Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Din nou despre taxa de prima inmatriculare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103
FiveThreeFive
QUOTE(sobolan @ 22 Oct 2017, 09:06)
impozit platesc,da-l naibii dar daca baga taxele de poluare la impozit aici nu mai vad logica treaba....adica nu circul=nu poluez dar platesc

QUOTE(VladSoare @ 22 Oct 2017, 11:01)
Păi despre asta vorbeam, dacă e normal să plătim impozitele astea sau nu.
Șobolanul întreba de ce ar trebui să plătească taxe pentru mașini, iar răspunsul a fost "pentru că le deții". Mie răspunsul "pentru că le deții" nu mi se pare satisfăcător, pentru că deținerea unui obiect nu e motiv de impozitare. Mai corect ar fi "pentru că statul s-a obișnuit să te jefuiască și nu i te poți opune, că-i mai tare decît tine".


Chiar ma gandeam zilele trecute ca in prezent contextul legal ar putea lasa o portita care ar merita exploatata.
Din cate stiu, conform ultimelor reglementari, daca o masina nu are RCA sau ITP inmatricularea este suspendata automat (cu alte cuvinte, fara ca proprietarul sa bata la usa statului sa solicite acest lucru).
Impozitul, pe de alta parte, se aplica mijloacelor de transport. Dar, un mijloc de transport precum un autoturism, daca nu este inmatriculat nu isi poate indeplini scopul in sine - sunt chiar pedepse penale pentru punerea in circulatie a unui autoturism neinmatriculat.
De unde rezulta ca, un avocat bun intr-o instanta judecatoreasca deschisa la minte poate obtine o decizie conform careia un autoturism neinmatriculat nu este de fapt un mijloc de transport.
Cu consecinta imediata ca impozitul ar putea fi aplicat numai unui autoturism inmatriculat.

Stiu, este un scenariu aproape utopic, dar nu imposibil.
IancuMIC
Inmatricularea implica si luarea in evidenta de care organele fiscale; nu poti sa inmatriculezi o masina fara acest pas.
Daca nu e inmatriculata, masina nu figureaza in evidenta; daca a fost inmatriculata si este radiata, evident nu mai este inregistrata, deci nu ai pentru ce sa platesti.
Oricum, cand o radiezi, nu merge sa o lasi pe spatiul public. O duci la REMAT sau vii cu o dovada ca detii in proprietate, inchiriere, un spatiu privat, in cazul in care doresti sa o pastrezi.
sobolan
QUOTE(IancuMIC @ 22 Oct 2017, 16:47)
Pai nici asa nu-i echitabil, pentru ca nu toate masinile polueaza la fel.

*



corect dar eu avand mai multe si necirculand cu ele nu poluez.... happy.gif
VladSoare
QUOTE(IancuMIC @ 22 Oct 2017, 16:47)
pentru ca circuli pe strazile din orasul tau si evident ai pretentia sa fie fara gropi, ca parchezi masina pe un spatiu public, care la randul lui trebuie intretinut, reparat; din ce bani vrei sa se faca toate astea?
*

Din taxele care reprezintă 70% din prețul carburanților. La fiecare rezervor umplut îi plătesc statului două sute de lei.
Nu mai vorbesc de impozitul pe profit pe care-l plătește benzinăria de pe urma mea, pe care-l plătește servisul care-mi repară mașina, etc. Sau, bineînțeles, de taxa de drum, pe care o plătesc pentru niște autostrăzi inexistente sau surpate.

