Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
corbex
QUOTE(hitman1234 @ 31 May 2012, 22:45)
slap.gif
*


Cei 15 cm sint adevarati si exista, al doilea i vine de la fimoza.
dr_mKe
Primii bancul ăsta de dimineață și-i prea bun radmasa.gif

La semafor se opresc un Logan și un Ferrari. Șoferul din Logan îi face semn celui cu Ferrari să coboare geamul și îl întreabă sec:
- Ia zi, merge mașina? Ești mulțumit de ea? N-am văzut prea multă lume să-și cumpere...


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
andri1940
Si eu trebuie sa inlocuiesc rulmentii aia.
Merg la fix cei de la Solenza, uite cum arata aici:

http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=191266&st=0
dr_mKe
Știe masitorul ce să-i recomande tongue.gif
andri1940
Chiar azi am cumparat cu 21 lei bucata rulmentii de sarcina pentru leguma. Sunt piese de origine, pentru Solenza, zic eu de calitate. N-am avut insa timp sa ma duc sa ii montez...
Dodone
Coane Mariene, am mers azi cu masina pe niste coclauri, ca nu mai vedeam la intors "cararea" pe care venisem (vegetatia avea pe alocuri si 1 m. inaltime). Masina merge fara probleme. Avand in vedere ca aseara sunt sigur ca nu am avut vedenii consider ca evenimentul e demn deTwilight Zone blink.gif wacko.gif .
Banuiesc ca vreun arc de la discul de ambreiaj o fi avut o pozitie mai vicioasa si ferodoul nu a mai calcat uniform pe placa de presiune. De aici si trepidatiile puternice. Dupa ce s-o mai fi racit putin, la urmatoarea actionare s-o fi asezat la locul lui, pardalnicu'.
Oricum, iti multam pentru ajutor.
Pe mine m-a costat 60 lei/ buc. rulmentul cu pricina, la reprezentanta, acu' vreo 3 ani.
dr_mKe
Unul din ajutoarele de nădejde ale lui marian, musiu Sarkozy [attachmentid=1627814615] tongue.gif




marian-j
Dracu' duca-ti deseleru',doctore!
Cand m-am uitat prima data la poza,am avut impresia ca am dat cu spray argintiu si pe bietul motan! radmasa.gif
Abia la a doua privire mi-am dat seama ca sunt doar reflexii.
dr_mKe
Musiu Bidòn [attachmentid=1627814619] si aristocratul Mario [attachmentid=1627814620] tongue.gif

Poză d-aproape cu calitatea lucrării [attachmentid=1627814621] icon_mrgreen.gif
argon
Parerea mea e ca trebuia sa le lasi asa cum erau pe fata jantelor, le-am vazut si aratau bine, ai stricat bunatate de lac de fabrica cu vopsea la spray, oricum o sa se ia, dar o sa arate urat. Iar pe spatele jantelor chiar nu inteleg ce rost o avut vopsirea.
Dodone
Mooaamă ce dotat e conu' Marian !! blink.gif Are si turbina cu aer cald, vad ca o pus janta la uscat pe trapa hardughiei !
Markos
QUOTE(Dodone @ 2 Jun 2012, 21:37)
Mooaamă ce dotat e conu' Marian !!  blink.gif
*


