Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iesiri cu bicicleta
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148
atentat_cu_bomboana
uite sursa sursei

Cred ca pierd eu pariul cu Mutzunache pina la urma, ca inca n-am gasit aici ca n-ai voie cu bici' pe drum european... zece perechi de sosete! sad.gif

http://www.politiaromana.ro/DPR/regulament.htm:

"Condițiile tehnice minime pe care trebuie să le îndeplinească bicicletele, mopedele, vehiculele cu tracțiune animală și cele trase sau împinse cu mâna

Art. 14. – În circulația pe drumurile publice, bicicleta trebuie să fie:
a) prevăzută cu dispozitiv de frânare eficace;
b. prevăzută cu un sistem adecvat, funcțional, de direcție;
c) dotată cu sistem de avertizare sonoră; se interzic echiparea și folosirea sistemelor de avertizare sonoră specifice autovehiculelor;
d) echipată în față cu lumină de culoare albă sau galbenă, iar în spate cu lumină de culoare roșie și cu cel puțin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeași culoare;
e) echipată cu elemente sau dispozitive care, în mișcare, formează un cerc continuu, fluorescent-reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spițele roților.

Art. 15. – Remorca atașată unei biciclete trebuie să fie echipată, în partea din spate, cu un dispozitiv fluorescent-reflectorizant de culoare roșie, iar dacă lumina din spate a bicicletei este obturată de remorcă, aceasta trebuie să fie echipată și cu o lumină de culoare roșie.

Art. 16. – (1) În circulația pe drumurile publice, mopedul trebuie să fie echipat cu:
a) instalație de frânare eficace;
b. sistem de avertizare sonoră;
c) instalație de evacuare a gazelor de ardere care să respecte normele de poluare fonică și de protecție a mediului;
d) lumină de culoare albă în față, respectiv lumină și dispozitiv fluorescent-reflectorizant de culoare roșie în spate;
e) lumini de culoare galbenă pentru semnalizarea schimbării direcției de mers, în față și în spate;
f) plăcuța cu numărul de înregistrare, amplasată la partea din spate a mopedului fără a obtura vizibilitatea sistemului de iluminare și semnalizare.
(2) Se interzice montarea la moped a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare, decât cele omologate.



Circulația bicicletelor și a mopedelor

Art. 160. – (1) Bicicletele și mopedele, atunci când circulă pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând.
(2) Persoanele care nu posedă permis de conducere pot conduce mopede pe drumurile publice numai dacă fac dovada că au absolvit un curs de legislație rutieră în cadrul unei unități autorizate de pregătire a conducătorilor de autovehicule.
(3) Dacă pe direcția de deplasare există o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare, conducătorii vehiculelor prevăzute la alin. (1) sunt obligați să circule numai pe această pistă. Se interzice circulația altor participanți la trafic pe pista pentru biciclete.
(4) Se recomandă ca, în circulația pe drumurile publice, biciclistul să poarte casca de protecție omologată.

