Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
lau_swat
QUOTE(nickvio @ 4 Feb 2006, 12:26)
Revin cu problema mea (bataia ce se aude la drun mai denivelat in partea centrala a bordului). Am fost la revizia anuala la Autoeuropa si m-am plans de acest aspect. Mi-au facut o programare, spunandu-mi ca trebuie sa demonteze bordul, convinsi fiind ca problema e rezolvabila. Acum apelez la voi, cei care poate ati mai fost in situatia asta, credeti ca odata demontat bordul, n-o sa ma trezesc cu alti soricei...??? Ma bate gandul sa mai astept caldura afara, in speranta ca zgomotul va disparea. Cand e foarte cald in interior, zgomotul dispare  . Va multumesc.
*


Uite, eu mi-am dat bordul jos si l-am izolat pe dinauntru cu un fel de burete, acum e O.K. Am fost si eu la Auto Europa Timisoara sa rezolv problema in vara trecuta, l-au demontat dar nu au rezolvat nimic, dupa o zi se auzea iar. Noroc ca am stat langa cel care a desfacut bordul si am furat meserie smile.gif . Oricum e mult de munca daca nu stii unde sa desfaci. Daca te bagi tu MARE atentie la airbag sofer, o faci pe proprie raspundere. Multa BAFTA.
dragos1908
Cele 3 centuri de pe spate au inceput sa cante...dar absolut toate. Nu as vrea sa dau pasla aia jos (cartonul ala pe care sunt boxele si lampa de frana),pt ca am vazut ca are prinderea foarte aproape de luneta. Exista vreo solutie sa le fac sa taca? Nu ma deranjeaza pe mine pt ca din fata nu se aude dar, toti pasagerii din spate fac misto de mine, si imi jignesc supermasinuta. Azi am rugat un prieten sa conduca masina si am stat in spate iar fara muzica e chiar enervant zbarnaitul. Am vazut ceva posturi pe aceasta tema dar, nici unul nu ofera o rezolvare concreta. Daca s-a mai discutat si nu am observat eu rog pe cineva sa-mi dea linkul, pt ca am rasfoit 42 de pagini si parca nu as prea vrea sa le iau de la inceput. Daca pt a le face sa taca trebuie totusi sa dau cartonul jos ma voi sacrifica dar, vreau si eu rezolvari pt ca sunt sigur ca multi aveti acest zbarnait dar poate nu v-ati dat seama.
Cer scuze daca am contribuit in mod nejustificat la marirea acestui topic (care oricum este imens)!
Codrin
Ai putea totusi sa dai jos acel 'carton' din spate si sa vezi clar unde atinge. Pentru asta mai intai dai jos bancheta ca in manual, pag 3.15-3.16; In ultima poza se vad o parte din bradutii de prindere care pot si scosi cu o furculita mai sanatoasa.
klaus
Braduti de pe langa luneta se pot scoate prin ... impingere. Prin portbagaj.
Se scoate spatarul banchetei si se scot si bradutii de sub spatar, si apoi placa iese lejer...
Lithium13
si eu am o problema cu marche-arriere-ul, si mi se intampla des si anume la o intoarcere sau la plecare de pe loc...nu imi intra ca si cum ar agata...si trebuie sa las maneta din nou pe liber riduc pedala de ambreaj apas iar si intra...asa o fi la toate? unsure.gif
Codrin
QUOTE(Lithium13 @ 4 Feb 2006, 21:56)
asa o fi la toate?  unsure.gif
*


