Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
MuciX
E bine. rolleyes.gif a scapat.gif
marian-j
Noah, ne pregătim de călduri mari.
Verificat clima la franțuzoiacă.Totul ok.Nu trebuie făcut nimic.
Verificat și clima la pisoi.Geamurile se deschid.Atât alea din față, cât și cele din spate.Fofeaza de făcut vânt înăuntru mere pe toate cele 4 viteze.Mai multe nu are.Trapa se deschide și aia.Am suflat cu aer comprimat pe unde se plimbă trapa, ocazie cu care am deranjat fo doi paianjeni și niscaiva reziduuri vegetale.Am dat cu oleacă de zamă siliconică pe garniturile de etanșare.Just in case.
Așadar, totul sub control.
Ne mai vorbim pe la toamnă.
See ya! smile.gif
MuciX
Ar trebui sa ma pot descurca singurel sa ii pun A\C, stiu ca pusese un coleg poze din timpul operatiunii pe aici, cand a facut retrofit pe un coupe.
Ma intreb daca se gasesc usor piesele, mai ales ca diesel nu au fost asa cautate pe la noi.
dan22y
QUOTE(marian-j @ 27 Jun 2017, 21:42)
Trapa se deschide și aia.Am suflat cu aer comprimat pe unde se plimbă trapa, ocazie cu care am deranjat fo doi paianjeni și niscaiva reziduuri vegetale.Am dat cu oleacă de zamă siliconică pe garniturile de etanșare.Just in case.
*


Coane Marian, poti da mai multe detalii despre asta? Ce ai folosit? Ca vreau sa fac si eu un RT la trapa.
Multumiri anticipate.
MuciX
Poti sa mergi la o vulcanizare. Daca nu vrei sa te deranjezi poti lua un spray cu aer comprimat, din ala de curatat computere si cred ca iti ajunge.
Adrian Frigo
Sau tubul de umflat roți la biclometru din Decatlon... smile.gif
VladSoare
La trapă n-ai și niște găuri de drenaj? Și niște furtunuri care duc de-acolo pînă undeva sub mașină? Poate ar trebui verificate și desfundate și alea, că nu se știe niciodată. Dacă se înfundă, degeaba ai garnituri bune. unsure.gif
MuciX
Alea ar trebui sa se vada in fiecare colt al ramei trapei.
bucatzel
Omu' o pus in bold ce-l intereseaza... (si nu era suflat cu aer)
MuciX
radmasa.gif doh.gif

Eu am gasit in lidl un spray cu silicon pentru chedere. Multumit de cum arata.
M.C.
QUOTE(dan22y @ 28 Jun 2017, 09:55)
Coane Marian, poti da mai multe detalii despre asta? Ce ai folosit? Ca vreau sa fac si eu un RT la trapa.
Multumiri anticipate.
*


[attachmentid=1628065256]

Cica astea ie bune . tongue.gif icon_mrgreen.gif


dan22y
Alea-s pietre chakra, conu' M.C. slap.gif
@mucix: ... bucatzel pe faza tongue.gif
Mi-am adus aminte ca am ceva de chedere cumparat in toamna si am dat pe chedere... tre sa-l caut inatai. Chestia este ca la mine recomanda cica "white lithium grease" pt trapa...
M.C.
De, cine v-a pus sa va luati masini neterminate, cu ditamai gauroaiele in tavan ? icon_mrgreen.gif
danyhhh
Si eu sunt interesat de subiectul legat de trapa. In ultimele zile am constat ca in momentul cand e deschisa pe prima pozitie la gropi scartaie si vibreaza cumva. Are idee cineva din ce cauza? ce s-a slabit? (Renault Megane 2.2)
marian-j
QUOTE(dan22y @ 28 Jun 2017, 07:55)
Coane Marian, poti da mai multe detalii despre asta? Ce ai folosit? Ca vreau sa fac si eu un RT la trapa.
Multumiri anticipate.
*


Un compresor, o pensula, o carpa moale si niscaiva zama de silicon folosita la matritele de injectat plastic.Revin in we cu amanunte, adica atunci cand imi da voie proprietareasa sa umblu la pisoi. blush.gif