QUOTE(IancuMIC @ 22 Oct 2017, 16:47)
Impozitele si taxele reprezinta o sursa importanta de venituri pentru bugetele locale.
*


Pentru asta există impozitul pe venit. Cu ăla sînt de acord. Impozitul pe posesie sau pe cumpărături (cumpărături pe care le fac cu bani care au fost deja impozitați) e doar jaf nerușinat.
IancuMIC
Cred ca nu ne intelegem.
Discutia era despre impozitul auto, care se varsa la bugetul local.
Ce treaba au taxele din carburanti si impozitul pe venit? Nu cred ca veniturile alea se duc la bugetele locale, in mod direct.
klaus
Taxele pe carburanti (accizele) au fost bagate pentru... intretinerea drumurilor.
Iar impozitul pe venit se duce (in mare parte daca nu chiar tot) la... taxele locale.
sobolan
QUOTE(klaus @ 25 Oct 2017, 13:08)
Taxele pe carburanti (accizele) au fost bagate pentru... intretinerea drumurilor.
*



care drumuri ? radmasa.gif pacat ca nu mai sunt acele semne de pe marginea soselelor "aici sunt banii dumneavoastra" ,erau dupa anii 90 daca-si mai aminteste careva......
Hotii astia vor sa stranga cat mai multi bani care dispar,ei isi propun si aproba singuri salariile/diurnele/masinile de servici etc.....noi ne omoram aiurea ca tot cum vor ei va fi....in Romania va fi mult mai rau de acum incolo si nu mai e cale de intors inapoi orice s-ar intampla,desigur fiind mici exceptii....asa ca o sa platim ceea ce e de platit sau o sa fentam legea,asa face romanul si de multe ori treaba e justificata corect.
Mai nou se pot inmatricula masini in Bulgaria pe numele posesorului,chiar 100% legal cu tot ce trebuie,asta ramane una din solutii.....asa dam bani si cu banii nu se face nimic.....ce naiba face ministerul mediului cu sumele adunate ? clar...nimic....
klaus
Acu iarasi fac contra curentului, da' multa lume nu-si mai aminteste deloc cum era pe vremea lui Hala-la-icu si Lis-Vis (cu siguranta in perioada 2001-2004 cand am distrus eu DSN-ul), cand Bucurestiul era la prorpiu plin de gropi.
Pai acuma e parfum la puterea a 3-a fata de atunci, sincer.
Lucrurile s-au imbunatatit odata cu Videanu. Videanu nu a mai apucat sa se laude cu ele, dar asta e alta poveste.
sobolan
n-am mai circulat in Bucuresti de prin 2007,habar n-am cum e acum.....eu spuneam generalizat pentru ca circul prin tara uneori....
argon
Am circulat eu..in timpul saptamanii, e varza. Dar am circulat si in Belgrad, care e la fel ca arhitectura si gandit pentru mult mai putine masini...dar acolo exista o centura in sud, si un drum expres prin mijlocul orasului cu iesiri si intrari multiple. Si daca cumva ai drum prin oras, exista benzi reversibile, care se schimba functie de cat de aglomerat e in mometul respectiv al zilei. Si se fuidizeaza traficul. Deci se poate daca se vrea, fara UE si fara Udrea si toti nemernicii ce i-ati votat inainte.

