Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomote si scartaieli Logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
vead
QUOTE(Andy LGN @ 25 Oct 2005, 13:50)
Asta incerc sa aflu si eu (vezi posturile anterioare) smile.gif. eu ma speriasem gandindu-ma ca o fi vreun amortizor. Daca e cablul de la frana de mana m-am mai linistit. Eu aud acest cloncanit tot la viteze mici fara sa fie nevoie ssa stau pe bancheta din spate. sad.gif

O rugaminte : poti explica unde se afla exact acea zona de contact dintre cablul de la frana de mana si punte ? Poze ceva ?
*


Nu prea am posibilitatea sa pozez....
Locul unde atinge cablul se vede daca ai masina ridicata pe chestia aia de la service si ca localizare mai exacta > pe partea interoara a rotii aproape de intrarea cablului in tambur , are un manson pe cablul de frina ,care arata ca o izolatie suplimentara de cauciuc.....exact acea zona unflata a cablului atinge intr-un ranforsaj de tala de pe puntea din spate.
Cauta mansoanele de cauciuc din dreptul fiecarei roti si atunci o sa iti dai seama.

danbogdan
QUOTE(vead @ 25 Oct 2005, 11:18)
De ceva vreme sint obsedat de niste zornaituri care au aparut in spate in zona stilpilor si sub mocheta pe care sin prinse boxele .
Mentionez faptul ca am apasat tetierele la maxim jos si acum nu mai scot nici un sunet, pe linga asta am scos si mastile de la difuzoare si tot zornaie.
Am inpresia ca este de sub mocheta de la boxe sau din stilpi .
A mai patit cineva ceva asemanator?
Pe linga asta pe denivelari mai ales la viteza mica puntea din spate scoate niste zgomote ciudate ca niste usoare cloncanituri, la service nu am gasit decit ca in zona rotilor din spate , cablul de frina de mina ajunge in punte....am vazut ca este luata si vopseaua acolo de cit a frecat si culmea , in aceesai zona cablul mai are si un manson...dar care se pare ca nu atenueaza aceste zgomote.
La voi nu se aude nimic in spate sau nu ati avut curiozitatea sa stati si pe bancheta?
*


La mine in spate se aude ceva ca un scartait, tot in zona boxelor din spate. Am desfacut mocheta, boxele etc si am bagat ceva burete acolo, dar pot sa spun ca nu s-a rezolvat problema. Acum cred ca ar fi de la stopul central care vibreaza la mersul pe drumuri un pic mai denivelate. M-ar interesa si pe mine rezolvarea la problema asta.

PS Eu as mai suspecta eventualul cablu care vine la deschiderea electrica a portbagajului (daca ti-ai montat asa ceva) pe care cei de la service nu s-au obosit sa-l puna in vreo camasa de plastic/cauciuc si care cred ca loveste in tabla de la hayon.
danbogdan
QUOTE(Codrin @ 25 Oct 2005, 13:48)
E slabita macaraua. La service daca nu vrei sa-ti bagi manuta  smile.gif
*


Cred ca se referea la boxele din spate. Nu inteleg care macara blink.gif

P.S. Si eu am zgomotul asta si ceva burete sub mocheta nu a rezolvat problema.
Codrin
QUOTE(danbogdan @ 26 Oct 2005, 08:54)
Cred ca se referea la boxele din spate. Nu inteleg care macara blink.gif

P.S. Si eu am zgomotul asta si ceva burete sub mocheta nu a rezolvat problema.
*


Ma refeream la sistemul de prindere al geamurilor fata.

Cablul de la deshiderea portbagajului nu-l cred in stare de un asemenea scartait, oricat de prost l-au tras la montaj.
avathan
un nou zgomot cand virez stanga se aude un pacanit ca si cum s-ar misca un lichid
(nu virez maxim)
1.am scos tot ce era in torpedo &portbagaj
2.rezervorul de benzina e aproape gol si pana acum se auzea DOAR cand era plin
3.am golit rezervoul de la stergatoare
4.face destul de naspa nu se simte nimic in podea deci nu cred ca e planetara
5.cert e ca face doar cand virez stanga fie si cateva grade si nu intotdeauna
am scapat ceva din vedere sau e cazul sa plec la service sad.gif?

