Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Din nou despre taxa de prima inmatriculare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103
T.rac3Er
si poti ghici de ce se taxeza asa de mult "poluarea" prostimii? ca sa consume produsele noi.
acum e norma euro5, dar sa presupunem euro 4 ca fiind standardul.
de ce sa platesti pt un benzinar aspirat euro 4 vechi de 4 ani o groaza de bani fata de unul nou, cu aceeasi capacitate cilindrica, chiar acelasi motor, cand daca acesta e intretinut, la itp scoate normele 90% din cele initiale. unde e poluarea suplimentara?
acum la euro 5 inca e prea putin timp trecut. dar normele vor fi accelerate a.i. sa ti se impuna mereu masina noul masina noua, sa consumi aiurea, ca cica poluezi mai putin.
sunt unii mascarici care ar zice de teorii conspirative. teorii ar fi daca nu s-ar fi dovedit masinatiunile corporatiste. consumul e obligat asupra consumatorului. vrei nu vrei tre sa cumperi chiar daca e ceva de care nu ai nevoie.
vrei leasing? numai daca faci asigurare de viata. pai nu vreau din aia. atunci nu primesti leasing.
vrei card bancar? mai intai tre sa fii de acord cu o gramada de rahaturi, sa iti bage pe gat tot felul de cheltuieli, numai ca sa iti primesti salariul pe card. de ce? pt ca firma unde lucrezi are nevoie de imprumut sa mearga, si bancile ii obliga sa isi faca tranzactiile prin ei si salariile la fel, sa aibe rulaj.
vrei salariul. iti faci card bancar. dar eu nu vreau card bancar. atunci nu primesti salariu. atunci mareste-mi salariul cu diferenta care mi-o sug aia pe diverse comisioane de gestiune (leii aia sunt suficienti ca sa nu vreau sa ii dau degeaba)

deci, singura solutie este sa gasesti "portite" a.i. sa le dai .|.
ong cineva, masini "istorice", si alte manevre
ZTV
QUOTE(tataia @ 13 Jul 2011, 17:59)
Aici nu vorbim de tehnologii "clasificate" ca putem fi usor categorisiti drept "conspirationisti". Cu tehnologia actuala aflata la indemina cetateanului de rind s-a ajuns la o autonomie de 250-350 Km. Nu e nici asta OK? Eu zic ca e ok. Plus ca desi incarcarea completa 100% cu incarcator standard dureaza intr-adevar 15 ore cu toate acestea exista si metode de incarcare rapida sau ultrarapida cu incarcatoare speciale in locurile unde este disponibila puterea necesara pentru o asemenea incarcare. O astfel de incarcare poate dura doua ore si jumatate sau doar o ora si jumatate timp in care bateria se incarca pina la aproximativ 80%. Eu unul cred ca e o alternativa destul de convenabila. Pretul masinilor electrice intr-adevar este unul care sa nu puna in pericol vinzarile de masini clasice (motor cu ardere interna = concept depasit de mai bine de 50 de ani). Cu costuri mult mai mici se poate obtine o conversie a unei masini clasice in masina electrica. La americani deja sint destul de populare kiturile de conversie comerciale de tip "do-it yourself" cu care iti poti converti de unul singur masina cu motor termic la masina electrica fara a necesita cunostinte avansate de mecanica, electronica etc. Evident ca prin astfel de conversii, care desi necesita costuri destul de reduse, se obtin masini electrice cu performante net inferioare celor produse de producator. O astfel de masina electrica obtinuta prin conversie cu ajutorul unui kit de tip "do-it yourself" are de obicei o autonomie de pina in 100Km si o viteza maxima de 60-80 Km/h. Performante relativ reduse e drept dar e ideala ca masina de oras. Plus ca o astfel de converie nu te duce la mai mult de 5000 Eur. Insa o masina electrica adevarata, produsa de un producator de automobile, cu performante adevarate (autonomie 200-300 Km, viteza maxima 200 Km/h) ca de exemplu Tesla Roadster costa ceva mai mult de 100.000 Eur.
*





ma faci sa rad. Vorbim despre masini electrice in Romania ? Pai unde sa-l incarcam ? Nu vezi ca rar gasesti o statie cinstita de alimentare cu benzina/motorina/gpl, unde sa iei numai benzina, fara apa "bonus"
george_scala_2004
QUOTE
Direcția Poliției Rutiere inten­ționează să elaboreze un proiect de lege prin care să reglementeze folosirea de cetățenii români a mașinilor înmatriculate în Bulgaria. Mai exact, strategia gândită este următoarea: nici o mașină înmatri­culată în Bulgaria nu va mai putea să circule în România mai mult de 90 de zile într-un an. După această perioadă, autoturismele vor trebui înmatriculate obligatoriu în țara noastră. Schimbările gândite vin ca urmare a numărului mare de mașini înmatriculate în Bulgaria de șoferii români.

