Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
alex275
QUOTE(gibi_gi @ 1 Oct 2004, 19:03)
Si la mine face la fel. Daca stau pe loc face si la a 3-a si a 4-a putin.
Eu nu imi fac probleme cu chestia asta.
Ca o curiozitate: Daca bag 1-a, scot, apoi bag la loc 1-a (fara sa ridic piciorul de pe ambreaj) nu mai face a doua oara.Oricum daca ridic piciorul si incerc din nou face la fel.
*


Ma gandesc si eu ca a-I-a e pentru plecatul de pe loc. Si la mine daca n-o opresti, nu intra dintr-a-II-a intr-a-I-a. Dar nu-mi "agata" deloc.
marcodr
Si la mine agata uneori la introducerea in tr 1 la pornirea de pe loc. sad.gif
Intra in viteza dupa cateva incercari.........si nervi..........
Ce s-ar putea face? ca nu e prea placut mad.gif



Zetu
QUOTE(zarzavaturi @ 16 Apr 2005, 09:05)
La doua zile dupa ce am luat Loganu' (si i-am pus si alarma) am inceput sa aud niste vibratii undeva in/sub bord. M-am gandit ca cel care mi-a pus alarma nu a strans bine un surub sub bord si ca acel surub vibreaza. Am mers cu masina la dealer si le-am prezentat "vibratiile". Cand acceleram si luam brusc piciorul de pe acceleratie se auzeau vibratiile. Cand acceleram si luam lent piciorul de pe acceleratie nu se mai auzeau vibratiile. Un meserias imediat a rezolvat problema, a strans pedala de acceleratie (pt ca avea joc) si a pus niste vaselina si gata problema. Chiar daca acceleram si luam brusc sau lent piciorul de pe acceleratie, nu se mai auzeau vibratiile.
Problema e alta acum. Chiar daca vibratiile nu se mai aud cand accelerez si eliberez brusc pedala de acceleratie, atunci cand merg cu masina in viteza a 4-a/a 5-a, aceleasi vibratii apar si se mentin. Am fost la dealer si nu au reusit sa ma mai rezolve. 251.gif
Ma puteti ajuta cu vreun sfat. Pe unde draq sa-i mai pun vaselina ...
*




SI eu am vibratiile astea (de fapt sunt ca un tzacanit) la mine apar fix la 60 km/h sau ..cum zici tu cand accelerez si iau bursc picioru..nu am fost inca la service dar o sa ma duc (tu unde ai fost ?)
Sony
Cel mai bun lucru pe care il poti face e sa mergi in service! Logic, nu?
1.6
Salut!
Eu am condus sapt trecuta cam 500 km mai ales prin oras si am obs urmatoarele lucruri:
Doind sa "simt" cu adevarat diferenta dintre 1.6 (al meu) si 1.4(al prietenului meu) smile.gif (desi ca o mica paranteza se simte dar nu-i chiar mare... dry.gif )m-am dat la ea mai mult si anume chiar 5000 rpm in a 3-a dar o singura data,in rest schimbat cam pe la 4000.Am simtit miros de "incins"...am zis ca mi s-a parut....ce ma face sa cred ca nu mi se pare este faptul ca de vreo doua zile "agata" in 1-a,a2-a,...si supriza chiar a 3-a...insa fara un zgomot sesizabil ,doar ca se simte"la mana" si din cate imi amintesc nu facea asa,ceea ce ma face sa cred ca ar fi ceva din reglajul ambreiajului.
De asemenea parca nu mai trage ca la inceput...dar poate mi se pare.....am devenit cam paranoic dupa faza asta....
ps:are aprox 2800km
Sony
@1.6, se pare ca masina ta are cam multe probleme! Vad ca postezi pe mai multe topicuri probleme. Asa ca mergi tu cu ea in service daca intr-adevar asa este.
cicos
QUOTE(marcodr @ 6 May 2005, 13:55)
Si la mine agata uneori la introducerea in tr 1 la pornirea de pe loc.  sad.gif
Intra in viteza dupa cateva incercari.........si nervi..........
Ce s-ar putea face? ca nu e prea placut  mad.gif
*