frontEND
eu am o problema mare cu plasticul de pe stalpul din spate, vibreaza...
acum mai a apartut o sursa ingrozitoare de zbomot... scaunul soferului sad.gif scartie ingrozitor. Daca aveti idee cum se rezolva va rog postati-o!
avathan
QUOTE(frontEND @ 26 Oct 2005, 19:09)
eu am o problema mare cu plasticul de pe stalpul din spate, vibreaza...
acum mai a apartut o sursa ingrozitoare de zbomot... scaunul soferului  sad.gif  scartie ingrozitor. Daca aveti idee cum se rezolva va rog  postati-o!
*


la mine scartaitul asta era pt. ca freca scaunde tija centurii sau tija centurii de plasticul de pe mijloc...asa ca tin acolo BURETELE cu silicon pe care il folosesc sa dau pe bord...
klaus
Da sa bagi niste velur/mocheta (cate o bucatica mica) intre suportul centurii si zonele de frecare ai incercat? Ca nu mai e nevoie de spray-at dupa aceea
frontEND
sper sa aveti dreptate baieti... aveam impresia ca se aude de undeva din interiorul scaunului...
acum ma duc sa indes niste carpe....
Johnnyboy
Mai baieti, va cer un mic sfat ca pentru prima postare: Am un Logan Ambition cu vreo 1600km pe bord. Pana in 1200 l-am tinut in rodaj si nu am sarit de 2500 rotatii pe minut. Acum am inceput sa il mai calc pe coada si am observat ca peste 2500 de rotatii apar niste vibratii ciudate (care se mentin pana la 4500 de rotatii) si zgomotul motorului creste in intensitate. Vibratiile se simt in maneta de viteze cu toate ca pana in 2500 merge ca uns.... La voi e la fel sau trebuie sa mai astept sa se aseze motorul?
Codrin
Sa inteleg ca dispar si la tine dupa 4500 ca si la mine? smile.gif

Nu ti se pare normal sa faca si motorul mai mult zgomot daca e turat? E normal.
anditza
QUOTE(klaus @ 26 Oct 2005, 21:51)
Da sa bagi niste velur/mocheta (cate o bucatica mica) intre suportul centurii si zonele de frecare ai incercat? Ca nu mai e nevoie de spray-at dupa aceea
*




Am si eu scirtiitul acesta la centura sofer, la prinderea in suport. Pana acum rezolvarea a fost indesarea unor carpe, dar nu aceasta este solutia. Am fost la service si mi s-a comandat o piesa la uzina, ce va fi inlocuita. Se pare ca acesta a sosit si sunt programat la service saptamana viitoare.
klaus
Si cam in ce consta aceasta piese da uzina?
IRONICK
A aparut si la mine zgomotul ambreiajului. 022.gif
Este prima si ultima oara cand imi cumpar DACIA.
bassfreak
Stie cineva sa imi raspunda si mie ? va rog.. consider ca e ceva simplu de dedus pt cineva cu experienta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17061618
andreic
Am identificat sursa zgomotului din bord. Este vorba de mufa computerului din torpedou. Am pus niste power tape in jurul ei si zgomotul pare ca a disparut deocamdata.
Johnnyboy
Codrin, e normal sa se auda mai tare dar are un comportament cam ciudat dupa ce trec de 2500 si sincer sa fiu inca nu am sarit cu ea de 4500 de rotatii ca sa stiu daca dispare ...La tine asa se intampla? Chiar m-ai facut curios dar trebuie sa prind un drum afara din oras ca sa evit o eventuala amenda 04.gif Si mai am o mica chestie..am vaga impresie ca imi cam agata cand bag a doua, cu toate ca ambreiajul este pana in podea...faza nasoala e ca nu se intampla mereu: o fi o problema de turatie? Eu de obicei schimb treapta de viteza intre 2000÷2700.
Codrin
Zgomotul l-am verificat si cu klaus si am vazut ca e cel mai deranjant intre 3000 si 4000 de ture. Cat despre agatat e discutabil, mie de exemplu imi merge mai bine marsarierul decat lui. Sper ca nu vorbim de schimbat sportiv. Sub 2500 mi se pare o idee subturata. In jur de 3000 parca merge mai frumos, nu 'tragi' de ea.