Potrivit estimărilor Poliției Rutiere, la ora actuală, 18.791 de autoturisme sunt înmatriculate la vecinii noștri, șoferii români preferând această opțiune din cauza  taxei de poluare extrem de ridicată în România. „Deocamdată, nu facem altceva decât să căutăm soluții legale pentru limitarea circulației în România a autoturismelor înmatri­culate în alte state și intrate în posesia cetățenilor români. Și nu ne referim aici doar la Bulgaria. Dar repet, deoacamdată, totul este la stadiul de discuții”, a declarat pentru Jurnalul Național Lucian Diniță, șeful Direcției Rutiere. Pentru români, înmatricularea autoturismelor în Bulgaria pare să fie  soluția cea mai simplă atât din punct de vedere al birocrației, cât și din punct de vedere financiar. Și cum taxele din țara noastră sunt foarte mari, mulți dintre românii care și-au cumpărat mașini în ultima perioadă au preferat să  profite de „chilipirul” de la vecinii noștri și să-și înmatriculeze mașina la ei. Acolo unde, potrivit cunos­cătorilor, taxele sunt de zece ori mai mici decât la noi. Exemplu: pentru un autoturism prețul este de 500-550 de euro, iar pentru o autoutilitară de 600 de euro.

Potrivit unor surse din poliție, schimbarea ar fi dorită și din cauza faptului că autoturismele cu numere bulgărești sunt foarte greu de identificat în cazul în care sunt implicate în accidente rutiere, fiind dificil de ve­rificat asigurarea mașinii respective. „Proiectul nu are sorți de izbândă, întrucât nu se respectă prevederile Legislației Europene în privința liberei circulații a persoanei care spune că nu mă poate opri nimeni să trec granița dacă sunt un cetățean de bună-credință. Și, mai mult, din câte știu eu, că tot am vorbit atât despre aderarea la spațiul Schengen,  există și la noi sistemul SIS  prin care se pot obține date despre mașinile înmatriculate în alte țări. Dacă mă întrebați pe mine este și o discriminare să ne referim mai mult la Bulgaria. De ce să separăm Bulgaria de restul statelor?”, a declarat pentru ziarul nostru o sursă din cadrul Direcției Înmatriculări Permise.


nu ar fi mai bine sa reduca taxele ?
dandee
ba da! cel mai simplu ar fi sa se intrebe: "ce vrem de la acesta taxa? cum o vrem? cum o aplicam? de ce o vrem?" daca vor doar bani pt buget sa o lase asa! daca vor un parc auto mai nou sa reduca taxa (proportional) la euro3 (dupa 2004), 4 si 5 astfel incat orice cumparator de masina noua sau sh sa si-o poata permite, iar la celelalte sa fie atat de mari incat sa para inaccesibile
Han Solo
Eu zic ca vor bani la buget. Iar ca 'innoirea parcului auto' e bonus.

Da' eu tot nu inteleg de ce ar fi taxele mici pentru o masina. Transportul e unul din cele mai consumate "bunuri" existente, pe infrastructura de transport exista oligopol - cel mult - deci preturi mari.

