerentul ca agentul constatator nu era operator radar.
CE scrie pe forumul de militieni nu e nici macar apa de ploaie, ca aia se presupune a fi pura si de calitate.
Si acum revenind ontopic va obiectuk jurnalului, o statie si un detector cred ca i-ar prinde bine frantuzoaicei matale...
dr_mKe
Blasfemie !
kum
Cu aceleasi scuze la conu Marian (minus J): parerea mea e ca se discuta de 2 chestiuni diferite.
- Espacern zice de cazul in care avem ACELASI echipaj, format din politistul A si politistul B, unde B opereaza echipamentul radar iar A te trage pe dreapta si tot A iti intocmeste procesul verbal.
- b06fcn zice de cazul in care avem de-a face cu 2 echipaje DIFERITE: echipajul 1 (compus din politistul A si B ) si echipajul 2 (compus din politistul C si D). Echipajul 1 te inregistreaza cu abaterea dar nu te opreste, ci comunica echipajului 2. Care echipaj 2 este situat mai incolo si care echipaj 2 te trage pe drepta si-ti scrie procesul verbal. Caz in care nu mai conteza care din politisti a actionat in cadrul fiecarui echipaj.

Suna mult mai logic sa fie anulabil PV-ul in cazul 2. Pe mine ma interesa in cazul 1 cum sta treaba: daca agentul B e in masina si constata abaterea, e musai ca tot el sa scrie procesul verbal?

Tin sa precizez ca am aceeasi abordare in astfel de situatii: o comit, platesc. Nu ma lamentez, nu ii injur, chiar dam mana la sfarsit. Ca nu ei apasa pe pedala, ci eu. Si stiu ca-i ilegal. Si sa va vand un pont: cu aceasta atitudine fara de politia romana am avut doar de castigat: mai mult de jumatate din abaterile pentru care am fost oprit s-au soldat cu avertisment. wink.gif
Cea mai tare a fost cand ma intorceam de la un munte (cred ca am povestit pe undeva pe forum) si m-a oprit un radar intr-o localitate, aveam 67 in localitate si m-a iertat. La nici 100 de km m-a oprit altu': aveam 93 in localitate. Bineinteles ca ala nu m-a mai iertat. Da' mi-a vorbit respectuos, mi-a atras atentia ca e totusi cam mult... Cand m-a intrebat daca am obiectii la PV, am zis ca da: sunt un dobitoc. I-am explicat omului care se uita cam ciudat la mine ca primu' m-a iertat, a inceput si omu' sa rada, am dat mana si asta a fost.
b06fcn
QUOTE(dr_mKe @ 25 Mar 2015, 10:49)
Blasfemie !
*



Pentru aia 75 in localitate? Stiu, si mie mi-e rusine ca e prea putin, se putea mai bine, da' tata e pensionar si era si cu Opelul.
kum
blush.gif
Cre' ca blasfemia se referea la statia montata pe babaciune.
AR-18-MOS
QUOTE(espacern @ 24 Mar 2015, 11:53)
Daca agentul care complecteaza/semneaza PV-ul este altul decat cel care a constatat infractiunea....e cam ilegal.
Adica sta unul in masina cu aparatul radar si da prin statie la altul care te opreste si-ti face PV-ul......intelegi?
*


QUOTE(espacern @ 24 Mar 2015, 14:12)
Daca agentul care te opreste se prezinta/legitimeaza/intocmeste PV-ul si alt agent (aflat la distanta in alta masina) a constatat fapta (depasire viteza).....actul intocmit este nul daca poti sa faci dovada intocmirii PV-ului de alt agent!
Agentul care a constatat infractiunea trebuie sa intocmeasca PV-ul......nu alt agent!
*


