Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iesiri cu bicicleta
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148
nasty
QUOTE(VladG @ 10 Aug 2009, 21:04)
Interesant. Nasty, ai fost printre participanti?
Asta e si dilema mea, sa mergem pe plaja sau pe drum... Nisipul ala arata destul de bine si ptr mers pe bicle.
*


nu, dar dupa ce am citit site-ul expeditiei, am fost pana la Murighiol cu masina, am lasat-o in parcare in "port" si cu "pasagerul" pana la Sf Gheorghe, care avea niste strazi pline de praf si nisip si nu se putea merge cu bicicleta. Iar in zona spre mare puteai calca niste ciulini ascutiti, care iti perforau slapii ( sigur faci pana)
Ar trebui cautate pt delta pe o harta buna, drumuri de masina, chiar pe diguri, pt a nu avea surprize.
hefee
In legatura cu tura din 21-22-23 august: daca nu merg la Bran cu niste prieteni (cum era planuit), vin si eu cu voi.
Saptamana viitoare stiu sigur.
nasty
QUOTE(VladG @ 2 Jul 2009, 10:00)
Pentru vara asta ma mai gandesc la:
  Ceahlau-Durau (de studiat)
*



cred ca puteti face un traseu interesant: Izvorul Muntelui- Durau ( drum asfaltat, prin rezervatie, nu prea circulat)- ocolit Ceahlaul prin vest pe un drum forestier spre Telec, Neagra sau Bicazul Ardelean ( n-am fost pe el) - Bicaz- Izvorul Muntelui.



12 Aug 2009, 09:29:
pe harta apare drumul forestier intrerupt, dar e un proiect de a-l asfalta pentru a se ajunge la Cheile Bicazului, din Durau si a scoate statiunea din izolare.
VladG
Frumos in Ceahlau. E si asta in plan, dar probabil va fi la anul, sau cine stie cum ne sucim si ajungem si anul asta... smile.gif

Hefee, ar trebui cel mai tarziu luni sa stim, ca sa nu avem surprize cu cazarea. Deocamdata erau camere libere la Petrimanu. La Pietreni inca nu am sunat, acolo sunt mai multe pensiuni, nu cred sa fie probleme.

L.E: Facut rezervare la Pietreni, sambata spre duminica, doua camere duble, cu posibilitate de suplimentare, in caz ca ne strangem mai multi. 100RON camera.
http://www.funromtour.ro/localitati_client...Ralu_&_Ello.htm
VladG
Lista:

1. corrado
2. VladG
3. claudiuxyz
4. hefee?
5. niji? (ciclism.ro)
6. ...

Traseul putin modificat, ca sa mergem cat ai putin pe DN:
http://www.bikemap.net/route/279521
fulgerica2003
salutare...

eu sunt cam bolnav zilele astea...adica abia intors din concediu din odihna si a trebuit sa-mi iau medical...e pos ca pana pe 22 sa nu fiu apt, dpdv fizic, dar optiunea ramane deschisa(pt mine)

la muyeul trovantilor nu e mare lucru de vazut; eu ma asteptam la ceva misto, dar a fost cu mult sub asteptari; pentru destindere, insa, e ok
VladG
Pai daca crezi ca sunt sanse sa vii, poti sa te treci in lista cu semnul intrebarii wink.gif
rombul
ce conditii trebuie sa indeplinesc sa vin cu voi?
dispun de:
-masina
-portbagaj cu suporti de bici
-conditie fizica

am bicicleta dar nu este de firma
casper
mai trebe sa iti iei cu tine dorinta de a pedala si ai de toate tongue.gif.

s-ar putea sa vin si eu cu voi smile.gif, cel tarziu marti dau confirmarea sau infirmarea.
VladG
Hai sa punem o data limita ptr confirmari miercuri, 19 august, orele 12:00PM, ca sa putem suplimenta rezervarea de la Pietreni, dac e cazul si sa vedem ce camere sunt la Petrimanu.
Pana atunci cine crede ca merge, dar nu e chiar sigur, sa se treaca in lista, cu semn de intrebare.

@rombul: iti trebuie si un far / frontala, caci vineri vom merge pe intuneric cea mai mare parte a traseului (e drum, cu asfalt bombardat, nu sunt coclauri)

1. corrado
2. vladG
3. claudiu
4. hefee
5. gigix (ciclism.ro)

6. niji? (ciclism.ro)
7. casper?
8. fulgerica?
9. rombul?
rombul
Vlad G iti confirm luni pe 17 daca merg cu voi
este tarziu?


14 Aug 2009, 17:41:
am far , stop si vesta
Vlad vreau sa stiu ce bani face toata afacerea si luni iti voi da confirmarea
problema este ca nu este bici de firma dar este reglata bine smile.gif

14 Aug 2009, 17:43:
daca voi merge pot lua si un coleg de forum
am 2 suporti de bici montati pe masina
VladG
Luni nu e tarziu. Pana miercuri astept confirmarile.
Bicla nu e nevoie sa fie "de firma", ci sa fie ok reglata, vezi DHS-ul lui claudiu care a facut toti coclaurii posibili fara mari probleme.
Dupa ce avem lista completa de participanti, facem si aranjarea pe masini.
Pana acum sunt disponibile:
a mea - 2 suporti
rombul - 2 suporti
corrado - 4 bicle, probabil 2 suporti si 2 la portbagaj;

Cheltuieli:
- benzina, care se imparte intre pasagerii masinii;
- cazare, 50 ron Pietreni + 30-40RON Petrimanu, in functie de tipul camerei;
- mese (1 masa de pranz sambata, Polovragi) + hrana rece + eventual inca o masa, sa zicem 30 ron

Probabil un total de aprox 200-250 RON, depinde de fiecare, cat de cheltuitor e smile.gif
rombul
ok multumesc
luni confirm participarea mea
VladG
Actualizare:
1. corrado
2. vladG
3. claudiu
4. hefee

5. niji? (ciclism.ro)
6. casper?
7. fulgerica?
8. rombul?
corrado83
back from black sea.
se pare ca avem o lista serioasa pentru buila
atentat_cu_bomboana
Ia uitati aici sistem ieftin si bun! (copyright: Alex BeOne, DH rider)
VladG
Are totusi 2 bube:
- trebuie sa moi des periutele in lichidul de curatare;
- cred ca te cam stropeste (exclus ptr curatat in casa).
Cred ca e ok sa-l cari cu tine, sa dai jos grosul noroiului.

