Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
Kojak
QUOTE(klaus @ 3 Nov 2011, 10:54)
Se trage de lampa pur si simplu, de o margine ingusta, si se scoate afara.
La zona butonului poti incerca solutii mecanice. Un adezvi pus mai gros (fata de niste straturi de izolir) sau chiar un holzsurub mic.
*



Merci klaus! smile.gif

QUOTE(IRONICK @ 4 Nov 2011, 11:11)
Pana la urma o are toata lumea, dar in functie de cum tranteste usa.
*



Sa dea dracu daca am trantit-o vreodata. Parol! tongue.gif
Chiar m-am purtat ca si cu "ou' rosu", mereu am avut grija (si nevasta-mea stie lectia) sa o inchid usor. biggrin.gif
Aviz celor cu logan "faza 2", sa nu mai ziceti ca sunt mai prost facute plasticele decat la cele vechi ca nu cred nimic.

Cu problema becului aprins cred ca am rezolvat-o azi in "stil mecanic", si anume: am lipit niste purfix (cred) din ala mai gros chiar pe usa in interior. Acum contactul se realizeaza mai rapid si nu mai sunt probleme cu lumina. Parca si luftu' s-a mai diminuat putin, da' nu prea e sesizabil, sa nu ma invat cu binele, nu de altceva.
Ramane de vazut in cat timp se uzeaza saracia aia de purfix.
In ceea ce priveste problema luftului la inchidere...asa o sa ramana in veci.icon_mrgreen.gif
Ironik, iti urez bafta la remedierea situatiei si sa ne tii la curent daca s-a rezolvat cu metoda ta.
ani[I]aL_2008
Salutare!
Pt. Kojak si altii care au problema luftului la usa torpedoului:
- se rezolva cu o bucata de cheder de la tamplarie termopan care se prinde intre cele doua elemente care alcatuiesc usita torpedoului. Cand deschizi topedoul vei obsrva niste suruburi. Le desfaci si cele doua elemente se declipseaza. Pe marginea acestora, in fanta dintre ele , montezi acel cheder. Eu asa am scapat de acel luft, usa se inchide perfect si nu mai troncane. Din pacate nu am realizat fotografii.
Timp de lucru: max. 20 de minute.
Spor la treaba!
Kojak
QUOTE(ani[I]aL_2008 @ 13 Nov 2011, 13:00)
*



Sugestia ta e buna, insa deocamdata vreau sa vad cat ma tine cu "metoda" aplicata mai sus. wink.gif
vic24
de cand s-a facut frig dimineata, pana se incalzezte habitaclul, la trecerea peste denivelari troncane ceva in bord, in zona torpedoului. ne e nimic din torpedou ca am scos tot si face la fel. e un zgomot gen teanc de cd-uri in carcase care se lovesc din saritura masinii. tranc-tranc.... am tras de toate plasticele, le-am miscat pe toate... nu imi dau seama ce este...
mariuscond
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2011, 05:37)
...nu imi dau seama ce este...
*
Dacia?... biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(mariuscond @ 16 Nov 2011, 08:49)
Dacia?...  biggrin.gif
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

16 Nov 2011, 09:45:
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2011, 05:37)
e un zgomot gen teanc de cd-uri in carcase care se lovesc din saritura masinii. tranc-tranc....
Scoate tot din torpedou si mergi cu el deschis.
vic24
QUOTE(mariuscond @ 16 Nov 2011, 08:49)
Dacia?...  biggrin.gif
*


biggrin.gif da mah, stiu. da' vreau sa stiu ce mai lipesc cu scotch, unde mai bag prenandez.....
mario1980
Cauze posibile:

- plasticul din coltul dreapta jos al parbrizului. Cel de afara, de la exterior. Este destul de greu de detectat sursa reala in acest caz. Se pune o bucatica de cauciuc intre el si geam.

-cablul de antena atinge pe undeva prin bord. Se introbaga capul pe dedesupt, in partea dreapta, si cu o lanterna se studiaza cazul. Foarte comoda, aceasta pozitie.

-pintenii de ghidare ai bordului, care initial sint inveliti cu o pinza (care intre timp s-a tocit), incep sa zdrangane in locasurile lor. Se da bordul jos si se rascheteaza putin cu un cutit acei pinteni, dupa care se imbraca in furtun de cauciuc - REZULTAT GARANTAT PE VIATA smile.gif !

-surubul de prindere al bordului, cel din partea dreapta, de linga montantul A. Se ...

