Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
AND
Tine-l si tu pe reciclare atunci cand nu mergi cu A/C-ul pornit.
collinro2
@shefful: o solutie indelung dezbatuta pe site-ul asta, cu topic dedicat, este montarea unui filtru de habitaclu; e ieftin (100000lei) si in 10 minute s-a rezolvat cu nisip/praf in habitaclu. Si este foarte eficient.
shefful
@collinro2: de acord, dar asta trebuia s-o fac inainte sa patesc asta sad.gif . Oricum, ma bate gandul sa incerc si eu sa-mi montez unul, ca praf o sa mai fie.

@AND: in manualul multor masini scrie ca nu se recomanda sa conduci mult timp cu aerul pe recirculare. De altfel am experimentat si eu fara sa vreau: de fiecare data cand am mers mai multe ore in felul asta m-am pomenit cu dureri de cap.

Multam.
G.R.
Tabla aceea din stâlp de care ziceți voi face zgomot și când apeși în plasticul care îl acoperă? Că sunt pe cale să demontez să văd ce-i pe acolo că mă enervează să aud că tot bate ceva de parcă s-ar balansa un obiect suspendat și bate din când în când în stâlp.
bendix
Mie a inceput sa-mi scartaie pedala de frana. Voi incerca sa o ung zilele astea.
marksman
Rezolvat cu amortizorul, azi, programat la ora 08.30, baietii s-au tinut de cuvant, schimbat amortizor... totul bine deocamdata smile.gif

PS: n-am putut pune poze ca acumulatorii mei de 1600 mAh si-au dat duhul.
dras
QUOTE(G.R. @ 6 Sep 2005, 07:57)
Tabla aceea din stâlp de care ziceți voi face zgomot și când apeși în plasticul care îl acoperă? Că sunt pe cale să demontez să văd ce-i pe acolo că mă enervează să aud că tot bate ceva de parcă s-ar balansa un obiect suspendat și bate din când în când în stâlp.
*



Face, ca plasticul e prins cu niste picioruse de plastic cauciucat in tabla.
Iti ia 2 minute sa dai plasticul jos si 2 ca sa stingi toate suruburile/pilitele din usa. Vezi ca trebuie sa dai jos si boxa ca nu merge altfel.
Bafta.
klaus
PSss...G.R. vorbea de ornamentul DE PE STALP, nu de fata interioara de usa... Stiti voi, stalpul, ala pe care e prinsa centura de siguranta, mecanismul de reglaj pe verticala a centurii ...
G.R.
QUOTE(klaus @ 6 Sep 2005, 11:39)
PSss...G.R. vorbea de ornamentul DE PE STALP, nu de fata interioara de usa... Stiti voi, stalpul, ala pe care e prinsa centura de siguranta, mecanismul de reglaj pe verticala a centurii ...
*



...și am desfăcut pe acolo, și am găsit tabla aia păcătoasă și am lipit burete pe suprafața de contact cu stâlpul și am terminat. Bănuiesc că tabla e pusă pentru mărirea rezistenței acelei suprafețe la apăsare.
collinro2
...Si ti se mai aude?
G.R.
Collinro2, mai eram așa de fericit și mulțumit de Logan, dacă se auzea?
Păi dacă apeși perpendicular în plastic, se aude ca un troncănit de oale. Am pus burete și nu mai există contact metal-metal.
AlecuMarius
QUOTE(klaus @ 11 Jul 2005, 10:52)
Am facut si un test...
Adica am luat frumusel coarba din portbagaj si am ascultat cu ea cutia si ambreiajul.
Rezultatul:
Cu cat ma departam mai mult ca pozitionare de ambreiaj, "rontaitul" devenea mai vag.
Insa nici pe ambreiaj nu se auzea la fel... Pe partea cu motorul (la volanta) se auzea mai slab, dar spre cutie se auzea mai puternic.
*


Salut !

