Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
cdadan
Mda, astept cu nerabdare. blush.gif
marian-j
Inarmeaza-te cu rabdare. happy.gif
Joi imi duc Laguna la schimbat placutele de frana pe fata,lichid de frana si burduf planetara stg. spre roata.Totodata,imi verific si starea componentelor frana spate.Daca apare vreo hiba pe acolo,le las naibii de gume si-mi rezolv franele!
argon
Aidecapu meu, arata zici ca-s noi, le-ai vopsit? huh.gif Sper ca nu, pe fata!
corbex
Lasati omul in pace! Marian migaleste la ea ca sa nu fie nevoit s-o conduca. Ii e frica.
marian-j
Corect!Venind de pe dizel pe benzinar,mi-e teama sa nu mi se puna "valul negru" pe ochi ca la pilotii de vanatoare! ph34r.gif

Le-am vopsit doar pe interior,coane argoane, si apoi am dat peste vopsea si un strat de subtire de lac incolor( la fel cum am procedat si la cele de iarna de pe bmw).Pe fata insa,le-am gazat doar un pic(tinand spray-ul la distanta mare) cat sa se estompeze zgarieturile.Rezultatul l-ai vazut.Arata chiar mai bine decat ma asteptam! 124.gif
cdadan
Uite cum pica 195/65/15 pe jante 6.5j.
Acum imagineaza-ti 205 pe 6j. huh.gif O sa iasa ceva foarte haios.

[attachmentid=1627813982]

Io, din putina mea pricepere, am incercat sa-ti dau un sfat. Am insistat un pic fiindca sunt convins ca esti pe cale sa faci o prostie. Dar gata, ma opresc, te-am batut destul la cap.
argon
Nu o sa arate iesit din comun, ca si eu am avut, si conform site-urile de specialitate 205 merge fara probleme pe 6J, dar sustin in continuare 195 din alte motive, in primul rand stabilitatea va fi tot aia, pentru ca talonul are aceasi inaltime, iar despre cum arata, nu o fi Laguna 1 mai mare decat Octavia sau Passat, care arata okei cu gume de 195/65/15.

30 May 2012, 12:11:
PS vad ca buza la cel putin una e usor ciobita, o faci ca noua si-ti zic cum, ridici o parte fata pe cric, pui roata, pornesti, bagi 1 sau 2, si o lasi sa se invarta. Acum cu flexul cu panza evantai(cu smirghel) ti pe buza, o faci uniform si iese ca noua!
marian-j
Bine-bine,ma mai gandesc.Mi-ai tras preșu' de sub picioare. wacko.gif
Multam oricum de sfaturi! smile.gif
Coane argoane,nu le mai fac nimic la jante.Sa ma pun acuma cu flexu' pe ele,nu-mi vine.Mi-e teama ca zboara pilitura aia de aluminiu in toate partile,se mai lipeste naibii de jante si mai rau fac.In plus,dupa rectificare ar trebui sa izolez buzele,sa le revopsesc si sa le lacuiesc.Nu ma mai complic!Asa raman.Poate alta data.Oricum sfatul mi se pare foarte bun si l-am bagat la cap.Mersi! smile.gif
pishky
QUOTE(cdadan @ 30 May 2012, 10:41)
Uite cum pica 195/65/15 pe jante 6.5j.
Acum imagineaza-ti 205 pe 6j.  huh.gif  O sa iasa ceva foarte haios.

[attachmentid=1627813982]

*




QUOTE(argon @ 30 May 2012, 10:51)
Nu o sa arate iesit din comun, ca si eu am avut,




radmasa.gif argumentul suprem
argon
Ce ti se pare asa amuzant? Daca am avut sunt primul in masura sa stiu cum arata, fata de tine, care iti dai cu parerea, de exemplu.
Markos
QUOTE(argon @ 30 May 2012, 11:51)
Acum cu flexul cu panza evantai(cu smirghel) ti pe buza, o faci uniform si iese ca noua!
*


