Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
ChristiaNNN
Salut. Sunt nou pe forum. Cred ca am mai citit undeva despre problema mea, insa nu prea am fost lamurit.
Pe scurt: am un Logan Laureat 1.4 MPI din 2009. Pana acum am facut cu el 17.000 km. De ceva vreme tot se aude un zgomot destul de urat pe partea dreapta fata; atunci cand iau o groapa mica sau cand virez stanga sau dreapta in mers(ex: vreau sa virez pe o strada la dreapta si o e denivelare) se aude ca si cum ar fi bucsele stricate. La revizia de an le-am spus celor de la service problema, dar ei au zis ca nu gasesc, ca nu exista nicio problema si ca mi se pare, dar zgomotul devine din ce in ce mai strsant. Sa fie oare pivotul (asa cum am mai citit)?

Astept pareri.
P-A-C-O
pune niste vaselina grafitata sub flansele de la amortizoare de la oale

[attachmentid=1627735069]

PS: virezi pe rand maxim stg si apoi maxim dr (pe loc cu capota ridicata) pentru a se ridica de pe oale si sa poti introduce mai usor vaselina.... poti sa dai si cu o pelicula de ulei motor (de pe joja) insa acesta va ataca cauciucul care imbraca acea flansa metalica
ChristiaNNN
Ok. Multumesc de sfat! Am sa revin cu informatii, imediat ce pun in aplicare sfatul acordat.
ani[I]aL_2008
Salutare tuturor!
Pentru cei care au probleme cu scartaitul plasticelor la interior precum si cu troncanelile usilor, eu am facut urmatoarele "bricolaje" si s-a facut liniste-liniste in masina:
- am schimbat mansonul (bucsa) din plastic de pe cuiul percutor cu 4 bucsi realizate din poliamida( facute la strung- pentru cei din Cluj va pot da numarul de telefon al mesterului- 4 bucsi de poliamida va costa 80 de lei)
- am strans toate suruburile de la bord, portiere
- fata de usa din plastic are niste distantiere din plastic care intra in contact direct cu tabla portierei ( aceste se pot vizualiza prin demontarea manerului de deschidere a portierei); intre tabla portierei si acele distantiere din plastic am pus bucati de burete
- am uns tija de angrenare a mecanismului de deschidere a portierei+ cablurile si rotita de angrenare a geamurilor fata( am geamuri cu actionare electrica fata)
- am demontat "cozorocul" de deasupra ceasurilor indicatoare si am pus bureti cu banda dublu adeziva astfel incat sa nu mai fie contact direct intre plastice
- am demontat cochilia de sub volan si am pus deasemenea bureti cu banda dublu adeziva intre plastice( atentie la demontarea plasticelor, plasticul este dur la atingere si este destul de usor de rupt si/ sau crapat, ce sa mai vorbim, este un plastic infect)
- am uns toate elementele din cauciuc, chederele care intra in contact cu portierele ( de aici provin majoritatea scartaielilor zgomotelor, deoarece portierele sunt grele pentru sistemul de balamale de pe masina si incep sa "joace" ) cu GLICERINA BORAXATA- am gasit aceasta solutie si pe forumurile de la VW , SKODA, etc. 1 sticluta de glicerina boraxata costa 2.5 lei/ aveti nevoie de 2 sticlute pentru a acoperi toate elementele din cauciuc din masina
- am pus GLICERINA BORAXATA la suprafetele de contact dintre plastice, acolo unde nu am putut pune burete
- scartaitul stergatoarelor l-am rezolvat definitiv( solutia este descrisa pe larg pe topicul dedicat acestei probleme http://www.xxx/forum/zgom_d...it+stergatoare
Din pacate mai am doar zgomotul aerotermei in treapta 1 si 2 , probabil palele ventilatorului ating ceva plastic la interior( descentrarea ventilatorului cred eu).
Sunt foarte multumit de rezultate, de o saptamana am efectiv alta masina, e o placere sa conduc acum, nu are importanta pe ce tip de drum, in masina este liniste totala( cu exceptia ventilatorului)