Sunt poseorul unui Logan Preferance 1.4 si se pare ca avem aceeasi problema. Dupa cer rulez aproximativ 5 minute, pana se incalzeste uleiul din CV, la relanti se aude un zgomot ca un rontait similar cu cel produs de un motor diesel. Cand decuplez CV de motor prin apasarea pedalei de ambreiaj zgomotul dispare complet. In mod sigur zgomotul vine din CV, si cred ca este rulmentul de la trenul fix. Am sunat la dealer, iar acesta a spus ca sa nu-mi fac probleme !!! deorece nu sunt singurul.
Ce incurajare tampita si "profesionista".

Tu ai fost cu masina in service ?, sau te-ai obisnuit cu zgomotul ?
klaus
Pt AlecuMarius:
Ia sa vadem ce scrie cateva pagini mai acana pe exact acest topic (deci nu prin balarii sau alte cele)...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16987855
Succes la citit!
lau_swat
QUOTE(bassfreak @ 14 Oct 2004, 23:15)
De cateva zile, se aude un zgomot in usa stanga fata, atunci cand trec peste denivelari (gropi, piatra cubica, etc.)

As vrea sa stiu daca a depistat cineva de unde vine. Am mai auzit pe cineva pe forum cu aceasta problema.

Zgomotul este asemanator cu cel care se aude atunci cand usa nu este inchisa bine.

PS: Am mai auzit un zgomot asemanator (ca si cum nu ar fi ceva bine prins in suruburi) si din bord undeva in zona tabloului de sigurante, sub bord, dar acum a disparut.
*



Si eu am aceeasi problema, se aude ceva si in usa din dreapta, iar de bord sa nu mai zic. Am fost la dealeri si nu au rezolvat problema, l-au luat jos si tot se mai aude. Ce zici sa fac? Am zis k il iau eu jos si rezolv eu problema.
Astept raspuns daca poti sa ma ajuti.

Multumesc mult,

Laurentiu Leitan


Bordul ma omoara, se aude super naspa, nu stiu ce poate bate asa, am zis ca il iau jos si ii dau de cap, fac in asa fel incat sa nu pierd garantia...

Daca ma puteti ajuta cu vreun sfat spuneti-mi va rog...

Merci

Lau biggrin.gif
lau_swat
Am si eu o problema, huh.gif , imi tot bate ceva in bord, nu mai stiu ce sa fac, am fost la Dacia, l-au luat jos, am umblat pe acolo si tot se aude, daca stiti ceva despre...imi spune-ti si mie. Daca stiti pe cineva cu aceeasi problema...

Merci

Laurentiu
lungan
Pe unde in bord? Spune si tu in ce zona, ca bordul e mare.
ValentinnoRossi2005
QUOTE(lau_swat @ 8 Sep 2005, 11:32)
imi tot bate ceva in bord, nu mai stiu ce sa fac,
*



si pe mine ma seaca aceeasi problema ... un sunet ce se aude din bord ( presupun ca in spatele vitezometrului) ... asemanator cu lovirea unei oale cu un ciocan( faca caterinca ) 022.gif
wizard
QUOTE(MoneyTalks @ 29 Oct 2004, 12:42)
Ma voi chiar sinteti paranoici rolleyes.gif

Cind iti scirtiie pedala aia de frina? Cind apesi? Cind o eliberezi? Tot timpul? Sau e doar o parere?
*



vrei sa iti spun ceva? SI MIE IMI SCARTIIE.... si am 1200 km.
wizard
eu am o problema care poate s-a mai discutat... oarecum colateral pe forum. am un zgomot (o bataie ca un ventilator descentrat) care apare NUMAI cand e cald motorul (ori lasat vreo 10 min pe relanti ori la o stationare dupa un drum lung). toate se intampla cu ambreiajul lasat liber. cum calc ambreiajul (chiar si pe mort) imi dispare...

