Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
DFA
Pentru că "in situatii din astea mai sincronizeaza cutia bagand intai in a doua"...
Alex57
bineinteles ca am cascat ochii si am citit ca se sincronizeaza..dar mai exact ce se intampla? ca eu mi`s mai tanar si nu ma pricep dry.gif
tedy
Se aseaza,se aseaza sincroanele astfel incat intra imediat din a-2-a in a-1-a
mateoo
salut. am avut si eu o problema cu zgomotele la bord, mai precis se auzea un trancanit la mijlocul bordului aproape de parbriz. am fost la service, baietii au desfacut bordul si au pus niste banda izolatoare pe clemele bordului langa parbriz, am facut o plimbarica pe drum pietruit si am costatat ca au facut treaba buna baietii. retineti faptula ca acele cleme erau din fabrica acorite tot cu un fel da banda.
escobar
Problema rezolvata a avut dreptate "devilsoft"
Era de la plasticul acela care vine sub volan am bagat niste burete si nu mai face
constructorul99
alta sursa de zgomote:sub bord la pasger,increngatura de cable inclusiv de antena.rezolvare:cred ca burete.
Ge0rge
Da ,vezi ca exista un burete tubular pentru izolat tevi , se taie dea lungul tubului si se invelesc cablurile in acel tub
florinel_lva
da multe mai scartie la masina asta
dackro
Si al meu agata un pic cand bag in a-1-a. In schimb in marsarier merge perfect (unde multi au probleme).
mariuscond
La fel... agata a-I-a, dar numai cind "e rece" (dimineata), dupa ce mai merg ceva cu masina merge perfect (cred ca se "mai amesteca" uleiul in cutia de viteze). Habar n-am... blink.gif
Lostboy
QUOTE
vrand sa plec de pe loc la culoarea verde pur si simplu sa nu intre in a 1-a . Dupa vreo 10 sec de chinuieli de-abia de-abia am reusit.

Mi s-a întâmplat și mie. Îi dau dreptate lui DFA referitor la faptul că nu ai apăsat bine pe ambreiaj. Am încercat de mai multe ori să introduc în viteză - cu ambreiajul călcat defectuos sau insuficient - și nu intra, orice i-ai face. Când se mai întâmplă eliberează ambreiajul, calcă-l din nou până la fund - nu neapărat cu forță - și o să intre. Sigur.
vasile82
Sau daca pedala a fost calcata la maxim si tot nu a vrut sa intre in viteza, fuga la service pentru reglarea cursei.
Bafta
charly
Eu m-am programat la servoce pentru problema asta.La mine intra greu in vitezele 1,2 si 3. Sa vezi de nu ma voi duce cu ea la service si nu va mai face figuri cand sa-i arat celui de la garantii.
constructorul99
nu ti fa probleme.eu pe toate logan urile care le am condus am vazut ca agatau 1,2 chiar si usor in 3
R@du
Intr-adevar, cam multe.smile.gif
Azi am ridicat loganelul. Dupa ce am ridicat-o de la dealer (ce bucurie pe capul meu..smile.gif), am mers vreo 10 km cu ea si pe un drum mai cu denivelari....zdranga zdranga, undeva prin zona portierei din dreapta. Muream de draci. Am zis ca le dau cu masina in cap....M-am intors dar era prea tarziu, se pregateau de inchis taraba. Acum, am treaba in seara asta. Stau si ma intreb ce ar putea avea...Pun pariu ca daca as citi tot topicul asta, poate as rezolva-o, dar imi este lene.. blush.gif
Mi-a taiat tot entuziasmul...
bassfreak
Am ~35000km si am un nou zgomot la denivelari - de vina pare a fi ceva la roata stanga, cel mai probabil capatul de bara sau bieleta antiruliu - la treceri cu calea ferata la nivel sau la santuri nu f. adanci in carosabil se simte o lovitura direct in volan insotita de un zgomot de fier pe fier.
mirceateodorescu683
Imi zornaie ceva in bord, la imbinarea cu parbrizul. Nu este antena, pe care am fixat-o. Mi s-a explicat ca este chiar bordul, pe bolturi. Si ca demontarea bordului, izolarea bolturilor si remontarea bordului este o manevra prea ampla si cu rezultate temporare (din cauza fortelor de frecare, se deterioreaza materialul izolator). Un rezultat usor de obtinut este acela de a introduce o bucata de cauciuc intre bord si parbriz (bineninteles, cat mai ascuns posibil), fara demontatea bordului. Voi incerca si voi reveni cu rezultate.
memyselfandI
salutare. ieri am ridicat loganelu de la dealer, fericire mare cum altfel. Dar dupa zece minute oprit fiind la semafor ( fara muzica) am observat ca se aude un zgomot din cutie, care la apasarea pedalei de ambreiaj dispare. Nu sunt un perfectionist, dar sunt curios daca si voi ati patit asa ceva. Oare " ie un zgomot tehnologic" ?

