djasu82, fara suparare, esti agresiv si neclar in exprimare. Se pare ca ai ceva personal cu gotronic, de parca ti-ar fi suflat prietena sau afacerea de sub nas... Politetea nu te costa nimic. Sa desenezi o schema in paint iti ia maxim 30 min. Sa desenezi o schema de mana, frumos, si sa rogi pe cineva sa o scaneze ia la fel de putin. Te rog vino cu ceva mai concret. Promiti de mult si pana acum au ramas numai vorbele...
Am promis ca revin cu rezultate legate de AT011 si senzor. De cand o am instalata am parcurs doar 1000 km. Porniri au fost dese, rulaje in principal pe distante scurte.
Bateria mea este un Bosch de 100 A, fara intretinere, 7 ani vechime, care a functionat 6 ani pe dieselarul unui coleg (a schimbat-o ca nu-i mai pornea masina la rece, a mea se descarca la frig si mi-a dat-o cand si-a luat alta, sa mai trag de ea cat mai pot). Bateria mai are suficienta vana sa-mi porneasca motorul, dar si mie imi facea probleme si direct pe gaz am reusit s-o descarc de cateva ori iarna trecuta si iarna asta fara sa reusesc sa pornesc. Daca treceau 2-3 zile cu temperaturi sub zero si nu pornit+rulat zilnic, aveam surpriza sa nu mai pornesc. Ei, in tot intervalul asta, cu noua aprindere am porniri mai usoare, amestecul din cilindri ia foc mai repede si sigur.
gotronic mi-a solicitat ajutorul legat de contacte in 2 probleme:
1. <cum se comporta AT011 cu platina normala? Adica se depune ceva pe contacte, sau se uzeaza? Mentionez ca AT011 are o rezistenta de autocuratire in interior, ptr. varianta clasica, dar vreau sa vad daca-i suficient de mica.>
- din cat am folosit AT011 cu platina (~100 km) n-am observat oxidari sau uzuri ale contactelor
2. <[...] se depune o pasta alba (pe contacte)??!!, dar motorul merge (cu ceva sarituri ale acului turometrului la relanti). La tine se intampla asfel de probleme.?>
- in acesti 1000 km contactele sunt ca si noi, nu a aparut nici un fel de oxidare la ele sau depunere. La un relanti stabil (auditiv), turometrul nu are salturi.
Pasta alba imi suna a oxizi, de genul celor din jurul bornelor bateriei, sau 'maioneza' - apa cu ulei. N-am avut nici una din astea in delcou; de cava ani folosesc numai baterii fara intretinere, iar bornele, dupa ce sunt conectate ferm, sunt date pe exterior cu vaselina, pentru price eventualitate. La delcou, de 2 ori pe an, ii pun ceva ulei de motor curat pe pasla si la mecanisme.
Mai devreme mi-am desfacut si fotografiat delcoul, le-as fi atasat, dar se pare ca e o problema... Le-am incarcat in galeria personala, albumul 'Aprinderi':
Emi - Aprinderi