Art. 161. – (1) Se interzice conducătorilor de biciclete sau mopede:
a) să circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul având semnificația „Accesul interzis bicicletelor”;
b. să învețe să conducă biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate;
c) să circule pe trotuare, cu excepția cazului când pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor;
d) să circule fără a ține cel puțin o mână pe ghidon și ambele picioare pe pedale;
e) să circule în paralel, cu excepția situațiilor când participă la competiții sportive organizate;
f) să circule în timp ce se află sub influența alcoolului, a produselor ori substanțelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora;
g) să se țină de un vehicul aflat în mers ori să fie remorcat de un alt vehicul sau împins ori tras de o persoană aflată într-un vehicul;
h) să transporte o altă persoană, cu excepția copilului până la 7 ani, numai dacă vehiculul are montat în față un suport special, precum și a situației când vehiculul este construit și/sau echipat special pentru transportul altor persoane;
i) să circule pe partea carosabilă în aceeași direcție de mers, dacă există o cale laterală, o potecă sau un acostament practicabil, ce pot fi folosite;
j) să transporte sau să tragă orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stânjenesc sau periclitează conducerea vehiculului ori circulația celorlalți participanți la trafic;
k) să circule pe aleile din parcuri sau grădini publice, cu excepția cazurilor când nu stânjenesc circulația pietonilor;
l) să circule pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, fără să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 14 și 16;
m) să circule atunci când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață sau zăpadă.
n) să circule cu defecțiuni tehnice la sistemele de frânare sau cu un vehicul care nu este prevăzut cu avertizor sonor;
o) să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă sau moped;
p) să circule pe alte benzi decât cea de lângă bordură sau acostament, cu excepția cazurilor în care, înainte de intersecție, trebuie să se încadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stânga;
r) să circule fără a purta îmbrăcăminte cu elemente fluorescent – reflectorizante, de la lăsarea serii până în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusă;
s) să conducă vehiculul fără a menține contactul roților cu solul.
(2) Pe timpul circulației pe drumurile publice, conducătorii de biciclete sunt obligați să aibă asupra lor actul de identitate. iar, conducătorii de mopede sunt obligați să aibă, în plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislație rutieră și certificatul de înregistrare a vehiculului."
cristyyy2003
Deviem... unde mergem sambata viitoare? biggrin.gif
Racky
Maria lasa toate detaliile astea minore...unde mai e spiritul de aventura daca respectam toate regulile ? laugh.gif ...Cat despre urmatoarele drumetii, nu prea o sa pot participa deoarece am sa ma intorc in orasul meu de bastina smile.gif...poate pe 28 cand ma intorc pentru cateva zile, am sa particip iar la o drumetie daca se organizeaza, dar nu promit nimic...iar despre chinezarii (DHS-uri) sa stiti ca s-au tinut bine.Saua a fost de vina pentru abandon nu altele tongue.gif
atentat_cu_bomboana
cine e Maria si de ce?
VladG
QUOTE(Lucman @ 9 Jun 2008, 18:52)
Atentia momentan la limita celor 100 smile.gif
Trebuie sa ne incadram in ea.
*



Mda..., uitasem... De fapt era nitel exaltat, ca de azi am sa noua si vroiam multi, multi km, sa o testez in voie. Arata a OZN, cu grila de aspiratie cu plasa "tunning", turbo frate! radmasa.gif

QUOTE(claus @ 9 Jun 2008, 19:41)
vlade, e destul de saracacioasa gradina zoo de la bucov
*



Claus, de acord, dar parculetele era interesant. Sa cautam ceva trasee care au un punct final, o atractie, nu doar pedalat. Cred ca face bine si la psihic. Deocamdata strangem idei, vedem apoi cum concretizam.
cristyyy2003
QUOTE
.....legat de așezarea sa pe locul vechilor codrii ai Vlăsiei și a zonelor de pădure rămase, precum și a prezenței în regiune  a lacurilor și a vechilor mânăstiri ortodoxe împreuna cu muzeele acestora. O atracție deosebită o reprezintă posibilitatea pescuitului, sporturile nautice, vânătoarea și accesului la valori culturale de patrimoniu. Avem ca principale puncte de atracție: Căldărușani, Râioasa, Cernica, Snagov, si Mogoșoaia, ce reprezinta complexe alcatuite din păduri, lacuri, si mânăstiri. Cele mai importante păduri sunt cele de la Căldărușani, Snagov și Râioasa.


Sa ne inspiram din randurile de mai sus pentru urmatoarea noastra iesire (indiferent de cand o sa fie aceasta).

Mie imi surade Caldarusani. Ce parere aveti?

Doc
Ce ati zice de o excursie de 2 zile? biggrin.gif
cristyyy2003
Duminica-Luni? PAS!

P.S. Doc..te risti la cort? Un foc de tabara, buna dispozitie din belsug...beutura, alea, alea tongue.gif
polonete
pana la Caldurasani cat este...ce avem interesant in zona?

