Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Din nou despre taxa de prima inmatriculare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103
espacern
QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Jan 2017, 08:25)
Nu stiu cati din cei ce posteaza pe aici nu au banii astia deja in cont sau cati nu pot sa duca o astfel de rata, asa ca discutia devine, din nou, apa de ploaie....

Ai bani destui in cont....ca sa poti continua sa postezi? blink.gif
meganus_bicorpus
Dpdv acesta este bugetul pe care l-as aloca pentru inlocuirea masinii, sa dau 20k de euroi pe o masina mi se pare nejustifcat.
Am copii mici, vreau o casa iar vorba batraneasca de a te intinde cat iti este plapuma mi se pare foarte inteleapta
klaus
Deci pana la urma se fac cozi lungi si dese la inmatriculari auto imediat cum intra in vigoare partea cu scoaterea taxei?
Ca acu' e momentu propice sa inmatriculeze toti cei de bulgaria, in comodat, in imprumut etc.
VladSoare
QUOTE(sobolan @ 9 Jan 2017, 21:21)
m-ar durea la basca,daca ar fi si la noi ca la americani mi-as converti cel putin doua din ele,le-as face electrice....aci e vorba si de petrol,pai daca ar fi 30% din masinile de pe glob electrice ar da faliment jumate din benzinariile de pe glob radmasa.gif
*

Dacă ar fi 30% din mașinile de pe glob electrice, n-ai mai avea curent în casă nici măcar de un bec. S-ar duce dracului rețelele electrice de pe juma' de glob. biggrin.gif
corbex
Lasa-i bre, e mici nu nu stie! Crede ca masina electrica e un fel de pesede, care ne da.
Adrian Frigo
QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Jan 2017, 09:25)
Nu stiu cati din cei ce posteaza pe aici nu au banii astia deja in cont sau cati nu pot sa duca o astfel de rata, asa ca discutia devine, din nou, apa de ploaie....

Zi repede,este că ești pretenar cu domn director de aici: http://www.reno.ro/Transfagarasan-8211-atu...ml#entry4591539 ? huh.gif
axabrt
se merge pe ideea câștigi sau pierzi tot pierzi.
Singura excepție să să ieși mai câștigat, este una din mărcile alea care nu se depreciază ușor.porsche 911. Ferrari nu stiu de care. Dar nu despre astea vorbim noi aici....

Io aveam banii de 911 și mi am făcut casa...tot cu întinsul plapumii sunt și euCe sa i faci când îi strangi din salariu mai greu îi dai pe o mașină. Era ciudat rău să am 911 și să stau la bloc. Daca om avea noroc că până acum , poate vreodată nu se știe... Până la 911 vreau a6-le de scriam ieri p aci.
Adrian Frigo
@axbrt-Ai luat pân la urmă Fordul?
meganus_bicorpus
Adrian Frigo...tu esti mai nou pe aici si nu imi cunosti toate pataniile avute cu masina mea sau cu masinile de la firma unde lucrez, pe toate le-am dus la un dealer DACIA -Renault din Dambovita iar cu directorul de acolo chiar sunt prieten bun dupa atatia ani de cand lucram impreuna.
Inca nu reusesc sa inteleg ce vede lumea asa de rau in a-ti cumpara o masina de maxim 5 ani si de ce prefera sa ia "celebritati" de acum 15 ani...si de cele mai multe ori nu banii sunt cauza!
axabrt
QUOTE(Adrian Frigo @ 10 Jan 2017, 14:32)
@axbrt-Ai luat pân la urmă Fordul?
*



Am văzut o dar era berlina și deschiderea portbagajului era destul de mica.
Parca mai mica decât la 1300. Am zis nu

Acuma o ard cu A6 sau porsche... Visez și eu.

În ceea ce l privește pe colegul Megane bicorpus
Lumea preferă mașini mai vechi, fiindcă unii sunt nostalgici, alții nu au bani de reprezentante/diagnoze, alții cred că că alea vechi sunt mai bune fiindcă nu sunt făcute în era consumerismului. Știu că Mercedesurile alea de acu 40 de ani mergeau milionul de km dar nu îmi cumpăr așa ceva. Fiindcă eu nu merg atât. Prefer și eu ceva de 5 ani, dar daca te uiți cat costa un audi vechi de 5 ani ajungi la ideea că e prea scump și atunci iei unul de 10ani... Etc.