rectific, de la 3000 in sus 04.gif
gogule
Salut

Am un Logan Ambiance(luat acum 4 zile). Dupa primii 50 km am avut probleme cu pedala de ambreiaj (dupa ce ridicam piciorul de pe ea se auzea un zgomot ca si cand s-ar fi intins un arc - nu mi s-a zis care a fost problema. cica secret). Dupa 100 km mi-am dat seama ca merg cu stopurile de la frana aprinse chiar daca nu apas pedala de frana (am rezolvat problema asta azi - mi-au spus ca au schimbat contactul de langa pedala care ar fi fost blocat). Daca nu as fi mers cu masina seara, nu mi-as fi dat seama de problema asta. Poate asa mi-a mers din prima zi wacko.gif

In seara asta, dupa 180 km m-am trezit cu un sunet straniu in bord. Cred ca se aude din zona turometrului si doar atunci cand incerc sa pornesc de pe loc(fata sau spate) . In trepte superioare de viteza nu mai aud zgomotul. Daca turez in gol face zgomotul cam intre 1000 si 2000 rpm.
Are cineva vreo idee??! wacko.gif De service m-am saturat In 2 zile din 4 am fost la ei.

Multumesc anticipat pentru raspus.

Ca offtopic:
Sunt super stresat cand merg cu Loganul. Ma gandesc doar la zgomotele pe care le face. Daca stiam ca asta inseamna sa ai logan si ca fazele cu "asa face toate" chiar sunt reale(asa mi s-a raspuns cand am intrebat de ce nu se aprind stopurile de frana cand ating doar putin pedala de frana - am gasit prin topicuri o modalitate de a remedia aceasta problema ), cred ca nu as mai fi optat petru aceasta masina. Motorul merge bine. Sunt curios ce sunete mai apar sau ce se mai strica dupa inca 50 km. Credeam ca luand o masina noua voi scapa de vizite dese la service. M-am inselat. Sunt destul de dezamagit.