Multam,
DFA
Off...., ai căutat înainte de a posta?
Zgomotul e normal, provine de la ambreiaj.
Vezi aici și aici pentru această problemă ca și pentru multe altele...
memyselfandI
recunosc n-am cautat ! Multam DFA.
Cleo11
Salve. Scriu pt. prima data. Am un Logan din februarie 2005 si acum a inceput sa se auda un zgomot in bord cand se incalzeste. Am prins toate firele si mufele din bord, am strans suruburile de la bord si nimic. Cand da de caldura incepe zgomotu'.

Si mie imi scartaia pedala de frana. Am dat cu sprei pe boltul de prindere si cam 2 luni nu s-a mai auzit nimic dupa care a inceput iar. Deci, o data pe luna recomand sa dati cu putin sprei(din ala cu pasta alba) pe boltul de prindere.
ionutz_stoica
Salut.
Am Logan Laureate Plus de o saptamana si in ultimele 2 zile am remarcat un scartait ascutit si scurt (gen chitaiala soarece, sau cri-cri de greiere smile.gif )chiar si cand sta pe loc masina, de ex. trece camion tonaj mare prin intersectie, eu blocat, masina (cred) intra in rezonanta, scartaie ceva.
Eu cred ca-i scaunul din dreapta.
Am citit p-aici ca "trebuie uns". Ce anume ung ? Surubelele care-l tin de sina aia ?
As unge cu placere, dar asta-i ce trebuie sa fac ?

In rest, comparand cu vechea 1300, sau si mai vechiul meu Oltcit, e o bijuterie.
Mario_b
Mie nu mi-a agatat niciodata.
In schimb am observat ca intra un pic mai greu din vit 2 in vit 1 in mers (deci la retrogradare). Sa nu se inteleaga ca nu mai intra in vit 1, ci doar nu mai intra asa repede cum intra inainte... Cand plec de pe loc, intra ff usor in vit 1.
Oricum, sunt fericit ca nu am avut probleme de nici un fel cu masina pana acum.
cristi_xp
Ca sa intre usor in a1a din a 2a...dai un spritz pe acceleratie inainte si sa vezi ca o sa intre tongue.gif
imagecam
Tu dai a 1 a in mers?
Azi maine auzim ca "agata" si din a 2 a in R ... (era si un banc pe tema asta)
-Scorpio-
tot aceasi intrebare voiam sa pun si io.
Mario_b
Mai sunt situatii cand ala din fata incetineste si sub 10km/h e cam greu sa pleci cu a 2-a in sensu ca face motoru ca draq, si prefer sa bag a 1-a.
Odata am dat masina la un var care are Aro si nush cum a reusit sa bage din a 2-a in 1-a in loc de a 3-a la vreo 40km/h fara sa caraie.
A, si era sa uit, iarna folosesc des manevra asta pe gheata...
gabylzr
Geamurile fata la mine scirtiie ca dracu, in mers la denivelari.Datorita acestui topic am eliminat zgomotul de la carcasa aia de plastic de sub volan, unde am bagat un buretel si gata.Si scaunul soferului scirtiie.Am o intrebare pt cei din Constanta, a rezolvat cineva in service,? problema cu scirtitul la denivelari al geamurilor.Si era sa uit si schimbatorul la rece scirtiie in trepta 1 si 2, dar am vazut ca pui problema pe o bucata de hirtie si la revizie se rezolva.O sa cam umplu lista cu probleme de scirtiit la revizie.
radioman
Eu iti recomand cu caldura sa ocolesti pe cat posibil reprezentanta din Constanta...
Nea Gogu stieee... smile.gif Incearca sa rezolvi singur, sau cu informatii de ajutor de pe forum problemele care nu necesita o interventie neaparata la dealer.Numai de bine!
rattlesnake
Salut,

de vreo luna m-am ales cu un scartzait al scaunului de la sofer.scartait in genul paturilor vechi,cu arcuri.Se intampla in momentul in care imi las spatele pe spatar.

