Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Din nou despre taxa de prima inmatriculare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103
speedman
ca au scos o este un lucru foarte bun, ce se va intampla vom vedea...era mai bine sa o lase si sa sa mareasca si impozitele....pe unii asta i ar fi multumit ...se pare.
dantes
QUOTE(s_j_teo @ 4 Feb 2017, 16:35)
[...] Asa poate scapam si de masinile inmatriculate in Bulgaria care nu au nici un fel de asigurare in cazul unui accident .
*


Sincer asta e cel mai mare bine adus de scoaterea taxei. Metode de a pacali, fenta sau mai stiu eu ce, taxa, exista si vor exista intotdeauna. Daca te trozneste unu' d-asta cu rca expirat de bulgaria cu numere expirate...sa vezi dracia dracului cum umbli...
Cunosc caz concret cu masina de TeXas (TX) in cta, unde soferul, un om "matur" de 19 ani, cu numerele pe naspa ca ala din bulgaria radiase masina, cu rca la misto... faza e ca ala a scapat cu o simpla amenda si ridicarea numerelor...iar dupa alte 2 luni avea alte numere, tot de TX ...
Insa prietenul asta al meu, a trebuit sa scoata din buzunar ca nici casco nu avea...

Si mai ontopic, parcarea de la drpciv in buc, ieri seara era jumatate din ea plina de masini cu numerele scoase, in asteptarea celor noi. Sincer, doar un sfert din ele erau asa mai ciudate, cel putin la aspect, insa marea majoritate erau masini bune, chiar destule noi noute...
Deci asta ca vai dom'le ne napadesc rablele...nu stiu...sa mai asteptam sa vedem, ca momentan nu e chiar asa....E cam din ciclul interzicerea fumatului o sa scada vanzarile in restaurante cand de fapt a fost invers...
comanr
Nu mai exista rable sa fim seriosi daca masini din 2008 is rable atunci da e plin de rable!
argon
Daca nu aveau RCA in Bulgaria, nu o să aibă nici aici . În rest..Sunt mândru de Dragnea, a reușit ce trebuia făcut acum 20 de ani, adică să îngroape PSD. Fara ei, peste 20 de ani o să fim și noi la nivelul Ungariei..Sau Poloniei.
speedman
cum le stii tu pe toate ! smile.gif ca un om mare
andreiutzu
QUOTE(argon @ 4 Feb 2017, 21:50)
Daca nu aveau RCA in Bulgaria, nu o să aibă nici aici . În rest..Sunt mândru de Dragnea, a reușit ce trebuia făcut acum 20 de ani, adică să îngroape PSD. Fara ei, peste 20 de ani o să fim și noi la nivelul Ungariei..Sau Poloniei.
*


bai deci din putul gandirii argoniene ala carea avea numerele desenate si asigurarea de sters cu ea la poponet pe balgaria nu o sa fie in regula nici inmatriculata in RO... radmasa.gif radmasa.gif
Referitor la partea a doua am atins cote nebanuite de binete sub guvernarile CDR si mai ales sub guvernul chiorului si ultimul an de "guvernul meu"...so bright!
argon
Nu le știu eu le știe istoria, stânga nu poate guverna, e anticamera comunismului.
s_j_teo
Sunt satul de placa asta cu , comunismul si apararea statului de drept . Tot istoria arata ca in Romania guvernarile de dreapta au fost dezastroase . Doar de ce crezi ca a ajus psd sa aiba dublu fata de pnl la alegeri ? Pentru mine orice scutire de taxa reprezinta un lucru bun .
argon
Spune tot. Pe cale adminiatrativa..adica cele platite pana in martie 2013. Se facea o cerere si sr esalona pe nush cati ani. E de cacao problema ca nu le mai da nimic, dar trebuie sa traiasca si avocatii.
traffictours
Asta e vrajeala avocatilor ca sa mearga lumea la ei in mare viteza.
Deocamdata nu s-a introdus alta taxa, cand se va face, se vor returna banii.