Lasa povestile si pune mana si citeste inainte de a te face de turkish delight.
Mai jos ai motivarea instantei cu privire la ineptia pe care o sustii fara a avea habar.
QUOTE(Motivarea instantei)
Se arata ca, în speta, nu au fost încalcate prevederile art.17 din OG nr.2/2001, întrucât, agentul constatator, a descris în mod corect fapta contraventionala, si nu trebuie sa existe identitate între persoana care opereaza cu aparatul radar si persoana care aplica sanctiunea contraventionala. De altfel, în cadrul contraventiilor la regimul circulatiei, constatarea nu se face direct de catre un agent de politie, ci de catre mijlocul tehnic certificat.
[...]
De asemenea, nu este motiv de nulitate a procesului-verbal, faptul ca nu exista identitate între persoana, respectiv operatorul radar calificat si persoana care aplica sanctiunea contraventionala. De altfel, constatarea nu se face de catre agentul de politie în mod direct, ci de mijlocul tehnic certificat si omologat din punct de vedere metrologic, iar sanctiunea poate fi aplicata de orice lucrator de politie din cadrul Serviciului de circulatie, asa cum prevad expres dispozitiile art.109 din OUG nr.195/2002.

Hai, c-o sa cresti tu mare si vei intelege.
QUOTE(bmwh548 @ 24 Mar 2015, 11:39)
Radea ala de se prapadea, iti dădea amenda si te trimitea in drumul tau. Documentele se prezinta in instanta daca le solicita avocatul, tu nu ai dreptul sa ceri asa ceva si nici el obligatia sa ti le arate. Mai lasati SF-urile ca mai tare ii enervati si riscati sa va mai gaseasca ceva nereguli.
*


up.gif
b06fcn
Da' ce are? Statia si detectoru' sunt cei mai buni prieteni ai soferului...
cdadan
QUOTE(kum @ 25 Mar 2015, 11:30)
mai mult de jumatate din abaterile pentru care am fost oprit s-au soldat cu avertisment. wink.gif
*


Cum drac faci ma, pui moaca aia de milog? Te vad astia mai serios, mai spasit, regretand sincer abaterea?
Nu de alta, dar si eu sunt cat se poate de respectuos si cuviincios cu ei, si cu toate astea ... acum mno, ultima a fost un urma cu vreun an, cand m-au prins cu ceva de genul 64 in localitate. Le-am zis ca e groasa treaba si pentru asa ceva ar trebui sa fiu impuscat.
marian-j
QUOTE(b06fcn @ 25 Mar 2015, 07:24)
[...]
Si acum revenind ontopic la obiectul jurnalului, o statie si un detector cred ca i-ar prinde bine frantuzoaicei matale...
*


Asa, dom' doctor, asa!In loc sa ma tragi de urechi ca am facut o boroboata si ar fi cazul sa-mi bag mintile in cap, matale ma inveti la prostii! 04.gif
Am avut cateva zile un detector Cobra nush de care.Un coleg si-a bagat masina in service si l-am rugat sa-mi imprumute detectorul lui, sa vaz si io ce stie sa faca.Pai mi-a fluierat ala in cap de m-o bolunzit!Detecta tot felul de interferente si-mi raporta ca e radar.La fiecare pornire fluiera si vorbea.O inceput sa tiuie si cand un vecin si-o deschis(din telecomanda) usa la garaj.Multam-fain, nu-mi doresc asa ceva.
O statie?Hummm, nu ca n-ar fi buna la casa omului, dar la cat de rar ies io din oras, nu prea merita investitia si efortul.E destul de scumpa, trebuie fixata in masina, cablaraie de alimentare, cablu de antena, fixat microfon, samd.Bleah, prea mult de lucru!Incalte mai trebuie sa port si grija antenei exterioare!Nu ma incanta ideea sa imi pun ditai catargul pe masina, apoi grija sa n-o troznesc pe oareunde, daca ma parchez pe undeva tre' s-o demontez sa nu mi-o "sperie" careva, etc.Ma pot lipsi, bucuros, si de statie.
Amu sed si cujet la o chestie, si ma bufneste rasu'. biggrin.gif
Sa zicem ca inainte de a pleca spre Bucureshci, imprumutam o statie si un detector.Le instalam(cumva) in masina si le dadeam drumul.Fiecare aparat ar fi dondanit in legea lui.Adaugam la cor si Ioana Tomtom-ului.Suprapunem si melita nevestii.Din patefonul de sub bord mai tasnesc(prin boxe) urletele unui nazist isteric:"Du Hast" si "Feuer Frei!", adaugam si zgomotele de rulare, vant, usw.Ce turn Babel, dom' doctor?Bar de negri, coane! laugh.gif
P.S.
Ca sa fie tacamul complet, ar mai fi trebuit si un "Bitte bald tanken!" glasuit rastit de sinteza vocala! crazys4.gif rofl1.gif
kum
Apoi cu statie din aia in masina parca meri cu taxiu'. Am mers io odata la un drum lung intr-o masina dotata cu statie si nu-mi mai trebuie. Decat asa, mai bine dau pe viteza INCET si ascult mai multa muzica si, la sfarsitul calatoriei, ma dau jos mai relaxat.
pishky
nea marian ce barca respectabila ii aia fara catarg?