9 Jun 2008, 22:53:
eu sunt de acord cu ideea cu cortul...inatai sa vedem cati suntem si apoi unde mergem.
polonete
in loc de cort am putea sa gasim o gazda ceva, casa putem face si dush, si sa ne odihnim calumea.
VladG
Un drum extraordinar pentru biciclete este DN41, intre Giurgiu si Oltenita. Pitoresc, liber, de calitate buna, 75 km, dar necesita masini de asistenta pentru deplasarea intre Bucuresti si capetele lui, "multumita" CFR, care pe ruta Giurgia nu are trenuri de dimineata din Bucuresti sau dupaamiaza spre bucuresti sad.gif(
Eu tocmai am primit si al doilea suport de bicla pentru masina si mai stiu persoane din grup care au sau pot face rost de asa ceva.
Incercam o numaratoare, sa vedem ce strangem? Ar mai fi necesara si o prietena/sotie/prieten, care sa mute masina de la Oltenita la Giurgiu.
Cam multa logistica implicata, dar rezultatele ar fi spectaculoase.

Alta solutie, extrema, pentru acelasi traseu ar fi cu trenul pana la Oltenita si apoi cu biclele pana la Giurgiu si apoi pana acasa, dar se strang vreo 140km...

Deci strangem masini suficiente ptr deplasare? N-am mari sperante dar hai sa numaram:

1. VladG - 1 masina - 2 portbagaje (1 liber)
2. ?


L.E: Pentru cort eu as opta doar daca ar fi o excursie undeva la munte si ar fi ultima solutie. Dupa o zi de pedalat chiar ai nevoie de un dus si o relaxare...
vis-a-vis
Cum ziceam si alta data...
QUOTE(vis-a-vis @ 28 May 2008, 13:45)
Daca lipsesc doua zile si-o noapte de-acasa, pot deja sa bag divort tongue.gif
*


Cu alte cuvinte, la doua zile nu va bazati pe participarea mea...
Doc
Dar ce are cortu' nene, mie mi se pare ok.
cristyyy2003
Si io ma bag...masina de asistenta pot fi io tongue.gif dar evident ca mai pot pedala si io din cand in cand in cazul oboselii unuia dintre colegi tongue.gif
Dar mai vreau un coleg...sa nu mor de plictiseala.

P.S. Sa vezi atunci ce umplem forumul de poze, filmulete. tongue.gif
Masina de asistenta e de ajutor pentru ca: cara echipamente, etc. wink.gif
V a L y O
La noi a fost faza cu cele 3 pene. Din cauza ca era ud pe jos se lipeau de cauciuc pietricele, cioburi, sarmulite...cam tot ce gasesti pe marginea unui drum. Cum cauciucurile de cursiera sunt mai subtiri ca cele de MTB, va dati seama ca riscul de pana e mai ridicat. M-ar tenta sa imi iau alte gume, am gasit Schwalbe Stelvio Plus la un pret destul de bun, pacat cu transportul care e 25euro.

Faza cu drumul european e cu dus si intors. Bucursesti - Giurgiu, din cate stiu, e si E dar e si DN. Pe drum au fost 2 echipaje radar, unul in Calugareni si altul in Daia, am trecut pe langa ele fara probleme.

Daca va hotarati sa mergeti la Ruse va insotesc cu placere.
VladG
QUOTE(Doc @ 10 Jun 2008, 00:23)
Dar ce are cortu' nene, mie mi se pare ok.
*



Si mie imi place mult sa merg cu cortul, la munte, doar ca in situatia asta mi s-ar parea prea mult, din motivele pe care le-am zis si mai sus...
atentat_cu_bomboana
Daca n-ai masina de interventie, trebuie sa cari totul pe bicicleta, adica nu numai cortul (care poate sa fie o chestie de 1.8 kg si se imparte oricum la doua persoane), dar si obiecte mult mai voluminoase (sac de dormit, izopren). Citi dintre noi au portbagaj? Dar coburi? Astea nu-s lucruri de dus in rucsac, daca mergi pe bicicleta. Remorca? Nu stiu cine are chef s-o duca dupa el...
Parera mea.
cristyyy2003
QUOTE
Daca n-ai masina de interventie, trebuie sa cari totul pe bicicleta, adica nu numai cortul (care poate sa fie o chestie de 1.8 kg si se imparte oricum la doua persoane), dar si obiecte mult mai voluminoase (sac de dormit, izopren)



QUOTE
..masina de asistenta pot fi io tongue.gif dar evident ca mai pot pedala si io din cand in cand in cazul oboselii unuia dintre colegi tongue.gif

zax
si unde mergem cu cortul? la snagov? sau va ganditi cumva sa pedalam pana pe la Omu in prima zi si sa ne intoarcem de acolo in a 2-a? Eu daca pedalez in prima zi 80-90km (nu mai mult) nu mai am nici un chef sa pedalez la fel si in a 2-a, mai ales daca dorm in cort.

