Corect, ce te faci daca telefoanele respective sunt in lista de terminale compatibile.
Daca android-ul nu e de vina, oare de ce pe site-ul IT-ului sunt tutoriale diferite de configurare pentru Sony, Huawei, HTC si nu unul singur pentru Android.
De ce la mar se configureaza in 6-7 pasi, iar pentru androide instructiunile au de la 20 pasi in sus.
De ce, odata instalat tot circul, androidele consuma sensibil mai multa baterie decat inainte.
Hai sa fim corecti, se poate trai si cu android bine merci, dar e ca si cum ai avea dacia 1310. Mai sufli in jicler, mai reglezi avansul, unora le place si mirosul de benzina nearsa, de fapt paradigma e mai simpa de atat. Unii vor sa-si petreaca timpul mesterind si carpind chestii, pe cand altii vor ceva care sa functioneze din prima si sa nu le faca surprize cand le e lumea mai draga.
Sigur trade-off-ul e un pic mai complicat de-atat, ca la apple conectivitatea, de orice natura costa in plus si e limitata, iar customizarea aproape ca nu exista. Iti cumperi 2TB de cloud, dar poti sa storezi doar un tip limitat de fisiere, iar lista cu nemultumiri nici n-a inceput bine.
Nu sunt de acord cu multe din chestiile pe care le face apple, ca brand marul mi-e mai degraba antipatic, dar unele din produsele lor sunt cu generatii bune inaintea concurentei. O sa ma intrebi care, incearca ipad-ul pro 10.5, am o vaga banuiala ca o sa-ti placa, produsul, nu neaparat pretul. Si pentru ca veni vorba de pret, pixel-ul si s-series au prins din urma iphone-ul, o fi bine, n-o fi bine, vom vedea...
PS: politica firmei e ca angajatul e suficient de skilled ca sa poata urma un tutorial in engleza, IT-ul fiind o optiune doar in cazul in care chiar nu reusesti de unul singur. Acum s-ar putea ca in functie de domeniul de activitate al diferitelor firme lucrurile sa varieze. Ma gandesc ca daca vinzi masini agricole de exemplu, compania se multumeste cu un skillset mai redus pe partea asta si lasa in seama IT-ul toate configurarile de terminale, fixe sau mobile. Asta pentru moment, ca on-site IT-ul se va subtia bine de tot in viitor, la fel si suportul in sine, iar o partea din treaba asta non-critical pe care o identificam ca fiind in curtea IT-ului, o sa se mute usor-usor in curtea utilizatorului de rand. Eu nu sunt foarte fericit cu treaba, dar nu ma intreaba nimeni