dati-va cu parerea... cei de la service au scris pe foaia de constatare citez: "Zgomot specific acestui tip de ambreiaj" si se mai lauda ca e si inginer cel care a scris. personal cred ca acel inginer de la meridian este de o indiferenta molipsitoare... catre alti colegi de tura

evident cand am cumparat-o zgomotul nu era chiar deranjant. acum insa se aude si in interiorul masinii destul de serios
Codrin
auto quote biggrin.gif

QUOTE(Codrin)


search nu dauneaza sanatatii wink.gif
wizard
QUOTE(rdesign @ 10 Jul 2005, 06:15)
La relanti, ambreiajul, cuplat la volanta, invarte priza si prin intermeiul ei arborele primar din cutia de viteze. Acesta la randul lui, prin intermediul pinioanelor, corespondente fiecarei trepte de viteza, pinioane care de fapt fac corp comun cu arborele primar, fiind dintr-o bucata cu acesta, invart  rotile dintate dedicate de pe arborele secundar, cu care se afla in angrenare permanenta . Acestea se rotesc liber pe arborele secundar in permaneta. Miscarea lor de rotatie este transmisa raborelui secundar doar prin intermediul sincronului, al carui inel exterior se va cupla la roata dintata dorita, cu ajutorul furcii manevrata de cautatorul de viteze, manipulat prin intermediul parghiilor, de catre sofer.
La relanti,cu maneta schimbatorului pe pozitia liber, singurele piese care nu sunt in miscare in cutie,sunt arborele secundar cu sincroanele si grupul dintat final, cu satelitii aferenti, si astea doar daca masina sta si nu este in rulaj.
Cand se rupe lantul cinematic, adica cand ambreiem, nu se mai transmite miscare de rotalie prin intermediul prizei, pieselor mai sus amintite.
Zgomotul lor este mai pregnant la relanti deoarece,pe de o parte este mai multa liniste in masina, iar pe de alta  in cazul unor cutii cu danturile imperecheate cu jocuri mai mari, in lipsa sarcinii solicitata de antrenarea rotilor, rotile angrenate zornaie mai libere.
Sper ca explicatia a fost suficient de inteligibila,deoarece am dorit-o succinta si nu am vrut sa ma pierd in detaii inutile.

Eu sunt fericitul posesor al unei cutii de viteza reusite, dar asta nu inseamna ca am fost ocolit de alte probleme zgomotoase. Prietenii le stiu care sunt.
*



BRAVO!.. explicatie de inginer...

te contrazic la o singura mica problema: cand te afli la relanti stationat zgomotul interior este mai mare (si nu mai mic="mai liniste"). vezi datele tehnice la stationare si in rulaj (in dB). cand te afli stationat frecventa de rezonanta a trancanitului se suprapune peste frecventa de relanti. apare o dublare deranjanta. in rulaj frecventa creste prop cu turatia motorului, bla bla.... restul il stii
wizard
QUOTE(Codrin @ 11 Sep 2005, 20:50)


mersi
Zetu
Am si eu o banuiala despre tacanitul de de 60 (cum ii zic eu sau ala de 3000 de ture) zicea cineva pe aici ca e de la suportul filtrului de aer...eu azi am pornit modul de diagnosticare al bordului si turometrul cand se misca facea exact acelasi zgomot de 3000 care la mine a ajuns si la 2000...
Sa fie oare ceasu cel care face misteriosu tacanit ? blink.gif
Eu imi aduc aminte ca atunci cand am mai intrat in modul acela nu facea nici un zgomot.
Rog colegii forumisti sa testeze chestia asta daca la ei se aude ceva...mai ales cei care au si tacanitul de 3000 de ture
vead
Referitor la zgomotele din usi....am auzit si eu pacanituri in usi pe denivelari chiar si mici si in final am gasit ce era .
La mine cel putin , acele pacanituri din usi erau cind mai mari , cind dispareau,iar in ultimul timp incepu-se sa imi faca la toate usile.
Acea problema apare de la bucsa de plastic? teflon? care este pe boltul de la inchizator , mai bine zis cuiul de pe caroserie pe care se clipseaza incuietoarea de la usa atunci cind inchizi.
Am incercat sa ung acele bucse de plastic cu ulei siliconic si vazelina siliconica, dar dupa 3 zile facea mai tare.
Ieri am dat bolturile jos, le-am sters foarte bine cu o cirpa si le/am intors invers....rezultatul ....nici un zgomot.
Problema este ca plasticurile se uzeaza neuniform pe diametru si daca ajung pe o zona cu uzura mai mare usa troncane urit.
Incercati si voi sa le intoarceti invers bucsele de plastic si o sa vedeti rezultate.
Dar problema este de unde o sa mai gasim bucse noi....masina mea este din ianuarie si am 10000 si zdrangane.
Ar trebui sa ne faca astia de la dacia un kit de schimb la fiecare 10000
sinaxis
Chiar daca nu ma prea uit la ce zdrangane au ba, am si eu o problema. Cand inchid geamul din dreapta fata, dupa ce cursa se incheie, si iau degetul de pe buton, se aude un parait prelung care scade ca frecventa apoi inceteaza. Cand e rece nu prea face, dar cand e cald face turbat.

