Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
andri1940
Poate pentru unii e mai greu de inteles, dar o laguna 1, asa veche cum e, ofera un nivel de confort peste multe masini mai noi. De aceea banuiesc ca marian a socotit ca merita reparata masina nu in bataie de joc, ci asa cum trebuie.
marian-j
QUOTE(cdadan @ 28 Apr 2012, 23:35)
Ai di capu meu.
In ritmul asta, in scurt timp, ajungi la scor de E46.  huh.gif
*



E 46 il pot lua in calcul numai in varianta coupe,benzinar si in 6 cilindri.Altufel nu-s curios. happy.gif
Si pentru ce vreau io,nu-mi ajung paralele.Deocamdata!
Sa termin odata cu casa (aia-i prioritatea nr 1!) si apoi mai vedem.

QUOTE(argon @ 29 Apr 2012, 19:09)
Coane Marian, inca o problema, chiar daca iesi la un pret astronomic la Laguna asta si zici ca nu-i dai deodata, ce-avea daca in timpul asta de nici un an cat ai bagat o suma de Laguna 2 in ea mergeai cu ce aveai, si puneai banii aia deoparte?  blush.gif O masina veche tot o masina veche ramane, cu problemele ei, odata ca producatorul da durata medie de utilizare 8-10 ani, dupa poti sa ai noroc, sau sa-ti pice toate pe rand, si alta, nu poti face Casco, iar daca te buleste careva nu iei mai nimic la o vechitura de la RCA, deci orice bagi in ea sunt bani pierduti,nu-i mai vezi inapoi  unsure.gif
*


1.Sa merg cu ce aveam?Nu ti-am zis ca "uram" Fordul de-mi venea sa-i dau foc?Tu crezi ca gasesti in fiecare zi un sonat dispus sa dea bani pe un Mondeo dizel?Te inseli!
2.In indiferent ce masina bagi banii,aceia sunt bani pierduti!Zic si io. rolleyes.gif
3.Colegul andri1940are dreptate.Ma simt foarte bine la bordul Lagunei.Prin urmare voi face tot ce-mi sta in putinta sa o fac giugiuc. wink.gif
Nu ma mai bateti la cap cu chestii de genul:"iti puteai lua altceva","bagi prea multi bani in ea",etc.Astea-s chestii neesentiale.Stiti si voi cum vine treaba aia cu gusturile omului...
Hai,v-am pupat!Ma duc sa vad daca gasesc vreo spalatorie deschisa sa-i fac baie la frontozoiaca.Poate o conving pe madam-j sa vina si ea sa-i faca toaleta la pisoi,ca-s pline amandoua troacele de matisori de la nuc.
Traiasca 1 Mai! tongue.gif
iulia_boris
salutari, dom' Marian! welcome back.. smile.gif daca-ti iei masina sh este normal sa bagi bani in ea..si io am stiut de la bun inceput ca voi finanta niscaiva defecte..fiecare cu damblaua lui..si io am zis ca-i altceva sa-i dau ,banii,in rate decat toti odata..ce-mi place de unii care fac neste calcule artimetice fara a lua in seama faptu' ca orice masina iti poate produce dureri de cap.. si-a luat un amic un opel astra si a schimbat destule ca sa-l apuce ameteala..da-i din jermanea,de.. daca stai sa faci sume cu cat bagi in kru' masinii mai bine las-o-n parcare..sau mai bine nu-ti lua.. dry.gif
marian-j
Corect!
Mai ales ca am gratuitate pe transportul in comun! icon_mrgreen.gif
padre
Cum adica gratuitate, colegu', ai primit talonul roz? tongue.gif
sobolan
QUOTE(marian-j @ 1 May 2012, 10:44)
E 46 il pot lua in calcul numai in varianta coupe,benzinar si in 6 cilindri.Altufel nu-s curios. happy.gif
.....
*



te mananca blana,ala-i motor vanos cu 6cil in v pe 24 supape daca nu ma insel si cam suge de rupe din rezervor...
cdadan
QUOTE(sobolan @ 3 May 2012, 22:59)
cu 6cil in v
*