Desi e o mare magarie, legea era declarata ilegala de anu trecut, puteau sa demareze cu rambursarea, dar de, smecheria la romani e boala veche....
Muttley
Caut pe net ghid de recuperare a taxei, insa gasesc doar materiale vechi, pentru taxe platite pana-n 2013.
Eu am platit una in noiembrie 2015. Are cineva un link catre un tutorial actual va rog?
Mersi
MuciX
Ala e timbru de mediu, nu taxa de inmatriculare.
traffictours
Pai ca si tutorial ad-hoc:
1-faci cerere la anaf si-ti raspunde ca-ti ramburseaza daca ai hot jud definitiva
2-actionezi anafu in instanta sau
3-astepti sa ramburseze la toata lumea, asa cum e normal. fiind declarat ilegal acest timbru.
argon
Daca a fost declarata ilegala, se catiga garantat cu avocat, al carui onorariu il plateste statul roman, nu fraerul de contribuabil.
traffictours
Eu sincer nu stiu daca statul plateste onorariul avocatului, in mod integral, ca si astia se arunca de parca ar fi cine stie ce dezbatere, insa un lucru e sigur: astia nu se grabesc sa dea banii inapoi, daca s-ar trezi cu un numar crescand de procese, atunci ar putea sa faca ceva, ordonanta aia prin care sa se reglementeze rambursarea.
argon
Daca tu castigi procesul, pe langa banii dati pe taxa, plus dobanda, statul plateste si cheltuielile de judecata, plus avocatul, daca se solicita. Ca multi nu au solicitat.
cj98czh
Chiar daca se cere plata cheltuielilor de judecta in speta a avocatului ... judecatorul poate decide sa se plateasca doar o parte din ea ... nu este obligatoriu sa o accepte integral ...
klaus
QUOTE(argon @ 9 Feb 2017, 09:52)
Daca tu castigi procesul, pe langa banii dati pe taxa, plus dobanda, statul plateste si cheltuielile de judecata, plus avocatul, daca se solicita. Ca multi nu au solicitat.
*


1. Cheltuielile de judecata cuprind toate cheltuielile cu judecata: taxe judiciare, onorariu experti, taxe postale, onorariu avocat etc. deci onorariu avocat nu e ceva in afara cheltuielilor de judecata.
2. Judecatorul poate evalua, la cerera partii adverse, daca sa reduca onorariu de avocat, ceea ce e si normal, ca daca tu ceri 500 de lei inapoi da' avocatul pune onorariu de 3.000 lei e clara o vadita discrepanta de valoare. Treaba tine de judecator. Unii sunt recunoscuti ca taie onorarii, unii ca nu. E la noroc si la bulan. Si la nivelul de bun simt al onorariului cerut de avocat
argon
400 lei mi-a cerut mie, pe care cica ii voi recupera , dar mai stau poate restituie de la sine.
espacern
Stai linistit....statul are grija de tine! wink.gif
MoneyTalks
QUOTE(argon @ 9 Feb 2017, 11:14)
400 lei mi-a cerut mie, pe care cica ii voi recupera , dar mai stau poate restituie de la sine.
*


Citi bani ai recuperat din taxa? Ca deocamdata ai cu 400 mai putin. Iar pina cind ii recuperezi poate iti vor ajunge de o bere
klaus
daca ar fi dat banii aia nu cred ca ar fi avut motiv sa spuna ca:
QUOTE(argon @ 9 Feb 2017, 12:14)
dar mai stau poate restituie de la sine.
*


Parerea mea.
argon
1300 de euro.
axabrt
Ce i ăla argoane ? Salariu tau?
MoneyTalks
Nu, e noua taxa auto pe care o propune
argon
QUOTE(MoneyTalks @ 9 Feb 2017, 15:57)
Citi bani ai recuperat din taxa? Ca deocamdata ai cu 400 mai putin. Iar pina cind ii recuperezi poate iti vor ajunge de o bere
*