QUOTE(VladSoare @ 28 Jun 2017, 08:38)
La trapă n-ai și niște găuri de drenaj? Și niște furtunuri care duc de-acolo pînă undeva sub mașină? Poate ar trebui verificate și desfundate și alea, că nu se știe niciodată. Dacă se înfundă, degeaba ai garnituri bune. unsure.gif
*


Alea au fost primele vizate, coane, Vlade! wink.gif
Multam de sfat. smile.gif

28 Jun 2017, 21:09:
QUOTE(M.C. @ 28 Jun 2017, 13:42)
De, cine v-a pus sa va luati masini neterminate, cu ditamai gauroaiele in tavan ? icon_mrgreen.gif
*


Stau si ma minunez cum creapa ranza-n unii ce au troace frantuzesti din plastic, cand vine vorba de masini.Incredibil! blink.gif
M.C.
QUOTE(marian-j @ 28 Jun 2017, 23:03)
Stau si ma minunez cum creapa ranza-n unii ce au troace frantuzesti din plastic, cand vine vorba de masini.Incredibil! blink.gif
*


Incredibil, dar adevarat ! icon_mrgreen.gif
dan22y
QUOTE(marian-j @ 28 Jun 2017, 22:03)
Un compresor, o pensula, o carpa moale si niscaiva zama de silicon folosita la matritele de injectat plastic.Revin in we cu amanunte, adica atunci cand imi da voie proprietareasa sa umblu la pisoi. blush.gif
*


Nu-i stress... vedem.

Povesteam cu cineva in domeniu si mi-a recomandat sa curat intai garniturile si chederele cu ceva solutie (ceva cu "clean"), cu o carpa moale si pe urma sa aplic alta solutie (ceva cu "micropol")...
Nu dau detalii sa nu se considere reclama blush.gif
corbex
Pai nu ne spui ce cirpa ai folosit.
marian-j
QUOTE(einstein1984 @ 18 Dec 2017, 08:44)
Stim Marian, dar trebuie sa facem si noi profit de undeva smile.gif
*


biggrin.gif
Apreciez onestitatea! up.gif

Coane einstein, îți mulțumesc încă o data!
Io m-am strofocat tot să găsesc pe net informații/coduri/specificații/usw vizavi de mărunțișurile ce mă interesau pentru troaca franțuzească. Matale mi-ai oferit tot ce-mi doream în câteva secunde. worship.gif
Așadar, m-am dus la reprezentanța reno din Tm cu temele făcute la marele fix!
La marele fix mi-am căpătat și un deget mijlociu ce indica tăriile văzdhului!
Cică respectivele repere nu sunt livrabile. Îi prea bătrână troaca mea, iar firma cu chidză nichelată nu-și mai bate capul cu tigăile livrate în secolul trecut. Nu-mi convine dar am priceput de ce, și asta e. happy.gif
Prin urmare, voi refolosi repere existente, poate oleacă de pastă de blocare pe segmentele autoblocante, și ceau.
La o adică, îmi confecționez în regie prorie scuturile termice ale pivoților. Nu-i mare filozofie!
Chip in taci. smile.gif
bucatzel
Da' inainte sa te saturi, nu faci si tu bine si meri pana la ciclop cu codurile in mana?
Urci la etaj, acolo unde mi se tot spune "Pentru Dacia, la parter", si io le tot zic sa termine cu glumele, si le dai coadele alea sa sape dupa ele.
einstein1984
Marian, intreaba si la un e-piesa.ro sau un magazin de piese mai serios (gen ciclopu de care zice si colegul) cu referintele alea, poate au vreun stoc pe undeva si te servesc la preturi omenesti Eu pe troaca mea am pus piese de la lemforder la legaturi cu solul si sunt ok pana acum, mi-a fost lene sa merg la mioveni dupa din astea de origine.
marian-j
Bre, uameni buni, voi spuneți bine ce spuneți! smile.gif
Fix așa am procedat! Am adunat cât mai multe informații posibil. Am scormonit o grămadă de saituri de toate neamurile, am adunat o sumă de informații, dar nu eram sigur de ele. Prima dată am colindat magazinele fizice, gen Ciclop, ProMotor, etc. Apoi pe cele virtuale, aka epiesa, autokarma, usw.
Nimic clar!
Abia când am primit răspunsuri negative de peste tot, mi-am permis să îl deranjez pe fratili ainștain!
Eh, dumnealui m-a lăsat cu gura căscată! M-a pus fix pe treabă! Coduri, momente de strângere, timpi de execuție, etc! Și dacă eram total analfabet în materie, tot aș fi priceput!
Abia apoi m-am dus la reprezentanța reno, cu informații clare și fără echivoc!! Am primit exact același răspuns, ca de la toți ceilați, adică: du-te, mă, d-aci cu tigaia ta ruginită. happy.gif