Dacă zici tu.. sleep.gif
marian-j
Rectificare!
Mai baieti,ma vad obligat sa-mi pun cenusa-n cap!
Trebuie sa incerc sa incropesc un soi de erata. blush.gif
As vrea sa clarific niste lucruri,atat de dragul acuratetii informatiilor ce ma straduiesc sa vi le ofer,cat si pentru a da(tardiv!) dreptate unor colegi.
Cand am fost sa-mi iau,mai deunazi,masina de la service am ajuns oleaca dupa ora inchiderii.Baietii din service erau deja pe picior de plecare,iar patronul terminase de facut receptiile lucrarilor si preda masinile reparate in ziua respectiva detinatorilor.Avea patru musterii,intre care ma numaram si eu.Care mai de care sa-l intrebe cate in luna si in stele.Io am plecat intr-o scurta proba cu leguma si m-am intors cand deja plecasera clientii.Normal ca am inceput si io cu intrebarile.Ma interesau foarte tare franele pe spate.
-Is ok,nu-i nimic de schimbat,ti-am curatat totul pe acolo,am verificat rulmentii spate si semeringurile tamburilor,vaselina noua,etc.Pana la urmatoarea inlocuire a placutelor fata,n-avem ce sa mai cautam pe acolo.
-Lichidul?
-Lichidul nu era chiar asa urat.Acum ai lichid nou si placute asijderea,fii pe pace.
-Ok,si burduful?
-Pai am golit uleiul din cutie,am desfacut burduful de pe cutie,apoi am demonatat complet planetara de pe masina,samd.Adicatelea ce v-am insirat io mai sus.
Buuun.Mi-am pus cazanu' pe cap compas "acasa" si am luat-o agale la drum.Mergeam io agale,dar nu-mi dadea pace o intrebare:oare de ce colegii Dodone si Victorine o tineau una si buna,ca trebuia inlocuit si burduful dinspre cv,iar nenea mecanicu' n-a pomenit nimic despre el?! nedumerire.gif
Intrucat ma rodea grav la neuron nedumerirea de mai sus,a doua zi m-am dus inapoi la service.Sambata,program scurt,atmosfera mai lejera.Am tabarat iara cu intrebarile pe bietul om.
-Da' auzi,cu ai reusit sa demontezi burduful dinspre cv de pe planetara fara sa se strice?Ca am auzit io,ca alea se deteriroeaza iremediabil cand sunt scoase de pe axa planetarei.
-Da' cine ti-o zis tie ca am dat jos burduful ala de pe planetara?!!
Stop joc!!Mi s-or scurt-circuitat creierii!!! blink.gif
-Pai si cum(in gand:cum plm!!) ai bagat burduful cel nou?
-Foarte simplu!
Imi venea sa-l strang de grumaz! mad.gif
-Si-acu' ma lasi sa mor in nestiinta?
-Stai bland,ca-ti explic:planetara cu pricina nu e de tip "lalea".
Hopaaa!!Lalea!Ring a bell??
-Da' cum e,mai nene?
-Pai cuplajul homocinetic nu-i cu trei role,cum folosesc indeobste frantujii, ci e cu sase role,identic de cu cele folosite preponderent de nemti,iar cosara in care se invart rolele alea,este una demontabila!Dar asta nu aveam de unde sa stiu pana nu am desfacut burduful de pe cuplaj.Dai burduful afara,scoti rolele,indepartezi mai apoi capul planetarei,demontezi siguranta "pe arbore"(pră limba mea,de neam de manivelă,la siguranța aia îi zice "zegăr") ce fixeaza cosara,scoti cosara si ramai cu planetara cheala!Bagi burduful nou si pui totul inapoi la loc, dimpreuna cu vaselina si colierele din kit-ul de reparatie.Am preferat sa demontam complet planetara de pe masina,tocmai pentru a nu forta burduful dinspre cv,ca-i scump ca dracu'!Ala-i cu semering,cu rulment,etanseaza pe axa planetarei si pe carterul cutiei,etc.Este aproape imposibil sa-l dai jos de pe planetara fara sa-i deformezi grav semeringul.
-Bun,si daca aveam planetara "lalea" si refuzam sa cumpar si al doilea burduf?
-Pai m-as fi chinuit sa ti-l pun inapoi pe cel vechi,dar ca garantie,primeai fix ce are calu 'sub foale!In scurt timp,cutia ti-ar fi scuipat afara tot uleiu'!
End of story!
Prin urmare,colegii Dodone si Victorine nu vorbeau aiurea oleaca mai la deasupra!
Tot patitu-i priceput! rolleyes.gif
Vedeti,d-aia nu mi-o suna telefonu'!Degeaba ma dadeam io Zorro mai sus,ca la o adica,scoteam fain-frumos banii din buzunar si pt al doilea burduf.Ca popicu!
Ca fapt divers,mi-a povestit nenea mecanicu' si de presa aia arhaica(tip"floare") cu care se trece burduful peste lalea.Ii un soi de departator cu trei "petale" utilizabil doar la burdfurile din cauciuc simplu.La burdufurile plastifiate/teflonate este exclus sa poata fi folosita!Daca incerci sa "cracesti"un burduf d-ala,cica se face arsice!
Prin urmare,imi prezint scuzele de rigoare vizavi de confuzia ce am creat-o!Sincer,n-a fost cu intentie.Pur si simplu am interpretat gresit niste informatii pe care nu le-am priceput in totalitate. blush.gif
Dodone
Mie nu tre' sa-mi ceri scuze pt. simplul fapt ca nu ai de ce. Mecanicul de la Renault mi-a spus clar ca sunt 2 tipuri de planetare, la una dintre ele nu se poate schimba burduful exterior fara demontarea planetarei. Io am avut "norocul" sa am planetara aia fara siguranta tip zaeger (deutsche erzeugnis...). Am vazut cu ochii mei ca a respecta toate procedurile de, depresare-presare a burdufului de langa c.v. si tot a curs imediat (viteza 1 in ralanti, masina ridicata pe elevator).
Dar "cosara" de la batrana Dacie era cu zegăr, chiar daca era doar cu 3 role, am desfacut destule...
Victorine
Na bine, acuma suntem toti mai lamuriti smile.gif Ai noroc cu sistemul ala la capatul dinspre roata. La mine plange iarasi burduful dinspre cutie pe la semering... mama lui!
marian-j
Noah bine,fratilor!Totu-i bine cand se termina cu bine! smile.gif
QUOTE(argon @ 2 Jun 2012, 10:44)
Parerea mea e ca trebuia sa le lasi asa cum erau pe fata jantelor, le-am vazut si aratau bine, ai stricat bunatate de lac de fabrica cu vopsea la spray, oricum o sa se ia, dar o sa arate urat. Iar pe spatele jantelor chiar nu inteleg ce rost o avut vopsirea.
*