QUOTE(argon @ 22 Feb 2017, 16:18)
1300 de euro.
*



La 2 masini. Platit dupa 2013, deci timbru, nu taxa. Deci 1300-200 avocatul, tot ramane de o cafea.
AndreiMR
http://www.automarket.ro/stiri/proiect-tim...rile-75967.html

Deocamdata doar proiect, dar in loc de timbru de mediu se pune un fel de congestion charge londonez. Intrebare retorica, dar la tara masina nu polueaza, sau care e ideea? Bine, de fapt problema e sa nu supere electoratul PSD, majoritar rural si sarac ce nu si-ar permite un impozit stabilit in functie de poluarea pe care o produc masinile lor...

Si alta treaba interesanta...sa stabilesti taxa in functie de emisiile masurate la ITP, si nu de cele omologate pentru masina respectiva. Nu stiu daca exista asa ceva prin alte parti...chiar daca teoretic suna corect, nu prea vad aplicabila o astfel de masura
argon
Poluarea in mediu deschis nu te afecteaza cu nimic, in oras e problema.Nu poti sa masori co2-ul, ala e dat de producator. Daca chiar vrei e complicat si se masoara in mers.

Modelul e de multi ani in Germania, bulina colorata din geam, in toate orasele, si nu are legatura cu congestion, deci, lasa modelul londonez .
rusu_i
sa zicem ca se va introduce astfel de taxa. Asta inseamna ca anumite persoane vor plati de 2 ori pentru poluarea masinii: prima data pentru taxa de poluare/timbru de mediu, a 2-a oara pentru taxa noua.

si iar se va actiona statul in judecata si se vor castiga procese prin care se va scuti de plata noii taxe a masinilor cu taxa de poluare/timbru de mediu achitat.
argon
Daca se restituie banii dati inainte, nu e problema..dar era si acolo o chestie...dupa 5 ani se prescrie, si nu mai vezi nimic inapoi...oarecum normal..ai poluat in anii astia..daca vrei sa poluezi in continuare...mai dai.
AndreiMR
QUOTE(argon @ 24 Feb 2017, 14:31)
Poluarea in mediu deschis nu te afecteaza cu nimic, in oras e problema.Nu poti sa masori co2-ul, ala e dat de producator.    Daca chiar vrei e complicat si se masoara in mers.

Modelul e de multi ani in Germania, bulina colorata din geam, in toate orasele, si nu are legatura cu congestion, deci, lasa modelul londonez .
*



Problema nu e co2-ul, ala e irelevant dpdv al poluarii intr-un oras, restul de noxe sunt de fapt periculoase.

Daca nu ma insel, in Germania e un sticker corespunzator fiecarei norme de poluare cu care intri in oras, nu se face distinctia intre zona centrala, zona semi-centrala etc. Ce vor astia ai nostri nu e asa, cel putin din informatiile din articolul pus de mine. La noi se pare ca vor sa faca o combinatie intre sistemul german si ce e in Londra.

Mie mi se pare mai corect un sistem de taxare bazat pe nivelul de poluare al masinii conform omologarii...un impozit pe care toata lumea il plateste, nu doar aia de la oras. In felul asta stimulezi innoirea parcului auto, daca ai un cazan care valoreaza 500 de euro si impozitul e 1000, te gandesti de 2 ori inainte sa mai pastrezi masina aia. Iar pentru cine se plange de masini care polueaza mai mult decat ar trebui, ITP-ul si controalele RAR ar trebui sa rezolve problema
PetruDez
Daca vor sa faac cumva gen sistem din UK atunci sa bage impozit diferentiat si pentru cei ce au masinile hibride ori cei ce merg pe GPL.

Daca tot ii doare de poluarea asta asa de mult.
din pacate acest aspect e pe plan secund si singura lor grija e sa stoarca de bani lumea pentru a putea acoperi programul asa zis "de guvernare" si ale lui gauri .
iorguoctavian0
Alti bani alta taxape capul nostru.