25 Oct 2017, 17:39:
Firea nu Udrea..
sobolan
am ajuns la concluzia ca pe oricine votezi si iese e degeaba...oricine ar fi.....daca nu te duci la vot iar e prost,se fac manevre cu votul tau....cum dracu e ok ? wacko.gif cand naiba ne schimbam un pic ca si tara generalizat vorbind....sun tari care-s de 3 ori mai sarace decat noi in anumite privinte dar totusi pe-acolo se invart treburile mai ok.....
Oricati bani si taxe vom plati dar nimic nu o sa se schimbe,doar promisiuni.....eu as fi de acord sa se taxeze masinile poluatoare dar sa vad naibii ceva facut,nu neaparat drumuri,macar o groapa de gunoi moderna cu ceva utilaje de procesare nu ca acum la marginea orasului si cand treci pe drumul de centura iti cade paru' din nas cu toate ca ai geamurile inchise si recircularea oprita.....focar de infectie in Galati si Braila...altele nu le stiu ca nu am dat de ele.....ministerul mediului vrea bani,pentru ce ?
dethave
Monser... recircularea trebuie pornita,sa nu mai cada parul din nas....iar Ministerul Mediului vrea bani pen'ca e minister s'atat.Ca si celelalte,de altfel.
ss_remus
In Bucuresti e infernal traficul, in fiecare dimineata se blocheaza autostrada cand intri dinspre Pitesti.Eu am mers bara la bara de dinainte de iesirea spre Chiajna pana in centru, mai bine de 10 km de autostrada si inca pe atat in oras, acum 2 saptamani. Mi-a luat doua ore sa fac distanta asta de 20km. Asta e viteza medie de deplasare in capitala la ore de varf, doar un pic mai mare decat daca ai merge pe jos. Nu au semafoarele sincronizate in intersectii dar Firea spune ca toate rablele din vest au ajuns in Bucuresti, ca trebuie sa puna o taxa pt tranzitarea centrului pt masinile poluante. Asta acum 2 zile, ieri si-a adus aminte ca si soferii voteaza si a dat-o la intors, acuma nu mai pune nici o taxa dar schimba autobuzele si face mai multe locuri de parcare. E cea mai aglomerata capitala din Europa, sunt 10 masini pentru fiecare loc de parcare si la fiecare ploaie toata lumea merge cu masina pe post de umbrela, cum a fost ieri. Si s-a creat iar haos in trafic. Degeaba asteptam solutii doar de la politicieni, nivelul de educatie e scazut, nimeni nu vrea sa parcheze mai departe de cativa metri de locul unde trebuie sa ajunga. Bucurestenii si toti cei din marile orase trebuie sa afle ca nu le cad picioarele daca merg si pe jos. Rable sau masini noi, toate merg mai incet decat un biciclist in capitala.
sobolan
QUOTE(dethave @ 25 Oct 2017, 20:48)
Monser... recircularea trebuie pornita,sa nu mai cada parul din nas...
*



asa e,am gresit eu....m-au luat nervii,nu ca n-as avea de unde sa dau dar m-am cam saturat sa dau si sa vad ca tot aia ramane,nu le mai ajunge,mancai-ar cimitiru'.....
madhorsefuzzy
Recircularea o pornesti oriunde in tara asta. Nu se poate sa nu gasesti o fumegatoare pe orice drum. Chiar si pe unul pustiu in natura.
VladSoare
QUOTE(IancuMIC @ 25 Oct 2017, 09:16)
Cred ca nu ne intelegem.
Discutia era  despre impozitul auto, care se varsa la bugetul local.
Ce treaba au taxele din carburanti si impozitul pe venit? Nu cred ca veniturile alea se duc la bugetele locale, in mod direct.
*


Pe mine nu mă interesează care-i buget local sau care-i global. Eu plătesc la stat niște bani. Asta-i tot ce contează pentru mine. Cum și-i împarte statul între diversele lui entități, nu e problema mea.
Nu e normal să plătesc aiurea în toate părțile, doar pentru că statul este incapabil să-și gestioneze veniturile.
meganus_bicorpus
Folosirea excesiva si de multe ori fara motiv a vehiculelor proprii (sau de la firma) trebuie redusa drastic, dar biciclete nu le poti da unor oameni trecuti de 50 de ani si nici prea multe femei nu vad facand acest sport spre serviciu.
Sa nu uitam de dusul copiilor la scoala/gradi...chestie care poate iar ar trebui facuta centralizat.Statul copiilor la gramada vine si asta cu niste beneficii, gen raceala, scarlatina, etc. care te obliga sa stai prin spitale sau alte suferinte.
Iar nu vad cum in lunile de iarna sau in zilele "musonice" care sunt tot mai dese pe aici poti sa mergi cu bicicleta 8-10 km pana la munca.
Un transport in comun foarte bine pus la punct, cu actualizare permanenta a diverselor intarzieri ar ajuta foarte mult, dar asta inseamna investitii din partea statului...asa ca mai bine punem o taxa in plus pentru descurajare.
Nu putem face comparatie cu taxa din Londra, acolo gradul de poluare este foarte mare si mortalitatea atinge cifre mari tocmai din cauza sufocarii aerului pe cand la noi inca se mai poate respira.Pur si simplu acum vedem cat suntem de inapoiati, ne lovim de niste probleme pe care strainezii le aveau acum 30 de ani si la care au reusit , in timp sa gaseasca solutii.La noi, ca de obicei, aceste solutii nu pot fi implementate si se vor face niste compromisuri urate , fara prea mari rezultate.
espacern
QUOTE(meganus_bicorpus @ 26 Oct 2017, 08:34)
biciclete nu le poti da unor oameni trecuti de 50 de ani si nici prea multe femei nu vad facand acest sport spre serviciu.
Sa nu uitam de dusul copiilor la scoala/gradi.