Un mecanism de curatare de la Point e 60 de lei si chiar face treaba buna. Lichidul ramane in rezervor negru si plin de impuritati, iar lantul arata ca nou. Are 4 role care curata toate laturile lantului, inclusiv intre role.
corrado83
da tre sa recunosti ca e meserias omu
hefee
vremea pare sa fie buna.
coborarea la malaia cred c-o sa fie f. abrubta. a mai fost careva p'acolo (vorbesc de coborare)?
VladG
Asa este. Se pare ca e o poteca, deci cam pe langa bicle...
N-am fost, dar zic ca ne descurcam noi smile.gif

1. corrado
2. vladG
3. claudiu
4. hefee
5. casper (90% sanse sa vina)
6. sulebeb (ciclism.ro, 90% hotarat, influentabil de catre vreme )
7. rombul?
8. fulgerica?
rombul
VladG nu pot merge din motive de job sunt foarte ocupat toata saptamana
urmatoarea excursie voi merge ca voi fi in concediu
sper sa nu va suparati
Doc
Aveti grija la drumul acesta ca este foarte dificil. Am fost acum doua saptamani la Obarsia Lotrului cu motorul si am facut cateva trasee. Pe acesta nu am apucat sa merg eu personal dar au fost cativa baieti din TM cu experianta pe motor si l-au parcurs intr-o zi. Au plecat pe la ora 10:00 si au revenit seara la ora 23:00. Traseul este foarte dificil, abrupt si prin multe locuri drumul este aproape distrus. Aveti grija la vreme, cea de acasa nu se potriveste cu cea de la fata locului, daca ploua drumul devine impracticabil in anumite zone. In rest nu pot sa va urez decat succes, eu saptamana asta plec iar prin munti cu motorul.

Ieri am facut refacut pe motor un drum la Cheia pe care l-am parcurs cu bicicleta impreuna cu Casper si am avut surpriza sa constat ca partial a fost distrus de ape. Aproape ca nu l-am mai recunoscut, in unele zone a trecut viitura si a distrus podurile.

Cam asa arata drumul:

[attachmentid=1627546244] [attachmentid=1627546247] [attachmentid=1627546248] [attachmentid=1627546249] [attachmentid=1627546250] [attachmentid=1627546251]

Si cam asta fac romanii cu Loganul:

VladG
Doc, la care portiune de drum te referi? Petrimanu-Polovragi sau Pietreni-Malaia?
Prima stiu ca e nitel mai usor ca Transalpina si nici nu ajunge asa de sus, doar pe la 1600m, l-a parcurs Claudiu anul asta.
Partea a doua stiu ca e mai dificila, dar nu imposibila.
Cu motoarele e posibil sa fi facut mai mult decat cu biclele, daca dai de un valcel abrupt pe care-l treci in 2 min cu bicla in carca, poti pierde si 1 ora cu motorul.
Poate reusesti sa afli care bucata a pus probleme si in ce au constat mai exact, ne-ar fi de ajutor. wink.gif

Rombul, urmatoarea excursie, cel putin ptr mine va fi in Delta, Sulina-Sf. Gheorghe si retur, la jumatatea lui septembrie.

Atunci, cum cativa s-au retras si Dark Rider a confirmat, avem:
1. Masina Corrado (Bucuresti):
[bicla corrado - suport]
[bicla VladG - suport]
[bicla1 Dark Rider - suport]
[bicla2 Dark Rider - portbagaj, demontata]
[bicla hefee - la intoarcere, portbagaj, demontata]

2. Masina Claudiu (Rm Valcea)
[bicla claudiu;]
fulgerica2003
fulgerica- out

inca nu-s apt de efort sustinut

data viitoare; imi pare f rau intrucat buila era pe lista anul asta, insa se pare ca va mai astepta
VladG
Fa-te bine pana data viitoare!
casper
QUOTE(Doc @ 17 Aug 2009, 21:46)


Ieri am facut refacut pe motor un drum la Cheia pe care l-am parcurs cu bicicleta impreuna cu Casper si am avut surpriza sa constat ca partial a fost distrus de ape. Aproape ca nu l-am mai recunoscut, in unele zone a trecut viitura si a distrus podurile.

Cam asa arata drumul:



traseul a fost unu super, atat la urcare cat mai ales la coborare, noroc ca ti-ai tras motor, in felu asta poti/putem sa facem o tura rapida pentru alegerea urmatoarelor trasee. iar daca tece loganu, trecem si noi cu biclele ... cred tongue.gif.


imi pare rau ca nu pot veni, am ceva treaba in weekend si nu pot sa aman, dar donez una bucata suport de bicla lui corrado , macar asa sa fiu prezent cu spiritul tongue.gif. sa aveti parte de vreme buna si tare as fi vrut sa vad cum bate felinaru tau Vlad noaptea, dar poate o sa te bagi la tura de cernica pe care am vrea sa o facem noaptea biggrin.gif.
Meduzzu
pentru cei care vor o tura de o zi
22 august 2009
Traseu: Sinaia - DN71 - Cabana Cuibu Dorului (1120 m) - Saua Dichiu (1614 m) - Saua Laptici (1830 m) - Cabana Piatra Arsa (1950 m) - Drumul de vara - Cota 1400 - Sinaia
Plecam din Bucuresti cu trenul A 1745 la ora 7.30
Ne intoarcem seara... incercam sa prindem un accelerat cu vagoane de biciclete
VladG
Merci, Casper.
Ne vedem data viitoare wink.gif

Se pare ca pentru tura asta vom fi:

1. Masina Corrado (Bucuresti):
[bicla corrado - suport]
[bicla amic corrado - suport]
[bicla1 Dark Rider - suport]
[bicla hefee - la intoarcere, portbagaj, demontata]

2. Masina VladG (Bucuresti)
[bicla VladG - suport]
[bicla2 Dark Rider - suport]

3. Masina ClaudiuXYZ (Rm Valcea)
[bicla ClaudiuXYZ]
corrado83
1. Masina Corrado (Bucuresti):
[bicla corrado - suport]
[bicla andrei - suport]
[bicla1 Dark Rider - suport]
[bicla hefee - la intoarcere, portbagaj, demontata]

2. Masina VladG (Bucuresti)
[bicla VladG - suport]
[bicla2 Dark Rider - suport]

3. Masina ClaudiuXYZ (Rm Valcea)
[bicla ClaudiuXYZ]
corrado83
se pare ca diseara stam la ciungetu. si samb avem o tura mai lunga cu 20 km
VladG
Asta "multumita" jegosilor de la Cabana tudor petrimanu, care ne trimeteau acolo, ca sigur gasim camere (sunat eu de doua ori ptr rezervare), iar azi cand am sunat mi-au zis ca POATE mai gasim o camera, ca restul s-au dat.
Cand i-am amintit de asta mi-a replicat ca nu-mi putea face rezervare doar ptr o seara... dar ne trimitea in pustiul ala sa ramanem pe afara, fomisti de bani ce sunt!