Daca nu mai reusim sa gasim trasee rezonabile cu plecare din bucuresti probabil ca urcam biclele pe masini, mergem cu masinile pana intr-un punct x, de acolo facem un traseu mai mult sau mai putin circular, ne intoarcem la masini si apoi acasa. Eu am 1 suport si la o adica cred ca as mai putea sa imprumut unul. Vlad mai are si el 2, cristyyy2003 daca vine cu papucul probabil poate lua 4-5 biciclete.... Solutii zic eu ca se gasesc, haideti mai bine sa incercam sa gasim trasee care sa respecte conditiile cu care cred ca suntem toti de acord:

1. maxim 80-100km.
2. punctul de pauza sa fie undeva langa o padure, lac si la aproximativ 2/3 din traseu.
3. sa evitam pe cat posibil satele dar si drumurile aglomerate.
Lucman
hmm, ceea ce spune zax e super ok, dar din pacate in Elvetia smile.gif
la noi mai rar dar cred ca putem gasi ceva daca mergem cu bicicletele pe masina la munte
Mutzunache
Hai ma Lucman, gasim noi o cabana pe langa care sa ne invartim...
zax
Eu ma gandeam sa mergem cu masinile in afara bucurestiului dar nu asa departe. Ma gandeam ceva de genul Targoviste, Ploiesti... Daca mergem la munte nu cred ca e cazul sa ne mai gandim la distante de 100km ca nu-i facem nici intr-o saptamana pe drumuri de munte...

La munte daca e sa mergem putem incerca o Padina (lasat masinile in Sinaia si mers pe Moroieni) dar cred ca e bine de avut in vedere 2 zile iar cei cu rutiere sunt din start taiati de pe lista... sau mai putem incerca in caz ca avem masina de asistenta destul de mare (recte papucul) un drum pana la Siriu, si o coborare pe serpentine... dar despre asta mai vorbim, nu cred ca am epuizat deja toate posibilitatile din apropierea Bucurestiului.
VladG
Pai daca mergem la munte, deja se schimba treaba. Propunere traseu: Podu Dambovitei - Cabana Brusturet. Din pacate n-am mai fost de mai mult de 10 ani prin zona si nu cunosc starea drumului. Are cineva idee?

Sau prin satele de la poalele Pietrei Craiului, dar iarasi nu cunosc starea drumurilor. Exclus Plaiul Foii, din cauza prafului de pe drum si a circulatiei.

Mai intai trebuie vazut daca e fezabila ideea cu biclele pe masini, daca avem logistica necesara. Traseul il putem alege destul de usor apoi.
atentat_cu_bomboana
zax rulz!

@Lucman: avem poze frumoase si decente din iesirea la Peris? cind putem sa le vedem?
Doc
Peste o luna...smile.gif)
claudiuxyz
Daca ati avea posibilitatea sa folositi drumurile forestire din Parcul National Buila-Vanturarita, cum fac eu, nu vi s-ar mai parea "un drum extraordinar pentru biciclete DN41, intre Giurgiu si Oltenita" cum spune Vlad.
Drumurile sunt pe cursurile raurilor Olanesti sau Cheia, deci nu sunt pante abrupte.
Parcul National Buila-Vanturarita
zax
n-arata rau deloc. dar din pacate din ce vad eu e un pic cam departe, mai ales ca nu prea poti alerga masina cand ai bicicletele deasupra... poate vreodata ajungem si-acolo, ori o excursie de doua zile ori intr-o sambata, plecare de dimineata si intoarcere noaptea tarziu...
VladG
QUOTE(claudiuxyz @ 10 Jun 2008, 16:54)
Daca ati avea posibilitatea sa folositi drumurile forestire din Parcul National Buila-Vanturarita, cum fac eu, nu vi s-ar mai parea "un drum extraordinar pentru biciclete  DN41, intre Giurgiu si Oltenita" cum spune Vlad.
Drumurile sunt pe cursurile raurilor Olanesti sau Cheia, deci nu sunt pante abrupte.
*