In ultima vreme se aude mai tare ca la inceput...Aveti vreo idee? mai are cineva ceva asemanator?
Stiu ca s-a tot vorbit despre scartaieli la Logan, dar despre scartaieli ale scaunului nu am vazut

Va multumesc
Crisplant
Laureate 1.4, noiembrie 2005, 21000 km
De cateva saptamani am observat ca atunci cand rotile sunt virate maxim catre dreapta si plec de pe loc mai in forta, ca sa zic asa, se aude pe la roata din dreapta fata (sau cel putin asa mi se pare mie) un troncanit scurt.
Mai mult, cand merg cu viteza pe drum drept am impresia ca si terpideaza masina...
Am impresia ca e planetara.
Am fost in service, s-a uitat un nene pe acolo, si mi-a zis ca la prima vedere nu e nici planetara nici bucse nici...
Adika, nu prea are nimic suspect, in opinia aluia.
m-am programat in schimb pentru marti, la sugestia omului de acolo pentru cercetari mai amanuntite.
A mai spus ca ar putea fi arcul pe suport si ca ar fi bine sa ii monteze niste aparatori de arc.
Sa vedem ce o sa fie marti.
Voi ati patit ceva asemanator?
vijelie
Arcurile nu au avut aparatori inca din prima zi, de ce ar face acum zgomot?
Tu te duci sa reclami un zgomot si ei iti fac "Dacia tiuning" ...
Crisplant
asa m-am gandit si eu, ca aparatorile alea nu prea o sa rezolve problema...
dar ma rog... Pentru 40 sau 50000 lei vechi, am zis sa incerc si asta. smile.gif
A, si la mine face zgomot plasticul de sub volan.
Am descoperit ca are o pozitie cand nu face, si il pun mereu in acea pozitie, adika pe silent. radmasa.gif
Am vazut ca uneori cand ma urc la volan, il misc din acea pozitie cu genunchiul.
O sa incer cu ceva cauciuc sau burete cum am vazut ca au mai facut unii de pe aici.
Am mai descoperit un alt izvor de zgomot:
Parasolarul din stanga, cand merg pe drum denivelat, acesta se loveste de tavan.
Solutia, am introdus o "masinuta antistres" (o chestie mica dintr-un cauciuc moale inscriptionata PETROM) primita premiu de la Petrom, intre parasolar si tava. Si uite asa a disparut zgomotul cu desavarsire.

AAAAAAAA, era sa uit.
Un alt zgomot care ma enerveaza.
La viteze mai mari, 120 - 140 km/h, se aude in partea dreapta fata, cam prin zona oglinzii retrovizoare un carait ca si cum ar fi un greiere... Sa fie ceva pe la oglinda din cauza curentului? Sau???
A mai patit cine ceva de genul asta pana acum?
Thanx wacko.gif
constructorul99
"ciriitul" il auzi de sub bord,in partea stinga.incearca sa bagi mina sub bord linga portiera dreapta si ...vei vedea

la fel am si eu uite aici si foto
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=726068
savin
Aceeasi problema o am si eu cu un Logan Laurate 1.4 Mpi. Masina am cumparat/o in iunie si toata vara nu am avut probleme cu ea. In schimb de cind s/a racit putin vremea am sesizat mai intii la marsarier o caraiala urmata de o zguduitura in toata masina, iar apoi la introducerea in viteza a doua parca agata in ceva. Nu face foarte tare si mai ales nu mereu, dar oricum e deranjant.
Am fost cu ea in service. Cica mi/au reglat cursa la ambreaj, dar peste 2 zile facea la fel, mai putin marsarierul.
Imi puteti da va rog un sfat?
Mentioney ca sunt la prima masina iar carnet am de 1 an de zile. Deci, intelegeti voi......
sebi4fc
frate apasa bine ambreajul ala si poate nu o sa mai sune. io am masina de 14 luni si nu am patit nimica din toate astea.
daca simti ca nu intra in viteaza nu forta las-o in pct. mort si incearca iara sfatu meu vezi ca sunt paci atotstiutori te ajuta ei numa bafta sofer1.gif
sebi4fc
a si apropo pentru care vrea sa deie in mers din 2-1 asa i proiecata masina fratilor; ia gandestete ca mergi bine mersi cu 50 laora si dai 1 din gresala daca intra in viteza ce se intampla cu motoru ala saracu;) intra din 2-1 da la viteza mica daca nu credeti incercati sa dati din 4-1 si vedeti daca puteti fac pariu ca nu poti baga in 1 nici cu amandaoua mainile