La inceput si eu am crezut ca am nimerit o cutie de viteze mai proasta. Agata in treptele 1 si 2. Dar cred ca am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, acum se intampla mai rar sa simt acea agatare. Totusi, ma indoiesc de calitatea cutiilor. Cand se intampla sa-mi intre mai greu in viteza I, scot din viteza si bag iarasi. Rezultatul: a doua oara intra impecabil ! Cred ca e o problema cu alinierea pinioanelor. Si am incercat si la Logan-urile unor colegi. La unele se simte mai putin, la altele mai mult aceasta agatare. Dupa un timp, te obisnuiesti.
Oare a reusit cineva sa rezolve aceasta problema prin reglaje timonerie in service ?!
dragosmanea
Si eu aveam o problema....cand opream la stop auzeam f lab un Bang, infundat, de 2 sau 3 ori...Ce o fi? M-am prins singur...benzina din rezervor, la un anumit nivel scoate sunetul asta....chestia e probata
Sony
QUOTE(dragosmanea @ 20 May 2005, 12:26)
Si eu aveam o problema....cand opream la stop auzeam f lab un Bang, infundat, de 2 sau 3 ori...Ce o fi? M-am prins singur...benzina din rezervor, la un anumit nivel scoate sunetul asta....chestia e probata
*


Hahaha! Si eu am patit asta, dar la inceput am crezut ca sunt niste bagaje nefixate in portbagaj.
Dodone
Eu cred ca problema asta e specifica cutiilor de viteze RENAULT,mai exact din proiectarea sincronului dintre pinioanele de viteze tr.1-2,eventual reglajele de fabrica (strangere tren fix),ca altfel nu-mi explic cum unele "merg" bine din prima, iar altele doar dupa ceva rodaj.
joshx20
QUOTE(Andy-LGN @ 30 Sep 2004, 10:57)
Cand introduc in treptele 1 si 2 intampin unele HOPURI.
In treapta 1 doar intr-o anumita pozitie si doar cateodata intra lin fara sa agate de vreo 2 sau chiar 3 ori
Intrebarea mea este DACA VOUA VI SE INTAMPLA LA FEL
Cineva mi-a spus ca pana se mai rodeaza traiectoriile si isi formeaza directia catre pinioane:)
*



Dar cu marche arriere-u? are cineva probleme? cateodata mi se intample efectiv sa nu intre. o las la 0 si incerc din nou, cateodat merge a doua oara...cateodata a 3a oara, anyone? mai are problema asta?

De agatat a 1a si mie-mi agata, si zic unii dintre voi ca a 1a e pentru plecatu de pe loc...dar ...tre s-o turezi oleac la viteza mica ca sa mai aiba un pic de demaraj intr-a doua.
dariusboom
Asa credeam si eu la inceput ca mai agata in treptele inferioare, mai ales in treapta a doua. Acum dupa 4000 de kilometri nu-mi mai face nici un fel de probleme, nu agata in nici o treapta, ba mai mult intra in treapta a intaia chiar si din mers...s-a comportat excelent cel putin in ultimii 3000 km...
gsteph
ambele simptome si la mine, la inceput
in treapta 1 si 2 s-a mai lasat, am un pic peste 2000km, si intra destul de usor acum. evit sa cuplez 1 daca masina mai e in miscare (oricat de lenta) si atunci intra uns.
in marche-arriere se aude ca un "trosnet" daca nu duc suficient maneta spre exterior dreapta. suficient - adica apasat cu nadejde. desi mi-am format reflexul, tot mi se mai intampla.

chestia asta, la cuplatul in mers inapoi dispare? dupa x000 km?
Andy LGN
Am observat o treaba: daca in tr I o turez treptat si lent in a doua am ami multe sanse sa intre ca unsa fara sa agate. In schimb daca in tr I "bag piciorul" in ea cum se spune in a doua agata de nu va imaginati.