Toate operatiunile descrise mai sus le-am realizat in aprox . 8-9 ore( adunate)
Drumuri bune si spor la bricolat( pentru cei pasionati ) !
IRONICK
Dupa un an o sa inceapa sa faca din nou, bucura-te cat mai poti.
ani[I]aL_2008
Servus
Asta-i "piesa", reluam operatiunea daca reapar zgomotele.
La momentul actual:
- Stergatoarele merg impecabil dupa ce am schimbat bratul drept( de la pasager ) cu unul identic cu cel de la sofer( la inceputul lunii decembrie am facut operatiunea si merge brici si in prezent)
- Solutia cu ungerea chederelor stiu ca este temporara, dar, daca tine cateva luni( un an de zile ar fi extraordinar) eu sunt multumit la ce investitie am facut in acest sens( 5 lei- 2 sticlute cu glicerina)
- toata surubaraia care mi-a fost accesibila am strans-o de-a luat-o mama naibii ( bord, portiere, montant B, bara fata, bara spate, etc)
- pe suprafetele de contact dintre plastice , unde mi-a fost usor de demontat si accesibil de umblat am lipit bureti si bucati de pasla(cred ca asta e rezolvare de durata).
Plasticele mizerabile de la interior si proasta antifonare sunt probleme mari ale masinii. Nu mai vorbesc de termoizolarea masinii care nu exista.
Sunt constient de toate cablurile, suruburile lasate libere prin masina, care mai fac si alea zgomot, insa, pana in prezent sunt destul de slabe ca intensitate si nu deranjeaza mai mult decat la o masina de 20-60 de mii de coco. Am avut un drum mai lung zilele acestea cu un prieten ce detine un A6 quattro( din 2006) care , pe drumurile noastre troncanea si trosnea din toate incheieturile. Si la astea cu "staif" nu prea ai ce sa le faci, te cam uiti la ele cand iti pica ceva de pe masina.
Va voi tine la curent de evolutia/ involutia "bricolajului" realizat la masina, va anunt cand incep din nou zgomotele( daca mai apar).
Drumuri bune fara evenimente neplacute si concediu placut tuturor!
IRONICK
QUOTE(ani[I)
aL_2008,14 Jul 2011, 11:54]Nu mai vorbesc de termoizolarea masinii care nu exista.
Cum poti sa spui asa? Vara intra caldura in ea de o gaseste toti dracii, iarna iti ingheata totul in tine daca opresti aeroterma. Pasagerii din spate sunt cei mai afectati, nici macar izolatie pe podea nu exista ...
ani[I]aL_2008
I know
-Scorpio-
era un topic pe aici despre cum poti sa duci tubulatura de la ventilatia masinii spre picioarele pasagerilor din spate. pt caldura ajuta sigur. pt racoare asa si asa.
g.valy
salut. am un logan din 2004 cumparat cam acum o luna. dupa vreo 2 saptamani,dupa ce lam dus la spalatorie,cand pornesc motorul sa plec am auzit un scartait sub capota. miam zis ca o fi intrat apa pe undeva si nu prea iam dat importanta ca oricum dupa vreo 10 min a disparut. acum scartaie de fiecare data cand e motorul rece,cum urca temperatura la apa,cam 10 minute,scartaitul dispare treptat. ma gandesc ca ar putea fi pompa de apa,da la taicamiu cand a avut probleme cu pompa scartaia mereu nu doar pana crestea temperatura la apa. la mine e un scartait puternic,foarte enervant. imi fac griji ca tebuie sa schimb distributia...dar sper sa nu trebuiasca... care credeti ca e problema?
Andy_ACS
Eu cred ca mai probabil este cureaua de accesorii (o vezi sub capota in partea stanga). Se strange sau se inlocuieste (cred ca e cam 50 ron una). Posibil ca fostul proprietar sa nu o fi schimbat din 2004.
g.valy
am incercat sa o strang,a mai scazut din intensitate scartaitul,aproape nu se mai auzea deloc,dar dupa 2 zile a revenit iar. cred ca o sa cumpar una noua,e posibil sa fie ea de vina... ms de sfat
tribunul
Cum ai strans-o?
g.valy
tata a stranso,eu nu ma pricep..