Stai linistit coane,ca nu-mi bat io joc de eforturile dumitale. wink.gif
Partea vizibila a jantelor nu-i vopsita ci e doar usor gazata cu spray-ul tinut la juma' de metru.Unde e lacul bun,gazarea va disparea fara urma la prima spalare cu jet.In schimb,unde sunt zgarieturi,va mai ramane o perioda de timp,dar se va duce si de acolo.Am experimentat acelasi procedeu si pe jantele de vara ale pisoiului.N-au nici pe dracu',fii pe pace!
Vopsirea de pe spatele jantelor insa,era imperios necesara!Dupa ce am spalat cu diluant puzderia de puncte de liant asfaltic am constatat ca acel liant halise vopseaua pana la metal!Apoi mai erau si o multime de zgarieturi si ciobituri.Ca sa fie treaba completa,am impresia ca pe una dintre jante a ajuns lichid de frana.Era toata inegrita pe interior si cu inflorituri destul de pronuntate ale vopselei.Pe aia am si netezit-o oleaca la interior cu smirglu ud.Apoi le-am vopsit interioarele la toate!E mai bine asa!
Ai inteles acum cum vine treaba? wink.gif
Sambata dupa-masa a fost o vreme tare faina pe la noi,asa ca am iesit in curte.Io am aliniat un detasament de beri intr-o lada frigorifica,mi-am adunat pisicile sa le mai scarman oleaca si apoi m-am trantit pe un scaun si am inceput sa meditez la nemurirea sufletului.O venit si muierea afara.O stat oleaca pe scaun,apoi s-o apucat sa-si piguleasca trandafirii,garofitele si ce flori mai are ea pe acolo prin gradina.Cum zacem io acolo pe scaun ca un trantor,mi-or picat ochii pe tamburii legumei.Urati si ruginiti ca dracu'.Odata mi-o trecut cheful de leneveala!Pai daca tot nu-i schimb,de ce sa ramana asa urati?
[attachmentid=1627815059]
Am suspendat rapid spatele masinii,am dat rotile jos si m-am apucat de treaba.Perii de sarma,smirglu,diluant si oleaca de migaleala.
[attachmentid=1627815061]
Ca paguba colaterala,as mentiona faptul ca mi-am stricat decolteul! sad.gif
Purtam un tricou mai vechi,cu "anchior" si mi-or sarit in decolteu ba firicele din peria de sarma pusa pe flex,ba bucatele fierbinti de rugina si ce alte mizerii mai erau pe acolo.Dar zic io ca n-arata rau rezultatul final.Pret de vreo trei beri si cam un ceas de mestesugit. happy.gif
[attachmentid=1627815063]
Avanpremiera!
Daca tot eram cu cricul Lagunei in mana,am dat si o roata din fata jos,si am pus in loc una dintre jantele ce tocmai le-am capatat!La jantele Chambord abia vezi spatiul dintre janta si etrier.La jantele Gradiant imi intra degetul!Acuma sper c-o sa-mi ramana si mie in cap cum vine socoteala asta cu et-urile. rolleyes.gif
[attachmentid=1627815065]
Markos
Mai pui și gume sau le lași așa?
marian-j
Nu știu încă.Mă mai cujet.
MuciX
Ca de obicei, pe ce pui matale mana se face aur. O poza cu tamburu fara roata nu ne-ai fi aratat greata.gif
marian-j
Vineee baiatuuuuu!N-am mai avut loc de poze in postul anterior.
[attachmentid=1627815075]
Apropo de ziceai matale despre degajarile alea din discuri:m-am trezit ca Laguna are o juma'de degajare d-aia si la tamburi.La ce mama zmaului or fi bune? nedumerire.gif
Baremi la tamburi e si mai clar faptul ca nu-i vorba despre un martor de uzura!
[attachmentid=1627815085]
MuciX
Hai sa ne intelegem, le-ai si vopsit?