In tr I intra perfect cand masina e intr-o usoara deplasare (aproape ca imi trage schimbatorul singura cand introduc in viteza)

A modificat cineva ceva pe la timonerie ?
MAKRON
QUOTE(joshx20 @ 23 May 2005, 23:09)
Dar cu marche arriere-u? are cineva probleme? cateodata mi se intample efectiv sa nu intre. o las la 0 si incerc din nou, cateodat merge a doua oara...cateodata a 3a oara, anyone? mai are problema asta?
*


asa este !! si la mine la fel se comportă!!!!
pentru a intra, debreiez usor si simultan trag levierul in R
cicos
Un usor zgomot sesizez si eu de ceva timp - desi nu am decat 1400 km. In momentul in care bag in viteza V, indiferent de viteza , ca e sub-turata sau nu, se aude un "zbarnait" undeva in partea fata prin bord. Si culmea, cand accelerez se aude si zbarnaitul ala mai repede. Deci este influentat de accelerare ! Daca iau piciorul de pe acceleratie- sunetul dispare ! In treptele inferioare nu se aude acel sunet. Inclin sa cred ca este ceva prin bordul ala, pentru ca la un drum cu usoare denivelari se aude acelasi sunet parca, in partea fata chiar sub parbriz pe unde sunt fantele pentru dezaburire.
Sunetul este asemanator cu cel facut de avansul de pe berline cand e benzina proasta.
dany_el

.

Greu de spus. N-am mers decat o singura data cu 140 si nivelul de zgomot este acceptabil... S-ar putea ca intre 120 si 140 la tine sa intre ceva in rezonanta.
*

[/quote]
Multumesc pt atentia acordata.Asa m-am gandit si eu ca este vorba de rezonanta pentru ca motorul merge bine. blink.gif
muntean_dragos
Problema marsarierului e de la faptu ca nu exista sincron pe marsarier, deci trebe sa scoateti din 1 , dati drumu la ambreiaj, se opreste masina scoasa din viteza si cand s-a oprit atunci apasati din nou ambreiajul sa bagati in marsarier. Sigur va intra asa fara probleme. NU incercati sa bagati R atunci cand masina mai merge un pic in fata chiar daca are 1 Km/h o sa caraie. Cand masina merge in spate puteti baga 1 pt ca are sincron si intra .
BAB
QUOTE(mafiosso_LODAN @ 25 May 2005, 01:08)
... sau colbita (sau ph34r.gif cum se numetse chestia aia cu care ridici cricul) asta daca nu sunt prinse bine in locasurile lor.
*


Coarbă sau manivelă, etc. Dar roata de rezervă ai verificat-o?
milgn
QUOTE(oli_h @ 31 May 2005, 12:48)
Pe piatra cubica parca vibreaza ceva in bord in dreapta , parca se atinge metal pe metal sau plastic mai tare nu stiu prea bine. ma rog am citit mai sus ca se poate sa fie scutul.
*


cam pe acolo e safe-ul .sigur nu sunt ochelarii de soare? rolleyes.gif
SIGUR dupa 600 km nu are ce sa zangane!!
vezi ca zgomotele capcana pot veni de la:
-asezarea necorespunzatoare a centurii langa stalp(bate de acesta)
-caseta in rcs cand este scoasa face ca naiba
-si cel mai tare din parcare vezi ce plasticarii ai prin safe.unii forumisti si l-au capitonat sa nu zangane toate cele!! wink.gif
-mai poate scartai si scaunul(chiar de noua-se rezolva prin ungere) ,dar nu se incadreaza in descrierea ta.
pana la scut ,io zic ca mai e cale lunga!! smile.gif
Arhimede
faza e urmatoarea.......merg ce merg:)...apoi parchez masina.......ma dau jos din ea.....si se aude un zgomot,.. mad.gif ......asta s-a intamplat de 2 ori.......parca motor e pornit (un zgomot de genu asta..)....prima data...am intrat in casa si n-am obs......si mia zis mama biggrin.gif ..,,ai lasat motorul pornit?.....smile.gif....ma duc.....si..normal... motorul e oprit.....ma trec apele...deschid capota....nimic.....dar parca mai avea un motor care ,,suna,,..torcea.....intru ' din nou in masina..dau o chee pornesc motorul,,..il opresc......si nu mai toarce!!!!!!!!!!!!.............
faza 2.....cand sa cobor din masina.....se intampla la fel.........sad.gif.....din nou pornesc motorul...il opresc...zgomotul inceteaza........?!!!!!!!!!!//
m-am gandit mult..daca sa zpun?...mi se paare...f ciudat..FFFF ciudat,,,,,,
Sony
Ti se aude electroventilatorul! Se opreste singur!
ursul-alb
Poate ca glumesti, poate ca nu: nu motorul merge, ci doar ventilatorul... se opreste singur dupa ce considera el ca si-a facut treaba pentru care e pus acolo, recte scaderea temperaturii motorului...