Esti sigur?
sobolan
din cat ma tine memoria ,da...sunt sigur...vanos in 6cil in v pe 24 valve....
cdadan
Ia verifica aici. happy.gif
sobolan
mda...corect,n-am stiut...deci e in linie ala pe 6....in v sunt mot cu 8-10 sau 12 pistoane pe e36!
marian-j
QUOTE(padre @ 3 May 2012, 20:28)
Cum adica gratuitate, colegu', ai primit talonul roz?  tongue.gif
*


laugh.gif
Nu!!Nu inca!
In componenta pachetului salarial am(si) aceasta facilitate. wink.gif

QUOTE(sobolan @ 3 May 2012, 22:59)
te mananca blana,ala-i motor vanos cu 6cil in v pe 24 supape daca nu ma insel si cam suge de rupe din rezervor...
*


Daca va veni o vreme in care sa-mi iau un beamveu in sase cilindri,te asigur ca ultima mea problema privitoare la masina respectiva,va fi aceea a consumului.
corbex
Ti-ai propus sa te imbogatesti. Hai, spune drept, te bagi in politica?
bmwh548
QUOTE(sobolan @ 3 May 2012, 23:18)
mda...corect,n-am stiut...deci e in linie ala pe 6....in v sunt mot cu 8-10 sau 12 pistoane pe e36!
*



Le mai incurci mult?
sobolan
QUOTE(bmwh548 @ 4 May 2012, 21:47)
Le mai incurci mult?
*



spre deosebire de unii care doar vad eu chiar am mers cu cateva masini la volan pana acum,chiar si prin alte tari....unii de aici vorbesc din spusele altora,eu vorbesc din ce am mai vazut si daca le mai incurc si eu asta e...gresesc si eu....inca n-am produs mai nimic concret ca sa ajung si eu la rangul de "domn" smile.gif ,is un biet taran(sau cum vrei tu) cu logan,luat din banii mei nu din banii lu' tati sau mami si nu-s la prima masina...au mai fost si or sa mai fie,noi sa fim sanatosi...da-ma la "bula",have fun...
tu inca ai ramas "marcat" de la ABS-ul ala si inca nu ti-ai revenit nici acum...eu ti-am mai spus: cainele moare de drum lung si prostu' de grija altuia....o seara placuta iti doresc si scuzele mele Mariane....poti sterge tot daca doresti....
bmwh548
Mi-e jena de Marian sa-ti spun de ce ai dat dovada acum. Te dai mare cunoscator, dar nu stii ca benzinarele cu 6 cilindri de pe seria 3 au fost intotdeauna in linie. Te introbagi in discutie aiurea, da nu te uiti ca era vorba de E46, te uiti la link cu motorizarile pentru E46 si apoi scrii E36... Mergi linistit si explica-le baietilor la bloc cum e cu abeesu' (ca tot mi-ai adus aminte de el).

Pees: cand ai cateva saptamani libere te rog sa imi studiezi posturile de pe forum si sa-mi spui unde m-am laudat eu cu vreo masina luata din banii parintilor (sau cu orice altceva de genul asta).
sobolan
nu stau la bloc,nu iti studiez post-urile,cand am timp liber prefer sa-l valorific nu sa citesc forum-uri in disperare...cand m-am dat cunoscator ?daca eram cunoscator mai greseam? huh.gif nevermind...cearta-te cu copacu',cu mine n-ai cum....o seara placuta !
l@u
multi nestiutori faceau confuzie cu v-ul de la valve si spuneau ca este motor in v
sobolan
posibil,nu era cazul meu...eu chiar eram convins ca ala de 6 cilindri e in V...dar e in linie,intr-adevar L6....nu-s cunoscator,discutam ca doar e forum....
l@u
bineinteles ca si cei ce sustineau tampenia erau in stare a puna pariu pe viata lor...discutam ca doar e forum biggrin.gif
buty_76
Felicitari domnului Marian pentru alegerea facuta si hotararile luate in privinta masinii. Teoria lui si argumentele date, stau in picioare in orice situatie in ceea ce priveste o masina SH....