Bacu
bine le face 'bulgaroilor', era strigator la cer ca nu se facea nimic sa se limiteze fenomenul asta...
ZTV
oricum, o sa fie alta solutie
dandee
care?
parerea mea e ca legea va pica din cauza ca impiedica libertatea de miscare
romeodr
cum ar fi sa iti inscrii... wacko.gif ..inmatriculezi.. copilul nou nascut in ...Bulgaria sa zicem??
in Germania ar fi cele mai bine.... blush.gif
nu impiedica nicio libertate de miscare...miscarea este una...libertatea de miscare alta..dar masina,ca multe altele..trebuie inmatriculata in tara unde ai domiciliul si al carei cetatenii o detii...
..parerea mea... blush.gif
argon
QUOTE(romeodr @ 16 Jul 2011, 18:44)
cum ar fi sa iti inscrii... wacko.gif ..inmatriculezi.. copilul nou nascut in ...Bulgaria sa zicem??
*



Se practica demult dar in Irlanda, acum si-au mai schimbat si aia legislatia ca au observat ca populatia tarii isi cam schimba tenta in tuciuriu.
tataia
QUOTE(Bacu @ 15 Jul 2011, 23:13)
bine le face 'bulgaroilor', era strigator la cer ca nu se facea nimic sa se limiteze fenomenul asta...
*



Deci vad ca tu tii cu lupul. Ce e strigator la cer? Strigator la cer e ceea ce face statul roman cu noi, aia e strigator la cer.

QUOTE(romeodr @ 16 Jul 2011, 17:44)
cum ar fi sa iti inscrii... wacko.gif ..inmatriculezi.. copilul nou nascut in ...Bulgaria sa zicem??
in Germania ar fi cele mai bine.... blush.gif
nu impiedica nicio libertate de miscare...miscarea este una...libertatea de miscare alta..dar masina,ca multe altele..trebuie inmatriculata in tara unde ai domiciliul si al carei cetatenii o detii...
..parerea mea... blush.gif
*



Si daca tara in care ai domiciuliul si al carei cetatean esti vrea sa te jupoaie? Atunci evident caut o alta care nu isi jupoaie cetatenii la inmatricularea sau detinerea unei masini.
akileon
sper sa se si aplice nu sa ramana doar proiect, este o masura care trebuia luata de mult, m-am saturat de atitudinea celor cu masini inatriculate pe bulgaria ( pe principiul incalc orice lege vreau, nu au ce sa imi faca )
dandee
de acum au ce sa le faca! se va semna (daca nu chiar s-a semnat) un protocol intre tarie UE privind amenzile luate in alte state, deci...
1055
Am citit pe undeva ca se poate ca in parcarile supermarket-urilor, in zona de trecere pentru pietoni sau pe anumite benzi de circulatie sa iti poti incarca acumulatorii electrici atit in timpul stationarii masinii cit si in miscare , asta fara sa fie nevoie de cablu de conexiune.

Nu cred sa fie problema pentru felul in care putem plati pentru energia consumata la reincarcare.. chipurile de identificare.....deja exista.

si on topic....

Exista taxa de prima inmatriculare pentru vehicoilele electrice ? ( s-a demonstrat ca per ansamblu sint mult mai poluante decit cele clasice pe carburant din hidrocarburi )
asgard1955
RFID exista si abia asteapta sa le puna si pe noi. Tehnologia de care vorbesti exista dar nu stiu cat de eficienta e.
espacern
QUOTE(1055 @ 4 Aug 2011, 17:05)
Exista taxa de prima inmatriculare pentru vehicoilele electrice ?