Lord of the Flex wub.gif
pishky
QUOTE(argon @ 30 May 2012, 11:48)
Ce ti se pare asa amuzant? Daca am avut sunt primul in masura sa stiu cum arata, fata de tine, care iti dai cu parerea, de exemplu.
*




amuzant este argumentul "am avut io, si nu-i iesit din comun"
marian-j
Iaca dracu':
215 pe jante de 6,5J.
Si nu arata rau deloc! unsure.gif
corbex
Pe VW orice cauciuc arata bine. La renoaie-i problema. wacko.gif
Dodone
Coane Mariene, daca ai motor 1.6 16v si planetara cu "cap tip lalea" (mecanicu' Renault dixit), s-ar putea sa ai surprize. Neplacute mad.gif . Recent am fost in situatie identica. Ca sa montezi noul burduf (actualmente am inteles ca nu se mai fabrica decat dintr-un plastic special, care nu poate fi intins si tras peste lalea, ca cel de plastic) trebuie sa scoti uleiul din motor (carterul comunica cu planetara si o greseaza), dai jos planetara, scoti burduful dinspre cutie, introduci burful dinspre exterior, remontezi burduful dinspre interior daaaca nu se deterioreza simeringul interior al burdufului, care etanseaza pe axul planetar.
In 95% din cazuri acest simering se deterioreaza la demontare/remontare. Adica ai "sanse" de 2 burdufuri noi rolleyes.gif . Pe mine m-a pus Uciga-l toaca sa cumpar un burduf aftermarket si am montat-demontat de 2 ori si tot curgea uleiul de pe langa simering. A 3 a oara am montat burduf de origine (dublu pret) si a fost in regula.
Evident, era vineri, ora 17.30, in ajun de Paste iar familia ma astepta de cateva ore cu bagajele facute sa plecam in miniconcediu la neamuri furios.gif 022.gif . post-336-1110552489.gif
Am crezut ca fac infarct, norocul meu a fost ca reprezentanta Renault (ca acolo am reparat) avea burduful pe stoc.
Per total, am ajuns ca schimbarea "unui" burduf sa ma coste cam 350 lei. Caruta de nervi are pretul ca pe cartile de joc germane cu masini, din copilarie: noch nicht bekannt ...
b76bgaarh
nu stiu cum se face da de paste/ craciun sunt tot felul de povesti horror... cu burduf, pivot, capat de bara etc. lucruri de astea usoare care cica dureaza maxim 30 de minute.....

Dodone
Te rog sa ma crezi ca a fost aievea, nu sunt povesti. Masina a intrat in service cu o zi inainte, la prima ora, sa-i schimbe si telescoapele si bucsile de la barele de torsiune spate. A durat cam de 3 ori mai mult decat e in normativul de reparatii, pe motiv de rugina. Mecanicul a chinuit mult, cu toate ca are aspect si forta de halterofil. Si stia ce face, nu avea doar brandoza.
b76bgaarh
io te cred... ca si eu am tin minte un paste cand schimbatul unui pivot la berlina (cu presa si tot ce trebuie) a durat de mai avea putin bunacmiu sa ii dea foc la masina lu tata.

acelasi pivot care ii lua 30 de minute sa il schimbe.
MuciX
QUOTE(b76bgaarh @ 30 May 2012, 15:44)
nu stiu cum se face da de paste/ craciun sunt tot felul de povesti horror... cu burduf, pivot, capat de bara etc.
*



alternatoare... mad.gif popa.gif
bucatzel
Ia nu va mai laudati atata, ca poate ma pun sa va povestesc cum schimba doi oameni o punte spate de dacie in 16 ore. Culmea, fara sa bea ceva.
cdadan
Mariane, jantele alea (Milwaukee) au 7j. wink.gif
marian-j
Apropitaru sustine sus si tare ca-s pe 6,5.Ma rog...
Nene Dodone,cand am intrebat de burduf,mecanicul mi-a spus ca se ocupa sa-l cumpere el,ca sa nu iau ceva ce nu-i bun.D-aci incolo e treaba lui ce face.C-o fi planetara lalea,miozotis sau pixda-tigancii il priveste.
Mie mi-a cazut in sarcina sa cumpar doar placutele de frana fata.De achizitionarea burdufului si a lichidului de frana se ocupa cel ce le va inlocui.
Io m-am scos din cauza! 017.gif
npleshea
Ca unul care a condus Passat si care a avut tangente cu un parc auto populat cu nemtoaice din astea iti spun ca proprietarul se insala.
argon
QUOTE(npleshea @ 30 May 2012, 18:09)
Ca unul care a condus Passat si care a avut tangente cu un parc auto populat cu nemtoaice
*



