Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
corbex
Sehas ca nou a devenit un loc comun. Spilul e sa iei una noua ca sehas.
andri1940
Intr-adevar, e boala comuna la Laguna galeria aia. Totusi, eu am gasit cu 100 lei in stare foarte buna si am schimbat-o anul trecut singur.
marian-j
Matale ai fost mai baftos! smile.gif
Io n-am gasit decat niste gioarse la fel de ponosite(sau chiar mai rau!) ca a mea.
Incalte,un "autopsier" d-asta de fierotenii din Tmisoara m-o si luat,asa usor,peste bombeu,zicandu-mi ca daca avea galerii bune de leguma,vindea una pe saptamana! happy.gif
Dodone
Cre' ca-l stiu pe "chirurgul legist", care diseca cu brenăru'. E prin nordul targului... naughty.gif Da' are preturi bune.
marian-j
Ala-i,coane Dodone!Mare pisicher! biggrin.gif

Azi o nins in Timisoara.Cica "zapada mieilor",aia de precede venirea primaverii! yupy.gif
Prin urmare,zi lejera la lucru.Pe final de program,am bagat frontozoiaca la scarmanat,in vederea iesirii din iarna.
De rulmentii telescopapelor stiam.Trebuiau schimbati mai de mult,dar de comun acord cu nenea mecanicu',am convenit sa amanam operatia pana dupa trecerea zapezilor.Ii gata pita lor,dar nu-s chiar asa de terminati incat sa rupa arcurile.
La "gaze" stau brici!E4,nu alta! cool.gif
Franele,giugiuc si ele. mandru.gif
Pe platourile oscilante mi-o cam disparut ranjetul triumfator de pe moaca.
Cap de bara stanga,zob!Stiu exact cand l-am fwtut!'tu-l in pash pe ma-sa pe Robu,cu desapezirile lui cu tot! 251.gif
Secventa doi:bieleta directie dreapta.Terminata si aia. sad.gif
Ii bai!!
Sunat la nenea mecanicu si programat frotozoaica la "spitalizare".Miercuri merem la "felcer".
Mai intai si mai intai,scoatem "reuma" din ciolanele frontozoaicei.2Xbielete,2Xcapeti de bara,2Xrulmenti telescoape.
Am cumparat oloi Elf pentru cutie.Urmeaza "clisma" de rigoare.Facem clisma si la lichidul servo directiei.Zeama(Mobil) cica e "fri,"din partea casei.Platesc doar manopera.
Schimbam si filtrul de benzina.L-am cumparat acum cateva zile,dimpreuna cu cel de habitaclu.
Ca tot ma plictiseam,am schimbat filtrul de polen.Asa,scurt,din incheietura!Simplu si elegant.Asta apropo de Fordurile mai noi! icon_mrgreen.gif
Ultima operatiune va fi verificarea/reglarea geometriei directiei.
Pret estimat la manopera:cca 100 de euro.
La piese/consumabile,fac adunarea si raportez.
Markos
QUOTE(marian-j @ 15 Mar 2013, 22:48)
L-am cumparat acum cateva zile,dimpreuna cu cel de habitaclu.
Ca tot ma plictiseam,am schimbat filtrul de polen.Asa,scurt,din incheietura!
*


doh.gif

Astea se schimbă la 300.000 kmp, întreabă-l pe părintele Dragoș.
marian-j
Te superi daca nu il intreb? blush.gif
corbex
Intervalul de schimb al filtrelor de polen nu e fix. In zonele agricole, cu aer curat si polen Euro5, poate fi lasat si peste 300.000 kmp.
argon
QUOTE(marian-j @ 15 Mar 2013, 23:48)
La "gaze" stau brici!E4,nu alta!
*



Pai normal, nu mai ajunge nimic pana la finala, sau ai schimbat galeria aia? blush.gif
pishky
QUOTE(argon @ 16 Mar 2013, 11:40)
Pai normal, nu mai ajunge nimic pana la finala, sau ai schimbat galeria aia? blush.gif
*



ma asteptam sa zici ca cine i le-a masurat? sau vezi domle astia care muncesc la rar / itp....

