Hai sa-mi mai scot si io topicu' de la naftalina.
V-am mai zis io ca o s-o iau dracu' razna cu piesele de schimb de tot rahatu'!
Prin Mai,cand am avut belelele alea cu pompa de apa si vascocuplajul am schimbat si termostatul.Eram grabit si am luat ce am gasit in primul magazin,adica asa ceva:
[attachmentid=1627761246]
De cap sa-mi fie!
A mers ok cat a fost cald,dar cum a dat oleaca frigu' s-o dus naibii.Deschidea undeva pe la 60 de grade!Ambele furtunuri de la radiator caldute si in masina caldura ioc!
Geamuri aburite,frig,tot tacamul.
Comandat urjent un termostat Behr!100ron!
[attachmentid=1627761253]
Iara scutul la motor jos,golit antigel,schimbat termostat,completat antigelul ce nu l-am putut recupera,etc.Acum am dublura si la termostat,ca aia de la vascocuplaj nu-mi era de ajuns!
Apoi,daca tot ma aflam in treaba,am incaltat si "bocancii".Aici a fost simplu:jos rotile de vara,sus alea de iarna.
[attachmentid=1627761257] [attachmentid=1627761259]
Stati ca n-am terminat!
Acum doua zile dau sa cobor geamul din dreapta.
Se aude o troznitura si geamul imi dispare!
Am mai patit ceva asemanator acum vre-o 2 ani cu cel din stanga.
M-am uitat in interiorul usii.Geamul era acolo.Intreg!
Ajung acasa si ma apuc sa-mi demontez panoul interior al usii.
Teoretic,nu-i mare lucru de demontat.Desfaci doua suruburi ce fixeaza manerul pe portiera(stiam exact unde sunt situate,de data trecuta) indepartezi(prin glisare spre fatza) masca de plastic a mecanismului de deschidere al portierei,se scot apoi cei 10 "braduti" ce fixeaza panoul pe usa si apoi il impingi usurel in sus sa iasa din cele 6 cleme de otel ce-l fixeaza la partea de sus,in dreptul geamului.
Ihii!!
Teoria ca teoria da' praftica ne omoara!
Am demontat suruburile si masca si apoi am inceput sa trag de panou sa iasa "bradutii"!
Au iesit doar doi!Restul de 8 s-au dezlipit!Mai bine zis,s-au desprins suportii ce-i fixau pe panou.Ii batrana troaca si se cam coc toate pe ea.
<span class='edit'>2 Nov 2011, 23:31:</span>
[attachmentid=1627761312]
Am rezolvat problema cu niste chit de montaj.
[attachmentid=1627761313]
Apoi am identificat si motivul "deraierii".
Partea de jos a canalului ce ghideaza geamul in usa a iesit din "jgeabul" metalic ce ar fi trebuit sa il tina la locul lui.Nu-mi explic care a fost cauza.
[attachmentid=1627761330] [attachmentid=1627761331]
Rezolvat si asta.Un pic de chit in jgeab,pus guma locul ei si gata.
Din pacate,cand geamul s-a fortat in ghid a stricat si culisele de plastic ce-l articuleaza cu macaraua.
La ce dinspre fata i-a rupt buza de fixare pe sfera,iar la cea din spate i-a rupt una dintre ghearele de ghidare.