-intrerupatorul de la air-bag pasager

-fata verticala din partea dreapta a plansei de bord (cea pe care este intrerupatorul de air-bag), cred ca este posibil sa atinga in ceva fiare pe acolo, si zdrangane de-ti vine acru. Stiu ca in partea stinga am avut aceasta problema, si parca am vazut ca este posibil sa apara si in dreapta. Preventiv, am pus burete cind am dat bordul jos.

-altele.

Succes!
vic24
MULTUMESC !!! foarte comprehensiv. acum plec cateva zile pe mare, dar cand revin o sa le iau la studiat pe rand si postez si aici daca depistez cauza.
dia_ph2
A mai avut careva un scartait pe spate la trecerea peste denivelari tip cocoasa? Cei cu ABS, deci fara repartitor. Zgomotul se auzea numai pe partea stanga, acum se aude stereo si pare sa fie de la elementele suspensiei (arc, amortizor, bucsi). Nu am prins inca timp sa "decuplez" amortizoarele pentru a usura identificarea fenomenului.
mario1980
Spirele de la capatul arcurilor freaca de tampoanele de cauciuc pe care se sprijina. E aiurea, stiu. Eu am pus nitel ulei cu o seringa, n-am avut timp de bibileli sofisticate. Poate asta este cauza si la tine.
dia_ph2
Am uns acolo, nu s-a schimbat nimic.
dia_ph2
Bucsile de prindere la caroserie a puntii spate au fost cauza. Rezolvare: apa sub presiune. Temporar sau nu, urmeaza sa aflu (deja au trecut cateva zile de liniste).
BAB
Ar mai putea fi parghia de actionare a limitatorului de franare. niste WD-40 rezolva problema.
LuluMOB
Are ABS.
BAB
Corect. My bad...
dia_ph2
QUOTE(dia_ph2 @ 5 Dec 2011, 16:45)
Bucsile de prindere la caroserie a puntii spate au fost cauza. Rezolvare: apa sub presiune. Temporar sau nu, urmeaza sa aflu (deja au trecut cateva zile de liniste).
*



Eu credeam ca am fost suficient de clar cand am spus ca am gasit cauza si rezolvarea.
Coafura inca rezista.
superbul
am si eu o problema la logan cu zgomotul din bord, mai exact in grila din centru (parbriz)zici ca sunt piulite cazute acolo , ce poae fi ? La denivelari se aude ? wacko.gif
LuluMOB
Poti da jos ceasurile ca sa te uiti acolo. Atentie ca zgomotul poate veni si din compartimentul stergatoarelor. Si iarna mai pot fi si bucati de gheata de vina.
sobolan
QUOTE(bella @ 6 Nov 2011, 18:46)
Problema rezolvata.
Cauza:Conducta de AC atingea de caroserie deasupra pompei de frana.
Rezolvare:Manson dintr-un furtun de 2 mm grosime/20 mm diametru pus pe conducta respectiva in zona de apropiere de caroserie.
*



conducta aia se incalzeste ca dracu,atentie mare la mansonul ala sa nu-l gasesti muci !

