Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
cicos
QUOTE(klaus @ 3 Jan 2006, 11:06)
Parerea mea este ca e o problema de paralelism intre surubul de prindere a levierului de maneta schimbatorului de viteza si comanda de pe cutie.
*


Si totusi, de ce agata doar la "rece" ? Dupa cativa km parcursi, intra perfect si in vit. I si II.
DFA
QUOTE(cicos @ 3 Jan 2006, 16:41)
Si totusi, de ce agata doar la "rece" ? Dupa cativa km parcursi, intra perfect si in vit. I si II.
*


Poate fi o combinație de factori, ungerea timoneriei, uleiul din cutia de viteze să fie vâscos când e rece, eventual levierul reglat de Klaus.
Nu e obligatoriu să fie doar o singură cauză, problema cu agățatul pare să depindă de mai multe, nu doar de un singur defect specific.
Prin urmare, nu există o soluție magică...
IulianP
QUOTE(klaus @ 3 Jan 2006, 10:06)
reglaj care a constat de fapt in rotirea cu cca. 1 mm, cel mult 2mm, a levierului de legatura intre schimbator si capatul care actioneaza cutia de viteze a aceluiasi levier


Klaus, poti - te rog - preciza/explicita putin ce ai vrut sa spui prin "rotire"? te referi la propria axa levierului respectiv? sau la ... ce? Chiar nu am inteles cum "devine" acea trebusoara! blush.gif

QUOTE(klaus @ 3 Jan 2006, 10:06)
Ca tehnologie de lucru:
- se introduce schimbatorul in marche-arriere
- ...
- ...
- se intra in masina si se potriveste schimbatorul "ochiometric"


Dupa ce regula se potriveste? bine, am inteles ca "ochiometric", dar cum? sa stea acolo unde apreciem ca trebuie sa stea odata introdusa in M.Arriere? sau altceva?

Merci anticipat pentru orice detalieri. Poze banuiesc eu ca nu ai altfel puneai deja cate ceva...
Deceneu Tracul
La cateva sute de km am dus-o in service. Intra greu in 1 si uneori imposibil in 2.
In plus cand mototul era cald scotea un zgomot INGROZITOOOOOOOOR din 3 in 2.

M-au chinuit asa 6 000 km. Imaginati-va cum e sa stai la semafor si sa nu intre 1 si sa ai coloana in spatele tau. Iar dupa ce pleci sa nu vrea sa intre in 2. Sau sa fii nevoit sa reduci viteza si sa nu vrea sa intre in 2. Nici nu vreau sa imi aduc aminte.

Mi-au spus ca nu au aprobare ( ? ) din partea Pitestiului sa intervina la cutie. A trebuit sa fac o reclamatie sa ma cheme in service. Diversi specialisti de la service si-au dat cu parerea: ba ca e una, ba ca e alta. In cele din urma au urcat masina pe rampa si au dat drumul la ulei intr-o galetuta, pentru a desface cutia. Surpriza ! Din cutie abia a curs ulei si " ala ca apa ".

Au reumplut cutia cu ulei, cam 3-4 l, insa prea tarziu, cutia era distrusa.

Pe la 8 000 si ceva s-au gandit sa schimbe cutia cu totul.
djvibecmc
Bine bine.. dar daca este ACEEASI cutie de pe supernova.... nu poti spune ca este etajata la fel sa zic asa.. ma refer la cursele cutiei... eu am avut supernova inainte de logan... si pot sa bag mana in foc ca nu au aceleasi curse...
DFA
QUOTE(djvibecmc @ 4 Jan 2006, 00:24)
Bine bine.. dar daca este ACEEASI cutie de pe supernova.... nu poti spune ca este etajata la fel sa zic asa..
*