sLogan: "It's not a bug, it's a feature"
gogule
Cum m-am trezit am luat iar masina la o plimbarica si am ajuns la concluzia ca zgomotul se aude atunci cand turatia creste/scade brusc(cand pornesc motorul creste pana la 2000 rpm iar apoi revine pe la 800 rpm, cand schimb viteza - cand apas ambreiajul turatia scade iar dupa ce schimb viteza creste(tot brusc), etc). Daca turatia creste sau scade incet nu se mai aude zgomotul. E posibil ca zgomotul sa se auda de la inceput?!
Daca nu as fi mers singur cu masina si nu ar fi fost liniste nu mi-as fi dat seama.
Cand merg pe drumuri naspa se mai aude si un zgomot in spate. Poate e de la luneta,.... sad.gif
Daca merg pe un drum bun, nu mai aud zgomote stranii.
instructor
Sunt super stresat cand merg cu Loganul. Ma gandesc doar la zgomotele pe care le face. Daca stiam ca asta inseamna sa ai logan si ca fazele cu "asa face toate" chiar sunt reale(asa mi s-a raspuns cand am intrebat de ce nu se aprind stopurile de frana cand ating doar putin pedala de frana - am gasit prin topicuri o modalitate de a remedia aceasta problema ), cred ca nu as mai fi optat petru aceasta masina. Motorul merge bine. Sunt curios ce sunete mai apar sau ce se mai strica dupa inca 50 km. Credeam ca luand o masina noua voi scapa de vizite dese la service. M-am inselat. Sunt destul de dezamagit.
se spune ca de ce te temi - nu scapi. incearca sa depasesti starea de stres in care te afli. imi pare rau ca ai avut ceva necazuri cu masina, dar bucura-te ca nu au fost mai grave( ma gandesc la cei cu vopseaua exfoliata). treaba cu "asa face toate" nu este adevarata. la mine nu face! - si chiar daca ar fi facut, eu pt atata lucru nu ma duceam la service- rezolvam eu. problema ca scartaie pe la plastice, usi, sub bord etc o au si celelalte masini mult mai scumpe ca ale noastre- poti vedea pe forumurile lor. dupa un timp te vei obisnui cu masina si-ti va place sa vezi ca motorul merge bine, nu maninca benzina peste consumul din carte, ba chiar daca vei merge frumos va scadea, te vei obisnui cu dimensiunile ei exterioare, ca cele interioare nu cred sa deranjeze pe cineva. s-o stapanesti sanatos, fara vizite la service si-n urmatoarele posturi sa ne spui ce imbunatatiri ai facut.
Johnnyboy
Da Codrin, vorbeam de schimbat sportiv cand ziceam ca imi agata in a doua...Cat despre masina mie mi se pare cam turata peste 3000 in oras. Afara mai cred dar nu am ce face in oras cu turatia aia. Cutia merge foarte frumos (chiar si in marsarier), nu mi se pare ca trag de ea, chiar intra aproape singura in viteze. In rest sunt foarte multumit deocamdata. Sunt foarte curios cum se comporta iarna pe zapada si polei cu ABS-ul si se pare ca nu mai trebuie sa astept prea mult. Merci mult de sfaturi!
vead
Ieri am mai descoperit o sursa de zgomot > este vorba de centurile de spate, mai bine zis chestia care aduna centurile si este montata pe placa de boxe , sub mocheta .
Atunci cind mergi pe piatra cubica are un zornait ciudat , mai ales cea de la centura din mijloc....
Nu am reusit sa ii fac nimic inca, doar am localizat zgomotul, deoarece trebuia sa dau mocheta jos si cred ca si spatarul si nu am avut timp.
Zgomotul seamana cu zbirniitul tetierelor spate, problema rezolvata prin apasarea tetierelor pina la pozitia maxim jos, mai bine zis pina este lipita tetiera de spatar.
Zgomotul se aude si daca lovesti cu palma sau pumnul in plansa pe care sint montate boxele.
A mai patit cineva ceva asemanator.....o eventuala rezolvare?
osa
Stiu ca aceasta problema s-a mai discutat, dar pur si simplu nu am mai gasit topicul. in cazul in care mai exista, rog moderatorii sa stearga postul si sa imi accepte scuzele de rigoare. Mersi.
Oricum pe scurt despre problema mea: am un preferance 1.4, am 3700km la bord. in ultima vreme am sesizat ca atunci cand bag in viteza a doua dintr-antaia, simt cum opune ceva rezistenta. e ca si cum ai incerca sa schimbi din a treia in a 2-a la o turatie necorespunzatoare, dar nu e cazul. In a doua se simte cel mai rau, dar simt din antaia si pana intr-a cincea.
Cand stau cu masina, in relanti, si incerc miscarile de introducere in viteza, merge perfect. ca si cum ai taia cu cutitul in unt. nu imi vine sa cred. iar cand pornesc de pe loc, incepe distractia: putin cand bag in viteza 1, apoi sub orice critica cand bag a 2-a, in a treia mai slabut si tot asa.
Daca aveti ceva idei, sugestii sau comentarii va rog sa le faceti.

Mersi in avans.
gogule
Azi nu am mai auzit sunetul din bord dar am auzit cum zdrangane putin parbrizul. Si am mers doar 2 km... radmasa.gif
Trebuie sa-mi pun neaparat vreun cd/mp3-player. Cred ca asta e cea mai buna solutie. Daca am Ambiance... wacko.gif
IRONICK
QUOTE(gogule @ 1 Nov 2005, 21:13)
am auzit cum zdrangane putin parbrizul
*
Haaa ? Cum ti-ai dat seama ca este de la parbriz ?
13nov
Si eu am oarecum aceeasi problema, cred totusi ca nu e reglat corect ambreiajul. Cand o sa ma duc sa-mi iau cartea de identitate o sa le spun alora de la service sa vada ce are.
tibiraca
Sint posesorul unui Logan de 1.4 MPI varianta Preference si as vrea sa ma ajute cineva cu un raspuns.

Am parcurs pana acum 3500 KM iar de vreo 1000 km a aparut un zgomot foarte puternic. Motorul la relati "toarce" ca un diesel dar numai cand este foarte cald (probabil dureaza pana se incalzeste si cutia ). In momentul in care calc ambreiajul zgomotul dispare. Am fost cu masina in Service iar "mesterii" de acolo mi-au spus ca este normal si nu am de ce sa imi fac griji.