INCERCATI si cu alta masini sa vedeti ca i la fel cel putin io am vazut la audi si opel restu nu stiu.
-Scorpio-
daca nu vrea sa intre in marsalier, lasati levierul la punctul mort, luati piciorul de pe ambreiaj si mai calcati odata ambreiajul. o sa aveti o surpriza wink.gif .
lungan
Dap. Se schimba ca la tractor ca sa intre. smile.gif. O mare surpriza.
C@talin
va tot plangeti ,eu ma amuz cand aud ce canc face cand baga baietii cu scoda fabia in mansalier de zici ca e tractor.
Lostboy
Roata trebuie sa nu se mai învârtă, adică mașina treb să fie complet orpită (nu motorul) pt a intra în marșarier fără să cârâie. Și, pe lângă acest lucru, calcă complet marșarier-ul ( nu cu mai multă forță ) pt că de obicei se întâmplă să nu îl calci complet ( când treb să schimbi mai des).!
klaus
QUOTE(Lostboy @ 4 Dec 2006, 08:33)
Și, pe lângă acest lucru, calcă complet marșarier-ul ( nu cu mai multă forță ) pt că de obicei se întâmplă să nu  îl calci complet ( când treb să schimbi mai des).
E cumva vorba de calcat pedala de ambreiaj complet?
-Scorpio-
poate o fi un nou stil de condus, cu schimbatul vitezelor cu piciorul.
cataiff
bune rezultate se obțin și călcând pedala de ambreiaj cu mâna ( cu mai multă forță )
Lostboy
da, era vorba de călcat PEDALA. Dar normal, dacă nu avem ce face, putem călca și cu mâna......și dacă ne mai gândim puțin, lumea mai intră pe aici să mai ajute, din câte știu, ultima oară când am intrat, nu am intrat pe dacia_n-am_ce_face_acasa biggrin.gif
Să mă fi înșelat, oare...?
biggrin.gif
KilleR82
Nu mai radeti bre de om, ca avea intentii bune smile.gif

Referitor la "agatat" eu zic ca nu e o problema. Asa face toate si asa si trebuie sa faca.
Ma indoiesc ca alte cutii permit asemenea manevre, de gen viteza 1 la 30-40 km/h.

Marturisesc ca si mie mi s-a intamplat, dar din cauza ca nu am calcat destul ambreiajul. Si asta din comoditate excesiva (cauzata tot de ambreiajul foarte comod al logan-ului in raport cu ce am condus pana acum - Oltcit TRS si Dacia 1310).

Parerea mea este ca un incepator e bine sa conduca o vreme o masina mai "coapta" pentru ca sa isi dezvolte un stil de condus care sa il ajute in orice situatie.
La introducerea in mers a treptei 1, la viteze mici evident, e foarte utila manevra dublei debraieri sau cea a folosirii intai a treptei 2, tactici fara de care la 1310 a tatalui meu nu reuseam sub nici o forma sa introduc viteza 1 (decat dupa ce opream pe loc si stateam 2-3 sec).

Detaliile de functionare ale cutiilor de viteze au fost descrise in detaliu de antevorbitorii mei si consider ca e normal acest comportament.

Si inca ceva, Logan-ul nu e o masina care se preteaza la un condus sportiv (parerea mea), ci mai degraba invita la un mers calm, linistit.
Daca esti calm cu masina ca si sofer, nu vei avea probleme nici din partea ei.
Acest lucru am invatat conducand logan-ul, iar acum sunt mult mai calm la volan (nu doar din impresii proprii ci si din spusele altora, inclusiv ale sotiei smile.gif )
Lostboy
offtopic: curios este ca daca klaus zice ca ploua afara, se mai gasesc cativa care sa fie de acord (nu ca nu ar ploua afara, dar....mai bine lasa...).
ontopic: PEDALA de ambreiaj trebuie calcata pana la capatul cursei sia, asa cum spune si KilleR82 loganul nu are o cutie de viteze cu rapoarte scurte, asa ca obisnuiti-va...

PS: Is nice to be important, but is more important to be nice
klaus
I haven’t been nice? 017.gif
vijelie
QUOTE(KilleR82 @ 6 Dec 2006, 12:15)
...
La introducerea in mers a treptei 1, la viteze mici evident, e foarte utila manevra dublei debraieri sau cea a folosirii intai a treptei 2, tactici fara de care la 1310 a tatalui meu nu reuseam sub nici o forma sa introduc viteza 1 (decat dupa ce opream pe loc si stateam 2-3 sec)...
*

Iti amintesc ca, inainte de aparitia faimoasei Dacii 1310 de care spui tu , a existat Dacia 1300 cu piese frantuzesti care nu necesita aceste manevre suplimentare de-a dreptul ridicole. Am avut una si crede-ma ca intra in a 1-a din mers "la pas" fara probleme, la fel ca orice alta masina "straina".
Chestia cu "agatatul" e specifica produselor faurite de inginerii romani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.