La discuri degajarile sunt invers, adica scobite in disc, nu iesite in afara. O sa intreb la mecanicul asta de le monteaza. Saptamana asta dau si eu comanda de ce mi-a mai ramas de luat.
argon
QUOTE(marian-j @ 4 Jun 2012, 16:02)
.Am experimentat acelasi procedeu si pe jantele de vara ale pisoiului.N-au nici pe dracu',fii pe pace!
*



Sunt mult mai linistit acum. Da' tot mai bag de vina, ia-ti matale un cric hidraulic tip crocodil si mesteresti mult mai linistit, lasa ala ce vine cu masina doar pentru ce e facut, doar in caz de urgenta.

Iar cu felcsul ala budget m-ai dezamagit total, te incurci cu pocnitori? mad.gif
marian-j
Normal ca i-am vopsit!Doar nu credeai ca as fi reusit sa-i lustruiesc in asemenea hal! biggrin.gif
Vezi ca am editat postul anterior si am mai pus o poza.Degajarea aia e scobita in marginea tamburului nu-i iesita inspre afara!
Bafta la cumparaturi!Abia astept sa te vad multumit ca ti-ai pus masinuta la punct.
Si io strang bani.Vreau sa imi fac directia brici,inainte de a incalta "sandalele" de vara. wink.gif
argon
Si vaz ca ai prezoane normale(dintr-o bucata) la jantele de aliaj, iar cartea zice ca se folosesc cu saiba, alea cum ai tu doar la tabla. Nu doar cartea, ci o gramada de useri mai catoloci decat papa, eu mi-am luat prezoanele speciale pentru aliaj, ca m-or spariat.. unsure.gif Ala de jos: [attachmentid=1627815086] si daca ma gandesc bine chiar au dreptate, iti explic daca vrei de ce-s mai bune alea cu saiba la aliaj, dupa mine.
MuciX
Acum m-am mai linistit, parca prea facea treaba buna flexul ala smile.gif

Mda, vad ca e scobitura si la ala; poate cand incepe sa se vada sabotul pe acolo, sunt de schimbat taburii smile.gif.

Eu unul cred ca o sa mai scap ceva bani fata de ce am planuit, nu cred ca pe spate sunt doar amortizoarele de schimbat. Ieri am miscat-o putin si am auzit un cloncanit pe spate cand am calcat frana, si asta sunt sigur ca nu e din amortizor.
andreig1982
s-ar putea sa zic o prostie, dar extrapoland ce-mi aduc aminte din facultate despre palele de turbina
scobiturile alea de pe discuri si tamburi s-ar putea sa se datoreze vreunei echilibrari
asa cum pe jante se pun plumbi, asa aici se poate indeparta material cu acelasi scop
marian-j
La echilibrare m-am gandit si eu,colega andreig1982 dar mi se pare mult prea mult material lipsa pentru a fi vorba doar de echilibrare.Ma rog,ipoteza dumitale ramane in picioare pana la proba contrarie.
Coane MuciX,io sper sa nu fie asa de grava situatia! huh.gif
MuciX
Si io, dar nu au cum sa fie alea. Eu sincer deja nu ma mai gandesc la bani si i-am zis sa schimbe tot ce e de schimbat sa stiu fierul ca lumea si ca nu mai am treaba cu astea.
andreig1982
cica discurile se mai echilibreaza si cu sarme prin interior happy.gif
Markos
Hehe, prezoane cu șaibă versus fără șaibă, e o întreagă dezbatere (haioasă) aici. Cea mai tare e faza că protejează la zgâriat tongue.gif


