Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
DFA
Da, apare la orice mașină când e motorul este înfrânat de trenul de rulare, adică roțile au o viteză mai mică decât cea pe care o imprimă motorul, ambreiajul este solicitat, vibrează și imprimă vibrația la toată mașina și orice obiect care are un oarecare joc începe să se "audă", inclusiv geamurile.
Think4Me
ciudat....ca pana acum nu am auzit acest zgomot.......de cateva zile a aparut ....oricum...am crezut ca e ceva grav..... smile.gif
WinderBlue
QUOTE(lucas007 @ 6 Mar 2006, 19:25)
daca este cablul de antena de vina pentru zgomot, atunci poate este mai simplu sa-l tragem sau misca putin pe la antena sus...sau pe la locasul cd-ului....acum nu stiu daca umblatul la plafon sus este mai simplu ca la bord ( mai multe de demontat)...oricum zgomotul este sigur in partea centrala asa cum am mentionat in postul anterior
*


Nu e posibil sa fie o trepidatie a sistemului de prindere a bordului? Eu am avut acel zgomot si in garantie, mi-au dat bordul jos si de atunci nu se mai aude nici o trepidatie. Si eu am crezut ca e cablul de la antena dar am rugat un prieten sa tina de el (prin gaura de la radio) in timp ce mergeam pe un drum cu denivelari, fara nici un rezultat.
Dupa vizita la service si dupa o zi de asteptare , cat a durat demontarea/montarea bordului rezultatul e peste asteptari. Raspunsul lor a fost ca trepidatia era de la sistemul de prindere a bordului. Mentionez ca Loganul e din 17.10.2004. si are 15k km.
< Aiwa >
Buna tuturor....
Sunt posesor al unei Dacii Logan Laureate 1.6 din 4 ianuarie 2005.....
Vreau sa va spun ca mie din prima zi de cand am ridicat-o de la dealer mi-a agatat in treapta 1 si in marche-arierre......tongue.gif.......in prezent am 14.000 de km la bord si la fel imi agata......acest agatat e ceva de genul asta......din 10 manevre de bagat intr-antaia la 9 din ele imi agata, adica parca trece asa peste vreo doua "hopuri"......nu e foarte deranjant pentru ca imi intra pana la urma, insa na.....de la dealer mi-au spus ca nu prea au ce sa ii faca......iar referitor la marche-arierre spuneau ca "asa face toate"......adica la toate Loganurile agata in marche-arierre.....oricum eu per ansamblu sunt foarte multumit de masina....nu am avut mai nici o problema cu ea......slava Domnului.....
Salutare, numai bine....
VeNoM386
Mie a inceput sa-mi vibreze capacul de la sigurante si punctele C si D din poza asta http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=20902

Sa ma duc la service ? Au ce-i face ?
DFA
Poți scoate ornamentele de plastic de pe stâlpi (sunt prinși de chederul ușii) și le poți "unge" cu puțină vaselină siliconică sau ulei siliconic pe spate, în zonele de contact. La fel se procedează și la ușa de la siguranțe din habitaclu, sau poți pune bucățele mici de purfix pe marginea ușii, pentru a elimina jocul ușii în cadrul planșei de bord.
B-19-WYU
Salut!

Am Logan cu motor de 1.6 de doua zile si am parcurs cam 100 de km pana acum tongue.gif .
Intra cam greu in treapta I (agata). In treapta a II-a intra perfect, la fel ca si in a III, IV, V-a. in treapta de mers inapoi intra uneori la fel de ushor ca in a II-a, alteori agata un pic (mai putin ca in I-a) iar alteori intra destul de usor dar desi am apasat ambreiajul la podea si masina era perfect oprita, se simte ca se misca masina (un pic - un soi de mic soc). Se aude un scurt carait infundat.
Astazi am fost la service sa-mi regleze cablul ambreiajului. Nu au prea avut ce regla, era ok. sad.gif
Cei de la service mi-au spus ca e ok ... "asa face toate"...
Este cazul sa ma ingrijorez? sad.gif Am o problema deosebita la cutie sau la ambreiaj si ar trebui sa insist pentru rezolvarea acesteia sau chiar este o chestiune uzuala la acest model?