Cate mai poti auzi...
Arhimede
ook....mersi......de-asta-l suspectam si eu...dar era un zgomot prea puternic...si n-am zis ca merge!...acum o sa fiu linishtit....dar..ma lnelinishtea....o ipostaza in care .....lasandu-mi masina...lnga o ..:)bordura...oamenii se bulbucau la motorul meu:)) ..sau poate nu-s toti k mama:))...........a! da!si nici k mine:)
Sony
Citeste cu atentie manualul masinii! Ti se spune acolo ca dupa oprirea motorului ventilatorul mai functioneaza.
Boss
Salut. La mine se aude un zgomot ciudat atunci cand vreau sa parchez masina, o bag in marsalier si trag de volan, zgomotot persista atata timp cat trag mai mult de volan, nu prea stiu sa-l descriu. De volan trag pe loc si nu accelerez masina. E normal sa faca asa ?
dany_el
Azi la meridian service am scapat de stresul zornaielilor din usi.Pur si simplu era vorba de un pardalnic arc de pix in usa dreapta si de suruburi slabe la macara pentru usa stanga.Bafta!
99AIM
[quote=f_ionik,23 Jun 2005, 21:51]
paull2002

Sunt nou pe forum si proaspat posesor de Preferance(nu si de permis),masina merge bine mai putin o serie de pocnituri la primele pedale de frana cat de masajul pedalei de acceleratie,a aerotermei .....
dany_el
Nu te ingrijora de acum ca ai tot timpul sa o faci mai incolo.Franele pocnesc pana se incalzesc placutele.masina se aseaza dupa 1000-1500 km parcursi in regim de rodaj(nu peste 120 km/h) si abia apoi poti spune daca merge bine sau nu.Rabdare si drum bun!!!
klaus
Nu m-am putut abtine sa nu va arat ... insonorizantul de pe contra-aripa de plastic de pe spate de la o skoda fabia. Este pur si simplu o "mocheta" lipita pe oala de plastic, ca sa nu zdrangane ca o conserva la impactul cu pietricelele aruncare de roata...
horsewhisperer27
da nu cade repejor de acolo, adica nu se desprinde?
e lipita sau cum?
musicall
QUOTE(horsewhisperer27 @ 27 Jun 2005, 02:22)
da nu cade repejor de acolo, adica nu se desprinde?
e lipita sau cum?
*



in mesajul lui klaus se specifica "Este pur si simplu o <<mocheta>> lipita pe oala de plastic"
lungan
Mie unul mi se pare reusita cutia de viteze. Peste tot am mici nemultumiri... Aici insa nu ma plang. Renault a facut treaba buna.
SorinXp
treapta I exista pentru a pleca de pe loc cu masina, daca nu intra in treapta inseamna ca undeva e o problema (calca bine ambreiajul stai o secunda si apoi baga in treapta I si nu mai agata." a agata" la voi ce inseamna?ganditi-va ca sub masina sunt tije de fier pana la cutie care sunt prinse cu suruburi... deci trebuie o forta catusi de cat de cat,acele tije trebuie sa mearga usor si sa nu aibe joc,de aici pot proveni unele pb de gen agatat.si un lucru important DACA CUTIA NU VREA, NU O FORTATI CA MAI MULT STRICATI.un prieten a fortat la supernova si nu a calcat cum trebuie ambreiajul(covorasul strans) si a indoit o tija care duce la cutie,dupa asta mergea in trepte ca draq,dar a facut-o.
in legatura cu schimbarea din treapta I la treapta a II a ... eu zic ca atunci cand schimbati stati un pic cu ea in punctul mort pt ca sa si faca treaba sincroanele(ca nu e cutie sport... am condus si am vazut ce fel sunt cutiile sport).in legatura cu masinile straine vw,fiat,ford... am condus cateva modele si SUNT LA FEL(dc nu sunt masini sport,acolo sunt alte cutii care permit schimbarea treptei f repede)
in legatura cu schimbarea din treapta aIIa in treapta I... eu zic sa faceti urm test: mergeti cu a 2 a(20-30km/h) apoi calcati ambreiajul si stati cu ambreiajul calcat si cu schimbatorul in treapta I(la intrare,fara sa fortati sa intre) si veti vedea ca atunci cand viteza masini va fi sub 10-15km/h va intra f usor(o sa plece singura din mana).
NU FORTATI CUTIA ( INTRUCTORUL AUTO MI-A ZIS SA MA COMPORT CU MASINA ASA CUM MA COMPORT CU O FEMEIE SI ARE DREPTATE ).dc o fortzezi te lasa cand iti e lumea mai draga tongue.gif
CAND SCHIMBATI TREAPTA LASATI-O UN PIC SI IN PUNCTUL MORT(SINCROANELE ISI FAC TREABA) blink.gif