Aferim, bre, ainștaine! Te aștept la mine îm curte, să vezi ce priceput sunt să frig bucăți de carne. smile.gif
Bine, îl tot invit și pe alde bucatzelul, dar vi-s amândoi proaspeți tătici și nu insist. smile.gif

Case closed! Nu vă mai bateți capul! D-aci încolo mă descurc singur.
Cumpăr toate acareturile de la Lemforder: bucșele mici orientate posterior, flexiblocurile anterioare, și totodată, schimb și pivoții. Nu joacă deloc, dar vreau să păstrez doar brațele originale. Alea nu vreau sa le schimb! Sunt din oțel forjat, solide, nu tinichea ambutisată! Deasemenea, voi păstra și armăturile de origine
Voi reveni cu amănunte la momentul oportun.
cj98czh
Mariane ... baietii unde merg eu .. cam sunt nemultumiti de Lenforderele cumoparate in ultimele luni ... zic ca ori aia au scazut calitatea ori este un lot mare de fake-uri pe piata ..
marian-j
Da, știu!
De când au mutat o bună parte din firmă în Polonia, au început să apară o mulțime de reclamații privitoare la calitate.
Mulțam-fain de avertisment!
Voi sta cu ochii cât cepele pe ce dau banii!
Studiez alternativa Meyle. Sunt foarte încântat de produsele lor. Am un singur reper în studiu(bieleta anticuplu) așa că nu pot oferi un fidbec concludent, dar ca lucrătură, îi cam bat la curu' gol p-ăia de la bufnița-n triunghi.
Am exemplu clar niște bielete antiruliu(Lemforder) care zici că-s făcute pe un vapor în derivă, sau pe genunchi în curte. mellow.gif
horhel
e un magazin prin bucuresti, are si site : al-padrino
de la ei luam piese pentru un subaru din 1983
poate se gaseste la ei ce e nevoie
marian-j
Mulțam de sfat, coane horhel!
Dau cu vulpea roșcată după ei.
marian-j
Ma vad nevoit sa intervin.
Mi-e lene, dar nu am incotro.
Mi se sugereaza, prin diferite locuri, ca-mi neglijej troacele. Ntz!
Da, mi-e lene sa scriu, dar tigaile is ingrijite! Nemernicilor! mad.gif
Aci sun la Deva, Leordeni si Ploiesti! In ordine afabetica!
Pentru inceput, am schimbat oloiurile din diferential si cv.
Curvele de la BMW si-au incetat colaborarea cu Castrol, asa ca si-au sters sigla din specificatii.
Nu-i nimic! Io cautam Dexron. Nu se mai fabrica de ani buni!
Daaaar, la recomadarea beamwistilor din Jermania, avem asa:
[attachmentid=1628083251]
Io nu-s diliu ca doftorul din Deva, sa dau 60 de oiro pe o kila de oloi cumparata de la Bavaria Motors!
Cca 25 de oiro ambele bidoane, Mwst. inclus. Ala ATF parca o fost oleaca mai scump ca ala de difrential.
Amu sa vedem ce am scos dintr-o troaca din '95!
Uleiul ATF din cutia de viteze:
[attachmentid=1628083252]
Uleiul din diferential:
[attachmentid=1628083253]
Mai departe.
Cand s-o racit vremea afara, au inceput sa apara niste un zgomote cunoscute la pisoi. Un clincanit deranjant, si un huruit enervant cand caseta de directie era solicitata in pozitiile extreme. Stiam ce ma asteapta! Iara s-o dus naibii ansamblul intinzator al curelei de accesorii. Il schimb a treia oara!!
N-a fost cazul sa schimb si rolele. Au fost inlocuite la precedenta schimbare de intinzator.
[attachmentid=1628083256]
Tadaaam! Si acum, cireasa de pe tort!
Cati dintre domniile voastre au schmbat peadala de ambreiaj la trocaele din doatre? Heh?
Am facut-o io!
Pisicul este birjarit de nevasta-mea. Nevasta poarta tocuri, asadar apasa abreiajul tot de-a latul! Cand in stanga, cand in dreapta, niciodata perpendicular pe axul pedalier! mad.gif
Bref: pedala si bucse noi, oem.