Multumesc anticipat!!
bobo77
Mai ai si tu rabdare ai doar 100km, nici macar rodajul nu l-ai facut, cutia o sa-si dea drumul ,asa se intimpla si la mine si dupa 8000km am scapat de problema asta, cu mentiunea ca doar agata in treapta 1 si 2 nu se auzea nici un scirtiit,totusi nu pot fi de acord ca asa fac toate, de ex a fratelui meu nu agata, dar multi s-au plins de aceasta problema deci nu iesti un caz izolat.
IRONICK
QUOTE(B-19-WYU @ 16 Mar 2006, 19:00)
Intra cam greu in treapta I (agata).
*
Una este sa agate, alta este sa intre greu in viteza.
constructorul99
10561582.gif am fost azi si am schimbat uleiul si filtrul pentru 7500 km .am prezentat si problema cu cutia:agata 1,2.mi au gresat levierul si sustin ca nu este nici o problema.intr-adevar m au invitat in service si am testat 3 logan uri.toate faceau la fel.asta e!masina pentru romani.ma voi interesa la dacia daca e in regula acest lucru
Zetu
Am fost si eu la service ..simpotrans ..sa-mi rezolv zgomotele neplacute. Bordu nu mai sta fix (are un mic joc) si face un zgomot cam deranjant ..la denivelari (solutia a fost sa stranga suruburile de jos la care se ajungea destul de usor cele de sus poate cu alta ocazie ..cand or avea chef), scaunul scartaie (au uns decat sina ...probabil cea mai usoara operatiune). Schimbatorul l-au uns, in spate la suportu de centuri care zdrangane ..mi-au spus ca au niste bile inauntru si ca sunt capsulate si nu au ce sa le fac, la usa de la torpedo (nu mi-au facut nimic ..au zis ca nu e de la arc, e de la faptul ca stau pasagerii cu picioru sprijinit intr-o parte si daia s-a indoit blink.gif ). Zgomotul din stalpii centrali "este o rezonanta a usilor care se misca blink.gif ), so ..stie cineva unde sa merg sa ma rezolve mai bine ? Pana la urma o sa ma apuc eu sa strang suruburile.. dar cu usa de la torpedo unde as putea sa merg? si cu scaunu ..
nickvio
In urma cu ceva vreme, va ceream parerea in legatura cu un zgomot puternic ce persista in zona centrala a bordului... Sunt in masura sa va spun ca dupa indelungi tatonari , am constatat ca zgomotul provine de la gura de ventilatie a parbrizului. Spun asta cu toata convingerea, deoarece la trecerea pe un drum cu piatra cubica sau mai denivelat, odata ce bag degetul prin caroiajul ala de plastic si apas, zgomotul dispare. Ma poate intruma cineva ce-as putea sa fac in acest sens? Va multumesc !!!
lau_swat
Sa dai bordul jos si sa faci o captusire a bordului cu burete sau alt material care sa impiedice contactele directe plastic-plastic sau plastic-fier sau ai putea sa mergi la service sa-ti rezolve ei problema, eu unul am fost dar nu au rezolvat nimic asa ca am rezolvat-o singur...
lucas007
QUOTE(nickvio @ 19 Mar 2006, 20:34)
In urma cu ceva vreme, va ceream parerea in legatura cu un zgomot puternic ce persista in zona centrala a bordului... Sunt in masura sa va spun ca dupa indelungi tatonari , am constatat ca zgomotul provine de la gura de ventilatie a parbrizului. Spun asta cu toata convingerea, deoarece la trecerea pe un drum cu piatra cubica sau mai denivelat, odata ce bag degetul prin caroiajul ala de plastic si apas, zgomotul dispare. Ma poate intruma cineva ce-as putea sa fac in acest sens? Va multumesc !!!
*