In schimb... cu toate ca e 4 dimineata.... citesc contrariat "dialogul" dintre 2 useri sau mai bine zis replicile.... asa ca intreb si eu, ca un habarnist ce sunt (poate bag la cap pe viitor si o trec la rubrica de cultura generala wink.gif ):
Stimatilor... exista motoare cu 6 cilindrin in V? Intreb, nu dau cu parul, asa mai aflu si eu lucruri noi si nu mai citesc doar replici acide pe topicul altui coleg forumist.... dar pana acum stiam ca motorul cu 4 este in linie... 5 parca era in stea (boxer) iar V-urile incep abia de la 8. (8-10-12...) Multumesc ptr eventualele raspunsuri. In felul asta poate ne intoarcem la "buchiseala" domnului Marian in jurul masinii wink.gif Spor
cdadan
Colegule, majoritatea motoarelor in 6 cilindri sunt in v.

In stea ar fi asta:

[attachmentid=1627807824]


Boxerul e asa:

[attachmentid=1627807825]


Si alea in 5 sunt de obicei in linie sau VR, adica un v mai inghesuit.

[attachmentid=1627807826]
YRX
Exista si motoare V6, la Renault, la Peugeot, la VW (VR6 - un V mai special, cu cilindrii decalati) etc.
BMW nu stiu sa fi folosit vreodata V6, ei sunt celebri pentru "in line six", V-urile le-au folosit la capacitatile mai mari (4.0, 5.0) si sunt V8 si V12.
5 cilindri este un motor in linie (cel mai cunoscut este Audi) si boxer-ul poate fi 4, 6.
marian-j
QUOTE(corbex @ 4 May 2012, 18:21)
Ti-ai propus sa te imbogatesti. Hai, spune drept, te bagi in politica?
*


taci.gif
Cu Crin si cu Ponta-n frunte,vom avea victorii multe!
Is pe cai mari,ce mai incoace-ncolo! cool.gif
Da' taci si nu mai zi la nima!
Daca-mi iese pasenta,mi te fac cogeamite consilieru'! wink.gif