Pentru carcatoasi: nu dorm in bocanci! Pisicul mere struna!

Poimaine bag si frantuzoaica la doftoricit! Stiu ca nu interesaza pe nimeni, dar mi-am facut datoria si am anuntat. smile.gif



<span class='edit'>19 Mar 2018, 22:05:</span>
Iaca si pedala.
N-o mai incaput in postarea anterioara.
[attachmentid=1628083257]

<span class='edit'>19 Mar 2018, 22:48:</span>


Uitai sa zic: pisicul o capat cado de la doftoru din Deva un bec led in porbagaj. Io am plusat cu cu niste Philipsuri Cool Blue pe faza scurta(HB4), si am schimbat toate becurile de semnalizare exterioare. Erau atat de batrane, ca se scorojise vopseaua pe ele. blush.gif
marksman
Vin si eu din urma cu lucrari la Ford. Am comandat bieletele alea antiruliu pe spate. Lemforder!
bion
Ledu in portbagaj ca cadou e de mare angajament. wub.gif
La cazan dacia 1300 am schimbat pedala de ambreiaj ca s-a rupt urechea unde se agata cablul.De doua ori sudat a treia oara rupt mortal.
Imi inchipui cum il calca pe cap doamna J pe marean daca rupse pedala cool.gif
MuciX
Multumesc pentru interventie, sunt sigur ca lucrarea asta imi va aduce beneficii pe termen lung.
S-o pedaleze cu grija si cu placere intre timp. blush.gif
marian-j
Bion defect! laugh.gif

Constat ca de aiurit ce sunt, am uitat sa zic de arcurile din spate ale pisoiului.
Cand l-am ridicat de cwr sa-i pun bocancii de vreme rea, am constatat ca din arcul stg spate lipsesc aproape doua spire! blink.gif
Unde naiba s-au dus, habar n-am! unsure.gif
Am cumparat rapid o pereche de Kayabe si am rezolvat problema.
[attachmentid=1628083638]

S-au rezolvat si durerile reumatice ale frantuzoiaicei.
Dupa o suita de grefe din banca de organe Lemforder se simte muuult mai bine.
A urmat o mica corectie a convergentei pe ambele parti si cam atat. Toate valorile geometriei directiei sunt in parametri. Buna treaba!
[attachmentid=1628083624] [attachmentid=1628083625]

Bieleta anticuplu nu e de la Lemforder. In ultima vreme am auzit tot mai des cuvinte de lauda la adresa aftermarketurilor Meyle, asa ca am luat si io o bieleta de la ei sa vad cum se comporta. A inlocuit una Lemforder ce a rezistat cca 35k.