Singurul rol al faimoaselor șaibe este acela că se potrivesc perfect pe orificiile jantelor de aliaj reno (se vede în poza pusă de argon clar diferența). Deci asigură - cel puțin teoretic - o priză perfectă. Habar n-am cum e în practică, că n-am avut table pe mașină niciodată.
marian-j
QUOTE(argon @ 4 Jun 2012, 16:43)
Sunt mult mai linistit acum. Da' tot mai bag de vina, ia-ti matale un cric hidraulic tip crocodil si mesteresti mult mai linistit, lasa ala ce vine cu masina doar pentru ce e facut, doar in caz de urgenta.

Iar cu felcsul ala budget m-ai dezamagit total, te incurci cu pocnitori?  mad.gif
*


La dracu 'mai imi cumpar si crocodil!Am o colectie intreaga de cricuri.
[attachmentid=1627815098]
Daca mai cotrobai oleaca prin pod,mai gasesc si doua cricuri de rechin!Pai iti imaginezi matale ca m-am bagat jumate sub troaca suspendata doar pe amaratu' ala de cric frantuzesc? Si cu flexu' in brate,pe deasupra!Te inseli!Masina statea protapita solid pe butuci de lemn!
N-am chef sa ma schilodesc sau sa-mi inchei existenta inainte de termen! sleep.gif
Pentru poza cu janta de Clio,a fost suficient doar cricul frontozoaicei! happy.gif
Privitor la flex:bade,io mi-s doar un amarat de amator in materie.
Pentru nevoile mele imi sunt absolut suficiente si astea:
[attachmentid=1627815106]
QUOTE(argon @ 4 Jun 2012, 16:54)
Si vaz ca ai prezoane normale(dintr-o bucata) la jantele de aliaj, iar cartea zice ca se folosesc cu saiba, alea cum ai tu doar la tabla. Nu doar cartea, ci o gramada de useri mai catoloci decat papa, eu mi-am luat prezoanele speciale pentru aliaj, ca m-or spariat.. unsure.gif Ala de jos: [attachmentid=1627815086] si daca ma gandesc bine chiar au dreptate, iti explic daca vrei de ce-s mai bune alea cu saiba la aliaj, dupa mine.
*


Coane,si rechinu',si fordu', si pisoiul,si leguma or venit cu prezoane dintr-o bucata!Toate cu jante de aliaj.Al naibii sa fie de am avut io treba cu suroaibele alea! rolleyes.gif
Recunosc,am vazut cum arata locasurile conice la jantele lu'doftoru'!Impecabile!Nezgariate,nenimic!Zici ca-s noi!'Mnealui are prezoane d-alea jmekere cu con mobil.Nu zic nu,faina treaba!Da' io la ce sa-mi cumpar prezoane d-alea,daca tot am deja locasurile zdrelite?N-ar fi o avere!Colegul espacern vinde asa ceva la 6 lei bucata.Dar intreb inca o data:ce rost ar avea?Doar pentru a trece la catolicism?Mai repede mi-as cumpara o cheita d-aia de plastic pentru suruburile capacelor.Ca si io mi-s capos! excl.gif

QUOTE(MuciX @ 4 Jun 2012, 17:24)
Si io, dar nu au cum sa fie alea. Eu sincer deja nu ma mai gandesc la bani si i-am zis sa schimbe tot ce e de schimbat sa stiu fierul ca lumea si ca nu mai am treaba cu astea.
*


Coane MuciX,give me five! biggrin.gif
Jucam la aceiasi echipa!N-avem noi cele mai bengoase masini,dar baremi sa nu ne fie rusine sa iesim cu ele pe strada.Dupa ce ne-om stradui sa le punem la punct,incet si cu migala,sa putem zice si noi ca vanzatorii de pe autovit;"suportam orice teste"! biggrin.gif

<span class='edit'>4 Jun 2012, 18:31:</span>
QUOTE(andreig1982 @ 4 Jun 2012, 17:27)
cica discurile se mai echilibreaza si cu sarme prin interior  happy.gif
*


