Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna si Mini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105
bion
Ceasurile ale imi amintesc de tiunigu de pa limoul dacia din 1976.Era la moda atunci sa pui ceasuri de ale rotunde .

tatabobu
Las aici, ca poate trebuie cuiva. Riflatul asta pare ca ar rezista temperaturilor din compartimentul motor: https://cablul.ro/produs/ew-pa-4-5-tub-flex...l-rezistent-uv/
AR-18-MOS
QUOTE(marksman @ 13 Jul 2018, 09:10)
Si pe deasupra-s dizal fara depefe.
*


DPF & EGR Off, ca sã fim exacți.
cj98czh
La cat de multe controale ... ca vad ca oricum s-au prins baietii ca este rost de facut bani prin controalele astea la DPF ..
bion
De i-ar si phoote pe posesori ar fi chiar ok. smile.gif
marian-j
QUOTE(bion @ 13 Jul 2018, 09:39)
Ceasurile ale imi amintesc de tiunigu de pa limoul dacia din 1976.Era la moda atunci sa pui ceasuri de ale rotunde .
*



Ete ca s-a dus moda aia si la Mini. happy.gif
Da' aia in loc de ceas pt. temperatura antingerului, pusera un voltmetru.

QUOTE(tatabobu @ 13 Jul 2018, 09:41)
Las aici, ca poate trebuie cuiva. Riflatul asta pare ca ar rezista temperaturilor din compartimentul motor: https://cablul.ro/produs/ew-pa-4-5-tub-flex...l-rezistent-uv/
*



Multumim, tatabobu! smile.gif
einstein1984
marian, am vazut pe totpicul lui muttley ca cica standul de frane cu rulouri rupe transmisia de scubaru in 2. Ai avut vreuna din aia in statie? Sau vreu mitsu evo din asta cu integrala nedecuplabila?
La firobuze faceti test pe role sau pe traseu?
Merci!
marian-j
La 4WD permanent, este OBLIGATORIU ca standul de franare "sa stie" sa faca acel tip de testare. Adica se face testul "roata cu roata", aka la roata pe care se face testul de franare, setul de role incepe sa se roteasca in sensul normal de masurare, in timp ce celalalt set incepe sa se invarta in sens invers.
Daca standul nu stie face chestia asta, si pornesc ambele seturi de role in acelasi sens, ai toate sansele sa busesti transmisia(diferential, reductor interaxial, etc)
Troleibuzele au motor termic auxilar(unul dizel intalnit si pe Iveco Trakker), asa ca le fac testul de franare clasic, ca si cum ar fi autobuze de exemplu. Motorul diesel invarte un generator care alimenteaza motorul de mars si restul acareturilor necesare. Un soi de hibrid, care va sa zica. smile.gif
P.S.
Da, am avut cateva Mitzu(dar putine, le numar pe degetele de la o mana). Scobari d-aia 4wd permanent, nu. Doar ceva suv-uri si citiva padurari. Atat.
einstein1984
multumesc! Alea nostre pe aici nu sunt asa hibride.
marian-j
Nashpa, atunci!
Mama-mama ce chinuiala dracului a fost cu alea vechi, fara motor termic!! wacko.gif
Le alimentam la captatori cu niste ditamai cablurile insirate prin hala. Chinul de pe lume!
marksman
Mie-mi place ca la troleibuzele astea de la Timisoara motorul ala termic e denumit ca la avioane: APU (Auxiliary Power Unit), si daca am vazut bine si botonul de pornire e etichetat "APU Start" biggrin.gif
einstein1984
QUOTE(tatabobu @ 13 Jul 2018, 10:41)
Las aici, ca poate trebuie cuiva. Riflatul asta pare ca ar rezista temperaturilor din compartimentul motor: https://cablul.ro/produs/ew-pa-4-5-tub-flex...l-rezistent-uv/
*