MoneyTalks
QUOTE(iorguoctavian0 @ 25 Feb 2017, 08:14)
Alti bani alta taxape capul nostru.
*


Doar nu credeai ca dracnea e asa de bun cum zic unii. A eliminat 102 taxe marunte sau hulite si baga altele, mai putine dar mai consistente. Altfel de unde bani pentru maririle de salarii promise?
boeru_laurentiu
Omu' (dracnea) vrea sa ne aduca bunastare , dar nu este lasat !!! Ce aveti cu el ?!? dry.gif
litza
In Germania stikerul acela nu e o taxa. Costa pana la urma 5 EUR sa il optii si in functie de clasa de poluare a masinii primesti stiker rosu, galben sau verde. In orase, de obicei zonele centrale sunt marcate ca este permis accesul doar cu sticker verde, ceea ce duce la interzicerea circulatiei in zona respectiva pentru masinile care nu au sticker verde. Daca esti prins fara sticker sau cu sticker necorespunzator primesti amenda.

Dar stickerul in sine nu e o TAXA.
axabrt
Cică stickere or să fie..
http://www.profit.ro/stiri/social/exclusiv...lorate-16719546
Diac
Sticker pe zi, pe luna, pe an, la doi ani emise odata cu ITP-ul? Nici ei nu cred ca stiu cum sa o dea. Nu mai zic de valoare. In Hotnews, ministrul mediului zicea ca o sa fie accesibil cica.
mars
Si daca as "locui" in centrul Bucurestiului? Mai platesc? Ca ma gandesc sa ii fac cadou tatalui meu doua masini (la ambele s-au platit cate 200 euro taxe de inmatriculare/timbru de mediu si nu s-au recuperat) rolleyes.gif.
Adrian Frigo
Altă hoție cu aceeași pălărie! 251.gif
argon
Este o diferenta intre sistemul din Germania si ce vor sa faca aici. Aici e modalitate de strans bani, acolo chiar se vrea protejarea mediului. Bine ca e in orasele mari, felicitari PSD, unde e majoritatea electoratului, nu se va plati nimic. Adica sate comune, si orasele mici de provincie.
cristic1982
Prin sud cam totul e psd-ist, deci o sa simta votantii sleep.gif .
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 3 Mar 2017, 20:18)
Altă hoție cu aceeași pălărie! 251.gif
*




alta hotie mai mare.....chiar is curios ce fac idiotii astia de la mediu cu banii astia ?
Lord Hades
O mizeri de scos bani de la fraieri. Cu ce scade poluarea dacă îmi lipesc finala în geam?
Pot face doar într-un singur mod: definești zone de acces interzis pt categoria rosu spre exemplu. Dar la noi inafara de București toate orașele sunt relativ mici pe zona centrala.

Și mai adaug o întrebare. La nemți unde ai zonarea asta (cică hannover are) ai transport în comun și loc de parcare decent. La noi se pune ca de obicei căruță în fata boilor (boii fiind contribuabilii în cazul de fata).
axabrt
O mica mașina euro 6 își poate permite oricine. De preferat cumpărată de la privat de afara. Astfel statul și o ia în freza. Impozit mic. Consum mic. TVA nu. Dacă toți ar face asta să vedeți după aia ce ar mai inventa cretinii astia
argon
Pentru nerezidenti va trebui taxa asta in Bucuresti? Ca in Germania nu m-a intrebat nimeni de sanatate cu tractorul fara stiker in centru, am intrebat si nu trebuie decat la localnici. In Budapesta la fel..ca tot se pomenea in articol.
kato
QUOTE(axabrt @ 4 Mar 2017, 08:12)
O mica mașina euro 6 își poate permite oricine. De preferat cumpărată de la privat de afara. Astfel statul și o ia în freza. Impozit mic. Consum mic. TVA nu. Dacă toți ar face asta să vedeți după aia ce ar mai inventa cretinii astia
*


io zic sa mai tai din coada vulpii smile.gif
axabrt
Bine... O mica mașina euro5
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.