Prin Olanda am vazut mii de femei care-si duc copii cu bicicleta.....pe cadru sau intr-o remorcuta.
Prin Amsterdam/Roterdam daca mergi o sa intelegi mai bine cum se merge ORIUNDE cu bicicleta.....sau cauta pe net!
meganus_bicorpus
Si crezi ca ar merge si la noi aplicat sistemul?Spune-mi mie, unde lasi bicicleta si remorcuta la gradi, acasa si la serviciu?

Asa ceva am vazut prin Grecia, in Olanda recunosc ca nu am fost.dar sistemul merge la anumite calatorii si in anumite conditii, daca te uiti observi ca ocupi in trafic spatiul unui Smart (vechi), de confort nu mai are sens sa vorbim
espacern
Exista o solutie la orice problema.....trebuie doar sa exista vointa de a rezolva.

On topic....daca toate taxele de mediu/poluare/etc.au fost declarate ilegale de ce ANAF-ul nu trimite SINGUR sumele incasate si trebuie facuta cerere pentru rambursare?
tatabobu
Ca poate a murit platitoru'.
IancuMIC
QUOTE(meganus_bicorpus @ 26 Oct 2017, 09:34)
Folosirea excesiva si de multe ori fara motiv a vehiculelor proprii (sau de la firma) trebuie redusa drastic.

Vorbim aici despre masuri care sa descurajeze traficul din interiorul oraselor, nicidecum incurajarea acestuia. Orase pentru oameni in primul rand, nu pentru masini.
asta inseamna parcari suficiente la periferia oraselor si asa cum ai spus si tu, o retea de transport bine pusa la punct.
Ca fapt divers, am vazut in Sevilla, ca in statii este afisat orarul fiecarei linii; surprinderea mea a fost ca la minutul indicat acolo, ai masina in statie, iar in centru nu prea am vazut trafic precum in orasele noastre.
Scuze de off.
dizzy
Domnii cu Hamsterdamu' si ROterdamu' si cu carutul ala de plimbat copii, va rog sa incercati o data asta prin Bucuresti dar va rog, fara copii inauntru, si pe urma sa veniti aici sa mai recomandati asta din toata inima.
Eventual, va recomand un traseu usor gen Balta Alba-Pipera.
Eu merg in plimbari de agrement cu dizzy junior (8 ani) cu bicicletele si nu ai nici o varianta sigura pe strada, numai pe trotuar.

De curiozitate meganus_bicorpus, cam cand te-ai plimbat de placere cu masina ultima oara?
Ca la mine, in afara de drumul casa-scoala/gradinita-servici-clienti-autoritatile statutului degeaba- diverse probleme personale pe care nu le scriu aici-cumparaturi cu portbagajul, nu imi aduc aminte cand m-am plimbat de placere cu masina, sunt cel putin 8-9 ani de la ultima plimbare de placere. Iar daca as alege sa ma plimb de placere, crede-ma ca nu as alege o zi gen luni si nici o ora gen 8-9, ci probabil sambata sau duminica gen orele 13-14.
Daca mi-ai interzice sa folosesc masina de servici pentru trebile personale, iti dai seama ca mi-as cumpara inca o masina pentru asta? Adica ai creste poluarea in loc sa o scazi.
meganus_bicorpus
N-ai sa vezi la stat asa ceva...banul luat e ca si pierdut!Au am o amenda platita online si la casierie, nu am avut cu cine sa vorbesc, nu te intelege nimeni, nu exista om in masura sa ia decizie pe propria raspundere.