Știu o sa zici că la banii de audi de 10 ani iei renault de 5 ani, dar daca eu vreau audi aia e. Până la urmă și de noi când le cumperi e o diferența de 3 ori la preț între ele. Iar că sa zici că Megane merge că A6 înseamnă că tii cu ursul.

Mai scriem ceva și ontopic
http://m.capital.ro/scapam-de-taxa-pe-polu...uperam-ban.html
sobolan
QUOTE(corbex @ 10 Jan 2017, 13:12)
Crede ca masina electrica e un fel de pesede, care ne da.
*



Iti da tie poate.... rolleyes.gif

QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Jan 2017, 15:36)
.....ce vede lumea asa de rau in a-ti cumpara o masina de maxim 5 ani si de ce prefera sa ia "celebritati" de acum 15 ani...
*



il vezi tu pe Gigel din Las Braila,mare "folclorist" in logan ? ce dracu.....de ce.....dauneaza la imagine ,wtf?
meganus_bicorpus
Si in acest caz nu e mai bine sa existe niste legi care prin aplicarea lor sa aduca beneficii unei clase cat mai mari de oameni?
Sa existe grupuri de dezbatere care impreuna cu cei din conducere sa gaseasca solutia optima pentru toata tara, nu legi de moment pentru un singur om, cum e cu Dracnea acum
speedman
Pana acum mai toata lumea avea o problema cu taxa auto, acum ca urmeaza a fi eliminata tot nu e bine???
PetruDez
nu prea ai cu sa ii faci fericiti pe unii....orice ai face..!
espacern
Incertitudinea/schimbarile fregvente ale legislatiei sunt problema......nu altceva.
sobolan
QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Jan 2017, 19:37)
sa existe niste legi care prin aplicarea lor sa aduca beneficii unei clase cat mai mari de oameni?
*



da nu la toti,asa scrii tu.....discriminare ???

QUOTE(speedman @ 10 Jan 2017, 21:05)
Pana acum mai toata lumea avea o problema cu taxa auto, acum ca urmeaza a fi eliminata tot nu e bine???
*



asa-i romanul,niciodata nu stie ce vrea ! smile.gif

QUOTE(espacern @ 10 Jan 2017, 21:34)
Incertitudinea/schimbarile fregvente ale legislatiei sunt problema
*



up.gif
meganus_bicorpus
The Greater Good- sa fie cat mai bine pentru o masa cat mai mare de oameni, in spiritul intelepciunii, al bunui simt si al moralei, cu credinta ca se face ceva bine si corect cu adevarat.....asta nu mi se pare discriminare!
Adrian Frigo
QUOTE(meganus_bicorpus @ 10 Jan 2017, 15:36)
...tu esti mai nou pe aici si nu imi cunosti toate pataniile avute cu masina mea sau cu masinile de la firma unde lucrez, pe toate le-am dus la un dealer DACIA -Renault din Dambovita iar cu directorul de acolo chiar sunt prieten bun dupa atatia ani de cand lucram impreuna.

Urmăresc forumul din umbră de prin 2010,asta așa,ca chestie.....iar din moment ce mi-ai zis de hoții de la Mavexim ce buni sunt,eu m-am lămurit complet despre tine! sleep.gif

Până la urmă,care e procedura corectă de înmatriculat o mașină,acum că pică taxa?Mai trebuie identificare la Rar sau nu din moment ce cazanul respectiv are numere de RO?
meganus_bicorpus
Eu nu stiu ce necazuri ai avut tu cei de la Mavexim dar cu mine au fost mereu corecti si m-au ajutat mereu, fara sa dau un ban in plus fata de factura.
Pentru mine aceasta anulare a taxei vine destul de tarziu, si cu ea si fara ea tot atata valoreaza masina mea!
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 10 Jan 2017, 22:55)
Mai trebuie identificare la Rar ...?
*