Divinule wub.gif
Victorine
Jantele arata beton, felicitari, se vede ca ai pus mana pe ele. Si eu le-as lasa asa, arata super OK pentru niste jante SH, nu mai stiu, ne-ai spus cat ai dat pe ele? Ca si eu am tatonat la un moment dat terenul sa merg pe mana lui Argon, ca vad ca-i mester la gasit chilipiruri, ori asta-i hoby-ul lui de weekend, sa mearga in targ - atunci profitam si-i mai dam si noi o lista cu dimensiuni smile.gif

In ceea ce priveste povestea lui Dodone, cu burduful spre roata la planetara stanga, patit exact la fel... la Logan de data asta. pana la urma a trebuit sa schimb inca odata ambele burdufuri, ocazie cu care la a doua demontare a planetarei am decis sa schimb inca odata si uleiul din cutie, dupa numai 20.000km. Si am vazut si cum se monteaza burduful ala spre roata, crede-ma ca e supus la mari chinuri, cu toata vaselina, daca nu e din cauciuc de calitate (eu a doua oara am optat pentru Renault OM), ai mari sanse sa se spintece imediat sau la scurt timp. Semeringul ala de la burduful de la cutie e tare sensibil, daca l-ai montat a doua oara incepe sa lacrimeze mai mult ca sigur. Practic am patit exact ca Dodone, litera cu litera smile.gif si atunci n-a fost amuzant cand am tras linie si am adunat...
Dodone
QUOTE(marian-j @ 30 May 2012, 15:24)
Apropitaru sustine sus si tare ca-s pe 6,5.Ma rog...
Nene Dodone,cand am intrebat de burduf,mecanicul mi-a spus ca se ocupa sa-l cumpere el,ca sa nu iau ceva ce nu-i bun.D-aci incolo e treaba lui ce face.C-o fi planetara lalea,miozotis sau pixda-tigancii il priveste.
Mie mi-a cazut in sarcina sa cumpar doar placutele de frana fata.De achizitionarea  burdufului si a lichidului de frana se ocupa cel ce le va inlocui.
Io m-am scos din cauza! 017.gif
*



Da, numa' ca matale platesti, indiferent de ce probleme apar in plus. Vezi si postarea de mai sus. Motorul de Logan e derivat in cel de la Megane 1, tot K4M A 7.. este. Cred ca ti-e clar ca nu-ti doresc asa ceva, da' e bine sa stii ca iegzista si varianta asta. Daca cumva te suna nenea mecanicu' sa nu fii surprizat foarte tare...
Victorine
Acum chiar cred ca n-ar mai fi surprins, dar sa-i dorim schimbarea fara incidente. Si sa fie cu ochii pe burduful de la cutie dup-aia wink.gif Oricum, asa de curiozitate Mariane, poate te nimeresti pe-acolo cand monteaza burduful cu pricina spre roata, cand il trage pe planetara peste lalea, o sa te miri ce divais medieval foloseste ca sa-l schingiuiasca wink.gif Chiar trebuie guma de calitate acolo, cand il iei in mana zici ca e rigid si alea, da sa vezi cat se largeste, eu chiar nu stiu cu fac uniii sa-l schimbe cu o sticla de PET taiata...
dr_mKe
Nota bene: se demonteaza articulatia cu totul si asa se inlocuieste. Cine ''mățește'' de burduf peste articulatia nedemontata este un IDIOT CRETIN OXIMORONIC, in nici un caz mecanic.

Burduful de la cutie nu sufera cu nimic la demontare. Din moment ce nu are nici cea mai mica urma de ulei scapat, nu vad sensul sa fie inlocuit. Cand va curge se va inlocui separat. Nu sunt atat de fragile, nici pe departe.
Dodone
Exista si un tip de planetara ca la vechile Dacii, cu tripoda. La acelea doar demontezi partea dinspre roata si scoti tripoda, apoi ai acces facil la burduf. Cat despre tipul asta, cu lalea, experienta e service spune altceva, dom, doctor. Aproape toate simeringurile se deformeaza la demontarea burdufului.
dr_mKe
Doar la ''mecanicii'' prosti sleep.gif

Este deformat, nu se deformeaza singur rolleyes.gif Simerigul contine si una bucata rulment, din cate-mi mai aduc eu aminte. Pe cutie-i prins in 3 soroafe & garnitura aferenta.
Dodone
Esti tare vitriolic la ora asta ! Teoria e frumoasa, da' cand vezi cu ochii tai ca se deformeaza, demontat-remontat cu tuburi exacte pt. dimensiune, ce mai zici ?
dr_mKe
Iti spun ca i-l fac guler respectivului, urgent.