Am constatat si eu acelasi lucru ca tine....dar sincer am zis ca daca scriu asta pe forum o sa " zambeasca multi" wink.gif se pare ca se adeveresc presupunerile noastre...mai asteptam inca o confirmare si mergem la sigur... huh.gif oare ??
xtreme
Salut!
Stiu ca s-a vorbit destul de mult despre zgomote, placute s.a.m.d. totusi am o intrebare legata de un zgomot la franare ce seamana cu cel facut de un ABS. Mentionez ca am un LAUREATE de 1.4 fara ABS cu 5300 km efectuati in 8 luni si face acest zgomot indiferent de starea carosabilului si este aproape identic de cel facut de un ASTRA 1.7 DTI(90.000. km) cu ABS la franare, indiferent de inclinatia soselei.
Vreau sa mai aman putin deplasarea la service si de aceea v-as ruga daca ma puteti ajuta cu un sfat .

VA MULTUMESC !

PS> In afara de acesta("problema") desi am vazut pdf-ul postat cu deficiente,zgomote,defecte si calitati este o masina potrivita pentru cei care stiu ce vor si nu pentru cei care la un asemena pret vor sa faca curse pe drumurile frumoasei noastre tari, in special cu masini din alta categorie conduse de indivizi stresati de viata lor.

collinro2
Du-te la service, ca nici un zgomot de frinare nu e normal! Poate e fisurata o placuta de frina.
Hann
[attachmentid=22437]Pentru cei care suspecteaza o problema la cablul de ambreiaj...puteti sa faceti singuri o masuratoare pentru a nu merge degeaba in service. Eu am masurat cu ruleta dar puteti face cu orice (in service se foloseste un subler cu afisaj electronic). Practic trebuie masurata cursa cablului de ambreiaj care trebuie sa fie 29.5mm +/- 0.5mm. Luati un reper fix si masurati pozitia furcii, apoi rugati pe cineva sa calce ambreiajul si masurati noua pozitie, faceti diferenta si vedeti daca se incadreaza in specificatii.

La mine ungerea timoneriei nu a dus la nimic bun (ba chiar pot spune ca merge mai prost ca inainte). Intra foarte greu in toate vitezele. Un lucru interesant pe care l-am observat studiind mai multe loganuri este diferenta de rigiditate a levierului. La unele (si la mine) levierul este extrem de rigid (deplasarea lui in punctul mort se face cu destul efort), la altele levierul se misca foarte usor. In cazul meu suspectez o problema cu intreaga zona de comanda si cred cam am sa incerc sa o schimb.

Hann

undefined
Lithium13
intr-adevar zgomotul cel mai puternic din bord provine de la aerisirea pt parbriz am gasit o rezolvare rudimentara pt aceasta problema(demna de berlina tongue.gif ) si anume am bagat o bucatica de cauciuc intre parbriz si bord...o alta zdraganeala care ma deranjeaza se intampla la stalpul din dreapta am crezut ca se izbeste centura de siguranta in stalp insa nu e asa...nu prea stiu ce sa fac
nickvio
QUOTE(Lithium13 @ 24 Mar 2006, 13:35)
intr-adevar zgomotul cel mai puternic din bord provine de la aerisirea pt parbriz am gasit o rezolvare rudimentara pt aceasta problema(demna de berlina  tongue.gif ) si anume am bagat o bucatica de cauciuc intre parbriz si bord...o alta zdraganeala care ma deranjeaza se intampla la stalpul din dreapta am crezut ca se izbeste centura de siguranta in stalp insa nu e asa...nu prea stiu ce sa fac
*