Asta e intrebare retorica dupa ce ai citit topicul? rolleyes.gif
dragos1908
Multumesc pentru ajutor. O singura problema as mai avea. Centurile nu freaca de nimic, pur si simplu zbarnaie ceva in ele (ma gandesc ca poate fi sistemul de blocare si nu ar fi prea indicat sa umblu eu acolo). Iar klaus cred ca ai dreptate cu ornamentele stalpilor, pur si simplu nu au mai pus clemele ca se grabeau meseriasii.
Asa suntem noi oltenii mai grabiti!
Codrin
Sau s-au slabit prinderile lor in spate, sub carton.
lungan
Am discutat cu cineva care se pricepe si mi-a spus ca este 100% de la uleiul din cutia de viteze. Mi-a propus sa-mi schimb uleiul cu unul de calitate, daca vreau sa intre bine in viteze si la rece.
blongro
am 6700 km cu preference si intampin aceleasi probleme. de multe ori, in cazul pornirii de pe loc, nu intra in marsarier. am invatat sa rezolv problema: o aduc in punctul 0, apas usor acceleratia si apoi, ca prin minune, intra. in ceea ce priveste vitezele 1 si 2, am si aici probleme. in special treapta 1, cind viteza se apropie de 0 intra extrem de greu.
marksman
Oameni buni, am mai gasit o sursa de zgomote: plafoniera. Dispersorul plafonierei tzaraie (scuze!) la denivelari. Solutia aplicata: o lovitura usoara cu palma si l-am pus la respect. Dupa vreo 50 km iar l-a apucat cheful de "cantat". Weekendul asta o sa-l dau jos ca sa-i studiez modul de prindere si sa gasesc o solutie, ca incepe sa ma calce pe nervul auditiv.
lau_swat
QUOTE(blongro @ 10 Feb 2006, 09:19)
in special treapta 1, cind viteza se apropie de 0 intra extrem de greu.
*


Si eu am tot Preference si la fel imi facea, cand vroiam sa introduc in viteza 1 si masina mai rula intra foarte greu... Insa cand am fost sa schimb uleiul la 7500km l-am rugat pe baiatul care a facut schimbul sa dea cu vaselina "spray" pe nuca de sub masina, unde e imbinarea timoneriei si sincer de atunci nu mai am probleme, voi repeta operatia regulat, la mine se pare ca functioneaza smile.gif
lungan
In legatura cu cloncanitul de pe dreapta-fata, problema s-a rezolvat intr-un mod ciudat. Dupa indelungi vizite in service, am sunat si la "vocea clientului". Mi-au transmis sa revin cu masina in service. Au mai verificat o data strangerile, si la cererea mea au testat si amortizoarele. Totul era ok. Am plecat iar cu masina in probe si, spre surprinderea mea, zgomotul a disparut.
Am primit niste explicatii de la cineva care se pricepe: cica zgomotul ar fi putut fi produs de vreo pietricica intrata pe undeva pe la bascula, si aceasta a sarit in momentul in care mi-au testat amortizoarele, de la vibratiile puternice, sau pur si simplu a fost un surub slabit pe care nu l-au strans decat acum.
marloW
QUOTE(Ak-47 @ 23 Jan 2006, 00:53)
Si la mine agata in treapta I si II dar cel mai deranjant este marche-arriere-ul care desi am incercat toate metodele de introducere in viteza (suna de parca ar fi vreo 50 de metode dar ma rog...) tot nu reusesc sa strunesc masina sa intre cand vreau eu .
Mentionez ca masina a facut 14mii km si merge la fel de "aiurea" cum mergea si la inceput.(dpdv al cutiei si a plasticaraiei ca in rest e ok)
Am crezut initial ca sunt eu cretin si ca nu stiu sa bag in viteza , apoi am incercat sa "repet pedala de ambreiaj" ca poate nu s-au asezat pinioanele ca lumea  , am incercat cu a 5 a si apoi marche-arriere-ul , am apasat mai tare pe ambreiaj ca poate nu era suficient pana la podea .... si nimic ...... inainte de logan am avut o lancia care avea dispuse la fel vitezele si care avea aceeasi problema cu marche-arriere-ul "din cauza varstei nu ca asa face toate" dar acolo intra mereu la "repetarea ambreierii/debreierii" la logan insa .... mai greu
Un alt aspect este ca aceasta problema este genul de hiba care nu este suficient de distructiva incat sa iti strice ceva in perioada de garantie dar suficient de distructiva incat sa-ti uzeze cutia inainte de vreme (parerea mea)!
Partea cu adevarat proasta este ca atunci cand ma voi duce la service aia vor spune ca "asa face toate" si nu vor umbla la nimic daca nu ma duc pus pe scandal,  ca de asa e romanu pana nu este impins de la spate sau amenintat cu ceva nu face nimic