Nu platesti NICI O TAXA pentru vehicul electric(nu hybrid)indiferent de an de fabr.
Si RCA si impozitul sunt calculate la nivel de scuter.
Cum nu exista capacitate cilindrica(dupa asta se calculeaza totul in Ro)...
@+
argon
Nici pentru hibrid nu se plateste nici o taxa, desi polueaza la fel ca una normala.
asgard1955
Pe nici o masina generatie mai noua nu ar trebui sa se plateasca pentr ca toate au si motor electric ..... in usi pentru geamuri. icon_mrgreen.gif
T.rac3Er
hai sa vezi masini din anii 60 cu geamuri electrice si scaune cu reglaj electric, si apoi sa mai discutam de noutati.
asgard1955
Se pare ca nu ai inteles unde bat. Argon zicea mai sus ca pentru hibride nu se plateste taxa desi polueaza mai mult ca multe masini cu motor termic obisnuite. La fel cum o masina hibrida are un motor electric sau mai multe care o ajuta la deplasare la fel si masinile obisnuite au motoare electrice in usi pentru geamuri. Daca poluarea e la fel de ce nu se scoate atunci taxa si pentru masinile cu geamuri electrice ? (era o gluma oricum)
T.rac3Er
am inteles gluma care ai incercat sa o faci, dar nu ai folosit un comparativ corect si coerent, tocmai din motivele enumerate de mine. in fine.
pt argon.
masinile electrice nu polueaza in sine, ci industria producatoare de curent. deci masina nu are de ce sa plateasca vreo taxa de poluare, ci fabrica. si daca fabrica foloseste surse naturale de producere atunci, gata si taxa de poluare. dar mai mult ca sigur ca daca mutam taxa de poluare la marii industriasi, acestia vor scapa "mai usor" decat noi, masele la cuantumul acelei taxe/unitatea de masura.
de asemenea avantajul este ca muti poluarea din orase. sa vezi intr-o saptamana cum se face stratul de praf si mizerie pe bord, de zici ca a fost abandonata un an in vreun camp. acela e aerul respirat zi de zi de noi toti. nu mai bine se polueaza undeva departe de viata cotidiana?!
asgard1955
Mai asteptam putin pana reusesc sa stapaneasca fuziunea nucleara la nivel industrial si gata si cu poluarea.
radian
Avand in vedere tendintele actuale, poate urmasii urmasilor tai se vor bucura de masina nucleara...
Victoras2001
Avand in vedere tendintele actuale urmasii urmasilor lui nu vor mai exista.
Liviu-Razvan
Vor exista.... vor trai probabil in pesteri.... sau pe fundul oceanului, ca sa nu ii afecteze ploile acide rezultate in urma accidentelor masinilor "nucleare" smile.gif) sau a celor pe hidrogen.
george_scala_2004
QUOTE
Statul roman pierde sute de milioane de euro din cauza iminentei suspendari de cel putin cateva luni de la tranzactionarea certificatelor de emisii de carbon, situatie generata de neregulile la intocmirea inventarului national de emisii, pentru care seful ANPM, Iosif Nagy, urmeaza sa fie demis, anunta joi agentia Mediafax.

Decizia finala in privinta suspendarii Romaniei de la tranzactionarea certificatelor de emisii de carbon va fi anuntata luni, la doua zile dupa incheierea unei reuniuni a Comitetului de Conformare - Ramura de Implementare a Protocolului de la Kyoto, documentul in baza caruia statele semnatare primesc aceste certificate de emisii, cunoscute si drept "certificate de poluare" sau "certificate verzi".

Suspendarea Romaniei a fost propusa la precedenta reuniune a forului, desfasurata in perioada 6 - 8 iulie la Bonn, in Germania. Conform procedurii, desi concluziile intalnirii din iulie sunt preliminare, la reuniunea din 25-27 august, tinuta tot la Bonn, Romania nu mai are dreptul la o noua audiere, ci doar la o "declaratie oficiala".

Cauza iminentei suspendari a Romaniei o constituie "neincrederea in capacitatea autoritatilor publice romane de a gestiona problematica estimarii emisiilor de gaze cu efect de sera la nivel national", a declarat, joi, pentru Mediafax o sursa din echipa de experti in Protocolul de la Kyoto a unei institutii de mediu din Bucuresti.

"Mai precis, Bucurestiul nu a fost in stare sa raporteze corect cantitatea emisiilor de gaze cu efect de sera la nivel national, sa faca un asa-numit inventar al acestora", a explicat specialistul.

Inventarul National al Emisiilor de Gaze cu Efect de Sera pentru 2011 trebuia intocmit de Agentia Nationala pentru Protectia Mediului (ANPM).

Odata cu decizia preliminara de suspendare a Romaniei din iulie 2011, Guvernul a acceptat, prin hotarare, sa mareasca numarul functionarilor de la ANPM care sa se ocupe de realizarea acestui inventar de la cinci la 21, insa posturile nu au fost inca in totalitate ocupate, conform unui reprezentant al institutiei.


http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-9938031-...obabil-luni.htm

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-99455...unca-altora.htm

klaus
Ce smecherii ordinare pe astia de la guvernare!
Dupa ce au bagat taxa prin OUG (fara parlament), acum propun modificarea ei prin lege (de fapt propun o noua taxa, nu aprobarea sau modificarea celei vechi).
Deci pana s-o modifica taxa, cu procedurle parlamanetare de la noi (ca de, asta nu e urgenta desi UE a zis ca e cam nasoala, deci nu e necesara asumarea), ne apuca alegerile (zic eu).