ar mai fi o treaba, cat de repede arde. la interior stiu ca regula era 100mm pe minut, la motor nu stiu cum e si cum se traduce norma aia precizata pe site .
bion
Motoare din alea auxiliare se exista pt trolee de freo 40 de ani.Nu cred ca alea din copitala nu au.
einstein1984
Daca nu as fi vazut destule in intersectie in timp ce soferul repunea captatorii pe fire te-as fi crezut. Dar fara fire pe captatori nu misca.Nici ikarus, nici irisbus.
bgdrenault
Pai nu pleaca din intersectie fara captatori pe fire, pot sa aiba ele 7 motoare. Asa e regula, ca daca nu sunt puse pe captatori agata tot in zina de deplasare. Si decat sa le pui in suportul lor de repaus mai bine le pui pe fire.
Muttley
QUOTE(marian-j @ 13 Jul 2018, 14:51)
... la roata pe care se face testul de franare, setul de role incepe sa se roteasca in sensul normal de masurare, in timp ce celalalt set incepe sa se invarta in sens invers.
*


Nu stiam de discutia de aici.

Mariane, ce zici tu e ok daca diferentialele sunt deschise. Daca-s cu autoblocare e foarte nasol si se aplica ce zici tu cu ruptul transmisiei centrale direct intre rotile aceleiasi punti.
WRX are blocant pe spate, relativ anemic, dar STi are si fata si spate, si-s foarte puternice, blocheaza si la manevre de parcare, cu bracaj maxim (experimentat personal).
Deci cum ramane?
marian-j
Firobuzele despre care vorbesc io, is oleaca mai jmechere, coane Bogdane! wink.gif
Corzile acelea, prin intremediul carora se manevreaza captatorii, sunt cuplate la niste mecanisme foarte fain gandite, ceva asemanator cu cele folosite la centurile de siguranta, plasate pe capacacul posterior al troleibuzului. Cat timp captatorul este pe linia de contact si exectuta doar miscari de urmarire a acesteia, mecanismul il lasa in pace, nu-i are treaba. Eh, daca sare captatorul de pe sarma, adica executa o miscare brusca si de o amplitudine mai mare, mecanismul intra instant in functiune, tensionand puternic coarda de manevra, impiedicand astfel captatorul sa sa balangane te miri pe unde. Si nu numai ca tensioneaza coarda, dar o si retrarge rapid in jos(bobinand-o pe mosorul aflat in interior) si clipseaza ferm captatorul in suportul dedicat aflat pe plafonul vehiculului. Dupa ce clipseaza captatorul plimbaret, in secunda doi il retrage si pe cel ramas in contact cu linia. Daca sar ambii captatori, ii retrage concomitent. Soferului nu ii mai ramane decat sa puna in functiune motorul termic(adica sa apese doua butoane) si sa o ia din loc. In max. 30 de secunde(adica cam cat dureaza secventa de trecere de pe sursa de energie principala pe cea alternativa) firobuzul se pune in miscare.
Egal daca e gol, sau plin cu calatori si cu performante dinamice aproape egale cu cele obtinute pe sursa principla de energie.
Captatorii odata clipsati in suporturi, nu mai misca de acolo! Pot fi actionati doar de un operator uman.
Mecanismele au o maneta rabatabila. Cat timp maneta sta ascunsa in carapacea mecanismului, acesta functioneaza in regim automat. Cand se actioneaza maneta respectiva, mecanismul iese din functiune, si lasa liber mosorul pe care se afla boinata coarda. Astfel, operatorul poata sa repuna captatorii pe linia de contact. In acelasi timp, acea maneta permite actionarea manuala a mosorului, in caz ca se defecteaza sistemul automat de retragere.
Faine Skodele noastre, chiar imi plac! smile.gif

<span class='edit'>13 Jul 2018, 22:07:</span>
QUOTE(Muttley @ 13 Jul 2018, 21:00)
Nu stiam de discutia de aici.