Ce sa-i faci astia suntem noi romanii si unii dintre noi (din pacate multi) ne mai si incapatanam sa ramanem  la fel de prosti!
*



a mea merge impecabil inca de la inceput...deci nu"e toate asa"
du-te si da-le in cap celor de la service...pune-i sa dea o tura dak nu te cred...
dak era o problema de rodaj se rezolva pana acum
marloW
QUOTE(Logan_Galben @ 27 Jan 2006, 20:41)
Drept sa va spun si la mn sunt momente cand nu-mi intra in marche-arriere...de fapt lampa din spate se aprinde...dar ea de pe loc nu pleaca....dar mam obisnuit....cand e pe liber trageti maneta stanga maxim...dupa care dati dreapta si jos....sa vedeti ce usor intra....asta pt cei care au problemne cu marche-arriere-ul  tongue.gif
*




asta am patit si eu de cateva ori...mai ales atunci cand sunt grabit si imping maneta neglijent...ai dreptate se aprind becurile dar maneta nu e in marche -arierre, desi pare k e la locul ei trage un pic mai mult in spate
tedy
Eu m-am trezit cu niste batai astazi de ziceam ca acum raman fara roti...culmea ca se auzeau cum loveau parca in bord...dinspre motor spre bord.Dupa vreo 3 ore de chin...am descoperit ce batea.Inghetase apa in vasul de stropit parbrizul si o mare bucata de gheata se lovea de peretii vasului....mari dureri de cap mi-a dat ...bafta
cicos
QUOTE(lungan @ 6 Feb 2006, 11:27)
Am discutat cu cineva care se pricepe si mi-a spus ca este 100% de la uleiul din cutia de viteze. Mi-a propus sa-mi schimb uleiul cu unul de calitate, daca vreau sa intre bine in viteze si la rece.
*


Si mie mi-au zis multi mecani acelasi lucru (intra greu in vit. I si II la rece). Deci, intrebarea este:
- Care este CEL MAI BUN ULEI pentru cutia de viteze, care sa fie foarte bun si pe timp de ger si canicula ???? (sa nu fie nevoie sa-l schimbam de 2 ori pe an ...)
Mich@el
QUOTE(cicos @ 11 Feb 2006, 20:46)
Deci, intrebarea este:
- Care este CEL MAI BUN ULEI pentru cutia de viteze...
*


pai...mergi la un magazin de piese auto care se respecta si intrebi care este cel mai bun/scump ulei de transmisie pe care-l au si ai rezolvat problema.
andreic
QUOTE(cicos @ 11 Feb 2006, 21:46)
CEL MAI BUN ULEI pentru cutia de viteze, care sa fie foarte bun si pe timp de ger si canicula ???? (sa nu fie nevoie sa-l schimbam de 2 ori pe an ...)
*


Nu te pune nimeni sa il schimbi de doua ori pe an. Din cate tin eu minte uleiul trebuie sa respecte norma API GL-5 si este 75w-80. Poti pune orcice marca de ulei care respecta aceasta norma. Ca parere personala eu as incerca cu un ulei 75w-90 sau chiar mai sus. Nu recomand un ulei mai mare de 75w ca s-ar putea sa ai probleme iarna. Ca ideee poti sa cauti pe siteul producatorilor de lubrefianti EXXON, ELF, etc. pentru mai multe detalii.
valmont
Este bine sa-ti pui un ulei bun ptr ca se va vedea diferenta.La mine asa s-a intamplat.
cicos
QUOTE(andreic @ 11 Feb 2006, 23:15)
Nu te pune nimeni sa il schimbi de doua ori pe an. Din cate tin eu minte uleiul trebuie sa respecte norma API GL-5 si este 75w-80. Poti pune orcice marca de ulei care respecta aceasta norma. Ca parere personala eu as incerca cu un ulei 75w-90 sau chiar mai sus. Nu recomand un ulei mai mare de 75w ca s-ar putea sa ai probleme iarna. Ca ideee poti sa cauti pe siteul producatorilor de lubrefianti EXXON, ELF, etc. pentru mai multe detalii.
*