Culmea e ca am mai circulat si cu alte Loganuri dar nu au aceasta problema.
tibiraca
QUOTE(lgn1.4 @ 16 Oct 2004, 22:04)
am un logan laureate 1.4 mpi, 1300 km la bord, si deja incepe sa ma enerveze
la inceput mi s-a parut ca zgomotul la relanti e prea mare - am trimis un mail la VC si m-au trimis service; aia au zis ca e normal(la inceput); oricum parca e un diesel  mad.gif 
apoi spatarul scaunului din dreapta vibreaza - cand nu e nimeni pe el; am fost la service da' al dracu' scaun nu mai vibra. dupa ce am plecat de acolo si-a revenit asa ca trebuie sa merg iar; unde mai pui ca daca sta cineva pe el nu mai vibreaza da' scartaie... mad.gif
apoi, dupa ce "am luat" o groapa in roata, una singura in 1300 km, a inceput sa loveasca paleta de la aerul conditionat (pornit sau nepornit) in ceva si ma scoate din minti; si se aude si mai tare daca dau pe recirculare aer interior. sunt curios ce o sa-mi spuna aia  mad.gif
si mi-e groaza daca trebuie sa-si bage mana in ea  mad.gif
mai are cineva experiente de-astea nasoale?
e vorba oare de calitatea renault sau despre celebrii profesionisti romani buni la toate?
ca nici nu pot sa ma bucur de partile ei bune...    sad.gif
*




Aceeasi problema o am si eu cu motorul "diesel". Ai rezolvat problema in vreun fel sau merge la fel in continuare?
Codrin
Pune manuta si citeste tot topic-ul sau da un search in el dupa 'ambreiaj'.
fizzo
mai nene! voua nu va e clar???? asa fac toate, au un rontait simpatic care dispare din moment ce calci ambreiajul. Deci nu va mai stresati, nu este stricat nimic!
Of Doamne......
mie imi zornaia ceva prin usa....asa ca m-am apucat sa desfac plansa aia de plastic, crezand ca s-a slabit un surub la boxa. De unde! Toate erau beton stranse.
Zgomotul provenea de la un surubel cazut nu stiu cum in buzunarul de la usa..... radmasa.gif . l-am depistat dupa.....
Acum im zornaie ceva prin zona aeratoarelor centrale.....da' m-am obisnuit. Unde e drumul bun nu mai face si ma simt "straniu".
Asta e, pana acum n-am avut absolut nici o problema, nici macar rotile nu le-am verificat si am facut 12.000 km. Sa dea domnu sa am parte numai de "zdranganeli"....
Bucurati-va de masinuta si nu mai asteptati sa primiti Mercedes la bani de Logan.....parerea mea! biggrin.gif

Bafta sa aveti!
klaus
Pt. osa: eu zic sa faci o vizita in service.
klaus
Pt. tibiraca: Tu ai citit ACEST TOPIC? Deci pe acesta, nu pe altul?
Intreb si eu...
vead
QUOTE(fizzo @ 2 Nov 2005, 14:36)
mai nene! voua nu va e clar???? asa fac toate, au un rontait simpatic care dispare din moment ce calci ambreiajul. Deci nu va mai stresati, nu este stricat nimic!
Of Doamne......
mie imi zornaia ceva prin usa....asa ca m-am apucat sa desfac plansa aia de plastic, crezand ca s-a slabit un surub la boxa. De unde! Toate erau beton stranse.
Zgomotul provenea de la un surubel cazut nu stiu cum in buzunarul de la usa..... radmasa.gif . l-am depistat dupa.....
Acum im zornaie ceva prin zona aeratoarelor centrale.....da' m-am obisnuit. Unde e drumul bun nu mai face si ma simt "straniu".
Asta e, pana acum n-am avut absolut nici o problema, nici macar rotile nu le-am verificat si am facut 12.000 km. Sa dea domnu sa am parte numai de "zdranganeli"....
Bucurati-va de masinuta si nu mai asteptati sa primiti Mercedes la bani de Logan.....parerea mea! biggrin.gif