<span class='edit'>26 Oct 2017, 10:29:</span>
Legat de carutul de copii...eu ilvad ok doar pe pista in parc, altfel nu are aplicabilitate in Romania.Nu asigura siguranta, confort, un mediu ok pentru un copil de 3-5 ani.
In Grecia erau destui dilai care faceau trasee de munte cu asa ceva, sa vezi copilasi de 3 ani zgaltaiti in remorcile alea..iti venea sa plangi de mila.Nu mai are sens sa zic de balti de apa care stropesc imedioat copiii, iar sa ii tii foaia aia de polietilena trasa e iar crima.
espacern
Stiu ca ANAF-ul trimite instintare ca ai platit mai mult si trebuie sa-ti dea ceva inapoi.....de ce nu face acelasi lucru si cu sumele incasate ilegal?
dizzy
Copilul meu de 3 ani jumate merge pe bicicleta lui cu roti ajutatoare, deci prin parc consider ca e mult mai bine sa o foloseasca pe aceea. Face miscare, se simte in rand cu noi, e mult mai bine.
In cazul meu, un parc e aproape de casa, dar l-am dus si in Herastrau cu autobuzul
meganus_bicorpus
https://youtu.be/sxNu6l1pJrU?t=12

Pe la secunda 20 se vede ce frumos se rastoarna cu copilul prin padure.In Grecia dadeau prin niste bolovani cu dracia aia de se ridica biata rulota in aer, le tasa copiilor coloana de mici!
espacern
Prin America am mers cu bicicleta prin New York/Miami/Washington fara nici un fel de problema......de multe ori insotit de un copil de 4 ani care statea pe cadru.
Cateva sute/mii de biciclisti in plus in trafic=tot atatea masini in minus!
R19/16v
Si? Ce a patit? Oricum la ce fata are copilu' ala...
klaus
QUOTE(dizzy @ 26 Oct 2017, 10:20)
Daca mi-ai interzice sa folosesc masina de servici pentru trebile personale, iti dai seama ca mi-as cumpara inca o masina pentru asta? Adica ai creste poluarea in loc sa o scazi.
*

Daca nu sunt prea bagaret, cum mergi tu SIMULTAN cu doua masini astfel incat sa creasca poluarea?
ca inteleg ca de ai doua mergi ori cu una, ori cu alta. Poluarea e aceeasi ca nu merg amandoua in acelasi timp.
Parerea mea.
Cypry Brasov
Cine vrea sa mearga cu bicicleta merge ...eu sincer ma bucur ca baga taxa asta am inteles ca este vb de euro 3 inclusiv in jos!!chiar s_au inmatriculat o gramada de harburi..cine nu isi pernite sa mearga cu bicicleta sau cu busul!!! Asta este capitalismul...pe.vremea lui Ceausescu erau 3 masini pe strada si nu mai murea nimeni...acum romanul merge si la gunoi cu masina!!! Si sa nu ma.luati iar cu masina din avatar...ca este euro 3...am luat 2000 de euro pe ea si la.rabla luam 1450 deci nu m_am imbogatit!!
klaus
Pentru cei mai tineri, care nu au prins socialismul de aur, le-as reaminti cat de bine se circula pe vremea socialismului cu ITB-ul:
[attachmentid=1628074274] [attachmentid=1628074275] [attachmentid=1628074276] [attachmentid=1628074277]
Atata zic: prefer sa merg cu masina porprie in aglomeratia de acum decat in ITB-ul de atunci.
Eu am prins si am mers pe scara, multi de pa aici se uita la pozele alea ca la statuile cu Traian si Decebal, le stiu doar din cartile de istorie...
axabrt
Este o nuanță...pe timpul lui ceașcă aveam biciclete și se putea merge cu ele că erau 5 mașini.
Apoi a devenit periculos să mai mergi cu bicicleta că te calcă mașinile.
Azi e periculos să mergi și cu mașina...