Si echipa s-a restrans, am ramas tot cei care mergem deobicei, cu exceptia prietenului lui corrado:

1. Masina Corrado (Bucuresti):
[bicla corrado - suport]
[bicla andrei - suport]
[bicla vladg - suport]
[bicla hefee - la intoarcere, portbagaj, demontata]


2. Masina ClaudiuXYZ (Rm Valcea)
[bicla ClaudiuXYZ]
atentat_cu_bomboana
Ei, ce-ati facut? Sunteti bine? Ati mai avut vineri ceva "traseu de noapte" sau ati ajuns pe lumina la Ciungetu? Ati mai putut face tot traseul propus pentru simbata, in noile conditii?
corrado83
am facut tot ce ne-am propus, vineri am mers vreo 20 km pe noapte. a fost f greu, ziua de sambata pe mine cel putin m-a omorat, ca sa nu mai vorbim de coborarea printre copacii doborati de furtuna de duminica.
VladG
Doua zile si un pic in Buila si Capatanii
Urcusuri ce-ti taie respiratia, coborari in viteza, kilometri, peisaje, palinca si bere, salturile "mortale" deja obisnuite ale lui ClaudiuXYZ

Tura incepe prost, vineri la pranz aflam ca nu mai avem cazare la Petrimanu si ne reorientam catre Ciungetu. Asta nu e foarte bine pentru a doua zi, cand vom avea 20 de kilometri in plus de pedalat, dar alta solutie nu exista.
Echipamentul e pregatit, asteapta imbarcarea:
[attachmentid=1627547467] [attachmentid=1627547468]

Traficul din Bucuresti ne face sa plecam din oras cu o ora mai tarziu decat planificasem si este in continuare aglomerat si pe autostrada asa ca tot raul spre bine, fiind cazati mai aproape nu vom ajunge chiar la doua noaptea.
Ne intalnim cu ClaudiuXYZ la iesirea din Rm. Valcea si la 22:45 parcam masinile in Malaia. Ceilalti participanti sunt Corrado83, Andrei, VladG si Hefee, care ne asteapta la pensiune.
[attachmentid=1627547469] [attachmentid=1627547470]

Stiind ca avem o bucata relativ scurta, bagam tare, desi drumul e la deal. Farul meu lumineaza pentru toata lumea, spre norocul lui Andrei al carui far a clacat.
Pe o portiune de coborare ii dam si mai tare si avem apoi surpriza ca nu-l mai avem pe Andrei cu noi, iar in spate e bezna totala. Ma intorc cateva sute de metri si-l gasesc pedaland agale si sincer nu stiu cum reusea sa tina drumul.
Dupa o ora de la plecare ajungem in Ciunget, la Pensiunea Valea Soarelui, unde-l gasim pe Hefee, care ne astepta nerabdator.
Faptul ca am tras tare s-a cunoscut si in media orara, 19.72km/h, asta in conditiile in care drumul urca relativ constant, iar rucsacii sunt mai grei decat ne-am dori noi.
Berea si palinca ne-au inveselit si ne-au ajutat apoi sa adormim imediat, unii mai repede ca altii:
[attachmentid=1627547480] [attachmentid=1627547481]

Dimineata uramatoare anunta o zi numai buna de pedalat. Mancam rapid, apucam sa admiram locul unde am dormit si plecam catre Petrimanu, pe Valea Latoritei.
[attachmentid=1627547482] [attachmentid=1627547483]
[attachmentid=1627547488] [attachmentid=1627547501]
[attachmentid=1627547502] [attachmentid=1627547503]

Urcam continuu si raul devine tot mai frumos. Apa a netezit intr-un mod ciudat lespezile peste care curge si a creat un adevarat "aquapark".
[attachmentid=1627547504] [attachmentid=1627547505]
[attachmentid=1627547506] [attachmentid=1627547507]

Barajul Petrimanu ne intampina cu binecunoscutele semne de interzicere a fotografierii, probabil ramase din perioada comunista, insa zona e prea frumoasa si nu tinem cont de ele.
[attachmentid=1627547508]

Dupa baraj incepe proba de foc a zilei, adica cei sase kilometri de serpentine pana in Curmatura Oltetului, la 1620 de metri. Drumul e inclinat, dar ne ambitionam sa mergem cat mai mult pe biciclete. Soarele arde tare, insa avem noroc cu izvoarele de pe marginea drumului, care ne racoresc si ne sting setea.
[attachmentid=1627547509] [attachmentid=1627547510]
[attachmentid=1627547511] [attachmentid=1627547512]

Ceva probleme tehnice la bicicleta lui Andrei ne dau prilejul sa admiram in voie muntii si sa deplangem defrisarile masive.
[attachmentid=1627547515] [attachmentid=1627547516]
[attachmentid=1627547517]

Apoi atingem punctul de maxima altitudine al zilei in Curmatura Oltetului. Aici hotaram sa luam si masa si apoi regretam nitel decizia pentru ca am dat peste cei mai "magari" magari pe care i-am vazut vreodata. Veneau peste noi in cautare de mancare si nu se speriau deloc. Claudiu a facut cateva ture dupa ei, dar cum se retragea, cum atacau din nou magarii. Hefee nu mangaie magarul pe cap asa cum ar parea, ci-l impinge mai incolo, ca sa poata manca linistit.
[attachmentid=1627547520] [attachmentid=1627547522]
[attachmentid=1627547523] [attachmentid=1627547524]

Dupa masa si o binemeritata tolanire in iarba a urmat poate cea mai frumoasa parte a excursiei, o coborare de 25 kilometri, destul de abrupta, cu ceva pietre, tot tacamul pentru adrenalina maxima. Prilej pentru Claudiu sa sara iar calul, pardon, bicla si sa aterizeze pe coate si genunchi. Momentul e imortalizat pentru eternitate pe video, voi da un link mai tarziu.
Daca pana atunci picioarele au dus greul, acum mainile se inclesteaza pe frane pana amortesc.
Intram in Cheile Polvragi si descalecam in fata pesterii cu acelasi nume pentru a vedea canionul sapat de Oltet.
De la dreapta la stanga: Corrado, Andrei, Hefee, ClaudiuXYZ si VladG.
[attachmentid=1627547534] [attachmentid=1627547535]

Iesim in DN si soarele incepe sa ne topeasca. Profitam de fiecare izvor pentru a ne hidrata si racori.
Traversam Horezu si ajungem in Costesti. Acolo ne oprim la un restaurant gatit de nunta. Hefee trateaza scurt cu ospatarii si cum nuntasii inca nu-s acolo, stam la o masa din aia frumos gatita, mancam doua feluri si radem doua beri brumate, poate cele mai bune beri din vara asta.