Am zis: daca se strica ceva merg la service, daca nu, mai bine nu! Parca vad ca dupa ce-mi desfac"meseriasii" usa nu o sa mai fie la fel a inainte. Asa ca...
Am greierasi:)
danbogdan
QUOTE(vead @ 12 Sep 2005, 15:59)
Referitor la zgomotele din usi....am auzit si eu pacanituri in usi pe denivelari chiar si mici si in final am gasit ce era .
La mine cel putin , acele pacanituri din usi erau cind mai mari , cind dispareau,iar in ultimul timp incepu-se sa imi faca la toate usile.
Acea problema apare de la bucsa de plastic? teflon? care este pe boltul de la inchizator , mai bine zis cuiul de pe caroserie pe care se clipseaza incuietoarea de la usa atunci cind inchizi.
Am incercat sa ung acele bucse de plastic cu ulei siliconic si vazelina siliconica, dar dupa 3 zile facea mai tare.
Ieri am dat bolturile jos, le-am sters foarte bine cu o cirpa si le/am intors invers....rezultatul ....nici un zgomot.
Problema este ca plasticurile se uzeaza neuniform pe diametru si daca ajung pe o zona cu uzura mai mare usa troncane urit.
Incercati si voi sa le intoarceti invers bucsele de plastic si o sa vedeti rezultate.
Dar problema este de unde o sa mai gasim bucse noi....masina mea este din ianuarie si am 10000 si zdrangane.
Ar trebui sa ne faca astia de la dacia un kit de schimb la fiecare 10000
*


si la mine se aude un zgomot de acest fel la usa din dreapta fata. Totusi, esti sigur ca numai intoarcerea bucselor a dus la anularea zgomotului, sau boltul acela de fixare se mai poate ajusta (un pic )?
cicos
QUOTE(danbogdan @ 12 Sep 2005, 16:15)
si la mine se aude un zgomot de acest fel la usa din dreapta fata. Totusi, esti sigur ca numai intoarcerea bucselor a dus la anularea zgomotului, sau boltul acela de fixare se mai poate ajusta (un pic )?
*