Multumesc mult. Raspuns la obiect.
Mich@el
stiti sigur ca masina vine de noua cu ulei de 2 lei in cutia de viteze?
nu pot sa cred ca ies Loganurile astfel pe poarta fabricii...
la o masina noua,2 ani nu ai ce schimba uleiul de transmisie,eventual verificat si completat nivel,daca e cazul.
parerea mea... unsure.gif
klaus
Parca, parca, la un moment dat schimbul de ulei la cutia de viteze de pe solenza nu mai era realizat la revizia de 60.000 km, acesta (uleiul din cutie) fiind garantat pe toata durata de viata a autoturismului.
Si din cate stiu eu, in carnetul de intretinere de Logan, la capitolul "revizii generale" (cum e cea de 60.000 km) nu este trecut schimbul de ulei de la cutie.
constructorul99
Si eu tind sa cred ca principala cauza este uleiul din cutie. Am de gind sa l schimb la prima revizie
neagumircea
La mine la inceput am crezut ca nu intra bine in a 2-a.Credeam ca era in a 2-a dar nu intra.Dar dupa aceea nu am mai avut nici o probl.m-am obisnuit cu cutia.Merge ok.
Mich@el
klaus:ce parere ai despre uleiul din cutia de viteze a Loganului?Chiar ma intereseaza parerea ta...stiu ca ai spus ca agataturile treptelor sunt din cauza timoneriei nereglate corespunzator,sunt convins de asta,dar poate stii ceva despre uleiul de transmisie cu care suntem echipati.
mersi
cicos
La ulei ma gandesc si eu, pentru ca face astfel de probleme cu intratul greu in vitezele I si II DOAR cand afara este foarte frig si numai la rece. O fi de vina si timoneria, dar nici uleiul cred ca nu este in regula.
Mich@el
parerea mea este ca uleiul de transmisie nu are cum sa impidice cuplarea a 2 angrenaje,agatatul este din reglaj timonerie sau sincroane,e chestie de aliniament.
ceea ce li se pare unora ca in perioada rece e altfel...intradevar se ingroasa uleiul,dar in acelasi timp se si contracta anumite parghii/angrenaje care ajuta mai mult sau mai putin la cuplarea vitezelor,deci se modifica anumite tolerante.
vreau sa aud macar pe unul care spune ca dupa schimbarea uleiului din cutie,fara a umbla si la timonerie,ii merge mai bine unsure.gif
gonty
Poate incercati solutia "brevetata Tedy" de la Imbunatatiri (cei care nu sunteti multumiti de cutie) smile.gif http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17135559
Andy LGN
Directiva DACIA adresata tuturor serviceurilor impune REGLAJUL CABLULUI DE AMBREIAJ la fiecare prezentare a masinii in service.

Se pare ca acest ambriaj trebuie reglat frecvent.
bassfreak
foarte prost antifonata in zona vasului de la parbriz. ma streseaza cand aud apa ca baltacaie in vas!
tedy
Norocul meu e ca nu prea o aud mereu,am 2 suburi in spate si atenueaza orice bataie,fie ea de pivot,fie balaceala de apa:),fie ca am pierdut motorul pe drum:)
adisan
Sa inteleg mai bine, adica intrarea la service DOAR la revizie sau in orice alta situatie?
Cei care au fost la revizia de 15.000 km au cam ratat verificarea?
Inseamna ca e posibil sa primim o scrisoare de invitatie la sevice?

Cred ca ar fi indicat sa PRIVESCA mai atent problema cu AGATAT-ul si sa se rezolve din oficiu ca si cu Reglarea cablu ambreaj, daca asa spune Andy, ca e directiva. excl.gif
6000rpm
mie imi agata doar in treapta 1 si R
constructorul99
QUOTE(Bobaru79 @ 14 Dec 2004, 12:19)
La mine cand opresc motorul si se deschid usile (inchidera centralizata) se aude un scartait la una din usi stie cineva de la ce e ? sau mai are cineva aceeasi problema?
*