Mariane, ce zici tu e ok daca diferentialele sunt deschise. Daca-s cu autoblocare e foarte nasol si se aplica ce zici tu cu ruptul transmisiei centrale direct intre rotile aceleiasi punti.
WRX are blocant pe spate, relativ anemic, dar STi are si fata si spate, si-s foarte puternice, blocheaza si la manevre de parcare, cu bracaj maxim (experimentat personal).
Deci cum ramane?
*


Dracu' stie, bre! wacko.gif
Cer scuze! Fiind atat de rare masinile astea, am confundat WRX cu STi. My bad! blush.gif
Da, am avut un singur STi in lucru. O dihanie de 500 si ceva de cai, tunata prin Jermania. I-am facut acel test "roata cu roata", si nu a avut nimic impotriva . A iesit brici la frane. Ma rog, discuri ceramice cat China, 4 pistonase/etrier, etc. Singurul necaz a fost sa o bag si sa o scot din standul de franare! Io eram la volan, iar posesorul si colegii mei, ridicau de aripi sa nu rupem pragurile si spoilerele! Io am stand d-ala mare si adanc, de camioane. Pe teren drept, nu-mi incapea palma sub praguri la nemernica aia de masina. Dar si frumoasa cu spume! wub.gif
Si cum zbiera motorul ala!!! Reverbera toata hala! wub.gif
Dar m-a scos din minti ambreiajul! mad.gif
Am omorat motorul de cel putin 10 ori!! Ceva ambreiaj uscat, polidisc, cu fitze in cap. Dracu' sa il ia, ca zdronganea ca o galeata plina cu pietre! mellow.gif
De retinut ca viteza maxima ce o simuleaza standul de franare, se situeaza undeva la cca 5-6 km/h.
Posibil ca blocantele sa nu se sesizeze la o viteza atat de mica. In plus, cand fac testul de franere, nu brachez rotile!
Face sens ce spun?
Muttley
Constructorul specifica ca nu se pune pe role si ca trebuie folosit decelerometru. Asta ar trebui sa fie cam decisiva.
Totusi, multi zic ca nu se intampla nimic, dovada si faptul ca atatea subaru fac ITP pe role, nu doar la noi. Si am auzit si de cazuri de transmisii crapate, se zice, la ITP. Ceea ce in conditiile constrangerii impuse de producator e cam plauzibil.

Mno, mersi!
marian-j
Bine de stiut!
Daca imi mai vine un Sti la poarta, ii dau viteza!
Chiar n-am chef sa imi bat cuie in talpa!
Mersi, si io. smile.gif

<span class='edit'>13 Jul 2018, 23:53:</span>
QUOTE(bion @ 13 Jul 2018, 15:10)
Motoare din alea auxiliare se exista pt trolee de freo 40 de ani.Nu cred ca alea din copitala nu au.
*



Eh, doctore, aci vorbisi si matale ca se te afli in treaba.
La noi in oras s-au cumparat doar 55 de firobuze Skoda Irisbus 24 Tr./Citelis. Doar atata s-o putut! Au fost enorm de scumpe, din cauza faptului ca in caietul de sarcini s-a cerut motor termic auxiliar, controler la captaori, climatizare decenta pe habitaclu calatori, asistenta permanenta cu tehnicieni de la Skoda pe timp de 3 ani, etc. 450k oiro bucata!
Apai nu compara matale Timisoara, cu matahala aia de Bucuresti! Iti dai seama ca la mitici le-ar fi necesare cel putin de 10X pe atatea, nu?
Io cred ca diriguitorii RATB-ului au renuntat la multe din din lista optiuni, in favoarea achizitionarii a cat mai multor vehicule noi, strict necesare! Si cu mandra, si cu draga, nu prea mere! Asta ca sa nu spun vorba aia proasta cu sufletul in rai. sleep.gif
einstein1984
AC in salon as fi preferat si eu in dauna APului sincr sa fiu.
bion
Parca Berliet ER100R 1978 aduse in 1999 aveau motor auxiliar.