Este de la sine înțeles că sunt reglate altfel, că doar mașina diferă, chiar dacă cutia este aceiași! Fiecare mașină cu necesitățile ei, iar cutia se adaptează la fiecare model în parte.
lungan
Astazi am fost in service si am facut schimbul de ulei. Ramasese stabilit sa-mi rezolve si cloncanitul de pe partea dreapta, insa n-am avut norocul asta. Dupa ce am dat cateva ture, mi-au urcat masina pe elevator, au facut schimbul de ulei, insa nici vorba sa descopere sursa zgomotului. Am mai dat o tura si de data asta nu mai auzeau nimic. smile.gif. Am schimbat mecanicul, dar am dat tot peste unul surd. smile.gif. Cica e zgomot normal de functionare. Se aud placutele de frana cad revin pe etrieri. Am vrut sa-l bag pe un drum pietruit, sa-i arat ca face ca dreacu, dar a zis sa opresc sa coboare, ca el nu merge pe drumuri de alea. Mi se pare penibil. Dupa ceva amenintari au gasit nu stiu ce rulment defect, dar care nu are legatura cu sursa zgomotului.
O sa trimit un mail la vocea clientului, sa aud si parerea celor de la Dacia. Daca primesc iar raspunsuri evazive si in bataie de joc o sa fac reclamatie la ANPC, in care o sa specific toate defectele de fabricatie pe care le are masina mea. Si sunt vreo cateva...
nik1965
O inceput sa cloncane subtil telescopul dreapta spate.... mad.gif
Mai am un pic si fac anul si voi merge sa schimb uleiul si pina atunci sper ca va scoate capul mai bine ...
djvibecmc
Multumesc pentru raspunsuri, scuze pentru intrebarile stresante... dar pe mine chiar ma enerva problema asta... oricum.. cred ca sunt multe persoane care impartasesc aceeasi idee ca a mea cum ca (,) cutia de viteze parca nu este adaptata loganului cum ar trebui... Numai bine...
klaus
Iaca si o poza cu imbinarea pe care am reglat-o.
Am tras inainte de reglaj niste dungi cu markerul albastru, ca sa vad cat se deplaseaza treaba.
Nu stiu daca se vede prea clar in poza dar s-a deplasat cu cca. 2 mm.
avathan
se poate sa nu fie ulei in cutie ?????????????
se poate verifica fara sa-l scot din cutie tongue.gif ?
ce tip de ulei e? cat costa ?
se pierde garantia daca umblu eu pe acolo?
radian
Cu o saptamana inainte de a implini un anisor, pe Loganelul meu l-au apucat asa niste frisoane si a inceput sa scartaie si pe dreapta si pe stanga, incat fuga cu el la nenii aia de la service.

Solutie: inlocuire pivoti (si dreapta si stanga). Urmeaza sa-i comande, ca nu aveau pe stoc si apoi sa ma anunte sa revin cu masina la service.

Deci la 43k km inlocuire pivoti pe ambele parti. Pe la 15k km am mai inlocuit odata pe cel de pe stanga.
fion98
in legatura cu eliminarea zgomotului provocat de cablu de antena,ma gandesc daca nu ar fi o solutie "imbracarea" acestui cablu cu cu un furtun din material izoprenic similar cu cel folosit la izolarea conductelor de aer conditionat. Am vazut ca in Bricostore se gasesc si cu diametre mai mici.

daca incearca cineva, poate postaeza rezultatul. O sa fac si eu operatie cum gasesc niste timp liber.
Codrin
Chiar daca s-ar gasi diametre asa mici, rezultatul nu cred ca ar fi foarte placut la vedere.
lau_swat
Eu am izolat tot bordul pe interior cu izopren si acum totul es SUPER OK. Si mie imi facea aceleasi probleme iainte, zgomote ascunse si din astea, cei din service au luat bordul jos odata, dar nu au facut nimic, pana la urma insa am rezolvat-o...
fion98
ma indoiesc ca il poti vedea, doar este pe interior.
G.R.
QUOTE(lungan @ 4 Jan 2006, 15:28)
Astazi am fost in service si am facut schimbul de ulei. Ramasese stabilit sa-mi rezolve si cloncanitul de pe partea dreapta, insa n-am avut norocul asta.
*