nu prea se poate ajusta, am incercat eu. Nu cred sa fie la toti problema la bucsi, pentru ca la mine, de exemplu, a inceput sa se auda la 1.000 km ! (sau poate de noua, dar atunci am bagat eu de seama). Intr-adevar, parca se auzea un pic mai tare pe la 3.000, iar acum, la 4000, cand am mers cu ceva incarcatura in portbagaj, facea de ziceai ca sare din balamale !
Cand masina e fara incarcatura, se aude mai incet, probabil trepidatiile preluate in urma rularii , fiind mult mai mici
BRI
Cam de doua saptamani am sesizat zgomote si vibratii de la bord -care se aud si cu radio-ul pornit- la trecerea peste denivelari, gropi,etc.Am fost la service sa reclam problema, am facut proba de drum cu masina mea si cu una noua, iar reprezentantul service mi-a spus ca sunt zgomote normale + glagoria logan= masina f. buna la pretul asta,bla, bla ,bla. In final , ca sa ma descurajeze- si a reusit pe moment- m-a amenintat ca o sa desfaca tot bordul, ca o sa-l zgarie si nu o sa obtin nici un rezultat. Stie cineva cum se pot rezolva vibratiile acestea fara mari dureri de cap si unde, pe raza Galati-ului? Apropo de zgomot in usa stanga fata, il am si eu -un clinchet; cei de service au spus ca e de la o parghie si trebuie desfacut panoul interior al usii.
vead
QUOTE(danbogdan @ 12 Sep 2005, 15:15)
si la mine se aude un zgomot de acest fel la usa din dreapta fata. Totusi, esti sigur ca numai intoarcerea bucselor a dus la anularea zgomotului, sau boltul acela de fixare se mai poate ajusta (un pic )?
*


Boltul nu se poate ajusta ,este infiletat in o piulita care este prinsa in spatele tablei caroseriei si nu iti permite reglaje.
Incearca sa cureti bucsele si sa le intorci invers si o sa vezi rezultatul.
Partea nasoal este ca nu se uzeaza pe toata suprafata uniform , din aceasta cauza nu troncane tot timpul, mai bine zis, cind se roteste pe o portiune unde nu are asa mare uzura ...usa tace....eventual incearca sa rotesti bucsa sa vezi si asa un rezultat!
vead
QUOTE(sinaxis @ 12 Sep 2005, 15:14)
Chiar daca nu ma prea uit la ce zdrangane au ba, am si eu o problema. Cand inchid geamul din dreapta fata, dupa ce cursa se incheie, si iau degetul de pe buton, se aude un parait prelung care scade ca frecventa apoi inceteaza. Cand e rece nu prea face, dar cand e cald face turbat.

Am zis: daca se strica ceva merg la service, daca nu, mai bine nu! Parca vad ca dupa ce-mi desfac"meseriasii" usa  nu o sa mai fie la fel a inainte. Asa ca...
Am  greierasi:)
*


Si la mine face la fel cred geamul din stinga ...cind ajunge aproape la limita superioara are un sciriit de parca sticla ar fi prins o petricica in cheder.
Daca rezolvi ceva , spune-mi si mie ce au facut acolo.
Steve From Oradea
Am gasit ceva sub panoul usii.Atasez si o poza.E o cutiuta cum se vede si se deschide,dar are cateva cleme,cu care se fixeaza si la mine,cand am desfacut,nu erau fixate.O posibila sursa de zgomot.Daca stie cineva ce rol are,va rog spuneti si mie.
klaus
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16904465 Cititi cu atentie posturile lui kostika... Stie ce zice...
liviuiulian
faceti voi misto,dar bass are dreptate.la mine se aude cateodata,si numai sera la ora 20.00 .nu glumesc.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se aude in usa drapta fata.dar cand e usor geamu deschis.3,4 cm.deschid usa,o inchid si gata.s-a dus zgomotul.si cum va ziceam.doar seara la 20.00 si in numai o zona.intre piata 1 mai si piata victoriei.nu glumesc.mi se intampla de o saptamana!!!!!!!!!!!!!!!!!1
val1955
Salut pe actualii si viitorii posesori de Logan


