QUOTE(sorin1983 @ 12 Jul 2018, 01:19)
si trece itp-ul cu modificari?
de ce a ramas data jos bucata aia de protectie de aluminiu a injectoarelor?
Trece, trece! E ciuning discret, nu se opserva.
QUOTE(Victorine @ 12 Jul 2018, 05:44)
Pentru ca urmeaza sa le scoata si nu poate cu protectia montata?...
Da, exact de aceea nu l-am pus la loc: urma sa fie demontata rampa de injectoare in vederea inlocuirii celui de la cilindrul 2, declarat defect de diagnoza de la reno, dupa cum am mai zis.
Am precizat: URMA!
Dar nu a mai fost cazul.
Au umblat baietii de la reno la mufa injectorului si mi-au aratat cum se scoate. Am ajuns la lucru, am scos-o si eu din injector si am dat cateva pufuri cu spray de contact. Frectie la picior de lemn. Nu s-a sinchisit. Am mai aranjat oleaca instalatia pe acolo si i-am dat pace. Dupa aceea m-am dus la mecanic. A scos si el mufa, a pus si o alta bobina de inductie, a mai tras de fire, a mai pufait si el mufa si corespondenta de pe injector, etc. Nimic! Motorul mergea in 3, indiferent ce ii faceam. L-am intrebat pe nea mecanicul daca pacatosul ala de injector nu se putea infunda cu ceva mizerie din benzina. Mi-a zis ca ar fi fost posibil, dar nu este cazul! Leguma nu are senzor de detonatie, asa ca diagnoza poate vedea un injector defect doar daca are bai pe partea electrica. Daca e ceva pe partea de injectie propriuzisa, nu stie sa zica. Eh, apoi am plecat sa cumpar piese, bla-bla...
Sambata(30.06. parca era) m-am apucat sa imi carpesc instalatia. Am demontat p-acolo, am identificat ce portiuni trebuiau bibilite, mi-am pregatit acareturile si am inceput sa sfaram tuburile coapte. Am terminat de sfaramat si apoi am mutat masina mai la umbra, in fundul curtii, ca se facuse cald si ma batea soarele in inteligenta! Evident ca tot in trei cilindri merea tigaia, a pornit greu si o umplut curtea cu putoare de gaze! Noah, am bibilit io pe acolo ce am bibilit, am gatat ce am avut de facut, mi-am strans jucariile, am trantit capota, si ceau! Nu m-o dus capu' sa ii mai dau o cheie! Neuronul meu ramasese clipsat ca e busit injectorul, si basta!!
Asa a ramas masina pana azi dimineata, cand am pornit-o sa o duc la reparat.
Sa pic jos!! Masina a pornit la sfert de cheie, iar motorul avea mersul lui normal si obisnit. Am crezut ca m-am dilit! Am scos troaca din curte si am bagat o tura de cartier. Mergea motorul ceas!
Apoi m-am dus la mecanic. O ramas si ala cu gura cascata.
Inexplicabil, dar motorul merge in legea lui. Am fugarit troaca in drum spre lucru de au gasit-o toti dracii din lume! Din 5-6k rpm nu am scos-o! Merge de rupe pamantul.
Dracu stie!
Si io tin ca prostu' masina in curte de cca 2 saptamani, pe motiv ca e defecta!
Bune troace renoaiele astea! Le tii in curte si se repara singure.
QUOTE(bogdanbiciusca @ 12 Jul 2018, 11:16)
Tubul acela riflat din dedeman, daca nu are indicatii de rezistent la temperatura, nu cred ca tine.
Am utilizat si eu la fisele de bujii la tsi(din fabrica au o belea, in sensul cafisa de la bujia nr 3 se impusca din cauza temperaturii, ulterior, modelele noi de fise au acel tub riflat dar rezistent la temperatura).
Ei, am pus tub riflat din dedeman, si in 125 de km, cand am ajuns la Iasi, zic sa verific la motor. Tubul acela isi pastrase forma, dar era ca o masa lichida pe fisa de bujie., probabil daca mai faceam ceva km se topea de tot. Am asteptat sa se raceasca si l-am scos,
Deci, depinde mult de temperatura.
Nici un fel de stres, coane Bogdane!
Am citit ce ai zis matale, si apoi m-am dus la baietii de la troleibuze. Mi-au dat aia cca 3 metri de tub riflat dedicat pt temperaturi foarte ridicate. Aia 3 metri imi ajung sa imi pun si in cap.
Studiez cum se comporta tuburile deja montate, si daca fac figuri, in 2 minute desfac parasocul, si in alte 2, au si disparut de pe masina. Inlocuiesc segmentele, si auguri. Dupa cum ziceam: no stres, man!
P.S.
Colega Victorine, daca iti face trebuinta tub din acela mai gros(interior fi 16mm, parca) hai pe la mine sa iti dau o bucata. Tub din ala subtire nu am gasit inca, dar mai caut. Trebuie sa ma bag si pe la electricienii de la autobuze. Mai vorbim!