Acel zgomot îl aud de când am luat mașina. Am tot căutat sursa, dar degeaba, nu-i de găsit. Se aude doar când merg încet pe un drum acidentat. Dacă măresc viteza dispare, doar că mi-e milă de mașină. Am suspectat eșapamentul, dar dacă mișc țeava, nu se aude nimic. Cineva mi-a spus că ar putea fi din cauza bucșelor de cauciuc supradimensionate (f. late) de la capătul telescoapelor, care la trecerea peste gropi cu viteza mică ar putea cauza acel zgomot. Nu știu. La service orice spui, ei nu aud așa ceva. O fi și din cauza antifonării slabe.
lau_swat
QUOTE(fion98 @ 8 Jan 2006, 15:26)
ma indoiesc ca il poti vedea, doar este pe interior.
*


Pai am demontat tot bordul si asa l-am izolat, in principiu si mie antena imi facea probleme dar am zis sa fac treaba ca lumea daca tot l-am desfacut. La cablul de antena poti ajunge daca scoti casetofonul si blocul de butoane de sub el(plasticul gri).

BAFTA
M@tr|X|
Buna.
Cer ajutorul la cei ce se pricep cat de cat la Logan...De cateva saptamani imi zbarnaie capacul de la suportul de volan, m-am uitat eu pe acolo si am observat caii slabit in partea stanga spate.
M-am uitat sa vad ceva sistem de strangere da nu am gasit, ma poate ajuta cineva?

Multumesc.
IRONICK
Torx T20
M@tr|X|
QUOTE(IRONICK @ 10 Jan 2006, 09:51)
Torx T20
*



Adica ?!!?
DFA
QUOTE(M@tr|X| @ 10 Jan 2006, 10:43)
Buna.
Cer ajutorul la cei ce se pricep cat de cat la Logan...De cateva saptamani imi zbarnaie capacul de la suportul de volan, m-am uitat eu pe acolo si am observat caii slabit in partea stanga spate......
*


La asta te referi?
user posted image
Codrin
QUOTE(M@tr|X| @ 10 Jan 2006, 12:26)
Sa inteleg ca se strange cu suruburile de dedesupt?
*


Da.

cum e si aici la punctul 1a
M@tr|X|
Multumesc pt. ajutor, dar va rog sa imi explicati si mie ce e "torx T20" ?
juristul2000
QUOTE(G.R. @ 9 Jan 2006, 11:55)
Acel zgomot îl aud de când am luat mașina. Am tot căutat sursa, dar degeaba, nu-i de găsit. Se aude doar când merg încet pe un drum acidentat. Dacă măresc viteza dispare, doar că mi-e milă de mașină. Am suspectat eșapamentul, dar dacă mișc țeava, nu se aude nimic. Cineva mi-a spus că ar putea fi din cauza bucșelor de cauciuc supradimensionate (f. late) de la capătul telescoapelor, care la trecerea peste gropi cu viteza mică ar putea cauza acel zgomot. Nu știu. La service orice spui, ei nu aud așa ceva. O fi și din cauza antifonării slabe.
*


am si eu aceiasi problema si anume o bataie in dreapta spate cand merg incet pe denivelari inse eu suspectez telescopul spate.Poate ca nu e bine strans sau asa nbate el.Daca a aflat cineva cauza sa ne spune si noua.Multumesc
Codrin
@M@tr|X|: Un tip de surubelnita. Vezi aici. Se gasesc seturi in Metro&co
M@tr|X|
QUOTE(Codrin @ 10 Jan 2006, 12:48)
@M@tr|X|: Un tip de surubelnita. Vezi aici. Se gasesc seturi in Metro&co
*



Ahaaaaaaa, acuma stiu. Merci mult smile.gif
G.R.
QUOTE(juristul2000 @ 10 Jan 2006, 12:46)
am si eu aceiasi problema si anume o bataie in dreapta spate cand merg incet pe denivelari  inse eu suspectez telescopul spate.Poate ca nu e bine strans sau asa nbate el.Daca a aflat cineva cauza sa ne spune si noua.Multumesc
*