ON: de cateva zile ma tot macina o problema....un "trosc" la plecarea de pe loc,la denivelari....a naibii ca am tot ce-i bucsa si articulatie noua !
poate au patit-o si altii: calandrul(cadru motor) se prinde in 4 suruburi de fi12(parca) in sasiu....vedeti sa fie stranse bine(la mine 2 au mai mers stranse desi erau date cu vopsea verde de uzina si nedeplasate de la semn) si deasemeni sa fie pozitionat bine cadrul ala pe gulerul piulitelor incastrate in sasiu...daca nu e ok se poate slabi din toate 4 si repozitiona cu fata suspendata complet....va paste un bracaj,eu nu-l mai fac ca ma tine o scama laugh.gif ....deasemeni folositi pasta de blocat suruburile....
frumoasa vreme de stat sub masina la -4dgr afara..... dry.gif .....dacia...ce bine ca am doua biggrin.gif
mariuscond
QUOTE(superbul @ 24 Jan 2012, 18:12)
am si eu o problema la logan cu zgomotul din bord, mai exact in grila din centru (parbriz)zici ca sunt piulite cazute acolo , ce poae fi ? wacko.gif
*
Se misca bordu', la frig se contracta si are un mic joc pe "dintii" aia de ghidaj din partea de jos a parbrizului (era un topic "pe aici", da' nu-l gasesc...), deci pocneste/se misca BORDUL. Dacia... 251.gif
L.E. Cind se aud zgomotele respective, impinge "energic" cu mina cam in zona aeratoarelor centrale bordul spre parbriz si ai sa reproduci zgomotul respectiv.
Sir Andrew
Am si o problemuta...sper ca e mica.
Am cca 6400 km in bord. De vreo 500-600 km incoa', imi scartaie pe fata la franare. Dar cum imi scartaie...nu cand pun frana ci doar cand da masina sa se opreasca si piciorul sta mai putin ferm pe pedala de frana; se aude un scartait mic ascutit, si dispare cand se opreste masina. Repet cand pun frana brusca si tin piciorul foarte ferm nu se aude chiar daca se opreste masina. Cand frana e mai moale, spre exemplu la un semafor unde mai pui putin iar iei piciorul, se aude. Zgomotul a aparut inainte de temperaturi sub 0 grade si inainte de aparitia zapezii. Deci exclus de la frig, sare sau zapada.
Am unele zile cand nu se aude in altele da. Banuiesc ceva de la placutele de frana.
Sa ma duc la garantie?
sobolan
te duci degeaba,n-are nimic...fa doar o verificare vizuala a placutelor !
IRONICK
QUOTE(sobolan @ 30 Jan 2012, 14:54)
te duci degeaba,n-are nimic...fa doar o verificare vizuala a placutelor !
*
Probabil au schimbat furnizorul, placutele de la Dacia nu au scartait niciodata.
tester
De doua zile mi-a aparut un zgomot destul de ciudat si de puternic, chiar si la mici denivelari ... inceput de groapa sau gropi astupate aiurea ... se aude un pocnit destul de puternic undeva in zona bord-parbriz pe care nu am reusit sa il detectez calumea in schimb parca imi da senzatia ca numa numa nu se sparge parbrizul ... nu stiu cum sa explic mai bine...
daca a mai patit cineva asa... si nu e exclus.. ca deh in logan avem destule zgomote... poate imi da o solutie ceva ca e prea naspa senzatia in momentul ala.
tester
am postat in topicul gresit?... sau nu are nimeni nici o idee?
dorismuler
se pare ca nu
concurent
Ma puteti ajuta si pe mine cu o parere, va rog?

In timpul mersului se aude un huruit de rulment (cred).
Daca apas ambreiajul dar mentin acceleratia in aceeasi pozitie, huruitul se mentine si el.
Daca apas ambreiajul dar nu mai accelerez, huruitul se diminueaza semnificativ.

La relanti se aude ca si cand macina bile iar zgomotul devine huruiala odata cu punerea in miscare.

Ce credeti ca este?
Va multumesc.








13 Mar 2012, 22:30:
QUOTE(Kojak @ 31 Oct 2011, 19:21)
Care aveti idee, cum dracu se scoate becul de la lampa din torpedou? Am celebra usa de la torpedou lasata in asa hal incat imi sta becul aprins in permanenta cand circul cu pozitiile sau farurile aprinse. Am incercat tot felul de gainarii cu scotch negru si alte mizerii...insa niciun rezultat, nu scap de fanta aia.
Macar becu' sa-l decuplez, ca "ma seaca" rau.
*



Stiu ca este tarziu dar poate mai sunt persoane care au aceeasi problema...

Usa torpedoului, pe latura stanga in interior, are o gaurica ce trebuie sa vina in dreptul butonului on/off becului din torpedou. In acea gaurica trebuie sa fie montat un element mic din cauciuc care apasa butonul cand inchizi usa torpedoului.
Eu am pus hartie in acea gaurica.
Kojak
QUOTE(concurent @ 14 Mar 2012, 01:18)
Usa torpedoului, pe latura stanga in interior, are o gaurica ce trebuie sa vina in dreptul butonului on/off becului din torpedou. In acea gaurica trebuie sa fie montat un element mic din cauciuc care apasa butonul cand inchizi usa torpedoului.
Eu am pus hartie in acea gaurica.
*