slabut, poti mai mult, insista!
marian-j
Mi-am randuit frontozoaica!Cu niscaiva peripetii,buninteles.
Partea intai:directia.
Mi-am cumparat bieletele de directie,capetii de bara,rulmentii de sarcina ai telescoapelor ii aveam deja,precum si patru kile de oloi de cutie.Aveam deja programare la service dar cu o seara inainte de a ma duce,ma suna nea mecanicu' si-mi zice sa o amanam pe alta data ca-i racit-cobza.Asta e,ghinion!Numa' bine ca am ratat si promotia cu lichidul servo moka. sad.gif
Se insanatoseste omu',ii predau cazanu' dimpreuna cu ce targuisem,si-mi vad de ale mele.Peste vre-un ceas ma suna sa ma anunte ca nu poate sa desfileteze bieletele din capetii de bara.A tras de ele cu cheia,cu clestele de teava,apoi doi insi cu ambele scule deodata.Nu se clinteau neam!Prin urmare,ca sa nu mai forteze inutil caseta de directie,a fost nevoit sa reteze bieletele cu flexu'!Incapatanata frontozoaica!!Nu se lasa ea asa cu una cu doua!Dupa ce a taiat bieletele,lucrurile au intrat pe fagasul normal.
Apoi s-a apucat de rulmentii de sarcina.Aia erau pur si simplu ingropati intr-un "guler" solid de rugina,sare si ale mizerii.Unul(cel din dreapta) a iesit intreg de pe arc.Celalalt s-a facut tandari,atata era de corodat!Bine ca n-au vatamat arcurile!! a scapat.gif
A inlocuit apoi filtrul de benzina,lichidul servodirectiei si uleiul din cutie.
Pana aici,toate bune si frumoase.Cu exceptia faptului ca ma cam inerveaza mecanicosu' ista al meu! mad.gif
Io-i duc chestii frumoase,lucioase,frumos ambalate:
[attachmentid=1627879583]
si ui cu ce-mi umple dumnealui porbagaju':
[attachmentid=1627879584]
Masina a intrat mai apoi pe standul de reglare a geometriei directiei.La scurt timp ,am ajuns si eu in service.
S-au facut toate operatiunile necesare si la final primesc rezultatul:directia ok,dar bucsele puntii spate sunt nitel tasate.Nu joaca,dar materialul elastic este deja cam obosit,asa ca am o mica abatere de la valoarea admisa la unghiul de cadere al rotii din dr. spate.
[attachmentid=1627879546]
Momentan nu schimb bucsele.Abaterea e prea mica incat sa merite efortul.Deocamdata!!Mai circul cateva luni,revin la o reverificare si daca problema se amplifica schimbam si bucsele alea.N-am chef sa incep sa toc gumele din spate.
Am plecat in proba.Directia mere mult mai usor,au disparut zgomotele din dreptul casetei si cel mai si cel mai fain lucru, e faptul ca mi-au disparut zgomotele infundate ale rulmentilor de sarcina,cand mergeam pe piatra cubica sau cand traversam liniile de tramvai!Boierie! mandru.gif
Apoi ma umple nea mecanicu' de respect!
Partea a doua:bieleta anti-cuplu.
In timp ce palavrageam cu nea mecanicu',imi zice ca atunci cand mi-a schimbat oloiu' din cutie a observat ca bieleta anti-cuplu e cam varza si ar fi cazul s-o schimb.!Am ramas gura-casca! blink.gif
-Pai cum dracu' mestere,ca am schimbat-o anul trecut prin ianuarie!!Si n-am nici 7k parcursi de atunci!
-Ce bieleta ai pus?
-Pai una Febi Bilstein cumparata de la P*o Moto*!
-Ai schimbat-o in service?
-Am schimbat-o pe dreaq!!Doar nu era sa vin la matale sa-mi desfaci 2 suruburi.Mi-am schimbat-o singur!
-Cat ai dat pe ea?
-Cca 85 de lei.
-Noah,tocmai ce ti-ai luat o tzeapa de banii aia!!
Apoi ma coboara sub masina,baga un levier in bucsa dinspre fatza si mi-o arata:era mai rupta ca cea veche de o schimbasem!!
Ia priviti:
[attachmentid=1627879563]
Mai fratilor,faza la indigo cu cea cu vascoculpajul de la pisoi!! mad.gif
N-am factura de service?Canci garantie!Nici macar bonul de la magazin nu l-am mai gasit!
Am cumparat o bieleta Lemforder(aproape de trei ori mai scumpa ca cea cumparata anterior) si am inlocuit-o la service.Facturi,garantii,tot tacamul.@utu-i amaru' ma-sii de treaba!! sad.gif
Am venit amarat acasa si mi-am amintit ca mi-o pus grecu' un link la bieleta aia nenorocita.Hvala lepo,coane Markos! smile.gif
Pornind de la link,am inceput sa caut codul inscris pe bieleta.Nu figura la la Febi!!L-am gasit la firma Original Imperium!! ohmy.gif
Cine plm is astia?? wacko.gif
Voi ati auzit de firma asta?Precizez ca bieleta am primit-o in punga Febi.Punga d-aia resigilabila,ce-i drept!Asa-i ca-s botanist? blush.gif
Grijania ma-sii de treaba.Vreau sa iasa lucru bun si tot capat cate una peste ceafa.
Partea a treia:fulia alternator.
Asta a fost cireasa de pe frisca! happy.gif
Am avut de facut cateva drumuri scurte in afara Timisoarei:Lugoj,Biled,etc.
Masina merea struna ,nu mi se mai plimba schimbatorul de viteze prin toata masina,totu' fain.Pana intr-o dimineata cand am dat de un drum de tzara.Hartoape,frig,ceatza,lapovita,etc.Toata electrica de la bord pe maxim:faruri,dezaburire luneta,stergatoare,lumini de ceatza,climatizare,etc.Si incep sa aud un mic suierat sub capota!Suieratul s-a transformat in fluierat si dupa aia in chiuituri!!Bref:a cedat fulia alternatorului.Cand am schimbat distributia a fost verficata cu atentie!Nu prezenta nici un fel de motiv de inlocuire!In cca 7k km a luat-o dracu'!Un posibil motiv e cel furnizat de nea mecanicu:intinzator nou,rola de ghidare noua,curea noua.Toate astea(plus consumul) au crescut efortul asupra fuliei si aceasta a cedat.Se pare ca e cea de origine,asa ca nu ma mai mira nimic.
Acum a primit una d-aia moderna de la INA. wink.gif
[attachmentid=1627879585]
cdadan
QUOTE(marian-j @ 4 Apr 2013, 20:51)
patru kile de oloi de cutie
*