Oricum, observ mentinerea in proiect (vedem daca trece de parlament) a faptului ca cei care nu au platiti taxa (recuperat prin hotarari judecatoresti) vor fi obligati sa o plateasca (nu ei ci cumparatorii care o iau de la ei).

textul proiectului de lege se poate gasi la http://www.juridice.ro/wp-content/uploads/...axa-poluare.pdf
paul-tm
Chiar nu au minte deloc.Vor sa laum masini euro 5, si marea majoritate a oamenilor traiesc pe 700-1000 lei pe luna.
Cu legea asta m-au lovit.
sad.gif Chiar nu stiu ce fac,Am o masina cumparata, si vroiam sa o trec pe mine.Masina a fost adusa in tara in 2000.Deci dupa astia va trebui sa platesc taxa la o masina deja inmatriculata.
Probabil ca voi vorbi cu propietaru sa o mai las pe numele lui. Poate anu viitor se schimba ceva la alegeri.
Smiley
pai in astia 11 ani masina cum a circulat? cu numere straine?
cristio_79
A fost inmatriculata in Romania de catre fostul proprietar, iar el nu a mai trecut-o pe numele sau. A platit toate taxele fostului.
Sudsemnatu
deci nu o sa ne mai vindem niciodata masinile. chiar daca ai o masina evaluata la 4000...nimeni nu o sa mai dea inca 2000 pe taxa..in total sa ajunga la 6000.
cristio_79
Din textul respectiv se intelege ca vor fi probleme pentru cei care sunt unici proprietari si care nu au platit acea taxa, masinile fiind inmatriculate inainte de 2007.
mstaniloiu
sunt niste nenorociti vor sa ne ia bani pe toate partile - ADICA SA NE FURE ...


Solutii (legale) in cazul in care trece aceasta lege ar fi (va rog sa mai adaugati daca mai stiti si altele):

- Mergi si inmatriculezi in Bulgaria (dar e oarecum scump in anumite cazuri);
- Faci procura cu proprietarul (daca are si el incredere) si ii platesti anual taxele;
- Faci contract de comodat cu proprietarul(inchiriere pe 1 leu/an de exemplu) si iarasi ii platesti anual taxele
- inmatriculare pe numele unei persoane (fizice sau juridice) care nu plateste taxe (de ex. un revolutionar cu certificat cool.gif sau o fundatie "de binefaceri" rolleyes.gif )


Vad ca cei care ne conduc pe noi aduc tara in zona de istorie "fanariota"deci ne trag cu 150 de ani inapoi 'tu-i mama ei de viata.
cristio_79
Sau faci un act de vanzare-cumparare cu un membru al familiei pana intra in vigoare tampenia asta, masina ramanand in familie, dar avand doi proprietari pe carte.
klaus
QUOTE(mstaniloiu @ 1 Sep 2011, 10:45)
- Faci contract de comodat cu proprietarul(inchiriere  pe 1 leu/an de exemplu) 
*

Conform art. 1561 C.Civ. comodatul este gratuit.
QUOTE(cristio_79 @ 1 Sep 2011, 11:19)
Sau faci un act de vanzare-cumparare cu un membru al familiei pana intra in vigoare tampenia asta, masina ramanand in familie, dar avand doi proprietari pe carte.
*

Poti detalia? Sunt si eu curios cum vinzi o parte dintr-un bun mobil unui membru de familie.
Andy_ACS
Nu cred ca are vreo influenta faptul ca sunt doi proprietari pe carte. De unde ai tras concluzia asta?
Ei vor ca orice masina care nu a platit taxa sa plateasca la urmatoarea vanzare/inscriere.
De ex daca ai o masina din 2003 inscrisa in Romania in 2003, care s-a vadnut in 2004 la cineva, apoi in 2005 la alcineva, apoi in 2006,2007 si in 2008 ai luat-o tu, daca o vinzi dupa ce intra legea in vigoare urmatorul proprietar plateste taxa, nu conteaza ca a trecut pana acum pe la 6 proprietari.
Sudsemnatu
exact. asa am inteles si eu.
cristio_79
La art. 4 punctul 2 scrie ca "obligatia de plata a taxei intervine si cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, in Romania, asupra unui autovehicul inmatriculat pe teritoriul Statului Roman anterior datei de 1 ianuarie 2007."
Eu am inteles din "prima transcriere a dreptului de proprietate, in Romania " ca esti obligat sa achiti noua taxa daca achizitionezi o masina de la primul proprietar din Romania.
Asta a fost si interpretarea lui Moise Guran aseara la Bizbazar.