Pentru masini cu numar RO nu mai e necesar....
meganus_bicorpus
Sa vedeti acum coada la RAR dupa ce se vor aduce toate cazanele la 200 de euro din afara!
VladSoare
So what? Dacă îți iei mașină nouă, nu te afectează coada de la RAR. tongue.gif
Iar cei care au vrut să-și aducă din afară cazane de două sute de euri... le-au adus deja de mult. Că-s pe Bulgaria sau pe România, mai puțin contează.
Numărul cazanelor n-are nici o legătură cu taxa sau cu lipsa ei. Cazanele au fost doar un bau-bau, o scuză convenabilă pentru a mai suge niște bani din care să finanțeze grăsimea aleșilor.
boeru_laurentiu
up.gif
meganus_bicorpus
Poate nu vad eu bine...cate masini din '98-2002 mai vedeti pe strazi?Cate Golf 3-4 mai sunt, vectra B, audi a4-a6, skoda octavia 1,fabia, peugeot 206, saxo, xsara, etc...mai vedeti pe aici asa ceva in nr f mare?
VladSoare
Și crezi că datorită taxei nu le mai vezi? Nu le mai vezi pentru că în București mai sînt doar puțini care le mai vor. Iar cei care încă le mai vor, le pot înscrie ușor pe Bulgaria, fără bătaie de cap.
Parcul auto din orașele mari s-a înnoit foarte mult datorită programului Rabla (pe care din păcate văd că se chinuie să-l distrugă, îl fac din ce în ce mai prost și mai inutilizabil de la un an la altul sad.gif). N-are nici o legătură cu taxa. Taxa a fost doar un mod de a-și mai umfla puțin burțile pe seama noastră, folosindu-se de un bau-bau care a fost atît de bine marketat, încît aparent mai are încă priză la public chiar și după zece ani.
axabrt
He he Megane bicorpus. În București nu mai vezi că aveți bani.
Dar ia du te de exemplu in Teleorman.... Să vezi acolo exponate
Adrian Frigo
QUOTE(meganus_bicorpus @ 11 Jan 2017, 17:11)
Poate nu vad eu bine...

Auz,da' peemfeurile și haudi le vezi? huh.gif
sobolan
QUOTE(meganus_bicorpus @ 11 Jan 2017, 17:11)
Poate nu vad eu bine...
*



chiar si masina din semnatura ta "renault megane 2004" e un CAZAN ordinar caruia ii pica injectoarele la 80k km si scoate fum/tuseste/beseste/polueaza.....am avut si eu unul si tot ma teroriza cu "injection fault" la bord deci stiu ce si cum....aaaaa ,sau renoaiele nu e cazane ? crazys4.gif eu zic sa-ti iei si tu un euro5 nou-nou cu zero km si sa ne lasi frate,poate tu ai bani,desi nu cred,ca daca aveai nu mai te interesa ce si cum p-aci si aveai alta masina la palmares dar altii traiesc de pe o zi pe alta iar masina e un mijloc de transport necesar,nu e exponat....
comanr
alea chiar ca sant cele mai mari gunoaie, a mea a fatat in drum....
sobolan
lasa mistourile....
comanr
uita te pe aria modus, a facut numai piese pe autostrada
meganus_bicorpus
Daca urmariti acest topic acum vreo 2-3 ani veti vedea ca m-am opus vehement acestei taxe si am solicitat formarea unui grup de presiune pentru retragerea acestei taxe tembele, care numai timbru de mediu nu avea voie sa se numeasca.
Eu spun ca prin retragerea acestei taxe fara nicio alta masura legislativa parcul national auto va cunoaste o imbatranire semnifcativa, industria auto autohtona va avea o piata si mai redusa in aceasta tara iar proaspetii proprietari de piscute si alte oratanii nu vor aduce nicio plus-valoare nici pentru ei si nici pentru tara in care locuim CU TOTII!!
Eu nu vreau sa imi plimb copiii prin parc si sa vad alaturi o fumigena Euro 2 care are scuza ca ITP-ul e ok si el atatia bani a avut si ca masina e doar un instrument in activitatile zilnice ale fiecaruia.E exact ca viata la bloc, luam cele mai bune hotarari pentru tot blocul, contribuim cu totii si pentru reabilitarea subsolului dar si a acoperisului si cand exista o astfel de buna intelegere creste valoarea fiecarui apartament in parte.
Nu ma dau banii afara si asa cum cineva a observat condcu o masina care face 13 ani si care a beneficiat de o intretinere mai mult decat decenta astfel incat si acum se comporta ireprosabil la orice test.
Cu toate acestea nu pot sa ma mint si sa spun ca masina mea e mai buna ca una noua, fierul este foarte tradator si imprevizibil, motiv pt care am decis sa trec la o masina mai noua, in limita bugetului meu.
Dar daca tot sunt hotarat sa fac un efort pentru a-mi schimba masina, de ce sa imi bat joc de mine si de banii mei si sa iau ceea ce altii au dat deja de mult la gunoi doar pentru ca este incredibil de ieftin?Aia arunca o masina perfect functionala doar de dragul faptului ca vor sa simta miros de Duster nou, nu simtise curul neamtului pielea alcantara de pe Dacia?E vorba de o legislatie care protejeaza atat mediul si economia cat si sanatatea si siguranta cetateanului.Noi de ce nu putem avea asa ceva?