(Sa posteze cineva ceva, ca nu mai pot adauga poze... Merci)
atentat_cu_bomboana
A, te rog spune ca ati coborit in albia Oltetului in dreptul pesterii... Acolo cheile "te string" cu adevarat.

Asteptam continuarea.
(Stop-cadru pe caderea lui claudiuxyz poti?) biggrin.gif
Sper ca n-au fost accidentari serioase.
catal1n2000
Frumoasa iesire.

@Vlad Pe drumul dintre Cheile Oltetului si Petrimanu ati intalnit masini normale(nu SUV-uri, sau Off-road).
Ma intereseazadaca pot traversa cu Renault Megane zona? Sau e dificila portiunea?
VladG
In chei am coborat doar cativa metri, pe acea platforma. As fi vrut sa mergem si la nivelul apei, dar era dificil cu bicicletele si eram si intr-o mare criza de timp.



Continuand povestea, ajungem pe inserat la Pietreni, unde am avut o surpriza placuta la Pensiunea Ralu & Ello, nou renovata, cu bani europeni, baie cu jacuzzi, living, bucatarie, mobilier nou, totul cu 100 ron camera dubla.
[attachmentid=1627547571] [attachmentid=1627547573]
[attachmentid=1627547574] [attachmentid=1627547575]

Si un cu un cutu ciobanesc in dotare.
[attachmentid=1627547578] [attachmentid=1627547579]

Iar ceva berica si palinca...
[attachmentid=1627547577]

Si s-a facut deja duminica. Plecam la drum pe racoare si dam imediat piept cu muntele cand escaladam serpentinele din Cheile Costesti. GPS-ul arata 10%, 16%, dar ne ambitionam sa ramanem in sa. Ajungem sus, insa efortul cumulat isi spune cuvantul si Hefee se decide sa nu mai continue cu noi, ci sa coboare in Rm Valcea.
[attachmentid=1627547584] [attachmentid=1627547585]
[attachmentid=1627547586]

Ramasi patru continuam ascensiunea, ceva mai blanda acum, in Parcul National Buila-Vanturarita.
[attachmentid=1627547587] [attachmentid=1627547588]
[attachmentid=1627547589]

Drumul forestier se termina in Paraul lui Ignat si suntem nevoiti sa caram bicicltetele aproape doi kilometri prin albia raului, din piatra in piatra. Apoi parasim si paraul si urcam pieptis, cu pana la 33% rampa.
[attachmentid=1627547590] [attachmentid=1627547591]
[attachmentid=1627547592] [attachmentid=1627547593]

Catre culme e plin de zmeuris si mure, mancam pe saturate, dar ne si speriem ca dracu cand se aud ceva zgomote din desis.
Iesim in golul alpin la Plaiul Netedu. Se vede clar creasta Buila-Vanturarita si Curmatura Builei.
[attachmentid=1627547594]
[attachmentid=1627547596] [attachmentid=1627547598]

Tunelele de la Cheia (maxim zoom digital, scuze pentru calitatea pozei)
[attachmentid=1627547599]

De la Ignat si pana in culme am mers doar pe langa biciclete sau cu ele in spate. Acum ne urcam iar pe ele pentru ascensiunea finala. Mai avem vreo 200 de metri de urcat pana in punctul de maxima altitudine, saua Zmeurat, 1951 metri.
Ne mobilizam si dupa cativa kilometri ajungem si acolo si apoi iarasi o coborare frumoasa pana la Stana Zmeuret.
Ca de obicei ne alearga ploaia.
De la stana intram pe poteca de picior. Totul ar fi fost ok daca aceasta nu facea serpentine intr-o zona de padure de brad devastata de o furtuna violenta. Nimeni n-a curatat traseul, desi marcat cu banda albastra si a fost un cosmar fiecare metru. In unele locuri erau palcuri de cate 2-3 brazi cazuti impreuna si trebuiau sariti sau ocoliti. Desi faceam eforturi mari, progresam foarte greu.
In dreapta se vede un brad cazut LANGA poteca.
[attachmentid=1627547609]

In zonele grele n-am mai facut poze, ca nu mai avea nimeni chef de asa ceva si mai statea sa ploua din moment in moment.
Toti ne-am zgariat, julit, si apoi urzicat.
Ca deobicei am fost norocosi si doar 2-3 picaturi de ploaie au cazut peste noi.
In final am ajuns jos si am luat-o la vale, pe asfalt cativa kilometri, pana la masini. Acolo fiecare a simtit nevoia sa spuna cate cate zile nu mai vrea sa auda de bicicleta...
Pe ansamblu o tura pe cinste, cu peisaje spectaculoase, destul de dificila, dar care a placut tuturor.
Ca sa-l citez pe Dl Garmin:
Distanta: 159.6km
Pedalat efectiv: 12h37'
Viteza medie: 12.7km/h
Calorii consumate (ptr mine): 11727
Ascensiune totala: 3619m
Coborare totala: 3612m

Trace-ul generat de GPS e aici:
http://www.bikemap.net/route/292795

Filmuletul coborarii e aici:
http://s4.transfer.ro/storage/transfer_ro-...63c570f10dd.zip
corrado83
felicitari baieti pentru tura
VladG
QUOTE(catal1n2000 @ 24 Aug 2009, 16:43)
Frumoasa iesire.