Nenea cu pricina, unde-si duce marian Leguma, si-a auzit-o mult mai vitriolic pentru ca au atarnat etrierii 30 de secunde in flexibilele de frana mad.gif Cascadoria asta o facusera angajatii, nu dumnealui, doar ca daca mai ramaneau atarnate, inlocuia flexibilele si lichidul pe cheltuiala proprie.

Ca sa-ti dai seama cat de afurisit mi-s, trebuie sa intri cu mine in oricare din cele 2 service-uri Dacia Reno din Timisoara. Acusi au sa aiba poza cu mine si inscrisul ''beware'' radmasa.gif

Multe chestiuni simple se rateaza pentru ca nu se respecta unele ''detalii'' ingrozitor de simple.
andri1940
Nu stiu daca au vreun rost gume de 205 pe Laguna 1 de 1.6...

In manualul de Phase2 scrie clar ca de 205 sunt doar pe Laguna V6!!! Oricum in CIV la mine, cel putin, sunt trecute doar cele de 195/65 R15

Markos
QUOTE(andri1940 @ 31 May 2012, 00:30)
In manualul de Phase2 scrie clar ca de 205 sunt doar pe Laguna V6!!!
*


Păi poate bagă și-un upgrade la motor. Să fie acolo...
argon
QUOTE(dr_mKe @ 30 May 2012, 23:54)
Nenea cu pricina, unde-si duce marian Leguma, si-a auzit-o mult mai vitriolic pentru ca au atarnat etrierii 30 de secunde in flexibilele de frana  mad.gif
*



Ti-ai gasit tu sa vorbesti...las ca mecanicu ala unde-ti repari tu frigiderul si la care am fost si eu i-a lasat asa o ora la espero de s-au lungit racordurile cu 15 centimetrii, cica-si 'revin ele, nu-i bai' wacko.gif


QUOTE(andri1940 @ 31 May 2012, 00:30)
Nu stiu daca au vreun rost gume de 205 pe Laguna 1 de 1.6...

In manualul de Phase2 scrie clar ca de 205 sunt doar pe Laguna V6!!!
*



mad.gif Si megan unupatru...si pe 17 pe deasupra wub.gif
Dodone
Acumaaa, nici eu nu sunt clientul ideal icon_mrgreen.gif . Nu-s paralel cu mecanica, am mai vazut si eu prostii si am facut iures prin service ( ex. : la o Dacia noua, la un schimb de pivot un ucenic s-a apropiat de masina sa depreseze cu ciocanul. Ce si-au auzit ucenicu' si mecanicu'... a venit sefu' de tura sa calmeze spiritele, ca speriam deja ceilalti clienti).
argon
QUOTE(Dodone @ 31 May 2012, 09:29)
la o Dacia noua, la un schimb de pivot un ucenic s-a apropiat de masina  sa depreseze cu ciocanul.
*



Calitatea I, ce sa zic..
marian-j
QUOTE(argon @ 28 May 2012, 16:51)
In caretea de nemtia ce scria?
*