am si eu aceasta problema .se pote sa fie de la vremea rece{spalari}?
aqua
QUOTE(constructorul99 @ 16 Feb 2006, 11:59)
am si eu aceasta problema .se pote sa fie de la vremea rece{spalari}?
*


la ce te referi, atunci cand deschizi usa sau mecanismul de deblocare de la inchiderea centralizata? la mine scartaia cand deschideam la mine si intr-un tarziu am obs ca era de la coltul ala care agata chederul cand deschizi portiera
-Scorpio-
la mine daca pornesc mototrul cu ambreiajul calcat nu-mi primeste returul pana ce nu dau drumu la ambreiaj si-l calc din nou. asa facea si la vechea masina, am impresia ca tine de constructia cutiei.

cine are rabdare sa citeasca topicul asta si o sa vada ca-i normal si se intampla si la alte case.
constructorul99
QUOTE(aqua @ 16 Feb 2006, 12:07)
la ce te referi, atunci cand deschizi usa sau mecanismul de deblocare de la inchiderea centralizata? la mine scartaia cand deschideam la mine si intr-un tarziu am obs ca era de la coltul ala care agata chederul cand deschizi portiera
*


mecanismul de deblocare al centralizatei.
mih95
Din pacate dupa un drum la Busteni (Craiova - Pitesti - Gaesti - Tirgoviste - Moreni-DN1 ) m-am procopsit si eu cu vibratia din bord, scirtieli (soricei) si mai nou si vibratie la airbag sofer - volan .
Am cu masina numai 3700 Km parcursi .
Nu sunt deranjante, nu fac tot timpul, dar,... oricum incep sa intru in rindul lumii !!! Viva la Revolucion !!!
Sa nu mai aud explicatii de genul " Low cost ", "Design to cost" si alte prostii din astea daca nu sunt in stare, sa stea acasa , au spus ca e proiectata pentru drumuri din Europa de est si in general tari din lumea 2-a , spre a 3-a, nici nu stiu cum sa le spun, dar daca dupa 3700 km scirtiie si zbirniie si e primul meu drum mai prost (De pe Autostrada - Gaesti, Tirgoviste , Moreni - pina pe DN1 ) pai peste doi trei ani cum o sa fie ? sau repara astia toate drumurile ???
Na ca m-am enervat !!!
P.S.
Si iaaaaaaaaar imi aduc aminte de zicala:
" Sunt prea sarac, sa-mi iau un lucru prost "
Aviz amatorilor
logangster
Am un ambiance care pe la 7000 km a inceput sa agate rau in trapta 1 si 2;

am fost rabdator cu el pana la 11000 cand m-am programat la ipso Otopeni la service.

programare la ora 19.30 smile.gif - tipu direct aaaa e reglaju de ambreiaj.... dupa reglaj si masurari si alea alea cica e gata ; numai ca la proba de rigoare "surprise" facea la fel; il chaeam a pe mesteru' care zice din prima (baiat de treaba) trebuie schimbata placa de presiune ?!?! ok.
verifica o au pe stoc si a doua zi la 14.30 ma suna sa ridic masina

acum e super ok intra lin:)
cataiff
scorpio, cei ala "retur" ? sunt afon, mantzelegi...

loganster, stai asa..
agata (in trecut) doar in mers sau cu masina pe loc? si dupa aia, cam pe unde vine servisu asta, cu sefu lui cu tot ? smile.gif imi place doar ideea de ora 19:30 pentru o revizie...
dupa aia, voiesc sa te-ntreb, cam cita vreme ai stat cu masina sa schimbe placa??? in aceasi seara??
tare mi-e frica ca faci vro reclama la service ala...
-Scorpio-
QUOTE(cataiff @ 18 Feb 2006, 15:09)
scorpio, cei ala "retur" ? sunt afon, mantzelegi...
*


pai daca te-ai uitat pe schimbatorul de la logan ai observat ca sunt notate vitezele dupa cum urmeaza:

1-viteza I-a
2-viteva a II-a
3-viteza a III-a
4-viteza a IV-a
5-viteza a V-a
si urmatoare necesara la depasiti si in cazuri de urgenta:
R-retur (in traducere libera RACHETA), cum am mai spus, se foloseste numai in cazuri de urgenta si numai dupa treapta a V-a. se mai intampla sa "agate" la introducerea in aceasta treapta de viteza, nu din alt motiv, ci din cauza folosirii rare.