@Vlad  Pe drumul dintre Cheile Oltetului si Petrimanu ati intalnit masini normale(nu SUV-uri, sau Off-road).
Ma intereseazadaca pot traversa cu Renault Megane zona? Sau e dificila portiunea?
*



Chiar in sa era o Dacie, apare in poze, iar de portiunea cea mai dificila, undeva unde se construieste un pod, aproape de baza muntelui, tocmai trecuse o masina sport de 2 locuri decapotabila, parca o Mazda, deci e posibil cu Megane-ul.
Vezi si filmuletul cu partea superioara a coborarii.
Stefan
Frumoasă tura voastră.
Am și una de povestit.

Era cam acum o lună, se apropia concediul și vroiam sa fac ceva pe bicicleta care sa dureze vreo saptamană. Inițial as fi vrut sa merg într-un grup mai mare, dar am ramas doar eu și Florin (dacă ne mai țineți minte din Baiului/Câmpulung). So, unde sa mergem? Prima mea idee a fost Piatra Craiului, fiind destul material pentru mers vreo săptamană. Dar mai apoi m-am gândit la o zona cu urcări mai domoale și mai multe obiective de vizitat pe jos. Soluția logică - Apuseni.

Și asa au început pregătirile, cumpărat ce nu aveam, liste cu ce aveam, planuri, hărți. Pe 14 august am plecat la drum cu celebrul accelerat 1745, care spre surprinderea mea ajungea până la Cluj cu vagonul de biciclete. Durata "expediției" se mărise la 9 zile, după ore suplimentare la serviciu pentru concediu mai mult. Ca obiective principale – vroiam să urc pe Vf. Vlădeasa, cascada Rachițele, Cetățile Rădesei, Padiș, Cetățile Ponorului, Scărișoara, valea Arieșului, Cheile Râmețiului. Unele le-am atins, altele au fost adăugate, la altele am renunțat forțat.

Apuseni pe bicicletă – cu bune și cu rele: 14-20 august 2009

Ziua 1 – vineri, 14 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291306

Deși am cochetat cu ideea de a-mi cumpăra portbagaj si genți, până la urmă am decis să fac tura asta cu un rucsac de 30 de litri. Totul OK, după mai multe încercări toate bagajele au încăput în rucsac, iar cortul, izoprenul și sacul de dormit stăteau perfect legate de biclă. Doar un detaliu l-am uitat până în dimineața zilei de plecare: să-mi pun rucsacul în spate pentru a vedea dacă pot să-l car. Greu. După vreo 2 km de pedalat m-am obișnuit cu cele 8-9 kg (sau câte or fi fost) în spate și am ajuns la gară în de două ori timpul normal pentru acest parcurs.
Drumul planificat cu trenul era până la Bologa (cu schimbare la Cluj), dar pentru că acceleratul a avut întârziere am pierdut primul personal, iar al doilea ne-a dus numai până la Huedin.

[attachmentid=1627547785]

Pe la Teiuș, s-au suit în accelerat doi nemți care ne-au povestit tura lor prin Apuseni pe cursiere cu portbagaj. Pentru că plecau spre casă ne-au făcut cadou și o hartă. În personalul Cluj - Huedin, nașul ar fi vrut să ne taxeze pentru biciclete, dar probabil văzând că din cauza CFR suntem în întârziere și că afară a început deja ploaia iar noi avem de pedalat, ne-a lăsat în pace.

[attachmentid=1627547786] [attachmentid=1627547787]

Ajunși în Huedin, ieșim la șosea și surpriză imensă: pistă de bicicliști pe marginea drumului așa cum orice ciclist bucureștean numai visează. Cred că am și chiuit de bucurie. Prima țintă – găsirea unui loc de campare. Pedalarea pe DN până la Bologa e destul de scary, TIR-uri viteziste și ploaia care stă să cadă, dar nu o face. La Bologa întrebăm unde am putea găsi un loc pentru cort și ni se spune că imediat după sat, dar până la urmă ajungem aproape de Săcuieu, unde atunci când orice speranță că voi mai dormi în seara aia și nu ramân pe drumuri era spulberată, dăm de un camping cochet (cel puțin așa părea pentru un om înfrigurat și obosit). Era prima experiență cu cortul și din cauza asta nu aș fi stat pe oriunde pe marginea drumului, așa cum aveam să descopăr în zilele următoare că se poate fără grijă. Deci campingul a picat la țanc. Proprietarul, om de treabă, ne-a invitat la foc, m-a mai lămurit dacă traseele pe care le aveam eu în cap se pot face pe bicicletă și apoi s-a apucat de făcut demonstrații de prestidigitație pentru divertismentul copiilor ce mai erau prin camping.

[attachmentid=1627547788] [attachmentid=1627547831] [attachmentid=1627547790]

Ziua 2 – sâmbătă, 15 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291406

Privirile buimace ale locuitorilor din Săcuieu urmăresc două biciclete, care parcă nu prea sunt din peisaj, urcând agale prin aerul destul de rece al dimineții de sâmbătă, nerăbdătoare de a rupe munții în două pentru a-și croi drum.
După Săcuieu, la un pod, facem dreapta pe drumul de țară spre Rogojel. Urcam vreo 2-3 km apoi facem un detour pentru a ajunge la sequoia. Prima urcare mai serioasă a turei. Aproape o jumătate de oră durează, dar a meritat pentru peisaje.

[attachmentid=1627547791] [attachmentid=1627547792] [attachmentid=1627547793]

Nu și pentru copaci, care nu impresionează așa tare. Într-adevăr sunt înalți. So what?

[attachmentid=1627547794] [attachmentid=1627547795]

Și a mai meritat pentru coborârea înapoi la drumul spre Rogojel (sub 5 min).
Continuăm prin Rogojel spre Vlădeasa. Marcajul e cam haotic. Întrebăm un sătean de lângă școală, care ne recomandă să o luăm pe o potecă. „Oricum”, zice el, „și pe drum dacă o luați, tot trebuie să împingeți, așa că mai bine o luați pe scurtătură.” Ascultăm sfatul, deși privind mai apoi pe drum observ că era accesibil și pe bicicletă.

[attachmentid=1627547796] [attachmentid=1627547797]

Urmăm liniile de înaltă tensiune pe care le pierdem din vedere la intrarea în pădure. Pe porțiunea asta am făcut destul de mult push-bike, nici condiția fizică și nici pinioanele nefiind factori care să ajute.
Bucurie mare când am văzut cabana Vlădeasa, doar că ochii mințeau că e aproape, iar picioarele au mai urcat încă vreo oră. O oră epuizantă. În așa hal încât ajuns la poarta cabanei pur și simplu am aruncat bicicleta și rucsacul, nemaiavând niciun strop de putere să urc și ultimii 10 m până la cabana. Greutatea urcării a fost dată în principal de rucsacul foarte greu care îmi omorâse umerii (era prima zi și deci full cu conserve).