Asta ar merita facuta in 2 zile sau in 3 (eu pot sa-mi iau 1 zi concediu, nu stiu restul). Cu cortul sau dormit la schit, parca gasisem unul pe acolo, cand planuiam o tura cu rucsacii in spinare. Chiar sunt interesat...
Un drum ca cel din poze e visul meu de mers cu bicicleta... wub.gif
atentat_cu_bomboana
Tocmai s-a modificat codul muncii si, din cite am inteles, nu iti mai poti lua doar o zi de concediu de odihna... Fara plata poti lua oricit de putin, dar din cel de odihna trebuie sa iti iei minim nu stiu cit la suta din concediul legal la care ai dreptul... O sa ma interesez.
Fratzica
eu as veni cu cangurul dar mi-e ca scot vreo 40-50% mergand doar cu 20-30 km/h tot drumul smile.gif
vis-a-vis
Din ciclul "calatorului ii sade bine cu drumu'" (a se citi "nebunului"), azi am bagat un "single player".

Am iesit din scara, cu gandul sa fac si eu 20-30 de kilometri, virez stanga pe alee, iese in fata mama si copila, mergand rasfirate in fata mea, fara vreun gand de a-mi face loc.
C-o voce usor rastita, le intreb daca vor sa-mi faca si mie loc.
Se executa amandoua pe partea dreapta si iau in piept Petricaniul.

Bag foaie mare, pinion mic, 35 la ora la vale... nu ma doare nimic.
Franez puternic la vulcanizare, si bag niste atmosfere, in jur de 4 pe fata si circa 5 pe spate.
Plec "in tromba" mai departe, cu rotile tapene si frumos lunecatoare pe asfalt.
Iau usurel prima rampa, sus, nicio crampa.
Ii dau de vara un 25 la ora pana la bariera. Merge ata... si eu si bicla.
Bariera... ma bag pe mijloc, ajung in fata, trec putin inainte sa se ridice bariera, Passatul de gabori de pe stanga nu schiteaza niciun gest. O blanaresc iar prin hartoape.

Ajung in Pipera, trec tare pe langa masini, fac dreapta si o las moale pe strazile betonate si pline da carii. Ajung pe breteaua spre Voluntari, foaia mare, pinion mic, merge un 28-30.
user posted image


Stanga pe Andronache, dreapta spre primaria Voluntari, stanga spre Afumati.
Trafic, ma strecor ca un peste printe casalotii cu 4 sau mai multe roti.
Ajung in Afumati si caut din priviri strada spre Ganeasa. Pana aici medie orara de 22.

Incepe dansu'. Soseaua valurita, tubularele si imbusurile din ghidon zornaie de zici c-au venit tiganii cu capra.
Media scade...
Fac primul popas la umbra deasa a unui plop, privind prima balta ce-mi iese-n cale.
user posted image

user posted image


Ajung in Moara Domneasca, dreapta-stanga spre Ganeasa.
Drum in lucru... O portiune de asfalt proaspat mi se lipeste de gume, transformandu-le in ventuze care vor sa ma tintuiasca locului.
Nu-i merge.
Merg pe stanga, am bulan si nu vine nimic din fata... dar mi se lipesc toate pietricelele precum niste crampoane ce lovesc asfaltul intr-un sunet cabalin.
Bag copita pe cauciucuri si sar cat colo.
user posted image


Uite si Ganeasa.
S-a termint Ganeasa.
Uite si pietrisu'...
Prima portiune de off-road.
user posted image


Vreo doi kilometri ii dau cu "low-gear" pana ajung in Inima Cozieniului.
Virez dreapta pe asfalt si il fac pe un guster cu ATV-ul pana sa intru in padure. (eu fiind iguana, presupun)
user posted image


Mai poposesc putin sa-mi ridic nadragii si plec la pas.
Am nimerit intr-un semiparadis, drumul fiind asfaltat doar pe jumatate (asa-i de cativa ani buni).
Tril de pasarele... hau, o haita de caini hamaie pe undeva printre copaci.
Iau vreo 4-5 pietre si le bag in buzunar... preventiv.
Ceata lu' Baboi se potoleste si indeparteaza in acelasi timp.
Un caine cu alura de parizer taranesc, se uita tamp la mine si eu la el.
user posted image