P.S.
Acum, cand ma uit la gramada aia de fierotenii scoase din trupul legumei, parca nu-mi vine sa le arunc!
Am pe undeva o juma' de coala de osb de 12. Fac o mica racla, o imbrac intr-o bucata de draperie veche, o acopar cu un geam termopan de la o fereasatra dezafactata si aia e! Moastele Sfintei Laguna, Izvoratoarea de CO2.
Scot racla la poarta si vedem ce iese! Spaguiesc un popa, il pun sa bage niste slujbe d-alea meseriase pe langa racla si m-am scos! Adun toate babele din cartier, ma umplu de lovele! La anu' pe vremea asta, va salut din noul meu Talisman coupe! happy.gif

cj98czh
Mariane cand o sa vrei sa intelegi ca Lanforder face mai noi doar stifturi ... nu mai da bani pe ele .. ca sunt scumpe si proaste ..
marksman
QUOTE(marian-j @ 26 Mar 2018, 21:26)
[...]
P.S.
Acum, cand ma uit la gramada aia de fierotenii scoase din trupul legumei, parca nu-mi vine sa le arunc!
Am pe undeva o juma' de coala de osb de 12. Fac o mica racla, o imbrac intr-o bucata de draperie veche, o acopar cu un geam termopan de la o fereasatra dezafactata si aia e! Moastele Sfintei Laguna, Izvoratoarea de CO2.
Scot racla la poarta si vedem ce iese! Spaguiesc un popa, il pun sa bage niste slujbe d-alea meseriase pe langa racla si m-am scos! Adun toate babele din cartier, ma umplu de lovele! La anu' pe vremea asta, va salut din noul meu Talisman coupe! happy.gif
*


coffee_spitsk.gif

QUOTE(cj98czh @ 26 Mar 2018, 23:10)
Mariane cand o sa vrei sa intelegi ca Lanforder face mai noi doar stifturi ... nu mai da bani pe ele .. ca sunt scumpe si proaste ..
*


'mi-aj cracu', amu' zici si tu, dupa ce am cumparat pentru Ford de la ei?
bgdrenault
Si care sunt mai bune ca Lemforder?
cj98czh
Meyle, ce zicea marian mai sus cica sunt ok ...

Opinia despre Lamforder nu este a mea .. este a baietilor de la service-ul unde merg ... aia erau mari fani Lamforder ... da cica prea multe bube au gasit in ultima vreme cu produsele lor ... nu mai pun deloc .. personal am mare incredere in opiniile lor pentru ca le place sa faca treaba de calitate.
bgdrenault
Baietii tai merg pe Meyle?
Ce alte firme mai recomandati?
Intreb, ca pe la mine, Lemforder e fruntea in orice service. desi eu personal am schimbat bratele cu lemforder si nu sunt multumit. Cauciucul de la bucse a crapat in primul an(motivul schimbarii celor originale la 82000 de km a fost cauciuc imbatranit si cu multe crapaturi, cu recomandare de inlocuire) si parca si o mica bataie din zona lor.
Bieletele antiruliu in schimb se prezinta bine dupa 30000 de km.
Scuze de poluarea topicului.
AndreiMR
QUOTE(cj98czh @ 27 Mar 2018, 09:16)
Meyle, ce zicea marian mai sus cica sunt ok ...

Opinia despre Lamforder nu este a mea .. este a baietilor de la service-ul unde merg ... aia erau mari fani Lamforder ... da cica prea multe bube au gasit in ultima vreme cu produsele lor ... nu mai pun deloc .. personal am mare incredere in opiniile lor pentru ca le place sa faca treaba de calitate.
*



Aceeasi parere o am si eu, o au si baietii la care duc eu Alfa. Lemforder sunt de evitat, din aceeasi categorie cu discurile Brembo smile.gif

Pe partea de tren de rulare, eu as merge pe TRW. Ce am pus pe masini de la ei rezista cu brio, ce a fost de la alte marci AM au fost slabe calitativ.
marian-j
Marksmane, badea cj98czh ne-o atras atentia (amu-s 3!! luni) asupra problemelor de calitate din ograda celor de la Lemforder!
QUOTE(cj98czh @ 20 Dec 2017, 22:50)
Mariane ... baietii unde merg eu .. cam sunt nemultumiti de Lenforderele cumoparate in ultimele luni ... zic ca ori aia au scazut calitatea ori este un lot mare de fake-uri pe piata ..
*


Presupun ca ti-a scapat avertismentul dumnealui.
Colega bogdanbiciusca, pare-se ca si matale ai sarit peste povatza venita de la Cluuuj. mellow.gif
Bre, czh: data viitoare scrie, fratzica, cu majuscule! Poate asa ni se aprind si 9 becurile de avertizare!
Bine, lu' marksmanu' o sa i se aprinda ledurile, ca cela-i aitist si are can bus. sleep.gif

Nush ce sa zic, oameni buni.