<span class='edit'>16 Jul 2018, 09:58:</span>
"Certains de ces véhicules sont équipés d'un groupe électrog&egrave;ne d'autonomie de tr&egrave;s faible puissance afin de pouvoir évoluer hors d'une ligne aérienne (déviation en cas de travaux ou évolution dans le dépôt dépourvu de lignes aériennes). Ce groupe est constitué d'un moteur Diesel Deutz, &agrave; refroidissement par air, entraînant une machine tournante &agrave; courant continu réversible : Génératrice pour le mode autonome, et moteur dans le mode électrique " Cel putin alea din 1987.

Voila http://lautomobileancienne.com/renault-er100-1976-1989/
marian-j
Da, doctore, dar Berliet-urile alea is oale si ulcele de muuult! Erau vechi de cand lumea, dar bine facute! Tancuri pe roti, fara gluma! Dar si grele ca pamantul!
Troleibuzele sunt niste niste masinarii oleaca mai deosebite. Cat timp le trebuie putere din reteaua de contact, consuma cat le trebe. Cand iei piciorul de pe acceleratie, se recupereaza energia mecanica acumulata, troleibuzul intra in regim de franare electrica(un soi de frana de motor foarte eficienta pe transmisie) si magaoaia intra in "cogenerare". Adica, daca nu-i mai trebuie putere, recupereaza surplusul acumulat, si il trimite inapoi in reteaua de contact, sa consume cine are nevoie. Bine, schema de putere este extrem de complicata, si imi depesaseste slabele mele cunostinte ca sa ti-o pot explica pe indelete.
Ete, d-aia sunt io suparat pe firobuze! mad.gif
Mi-au nenorocit vechiul stant de franare(Hofmann de 13 tone/axa) de nenumarate ori! Fuse de sprijin rupte la role, carcase de reductoare sparte, pinioane "barberite" pana la butuc, lanturi de antrenare rupte si infasurate in jurul pinionului de antrenare, etc. Mai mare dragul! wub.gif
A trebuit sa imi dotez noua statie cu stand de franare ce rezista la 15 tone/axa, cu toate ca Skodele au doar cca 9 tone pe axa posterioara. Dar si cand bag talpa in frane la o Skoda d-aia, geme standul de zici ca il ia dracu'!! 2500 daN/roata, ca nimica! Si te asigur ca nu-i putin lucru acei decaniutoni. rolleyes.gif



<span class='edit'>20 Jul 2018, 00:37:</span>
P.S.
Io as fi vrut stand de 18tone/axa, dar mi s-a taiat macaroana!
Costa cu cca 9K euro in plus, vizavi de cel de 15.
Directoarea economica m-a trimis la plimbare fara menajamente! blush.gif
bion
Ok. Io ziceam numai ca motoare din alea exista de 40 de ani. Dar tu batman. biggrin.gif
Io duc dorul hidoseniilor de firobuse FIAT. Alea care curentau cand ploua. Si alea mari sovietice cu o stea rose emailata pe bot wub.gif
dan22y
QUOTE(marian-j @ 20 Jul 2018, 00:18)
Bine, schema de putere este extrem de complicata, si imi depesaseste slabele mele cunostinte ca sa ti-o pot explica pe indelete.
*


Am primit eu schema de putere de la alimentare generalã la redresor pt cele 2 linii de alimentare. Calcul pt estimare sectiune cablu si alegere tip cablu, cu memoriu de calcul inclusiv pt scurtcircuit. O plãcere... sleep.gif
marian-j
Zici ca ai schema, colega dan22y ?Suuper! up.gif
Da, e bine. Dar sa ai grija la curentii de conturnare! Au injurat cehii in draci, cand a dat o ploaie d-aia ce ingheta instant pe captatori, pe linia de contact, si pe tijele purtatoare. Tine cont si de conditiile extreme, si mai ingroasa oleaca izolatiile. Just in case!
Si inca ceva: ai si schema sursei ce comuta alimentarea de pe linia de contact, pe cea generata autonom? Una 9 costa cca 22k oiro. Sunt niste baieti din Bucuresti, singurii din tara, care stiu sa repare sursele alea, si ies la juma de pret. Esti de acolo?