LE: masina mea a avut un singur injector schimbat, are pompa originala si a cunsocut doar motorina Evo de la Mol sau OMV MaxxMotion (mai rar)...poate ca si asta e o cauza ca au rezistat si merg si acum lejer la 250k km!
Adrian Frigo
QUOTE(meganus_bicorpus @ 11 Jan 2017, 23:39)
Eu nu vreau sa imi plimb copiii prin parc si sa vad alaturi o fumigena Euro 2 care are scuza ca ITP-ul e ok

Și fumigena aia din semnătură ce e? huh.gif


P.S-Fi sincer,câte postări mai ai până îți dă pretenarul tău,director la o mare reprezentanță Dacia-Renault(bleah!),un logan nou,eficient și nepoluant?! radmasa.gif icon_mrgreen.gif
sobolan
@meganus_bicorpus: omule,daca vrei civilizatie si aer curat apoi sa stii ca nu se rezuma chiar toate astea doar la taxa auto,nu doar masinile polueaza,ati sarit toti de cur in sus cu Rosia-montana,pai aia de veneau acolo ce faceau ? dadeau cu parfum ,nu ! Padurile noastre merg la austrieci.....Masinile poluante din Romania is ultima problema interesanta din Romania.....
Parc auto batran avem dar cu numere de bulgaria,au fost si vor fi....in alte tari civilizate sunt asigurari si impozite USTURATOARE(in italia stiu eu ca sunt,am stat p-acolo un timp,de-acolo am adus si megane-ul meu,tot un cazan dar E3 si fara fum cat maneca ca la DCI ) dar acolo se munceste de la 1200 in sus,somajul e 800 daca nu ma insel....aici muncesti ca un rob si nu iei 500 da' vrei civilizatie si taxe ca acolo.....fii serios !
Rar-ul isi face treaba bine in Galati,omoara tot ce prinde vechi si batator la ochean,uneori pe nedrept,am avut si eu o repriza cu ei prin 2011 cand mergeam cu o berlina din 98,dacie evident....s-au cam chinuit ei dar nu prea a mers ca lucram la Dacia pe-atunci si masina mea era servisata periodic si reparata cu piese de calitate.....
Cu taxa de mediu nu reinnoiesti parcul auto,cu un impozit clasificat pe an/norma poluare cam da,triezi multe masini,chiar si p-aia a ta....si-atunci romanasul se duce iar la bulgari,lasa acolo un ban si vine inapoi cu ea in tara bine-mersi si apoi nu mai plateste mai nimic aici,nu rovigneta,nu impozit,nu radar pe camera(ca nu dai de proprietar radmasa.gif )....doar asigurare si un itp pe an facut la RAR....cum e ?
Eu as vrea sa fie impozite mari la masini aici in Ro dar sa avem si salarii ca in alte tari(italia.germania,spania etc) ..... radmasa.gif
Sa puna in pana mea cate 5 bani la litrul de benzina chiar si 10 si se-aduna o gramada la ministerul mediului....in felul asta au si cu ce acoperi voucherele deci stimuleaza pentru reinnoirea parcului si mai merg si amaratii pe strazi cu cate un logan.....
In alte tari se face ceva cu banii incasati,nu vezi o gaura in asfalt si daca este se remediaza in 20 de minute ....la noi banii dispar,mai nou.....
MoneyTalks
QUOTE(meganus_bicorpus @ 11 Jan 2017, 15:11)
Poate nu vad eu bine...cate masini din '98-2002 mai vedeti pe strazi?Cate Golf 3-4 mai sunt, vectra B, audi a4-a6, skoda octavia 1,fabia, peugeot 206, saxo, xsara, etc...mai vedeti pe aici asa ceva in nr f mare?
*


