Marksmane, badea cj98czh ne-o atras atentia (amu-s 3!! luni) asupra problemelor de calitate din ograda celor de la Lemforder!
QUOTE(cj98czh @ 20 Dec 2017, 22:50)
Mariane ... baietii unde merg eu .. cam sunt nemultumiti de Lenforderele cumoparate in ultimele luni ... zic ca ori aia au scazut calitatea ori este un lot mare de fake-uri pe piata ..
Presupun ca ti-a scapat avertismentul dumnealui.
Colega bogdanbiciusca, pare-se ca si matale ai sarit peste povatza venita de la Cluuuj.
Bre, czh: data viitoare scrie, fratzica, cu majuscule! Poate asa ni se aprind si 9 becurile de avertizare!
Bine, lu' marksmanu' o sa i se aprinda ledurile, ca cela-i aitist si are can bus.
Nush ce sa zic, oameni buni.
Pe finalul anului trecut au inceput sa-mi apara batai discrete in trenul de rulare anterior. Primele vizate, bieletele antiruliu. Mi le-am schimbat singur, cu unele Lemforder. Treaba de juma' de ceas, cu tot cu tigara de dupa.
Apoi am observat ca bucsa posterioara a bieletei anticuplu da semne clare de oboseala. Lemforder si aia. Io conduc prost, zmucit, si total antieconomic. A rezistat eroic, cca 35k. Mai mult decat suficient! Am inlocuit-o cu una Meyle, dar nu ca n-am fost multumit de precedenta! Doar de curios. A fost si mai ieftina cu cca 40 de ron ca una Lemforder. Sa vedem ce stie.
Dupa prima zapada de la mine din urbe(cam prin Februarie, nu mai stiu exact) am inceput sa aud o bataie "grea". Undeva jos, in staga fata. Mi-am suit troaca frantuzeasca pe platourile oscilante si am identificat cauza. Bucsa posterioara a bratului anterior stg. Am povestit deja, nu va mai plictisesc.
Nenea einstein mi-o cascat ochii, colegul horhel mi-o indicat si un sait pentru vechituri, etc.
Eh, am ajuns la nenea mecanicu'. Din start mi-o zis sa ma calmez! Io voiam sa schimb nu numai toate bucsele si pivotii, ci si armaturile ce le insoteau! Toate armaturile(suruburi, piulite, scuturile termice ale pivotilor, etc) erau perfect refolosibile, asta in conditiile in care reno imi cerea +100 de lei pe un amarat de surub de 12, pas metric, cu cap stelat in 12 colturi! Paranoia mea a cedat in fata evidentei! Nu am de gand sa-mi duc leguma la muzeu.
Apoi am vorbit despre bucse si pivoti. Nenea mecanicu', nefiind fan frantuzoaice, a apreciat solutia constructiva a celor de la reno cand au "ascuns" bucsele bratelor inferioare ale legumei in niste "teci" metalice, aflate la extremitatile puntii. Am schimbat bucsele originale la +250k, din care cca 35k facuti prin craterele autohtone. Pivotii originali i-am schimbat cand am inmatriculat tigaia in RO. Cei inlocuiti nu aveau jocuri, dar daca tot am pus bucse noi, i-am schimbat si pe aia.
Eeeh, si apoi am ajuns sa alegem ce punem in loc. M-am uitat la reperele disponibile la firma mama, oem-uri adica. Mi-o picat falca-n poala. La naiba, am o troaca de Laguna, nu un Porsche! Deci, pas.
Apoi am sugerat inlocuirea reperelor vizate cu unele Meyle. Neica mecanicu' o strambat din nas. Nu era pe deplin edificat. Asadar, a zis ca ar prefera sa puna Lemforder. Eh, aci am dat-o pe bune.
I-am pus 500 de lei in mana, si sa puna ce vrea! Ma doare la basca! Cu 1000 de lei mi-am rezolvat treaba! 4 bucse, 2 pivoti, inclusiv geometria, burduful exterior planetra stg si manopera. Is perfect acoperit! Piese alese de el, manopera lui, ceau! Pica ceva din piesele inlocuite, apar ceva belele la caucioace? Treaba lui! Ii pun tigaia in brate, si sa se spele pe cap cu ea!
P.S.
Am mai deprins o alta "boala" de la doftorul diliu din Deva.
Vad "petele negre" cand se stramba filamentele in becurile farurilor.
Asadar, leguma o capatat si o pereche de becuri noi pe faza scurta. Osram NB Laser.