Bafta sa aveti!
*


Am si eu niste zgomote asemanatoare in zona aeratoarelor , dar le/am rezolvat cu niste burete in zonele unde am ajuns cu mina ...in celelelte am repozitionat firele care sint in partea superioara a bordului , la care ajungi doar daca te asezi pe spate pe podeaua pedalier si dai din minute prin labirinturile ce se deschid pe sub bord.....<m-am ales si cu o portie de zgirieturi, dar asta este>
vead
QUOTE(osa @ 1 Nov 2005, 18:18)
Stiu ca aceasta problema s-a mai discutat, dar pur si simplu nu am mai gasit topicul. in cazul in care mai exista, rog moderatorii sa stearga postul si sa imi accepte scuzele de rigoare. Mersi.
Oricum pe scurt despre problema mea: am un preferance 1.4, am 3700km la bord. in ultima vreme am sesizat ca atunci cand bag in viteza a doua dintr-antaia, simt cum opune ceva rezistenta. e ca si cum ai incerca sa schimbi din a treia in a 2-a la o turatie necorespunzatoare, dar nu e cazul. In a doua se simte cel mai rau, dar simt din antaia si pana intr-a cincea.
Cand stau cu masina, in relanti, si incerc miscarile de introducere in viteza, merge perfect. ca si cum ai taia cu cutitul in unt. nu imi vine sa cred. iar cand pornesc de pe loc, incepe distractia: putin cand bag in viteza 1, apoi sub orice critica cand bag a 2-a, in a treia mai slabut si tot asa.
Daca aveti ceva idei, sugestii sau comentarii va rog sa le faceti.

Mersi in avans.
*


Am avut aceesa problema....dar dupa ce se rodeaza putin cutia dispare . Acum am 12000 si se pare ca problema a disparut...sa vedem la iarna cind uleiul este mai gros si nevoia de treapta1 este mai mare !
osa
In acest weekend am de facut o cursa de 350km. vad ce se mai intampla si plec cu ea la service. Dar acolo ce sa le spun?
Referitor la faptul ca ar disparea odatul cu rodajul, eu am anumite retineri in aceasta idee, pentru simplul fapt ca la mine a aparut aceasta problema in timp. adica, la inceput, imediat dupa ce am achizitionat masinuta, chiar nu am avut cu ea absolut nici o problema de genul de care ma plang acuma, iar cu timpul ajungand la 3700km, am observat aceasta "anomalie" !?
cicos
QUOTE(osa @ 3 Nov 2005, 10:33)
In  acest weekend am de facut o cursa de 350km. vad ce se mai intampla si plec cu ea la service. Dar acolo ce sa le spun?
Referitor la faptul ca ar disparea odatul cu rodajul, eu am anumite retineri in aceasta idee, pentru simplul fapt ca la mine a aparut aceasta problema in timp. adica, la inceput, imediat dupa ce am achizitionat masinuta, chiar nu am avut cu ea absolut nici o problema de genul de care ma plang acuma, iar cu timpul ajungand la 3700km, am observat aceasta "anomalie" !?
*