Sa nu-i spui ca l-ai turnat in motor. nedumerire.gif
Dodone
Incet-incet ajungi coane la vorba mea: tot ce este cauciuc trebuie cumparat ca piese de origine Renault. Am mai scris asta pe forum de cateva ori, in urma experientelor neplacute cu tot felul de bucsaraie de la producatori aftermarket.
Eu si telescoapele le-am cumparat de origine, am prins o oferta: set 2 buc. cu 340 lei.
marian-j
Urmeaza sa totalizez si costurile dar acu' mi-e lene s-o fac.
MuciX
S-au dus banii de iepurasi de ciocolata oricum. tongue.gif
Laurentziu83
Daca e originala fulia de alternator, inseamna ca a fost foarte buna, pe mine m-a tinut 40 de mii de km prima fulie si, cand am dat Symboala la 75000 de km, incepuse sa dea semne de oboseala si a doua.
Chestie mai odioasa ca fulia asta de alternator n-au stiut francezii sa inventeze sa ia banu' la fraieri, mai bine faceau una plina metalica, cum era cea de la Dacia 1310, fara elemente de cauciuc in ea.
Acum a aparut alta mai de doamne-ajuta, dar si costa mult mai mult.
Dodone
Cu iepurasii de cioco mai e cumva, da' faza e ca nu mai beleste mielu'... icon_mrgreen.gif
marian-j
Coane Dodone,crezi ca n-am incercat si la reno?Mi-au comunicatara aia neste preturi de m-o luat ameteala!!Aia traiesc in lumea lor...
Lemforder rulz!!Si la leguma si la pisoi!!
Dane,ca sa-l torn in motor,e prea putin!!Atata ma duce si pe mine mintea! tongue.gif
Laurentziu83
Bieletele de directie si capetele de bara pentru modelele astea chiar nu merita sa le iei de la Reno decat daca vrei musai sa scrie "piesa de origine" pe ele.
Cine isi mai aduce aminte de Megane 2 sau Clio Symbol cand o bieleta de origine costa 350-450 de lei si capatau joc dupa 30 de mii de km, erau niste mizerii...Am luat si eu Lemforder cu 150 de lei bucata si au tinut pana am vandut masina.
marian-j
Colega Laurentziu,uite ce e stantat pe fulie.Presupun ca matale esti mai priceput.
99 ala nu e anul de fabricatie? huh.gif
[attachmentid=1627879598]
corbex
Nu. E probabilitatea sa se strice.
marian-j
QUOTE(MuciX @ 4 Apr 2013, 21:08)
S-au dus banii de iepurasi de ciocolata oricum. tongue.gif
*