Buna si solutia ta.
Eu intr-un final am pus 2 bucati mici suprapuse de purfix de usa. Buretele actioneaza pe butonu' ala si de atunci nu mai am probleme. Cand se uzeaz purfixu', il schimb. Deocamdata vad ca functioneaza smecheria cam de cand am postat problema.
LuluMOB
Arcul butonului e prea tare, taiati o spira din el si rezolvati problema. Din pacate e posibil sa fie cam tarziu, deja s-a deformat usa.
nikuniku
concurent zgomotu poate venii de la rolele curelei de accesorii,rulmenti alternator,pompa de apa,rulment electromagmet de la compresoru de AC,
scoate cureaua si porneste motoru,daca se aude zgomotu e pompa de apa,daca a disparut trebuie sa cauti care rola face galagie,le invartesti cu mana si misti de ele
ydaniel
Mi-a aparut si mie un zgomot care l-am mai auzit si la alte logane:cand apas pedala de frana,se aude un scartait din zona tamburilor.
Rezolvarea care o vad eu:dat jos tamburii si gresat rezemele sabotilor?
Am abs.
IRONICK
QUOTE(ydaniel @ 14 Mar 2012, 22:30)
Rezolvarea care o vad eu:dat jos tamburii si gresat rezemele sabotilor?
*
iegzact!

Dar sa folosesti o vaselina mai rezistenta, sa fie ceva ceramica.
ydaniel
Deocamdata am o pasta antigripare care cik rezista pe la 1000 si ceva de grade;Mi-a aparut dupa ce iarna asta am plimbat-o des la munte.
De curiozitate:s-a dus cineva cu problema asta in garantie:)?
IRONICK
QUOTE(ydaniel @ 14 Mar 2012, 22:34)
De curiozitate:s-a dus cineva cu problema asta in garantie:)?
*
Reclama zgomote anormale in functionare si le greseaza ei. Dar nu cred ca folosesc vaselina de care trebuie.
concurent
QUOTE(nikuniku @ 14 Mar 2012, 08:45)
concurent zgomotu poate venii de la rolele curelei de accesorii,rulmenti alternator,pompa de apa,rulment electromagmet de la compresoru de AC,
scoate cureaua si porneste motoru,daca se aude zgomotu e pompa de apa,daca a disparut trebuie sa cauti care rola face galagie,le invartesti cu mana si misti de ele
*



Multumesc.
La pompa de apa m-am gandit si eu... de restul n-am stiut.
O duc la service si va informez cu diagnosticul dar o sa mai dureze cateva zile.


....................

Proaspat revenit de la Service, cu diagnosticul la piept: suport motor dreapta deteriorat.

Explicatie: suportii sunt umpluti cu lichid, daca acel lichid se scurge, trepidatiile motorului produc zgomotul de care m-am plans.

Cost estimativ: 800 (opt sute) Lei, tampon si manopera
ariesani
Salut. Am un Sandero Orange de 5 luni. Azi cand ajung cu el acasa si dau sa il pun in parcare aud un zgomot metalic de la roata stanga fata. Parchez. Ma dau jos si dau jos capacul de la roata. im cade o bucata de fier pe picior. Sun un prieten si imi zice ca e capatul de la planetara - rupt pe canelura undeva la 9 mm de zona filetata.
intrebari:
1. Ajung cu ea pana la service - 5 km?
2. Acopera garantia acest defect?
3. Ati mai patit cineva asa ceva?
concurent
trebuie s-o schimbi pe garantie
P-A-C-O
QUOTE(ariesani @ 15 Mar 2012, 23:40)
capatul de la planetara - rupt pe canelura undeva la 9 mm de zona filetata.
intrebari:
1. Ajung cu ea pana la service - 5 km?
2. Acopera garantia acest defect?

mda, se pare ca sunt prea low-cost planetarele, vai de noi! wacko.gif

1. daca e doar drum drept, da sleep.gif
2. cu siguranta - reclama acest lucru si la WC pentru a se misca lucrurile mai repede wink.gif

PS: oricum, furnizorul de planetare e chiar din Sb daca nu ma-nsel laugh.gif




17 Mar 2012, 22:54:
QUOTE(concurent @ 14 Mar 2012, 22:39)
Proaspat revenit de la Service, cu diagnosticul la piept: suport motor dreapta deteriorat.

Explicatie: suportii sunt umpluti cu lichid, daca acel lichid se scurge, trepidatiile motorului produc zgomotul de care m-am plans.

suport superior motor aka suport motor hidroelastic aka SMO3

.. si totusi cati ani / km are masina?
concurent
QUOTE(P-A-C-O @ 17 Mar 2012, 20:51)
suport superior motor aka suport motor hidroelastic aka SMO3

.. si totusi cati ani / km are masina?
*



03.2006 / 123 mii km
ariesani
2 ore jumate de munca si e ca noua. mi-au schimbat-o pe garantie.
concurent
La masina ta cum s-a manifestat problema asta?