eu cred ca si la mercedes,BMW,Bentley... gasim - si + . tot gasim ceva care sa nu ne convina ca dupa cate vad fiecare gaseste cate ceva...ganditiva ca masina e construita pt tot felul de oamenii(scunzi,inalti,mai plinutzi,mai slabutzi,mai calmi,mai energici...) - ca sa i impaca pe toti se face ceva mediu(asta a facut renault ,cu bani putini, cu proiectul dacia logan)

[SorinXp a fost avertizat sa editeze mesajul si sa nu mai utilizzeze limbaj mirc!]
e.so!id
am observat si eu treaba cu agatzatu si va zic ca, merita incercat sa va schimbati stilu de condus. Astfel, treapta a 2-a, o schimbati "imdiat dupa prima, adica, folositi 1-a pentru a pune masina in miscare, si treapta a 2-a, ca sa o accelerati. Deci, dak masina nu apuca sa prinda viteza intr-a 1-a, intra foarte fin in treapta a doua. excl.gif (am logan 1.6, ~~5000km)
vivipc
nu ai ce sa-i faci ptr ca am fost la service unde mi-au spus ca-i normal si chiar am facut testul cu un alt lgn.
Andy LGN
Va rog sa incercati o metoda de schimbare a vitezelor care la mine uneori da rezultate fara agatat, repet UNEORI.

Pornit in tr I , accelerat lent, foarte putin pana pe la 2000 rpm, calcat ambreiaj, scos din tr I si introdus in tr a-II-a printr-o trecere prin punctul mort dupa care introducerea se realizeaza ducand schimbatorul maxim stanga si apoi tr II.

Astfel nu mai agata in 60% din cazuri insa in tr a-II-a motorul e putin cam subturat.
Ce ziceti merita ?

Pana la un moment dat din tr I ma duceam direct in a doua si cam agata.

Agatatul din tr I se pare ca nu se rezolva si nu merita deschisa cutia de viteze care din fabrica are o solutie de lipire foarte buna care nu mai poate fi aplicata in eventualitatea deschiderii. Deh astia de la service nu au asa ceva.
Alta chestie cand scoteam din tr II si introduceam in tr III cu trecere prin punctul mort simteam un soc mic atunci cand ridicam picorul de pe ambreiaj si cuplam in tr respectiva de parca as fi dat drumul prea brusc la ambreiaj. Problema s-a rezolvat de cant ma duc direct din a II-a in a-III-a.
Salutare
adisan
La 85% din LGN se intilneste aceeasi problema cu "agatatul" in treapta I de viteza.Am vorbit si cu cei de la service si au spus ca asa e pina isi da ea drumul, adica pina pe la 3000 km.
Desi daca faci "exrecitii" pe loc de mai multe ori vei observa ca nu va mai "agata". wink.gif asa de des.- raspunsul celor de la service.