QUOTE(bion @ 20 Jul 2018, 09:20)
Ok. Io ziceam numai ca motoare din alea exista de 40 de ani. Dar tu batman. biggrin.gif
Io duc dorul hidoseniilor de firobuse FIAT. Alea care curentau cand ploua. Si alea mari sovietice cu o stea rose emailata  pe bot wub.gif
*


Bag sama ca matale esti masochist, si iti place sa fii curentat. Fiecare cu dileala lui.
Ma rog, nu ma amestec in placerile dumitale, dar firma unde dau io cu sapa nu are in planul de activitate sa isi curenteze clientii.
P.S.
Pe alea cu stea rosie emailata pe bot , nu le-am prins. Sunt prea tanar. sleep.gif
marksman
Davai curent:

user posted image
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 20 Jul 2018, 23:55)
firma unde dau io cu sapa nu are  in planul de activitate sa isi curenteze clientii.
*



Doar sa se dea cu ei in barci biggrin.gif.

Chiar, ca asta am uitat sa te intreb cand am fost pe la matale. Macar o verificat cineva daca termopanele alea plutesc?
Dodone
Apãi ulița Mijina prin Timișoara nu s-o iegzistat. Nici submarine din astea.
bion
Nepoace sterge aia cu republika Banat ca e de kkt. mad.gif
Sau ejti magyar naughty1.gif naughty1.gif
psychoo
Etichete fictive necinforme cu realitatea care aparent deranjeaza.
Dupa religie, nationalitatea e pe locul 2 la (dez)iluzia in masa folosita in scopuri extreme cu sanse mari de reusita.
Divide et impera!
bion
Ce te ataci asa de intelectual? biggrin.gif
Aia era la mijto pentru contaran. Mai putin chestia cu republica banat.
bucatzel
Vreti sa va fac republica? 04.gif
bion
Dictatoru-le. biggrin.gif
Io zic sa mergem intr-o zi la Marean si sa facem barcazele gulgluriste aka aplicam cu burghiul niste orificii in coca barcazelor si apa face gulgul. rolleyes.gif
wolfin
QUOTE(bion @ 23 Jul 2018, 18:57)
ejti magyar naughty1.gif  naughty1.gif
*



bucatzel
@bion. mai greu, ca le-au pus strategic, pe niste capre, chiar langa cascarabeta paznicului, in ceea ce banui ca e un lan de ambrozie, ca iara m-o palit alergia la viteza maxima pana am stat sa-mi fac ITP-ul. Dupa aia am percutat ca acelasi lucru l-am patit si acum doi ani. Asa ca pe mine nu pune baza, ca dau alarma cu stranutatul biggrin.gif
M.C.
QUOTE(bucatzel @ 24 Jul 2018, 17:48)
@bion. mai greu, ca le-au pus strategic, pe niste capre,
*


Si care-i problema ? Va apucati sa dati gauri la capre ! Da repede,pana nu dau astia legea cu famelia traditionala.....tongue.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif
bucatzel
user posted image

chiar ca ai stat prea mult printre camilari...
M.C.
tongue.gif icon_mrgreen.gif
bion
Dupa atata stat pe acolo o sa gaseasca si caprele astea acceptabile tongue.gif


La plasticurile alea trebuie ITP? Ca as vrea sa-l vad pe marean la slip cu masca si duda de suflat facand scufundari. rolleyes.gif
BN64FLO
Eu as vrea sa-l vad testant franele, pe stand radmasa.gif
marian-j
Bah, ia mai scutiti-ma cu copaile lu' bou' ala frezat! mad.gif
Nu-i treaba mea, si mi se rupe de ele!
Am inteles ca ar fi util sa ofer cateva amanunte vizavi de troleibuze. Dar, gata!
End of story!