Klaus pozele alea fac toți banii...
Eu copil fiind am mers pe scară și mă țineau aia din autobuz sa nu cad că aveam 40 kg cu tot cu ghiozdan. Autobuzul abia pleca din statie in nori de fum gri.
Abia prindea 40 la oră
Diac
Au fost oameni care au murit in mijloacele ITB. Oameni care au cazut de pe scara tramvaiului.
dizzy
QUOTE(klaus @ 26 Oct 2017, 12:21)
Daca nu sunt prea bagaret, cum mergi tu SIMULTAN cu doua masini astfel incat sa creasca poluarea?
ca inteleg ca de ai doua mergi ori cu una, ori cu alta. Poluarea e aceeasi ca nu merg amandoua in acelasi timp.
Parerea mea.
*



Pai simplu Klaus:
In mod normal eu joi fac cumparaturile saptamanale, plec cu masina de la servici, ma duc 1 km pana in hipermarketul apropiat de serviciu, iau ce am nevoie, merg acasa. Daca nu mai ma lasi sa fac asta cu masina de serviciu, ma duc pana acasa, iau masina mea, ma duc la cumparaturi.
Sau, sa dau un exemplu stupid, plec de acasa cu masina mea, ma duc la serviciu, iau masina de serviciu si ma intorc pana la administratia financiara care e la doua strazi de locuinta mea.
O masina poate polua si daca sta: Cauciucurile se uzeaza, uleiul se schimba anual macar, placute, etc.

Uite cam ce poti face intr-o tara mult mai mica si mai hotarata ca a noastra
http://economie.hotnews.ro/stiri-it-209216...stat-baltic.htm
In Estonia serviciile de internet banking sunt disponibile de acum 20 de ani, iar votul electronic, de 11 ani. Dureaza cateva minute sa-ti completezi declaratiile de impozit, iar o firma poate fi infiintata online in sub o jumatate de ora. Nu e de mirare ca tara in care copii invata programare inca de la sapte ani, a ajuns sa fie numita E-Estonia si sa fie data ca exemplu pentru orice stat care vrea sa dezvolte servicii de e-guvernare.
Bancile au incurajat puternic tranzactiile online, iar o alta aplicatie care a castigat adepti a fost cea a "scolii electronice:, existand o baza de date in care parintii pot vedea notele copiilor si pot comunica usor cu profesorii.
Inca de la sapte ani copiilor li se preda programare si unii au reusit la zece ani sa creeze jocuri video. Presedintele tarii, Toomas Ilves, a facut liceul in SUA si a invatat programare la 13 ani, ca parte a unui program experimental. Date fiind experientele lui, nu este de mirare ca a inteles cat de importanta este informatica pentru viitorul copiilor si mai ales nu a modificat de nenumarate ori planurile pentru sistemul de invatamant. El a inteles ca efectele reformelor in educatie se vad abia in 15-20 de ani.
Ei bine, acum in Estonia poti merge la ghiseu doar o data sau de doua ori in viata, fiindca poti face online totul, fie ca este vorba de completat formulare, de semnat acte, de comandat retete, de platit impozite sau de gestionat acte de cadastru. Dureaza cam trei minute completatul fomularelor de venit si in 80 de minute poti infiinta o firma.
Trebuie sa mergi la sediul diverselor autoritati doar in cazuri speciale: cand trebuie sa iti ridici documentele necesare identitatii online si autentificarii, la casatorie sau la vanzarea unor case sau terenuri.