Nu ala-i baiu'!
Am "ciuntintit" din banii pentru gumele de vara!Si nici nu am de unde sa-i pun la loc! sad.gif
cristio_79
Si la una dintre masinile mele e dusa fulia aia de la alternator. Dar la mine nu este cu guma in ea, cica este cu "mecanism roata libera" sau cu ambreiaj, cum se spune in popor. Si mie mi-a cam dat gaura in buzunar, dar am gasit-o mai ieftina totusi la cineva aici pe forum, tot INA, acelasi tip de cutie.
Chestia tare e ca la masina cealalta, putin mai veche, am fulie normala. Crapa alternatorul si fulia nu se schimba.
corbex
Cind o sa duc Solenza la REMAT, pastrez fulia s-o pun pe masina urmatoare. Poate v-o vind, daca mai sinteti pe aici.
b76bgaarh
badie, imi dai mie tichetul.
Laurentziu83
@marian: da, ala e anul de fabricatie, iar fulie 616 am avut si eu. Posibil ca in timp sa fi facut rabat de la calitate.
Oricum, n-am schimbat doar eu fulia aia, e suficient sa spun ca aveam tot timpul pe stoc o fulie 649 (daca n-am uitat) ca sa inlocuim la clienti.
In cazuri mai grave ajungea sa frece in carcasa alternatorului si sa-l distruga sau sa sara fulia cu totul.

Cam naspa acum cu cauciucurile, daca vei merge peste vara cu cele de iarna, la iarna ori nu va mai ramane nimic din ele, ori se vor intari ca talpa de la pantof si vei derapa la cea mai mica urma de polei.
cj98czh
Marian, ca tot scria mai sus de bieleta Febi ... asculta un lucru 100% sigur de la mine ... Febi nu este producator, el "saracu" cumpara de aici de de-a colo si pune etichetele cu brandul lui pe produse ... unele pot fi ok, altele dezastru, eu ma cam feresc de ei pentru ca nu stii ce cumperi ... prefer Swag si Lemforder ... cu astia doi nu m-am luat-o si folosesc produsele lor de ceva ani ..
argon
QUOTE(marian-j @ 4 Apr 2013, 21:51)
.Peste vre-un ceas ma suna sa ma anunte ca nu poate sa desfileteze bieletele din capetii de bara.A tras de ele cu cheia,cu clestele de teava,apoi doi insi  cu ambele scule deodata.Nu se clinteau neam!Prin urmare,ca sa nu mai forteze inutil caseta de directie,a fost nevoit sa reteze bieletele cu flexu'!
*