In mod sigur nu vezi bine laugh.gif
meganus_bicorpus
Cu atat mai rau daca in zona voastra exista astfel de masini care prin Muntenia s-au cam rarit...
Nu or fi masinile cel mai mare poluator dar nici sa schimb ceva in economia Chinei nu am cum, asa ca incerc sa subliniez faptul ca fiecare poate face ceva intr-un domeniu in care chiar poate interveni.
Pe mine ma sperie faptul ca vom ajunge ca Bulgaria sau mai rau, locuri in care vezi pe drumuri Golf 2-3 la gramada, Espace 1, astra F, Ascona, audi 100 si alte masini care au fost f bune la vremea lor dar care acum sunt clar depasite.
Mi-e teama ca vom vedea f multi oameni incantati de posibilitatea de a inamtricula masini vechi, dar functionale doar pentru faptul ca sunt fff ieftine si in caz de avarie va fi mai lejera inlocuirea lor decat reparatia...ca la ciorapi.
comanr
nu stiu daca mai exista atatea ascone si audi100 care by the way sant foarte cautate pentru restaurari, an senzatia ca tu nu esti din filmul asta....
meganus_bicorpus
Daca ai fost prin Bulgaria ai observat ca e plin de pasionati pe acolo care efectiv pentru asta au cumparat masinile, restaurare...dar mai intai cara legume cu ele si ingrasamant direct pe bancheta de la Espace 1!
E clar ca discutia nu isi mai are rostul, bucurati-va ca puteti aduce toate traocele din lume la pret de varza murata si sper sa va fereasca D-zeu de accidente (care vor fi mai mult ca sigur daune totale), de pene imobilizante prin frig sau in miez de noapte alaturi de familie, de ARR care sa va opreasca pe drum pentru verificare corziune caroserie sau noxe...
Hai sa continuam discutia doar pe baza taxei si atat!
sobolan
QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 Jan 2017, 09:17)
...doar pentru faptul ca sunt fff ieftine si in caz de avarie va fi mai lejera inlocuirea lor decat reparatia...ca la ciorapi.
*



ciorapi..hmmmmm....si de cate ori ii peticesti si p-aia ? ca te plictisesti la un moment dat....

QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 Jan 2017, 12:24)
de ARR care sa va opreasca pe drum pentru verificare corziune caroserie sau noxe...
Hai sa continuam discutia doar pe baza taxei si atat!
*



ARR=autoritate rutiera romana,nu au treaba ei cu starea tehnica a masinii....
RAR=registrul auto roman,au treaba cu starea tehnica a masinii.....

Accidente cu masini de bulgaria si parasirea locului faptei au mai fost si vor mai fi....asta e,n-ai cum sa le interzici sa circule in schimb poti sa-i verifici la sange la asigurare/itp.....
Mai bine lasau naibii taxa dar o faceau mai mica,in felul asta te gandeai ca decat sa dai 400E la bulgari mai puneai 50E si erai pe bune cu numere de RO....acuma au scos taxa,e ok,sa vedem pe unde "umbla" ei cu luatul acuma....la impozite? la gaz? ca de luat oricum statul ia dar la randul lui nu face nimic,"mediul" e o scuza.....
Adrian Frigo
QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 Jan 2017, 12:24)
E clar ca discutia nu isi mai are rostul...

Nu-și mai avea demult,dar tu nu,Batman,Batman...Facem un countdown cu nr. de postări rămase până la loganul cel nou? blush.gif

QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 Jan 2017, 12:24)
...bucurati-va ca puteti aduce toate traocele din lume la pret de varza murata ...

Iupiiiii!Te oftici? icon_mrgreen.gif
meganus_bicorpus
Adrian Frigo cu tine nu am de gand sa intru in polemica pentru ca ori esti samsar si ai clar un interes financiar ori...Fiecare cat il duce capul....