[attachmentid=1627547798] [attachmentid=1627547799]

Mâncăm la cabană, primim indicații de la cabanier despre traseu și posibilitatea de a înopta la Pietrele Albe, iar apoi pornim spre vârf. După câțiva metri iar obosesc. Dacă o țin tot așa mai ajung la anu’ acasă. Urcarea mai grea e doar imediat după cabană, pentru ca mai apoi să se domolească un pic. Ne întâlnim cu diverse grupuri care faceau traseul de picior. Ne e frică să nu ne depășească vreunii din urmă. Umilința ar fi prea mare. Eu imi intru încet, încet în formă și nu prea mai cobor de pe biclă, în schimb Florin care era până acum mereu în față e clar obosit. Dăm nas în nas cu un motociclist pe o Yamaha galbenă, apoi peste o „turmă” de cai.

[attachmentid=1627547800] [attachmentid=1627547801] [attachmentid=1627547802] [attachmentid=1627547803]

Îmi imaginam că la cabana meteo se poate intra și se oferă și prognoza meteo la cerere. Ajunși acolo însă nu suntem întâmpinați decât de doi câini suspicioși, o poartă închisă, avertismente cu NU INTRATI și lipsă totală de marcaje.
Coborâm pe lângă stație și vedem pe cineva în incintă. Ne răspunde vag la întrebarea: pe unde pentru Pietrele Albe? Aștia nu cumva sunt plătiți de stat? N-ar trebui să se comporte ca niște funcționari publici în slujba cetățeanului?

[attachmentid=1627547804] [attachmentid=1627547805] [attachmentid=1627547806] [attachmentid=1627547807]

Lăsăm în plata Domnului CME și urcam puțin mai încolo la stâlpul care atestă că ne aflăm la 1836 m, a doua altitudine din Apuseni. Marcaje nema. Ne orientăm puțin și coborâm spre S-SE așa cum arată harta. Dăm în cele din urmă și de marcaj – punct roșu.
Doar că ceea ce urmează nu e deloc bicycle suitable. O coborâre prin pădure pe o potecă îngustă plină de crengi și copaci coborâți. Degeaba atâta amar de urcat dacă nu e nicio coborâre faină. După încă vreo oră de chin ajungem la drumul forestier de care ne-a spus cabanierul. Doar ca am uitat să întrebăm daca facem stânga sau dreapta. Hărți, consultări, păreri… Mergem spre dreapta. Bineînțeles că era greșit, îmi dau seama după vreo 700 m de coborâre că nu se pupau marcajele și că trebuia să văd deja Pietrele Albe, că doar e ditamai formaținea nu-s niște bolovani mici acolo. Ce facem? Iar se lasă întunericul și noi n-avem cortul ridicat. Hai înapoi la poteca.
Ca un noroc, la un moment dat, ca de nicăieri apar doi băieți din tufișuri cu niște recipiente în mână.
-Voi ce căutați?
-Pietrele Albe.
-Sunt chiar aici. Avem cortul pus.
-Voi ce căutați?
-Apă.
-Păi apă știm noi unde e (ne spusese nenea de la cabana Vlădeasa ca la 100 m de ieșirea pe forestier e un izvor - și așa a fost).
Intrând în vorbă aflu că unul din baieți e userul tsisak de pe ciclism.ro. Small world. Punem cortul, suntem serviți cu o supă lângă foc, eu văd cea mai mare stea căzătoare de până acum, legăm biclele de o șură și somn.

[attachmentid=1627547808] [attachmentid=1627547809] [attachmentid=1627547810] [attachmentid=1627547811] [attachmentid=1627547812] [attachmentid=1627547813]

Ziua 3 – duminică, 16 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291413

E ziua în care mergem la cascada Răchițele apoi spre Padiș cât ne țin picioarele și lumina. Din cele trei corturi de la Pietrele Albe, se despart 3 grupuri – unii spre casă, unii spre Padiș pe bicle și ceilalți pe jos.
În sfârșit avem parte de coborâre. Într-o primă fază e destul de dificil pentru că sunt multe izvoare pe drum și bucăți de copaci. Astfel că, la numai câteva minute după ce mi se reproșează că nu mi-am luat casca, trag și o cazătură. Nu se resimt decât pantalonii, care se rup. Dar apoi intrăm pe un drum mai lat, accesibil cu mașina (de altfel era un nene cu loganul la grătar). La cascada Vălul Miresei lume multă (în comparație cu ce întâlnisem în ultimele 2 zile), poze, veselie, apă. Pe scurt – plictiseală după 5 minute.

[attachmentid=1627547814] [attachmentid=1627547815] [attachmentid=1627547816]

Înapoi la drum, obiectivul meu – s-o găsesc pe mama lui Boc din localitatea Răchițele. Nu s-a întâmplat, dar drumul e fain rău, gospodăriile foarte îngrijite, un peisaj total diferit de ceea ce vedem prin sudul și sud-estul țării. Totodată nu pot să nu remarc faptul că Bihor sunt altfel decăt Vlădeasa. Mai calzi, mai primitori.

[attachmentid=1627547817] [attachmentid=1627547818] [attachmentid=1627547819] [attachmentid=1627547821] [attachmentid=1627547822]

Între Doda Pilii și Ic Ponor ne întâlnim cu un biciclist echipat pe MTB. Venea de la Padiș și ne anunță că de acum încolo avem de urcat.
În Ic Ponor tabăra de matematică și ceea ce pare a fi pregătirea pentru un show de seară cu foc de tabără.

[attachmentid=1627547823] [attachmentid=1627547824] [attachmentid=1627547825] [attachmentid=1627547826]

Ajungem și la locul unde vom înopta și unde avem în plan să stăm vreo două zile și să facem trasee pe jos – Padiș. Nu e chiar târziu. Găsim un loc pentru cort, cu niște vecini ce par ok, o familie de 3, el un pic dus, ea cicălitoare, copilu’ mai rău ca ta-su’, dar oameni de treabă nonetheless.
Ne e foame. O masă caldă ar fi rai. Hai să mâncăm o ciorbă lângă cabană.
Mergem, legăm bicicletele de un stâlp. Mâncăm. Și dezastru.
Un băiat... cu un Focus... începător în ale condusului, dă cu spatele direct în stâlp... unde erau biclele. Poc. Inima nu mai bătea. Îmi dau seama încă dinainte de a vedea pagubele că s-a cam terminat cu Apusenii. Univega mea era de partea celalată a stâlpului, n-a pățit nimic, dar Neuzerul lui Florin avea roata praf și furca la fel. Plus o lovitură la cadru. Ce-a urmat nu mai povestesc pentru că nu-mi face plăcere. Am rămas cu promisiunea unei furci și a unei roți pentru a doua zi, dar Florin vroia acasă. Foc trist în Padiș.