Apreciez faptul ca a folosit unealta mea preferata, dar e muci mecanicu', ncalzea putin cu flacara si se desfiletau.
corbex
Ce mai conta, din moment ce, dupa demontare, urma sa fie aruncate?
argon
QUOTE(cj98czh @ 4 Apr 2013, 23:09)
Marian, ca tot scria mai sus de bieleta Febi ... asculta un lucru 100% sigur de la mine ... Febi nu este producator, el "saracu" cumpara de aici de de-a colo si pune etichetele cu brandul lui pe produse ... unele pot fi ok, altele dezastru, eu ma cam feresc de ei pentru ca nu stii ce cumperi ... prefer Swag si Lemforder ... cu astia doi nu m-am luat-o si folosesc produsele lor de ceva ani ..
*



Corect, dar nu cumpara gioarse gen Imperium, si eu am luat tampon hidroelastic de Febi, si am impresia ca e produs de SWAG. Dar a costat cat a costat, ca erau alte marci si nu de 2 bani, ci Ruville, la jumate de pret, iar in service cel de origine era dublu.
Diac
[attachmentid=1627879583]


ce geanta frumoasa avem smile.gif aia din portbagaj, branduita Renault.
marian-j
QUOTE(argon @ 5 Apr 2013, 08:44)
Apreciez faptul ca a folosit unealta mea preferata, dar e muci mecanicu', ncalzea putin cu flacara si se desfiletau.
*



Flacara deschisa pe langa burdufurile planetarelor sau ale casetei,telescoape,etc.
Te-ai gandit mult? blink.gif

Colega Diac,geanta am cumparat-o din Lidl si insigna din reprezentanta. smile.gif

Pisicu' e si el in service azi.
Revin,ca acuma-s la munca si nu prea am vreme de scris.
argon
Ma gandesc ca nu facea cu arzatorul de parlit porcul. Sunt arzatoare pe gaz cu flacara concentrata exact unde trebuie.
mk2
QUOTE(cj98czh @ 4 Apr 2013, 22:09)
Marian, ca tot scria mai sus de bieleta Febi ... asculta un lucru 100% sigur de la mine ... Febi nu este producator, el "saracu" cumpara de aici de de-a colo si pune etichetele cu brandul lui pe produse ... unele pot fi ok, altele dezastru, eu ma cam feresc de ei pentru ca nu stii ce cumperi ... prefer Swag si Lemforder ... cu astia doi nu m-am luat-o si folosesc produsele lor de ceva ani ..
*



Cred ca mai toti producatorii fac astfel de magarii. Cand am schimbat si eu bieleta anticuplu am luat Swag si in interior era Febi.

Oricum, Febi nu mi se par chiar asa de prosti. Am mai luat si un tampon hidroelastic de la ei si a tinut mai mult decat piesa originala Reno.
Dodone
QUOTE(Diac @ 5 Apr 2013, 09:21)
[attachmentid=1627879583]
ce geanta frumoasa avem smile.gif aia din portbagaj, branduita Renault.
*



Ca s-o iau si eu pe aratura, pot ma laud si eu cu doua genti originale renault, in doua culori (negru si galben) precum si cu o husa de protectie pt. spatarul scaunului din fata, genul acela cu buzunărele, pt. pasagerul din spate. Sunt originale Renault si le-am cumparat la preturi modice. Evident, nou-noute mandru.gif .
hitman1234
Referitor la producatori, de FLENNOR ati auzit ceva? Cica-s nemti, dar mecanicul meu n-a auzit de ei pana azi.. sau doar ambalajul o fi nemtesc?
marian-j
Io unul,n-am auzit de marca asta. unsure.gif
QUOTE(argon @ 5 Apr 2013, 10:44)
Ma gandesc ca nu facea cu arzatorul de parlit porcul. Sunt arzatoare pe gaz cu flacara concentrata exact unde trebuie.
*