Pe finalul anului trecut au inceput sa-mi apara batai discrete in trenul de rulare anterior. Primele vizate, bieletele antiruliu. Mi le-am schimbat singur, cu unele Lemforder. Treaba de juma' de ceas, cu tot cu tigara de dupa. sleep.gif
Apoi am observat ca bucsa posterioara a bieletei anticuplu da semne clare de oboseala. Lemforder si aia. Io conduc prost, zmucit, si total antieconomic. A rezistat eroic, cca 35k. Mai mult decat suficient! Am inlocuit-o cu una Meyle, dar nu ca n-am fost multumit de precedenta! Doar de curios. A fost si mai ieftina cu cca 40 de ron ca una Lemforder. Sa vedem ce stie. smile.gif
Dupa prima zapada de la mine din urbe(cam prin Februarie, nu mai stiu exact) am inceput sa aud o bataie "grea". Undeva jos, in staga fata. Mi-am suit troaca frantuzeasca pe platourile oscilante si am identificat cauza. Bucsa posterioara a bratului anterior stg. Am povestit deja, nu va mai plictisesc.
Nenea einstein mi-o cascat ochii, colegul horhel mi-o indicat si un sait pentru vechituri, etc.
Eh, am ajuns la nenea mecanicu'. Din start mi-o zis sa ma calmez! Io voiam sa schimb nu numai toate bucsele si pivotii, ci si armaturile ce le insoteau! Toate armaturile(suruburi, piulite, scuturile termice ale pivotilor, etc) erau perfect refolosibile, asta in conditiile in care reno imi cerea +100 de lei pe un amarat de surub de 12, pas metric, cu cap stelat in 12 colturi! Paranoia mea a cedat in fata evidentei! Nu am de gand sa-mi duc leguma la muzeu. smile.gif
Apoi am vorbit despre bucse si pivoti. Nenea mecanicu', nefiind fan frantuzoaice, a apreciat solutia constructiva a celor de la reno cand au "ascuns" bucsele bratelor inferioare ale legumei in niste "teci" metalice, aflate la extremitatile puntii. Am schimbat bucsele originale la +250k, din care cca 35k facuti prin craterele autohtone. Pivotii originali i-am schimbat cand am inmatriculat tigaia in RO. Cei inlocuiti nu aveau jocuri, dar daca tot am pus bucse noi, i-am schimbat si pe aia.
Eeeh, si apoi am ajuns sa alegem ce punem in loc. M-am uitat la reperele disponibile la firma mama, oem-uri adica. Mi-o picat falca-n poala. La naiba, am o troaca de Laguna, nu un Porsche! Deci, pas.
Apoi am sugerat inlocuirea reperelor vizate cu unele Meyle. Neica mecanicu' o strambat din nas. Nu era pe deplin edificat. Asadar, a zis ca ar prefera sa puna Lemforder. Eh, aci am dat-o pe bune.
I-am pus 500 de lei in mana, si sa puna ce vrea! Ma doare la basca! Cu 1000 de lei mi-am rezolvat treaba! 4 bucse, 2 pivoti, inclusiv geometria, burduful exterior planetra stg si manopera. Is perfect acoperit! Piese alese de el, manopera lui, ceau! Pica ceva din piesele inlocuite, apar ceva belele la caucioace? Treaba lui! Ii pun tigaia in brate, si sa se spele pe cap cu ea!
P.S.
Am mai deprins o alta "boala" de la doftorul diliu din Deva.
Vad "petele negre" cand se stramba filamentele in becurile farurilor.
Asadar, leguma o capatat si o pereche de becuri noi pe faza scurta. Osram NB Laser.
bgdrenault
QUOTE(marian-j @ 29 Mar 2018, 23:22)
Colega bogdanbiciusca, pare-se ca si matale ai sarit peste povatza venita de la Cluuuj. mellow.gif
*


Nu colega, ca inlocuirile s-au facut in Aprilie 2016, au deja 24000 de km.
Dar nu am fost multumit,(in cateva luni cauciucul din bucse s-a crapat, fara sa troncane inca, dar era de fapt motivul inlocuirii bratelor vechi, originale, ca nici acelea nu troncaneau.
Si acum am bagat la cap. Meyle sa fie pe viitor.
Dar scrisul cu majuscule e o idee foarte buna.