[attachmentid=1627547827] [attachmentid=1627547828] [attachmentid=1627547829]

Vom mai continua sau nu?
corrado83
pfa ce ginion. voi sunteti inca acolo? felicitari v-ati autodepasit. si eu care credeam ca nu se mai iese cu bicla.(vezi postarea de mai 'nainte).
VladG
Bravo, Stefan! Strasnica tura! Cum s-a terminat?
atentat_cu_bomboana
QUOTE(VladG @ 24 Aug 2009, 14:50)
[...] nou renovata, cu bani europeni, baie cu jacuzzi, living, bucatarie...

“N-ai cu cine, ba’...” Aia e cada cu hidromasaj, nu jacuzzi. Ask Doc. biggrin.gif

@Stefan: Nice backpack wink.gif
(Na ca iar vroiam sa zic “Da, acolo sunt niste peisaje minunate!”, dar bag de seama ca mai toata tara e un peisaj minunat, vazuta asa, de pe picioare sau de pe bicicleta... Asa o fi.)
Imi pare rau de povestea cu accidentul, ziceam ca toata “partea rea” sa fi fost marcajul prost sau poate vreo ploaie din aia de numai in Apuseni te poate prinde...

So, Misiunea “Delta” cind si cum?
Stefan
Ziua 4 – luni, 17 august 2009

Luni a fost o zi parcă desprinsă din filmele lui David Lynch. Atmosfera, nervii și așteptarea ne-au testat psihicul la maxim. Ni se promisese că va veni baiatul cu piesele de bicicletă pe la prânz, așa că am decis să așteptăm. Deși puteam foarte bine să facem un traseu pe jos – Cetățile Rădesei erau în plan. Eram singurii rămași pe platoul Padiș. Toți și-au lăsat corturile și au plecat pe trasee. O zi pierdută cu totul pentru că furca și roata au ajuns abia pe la 9 seara. O zi cu nenumărate discuții despre ce o să facem în continuare. Furca și roata au fost niște chinezării, dar bicicleta era funcțională.

[attachmentid=1627547909] [attachmentid=1627547910]

Ziua 5 - marți, 18 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291421

Strângem cortul repede să plecăm odată din locul ăsta blestemat. Ne decidem pe loc să o luăm pe traseul marcat spre Lumea Pierdută. Drumul e chiar fain pentru biciclete, doar după ce se face coborârea la Izvorul Rece/intersecția cu drumul forestier, urmează o urcare prin pădure la care trebuie împins cu spor.

[attachmentid=1627547911] [attachmentid=1627547912]

Vedem Avenul Gemănata și Avenul Negru, dar nu și peștera Căput pentru că ieșim pe drumul forestier spre Cetățile Ponorului.

[attachmentid=1627547913] [attachmentid=1627547914] [attachmentid=1627547915]

Lăsăm bicicletele la Cabana Cetățile Ponorului și continuăm pe picioare.
Turiști mulți la Cetăți. Traseul e frumos. La un moment dat dăm de un ambuteiaj pe potecuță. Din sens opus o doamnă în etate nu mai putea să urce pe pietrele alea abrupte. Dolina I pare mai mare ca în poze și rămân vreo 30 de secunde cu gura căscată. Apoi urmează partea fun – coborârea pe lanțuri... Iar noi spre deosebire de restul lumii aveam și ditamai rucsacii în spate.

[attachmentid=1627547916] [attachmentid=1627547917] [attachmentid=1627547918] [attachmentid=1627547919]

Jos aflăm de la o tipă că se poate trece pe sub dolină. Majoritatea turiștilor vin până aici și se întorc. Hai să fim noi mai cu moț și să trecem pe partea celalată. Ne găsim și tovarăși de drum, doi băieți din București. Frontale, haine mai groase și hai. Coborâm printr-o gaură între imenșii bolovani și de acolo timp de 30 de minute sărim de pe piatră pe piatră cu grijă să nu alunecăm în apa rece. Nu e periculos, dar e musai să ai încălțări de trekking și ceva atenție. La un moment dat a fost și o săritură destul de mare, la care exista pericolul să aluneci pe piatra udă de pe partea cealaltă. Aveam în rucsaci toate hainele, aparat foto, mobile.

[attachmentid=1627547920] [attachmentid=1627547921] [attachmentid=1627547922]

Ajunși pe partea cealaltă renunțăm la ideea de a face La Balcoane pentru că era prea târziu.

[attachmentid=1627547923] [attachmentid=1627547924]

Recuperăm bicicletele și mergem la Glăvoi pentru a înnopta. Multe corturi, puține lemne de foc. O tanti de la magazin ne dă ardei pe gratis, dar uităm că ne-a zis că-s iuți și îi coacem pe jar alături de cartofi.

[attachmentid=1627547925] [attachmentid=1627547926]

Ziua 6 – miercuri, 19 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291424

Astăzi începem să o luăm spre casă. Dar până la tren mai e drum lung și un prim plan de atac zice să ieșim la șosea la Arieșeni apoi mergem spre Câmpeni până la Sălciua și de acolo ne orientăm cum ajungem la Aiud sau Teiuș. (în planul meu inițial Teiuș era destinația finală, după traseul Sălciua – Huda lui Papară – Brădești – Mănăstirea Râmeț).
De la cabana Cetățile Ponorului până la Arieșeni se merge în mare parte pe drum lat de țară, existând doar o mică porțiune unde se împinge pe o potecă. Asta daca mergi după marcaj, pentru că am constatat că, deși ocolește puțin, drumul te duce tot acolo (se vede și pe Google Earth). Noi am urmat marcajul.
La ieșirea din pădure avem parte de o frumoasă priveliște cu vf. Curcubăta Mare și vf. Piatra Grăitoare, dar și de niște cai ce nu se mișcau din drum. Așa că o luăm off-road pe deasupra lor.