Inca o chestie pe care n-am stiut-o!Multuim,Andrei! smile.gif
bmwh548
QUOTE(Markos @ 4 Jun 2012, 17:33)
că n-am avut table pe mașină niciodată.
*



Zgarcit mai esti. Dupa ce ca ai luat o masina din plastic, nici la jante nu te induri sa iei de tabla sad.gif
MuciX
QUOTE(marian-j @ 4 Jun 2012, 18:24)
putem zice si noi ca vanzatorii de pe autovit;"suportam orice teste"! biggrin.gif
*



Pai dac-o veni sorocul la focos si maraie vreun pretendent il trimit direct pe jurnal. Ca nu mai spun ca mi-am facut dosar cu tot ce am platit pana acum la el. N-are cum sa nu ma creada smile.gif
marian-j
rofl1.gif
Apropo,in scurt timp cred ca vom avea un nou forumist reno,si anume,colegul meu de tura.L-o mancat in cwr sa-si ia un Megan II hatch.Ioai ce-o sa-i ma fwt directia ca si-o luat un pet in loc de masina!! radmasa.gif
P.S.
Daca moderatorii primesc Lagune,nu pot primi si io baremi un Twingo pentru prozelitism?
Sau baremi o basca cu reno. rolleyes.gif
MuciX
O sa-i scoti ochii pentru ca meganu e o clasa sub laguna? radmasa.gif
marian-j
Nu numa ochii!O sa-i scot capu'prin cwr!! radmasa.gif
Are fulie defazoare si ambreiaj d-ala gingas.Ambele neschimbate! icon_mrgreen.gif
MuciX
Bobine? rolleyes.gif
marian-j
Au fost schimbate toate la reprezantanta reno din Jermania.Gume noi-noute (de iarna) cumparate de la reno.Neamt bolund! wacko.gif
Ghidusu 'de doctor ne-o facut rost de tot istoricul masinii.Stim si ce lapte o supt de la ma-sa aia frontozeasca!Moamaa si ce culoare frumoasa are:rouge de feu! wub.gif
Pacat ca are cwru' ala urat cu spume!
MuciX
Asteapta-te la neste injuraturi ca ai vorbit curu ala de rau tongue.gif
cdadan
Corect, mie-mi place meganul 2 hatch.
Victorine
Colegul dumitale de tura care avea inainte Golful ala obosit? Asta da schimbare! smile.gif
argon
QUOTE(marian-j @ 4 Jun 2012, 18:24)
Privitor la flex:bade,io mi-s doar un amarat de amator in materie.
*



Eu nu.


QUOTE(marian-j @ 4 Jun 2012, 18:24)
.Dar intreb inca o data:ce rost ar avea?
*



Iti zic parerea mea, stii ca la jantele de tabla exista o umflatura in jurul gaurilor prezoanelor, care tensioneaza ruruburile stranse, la aliaj daca folosesti prezoane normale nu exista acea zona de tensionare, daca-i observat cursa de strangere e foarte mica, adica dai la mana si apoi mai merge maxim cateva grade la cheie, iar in cazul celor cu saiba se produce acea tensionare in saiba conica, care are un spatiu intre ea si prezon, am observat ca la strangere cursa e mai mare si mai cursiva. Acolo trebuie sa existe acea tensiune pentru siguranta, sa nu se destranga in timp de la vibratii/solicitari.

Aia cu motivul menajarii conurilor din janta mi se pare o mare prostie.
npleshea
QUOTE(argon @ 31 May 2012, 19:08)
Ia uite cine s-a trezit sa vorbeasca de second hand.
*



Am uitat ca tu nu stii decat de un singur fel de parc de masini. Deci hai sa iti amintesc ca exista si parcuri de masini la unele firme (se mai numesc si flote si sunt surse de limuzine `sehaj ca noi`). Cu o flota din asta am avut tangente si avea 20 de Passat-uri cumparate din reprezentanta. Masini noi. Aveau si Megan-uri dar erau 1.5 dci - tractoare adica - nu limuzine.
Dodone
QUOTE(marian-j @ 4 Jun 2012, 17:56)
Nu numa ochii!O sa-i scot capu'prin cwr!! radmasa.gif
Are fulie defazoare si ambreiaj d-ala gingas.Ambele neschimbate! icon_mrgreen.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif
marian-j
QUOTE(argon @ 4 Jun 2012, 20:23)
Iti zic parerea mea [...]
*


Nu m-ai convins. mellow.gif
Cand n-oi mai avea altceva de facut la masina,poate(repet,poate) il voi contacta pe colegul espacern.