19 Jul 2011, 14:08:
are un intinzator ...ceva de genu'..
tribunul
Tu cati ani ai?
g.valy
19 ani am.
adi_m
salutare! am constatat si eu un zgomot cand rulam cu viteza mica, drum drept, si am deschis geamul. Am auzit un scartait usor strident, parca din zona rotilor. Sunetul se aude uniform, fara intreruperi. Masina are 70.ooo km , oare ce poate fi?
Merci
ani[I]aL_2008
Salutare tuturor!
Am parcurs aproape 2000 de km. si revin cu update la solutiile expuse de mine mai devreme, in alte postari:
- solutia cu stergatoarele (schimbarea bratelor) este in continuare cea mai buna. Nu am avut parte de nici un fel de zgomot din partea lor. Recomand tuturor celor care vor sa scape de scartaitul enervant al stergatoarelor!
- ungerea chederelor cu glicerina boraxata a fost o solutie foarte buna, pana in prezent nu mi-au mai scartait portierele pe chedere.
- schimbarea mansonului din plastic de pe cuiul percutor de la portiere cu altele realizate din poliamida a fost o miscare foarte buna, nu mai am parte de troncanitul enervant al portierelor, indiferent pe ce fel de drum am mers.
Pana in prezent sunt foarte multumit de "bricolajele" realizate, se fac usor si cu o cheltuiala minima.
Apropos, pentru cei ce-si doresc sa vada TRANSFAGARASANUL, am o veste nasoala:
- drumul de la CARTISOARA( SB) pana la cabana Balea este relativ OK. Subliniez, RELATIV. Sunt portiuni carpite, peticite cu mana stanga si pe alocuri deja este sarita patura asfaltica.
- dupa ce treceti de cabana Balea, tineti-va bine pana la barajul Vidraru, drumul este praf-praf! Aveti mare grija cum circulati, sunt gropi mari si dese. Dupa ce treceti de baraj, drumul este usor imbunatatit, dar tot cu grija va trebui sa circulati. Eu l-am parcurs in data de 25.07.2011 si m-am ghidat /informat de pe forumuri, unde se zicea ca drumul este perfect, sau foarte bun. Am fost foarte dezamagit de starea drumului pe intreg traseul, insa peisajul este de-a dreptul mirific.
Drumuri bune tuturor!
IRONICK
QUOTE(ani[I]aL_2008 @ 10 Aug 2011, 11:53)
Apropos, pentru cei ce-si doresc sa vada TRANSFAGARASANUL, am o veste nasoala:
Intre timp a fost inventata Transalpina.
P-A-C-O
QUOTE(IRONICK @ 10 Aug 2011, 11:57)
Intre timp a fost asfaltat Transalpina.

te-am corectat eu wink.gif
ani[I]aL_2008
Salut! Da, TRANSALPINA poate anul viitor...
Deocamdata cel mai fain traseu ramane pasul TIHUTA. Asfaltat in totalitate.
misumisul
Am fost si eu pe Trnasfagarasan acu in vara dinspre Vidraru, dar nu chiar pana la Balea, si nu am avut impresia ca e asa rau drumul. Drum foarte prost am avut intre Curtea de Arges si Campulung.
ani[I]aL_2008
Din pacate , colegul IRONICK a avut dreptate( din nou), glicerina boraxata pe chedere e o solutie de scurta durata. Cautam altceva....
robert1991
salut ! imi zdrangane si mie aeratoarele centrale sad.gif si cand usa torpedoului este inchisa nu se pupa perfect , ramane un luft din cauza caruia zdrangane si usa torpedoului ! ce pot sa le fac ?

nu stiu daca s-a mai discutat problema asta , dar topicul este prea lung sa il citesc pe tot !

multumesc anticipat !
fuzzzy
Mai asteapta-te la faze asemanatoare... eventual poti sa mai faci cate o "imbunatatire", vreun upgrade, vreun burete pus pe undeva, etc, etc...
ani[I]aL_2008
Salutare
Pt. robert1991: problema luftului de la torpedou o am si eu. Si vibra usa ai de ma inebunea.
Rezolvarea: montezi pe interior la torpedou niste buline( nu stiu cum sa le spun altfel) cu banda adeziva- acolo unde ar trebui sa faca contact distantierele alea din cauciuc cu restul bordului. " Bulinele" astea adezive sunt cele destinate montarii la picioarele meselor/ scaunelor/ diferite obiecte de mobilier pentru atenuarea zgomotelor in contact cu pardoseala. Dupa montaj vei vedea ca nu mai vibreaza usa torpedoului. Din pacate, luftul ala nu am reusit sa-l elimin, nu am gasit inca o solutie estetica pe acea zona. Am desfacut usa de la torpedou, ca e formata din doua bucati si am incercat sa inserez intre cele doua elemente o bucata de burete/ cheder de cauciuc care sa umple acel luft, dar nu mi-a iesit. Arata foarte urat si nici nu se mai inchide usor usa torpedoului.
bella
Dupa nici 2 saptamani de la achizitionare, a aparut prima zdranganeala. Bravos baietii de la Dacia.