@klaus - ma refeream la faptul ca vinzi masina unui membru al familiei, nu o parte a ei. Un var, frate etc.
dandee
probleme vor fi la vechiile dacii, dar si la loganele imnatriculate inainte de 2007, nu va mai renta sa iti iei logan si nici nu vei mai putea sa o tii pe numle altuia pentru ca vor sa dea o lege prin care proprietarul autovehicolului plateste toate amenzile, in concluzie nimeni nu se va risca la procuri si alte de acestea
Sudsemnatu
atunci inseamna ca masinile cu 'primul proprietar' nu vor mai avea cautare
paul-tm
Eu in iulie 2011 am cumparat un astra f din 1996, motor de 1600 benzinar.Euro 2 100%. Masina e inatriculata in tara in 2000, de atunci a avut 3 propietari.
Masina am luato avariata in fata, am reparato.Acum trebuie sa o vopsesc. Si dupaia o treceam pe numele meu. Dar nu o sa mai pot, din cate am inteles eu legea acea.La prima vanzare,dupa ce intra legea se va plati si la masinile ce nu au paltit(inmatriculate inainte de 2007).
Cand am cumparat masina, am facut contract de vanzare.Restul actelor ne-am inteles sa le facem dupa ce termin masina de facut.
Vom vedea ce va fi. Oricum e jenant din partea lor, sa isi bata joc in halu asta de omu de rand.
klaus
QUOTE(cristio_79 @ 1 Sep 2011, 11:51)
@klaus - ma refeream la faptul ca vinzi masina unui membru al familiei, nu o parte a ei. Un var, frate etc.
*

Daca vinzi toata (nu o cota parte) masina unei persoane (nu mai multora) atunci ea va avea un singur proprietar, nicidecum doi.
Markos
QUOTE(cristio_79 @ 1 Sep 2011, 11:51)
La art. 4 punctul 2 scrie ca "obligatia de plata a taxei intervine si cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate, in Romania, asupra unui autovehicul inmatriculat pe teritoriul Statului Roman anterior datei de 1 ianuarie 2007."
Eu am inteles din "prima transcriere a dreptului de proprietate, in Romania " ca esti obligat sa achiti noua taxa daca achizitionezi o masina de la primul proprietar din Romania.
Asta a fost si interpretarea lui Moise Guran aseara la Bizbazar.
*


Aiurea, spune clar: "cu ocazia primei transcrieri a dreptului de proprietate", adica la prima vanzare/cumparare de dupa intrarea legii în vigoare. Nu conteaza ca o iei de la primul sau al cincelea proprietar.
cristio_79
@klaus - corect, eu ma refeream la faptul ca va avea doi proprietari pe cartea de identitate.
Asta daca interpretarea de mai sus cu "prima transcriere a dreptului de proprietate, in Romania" ar fi corecta.
Scuze pentru neintelegere.
@Markos - daca ai o masina de 15 ani cu 5 proprietari in Romania care valoreaza 500 de euro si vrei sa o vinzi chiar si la un pret modic, cumparatorul ar trebui sa achite o taxa de cateva mii sau peste o mie, in mod sigur.
ipiq
taxa de inmatriculare=taxa de poluare ?
in 2006 am luat leguma din jermania si am platit taxa 1600 Eu... asta inseamna ca mai platesc o data cand o vand?

a aparut pe undeva calculator nou de taxa?
klaus
Discutia este despre taxa de dupa aderarea la UE. Cine a luat masini inainte de aceasta data, indiferent ce taxe au platit, vor fi obligati sa plateasca aceasta taxa.
ipiq
pai nu e rau atunci. inseamna ca o sa o vand cu 2000 de euro radmasa.gif
eu am platit 1600 de euro, si viitorul proprietar mai plateste inca o data pe atata radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

PS: sa vedeti acum fraude la CASCO. o sa vedem in curand tot felul de masini care nu se mai pot vinde cum zboara prin rauri sau iau foc biggrin.gif
valikris2002
@ipiq: NU mai platesti, si eu am platit taxa de prima inmatriculare in 2007 150 euro, daca maine o vand nu se mai plateste taxa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.