QUOTE(bmwh548 @ 4 May 2012, 22:17)
*


QUOTE(sobolan @ 4 May 2012, 22:24)
*


Nu va mai ciondaniti,mai baieti,ca n-are rost.
Mai ales ca subiectul e doar o chestie ipotetica.
Atata am batut apa in piua cu aia sase cilindri ai mei,ca l-am ametit de cap pe "rozator"! biggrin.gif
Pana sa-mi cumpar io coupe-ul ala va mai curge multa apa pe Bega.
Vorba lu' aia batrani:„Dacă nema putirința, geaba chichirez gîlceava“.
Relax si hai sa ne vedem de treburi. smile.gif
Multumesc colega buty_76! smile.gif
Nu-ti bate capul ca nu s-a nascut nimeni doxa si nici nu le stie nimeni pe toate.
Toti mai avem de invatat cate una-alta!Stai sa vezi ce ceatza s-a pogorat in mintea mea ,cand am aflat la scoala,ca la motorul in stea toate ochiurile inferioare ale bielelor sunt prinse in acelasi loc! blink.gif
Si tot ca fapt divers:acum multi ani am vazut un Ford Capri ce avea motorul cu 4 cilndri in v iar un cunoscut din Oradea a avut un Saab(sau Volvo,naiba mai stie ca a fost de mult!) tot cu motor benzinar 4 in V
Motoare 5L am mai vazut si pe niste Volvo mai batrane(alea balșoaie si aerodinamice ca niste șifoniere),dizelele de 2,5 de pe VW LT,etc.
Booon.Sa revenim la fierotenia frantuzeasca.
Azi am rezolvat un neajuns.Nu mare filozofie,da' sacaitor:furtunul gofrat al admisiei de aer .Era pe cale sa se "dezmembreze" imediat langa cotul ce-l face langa cutia de care sta spanzurat.Am vazut ca-i boala generala la renoaie furtunu' ala.Prin urmare l-am "carpit" cu un soi de banda de guma ce s-a "vulcanizat" aproape imediat,de la caldura motorului.
Banda se numeste:3M Scotch 23 Rubber Splicing Tape.A iesit fain.Materialul este atat de maleabil,pana nu intra in contact cu caldura,ca s-a imprimat pe banda inscrisurile de pe cordelina de fixare a tubului gofrat!Cand am terminat de bandajat tubul,am dat peste capatul benzii de guma cu niste banda adeziva obisnuita sa nu se desprinda de restu' carpelii..Salut!Acolo a ramas lipita si aia!Pas de mai pot dezlipesc! happy.gif
[attachmentid=1627807841] [attachmentid=1627807842]
Iaca si banda:
[attachmentid=1627807843]
P.S.
Coane Dodone,parca si la matale e bolnav tubul ala,nu? huh.gif
Cand ai vreme,treci pe la mine ca ti-am pastrat niste banda d-aia minune. wink.gif
bmwh548
Banda aia minune se contracta la caldura? Se gaseste usor prin magazine?
Dodone
Coane Mariene, esti taaree ! aplauze.gif In timp ce citeam postul tau - partea cu scociu' ăla șmăcăr - deja imi formulam in tartacuta un reply de cersetor, de genu' : "Da juma' de metru nu ti-o mai ramas pentru un Megane cu acelasi beteșug ? " Ca sa citesc la final ca ti-ai adus aminte de mine... worship.gif
Sper sa ajung zilele astea pe la biroul lu' matale (ala in care incap 6 firobuze deodata icon_mrgreen.gif ) sa oblojesc si eu furtunu' ala de aer.
marian-j
Colega bmwh548,nu stiu daca banda aia de guma se gaseste prin magazine.Se pare ca este un produs mai special destinat,in principal,matisarii cablurilor CATV sau la ranforsarea manunchiurilor de fibra optica.Si da,se contracta la caldura.Lent dar ferm.Chiar si de la caldura mainii si deja o vezi ca tinde sa se adune.In plus,face o aderanta foarte buna si foarte stabila termic intre straturile adiacente.Aceste ultima calitate ma interesa cel mai tare.
Nenea Dodone,cand ai chef,esti bine venit!Hint!Maine(scuze,azi!) vine si alt coleg de-al nostru pe la mine.Prin urmare,ma gasesti si dincolo de ora 18 la 'biroul" meu decorat in alb si lila. tongue.gif
Sunteți uelcămi.Alemândoi!
P.S.
Coane MuciX,ca ma intrebasi de faruri,iacata-le:
[attachmentid=1627808517]
bmwh548
Multumesc cheers.gif
bucatzel
N-am mai sunat aseara dupa ce-am vorbit cu doctoru' ca era relativ tarziu, da' din motive de logistica, nu poate sa participe si el.

Oricum, cand plec iti mai dau un tilifon, ca eu nu stiu decat in linii mari pe unde ti-i biroul.
Dodone
As fi venit si eu dar am de rezolvat probleme familiale. Have fun.
bucatzel
Am uitat ieri sa mai facem poze, asa ca aseara cand am ajuns la garaj am facut rapid una. Te-ai fi improscat de ras sa ma vezi cum luminam cu lanterna ca sa iasa ceva in poza. Care oricum o iesit ca sapa, dar macar se vede auspuffu' in toata splendoarea biggrin.gif

[attachmentid=1627808962]

Multzam' fain inca o data de tot ajutorul.

In alta ordine de idei, am dat si o tura scurta in jurul frantuzoaicei, si cum ziceam si aseara, mie sincer masina mi se pare ca arata foarte bine.
marian-j
Vezi ca-l faci individios pe doftoru' cu auspuff-u' ala! 04.gif
Ma bucur ca-ti placu de frontozoaica. smile.gif
P.S.
Cand mai ai nevoie de cate o trebusoara de gen,stii unde ma gasesti.