[attachmentid=1627814208]
Atat si nimic mai mult! sad.gif
Dracu' s-o ia de treaba,se pare ca-mi trece pana la urma cu 205-urile! plange.gif
Cand doi insi iti spun ca esti beat,te duci si te culci.Daramite cand iti zic vreo 10?Esti deja in coma! wacko.gif
800 ron au fost jantele,colega Victorine.Nenea argon le-a gasit,mi-a trimis un pm cu nr. de telefon al vanzatorului,m-am inteles cu omu',si apoi o intrat doftoru' pe fir.Am avut bafta ca 'mnealui sa fie in Deva cand eu duceam tratativele cu vanzatorul.S-a dus dupa ele unde si-o intarcat dracu' copii,undeva mult dupa Calan!Si-a descaltat o roata de fata de pe frijider,a montat janta cu janta in locul ei si le-a verificat sa n-aiba deformari sesizabile.N-au! cool.gif Doftorul n-o vrut sa auda,sa-i dau oarice bani pt transport.S-o uitat urat la mine cand i-am zis,apoi s-o suit in masina si-o plecat.Prin urmare,la pretul jantelor se mai adauga doar cateva zeci de lei(spray,diluant,smirglu,etc) cateva ore bune de chinezareala si cativa mm patrati de piele lipsa de pe buricele degetelor.
Din pacate n-am cum sa stau langa masina cand i se va schimba burduful.Ea-i in service si io la lucru,in zone diametral opuse ale orasului.Da' nu-mi bat capul!O stiu pe maini bune,iar burduful nu vine asa de capul lui.Vine intr-un kit ce contine si colierele si vaselina necesara.Daca se strica celalat burduf,va asigur ca nu voi fi eu acela ce-l va plati! excl.gif
Victorine
Da unde-o duci la doctor, nene?! in Dumbravita? Cica e un mecanic acolo care lucra ca la farmacie, zi-mi si mie ca parca ma bate gandul sa schimb filiera.
marian-j
Nu in Dumbravita.Aici.
Pe la 12 m-au sunat sa-mi spuna ca-i gata si pot s-o iau.Sa mai astepte pana ies si io de la arbait. happy.gif
b76bgaarh
nu o delegi pe doamna?????
marian-j
Nu.Doamna ii la ea pe plantatie si baga ca migu' pana desara,iar beamveul e la mine.
Ma duc cu un coleg sa iau leguma si apoi ii duc motanu' la madam la munca sa aiba cu veni acasa.
Sa vad,poate-l combin pe doftoru' sa iesim oleaca la calcat placutele.
npleshea
QUOTE(argon @ 30 May 2012, 19:12)
Divinule  wub.gif
*



QUOTE(Markos @ 30 May 2012, 11:54)
Lord of the Flex  wub.gif
*



Specialist second-hand
Dodone
Maine sun si eu la servisu' din linku' lu' matale, coane Mariene. Se pare ca am cobit cu reparatiile. Foarte probabil ca s-o busit discu' de ambreiaj de la caruta mea. Cand am ajuns acasa si am bagat in marsarier a inceput sa tremure ca toti dracii. M-am "scos" de vreo 10 buli mad.gif .
Mecanicii pe care-i frecventez eu - adica 2 - sunt ocupati pana miercuri-joi. Mie imi trebuie f. mult masina maine dimineata ... 022.gif
L.E. Am probat iar masina, prin cartier si merge. Plec in oras in prob... aaa... pardon, asta nu-i nici topicu' nici blogu' meu blush.gif
Va pup pe portofele.

<span class='edit'>31 May 2012, 17:30:</span>
QUOTE(argon @ 31 May 2012, 08:50)
Calitatea I, ce sa zic..
*


Ba iegzista o iexplicatie: era masina de serviciu la care aveau acces aprox. 30 de "soferi". Putea fi Hummer, ca adevaratii mei colegi tot il "rezolvau" icon_mrgreen.gif .
argon
QUOTE(npleshea @ 31 May 2012, 16:38)
Specialist second-hand
*



QUOTE(npleshea @ 30 May 2012, 18:09)
Ca unul care a condus Passat si care a avut tangente cu un parc auto populat cu nemtoaice din astea iti spun ca proprietarul se insala.
*



Ia uite cine s-a trezit sa vorbeasca de second hand.
hitman1234
QUOTE(argon @ 31 May 2012, 07:34)
15 centimetrii