Da-mi te rog niste amanunte in legatura cu operatiunea ce-ai facut-o. Chiar a disparut de tot zgomotul ala idiot de la gura de ventilatie a parbrizului??? Multumesc !!!
ursamajor
O chestie interesantă: când cineva se așează (mai brusc, de sus) pe locul din dreapta spate, se aude un fel de bătaie undeva în stânga-spate în dreptul roții. Am bănuit că e vreun amortizor. Am mers cu ea la service, s-a făcut test de amortizoare, s-au citit niște valori pe un aparat și cică... n-are nimic la amortizoare. Adevărul e că după testul ăla, după zguduieli, n-a mai făcut. Și mă așezam eu, un body de 100 kg... Sindromul fricii de "doctor"?
Bineînțeles, azi dimineață acel zgomot s-a auzit din nou, mai încet, parcă. Să fie din cauză că mă trântesc eu prea tare pe scaunul din spate? Sau chiar o avea ceva vreun amortizor? N-am apucat să probez și la altă mașină dacă face așa. O să-l rog pe un amic, cu Logan, să probeze.
Toată treaba se petrece doar când stau pe loc și urcă cineva. În mers fâșâie, merge frumos.

Acum o întrebare: cât trebuie să fie valorile acelea citite pe aparatul de la testul de amortizoare, că la mine pe față erau 62-65, iar pe spate ceva mai mici 48-50, parcă. De ce e diferența aceea mare între față și spate, că pe punți nu e chiar așa mare.

Mulțumesc.
TMihai
1,6 laureate, 1500 km. Pe loc cu motorul oprit intra lin in orice viteza. In mers in a I-a intra numai cu hopuri.Curios ca in marche-arierre intra numai din prima, lin si fara mofturi de fiecare data wacko.gif Ar trebui sa ma mire ca intra din prima in marche-arierre? icon_mrgreen.gif
constructorul99
asa facea si a mea la inceput,dar dupa 3500 km isi va schimba comportarea.va agata si la tine post-336-1110552489.gif
woth
Salutare,

mi-a sosit ieri masina (logan diesel) si am sesizat un tiuit (tziuit) care vine din cutia metalica (neagra) care este lipita de baterie. Adica din incinta calculatorului de injectie sau ce-o fi el. Tiuitul nu se aude in habitaclu, ci numai in fara lui, si daca ridic capota e chiar puternic. Este normal sau este cazul sa se uite cineva la ea?

Multumesc.
klaus
pentru woth:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=30245&hl=

e de la pompa de servo, care e chiar sub cutia aia de sigurante. Si sunetul e normal
woth
Multumesc pt. amabilitate, klaus.

Abia dupa ce am postat am cautat mai in amanunt pe site si acum tocmai ma intorceam sa-mi sterg sau sa-mi editez postul pt. ca gasisem motivul acelui tiuit.

Imi cer scuze pentru nerabdarea mea.
stargsm_ro
Si eu am avut probleme cu un zgomot de vibratii dupa ~1000 km.
Dupa ce mam chinuit sa gasesc sursa zgomotului si nu am reusit mam dus in service si nici ei nu iau dat de cap.Parea pe undeva la scaunul soferului. Dupa ceva scandal a venit unu mai destept si iau mai micsorat presiune in cauciucuri pana la 2 bari cat zic ei ca e normal si nu a mai facut la drum. dar oricum cand era suspendata si bateau in ea cam se auzea ceva vibrand pe la scaun.
Oricum acum nu mai face.
Asa ca sa stiti ele din fabrica vin umflate rau sa fie inca umflate bine dupa ce stau in stoc cateva luni banuiesc si asta poate produce fibratii pe drumurile rele cu denivelari multe!
IRONICK
QUOTE(stargsm_ro @ 27 Mar 2006, 12:55)
iau mai micsorat presiune in cauciucuri pana la 2 bari
*

Oare tu ai mers cu ele la 2,5 Bar ?
cataline
QUOTE(IRONICK @ 27 Mar 2006, 13:01)
Oare tu ai mers cu ele la 2,5 Bar ?
*