pies - mai este si optiunea de a merge, pe fastlane, in dara calda de fum a unuia care este prevazut cu statie.
corbex
Pentru o amenda pe care o iei odata la citiva ani, parca nu merita. Daca iei amemzi mai dese, problema e in alta parte. Se rezolva cu acatiste.
Dodone
Coane Mariene, si statiile portabile se pot conecta la o antena, care antena nu tre' sa fie de hiptispe metri lungime. Lungimea e compensata de o bobina. Mai tre' sa ai un amplificator de semnal, daca ai cablul mai lung intre antena si statie. Si iti mai trebuie calibrat tot sistemul amintit de catre un nenea care are o scula pt. asa ceva si se mai si pricepe (puterea semnalului emis, puterea de intoarcere, calibraea in banda de frecventa, etc.).
Si mai asculta si matale Stribt nicht vor mir, Mutter, Sennsucht, si alte cantece de leagan, sa te mai linisteasca.
Si eu vorbesc f. politicos cu politistii, din convingere, nu din linguseala. In primul rand sunt si ei oameni, iar eu nu pot pretinde sa fiu tratat cu respect si corectitudine - ca sa nu mai spun de indulgenta - daca nu respect eu in primul rand. Intotdeauna am avut feedback pozitiv. Pentru mine e un modus vivendi.
Cat despre Ioane si Marghioale, eu intru in setari si dezactivez alerta verbala pentru limita de viteza. A vazut si frana automata din dreapta mea - recte sotia - ca de multe ori limitele de viteza afisate pe sosele nu corespund cu ce stiu țațele din navi-uri. Sau invers.
b06fcn
Coane Marian, in felul'matale ai dreptate la faza cu zgomotul si cacofonia. Si mie mi-a zis consoarta la primul drum ca ea nu suporta asa ceva, dar i-am taiat-o scurt, fie mergem asa, fie plateste amenzi, fie conduce ea masina, fie mergem regulamentar. Plecam la Viena, asa ca a suportat cu stoicism. O statie buna are sistem de squelch automat si nu haraie mereu, nu capteaza decat ce se vorbeste intr-o raza rezonabila, suficient sa te anunte unde sunt pandarii cu casketa...
Eu merg cu statie de vreo 6 ani si nu ma deranjeaza...detector am tot avut din 1997 incoace, acum al din alea modulare, bagate in bara nu se vad deloc. La faza cu piuitul, se regleaza si aia, plus ca si cu ala te obisnuiesti si treci peste la un moment dat...
Antena, asa cum zice si colegul Dodone, nu trebuie sa fie ditai undita, eu am antena de 1 metru si e suficienta. Se prinde cu talpa magnetica de masina si se scoate usor...
Totul depinde acum de cat mergi si pe unde...daca faci un singur drum frecvent, cam stii unde stau baietii si te reglezi in functie de trafic, desi e un risc si acolo...daca mergi si prin alte locuri, e mai naspa...si daca faci asta des, e si mai naspa fara statie si detector...
gabize
QUOTE(kum @ 25 Mar 2015, 23:18)
Apoi cu statie din aia in masina parca meri cu taxiu'. [...] Decat asa, mai bine dau pe viteza INCET si ascult mai multa muzica si, la sfarsitul calatoriei, ma dau jos mai relaxat.
*


Deși pare curios, îs perfect de acord cu matale! biggrin.gif
bmwh548
QUOTE(Dodone @ 26 Mar 2015, 07:25)
Lungimea e compensata de o bobina.
*