Amu revin la topic.
M-a disperat Laguna!
V-am zis ca s-a reparat singura. Apoi s-a stricat la loc. Aceiasi poveste: injector cilindrul 2.
Cat timp era vreme racoarasa afara, mergea brici. Cum se incingea bine motorul, sau era cald afara, iara o lua in trei cilindri, in decedatii mamii ei!
Am parcat-o in curte, si am dat jos toate tuburile de protectie proaspat montate. Ba am mai indepartat si toate protectiile de pe instalatie, si m-am dus pana in trunchiul principal, aflat undeva deasupra cutiei de viteze. Pret de un ceas si ceva, am luat la puricat fir cu fir! Nimic! Fire, mufe, derivatii de fir, toate in buna stare! Am despletit instalatia prin tot compartimentul motor.
Azi am avut (a doua oara) programare in service. Cand a vazut nenea mecanicu' ce am facut cu instalatia aia, s-a luat cu mainile de cap. Apoi mi-a comunicat ca-z bou. blush.gif
Dumnealui are o interfata la testerul de service, ce stie sa numere trenurile de impulsuri ce pleaca din calculatorul de injectie inspre injectoare, cu raspuns de pe mufa pentru fiecare injector in parte.
Adica putea elimina ca si cauza conectica. A facut testul respectiv, impulsurile veneau corect la toate injectoarele, asa ca io m-am muncit de pomana, din exces de zel. Coroborat cu raspunsul de tester de la reno, s-a identificat clar cauza: injectorul cilindrului doi defect.
Asadar, s-a inlocuit injectorul bolnav, precum si garniturile de etanasare la celelate trei ramase tefere.
Am adus tigaia acasa, merge ceas, dar o las in pace. Sambata ii refac izolatiile la instalatie, si de Lunea viitoare trimit inapoi pisoiul la odihna.
Ma rog, tot raul spre bine. Tura asta refac izolatiile cu tuburi rezistente la temperaturi inalte, capatate de la pretenii mei firobuzaranti. smile.gif
P.S.
379 ron injectorul si seturile de garnituri+60 ron manopera.

Si Mini a mai beneficiat de interventii.
Are sigla 9 pe capota portbagajului, si i-am eliminat trepidatia enervanta din bord. Ii dardaia de ma seca un segment din plastic ce acopera portiunea dintre consola de bord si parbriz. Doua bucati de profil "L" din cauciuc spongios cumparate din Dedeman au rezolvat problema. Cca 20 de minute de transpirat intens, plus un set complet de grijanii pana am infipt profilul ala intre parbriz si rahatul ala de plastic, si greierele ce-mi termina nervii a decedat in pace si onor. Yey!
marksman
QUOTE(bion @ 24 Jul 2018, 17:21)
Dupa atata stat pe acolo o sa gaseasca si caprele astea acceptabile  tongue.gif
La plasticurile alea trebuie ITP? Ca as vrea sa-l vad pe marean la slip cu masca si duda de suflat facand scufundari. rolleyes.gif
*


Bioane, lasa-l in pace pe Marian, l-am tachinat io destul in legatura cu termopanele plutitoare de 275.000 de oiro.
bion
Omule daca schimbai de la inceput injectia aia era ok.Asa si parea ca o sa faci.Dar tu te ai facut batman.
bmwh548
Ce face omul cu mana lui...
einstein1984
daca mecanicul tau are modulul de osciloscop la clip tot respctul si tine-l aproape. Ala nu se mai livreaza de mai bine de 10 ani, si putini stiu ce face sau cum se foloseste; Om de tinut aproape ala!:
marian-j
QUOTE(marksman @ 24 Jul 2018, 21:47)
Bioane, lasa-l in pace pe Marian, l-am tachinat io destul in legatura cu termopanele plutitoare de 275.000 de oiro.
*


Azi au plecat din depou conservele alea. Cu militieni, cu girofaruri, cu tam-tam.
S-a pozat Robu cu ele. Gem stirile locale de poze cu boul frezat si barcile lui.