19 Mar 2012, 21:30:
Sorry, acum am inteles ca nu e vorba despre aceeasi problema
sobolan
QUOTE(tester @ 8 Mar 2012, 07:52)
De doua zile mi-a aparut un zgomot destul de ciudat si de puternic, chiar si la mici denivelari ... inceput de groapa sau gropi astupate aiurea ... se aude un pocnit destul de puternic undeva in zona bord-parbriz pe care nu am reusit sa il detectez calumea in schimb parca imi da senzatia ca numa numa nu se sparge parbrizul ... nu stiu cum sa explic mai bine...
daca a mai patit cineva asa... si nu e exclus.. ca deh in logan avem destule zgomote... poate imi da o solutie ceva ca e prea naspa senzatia in momentul ala.
*



posibil rulment amortizor....

QUOTE(ydaniel @ 14 Mar 2012, 23:30)
Mi-a aparut si mie un zgomot care l-am mai auzit si la alte logane:cand apas pedala de frana,se aude un scartait din zona tamburilor.
Rezolvarea care o vad eu:dat jos tamburii si gresat rezemele sabotilor?
Am abs.
*



curatat/degresat mecanismul de pe taler apoi gresat usor la furculite si la tija/parghie
ALM1
Daca schimbi rulmentul amortizor,trebuie schimbate si flansele...este obligatoriu....rulmentul de amortizor sta pe flansa...ceea ce inseamna ca s-a dus si flansa..
sobolan
QUOTE(ALM1 @ 28 Mar 2012, 00:54)
Daca schimbi rulmentul amortizor,trebuie schimbate si flansele...
*



nu mai vorbi prostioare ca nu e neaparat... biggrin.gif
fermi
Dacia Logan 1.4 Mpi Laureate 2005, 60000 km.
La rularea cu viteze de peste 65-70 km/h se aude o bataie.
Nu are legatura cu turatia motorului (daca-i scoasa din viteza si lasata libera bataia se aude in continuare).
Nu are legatura cu amortizoarele si nici cu denivelarile (inclusiv pe drumuri proaspat asfaltate si care-s ca oglinda bataia persista si se aude peste zgomotul produs de cauciucuri pe asfalt).
Am fost la vulcanizare si am echilibrat toate rotile, bataia persista iar rotile nu erau puternic dezechilibrate (max 20g pe roata au pus)
Frecventa bataii este direct proportionala cu viteza masinii/viteza de rotatie a rotii.
Sugestii?
mariuscond
Logan PH1:
La fiecare groapa bârâie ceva in bara spate-dreapta.
In portbagaj nu e nimic, lampa de iluminare a numarului nu e, altceva nu am gasit...
Daca dau cu piciorul in partea dreapta a barei spate se aude "prrrr - prrrr" cca si cum ar vibra ceva in ea. Zgomotul se aude foarte enervant in masina.
Bara este strinsa ca lumea in toate suruburile (de sus dedesubt si pe aripi).
Poate are cineva niste poze cu bara data jos sa vad ce mai e pe acolo de ar putea suna asa, asta inainte de a o da jos - lucru care nu pare prea confortabil.
Multumesc!
IRONICK
Poate grila de aerisire a iesit? Sau cablajul de la stop care joaca in prinderi?
adiya
Mie mi-a luat 2 zile sa-mi dau seama ce frumos baraie cricul.
Poate ai si "elemente straine" in bara aduse de sobolani. Daca vezi ce am gasit pe scutul unui Megane te crucesti.
Kojak
QUOTE(mariuscond @ 4 May 2012, 09:18)
Logan PH1:
La fiecare groapa bârâie ceva in bara spate-dreapta.
In portbagaj nu e nimic, lampa de iluminare a numarului nu e, altceva nu am gasit...
Daca dau cu piciorul in partea dreapta a barei spate se aude "prrrr - prrrr" cca si cum ar vibra ceva in ea. Zgomotul se aude foarte enervant in masina.
Bara este strinsa ca lumea in toate suruburile (de sus dedesubt si pe aripi).
Poate are cineva niste poze cu bara data jos sa vad ce mai e pe acolo de ar putea suna asa, asta inainte de a o da jos - lucru care nu pare prea confortabil.
Multumesc!
*



Verifica suportu' de numar si numaru' (tabla propriu-zisa). La mine ala se auzea de zor, juca tabla in suport si impreuna tot ansamblu de spoiler (bara de plastic).
Daca e de acolo, baga si tu ceva sa rigidizeze kkturile alea si se rezolva. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.