1.6
Iata ca masina mea are acum 3800km, si la mine inca agata si in a 3-a...Domnilor..va rog sa-mi spuneti daca e la fel si la dvs.,adica senzatia ("la mana")ca levierul trece prin doua trepte pana sa ajunga la capatul cursei.Nu opune o rezistenta mare dar totusi...Si am obs. si eu ca daca schimbi din I in II-a la o viteza mica,imediat dupa ce ai pus masina in miscare, nu agata deloc.
lungan
QUOTE(muntean_dragos @ 11 Jun 2005, 11:59)
Problema marsarierului e de la faptu ca nu exista sincron pe marsarier, deci trebe sa scoateti din 1 , dati drumu la ambreiaj, se opreste masina scoasa din viteza si cand s-a oprit atunci apasati din nou ambreiajul sa bagati in marsarier. Sigur va intra asa fara probleme. NU incercati sa bagati R atunci cand masina mai merge un pic in fata chiar daca are 1 Km/h o sa caraie. Cand masina merge in spate puteti baga 1 pt ca are sincron si intra .
*




Complet de acord. De fapt asta e singura problema a cutiilor de pe LGN. Cel putin la mine asa e. Daca te grabesti atunci cand faci manevre pote sa caraie putin, exact ce scrie Dragos mai sus. Asta doar in marsarier, pentru ca nu are sincron. In celelalte trepte intra fara probleme, nu agata, nu caraie, nu maraie... smile.gif. As vrea si eu sa testez un LGN cu probleme. Chiar sunt curios sa vad cum e agatatul asta.
Daca se intample sa agate pe la unele eu zic sa mergeti in service ca se rezolva. Problema nu e cutia, ci ambreiajul.
f_ionik
cata_avr,
Zgomotele si vibratiile (si scartaieli de tot felul) gasesti la Diverse.
Acolo poti sa afli mai multe despre cauza si remedieri.

Este interesant cum moderatorii au reusit sa faca sa dispara problemele tehnice si sa le tranforme in probleme diverse. Observ ca pe aici cam bate vantul ...
Bobbi
Nu am mai avut timp sa citesc tot ce s-a scris pana acum, dar aceeasi problema si la mine, la I-a intampin un mic obstacol, foarte slab, dar daca scot din viteza si introduc din nou merge fara nici o problema.
La dealer mi s-a spus ca asa face deoarece nu are rodajul facut, poate cineva sa-mi confirme daca a disprut aceasta problema dupa rodaj? Sau e cazul sa ma duc la service?
Andy LGN
NU a disparut dupa rodaj si nici NU e nevoie sa mergi in service cu ea. Vezi penultimul meu post pt a-ti da seama de ce nu merita sa mergi.
Nici din ambreiaj nu e.
Salutare
99AIM
QUOTE(Andy LGN @ 6 Jul 2005, 13:21)
NU a disparut dupa rodaj si nici NU e nevoie sa mergi in service cu ea. Vezi penultimul meu post pt a-ti da seama de ce nu merita sa mergi.
Nici din ambreiaj nu e.
Salutare
*


Salut,chestia cu ambreiajul slab e vinovata de intratul in 2 parti in a Ia si a IIa
Un prieten a mai strans el putin ambreiajul renuntand la sigiliile de pe suruburile ce regleaza cablul si acum intra super usor chiar si in mers fff usor a Ia ceea ce la el nu suporta.Cred ca o sa renunt si eu la sigilii si-l mai strang putin,asta e ...
andreic
Salut jorj. Asta mi-a explicat si mie reprezentantul Dacia astazi in urma reclamatiei mele referitor la acest zgomot facuta la VC, cu mentiunea ca mi-a spus ca si Megane are aceeasi problema dar nu asa de evidenta din cauza antifonarii mai bune a peretelui antifoc.
Off topic nu cred ca e cazul sa ne apucam sa schimbam ceva ca sigur nu se va mai potrivi ca inainte. Spuna asta ca tocmai am intrat in categoria celor carora li s-a spart masina si in urma inlocuirii geamului lateral dreapta acesta nu mai coboara de tot ci ramane in afara cca. 1 cm. Am schimbat la acelasi service 4 geamuri diferite si problema persista toate cu sigla Dacia pe ele. Din punctul meu de vedere da Doamne sa nu trebuiasca sa inlocuiti ceva ca cine stie ce obtineti.
avathan
Ok so sa descriu direct problema ...atunci cand rulez ~40-50 km la ora se aude ca un scartait ciudat cred la rotile din fata...sa fie de la cauciucuri sau de la placutele de frana ? ar trebui sa ignor ? sau sa ma duc la service?
f_ionik
post-336-1110552475.gif
La putinul timp pe care l-am pierdut pe site-ul vostru, am constatat ca denumirea unanim acceptata pentru mecanicul din service este "maimuta".