Foarte ciudata chestia asta cu "agatatul". La mine a fost de cand am luat-o. Am crezut ca nu sunt eu obisnuit cu ea, dar am mers cu a unui coleg si la el intra perfect. In timp, intr-adevar, m-am obisnuit cu schimbatul vitezelor (problema era in treapta I si II, in rest intra perfect). Acum insa, dupa 6.000 km, de cand s-a facut frig afara noaptea, am constatat ca intra foarte greu dimineata cand e motorul rece iar afara a fost foarte frig, iar cand afara se mai incalzeste (dupa amiaza cand plec de la servici) intra perfect ! Concluzia este ca e de vina uleiul ?
osa
Salut,
ieri dupa munca, m-am dus acasa, suparat foc pe acest fenomen de agatare. aseara m-am pus la volanul masinii, unde mi s-a derulat in minte aproape toate posturile din acest topic. Si atuncea m-am oprit la postul nr.92 de la Andy LGN. Am incercat si varianta lui, si, minune, NU mai agata cand introduc a doua!!! Sigur, nu intra ca unsa, se simte un pic de neregularitati, dar e incomparabil cu ceea ce a fost inainte.
De aici, eu nu pot sa trag decat urmatoarea concluzie: masinile(in special LOGAN-urile) sunt ca si femeile. Daca stii sa te comporti cu ele, iti ofera placeri nebanuite!
In rest sunt multumit de masina wub.gif , eventual singura chestiune care ma mai deranjeaza este faptul ca nu stiu exact cat consuma dry.gif
mitzaciobanu
Sa va povestesc si eu despre un mic zgomot, datorat unei vibratii: un fel de rezonanta, care avea loc exact la 2250 rpm, in treptele I, II si III, sau chiar scoasa din viteza.
Am deschis capota, am turat usor motorul, si am descoperit ca acel capac mare din plastic care acopera motorul (ala pe care scrie Reno) vibra destul de tare pe la turatia mai sus amintita, dupa care, daca mai acceleram, se mai linistea.
Am oprit motorul si am constatat ca era prost fixat. Mai exact cele doua suruburi cu care e prins de chiulasa in fata pareau prost stranse. Am incercat sa le strang: nici o sansa, sa le desfac: nici o sansa.
Solutia: Am asteptat sa se raceasca motorul, am reusit sa le desfac, si am mai adaugat o garnitura de cauciuc, pe langa aia care era deja, de aprox 3 mm grosime, am strans suruburile la loc, si acum capacul sta fix. Nici nu mai aud nici un fel de vibratie.
bassfreak
smile.gif
capacul ala nu trebuie fixat! suruburile sunt special lasate asa, nu trebuia sa pui nici o garnitura.. s-a mai discutat, acel capac trebuie sa aibe putin joc
cli(S)ma
OSA, daca-i duc o floare imi ofera un blow ceva biggrin.gif (sorry, nu am vrut sa zic nimic cu asta).

Problema asta cu vitezele am avut-o si inca o am si eu la solenza, culmea ca toti meseriasii au negat, pe motiv ca nu au vazut o cutie care sa mearga mai bine decat asta mad.gif . In schimb, zilele trecute, cand mi-au murit ambele planetare, nevoit fiind sa ma opresc intr-un service din BACAU, un meserias pe care am indraznit sa-l intreb si de problema cu vitezele, imi inmaneaza generos cheile de la o solenza si ma indeamna sa fac o tura cu ea. Contrar asteptarilor, cutia mergea "mai mult ca perfect". Mirat, il intreb ce si cum, imi zice ca stie de problema asta, si daca am un kil de vin si o ora la dispozitie isi cheama prietenul si imi regleaza timoneria sa plec si eu multumit, ca de planetare n-aveam 8 mil la mine sa le schimb. In detalii, mi-a explicat foarte amabil ca aceasta problema se rezolva cu "prietenul lui" in masina urcata pe elevator, prieten care ii fixeaza traseul la treapta I-a si (eventual) marche-arriere unsure.gif , dupa care el rezolva tot din timonerie (in special din cilindrul (sau con, nu stiu ce este) ala de la articulatia schimbatorului cu tija de pleaca la cutie. Cum kilu il aveam dar ora aia era tot ce nu-mi permiteam atunci, nu-mi ramane decat sa sper ca la urmatorul drum pe acolo o sa dau de meserias si "o sa pleaca si el multumita acasa". Deci, subscriu la ideea ca cutia nu are nimic, doar sandwich-ul meseriasului de trebuia sa regleze timoneria e de vina.
klaus
La logan e destul de "neplacut" de reglat timoneria.
Plus ca sunt niste mentiuni, la datul cutiei jos si la alte operatii legate de levierul de comanda, ca NU SE DESFACE din colierul ala de reglaj.
La DSN exista o procedura de reglat timoneria, la logan eu nu stiu sa existe asa ceva.
Plus ca la logan au imbinarea aia stupida dintre schimbatorul de viteze levierul de comanda pana in cutie. Cred ca este cea mai simpla si ieftina modalitate de "imbinare". In loc sa foloseasca o imbinare in cruce, e folosita o imbinare in L. Imbinare in care apare si jocul ala nesimtit, care se simte cu schimbatorul bagat in viteza...