La mine au venit cu 3 bari din fabrica.....a trebuit sa le aduc eu la 2 bari pentru ca dealer-ul nu a facut asta....
stargsm_ro
@IRONICK: da am mers la 2.5 sau poate mai mult. De unde sa stiu eu lucruri din astea smile.gif Ma pricep si eu la alte prostii nu la masini.
Prosti sunt aia care au vanduto nu eu care habar nu aveam de asa ceva.
Alinu'
a mea dupa 1500 km pare sa-si mai fi dat drumu in treptele I si II.
oricum marche-arriere-ul la masina asta e un fel de kinder surprise... ba intra ba nu intra
logan_marin_
asa mi se parea si mie pana cand mi-am dat seama ca nu calc ambreajul pana la capat,asa ca fratilor calca-ti ambreajul mai cu putere
ursamajor
QUOTE(ursamajor @ 26 Mar 2006, 15:55)

Acum o întrebare: cât trebuie să fie valorile acelea citite pe aparatul de la testul de amortizoare, că la mine pe față erau 62-65, iar pe spate ceva mai mici 48-50, parcă. De ce e diferența aceea mare între față și spate, că pe punți nu e chiar așa mare.

Mulțumesc.
*




Chiar n-are nimeni idee ce reprezintă valorile astea și cât sunt cele normale?
lungan
Si eu am facut testul la amortizoare. Mi s-a spus atunci ca pentru a trece verificarea la RAR trebuie sa ai eficienta peste 45%.
constructorul99
poti sa calci tu ambreiajul pina iesi prin podul pedalier daca e problema nu ai ce i face .doar nu vrei sa fie transmisia ca la s-klasse
logan_marin_
eu vorbeam de masina mea,acuma nu imi mai agata nimica de cand calc ambreajul pana jos...
logan_marin_
de ce ti-ai schimbat uleiul si filtrul la 7500km,prima revizie nu e la 15000km?ai avut probleme mai importante cu ea ([B]constructorul99),am 2 prieteni care si-au schimbat distributiile pe ele,cica greseala din fabrica,ai mai auzit si pe altii sa aiba asemenea probleme?
constructorul99
probleme importante nu am,iar chestia cu agatatul depinde de f. multi factori:temperatura scazuta de afara,vascozitatea uleiului din cutie.schimbul ti l recomand si tie pentru ca e necesar.orice motor pe combustie are niste reguli de durabilitate.principala cauza e ca se aduna in ulei in primii 7500 km mici paricule metalice rezultate din frecarile intre piese,acestea fiind noi,dedu si tu..
ursamajor
Mulțumesc.
Amortizoarele n-au nimic. Acea bătaie vine de undeva de la țeava de evacuare, ceva mai înainte de toba de eșapament. Am sărit țonțoroiul pe ea până i-am dat de cap. biggrin.gif Acum urmează să mă duc la meseriași să vadă DE CE se aude acea bătaie.
canti
am logan din 2004, deci am prins 2 ierni. Intradevar cand era rece motorul (si afara era frig), imi agata cand bagam intr-a 2-a! Si-n a 2-a iarna am pati tot la fel dar agata doar intr-a 2-a, dar cred ca si va da drumul.
Lithium13
QUOTE(nickvio @ 25 Mar 2006, 06:37)
Da-mi te rog niste amanunte in legatura cu operatiunea ce-ai facut-o. Chiar a disparut de tot zgomotul ala idiot de la gura de ventilatie a parbrizului??? Multumesc !!!
*