Ioai da' chepetzinat esti la tine! mad.gif
Fii bun si te uita la poza:
[attachmentid=1627882619]
Ce avem acolo?O tija M 12X1,25 "infipta" intr-o teaca de otel forjat,pe o lungime de cca 40 mm!Cum vrei sa incalzesti rapid teaca filetata cu un arzator d-ala de caramelizat zaharu' sau cu o lampa d-aia de lipesti cu ea tevi de cupru?Ori pui arzatoru' de parlit porcu,becu' mare sau brenaru',ori te lasi pagubas!Daca incalzesti lent,piesele se dilata uniform si nu se "rupe" rugina dintre filete!Din motive evidente,flacara puternica nu era o solutie.Si pana la urma-urmei,important era sa dispara piesele vechi de pe masina,nu sa facem "gratare" pe acolo,ca gioarsele urmau sa ajunga tot in gramada de fier vechi nu la vreo expozitie!Sper ca ai priceput amu,ca mai clar de asa nu stiu explica. huh.gif
Sa revenim la jurnal.
Pisoiul a capatat bucse noi la bratele oscilante față.
[attachmentid=1627882624]
Momentan am scapat ieftin,dar urmeaza sa-i schimb amortizoarele si flansele pe puntea față.Nu-i graba mare,dar nici nu-i de lasat pe tanjala.Cu flansele e clar:Lemforder.90 ron/buc.Cu telescoapele mi-s cam confuz. blush.gif
Io as fi mers pe Sachs dar toata lumea imi recomanda Kayaba!
Voi ce parere aveti de caiabele alea? unsure.gif
Am ramas dator cu "intristarea" de la leguma.Iaca nota de plata:
Lista de preturi:

-bielete directie 170,90
-capete bara 167,28
-rulmenti sarcina 35,00
-bieleta anticuplu 221,82
-fulie alternator 150,90
-curea accesorii 51,82
-filtru habitaclu 82,73
-filtru benzina 40,91
-ulei cutie viteze(4 l) 120,00
-lichid servodirectie(2 l) 70,88
- reglat geometrie directie 120,00
-manopera(totalizata) 353,00
-----------------------
Total=1585,24

Urmeaza sa-mi cumpar gumele de vara.
Si aici stau in cumpana.Am tot "cernut" si m-am oprit la doua variante.
Astea
Sau astea
Diferenta de pret este nesemnificativa dar este in favoarea celor Hankook.
Ce parere aveti? rolleyes.gif
cdadan
Partea buna-i ca te-ai desteptat si pui din alea bune (195/65). imbratisare.gif
marian-j
Ma enerveaza cand ai dreptate,nesuferitu-le! happy.gif
Fac cca 3000 km/an cu ele.De ce sa dau 150 de euro in plus si dupa 4-5 ani sa le arunc uzate nici pe jumate?
L.E.
Nu fac kmp ci kmh! mad.gif
Dodone
Eu nu am mai avut timp si nervi de umblat dupa caucioace si am luat de langa podul de la C. Sagului niste Viking-uri.
Era sa iau o teapa monumentala ! mad.gif Ii spuna la bizonița de la ghiseu ca vreau anvelope din 2013 si incepe sa-mi spuna o lista. Aleg Semperit, platesc si mi le aduce un angajat. Cand ma uit la data fabricatiei sa lesin, nu alta: erau din saptamana 31 anul 2008 ! Am mers inapoi la cornuta si i-am facut un iures cu multi decibeli f. asemanator cu post-336-1110552489.gif . Viking-urile sunt fabricate in feb. 2013 (din divizia low cost de la Continental), au T si H mai bun decat Semperit.
Evident ca vita nu stia ca iegzista anvelope de vara cu profiluri pt. sosea uscata, uda, etc.
marian-j
Tot acolo am fost si io,coane Dodone. sleep.gif
Eram chitit pe Semperit dar m-au cam "dezumflat" baietii din service.Ma stiu bine cu ei si mi-au zis sa ca au cam avut belele cu Semperit-urile in perioada de garantie.Mi-au fost recomandate(ferm!) hancoacele.
Nu stiu cum dracu' sa fac!Mie im plac semperitele,dar la cat mi-s de ghinionist,mi-e teama sa nu-mi iau(iarasi!!!) tzeapa. blush.gif
P.S.
Te superi degeaba pe fetele de la tejghea.Alea-s puse acolo sa VANDA!Ca nu au habar ce vand,e alta poveste. sleep.gif
MuciX
QUOTE(marian-j @ 18 Apr 2013, 20:58)
Io as fi mers pe Sachs dar toata lumea imi recomanda Kayaba!
Voi ce parere aveti de caiabele alea? unsure.gif
*