Problema apare la 1600-1700 rpm dupa accelerare in gol, la revenirea la relanti. Se aude si in mers la schimbarea vitezelor. Este vorba de o rezonanta de 1-2 sec. si seamana cu zgomotul produs de trepidatia plasticului pe tabla.
nikuniku
bella nu intra in panica,asteapta sa vina vara
desfa toate plasticele de pe masina,se scot destu de usor,inclusiv bordu si pune burete mai tare in toate locurie unde ti se pare ca zdrangane plasticele sau metalele prinse aiurea pe masina
deci burete mai tare si mastic auto,timp de lucru depine cat de bine faci lucrarea 2 zile sau 2 saptamani
bella
Merci frumos de sfat.
Acuma, nici nu pot spune ca sunt consternat pentru ca stiam ce marca de masina imi cumpar. Dar totusi, dupa mai putin de 300 Km sa apara din senin...cam neplacut(asta ca sa fiu finut).
Ca idee suspectez zona grilei de plastic care se alta la baza stergatoarelor.

O sa investighez mai cu atentie si daca gasesc problema/solutia revin.
Sir Andrew
QUOTE(bella @ 25 Oct 2011, 11:56)
Dupa nici 2 saptamani de la achizitionare, a aparut prima zdranganeala. Bravos baietii de la Dacia.

Problema apare la 1600-1700 rpm dupa accelerare in gol, la revenirea la relanti. Se aude si in mers la schimbarea vitezelor. Este vorba de o rezonanta de 1-2 sec. si seamana cu zgomotul produs de trepidatia plasticului pe tabla.
*



Eu am Logan de o luna si nu am nicio zdranganeala. Ma chinui/ma strofoc sa aud ceva si nimic. Nici macar scaunul, asa cum spuneau multi ca ar scartai primul nu face. Ori am nimerit eu o masina bine legata ori mergeti voi numai prin hartoape. O singura chestie am auzit ca o balaceala, credeam ca e benzina din rezervor, dar era bidounul pe jumatate gol, de lichid parbriz.
Vor aparea fara idoiala, insa incercati si voi sa nu mai luati toate hartoapele, ocoliti santurile, ocoliti strazile in reparatii, la linii de tramvai treceti incet etc. Ma ingrozesc cand ii vad pe unii cum iau toate gropile, cum trec pste canalizari sub nivelul asfaltului, peste linii de tramvai. Pai in stilul ala te duci lunar in service.
bella
QUOTE(Sir Andrew @ 25 Oct 2011, 13:18)
.... insa incercati si voi sa nu mai luati toate hartoapele, ocoliti santurile, ocoliti strazile in reparatii, la linii de tramvai treceti incet etc.
*


Realizezi, sper, ca exagerezi si esti subiectiv...cam unde si cum as fi putut merge astfel incat in aproape 300 Km sa "ajut" masina sa se dezintegrese?In ceea ce priveste masina ta, ma bucur ca nu auzi nimic si iti doresc sa nu auzi macar 100k de acum inainte.
nikuniku
Sir Andrew dupa cum spui tu ar trebui sa tinem masinile numai in parcare si sa asteptam sa repare toate strazile,aceste hartoape sunt inevitabile ocolesti una si dai in alta
Sir Andrew
Cunosc foarte multi posesori de Logan. De la primul model aparut pana la modelul meu. Niciunul nu s-a plans de probleme mari la Logan. Nu s-au plans de rugina, de scartaieli troncaneli de noi. Nu stiu cum se face ca daca indraznesti sa intri pe internet sa afli informatii despre un autovehicul afli binenteles numai lucruri rele. Daca era sa ma iau dupa acest forum, nu cred ca imi mai luam vreodata Logan. Noroc ca am foarte multe cunostinte cu Logan, de la taximetristi, firme si rude.