Am sunat la reno sa-mi cumpar rulmentii de sarcina ai telescoapelor fata de la ei.Nu vand rulmentii decat cu tot cu flanse! 251.gif
Dodone
182.gif Tre' sa caut in dosarul masinii. Eu imi amintesc ca am luat flansele separat, la ei am montat ulterior doar rulmentii. Ori ma lasa memoria, ori au schimbat politica de vanzare... huh.gif
marian-j
O sa incerc si la aia de pe Aradului.Daca-i mai prind cand ies de pe plantatie.
corbex
QUOTE(marian-j @ 5 Jun 2012, 12:29)

Am sunat la reno sa-mi cumpar rulmentii de sarcina ai telescoapelor fata de la ei.Nu vand rulmentii decat cu tot cu flanse! 251.gif
*


Vezi ca flansele nu le dau decit cu masina cu tot.
andri1940
Nu intarzia treaba cu rulmentii ca e grav. Eu am pus azi de Solenza, s-au potrivit la fix. Uite insa si ce surprize am gasit acolo din cauza uzurii rulmentilor de sarcina:

http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=191266&st=90
marian-j
Uau!Colega,urata treaba! sad.gif
Io mi-am vazut arcurile(in cateva randuri) si nu par rupte.
Oricum,n-o tandalesc prea mult.Stai sa-mi mai bage "stapanirea" oarice bani pe card si schimb rulmentii aia in regim de maxima urgenta!
Noah,si amu sa-mi vars amaru'!Mi-s total dezamagit de reprezentantele reno din Tm.A doua oara,deja! mad.gif
Telefon la cea din Sagului:nu se vand rulmentii telescoapelor decat in kit-ul complet.Adica cu tot cu flanse.La cea din Aradului,m-am deplasat personal, si am fost trimis,destul de politicos,la plimbare.Piese vand doar cei din Sagului.Excelent!! showfinger.gif
Ai ditai reprezentanta in buricu' targului da' o mica magazie de piese nu-ti permiti.
Am zis "mica"in sensul ca nu am cerut cine stie ce "sefeu" de piesa.Am cerut niste rulmenti,pe care io personal,i-as incadra la capitolul "consumabile".
Nu pricep de ce tin cei de la reno sa-mi bage pe gat si flansele,din moment ce mecanicul meu(cel putin la fel de stapan pe meserie ca si cei de la reno) imi zice ca flansele sunt aproape noi,si inca se mai vad etichetele pe ele!! mad.gif
De ce nu-mi vand,fie si o singura bila din rulmentul ala,daca numai bila aia mi-ar trebui?As fi de acord sa-mi ceara un pret de sa-mi curga sange de sub unghii pe nenorocita aia de bila,dar sa vad ca baremi au dorinta sa ma serveasca.N-am sesizat nici macar o umbra din acea dorinta!
Am venit destul de tuflit acasa si am cazut oleaca pe ganduri.Asta inainte sa fi vazut postarea colegului andri1940.
M-am urcat inapoi in leguma si am pornit val-vartej spre magazinul de unde-mi cumpar piese de obicei.Pe drum,am mai rememorat spusele unui amic ce are de doi ani rulmenti de Solenza pe Laguna si n-au nici pe dracu,precum si de sfaturile colegului katalyn03.
Am intebat la "masini straine".Oferte pe SNR,Ruville si SKF.Intre 70 si 90 de ron/buc.
M-am scoborat la parter,la raionul Dacia.Rulmenti de "solnita",19 lei bucata!Made in France.Ia ghiciti ce am ales?
[attachmentid=1627815494]
Traiasca banca comuna de organe reno!!
Intrucat am si un card ce-mi ofera niste reduceri,iaca si pretul final/pereche:
[attachmentid=1627815495]
Ca un soi de concluzie:io o sa mai trec pe la reprezentantele reno daca,si nu mai daca,nu mai am alta optiune.Dormi in pace RRO.
Voi avea insa grija(prin prisma locului de munca) sa-mi impartasesc parerile si altora, vizavi de cele insirate mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.