Ma indoiesc tongue.gif
Dodone
Am vazut antena care avea o serpentina conica, in partea de plastic dintre magnet si antena verticala. Mi-a explicat un specialist ca asta e rostul ei, sa scurteze antena verticala. Sunt antene ce au functie dubla: receptie radio de bord si emisie-receptie statie CB.
Eu am lucrat cu statii de emisie receptie ce lucrau in simplex, semiduplex si duplex, ne/portabile. Am ajutat de mai multe ori la calibrari si am vazut diferentele de calitate a semnalului inainte/dupa. Am avut si cu squelch reglabil manual/presetabil/automat.
Ma gandesc ca si Marian e f. interesat de discutia noastra icon_mrgreen.gif
bmwh548
Eu nu vorbeam serios tongue.gif
marian-j
Aaa, nu debordam de interes, dar am totuși o întrebare:scuelciu' ăla e cu mosor? nedumerire.gif
corbex
Evident! Dar pe mosor e decit ața de papiotă.
gabize
dacă e încâlcită-i bai mare.
Dodone
Detalii despre mosor gasesti in link: http://forum.softpedia.com/topic/647249-gh...-incepatorului/
argon
Statia e nasoala, am avut o perioada, e foarte obositoare cu limbajul de cort a tuturor nespalatilor de camionagii, dupa 300 de km ai capul patrat. Cruise control/limitator de viteza rullz, relaxare, nu te fugareste nimeni.
UXE
Nu cred ca poti merge regulamentar 300km
dr_mKe
Uhm, argoane, tie presupun ca ti s-a facut capul rotund !
argon
QUOTE(UXE @ 27 Mar 2015, 16:01)
Nu cred ca poti merge regulamentar 300km
*



Cum nu, cu 130 km/h rotund, e mai bine si la consum, dupa ce sa merg cu 141 sa ma opreasca cu amenda?
kum
QUOTE(UXE @ 27 Mar 2015, 15:01)
Nu cred ca poti merge regulamentar 300km
*


He hee... cum sa nu poti? Am mers io cu Loganu toata Ungaria si o parte din Austrie intr-o zi regulamentar. Cu milf-a e o placere: pui pe pilot automat, setezi la 130 si incepi sa te gandesti la ale tale/sa asculti muzica/sa discuti cu madam/... Daca e nevoie sa mai reduci, o poti face doar din butoane.
MuciX
QUOTE(argon @ 27 Mar 2015, 15:28)
Cum nu
*



Un loc in Romania unde poti face 300 kmp pe autostrada? nedumerire.gif
gabize
un dute-vino București-Constanța
b06fcn
Ala e deja 500 km. E alta liga si ni se urca la cap...
corbex
Sa mergi legal inseamna sa nu te prinda nimeni. Eu zic ca se poate.
R E M U S
un dute-vino, dute-vino, dute-vino Bucuresti-Ploiesti ph34r.gif
bucatzel
Nush' zau cum reusiti voi sa mergeti cu CC odata ce iesiti din tara. Maxim ce reusesc eu e de la Mako pana la Szeged. Dupa aia ma satur destul de iute sa tot il ajustez in functie de traficul din jur.
gabize
Dacă-i traficul ok, fără aglomerație, merg de la Jármi, Ungaria până pe centura Budapestei iar apoi de la intrare pe M7 până la Ljubljana și mai departe Trieste - Pordenone cu CC-ul activ, fără să "abuzez" prea mult de pedale. Doar strictul necesar.
Plictisitor, e drept, dar după primele 2-3 sute de kilometrii mă obișnuiesc.
În rest, prin RO folosesc ceceu' doar pe ruta Ploiești - Constanța.
marian-j
QUOTE(argon @ 27 Mar 2015, 14:46)
[...] limbajul de cort a tuturor nespalatilor de camionagii [...]
Ahem, nu comentez despre limbaj.In ciuda spoielii de educatie ce am primit-o de-a lungul anilor, io tot neam de manivela sunt, si la fel voi ramane.Limbajul ce te oripileaza pe matale, mi-e familiar si nu ma deranjeaza.Vorbesc despre camionagii harsiti, nu de doctori in filologie."Nespalatii" aia au sub cwr mai multi kmp de cat o sa faci matale (si tot neamul!) in doua vieti!
Cand o sa dai si matale 999999 km peste cap la un MAN, mai stam la vorba!Nu discutam de troace gen Laguna, Espero, Megan sau Tuingo!Vorbim despre niste dihanii de aproape patruj' de tone!Te tin hozantregarii, pretene? smile.gif
Pe camionagii profesionisti ii descalifici, destul de grav, cand generalizezi.Gresesti.Soferii de cursa lunga isi petrec o mare parte din viata la volan.Culmea!!, in cabinele lor miroase frumos si e o randuiala de nu-ti inchipui!Eh, nespalatii si oparitii aia de soferi iti aduc dumitale pita calda sub nas, si ii aduc lu' doamna argon faina aia de trei nule cu care iti face haiosh cu untura mare si scoverzi cu mere.Tudom? rolleyes.gif