Cand o sa pot face jumate din astea in Romania, o sa mai reduc din poluare
Eu imi reduc "amprenta de carbon" facand munca de la distanta prin Teamviewer, teleconferinte, etc, dar cateodata chiar nu pot evita deplasarea.
marksman
Eu merg cu masina 10 km pana la serviciu, din curte pana-n parcarea firmei. Ca si timp, dureaza 22 de minute in medie, de la pornit motorul la oprit motorul. Daca vreau alternative am asa:
- transport in comun, care vine o data pe ora (deh, e de la tzaranoaia la orash)
- bicicleta (vara, dar cu varianta ocolitoare, deci +2...+4km)
- sa-mi iau permis de categoria A si sa merg cu mobra, cum mai fac unii colegi (ar merge pana toamna, dar vara mori de cald)
- ride sharing numai spre serviciu cu sotia, in partea celalta de oras, de unde sa iau un mijloc de transport in comun (minim 30 de minute de asteptare), combinat cu mers pe jos alte 20 de minute. La intoarcere minim 25 de minute de mers pe jos pana la cea mai apropiata statie de unde astept mijlocul de transport care vine o data pe ora.

Daca as avea transport in comun, as renunta fara probleme la dieselul Euro4 si as sta relaxat pe un scaun, ascultand muzica si citind stirile (sau mailurile, daca vreau sa ajung cu temele facute). Pana atunci insa, eu voi fi prezent in trafic, de voie, de nevoie.
R19/16v
@dizzy Really? Se uzeaza placutele cand sta masina?
madhorsefuzzy
Moral.
dizzy
Da, discurile ruginesc si nici placutele nu mai sunt ok, daca stau mult degeaba,
Atat ai inteles tu din ce am am scris?
marksman
Confirm ca ruginesc discurile si in unele cazuri placutele se lipesc de disc (patesc des la Focus cand sta 2-3 saptamani). Dureaza niste kilometri si niste frane sanatoase pana se repun in parametri.
madhorsefuzzy
QUOTE(dizzy @ 26 Oct 2017, 15:25)
Da, discurile ruginesc si nici placutele nu mai sunt ok, daca stau mult degeaba,
Atat ai inteles tu din ce am am scris?
*

Si mai era bla bla-ul ala cu informatizarea unei tari. smile.gif
dizzy
Hai, fa un efort de imagineatie si zi-ne cam care este efectul in trafic si poluare al ultimei tampenii ANAF:
Scornirea de datorii imaginare ale contribuabililor pe ultimii 10 ani, trimiterea pe rand a cate unei scrisori pe fiecare dintre ani, deci aproximativ 1-10 scrisori pe cap de contribuabil, apoi vizita contribuabilului speriat la ANAF, nelamurirea problemei, alte drumuri pentru adunarea de acte de acum 10 ani, aducerea din nou a actelor la ANAF, inregistrarea, "facetidumneavoastraocerere" si asteapta alte scrisori, alte drumuri....
Cand tot acest kkt s-ar fi putut rezolva electronic!
argon
cool.gif timbrul de mediu se restituie de organele emitente ale acestora în termen de 120 de zile de la data depunerii cererii, dar nu mai devreme de 1 septembrie 2018;


Poate să-mi traducă cineva? Am depus cererea de vreo 2 luni, asta înseamnă cu 360 de zile înainte de 1 septembrie 2018, înseamnă că mai trebuie sa depun un rand de acte ? Sau care e faza!?
cj98czh
nu, inseamna ca o sa iti dea bani cel mai repede in sept la anul ...
espacern
QUOTE(argon @ 7 Nov 2017, 19:15)
Poate să-mi traducă cineva?

Poftim traducerea care nu ai vazut-o:"Sumele stabilite prin hotărârile judecătorești se restituie de organele competente astfel:"
valikris2002
exista si un termen pana cand poate fi depusa cererea de restituire?
espacern
Se poate depune pana in 1.09.2018.....parca.
Dacus_Malus
Am si eu 2 nelamuriri:
1. De unde fac rost de copie a chitantei cu care am platit timbrul de mediu? (de la ANAF sau de politie)
2. Unde depun cererea de restituire? La anaf din orasul meu la la anaf judetean ?

Multumesc.
Brainie
Răspuns de la ANAF

[attachmentid=1628076080]

Mă întreb ce se întâmplă dacă ei nu găsesc plata în evidențe. Cum dovedești tu că totuși ai plătit.

Presupun că depui cererea în orașul tău. Vezi un telefon acolo.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.