Domnii mei... nu va faceti probleme de fiabilitate legat de acel senzor... singura problema care aparea la el era ca din cauza trepidatiilor motorului mai pierdea masa de pe platina... lucru rezolvat cu masa pe fir si cu prindere la surub...
eu cred ca am primit prima versiune de senor cam anul trecut pe vremea asta... nu mai tin minte exact, ideea e ca am prins si iarna cu el ... si primul lucru care mi-a placut era cit de usor urca in ture ... (record turatie 5200 aprox. in a 3-a intr-o depasire) si prinde viata la turatii mai mari masina.. (cu platina nu puteam sa trec de 3500 rot/min pt ca nu mai tragea)
am constatat un singur efect negativ la toata treaba asta... am dezmembrat pana acuma 5 elice de ventilator (la mine e pe pompa de apa) si nu sunt echilibrate...deci dupa un timp apar fisuri si se sparg ... si auzi un poc sanatos in capota si nu iti dai seama de la ce...
ideea e... am cred ca peste 8000 de kilometrii cu senzorul... si inca merge ca in prima zi ... nu mi-a facut niciodata probleme... e un deliciu la pornirea la rece... mai ales cind vedeam ca vecinul cu un dizelar de 5 ani nu pornise la fel de usor ca mine la -25 de grade
bafta si ne auzim