PS. cineva imi spunea ceva de Moog. O fi ceva de capul lor?
Diac
Am avut capete de bara si bielete Moog. Au tinut decent pentru conditiile din Bucuresti : vreo 35.000. La Megane 2 si alea din fabrica tineau cam tot atat.
marian-j
QUOTE(bogdanbiciusca @ 30 Mar 2018, 07:56)
Nu colega, ca inlocuirile s-au facut in Aprilie 2016, au deja 24000 de km.
Dar nu am fost multumit,(in cateva luni cauciucul din bucse s-a crapat, fara sa troncane inca, dar era de fapt motivul inlocuirii bratelor vechi, originale, ca nici acelea nu troncaneau.
Si acum am bagat la cap. Meyle sa fie pe viitor.
Dar scrisul cu majuscule e o idee foarte buna.

PS. cineva imi spunea ceva de Moog. O fi ceva de capul lor?
*


Ah, scuze! Am inteles io gresit. Nu stiam ca matale vorbesti despre inlocuiri din 2016.
O sa stau cu ochii cascati pe reperele inlocuite. Daca voi avea ceva de reprosat, dau de stire imediat!
Privitor la Meyle; stai usurel, nu te grabi! Momentan nu pot sa le recomand fara strangere de inima. Nu sunt in masura! Am in vedere bieleta mea anticuplu, si niste bucse Meyle "heavy duty" montate pe o Skoda Octavia de 1,8 turbo. Da-mi voie sa imi pot forma o parere.
Ca prima impresie, mi-o placut lucratura pieselor. Sunt atent debavurate(chestie la care Lemforder cam schioapata in ultima vreme). Apoi armaturile din aluminiu. Foarte fain lucrate si alea. Capetele orificiilor prin care trec suruburile de fixare sunt zencuite ca la carte. La o eventuala demontare, mecanicii vor fi foarte bucurosi. Flexiblocurile inspira si ele incredere. Strict ochiometric!
Bref: hai sa nu mergem la pomul laudat. Inca! smile.gif
marian-j
Dacă este cineva interesat, pisoiul se pune în vânzare. Detalii pe mesageria privată.
b06fcn
Parca @ mucix ii pusese gand rau...spor la vanzare...
MuciX
Ii pusesem, iar Marian s-a ținut de cuvânt și am fost primul care a aflat. Din păcate sunt într-un moment cum nu se poate mai nepotrivit și am fost nevoit sa refuz.
E o mașină de luat in seama oricum.
argon
BMW de 90 de cai e un fel de Logan 1.4?
bion
Fara clima dar cu tractiune spate.
MuciX
Stie argonu ce-i ciocolata? smile.gif
marian-j
QUOTE(argon @ 27 May 2018, 12:43)
BMW de 90 de cai e un fel de Logan 1.4?
*


Nici macar cat un Logan de unupatru nu stie face! blush.gif
Dar este o masina cinstita! Cu bune si cu rele! Asta e.
Nevasta-mea s-o plictisit de dizel. Vrea un benzinar.

27 May 2018, 21:43:
QUOTE(b06fcn @ 26 May 2018, 21:29)
Parca @ mucix ii pusese gand rau...spor la vanzare...
*


Multumesc, doctore, dar nu ma grabesc sa vand pisoiul!
Daca nu capat un pret decent, adica baremi cat ar costa o bicicleta mai bine echipata, imi tin pisicul acasa, ca masina de backup. Am curtea mea, nu ma grabeste nimeni si nimic. smile.gif
M.C.
up.gif up.gif
marian-j
Noah, nu-mi ajungeau două tigăi în curte, si-o mai cumpărat nevastă-mea și un pitic de gradină. happy.gif
[attachmentid=1628087776]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.