slap.gif
Markos
prescurtat vine 15 cmi
Iulikk
Pardon, te corectez: 15 cmp (ca sa citam din clasici).
marian-j
Nenea Dodone,ii bai! sad.gif
Io m-am programat pentru reparatiile de azi,de Martea trecuta!Au aia de munca de nu-si vad capu'!Nu cred ca te pot lua in lucru asa de repede!Cand suni la service,cere in mod expres cu d-l Nicu Lazi.Poate ar fi util sa precizezi ca il rog si eu frumos sa rezoneze la necazul dumitale. blush.gif
Iti trimit si nr lui de telefon privat.
Amu sa va povestesc de "spitalizarea"de azi.Mi-s bucuros!! yupy.gif
Franele pe spate sunt in stare foarte buna,spre excelenta.Se pare ca ultima servisare facuta la frontozoaica a fost una ce privea sistemul de franare si ca bonus i s-au inlocuit si flansele telescoapelor fata.Lichidul a fost destul de curat,discurile si tamburii se afla in conditii onorabile,sabotii au "carne"destula,la cilindrii receptori spate l-i s-au dat burdufurile protectoare jos si nu lacrimeaza neam,pistonasele nu prezinta urme de gripare,tijele si arcurile retractoare se prezinta foarte bine,etc.Pana la viitoarea schimbare de placute fata,n-am ce sa mai caut pe sub tamburi.Adicatelea minim fo 30k.Sa mai traiasca leguminoasa pana atunci,ca asta inseamana cam fo trei ani!Bref:pe puntea spate au mai ramas doar talerele si cilindrii receptori fara burdufuri.Restul acareturilor au fost date jos,curatate si puse la loc.Totodata au fost verificati si rulmentii spate.Is buni si aia!Au facut baie in benzina si au primit vaselina noua.Amin si cu rulmentii spate si cu semeringurile tamburilor!Is ok!
A urmat inlocuirea lichidului de frana.Ate,daca mai trebuia sa precizez! sleep.gif
Placutele de frana mai aveau cam 2mm pana sa intre "fier pe fier". a scapat.gif
Cu ocazia asta am aflat ca troaca frontozeasca nu are cablajul necasar semnalizarii la bord a uzurii maxime a placutelor,chit ca placutele ce l-am cumparat aveau senzorii respectiv inclusi.Mi-s oleaca dezamagit! Pana si parlitu' ala de pisoi are sârmele alea incluse" bai difolt"! sad.gif
Sa recapitulam:s-au verificat franele si rulmentii spate, s-au inlocuit placutele fata si lichidul de frana.
Ajungem la burduful planetarei.Tantanaaaa!
L-am intrebat pe nenea mecanicul cum a procedat.
Pasul 1:golit si verificat uleiul din cutia de viteze.Curat-lacrima si in buna stare,deci nu era necesara inlocuirea.
Pasul 2:demontat burduful dinspre cv.
Pasul 3:demontat complet planetara de pe masina,
Pasul 4:desfacuta toata planetara si curatate toate elementele componente.
Pasul 5:inlocuit burduful bolnav(introdus dinspre partea opusa),dimpreuna cu vaselina si colierele aflate in kit.
Nota bene:burduful nu-i din cauciuc ci dintr-un material plastifiat.Chiar nu-mi imaginez cum sa treaca o gaura de aprox. 24 mm peste "lalea",ca doara nu-i guma de chiloti! blink.gif
Pasul 6:asamblat planetara.
Pasul 7:montat planetara reparata inapoi pe masina.
Pasul 8:introdus inapoi uleiul in cv si verficat nivelul.
Totul ok.
Am garantie la manopera si la calitatea la burdufului.
End of story.
Si acum vestile mai naspa.
Rulmentii de sarcina sunt varzaaa!
Apoi oleaca de joc in capul de bara stg si un joc incipient la bieleta de directie dreapta.Check!
Urmeaza:2 bielete si 2 capeti de bara.Lemforeder,bineinteles!
Cu rulmentii aia insa,nu mi-e clar.Ca-s zob,am bagat de seama,dar cum naiba arata? huh.gif
Nu ma luati cu ""let me google for you" ca mi-s obosit mort.Are careva o poza sau vre-un link?Asta-i una.Si a doua:ce rulmenti sa cumpar?FAG,SKF,Koyo? nedumerire.gif
Dupa ce termin cu directia si cu unghiurile,urmeaza "asaltul" final:gumele de vara!
P.S.
Doftore,spre deosebire de matale si de colegul meu(cel cu Clio) nu mai am "chițăituri"in tamburi! tongue.gif
Nush ce "raticid"o fi folosit nea' mecanicu',da nu se mai aude nimic!! wink.gif
dr_mKe
Kupferpaste d-aia de am luat un tub si-i la tine-n dulap de-un an radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.