Cruise control/limitator de viteza rullz, relaxare, nu te fugareste nimeni.
ZĂU?Ia gandeste-te cand "tragi la diagrama"!Fiecare km in minus iti baga mana in buzunar.Mai ai si un copil mic de crescut si rata la "prima casa".Te zbati ca nebunu' sa iti faci "cuib".Si vine un neavizat sa te stuchesca in freza ca putzi si vorbesti urat.Mirific!
*




QUOTE(argon @ 27 Mar 2015, 15:28)
Cum nu, cu 130 km/h rotund, e mai bine si la consum, dupa ce sa merg cu 141 sa ma opreasca  cu amenda?
*


Fix 141!Buna memorie! happy.gif
Adrian Frigo
Quote
”Pe camionagii profesionisti ii descalifici, destul de grav, cand generalizezi.Gresesti.Soferii de cursa lunga isi petrec o mare parte din viata la volan.Culmea!!, in cabinele lor miroase frumos si e o randuiala de nu-ti inchipui!”

Deși mă bag unde nu trebuie pot să confirm că după câte clime am reparat nu a fost dată să găsesc în cabină altceva decât o curățenie exemplară!nu v-ar venii să credeți ! majoritatea camionagiilor pe care i-am întâlnit sunt oameni f.cumsecade și nu”nespălați”!!! wink.gif
Scuzați dacă am fost post-336-1110552475.gif


Quote
”Eh, nespalatii si oparitii aia de soferi iti aduc dumitale pita calda sub nas...”

Subscriu up.gif
hitman1234
QUOTE(argon @ 27 Mar 2015, 14:46)
Cruise control/limitator de viteza rullz, relaxare, nu te fugareste nimeni.
*



Tu de unde stii, ca abia l-ai montat...
argon
Abia l-am montat pe Megane, dar am mai avut pe vw si de acolo mi-o facut pofta.

@MArian, nu inteleg mare lucru din citatul ala..sa inteleg ca tu ai scis cu albastru?

E parerea mea, sa umbli cu statie pana nu mai poti, dar eu nu-mi expun copii la limbajul respectiv, si cand sunt singur ma oboseste dialogul ala continuu, chiar daca din intamplare se nimeresc soferi civilizati in zona, vad ca ai impresia ca-i bag pe toti in aceasi oala. Si eu sunt printre altele sofer profesionist si am refuzat post in Anglia pe 2500 lire, deocamdata cel putin.
Laurentziu83
Te cred. Pentru atata lucru nici nu merita sa te ridici din pat. smile.gif
marian-j
QUOTE(argon @ 28 Mar 2015, 10:33)
[...]
@Marian, nu inteleg mare lucru din citatul ala..sa inteleg ca tu ai scris cu albastru?
[...]

Io am scris cu cerneala albastra.Ma iarta!Mi te-ai suit pe sistemul nervos fara sa ma avertizezi. happy.gif
M-o enervat faptul ca generalizezi, fara sa cunosti situatia "din teren". rolleyes.gif

Doftore, ma tot bateai la cap cu Fordu'.
L-am reintalnit in ograda de resedinta.Vai de lume.Ce era el urat, da' amu o ajuns o epava pe roti. sad.gif
dr_mKe
Argon cunoaște decât situația din garajul personal sleep.gif
R E M U S
Fordu face pe taxi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.