p.s. rog moderatorul sa stearga acest post, si probabil o sa-mi mai serveasca o portie de warn, dar credeti-ma, nu m-am putut abtine. ce ar fi sa-i cer eu sa-mi defineasca toti termenii ce-i foloseste in conversatia cu mine.
bogdan3l
De fapt e : " Sunt prea sarac sa imi cumpar un lucru ieftin " tongue.gif
tazzz
referit la pocniturile care se aud cand seschideti usa...punei mana pe o surubelnita cu cap torx si strangeti surubul de la balama...de-acolo se aud pocniturile alea...daca il strangeti bine nu mai apar probleme wink.gif

referitor la alte scartaieli ciudate gen portiere etc, de ce nu puneti si voi pama pe un spray lubriefiant sa vedeti ce simplu e sa scapi de scartaieli?...dureaza 2 minute in parcare fata de 1 ora in service-urile autorizate tongue.gif
cosmin_m
De la frigurile alea de acum o luna m-am ales cu un scartait in dreapta fata, din zona rezervorului de lichid de parbriz.
La inceput nu era asa enervat asa ca l-am ignorat. Week-end-ul asta insa a revenit in forta, de m-a scos din minti. Dupa vreo 30km am zic ca o iau la suturi (pe masina).
Cand m-am intors in bucuresti am trecut pe dealul ala de la tineretului si am mers pe piatra cubica. Ce concert ! Ce oroare ! Scartait dreapta fata, stanga fata si dreapta spate.
In parcare am inceput sa imping si sa trag de tot ce s-a lasat impins si tras in zonele respective.
Vinovatul era chederul inferior de la parbriz, care a iesit putin si s-a descentrat. Probabil freca de parbriz si de chestiile alea de plastic de la capete. L-am impins la loc pe parbriz, l-am centrat intre alea doua si acum am scapat de oroare.
In spate inca nu m-am prins ce scartaie, dar ala apare numai pe piatra cubica. Am o suspiciune ca e acoperitoarea aia de plastic de pe montantii laterali. Momentan i-am dat niste pumni si vad ca tace.
dragosmanea
Atentie la zgomotele care vin de la bord, eu aveam un zbarnait in bord, mi se parea ca vine din partea centrala, dar de fapt este din cauza coltului din dreapta sus al capacului de la airbag pasager. Se poate rezolva simplu si finut cu o bucatica foarte mica de guna de sters sau cauciuc infipta usor cu surubelnita in coltul respectiv. Atentie sa nu puneti o bucata prea mare sa se vada apoi. Incercati sa luati pe cineva in masina care sa apese pe capacul ala sa vetificati daca de la el face, sa nu va intindeti voi, sa nu aveti probleme...
atehnic
Cineva mi-a atras atentia ca portierele Loganului meu au un "joc" destul de mare, in sesul ca la o apasare nu prea puternica se deplaseaza mult in interior si, ceea ce si mai deranjant, cu un zgomot evident.
Smeagol
Salve !

S-ar putea sa fiu in premiera:
Imi caraie casurile ! Cum mi-am dat seama ? Aveam un zgomot care se auzea peste 2000 de ture. Intr-o zi am pornit diagnoza la bord si HOPA ... Carait al turometrului !

That's nice !
IRONICK
QUOTE(Smeagol @ 22 Feb 2006, 13:55)
Salve !

S-ar putea sa fiu in premiera:
Imi caraie casurile ! Cum mi-am dat seama ? Aveam un zgomot care se auzea peste 2000 de ture. Intr-o zi am pornit diagnoza la bord si HOPA ... Carait al turometrului !

That's nice !
*


Nu este premiera. Il schimbi pe garantie. Caraitul nu este ireversibil.
bassfreak
ceasurile sunt foarte proaste.
la mine au inceput sa faca figuri amandoua, sa caraie, sa ramana blocate la o anumita viteza/turatie... un cosmar.. acum si-au revenit dupa o interventie si o mica gadilare..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.