[attachmentid=1627547927] [attachmentid=1627547928] [attachmentid=1627547929]

Porțiunea de coborâre pe drum forestier până la Arieșeni e genială, dar dacă o abordezi în forță nu mai ai timp să te bucuri și de peisaje, așa că trebuie găsit un compromis (sau opriri dese).

[attachmentid=1627547930] [attachmentid=1627547931]

Ajunși în Arieșeni pe la ora 11:30, știam că până la Sălciua mai avem de mers aproape 100 km până să se lase întunericul, așa că nu zăbovim prea mult. E bine că mergem la vale. (per total la vale, pentru că sunt urcușuri și coborâșuri). Până la Câmpeni am avut o medie de 30 km/h.

[attachmentid=1627547932] [attachmentid=1627547933] [attachmentid=1627547934]

Ni se face foame, dar peste tot pe unde întrebăm nu au mâncare. Abia la Lupșa, după mănăstire găsim o pensiune și facem o pauza de vreo oră.
Îmi face plăcere să merg de-a lungul Arieșului. Localitățile se succed cu repeziciune, diversitatea lor nu-mi plictisește ochii, iar râul se maturizează odată cu înaintarea noastră. Parcă e de trei ori mai mare acum, dar nu așa de agitat.
În scurt timp însă începem să obosim. Urcările repetate, dintre care vreo două chiar criminale își spun cuvântul. Pe la Brăzești, oprim să luăm apă de la un localnic, care ne sfătuiește să nu o luăm prin Sălciua - Brădești pentru a ajunge la Aiud (ar fi fost greu de urcat și nu e drum de bicle), ci să urcăm până la Buru pentru că de acolo putem merge pe șosea. Asta ar fi însemnat încă 30 de km adăugați. Hotărâm că așa e mai bine.
În Sălciua ne uităm pe hartă și ne stabilim ca destinație finală pentru ziua în curs Rimetea, în speranța că sunt mai multe șanse de a găsi cazare decât în Buru, plus că ar fi mai aproape de Aiud, unde trebuia să prindem trenul de dimineață.
Era cam ora 18 și ceva și mai aveam de făcut 40 de km. E adevărat ca după Sălciua drumul devine plat, dar oboseala și durerile de spate/fund/picioare au făcut parcursul foarte dificil. Mergem la trenă alternativ. Găsim și un tractor în spatele căruia pedalatul devine floare la ureche, dar pentru că mergea prea încet (18 km/h), îl salut pe șofer și-l lăsăm în urmă.
Eu încă mai am putearea de a admira peisajele, pe Florin văd că-l lasă rece. Pe la Vidolm o veverița traversează șoseaua prin fața noastră. Candidat la Roadkill of the Year Award.
După Buru facem dreapta pe pod pe drumul județean spre Aiud. Încă 10 km de urcare până la Rimetea. Drumul e în reparații – gropi, camioane. Pe lângă noi trec multe mașini și motoare cu număr de Ungaria. Ajunși în Rimetea găsim cazare cu 25 ron pe noapte, fac un duș și după multe zile apuc să mă bucur și eu de somn între așternuturi curate.
Totalul Zilei: peste 140 km parcurși.

Ziua 7 – joi, 20 august 2009

http://www.bikemap.net/route/291427

Pentru că seara n-am mai avut chef și nici lumină să pozăm Piatra Secuiului, o facem acum. Odată și odată o să mă întorc aici să urc muntele astă de picior.

[attachmentid=1627547935]

Deși nu facea parte din planul meu inițial mă bucur că am luat-o pe aici. Drumul e excelent pentru mers cu bicla/motorul/mașina. Asfaltul e plin de gropi, dar când se va termina lucrarea garantez că va fi o experiență ce nu trebuie pierdută.

[attachmentid=1627547938] [attachmentid=1627547940] [attachmentid=1627547942]

Se pare că în gara din Aiud, oamenii găsesc multă inspirație.

[attachmentid=1627547948] [attachmentid=1627547950] [attachmentid=1627547952]

După ce luăm bilete, mergem să vizităm orașul și să mâncăm ceva.

[attachmentid=1627547953] [attachmentid=1627547954] [attachmentid=1627547955] [attachmentid=1627547957] [attachmentid=1627547958] [attachmentid=1627547959]

Apoi 8 ore pe tren pentru a încheia aventura din Apuseni.

[attachmentid=1627547960]

Întreaga tura pe bikemap

Toate pozele

Date ciclocomputer:

275,78 km parcurși
12,1 km/h medie
51,9 km/h maxim



Cu toate necazurile, mie mi-a plăcut enorm, am avut ce învăța și vedea timp de 7 zile și aștept anul viitor pentru o nouă provocare. Până atunci o să-mi mai iau doza cu ture de 1-2-3 zile. Transalpina anul asta? Anyone?
gruita2005
Poate sunteti interesati de un traseu de 45 de km in Tara Lapusului http://infomm.ro/inedit-din-septembrie-vez...-tara-lapusului
hefee
@Stefan: Frumoasa tura! Ati cam avut ghinion cu ala care v-a rupt bicicleta, dar in rest cred ca a fost misto.
Ingenios modul de transport al cortului/izoprenei/sacului de dormit. Pe mine nu m-a dus capul. Daca ma ducea... dormeam la cort in ultima tura. dar am retinut sistemul biggrin.gif pentru data viitoare.
Stefan
Da, dar izoprenul s-a mai găurit pe ici pe colo, frecat de suportul stopului sau quick-release-ul de la șa. Și e mai dificil de ajustat șaua pentru coborâre/urcare.
Husa cortului in schimb a fost perfectă pentru legat de ghidon. Plus ca au mai încăput și alte chestii p-acolo - mâncare, hărți.
VladG
QUOTE(atentat_cu_bomboana @ 25 Aug 2009, 14:54)

So, Misiunea “Delta” cind si cum?
*



Eu as prefera 11-12-13 septembrie. E chiar finalul concediului meu.


QUOTE(gruita2005 @ 25 Aug 2009, 16:45)
Poate sunteti interesati de un traseu de 45 de km in Tara Lapusului http://infomm.ro/inedit-din-septembrie-vez...-tara-lapusului
*



Daca era nitel mai aproape de noi, chiar era interesant.
Probabil la anul, cand mi-ar placea sa merg si in Apuseni.
rombul
sambata acum nici o iesire cu bici prin apropiere de Bucuresti?
corrado83
ba da cu bita pe masina direct la sibiu la maraton
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.