QUOTE(bion @ 24 Jul 2018, 22:10)
Omule daca schimbai de la inceput injectia aia era ok.Asa si parea ca o sa faci.Dar tu te ai facut batman.
*


Pai sa o schimb, de ce? Cand m-am dus la mecanic, masina mergea ok. Ce sa schimbe? Ce teste sa ii faca? Asta fiind Joi dimineata! Ploua cu galeata si erau cca 20 de grade afara.Vineri(a plouat si a fost racoare toata ziua) am circulat cu troaca cca 30 de km. Nici un fel de repros. Sambata pe la pranz, m-am dus pana la sora-mea(2 km), si apoi m-am dus in Kaufland sa imi cumpar inghetata. Erau 30 de grade afara. Cand am plecat din Kaufland(pe Porumbescu) iara or apucat-o dracii.
Bafta a fost ca am reusit sa duc defecta tigaia la mecanic! Pricepi?
Chestii d-astea pateam cand eram in liceu si imi faceam ucenicia practica. Bobine de inductie, statoare de alternator, bobinaje de rotoare, usw, carora le crepa lacul de izolatie de pe sarme. Cat timp erau reci, functionau perfect. Cand se incingeau, si incepeau sa "lucre" sarmele alea, intrau in scurt circuit si la revedere!
Habar nu am ce naiba se afla in injectorul inlocuit, dar sunt sigur ca se afla si o bobina cu lacul de pe droturi crepat. Prea seamana simptomele.


QUOTE(bmwh548 @ 25 Jul 2018, 02:10)
Ce face omul cu mana lui...
*



Da, stiu cum se numeste: lucru manual. Mi-am pus cenusa in cap deja. blush.gif
Dar lasa, ca nu e chiar asa de rau cum ar parea la prima vedere. Imi refac instalatia cu tuburi termorezistente, si bandajez inapoi iesirile spre injectoare cu banda de matisare Tesa. In cca o ora, o fac Nekermann!


QUOTE(einstein1984 @ 25 Jul 2018, 07:32)
daca mecanicul tau are modulul de osciloscop la clip tot respctul si tine-l aproape. Ala nu se mai livreaza de mai bine de 10 ani, si putini stiu ce face sau cum se foloseste; Om de tinut aproape ala!:
*


Pai il tin apropape, coane einstein, ca in altul nu am incredere. Am tot zis ca ne stim de pe vremea cand ne dadeam prin cartier cu trotinetele, cu cheia spanzurata de gat.
Si da, pe langa un opacimetru si un analizor de gaze de generatie destul de noua, am observat ca pe raftul unde erau cele doua aparate, mai era si un mastodont de osciloscop, mare cat o vaca. Chiar ma intrebam(in gand) de ce naiba nu se arunca la gunoi relicva aia. Multumita dumitale am aflat de ce, si m-ai impiedicat sa pun intrebari tampite.
Dodone
QUOTE(bion @ 23 Jul 2018, 18:57)
Nepoace sterge aia cu republika Banat ca e de kkt. mad.gif
Sau ejti magyar naughty1.gif  naughty1.gif
*