Eu zic că dacă stai pe dreapta și conduce altcineva, vei auzi acel zgomot din stg. Încearcă. Se aude de parcă ceva ar fi slăbit și ar bate în șasiu. Eu aș zice că se aud arcurile, amplitudinea mișcării suspensiei fiind mai mare la viteze mici. Ce ziceți?
aqua
vin si eu cu o intrebare,m-am uitat pe aici da' n-am vazut ceva asemanator, in bord cam in zona aeratorului de dezaburire laterala stanga(ala micutz),adica in partea cu volanul, se aude ca si cum ar fi vreo piesa de plastic cazuta pe acolo si zdrangane doar la denivelari,nu am nimic agatat care sa se loveasca in bord dar zgomotul e acelasi , stiti ceva? merci
modream
si la mine se aude acelasi zgomot de cand a venit frigul... banuiesc vreun cablu care bate in plasticele alea...
marksman
QUOTE(G.R. @ 9 Jan 2006, 12:55)
Se aude doar când merg încet pe un drum acidentat. Dacă măresc viteza dispare, doar că mi-e milă de mașină. Am suspectat eșapamentul, dar dacă mișc țeava, nu se aude nimic. Cineva mi-a spus că ar putea fi din cauza bucșelor de cauciuc supradimensionate (f. late) de la capătul telescoapelor, care la trecerea peste gropi cu viteza mică ar putea cauza acel zgomot. Nu știu. La service orice spui, ei nu aud așa ceva. O fi și din cauza antifonării slabe.
*



Si eu am avut acelasi zgomot, nu l-am identificat nici eu iar in service ce sa mai vorbim. Din fericire a disparut odata cu returnarea masinii la firma de care apartine biggrin.gif
ghc
QUOTE(aqua @ 12 Jan 2006, 08:06)
vin si eu cu o intrebare,m-am uitat pe aici da' n-am vazut ceva asemanator, in bord cam in zona aeratorului de dezaburire laterala stanga(ala micutz),adica in partea cu volanul, se aude ca si cum ar fi vreo piesa de plastic cazuta pe acolo si zdrangane doar la denivelari,nu am nimic agatat care sa se loveasca in bord dar zgomotul e acelasi , stiti ceva? merci
*


Verifica masca aia de plastic din exterior de la coltul parbrizului. Mai vezi prin subiectul asta, facea cineva (klaus?) referire la ea.

LE: Mesaj #1086
problema asemanatoare (WinderBlue)
aqua
merci, da , initial si eu am incercat sa vad daca problema nu e de la plasticul ala din exterior dar nu mi s-a parut ca r fi de acolo, plus ca probabil nu s-ar auzi atat de bine daca ar fi zgomotul din ext, pare foarte probabil ca zgomotul vine din interiorul bordului, cablul ala de antena ajunge si in partea dreapta in bord?
dragos1908
Mi s-a intamplat si mie sa-mi agate in treapta 1 (intra din 2 miscari....agata undeva la jumatatea cursei) si sa nu-mi intre in marche-arriere (parea ca intra dar masina se comporta ca si cum ar fi fost scoasa din viteze). Si mi-am dat seama ca eu eram de vina si nu cutia.
Cand cuplez treapta 1 duc intai schimbatorul spre treapta 2 (foarte putin...sa nu intelegeti ca ii dau a II-a si dupa aia cuplez treapta 1) si la fel pt marche-arriere, il duc foarte putin catre a V-a.
La mine am senzatia ca traiectoria schimbatorului stanga - dreapta cand masina e scoasa din viteze, nu este perpendiculara pe usi ci usor oblica. Odata ce m-am prins imi agata foarte putin in treapta I (cand ma grabesc si uit procedeul) iar inmarche-arriere mi-a intrat de fiecare data.
Incercati si voi ... poate fi acelasi motiv ca la mine.
Sper ca m-am facut inteles desi nu sunt un bun pedagog.
cicos
QUOTE(aqua @ 12 Jan 2006, 11:08)
merci, da , initial si eu am incercat sa vad daca problema nu e de la plasticul ala din exterior dar nu mi s-a parut ca r fi de acolo, plus ca probabil nu s-ar auzi atat de bine daca ar fi zgomotul din ext, pare foarte probabil ca zgomotul vine din interiorul bordului
*