10 May 2012, 21:05:
Apdeit!
Pisoiu' o primit,azi pe la pranz, o bulina.Rosie! cool.gif
[attachmentid=1627809198]
MuciX
Era chiar culmea taman masinile astea sa n-o primeasca...
Markos
Normal, are pile tongue.gif
marian-j
Gluma-i gluma,da' mi-s tare mandru!
Am facut treaba tare buna cu franele.
Se-mpiedica motanu' de rupe asfaltul sub el. mandru.gif
L-am impresionat foarte placut pe colegu' de-mi facu testu' de frane. wink.gif
Dodone
Normal ca colegu', ca doar nu era sa-ti pui stampla pe ITP-u' tau. Adica cum, tu sa servesti, tu sa primesti la fileu ? Care coleg e si el rombulan... rolleyes.gif
Filip
BMW cred ca e singurul care a ramas la 6 in linie. Pana si Mercedes a trecut la V6. Nu c-ar fi un lucru rau pt. BMW sa ramana in continuare la "inline six". biggrin.gif
bmwh548
BMW nu mai face L6 aspirat decat la modelele normale (si foarte probabil vor disparea in curand si de pe alea din cauza normelor impuse de UE). M-urile au trecut la arhitectura in V (M3 si M5 au V8-uri spre exemplu). Doar 1M are L6, dar e biturbo. Din ce am mai citit am inteles ca viitorul M3 nu va mai avea motor normal aspirat, va fi unul supraalimentat, nu se stie insa daca va fi V6 sau V8.

Editare tarzie: in nr. 8 din Auto Bild este un DVD facut de baietii de la Auto Bild Germania cu diverse modele M, ceva despre modelele mai vechi... E cam mult marketing si cam jumatate de DVD e despre actualul M5, dar merita vazut (plus ca pretul e mokaciune rau).
marian-j
Ihi,sa ma uit la dvd si sa-mi vina sa-mi tai venele.Pe lung.Si in zigzag.Si cu brisca toampa... frustrat.gif
No,10X!
bmwh548
radmasa.gif
4x4
QUOTE(Filip @ 11 May 2012, 14:36)
BMW cred ca e singurul care a ramas la 6 in linie. Pana si Mercedes a trecut la V6. Nu c-ar fi un lucru rau pt. BMW sa ramana in continuare la "inline six". biggrin.gif
*



Mai degraba 4 in linie si turbo mai nou.

la e36 primeai 6 cilindri la 1.9 litri
la e46 primeai 6 cilindri la 2.2 litri
la e90 primeai 6 cilindri la 2.5 litri
la f30 primesti 6 cilindri la 3.0 litri

HUO!!!
Filip
Alea barosane tot 6 inline de 3.0 sunt. biggrin.gif biturbo blush.gif

11 May 2012, 16:54:
Iti dai seama, motoarele de litraj mic erau adevarate bijuterii. smile.gif
marian-j
Am găsit de vânzare un eleron original de Laguna.
Da' nu-s convins ca mi l-aș dori pe mașină.
Mă tot uit ca curca-n crăci și nush ce să fac.
Ba-mi place,ba nu!
Parcă aș fi o pitzi la mall. blush.gif
Voi ce ziceți? huh.gif
iulia_boris
io zic sa lasi masina in pace.. sleep.gif
marian-j
Saru'mana,Iulia!Buna seara.
Nu-i prima data cand imi scot palaria in fata intuitiei feminine.
Multumesc pentru sfat! smile.gif
Markos
Io zic să-l pui mellow.gif
marian-j
Imi sugerezi sa fac un poll? rolleyes.gif
Markos
Ar merge.
iulia_boris
you welcome! smile.gif
Laurentziu83
Eu zic ca de la volan nu se vede eleronul.
marian-j
Da' se vede in oglinda! wink.gif
Deci 2 la 1 pentru NU.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.