pai eu am taiat o bucatica(de ca 2 cm) de cauciuc dintr o bucata de cheder si am infipt o intre bord si parbriz...atat smile.gif nu se mai aude acel zgomot insa au ramas multe altele tongue.gif
powerx
apropo de zgomote bord, fost in service, mentionat problema..
au desfacut bordul si au repozitionat plansa de bord(sau ceva de genu, nu mai tin minte exact cum scria pe factura)
am mai mers cu ea vreo 30 km pe drum denivelat si cu gropi si nu mai face. Acum sper sa tina mai mult..Astept sa fie vremea mai buna sa vad cum se comporta pe denivelari si la viteze mai mari.
lupingo
Am un Logan Ambition, am facut cu el 1000km, am terminat rodajul dar au inceput problemele. Cand dau in spate de pe un plan inclinat,mai nou si pe drept, imi scartaie ceva la roata din dreapta fata de spui ca se rupe. Cand spal masina tace. Si eu, naiv cum sunt, crezand ca daca imi vand DSN voi scapa de scartait, m-am inselat amarnic. Stie cineva ceva despre asta? Va multumesc
DigitalScribe
Simplu. Aceeasi chestie care apare si la motoarele electrice cu perii cand le schimbi sensul de rotatie. Uzura placutelor si a discului se face preponderent cand te deplasezi normal si roata se invarte intr-un sens. Cand dai cu spatele materialele au deja o orientare a asperitatilor de la suprafata creata intr-o directie si cand franezi partial din cauza asta scartaie. Cred ca-i ceva normal pentru orice masina.

Acelasi lucru se intampla dupa ce stationezi mai multa vreme si afara e suficient de umed cat sa rugineasca usor suprafata discurilor. Cand franezi usor din cauza ca suprafata discului si-a schimbat usor proprietatile scartaie pana se lustruieste din nou.

Obisnuieste-te cu lucrul asta sau cumpara-ti discuri de ceramica si placute de frana speciale smile.gif

P.S.: Eu iau chestia asta drept semn bun. Daca discurile ar fi fost subdimensionate nu cred ca mai scartaiau.
migabryel
dimineata cand e rece si la mine agata un pic, dar dupa aia merge snur smile.gif
Boggy
recent am remarcat un scartait in spate pe exterior la roti ... el apare numai atunci cand ridic piciorul de pe frana sau cand cobor frana de mana ... ce poate fi? se aude atat in mers cat si pe loc ... si mai mult pe partea dreapta spate
Boggy
incercati sa nu introduceti in viteza intr-o milisecunda ... eu cand vreau treapta 1 o tin la intrarea in viteza pana isi da drumu cutia ... apoi aluneca singura ... chiar daca sunt in mers pur si simplu imi fura maneta din mana daca aplic procedeul de mai sus ... uneori dureaza si 2 secunde dar ma simt mai bine decat sa o fortez
DFA
Subscriu la ce spune Boggy, trebuie să aștepți cu levierul la punctul de rezistență un pic pentru a se sincroniza și apoi intră în treapta dorită foarte ușor.
lau_swat
Pai mai sunt neni care imping levierul ala de sta sa se rupa... finut ca are si ea un suflet smile.gif
MSK
1.4 laureate (noiembrie 2005)
...din fericire mie a inceput sa-mi agatze numai in marchearrier
6000km a mers ok si deodata la cuplarea in marchearrier se aude un zgomot neplacut si simt un shoc in cutie ...mi-am propus sa ma duc la un service (maine sau poimaine) sa profit de privilegiul numit "garantie". Sunt constient ca o sa mi se zica "asa face toate"... si atunci cand o sa vand masina - pentru aceasta problema o sa pierd cel putin 500E
...sincer imi pare rau ca am cumparat LOGANUL, preferam un opel sau un VW la 100.000km din germania la banii astia

...deja ma bate un gand sa nu-mi fac reviziile la un service autorizat... prefer sa-mi cumpar un filtru si un ulei bun care sa fie schimbat cu mine de fatza ...garantia este doar un detaliu strict comercial


cicos
De cand s-a mai incalzit afara (adica de 4-5 zile nu mai coboara temperatura sub 5 grade C) nu mai agata absolut DELOC in nici o treapta de viteza, chiar dimineata la prima ora ! Sunt bucuros ca am aflat "vinovatul" : uleiul din cutie. Zic ca, in proportie de 90%, el este de vina. Restul ... poate pe la timonerie. Dar daca schimb uleiul, o sa fiu, sper, multumit si atunci cand se pune iarasi frigul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.