Cand am spus "Maimuta are scuza <<Asa face toate>>", m-am referit la mecanic si nu la klaus. Daca esti mecanic de service, imi pare rau; n-am stiut tongue.gif

Din aceasta cauza am si continuat: "dar sa ne spuna cine nu-i maimuta ce anume produce zgomotul respectiv si din ce cauza", adica i-am rugat pe cei care stiu mai multe decat o maimuta sa justifice explicatia.

[editat de AL... am pastrat doar explicatia, considerand ca restul nu isi avea locul aici]
Andy LGN
Mi-a spus mecanicul ca ambreiajul la a mea prinde exact unde trebuie si ca in eventualitatea in care l-ar mai strange, ar face presiune nu stiu unde (parca in disc si ca il crapa - nu ma injurati ca nu ma prea pricep). Dar sigur era despre presiune in nu stiu ce.
Salutare

Hai sa va mai spun o chestie la care astept pareri.

Am condus ieri un Logan Pref 1.6 (ca al meu) si am constatat urmatoarele:
1. NU agata asa de tare ca la mine
2. Ambreiajul prinde cam la 3 sferturi in partea superioara de la ridicarea piciorului (deci foarte sus decat la Loganul meu care prinde in primul sfert)
3. Motor mai silentios dar asta poate pt ca masina avea doar 1000 km

Ideea e urmatoarea: asa cum am scris in postul anterior, mecanicul la care am fost mi-a spus ca ambreiajul la mine prinde acolo unde trebuie si daca il modifica face presiune in disc si il crapa.
La masina prietenului meu despre care tocmai am scris cutia nu agata (probabil) datorita faptului ca ambreiajul prinde foarte sus.
L-am sfatuit sa mearga la service sa vada ce si cum si sa nu se treazeasca cu vreo crapatura in disc.
unsure.gif
ursamajor
Am citit din scoarță-n scoarță topicul ăsta și am ajuns la concluzia că e un topic al maniacilor, fără supărare. Să scrii, de exemplu, că scîrțîie centura de siguranță și să nu cauți să înlături problema decît apelînd la un mecanic... e lene amestecată cu indiferență.
A, și încă ceva... dacă se aud diverse zgomote aproape insesizabile, dar deranjante (cum mai scriu unii) înseamnă că Loganul e destul de silențios.. logic, nu? wink.gif
Conduceți mașina și destindeți-vă căci altfel vă îmbolnăviți de nervi. 04.gif
Topicul, oricum, deși lung e printre cele mai slabe calitativ de pe forum: n-are nici sare, nici piper. Ăla cu consumul, de pildă, era haios... ăsta e searbăd total.
axel
QUOTE(rasatus @ 15 Oct 2004, 11:34)
de ieri m-am ales si eu cu un zgomot in spate stanga (portbagaj, roata, nu stiu); nu-l aud decat daca am geamurile inchise si casetofonul oprit, dar e evident; sunetul seamana cu niste batai scurte succesive si seamana cumva cu sunetul produs de un copac care se indoaie sub propria greutate (dar muuult mai incet),  sau cu un arc care se intinde si loveste ceva. apare doar cand pun frana pana la oprire sau cand plec de pe loc (probabil doar atunci zgomotul in habitaclu e redus si d-aia il aud);

aveti idee ce se intampla? m-am gandit la placutele de frana (sau ferodouri, ce-or fi), dar zgomotul nu e caracteristic si oricat am incercat sa apas masina in zonele respective, sa o imping usor de pe loc, sau sa apas pedala de frana cu masina oprita, n-am mai auzit nimic.
*


mai mult ca sigur sunt sabotii de pe spate.nu sunt stricati.asa fac ei.trage frana de mana putin 3-4 dinti si apasa-te pe masina .vezi daca face la fel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.