Am un Logan ambition de 2 luni si 45oo km. Pana zilele trecute citeam pe forum despre problemele pe care le au unii si ma bucuram ca nu le am si eu. Bineinteles in afara de cele pecare le au toti ( tacanit discret de tacheti, zgomot de diesel care dispare la apasare pe ambreiaj, mici scartieli prin usi ). Iata ca a aparut si la mine o problema pe care a sesizat-o un prieten zilele trecute asa ca nu pot spune daca a fost de la inceput sau a aparut acum. Se aude un suerat la motor, ceva asemanator vantului pritr-o fereastra care nu se inchide bine sau ca atunci cand vrei sa flueri si nu prea reusesti. Un suerat de tonalitate medie, intensitate relativ mica dar care creste ca intensitate si tonalitate cu turatia. Se aude si la stationare si in mers ( mai putin din cauza altor zgomote ). Cel mai bine se aude din interior in stationare cand incep sa ambalez de pe la 1000 ture in sus, indiferent daca apas sau nu ambreiajul. Din exterior cu capota ridicata se aude in stanga - spate al motorului stand in fata masini. Am fost bineinteles astazi la service si diagnosticul a fost: da exista acest zgomot, cureaua de la distributie putin mai intinsa decat normal, nu este nici un pericol, o schimbam la 60 000 km. Asta fara sa masoare nimic.
Cum nu am incredere in ce mi-a spus persoana ( de altfel inginer specializat la Dacia ) va rog sa-mi spune-ti daca a mai avut cineva problema asta si ce poate fii
lungan
Si la mine se aude cateodata un suierat. smile.gif. Habar n-am ce poate fi. Dar nu face intotdeauna.
val1955
Face tot timpu. Cred ca o sa merg in Bucuresti la un service Dacia sa aflu si alta parere. Un service bun in Bucuresti i-mi spune cineva ?
Daca tot am fost in service am eliminat si zgomotele evervante astfel: demontat usa stinga si pus buret ( purfix de calitate mai buna, o bucata mica pe unde atingea plastic pe meta si pe mufa unde intra cablu de la oglinda ); demontat cochilia de sub volan si pus acelasi burete sub ea si strins mai bine ( cand bateam cu palma in volan din lateral zbarnaia groaznic respectiva cochilie ); putin burete pe parasolar unde atinge plafonu. Deocamdata liniste
Man with ideas
Salut,

Stiu ca s-a mai discutat problema ....dar, pentru zgomotul acela care dispare in momentul in care se calca ambreiajul dar reapare la eliberarea acestuia ( in punctul "mort" levierul de introducere a manetei de viteza ) nu poate fi responsabil jocul axial al arborelui cotit ? Mai precis poate nu este vorba de zanganitul arcurilor de la discul de ambreiaj. Ce ziceti ?
klaus
Cauze pot fi multe (de la cutie cu s-a mentionat, de la ambreiaj etc), insa precedentul zice asa: pe un clio (pe la inceputurile importurilor de clio pe la noi...) s-a inlocuit ambreiajul pe motivul de zgomot. Nu s-a mai auzit cca. 2 luni dupa care zgomotul a revenit.
Astea sunt faptele.
Daca mai exista si alte fapte care sa demonstreze ca zgomotul provine din alta parte, rog a fi mentionate...
Man with ideas
Mi imi suna sincer mai mult a zgomot axial pentru ca se aude mai tare dupa ce motorul este putin infierbantat si uleiul mai subtire...asa ca din ac. cauza m-am gandit la jocul axial. In plus pare ceva mai mult decat simple zdranganeli de arcuri
ICET

Cu toate ca nu ma deranjeaza prea tare acest zgomot,am mai observat o chestie si anume daca tin mana pe maneta de viteze si o dau spre o treapta de viteza(nu conteaza care)zgomotul se diminueaza foarte mult,abia daca se mai sesizeaza(si asta fara sa calc ambreiajul).
dras
QUOTE(ICET @ 15 Sep 2005, 14:40)
Cu toate ca nu ma deranjeaza prea tare acest zgomot,am mai observat o chestie si anume daca tin mana pe maneta de viteze si o dau spre o treapta de viteza(nu conteaza care)zgomotul se diminueaza foarte mult,abia daca se mai sesizeaza(si asta fara sa calc ambreiajul).
*



same here
AL
Mai tata, tu stii despre ce vorbesti?

1. Stii ce-i ala joc axial la un arbore?.... stii cam ce valori are jocul in cazul UZURILOR cam dupa 100 000 km ????... macar asa ca ordin de marime...