Pentru mine este foarte ciudat ce se intampla. Toti posesorii sunt multumiti de masini, iar pe forumuri Loganul este cea mai proasta masina ever. Mai bine va luati un Tata si ati rezolvat problema.
bella
QUOTE(Sir Andrew @ 25 Oct 2011, 16:04)
Pentru mine este foarte ciudat ce se intampla. Toti posesorii sunt multumiti de masini, iar pe forumuri Loganul este cea mai proasta masina ever.
*



Pentru mine este aberant ce sustii tu dar, nu ma lua in seama.
La rugina nu trebuie sa citesti pe forumuri ci doar trebuie sa te uiti mai atent pe strazi. Nu au marea majoritate aceasta problema dar sunt suficiente astfel incat sa nu fie o exceptie.
Apropos, lumineaza-ne si pe noi(mine)...ai peste 100 de postari=>intrii pe forumuri si totusi ai Logan. Cum ai putut sa te expui unui asemenea risc?Sau, cunosti mai mult de cateva sute(userii activi ai DC) de posesori de Logan si astfel cunoscutii tai au inclinat balanta neavand niciunul probleme majore?

Next please.

25 Oct 2011, 16:50:
QUOTE(Sir Andrew @ 25 Oct 2011, 16:04)
Cunosc foarte multi posesori de Logan.
*


Imi pare rau, dar chiar nu m-am putut abtine. radmasa.gif . Deci, posesorii sunt tu si tatal tau care are/avea in 2007 2 Logan-uri dintre care unul full, utilitara, cu care doar se plimba.
Pentru cine nu stie sursa:http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=94688&st=30

Iar "cenusa in cap" este de-a dreptul epica si poate fi apreciata dupa parcurgerea integrala a topicului sursa:

QUOTE
QUOTE(Sir Andrew @ 12 Dec 2007, 13:14)

Pe aceasta cale in urma unor informatii prost primite si a unei impulsivitati din partea mea, vreau sa transmit scuzele firmei Star Service Tulcea pentru acuzele aduse de mine. S-a dovedit dupa bonul de comanda ca masina est corect comandata. Am fost luat de val si am scris tot felul de prostii. Imi este invatatura de mine ca altadata sa vorbesc in urma unor dovezi concrete.
Va multumesc inca odata.


Din pacate, pare ca nu a invatat prea multe. sad.gif
bobo77
QUOTE(Sir Andrew @ 25 Oct 2011, 16:04)
Nu stiu cum se face ca daca indraznesti sa intri pe internet sa afli informatii despre un  autovehicul afli binenteles numai lucruri rele. Daca era sa ma iau dupa acest forum, nu cred ca imi mai luam vreodata Logan.
*


Pe toate forumurile auto, vei gasii intaii problemele si apoi laudele daca nu ai inteles acest lucru ai stat degeaba pe internet. Chiar nu ai inteles nimic din postarile de pe acest forum, asta ca o parere personala...
P-A-C-O
QUOTE(bella @ 25 Oct 2011, 12:56)
Problema apare la 1600-1700 rpm dupa accelerare in gol, la revenirea la relanti. Se aude si in mers la schimbarea vitezelor. Este vorba de o rezonanta de 1-2 sec. si seamana cu zgomotul produs de trepidatia plasticului pe tabla.


QUOTE(balcanic @ 3 Dec 2010, 19:25)
[...] sirenajul apare in treapta 5 si 6 in accelerare iar la altele in decelerare.


pe unii limbajul ii cam da de gol laugh.gif
bella
And your point is....??
Stefan1987
Salut baieti, am si eu o mica problema. cand franez imi scartaie franele, si masina e noua, are 3 luni de zile si 6000 km s-au uzat deja franele asa de repede? merg la ei la verifcare? sau e doar praf si dupa un timp scap de scartait? multumesc
bella
QUOTE(Lostboy @ 7 Sep 2009, 10:34)
Un zgomot enervant de care nu pot să scap: se aude din zona centrală a bordului și se aseamănă cu zgomotul unei tije metalice care intră în rezonanță. Se manifestă cu precădere în momentul în frână de motor sau atunci când scade turația.
*