Sa fie intr-un ceas bun cheltuiala si sa mai poti si alta data daca va fi nevoie! biggrin.gif

Kayaba am pus eu pe tractor si sunt multumit.
Nici eu nu eram convins, dar am zis sa le incerc si nu mi-a parut rau.
Acuma, cum ti-o fi norocul.

Nu exista niciun "taibreicar" intre ele? Pret, duritate, ceva?
turbodxman
QUOTE(marian-j @ 5 Apr 2013, 10:13)
geanta  am cumparat-o din Lidl
*



D'abia acu' am diclit geanta blush.gif

Cat fu' papornița nea Mariane?
marian-j
Sachs vs. Kayaba.
Diferenta de pret e de zece lei.Caiabele is alea mai scumpe.
Sacsurile cica sunt contrafacute la greu!!In plus,cica fac produse special destinate pentru Europa de est.Asta imi cam da de gandit.
BMW-ul face cam o mie de km/an.La un asa parcurs,i-as putea pune si doua cozi de matura in loc de telescoape!
Si matale confirmi parerile anterioare.Deci punem caiabe.
Caz inchis. smile.gif
bucatzel
Io as inclina spre Hankook. Semperit suna fleoshcait cumva tongue.gif
cdadan
QUOTE(marian-j @ 18 Apr 2013, 23:35)
BMW-ul face cam o mie de km/an.La un asa parcurs,i-as putea pune si doua cozi de matura in loc de telescoape!
*


radmasa.gif
Votez si eu, chiar daca-i tardiv tongue.gif , pentru kayaba.
marian-j
Semper fidelis,coane bucatzele! wink.gif
QUOTE(turbodxman @ 18 Apr 2013, 22:34)
D'abia acu' am diclit geanta  blush.gif

Cat fu' papornița nea Mariane?
*


Ce-i aia "diclit"? huh.gif
Papornița fu doi poli jumate.Insigna o fost aproape moka!Da' stii ce e?Un ac de lavaliera pentru hostesele reno.Gata,ti-am zis deja prea multe!
bucatzel
Coane Mariane, maine dimineata surubaresc un pic la prazilianca, si dupa aia poate-ti fac o vizita scurta, daca nu deranjez. Oricum, te sun inainte.

A, da. In orice caz, daca vrei sa mai vezi ceva "vechituri", vezi ca sambata se organizeaza si la noi in sat Retroparada Primaverii, in fata la catedrala, de pe la 10 la 12.
marian-j
Un bob-zabava!De deranjat,n-ai cum!Oricand esti binevenit! smile.gif
Am insa o problema:daca ai treaba cu testarea franelor,nu-ti pot fi de folos.Mi-am trimis rolele standului de franare la neamurile colegului cdadan,tomna la Cluuuj.S-au cam tocit si mi-o fost teama sa nu se ia de mine aia de la RAR. blush.gif
Ausma:fostul R5 a lu' madam-j s-ar inscrie la Retroparda?Da' are carburator de Dacie de 1,4,filtrul de aer modificat si gepleu.
Ce zici?Se admite?
turbodxman
QUOTE(marian-j @ 18 Apr 2013, 22:57)
Ce-i aia "diclit"? huh.gif
*



Ginit naughty1.gif

Mulțam de info. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.