Ca o concluzie: e suficient de mare probabilitatea de a se putea regla timoneria pe logan, insa nu stiu daca multi au curajul sa se bage...
sebyte
SALUTARE!
Sunt posesor de Logan de aproape o luna, am facut 900 Km si deja pot contabiliza 3 manifestari zgomotoase...
1. La viteze de peste 100 Km/h in partea din dreapta a bordului(mai precis in zona dezaburitorului dreapta parbriz) incepe sa se auda un zgomot ca si cum ar vibra vreo lamela(probabil din cauza curentului de aer care circula prin aeratoare)...este destul de enervant oricum...

2. In momentul in care circul pe un teren accidentat...mai dur...in usa din dreapta se aude un fel de zornait...asta parca nu este la fel de enervant..

3. Cand franez la viteze f mici(de exemplu la oprire) se aude un troncanit...cineva mi-as spus ca aceste zgomot ar fi datorat relaxarii placutelor de frana...ma rog...

Inca nu am fost pe la service...astept sa fac 1500 Km ...voi ati avut astfel de zgomote...si daca da cum ati scapat de ele.

IRONICK
Si la mine se auzea un zgomot de vibratie in partea dreapta a bordului. Era de la cablu de antena. Faseta cu care era strans de conducta de distributie aer dreapta nu era stransa bine (cu toate ca sunt doua urechiuse pe conducta in care intra cablul).

QUOTE(bassfreak @ 6 Nov 2005, 11:30)
capacul ala nu trebuie fixat! suruburile sunt special lasate asa, nu trebuia sa pui nici o garnitura.. s-a mai discutat, acel capac trebuie sa aibe putin joc
*



Ca si la ambreiaj. Trebuie sa aiba un pic de joc. Ca sa faca ca dieselul. 022.gif
mitzaciobanu
Multumesc lui bassfreak ca m-a lamurit cu zgomotul de la capacul filtrului de aer, am si defiintat garniturile/saibele alea...
Explicatia se poate regasi in topicul
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26027&hl=joc

deci probabil nu aia a fost cauza zgomotului meu... in sfarsit, caut in continuare
IRONICK, ai putea sa explici mai exact te rog unde se afla cablul de la antena?
Mersi
IRONICK
Pai este un pic cam greu, cred ca imposibil sa ajungi la el fara sa dai bordul jos. El coboara pe montantul din dreapta,apoi pe deasupra conductei de distributie aer si ajunge la consola centrala.

PS. Ca sa il desfaci ...sunt niste airbag-uri pe acolo, trebuie scoasa borna (-) de la baterie, etc, torx, .. .. ..
hash
La mine (400km) schimbatul vitezelor in mers nu se face lin, adica simt la schimbare o mica rezistenta pe parcurs, lucru care la schimbarea vitezelor cu motorul oprit nu apare. De intrat intra in toate, si a 1-a, si marche-arriere, din prima .. Din ce-am citit, ce sa cred ?
1. E normal, se poate si mai rau, sa nu intre;
2. Pitestiul nu a dat instructiuni catre reteaua de service, asa ca degeaba ma duc la service;
3. (cel mai important) Se mai imbunatateste comportamentul dupa primi 1-2-3-4 mii de km ? (sau se inrautateste ?)
4. Sunt eu prea cusurgiu, acum ca m-am invatat cat de cat cu masina, si m-am dezvatat de facut 'haltere' cu toate parghiile ?
lau_swat
Nu de mult am luat bordul jos pt a doua oara si am izolat bordul in interior cu un fel de burete si am constatat cu stupoare ca zgomotul din bord inca persista, astfel am tras concluzia ca zgomotul meu provine din blocul de incalzire, de la clapetele respective, le-am bazait eu cand era bordul jos, dar degeaba. A mai avut cineva astfel de problema? Nu stiu ce sa mai fac, e acelasi zgomot de 4 luni incoace, am disperat deja , eu ma gandesc sa dau iar bordul jos si sa elimin cumva zgomotul respectiv.
13nov
La mine, dimineata, cateodata refuza sa intre in vit I imediat dupa ce am pornit motorul si vreau sa ies din parcare. Cand se intampla chestia asta apas inca odata ambreiajul si intra, mai greu, da intra. Ce naiba o avea, chiar nu stiu, la DSN nu am patit asa ceva niciodata.
klaus
Pai da-l jos si mergi fara el, sa vezi de unde provin zgomotele...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.