Ai rezolvat problema?La mine a aparut la scurt timp dupa achizitie si se manifesta si la pornirea dimineata cand este rece motorul, deci la relanti.
Lostboy
Plasticul de la bord atinge parbrizul. Nu am rezolvat încă. Cineva a oferit o soluție pe aici, dar nu mai rețin cine.
Kojak
Care aveti idee, cum dracu se scoate becul de la lampa din torpedou? Am celebra usa de la torpedou lasata in asa hal incat imi sta becul aprins in permanenta cand circul cu pozitiile sau farurile aprinse. Am incercat tot felul de gainarii cu scotch negru si alte mizerii...insa niciun rezultat, nu scap de fanta aia.
Macar becu' sa-l decuplez, ca "ma seaca" rau.
In rest la aproape 130000Km facuti pe drumurile patriei mai scartie scaunele "la rece", de cand s-a racit afara, aeratoarele centrale chitaie uneori fct. de pozitionare si de calitatea drumeagului, pacane geamul de la sofer cand e intredeschis doar la coborare - se rezolva "instant" cu un usor impuls de urcare. ( problema care e prezenta din prima mie de km) si cam atat la interior.
Mai nasol e ca tot la rece, dupa cca. 2-3minute de la pornire (stand la relanti cu cca. 1200rpm) am o vibratie sub masina de zici ca decolez - "vruuum - vruuum" ceva de genu', in conditiile in care pe dedesupt, nu se atinge nimic. Ma gandesc ca ar putea fi de la topirea partiala a elementului de ceramica din interiorul catalizatorului (pe bord totul e ok, nu se aprinde nimic suspect) Voi ce parere aveti? Dupa ce se incalzeste putin motorul nu se mai aude nimic.
klaus
Se trage de lampa pur si simplu, de o margine ingusta, si se scoate afara.
La zona butonului poti incerca solutii mecanice. Un adezvi pus mai gros (fata de niste straturi de izolir) sau chiar un holzsurub mic.
IRONICK
QUOTE(Kojak @ 31 Oct 2011, 21:21)
Am celebra usa de la torpedou lasata in asa hal incat imi sta becul aprins in permanenta cand circul cu pozitiile sau farurile aprinse
Pana la urma o are toata lumea, dar in functie de cum tranteste usa. Becul se rezolva usor, problema este ca scartaie si ramane spatiu. Se rezolva prin deformarea ei, dar nu dureaza decat cateva zile. Am incercat de doua ori, prin procedee diferite. Dar mai am ceva in maneca, o sa ii bag un profil metalic in ea, sa nu ii mai permita sa revina la loc. eu am schimbat chiar si limitatoarele de plastic dn capete cu unele de Sandero, mai mari si mai moi.
De principiu la deformare trebuie sa faca burta in mijloc.
LuluMOB
Eu n-am avut din fabrica lampa si buton, dar cand le-am cumparat ca sa le pun primul lucru pe care l-am facut a fost sa slabesc arcul de la buton (cred ca am taiat o spira din el). Deocamdata usa nu s-a deformat, in orice caz nu cat sa nu se mai stinga lumina.

Lampa are o clema, destul de vizibila, pe care eu am reusit chiar s-o rup fortand odata ceva.

Plusul l-am tras de pe accesorii, mi s-a parut mai practic decat de pe pozitii.
IRONICK
Eu nu am trantit niciodata usa, chiar radeam de altii cum le palpaie becul si cum usa mea nu este deformata. Pana pe la al cincilea an ...
Ampt
Sa inteleg, ca de usa asta de torpedou nu scapa nimeni ... sad.gif
IRONICK
La astea noi nu se mai deformeaza. Este vorba doar pe ph 1.
Ampt
@IRONICK : Prompt si la obiect, ca de obicei !
Multumesc frumos pentru precizare ! smile.gif
P.S Sper sa fie O.K anvelopele Motrio Winter, comentariile tale m-au facut sa le achizitionez (89T la ceilalti, versus 92T la Motrio, aici m-ai convins !)
IRONICK
Astia de la Dacia sau gandit bine la ele. Eu am si un MCV si am pus Motrio inclusiv pe ala. Si cum greutatea lui este mai mare, sunt foarte bune. O sa iti placa ca pe ud sau zapada se comporta foarte bine. Principiu meu a fost urmatorul: decat sa dau dublu pe un cauciuc premium, dar sa nu primesc si castigul de performata in acelasi procent, sunt bani aruncati aiurea.
bella
QUOTE(bella @ 25 Oct 2011, 12:56)
Dupa nici 2 saptamani de la achizitionare, a aparut prima zdranganeala. Bravos baietii de la Dacia.

Problema apare la 1600-1700 rpm dupa accelerare in gol, la revenirea la relanti. Se aude si in mers la schimbarea vitezelor. Este vorba de o rezonanta de 1-2 sec. si seamana cu zgomotul produs de trepidatia plasticului pe tabla.
*



Problema rezolvata.
Cauza:Conducta de AC atingea de caroserie deasupra pompei de frana.
Rezolvare:Manson dintr-un furtun de 2 mm grosime/20 mm diametru pus pe conducta respectiva in zona de apropiere de caroserie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.