Exact asa face si la mine, de 1 saptamana (coincidenta ? de cand s-a pus gerul ... )
Am apasat pe toate plasticele de acolo, din stanga, langa geam-ul lateral si parbriz, dar zgomotul persista.
Dar mai investigam ...
ovidiusoft
@aqua, aceeasi problema am avut-o o singura data, acum cateva zile. Parerea mea este ca am agatat plasticul exterior de la baza parbrizului cu lama de curatat parbrizul, inainte de a pleca de acasa, si i-am schimbat pozitia... Am oprit, m-am dat jos, i-am dat 2 pumni si n-a mai facut smile.gif Acum cine stie, poate si din cauza ca se mai incalzise in masina intre timp... Oricum, de atunci n-a mai scartait nimic.
yO_



Zgomote bizare in luneta:

De ieri seara incepand, au aparut scartaieli suspecte in spate la luneta, de fapt la orice denivelare sau frana se aude in mod enervant ca si cum luneta sta sa se crape, daca vreti zgomotul e asemanator cu cel de la geamgiu, cand doua geamuri de sticla se freaca din cand in cand unul de altul pe muchie. Azi la pranz cand s-a mai incalzit a disparut insa in seara asta a reaparut in forta, odata ce temperatura de afara a scazut sub zero. Desi am condus masina pana s-a incalzit binisor inauntru zgomotul tot nu a disparut. O fi de la gheata (incuietoarea de la portbagaj era bocna) insa nu prea imi vine sa cred ca face asa doar de la gheata!? Sursa zgomotului o estimez in partea inferioara a lunetei, la cei doi suporti negri de fixare din plastic, sau undeva intre geam si plasticul (sau cauciucul - ce o fi) din interior.

Cred ca mai stau cateva zile si ma duc cu ea in service daca face in continuare, dar parca ma vad ca acum o luna cand imi scartaia la rece levierul de la schimbator, dar cand am ajuns acolo mergea ca unsa, incat pentru a-i convinge pe mecanici ca intr-adevar asa facea a trebuit sa revin. Atunci cu un gram de vaselina s-a rezolvat, acuma habar nu am cu ce si cum.

Oricum, astea ar fi toate problemele de raportat dupa aproape un an de utilizare. Nu am schimbat nici o piesa. Sunt multumit de ea, desi in urma scumpirilor repetate din ultimile luni parerea me e ca incepe sa devina neatractiva.

yO_
Oops, vad ca treaba e ma serioasa decat credeam, dupa cum vad ca a patit-o tgmpupy ( AICI ) la care s-a fisurat luneta
lungan
QUOTE(G.R. @ 10 Jan 2006, 16:21)
Eu zic că dacă stai pe dreapta și conduce altcineva, vei auzi acel zgomot din stg. Încearcă. Se aude de parcă ceva ar fi slăbit și ar bate în șasiu. Eu aș zice că se aud arcurile, amplitudinea mișcării suspensiei fiind mai mare la viteze mici. Ce ziceți?
*



Nu e chiar asa, nu mi se pare ca se aude din stanga. Nu stiu ce are, aia din service cred ca stiu dar n-au chef sa-mi schimbe nimic. O tot trag ca e un zgomot normal. Am luat si loganu' lui taica-meu, ce-i drept n-are decat vreo 3500 km si nu se aude nimic. Dar chiar nimic.
M-am holbat si eu pe sub masina cu o cunostinta care e mecanic auto, am depistat mai multe lucruri aiurea, dar nu si sursa zgomotului. Tija care pleca de la schimbatorul de viteze mi se pare ca atinge si aia pe undeva, dar nu de acolo provine zgomotul.
Tacanitul de diesel la relanti cred ca s-ar putea rezolva cu o bucsa mai mare pusa pe cablul de ambreiaj, acolo unde se prinde de furca. Are una, dar e micuta vai mama ei, la mine mai ca s-a tocit. Ingenioasa si contragreutatea pusa pe cablul de ambreiaj, dar cred ca face ca furca sa se miste si de aici provine tacanitul.
Cand o sa se mai incalzeasca o sa ma duc iar la "mister mecanico" sa-mi spuna exact de unde vine zgomotul de pe dreapta. Mi-e jena sa-l pun sa-mi umble la masina pe frigurile astea, pt ca are un garaj neincalzit. smile.gif.Cica s-ar putea sa fie de pe la etrieri, dar nu se pronunta pana nu desface.
Pixiel
Salut.