Ah, s-a terminat edenul, se vede calea ferata.
In stanga, un apicultor isi examina zburatoarele, rotind deasupra capului un fagure, precum un pizzar italian.
Zic sa-i fac o poza, dar o albina din multe altele, greseste pista de aterizare confundand-o cu parul meu.
Dau c-o mana s-o alung, ma dezechilibrez, imi cad ochelarii, cade bicicleta, imi bag ceva, imi ridic troacele si plec mai departe, fara sa ma mai uit spre imblanzitorul de veninoase care-si radea probabil sub masca.

Calea ferata.
Stanga-dreapta sa ma asigur si bag un sprint catre "civilizatie"
user posted image


Umarul meu trece mult prea aproape de oglinda unei dube, refuzand sa parasesc jumatatea de asfalt.
Ajung in DN, fac stanga, fac dreapta... o bariera parca vrea sa-mi spuna: "Pe aici nu se trece!"
user posted image


Aiurea... O ocolesc si urmez liziera Padurii Cernica. Un latrat puternic ma trezeste la realitate, ii dau putina carne virtuala si lui.
M-afund in padure...
Poteca devine drum, creat de masinile ce intra pana la vilele din marginea padurii.
Ma intreb cat oare o mai dura pana pe unde trec vor fi case...

Drumul coteste in inima padurii, iar eu urmez unul mai putin umblat.
Captivat de imagine, sperii un fazan din iarba si el pe mine.
Pana sa scot aparatu', se pierde in desis...
Dau dupa el cu 2-3 pietre din cele luate pentru caini, nicio miscare.
O fi murit de frica...
Ma gandesc la ce o sa mai gasesc pe drum, poate un mistret...
Alung gandurile sumbre si ma autosugestionez, plasand cutteru la indemana, in buzunarul evazat al borsetei de pe ghidon.
Cu cele doua pietre ramase si cutterul, ma gandesc ca-i pot face fata macar unui om...
user posted image


Pana sa urzesc mai bine scena de lupta, ajung la Manastirea Cernica.
user posted image


Asfalt, foaie mare, un pic de viteza, apoi frana... m-alimentez cu apa de la prima chiosco-bogedo-terasa intalnita.
Imi mai ramane destula apa si in petul de 2 litri.
Nu renunt la ea, ii fac loc in borseta.

Las in urma Cernica, ma indrept spre Tanganu.
Caut drumul de pamant pe care-l banuiam ca ar trece pe sub autostrada.
Un mare dig in fata.
Mai incolo o satra.
Imi sare lantul la spite...
Hopa, nu-i a buna.
Pesemne ca s-a dereglat cand a cazut de frica albinei...
O reglez nitel, ma intorc... avand in memorie un bagau care-l credeam ca duce unde vreau sa ajung.

Teapa, ma intorc, intru in Tanganu.
Prima straduta la stanga e asfaltata. Bai ai dracu' tigano-tarani, le-au asfaltat astia ulitele.
O iau pe acolo, avand incredere in spiritul meu de orientare, prelucrat poate in armata, ca doar am fost la cercetare-diversiune.
Ulita o coteste dreapta (hmmm, nu-i in directia cea buna), dar brusc se vede un drum de tara spre stanga.
Asta e, imi zic.
Vad c-o ia si un mosulica tot pe acolo, cu bicicleta de coarne.
Eu ma incapatanez sa merg pe ea, chiar daca-mi tremura creierii-n cap precum o piftie.
user posted image


Opa! O "raspantie"...
Bineinteles c-aleg drumul prost, dar ma dumiresc repede ca nu pare asa circulat si ma intorc.
Ma lamureste c-am facut bine, un tiganus patat de lupus, care se ducea la balta cu inca doi puradei.

Ajung la autostrada...
Dreapta sau stanga?
Hai stanga, sa vad ce-i sub pod...
user posted image


Sar parleazul...
Ajung in parcare, trec de ea...
Ghinion, nicio potecuta nu se intrevede prin gardul imprejmuitor...