2. Si daca jocul de care zici se manifesta, te rog sa-mi spui cum anume ajunge el generator de zgomot/vibratii... ???

3. daca calci ambreiajul dispare.... daca e de la jocul axial al arborelui cotit, te rog sa-mi explici de ce dispare???... de ce nu se mai manifesta lafel ca in explicatia pe care o vei da la intrebarea anterioara?

Omule cu idei..... sper ca nu esti vreun puisor de mistocarsau clona cuiva de pe forum... ca te paste mania moderatorilor!!!
JORJ
QUOTE(Man with ideas @ 15 Sep 2005, 14:06)
Salut,

Stiu ca s-a mai discutat problema ....dar, pentru zgomotul acela care dispare in momentul in care se calca ambreiajul dar reapare la eliberarea acestuia ( in punctul  "mort" levierul de introducere a manetei de viteza ) nu poate fi responsabil jocul axial al arborelui cotit ? Mai precis poate nu este vorba de zanganitul arcurilor de la discul de ambreiaj. Ce ziceti ?
*




QUOTE(Man with ideas @ 15 Sep 2005, 14:39)
Mi imi suna sincer mai mult a zgomot axial pentru ca se aude mai tare dupa ce motorul este putin infierbantat si uleiul mai subtire...asa ca din ac. cauza m-am gandit la jocul axial. In plus pare ceva mai mult decat simple zdranganeli de arcuri
*




E putin probabil sa fie o bataie axiala a arborelui pentru ca atunci zgomotul nu s-ar manifesta predominant la relanti si nu cred ca ar disparea la debreiere.

Daca nu vreti voi sa fie ambreiajul poate e atunci un element din cutie care ar fi antrenat cat timp ambreiajul e cuplat, si nu mai e antrenat cand se debreiaza. Sindromul ar disparea sau s-ar atenua cand motorul este in sarcina sau cand se aplica o usoara forta unor angrenaje ale cutiei sau ansamblului cutiei (cum e cea transmisa de la maneta schimbatorului prin tijele cu pricina).

O astfel de alternativa ar avea poate o oarecare logica, zic eu.
Cea cu bataia axiala, daca e sa fie, atunci e la vreuna din masini, dar nu e zgomotul des intalnit de care s-a tot discutat, ci poate un caz aparte … parerea mea.
dor21
bine v-am gasit!

am si eu o problema nu foarte grava dar deranjanta. cand rulez cu viteza de 60 -70 km pe ora cateodata imi zornaie cablul de la kilometraj. Asa a facut de cand am cumparat-o si pana in prezent ( 7000 km) . s-a mai intamplat la cineva ?

Flores
Loganul nu are cablu de kilometraj!
dor21
QUOTE(Flores @ 20 Sep 2005, 18:11)
Loganul nu are cablu de kilometraj!
*



si atunci ce naiba imi zornaie in bord exact la aceeasi viteza? O fi vreo saiba de-a lui nea ILIE de la scularie???
collinro2
Fii atent daca nu cumva "zornaie" pe o anumita plaja de turatie a motorului, si nu la o anumita viteza. La mine intra in rezonanta ceva in bord numai intre 2000 si 2200rpm, indiferent de viteza masinii.
florin79
Si mie pe la 2500rpm imi vibreaza ceva pe sub bord,ce o fii nu stiu dar e destul de enervant mai ales pentru o masina noua!!!
Danco
Cautati diverse cabluri (in afara celui de kilometraj rolleyes.gif ) care nu sunt fixate tocmai fest sau stau foarte aproape de elementele bordului pe dedesupt. Le puteti repozitiona si fixa cu bride din alea de plastic (eu le zic soricei).
Cand faceti treaba asta sa nu aveti peste 100 Km/h, ca-i pericol! blink.gif
klaus
E sub bord sau e "in bord"? Ca s-ar putea sa fie "cascheta" bordului mai laxa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.