Sunt posesorul unui Logan 1.4 varianta cea mai eftina cool.gif. Am cam 1500km si am observat ca pe la 2000 rpm incepe sa vibreze bordul. E normal ? E din vina mea ? Trebuie sa ma duc la service ? Ce spuneti ?

Mersi
-Scorpio-
e greu de apreciat ce intelegi tu prin vibreaza bordul, pana la un anumit punct e normal sa vibreze fiindca toata masina vibreaza din cauza motorului care are piese in miscare. cred ca cel mai bine ar fi sa te duci pana in service sa arunce baietii o privire, sa-ti zica daca-i ceva anormal la masina, sau "asa face toate".

P.S. parca exista un constructor de automobile de lux pe vremuri, care-si verifica masinile punand un pahar cu apa pe capota, care la relanti nu avea voie sa faca valuri. poate stiti voi despre care era vorba, ca io nu-mi mai aduc aminte. smile.gif
DFA
QUOTE(-Scorpio- @ 16 Jan 2006, 00:55)
........
P.S. parca exista un constructor de automobile de lux pe vremuri, care-si verifica masinile punand un pahar cu apa pe capota, care la relanti nu avea voie sa faca valuri. poate stiti voi despre care era vorba, ca io nu-mi mai aduc aminte. smile.gif
*


Din câte îmi amintesc eu era Bugatti...
aikido
Mda, suntem cu toti de acord ca intra greu in treapta 1-a (mi s-a intamplat si mie si nu am decat 450 de km cu ea), dar e normal pt o masina noua? E oarecum frustrant....
lau_swat
De ieri mi se aude ceva in volan, e super enervant, e un zgomot ca si cum ar suna a gol, pana acum nu a facut asa... Ce ziceti? Ce as putea face? (in afara de service, sunt niste panarame aia)
BIBANU78
salut din nou revin cu o problema am un logan 1.5 cdi si in momentul cind calc ambreiajul se aude un zgomot asemanator unui element care se ridica si coboara de pe o masa cam ca un bang sau asa ceva mentionez ca respectiva problema se aude doar cu motorul pornit sa fie ceva de la discul de ambreiaj sa de la cablu,
Smeagol
Pai s-ar putea sa fie de la canelurile directiei asistate ? (volanul este dotat cu un sistem de supape stil sertaras. Zgomotele pot veni de la inchiderea / deschiderea defectuasa a supapelor - lovitura de berbec in coloana de presiune)

De mers in service si verificat ...
lau_swat
QUOTE(Smeagol @ 16 Jan 2006, 13:29)
Pai s-ar putea sa fie de la canelurile directiei asistate ? (volanul este dotat cu un sistem de supape stil sertaras. Zgomotele pot veni de la inchiderea / deschiderea defectuasa a supapelor - lovitura de berbec in coloana de presiune)

De mers in service si verificat ...
*



Dar se aude in volan sub airbag, daca apas mai tare airbag-ul nu se mai aude, am incercat sa strang mai tare suruburile de la airbag dar nu am rezolvat nimic asa.

Intrebare: Unde gasesc cap torx suficient de mare pt a strange surubul volanului, e destul de mare...
hebron
QUOTE(lau_swat @ 16 Jan 2006, 13:45)
Dar se aude in volan sub airbag, daca apas mai tare airbag-ul nu se mai aude, am incercat sa strang mai tare suruburile de la airbag dar nu am rezolvat nimic asa.

Intrebare: Unde gasesc cap torx suficient de mare pt a strange surubul volanului, e destul de mare...
*




S-ar putea sa fie de la airbag.Problema asta e si la Clio, pe forum acolo s-a prezentat o solutie...sper sa-ti fie de folos.
lau_swat
QUOTE(hebron @ 16 Jan 2006, 14:11)
S-ar putea sa fie de la airbag.Problema asta e si la Clio, pe forum acolo s-a prezentat o solutie...sper sa-ti fie de folos.
*



Ce adresa are forumul reno?
ady77
http://forum.reno.ro/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.