O iau prin santul betonat de scurgere.
user posted image


Poate ca nu ma gineste vreun gabor totusi pe aici, chiar daca sunt mare.
Prin sant, senzatii tari.
Daca merg pe mijloc, numai cioburi si alte ramasite ascutite, ba chiar portiuni de nisip in care m-afund.
Daca vreau sa merg putin intr-o parte, gravitatia ma trimite dintr-o parte-ntr-alta, chiar mai dai si cu pedala in lateralul santului.
Ma acomodez repede situatiei si-i dau foaie mica, pinion mare, cu turatie, mai ales pe portiunile nisipoase.
Trec pe sub doua panouri, din care unul destul de jos... si ajung la pod...
Aici santul e sub forma unor terase si intr-un final, se sfarseste.
user posted image


Las atelajul undeva in panta si ma duc perpedes sa inspectez situatia...
Singura solutie e sa trec podul pe autostrada.
Iau velocipedul pe umar si-l trec parleazul.

Merg pe contrasens pe banda de urgenta, ma sufla vreo doua tiruri, dar balastul isi spune cuvantul si raman neclintit.
Ajung la Podul care traverseaza autostrada. Sar iar paleazul, ma asez pe niste trepte si-mi scutur adidasii de nisip, ciulini si alte plante.
user posted image


Urc tot prin sant pana spre padure.
Asfalt...
O iau usor...
Masini trase-n liziera, capete de soferi sus, cu ochii-n poala.
Astia dau clanta...

Uite Branestiul... uite gara, stanga-dreapta de asigurare, pa Branesti.
user posted image


P-aci e spre Pustnicu...
user posted image


Trec pentru ultima data de calea asta ferata.
Ies din padure... Vant... Scad la 13 la ora... Ce-ai grasule, atat ai putut?
S-aude un parait agrar... Un tractor. Aceelerez un pic, gandindu-ma ca poate nu merge pre tare. Nu ma insel, merge perfect, cu 27 la ora. Ma bag dupa el. Dintr-o data pedalatul devine floare la ureche. Chiar ma odihnesc in spatele lui, dau pedale cand si cand.
user posted image


Ce inseamna sa ai suprafata mare... aerodinamca de caramida...
Ma trage dupa el pana la centura (sa-ti dea Dumnezeu sanatate)

Odihnit, urc podul cu 28 la ora... La coborare, accelerez si ma sprijin cu coatele de ghidon... genunchiul stang imi joaca feste...
Te-a mancar in cur sa sari de pe intrarea scolii, imi zic in barba, lasand-o mai moale.

Gata, uite Petromul din Pantelimon, esti ca si acasa...
user posted image


Restul drumului il parcurg agale, cu ridicari dese din sa...
Am ajuns... Ma uit la kilometraj, indica 67.
Imi zic, asta da "adventure".

http://vis-a-vis.zapto.org/Poze/Ture%20Bic...ura-10.06.2008/
cristyyy2003
Am citit intr-o suflare postul dl @viz wink.gif
Bravo domle. Maine poate dai tura de recunoastere pana la Caldarusani tongue.gif

Felicitari!
VladG
@vis: super excursie, super post!
Ti-as da +, dar zice ca mai tre' sa-mprastii si la altii inainte...

Auzi, vii cu cutter-ul ala de Ignat, la mine la tara? Ca au ai mei un Ghita pe acolo si te vad om hotarat... radmasa.gif
vis-a-vis
Poate n-ai citit asta... http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=90279&hl=ghitza
VladG
QUOTE(vis-a-vis @ 10 Jun 2008, 22:25)


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Imi scapase postul ala...

Atunci altfel se pune problema si ma gandesc ca prin padure ti-era nitel foame si de fapt te rugai sa-ti iasa Mistretu'-n cale... icon_mrgreen.gif

Revenind on-topic, am terminat de montat saua noua, parca stau in fotoliu, asa ca am chef de kilometri, asa ca vezi, sa te refaci pentru week-end!
vis-a-vis
Daca e traseu mai mare de 70 de km, nu ma bag...
Si asa-i la limita.
Prefer sa-mi placa, nu sa-mi bat joc de mine.
claus
visule.. sa n-anunti si tu iesiri de-astea sad.gif
vis-a-vis
Nu m-am gandit ca se baga cineva in cursul saptamanii, nici ca s-ar baga cineva prin pietris, pamant, coclauri.
Mutzunache
Ma, tu nu esti normal.... biggrin.gif
Doc
N-ai de unde sa stii daca nu intrebi inainte.
vis-a-vis
Bine, recunosc, am fost egoist blush.gif