Nem. Nu-s ungur și nici nu șterg. Nu ești nici primul și nici ultimul care se Atacã. Fãrã rost, dupã mintea mea.
Coane Mariene, scuze de off topic.
marian-j
Nem bai, fiam! Nu sterge nimic, ca n-ai de ce!
Si prin sistemul meu circulator se plimba cateva hematii de origine ugro-finica. Nu fac mare caz de ele, dar mi le turez la macsim cand gatesc! Pun piparca iute si Haragos Pista in gatelile tradionale unguresti!
Colegul MC poate sa iti confirme. I-am trantit pe masa un blid de papricas facut pe jar. Papricasul fiind facut cu vöröshagyma, cu piparci de la soru-mea din gradina si cu carne aleasa atent.
Eh, o mancat cu pofta camilarul nost, dar manca si il treceau naduselile. Atat pe el, cat si pe duamna dumnealui. Cand si-au gatat blidele, erau amandoi rosii la fetze ca macii! Am vrut sa le pun si un shtamplu de palinca ca aperitiv. Au refuzat, si cred ca bine au facut! Dumnealor sunt "sudisti" si nu prea se impaca cu chestiile hardcore de dincolo de Tisza. sleep.gif
bion
Mareane ai deci o masina pentru umblat pe racoare si ploaie si unu pentru vreme buna.
Aseara vazui pe TVR HD doua mujeres de B care se dadeau cu un mini cabrio, "Fato e masina ideala pentru femei etc. Uite aia mare rotunda pe bord e ca la avion.Merita, se uita lumea la noi . La B asta e baza. Daca te dai jos din masina si nu te intorci sa te uiti la ea, nu se merita." Citate aprocsimative.
Se pare ca au uns volanu cu feromoni de a ajuns o masina gandita pentru barbati sa fie visul umed al femeilor. wacko.gif
Is prea batran deja sad.gif
La lupta antiungureasca imi dau dreptu cei 40 de ani de opresiune, exploatare etc. De mancare nu zic nimik biggrin.gif
marian-j
Da' mai taci odata, doftor carcotash! mad.gif
Gata! Leguma mere in legea ei. Are injectorul 2 schimbat(Bosch), precum si toate garniturile aferente noi, oem.
Sambata trecuta am bibilit instalatia electrica. I-am refacut izolatiile cu minutiozitate! Incet, si in tihna. Azi m-am dat cu ea. Trebuia sa ma dau cu ea de ieri, dar ii expirase rca-ul. Azi, mi-am regasit baba mea credinciosa! wub.gif

Naiba stie, se pare ca muierile sunt setate grav pe Mini. huh.gif
Sambata seara am dus Mini-ul la adapat la Mol-ul de la Judetean. Am umplut rezervorul, si apoi m-am dus sa platesc consumatia. Am dat cardul meu de puncte Mol, si cardul de plata al nevestii.
La casa era o cucoana sarita bine de prima junete.
Ma intreaba madama: la ca pompa achitati?
Io: ha? Pai unde-i Mini ala gri. Nu m-am uitat ce numar are pompa.
Io s-or rotunjit ochii la cucoana, uitandu-se pe monitoare
Ah, unde-i Mini ala fain. Pompa 4. Decontati?
Am zis, nu. Dar ranjeam in sinea mea! Sa deconteze cine si-o cumparat o herghelie de cai ascunsa intr-o valiza cu capac de sticla! 04.gif
Informare pentru colegul argon: 18,4% de la plin, la plin. Cu bonurile de benzinarie si cu calculatorul in mana. Asa e bine? rolleyes.gif
P.S.
Bai fratilor, dar cum mere turbata asta de masina, mori! wub.gif
Sambata trecuta(seara) am parcurs o artera laraga din Timisoara(Stan Vidrighin), sa caut radare. Nu erau. La intoarcere, am dat jos DSC-ul, si am dat in Mini ca surdu-n tobe! N-am avut unde sa dau si a 6-a! Abia am apucat sa pishc a 5-a in 3k rpm, si gata, s-o gatat drumul! sad.gif
Hotarat lucru: nu-mi trebe Mini S. Posibil sa dau coltzu' inainte de termen, si sa ma vedeti la stirile de la ora 5.

L.E.
Io suport 32 de ani de opresiune olteneasca! Cred ca suntem egali.
Dracu ne-o pus sa ne insuram? rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.