Eu as face o taxa foarte mare pentru masinile euro 2,3 si 4 si as incuraja achizitia de masini noi cu o taxa foarte mica sau chiar nicio taxa iar pentru cele nu mai vechi de 5 ani o taxa mica la prima inmatriculare in RO si ulterior un impozit anual care sa creasca o data cu varsta masinii.
Cu cat masina e mai veche cu atat sa fie taxa si impozitul mai mare, avand astfel logica sintagma "poluatorul plateste".
comanr
aportul la cantitatea de dioxid de carbon este acelasi la euro 1 si la euro6 in caz ca nu stiai....
meganus_bicorpus
de parca la asta se reduce totul...analiza gazelor e mult mai complexa, in special radicalii de azot sunt urmariti la diesel, si aici diferenta este enorma, un E2 polueaza de 10 ori mai mult.
Poluarea nu sta insa numai in noxele de pe teava, vorbim de schimb de lichide, de anvelope,placute de frana, ambreiaje, directie si tot ce inseamna piesa de schimbat la o masina...acestea poate ajung in raiul pieselor vechi dar fac viata muritorilor un iad...

b06fcn
QUOTE(meganus_bicorpus @ 12 Jan 2017, 11:47)
Cu cat masina e mai veche cu atat sa fie taxa si impozitul mai mare, avand astfel logica sintagma "poluatorul plateste".
*



Si daca masina mai mult sta, ce faci? Ca poluatorul este ala care emana noxe. Am o masina de 10 ani, cu care s-a mers putin, a costat 30000 euro, luata de noua. DE ce sa platesc impozit mai mare doar ca e masina veche? Oricum dar de trei ori mai mult impozit anual decat plateste o ascutitoare de 1,5, desi norma de poluare este superioara. E mai buna decat multe PET-uri noi, cica nepoluante. Hai sa bagam taxa in combustibil ca sa respectam principiul enuntat mai sus. Mergi mult, consumi pe masura, platesti in consecinta...
Restul de care zici, lichide si alte alea, sunt la fel, indiferent de vechimea masinii sau de cilindreea ei...
comanr
poluarea in mare parte depinde de stilul de mers nicidecum de altceva, daca franezi ca idiotul produci praf de placute, uzezi cauciucuri, la fel daca mergi cu viteza mare arzi gaz mult,etc .

plastick ul nou polueaza in final de multe ori mai mult deoarece ideea (de om redus mintal) de a inlocui mereu masina la cativa ani genereaza poluare industriala imensa, dar unii, au inghitit galuska corporatista cu tot cu carlig si se dau ca inteleg, defapt nu inteleg nimic, pacat.
meganus_bicorpus
uitati-va ce procent din masinile mai noi sunt facute din componente reciclate si cat %din ea este reciclabil la final de viata si faceti comparatia cu o "nemuritoare" din '96.
b06fcn..ai si tu dreptate legat de numarul de kilometri dar asta se poate regla din taxa la pompa.
Eu nu zic ca am cea maio buna varianta, dar daca se alege o taxa de poluare atunci eu zic ca ea trebuie sa aibe legatura cu varsta masinii si norma de poluare.
Diac
Pai exact asta am zis si eu la anuntul cu Passat din 2015 cu 410.000 km la bord. Cât a poluat masina aia care teoretic e EURO 6, comparativ cu o masina similara din 2005 care a parcurs 10.000 km/an? As obliga companiile care au masini care ruleaza mult : curieri, electrica etc sa treaca pe electric cat mai mult.
rue
offtopic: cum dai la rabla (daca se mai face) o masina care e pe numele altei persoane ca sa beneficiezi pe numele tau de cupon?
miki
QUOTE(b06fcn @ 12 Jan 2017, 14:09)
..... Hai sa bagam taxa in combustibil ca sa respectam principiul enuntat mai sus. Mergi mult, consumi pe masura, platesti in consecinta...
.....
*




Daaa, exact ala de circula o sa plateasca
Mai ales in cazul transportatorilor. Care evident ca n-or sa creasca nici un pret.
axabrt
Una din 2014 cu 200 de mii de kilometri e abia ieșită din rodaj...Daca ne luăm după Megane bicorpus...Și așa sunt 70 la sută dintre masinle din 2014 care circula p aici....Că vin ele în România cu 115mii in bord asta e alta treaba...

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.