11 Jun 2008, 09:57:
Deja am un gand ascuns, sa fac Transalpina cu bicicleta cu escala in Obarsia Lotrului. Mai la vara, sa se duca zapada din zona.
Daca mai e vreun nebun dornic, astept inscrieri. Mie oricum mi s-a pus pata si o comit.
padre
Azi am venit cu bicla la serviciu tongue.gif
M i h a i
Si de intors te intorci tot cu ea?
Mutzunache
Atentat cu bomboane...te-am lasat in pace, ce ziceai tu cu accesul pe drumuri E si DN este din vechea legislatie. Astept cele 10 perechi de sosete albe pana la glezna, marimea 45. HA! radmasa.gif
VladG
QUOTE(vis-a-vis @ 11 Jun 2008, 10:37)
Deja am un gand ascuns, sa fac Transalpina cu bicicleta cu escala in Obarsia Lotrului. Mai la vara, sa se duca zapada din zona.
Daca mai e vreun nebun dornic, astept inscrieri. Mie oricum mi s-a pus pata si o comit.
*



Man, nu prea e de bicicletele noastre drumul ala. Au rotile prea inguste si pe acolo sunt foarte multe pietre. Eu am fost in toamna pe acolo, cu un Fusion. Uite ceva poze aici: (post#79)
http://www.daciaclub.ro/Curiozitate-Transa...t43519-s60.html

Cam greu cu bicla, desi altii l-au facut, insa cu MTB. Distanta e ok, nici pantele, cu cateva exceptii nu sunt mari, insa pietrele..., brrr... Vorbesc aici de Ranca-Obarsie. Restul am inteles ca exceleaza in noroaie, alta distractie ptr bicla (n-am fost pe acolo).

Pe mine m-ar tenta drumurile alea din Buila.
Luni sunt Rusaliile, Sarbatoare Nationala, deci LIBER. Mergem in Buila?
padre
QUOTE(MHY @ 11 Jun 2008, 09:36)
Si de intors te intorci tot cu ea?
*



Normal, cum altfel? cool.gif
atentat_cu_bomboana
QUOTE(Mutzunache @ 11 Jun 2008, 10:59)
Atentat cu bomboane...te-am lasat in pace, ce ziceai tu cu accesul pe drumuri E si DN este din vechea legislatie. Astept cele 10 perechi de sosete albe pana la glezna, marimea 45. HA! radmasa.gif
*



Mutzunache, am vazut eu ce sosete scumpe vrei!... Din alea albe pina la glezna si negre in sus. Presupun ca trebuie sa merg in HU sa-ti iau... sad.gif

Fetelor, eu nu am liber luni, de Rusalii.
Dar simbata... simbata merg pe doua roti cu motor! Am voie 300 km si pot alege eu traseul. Vreti sa merg in recunoastere pe undeva? Zimnicea, Giurgiu, Oltenita?

Azi mi-a zis cineva ceva interesant: In weekend se organizeaza concurs de ciclocross, 60 km. Mergem si noi? E la Stavanger, in Norvegia! smile.gif Norvegia, marea mea iubire...
Mergem cu bicicletele pina la locul faptei, ca baiatul ala de 17-18 ani din Tirgoviste care venise pe bicicleta la Bucuresti sa participe la cros si se intorcea tot pe bicicleta acasa in aceeasi zi? Toata stima pentru el! (am uitat sa-l pomenim aici, desi ne-a marcat iesirea)
vis-a-vis
QUOTE(atentat_cu_bomboana @ 11 Jun 2008, 15:24)
Dar simbata... simbata merg pe doua roti cu motor! Am voie 300 km si pot alege eu traseul.
*


Detaliaza tongue.gif
atentat_cu_bomboana
Visule, nu mai pune atitea intrebari si nu mai sta atita pe net, ca uite ce patesti:
http://www.reno.ro.ro/
vis-a-vis
E fumata de mult asta...
Nu mai intreb nimic, o sa-mi vad de treaba...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.