Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Uncle-Sam
mi-am luat si io una de vreo 2 luni,deocamdata functioneaza impecabil,doar ca mai scartaie in timpu mersului.majoritatea pieselor sunt originale pe ea.poate ne mai sfatuim unde gasim piese,alea,alea...in legatura cu jantele.nu va mai chinuiti sa le intoarceti.mai bine cautati jante de aro 10.s-au facut niste modele pe 14 cred cu 3 prezoane si late care merg perfect pe 1100 fara sa atinga.well...astept raspuns(uri)
pui de drac
gigele,multa sanatate si bine-ai venit printre noi..intr-adevar,jantele de aro 10 sunt de 2 tipuri,unele sunt scobite si vin perfect pe 1100 fara sa atinga(gen jantele mele presate) iar celalalt tip vine montat ivers,cu interiorul spre exterior,ala e cel mai tare,dar vezi tu,ultimul model solicita foarte mult rulmentii...in orice caz,este si asta o varianta,numai ca sincer,am cautat jante de aro 10 de vreo 2 ani si n-am gasit:))



cat despre piese...cel mai bine e sa dai 2-3 milioane pe-un cheag de pe marginea drumului si iei de pe el tot ce-ti trebuie...



in rest,tu intreaba si eu-ti raspund,apropo,ce culoare e,i-ai facut vreo modificare??de unde esti?
cj82ufo
gigel 2004 sa pui ceva poze cu masina ta sa vedem si noi cum arata .

cum a zis pui de drac ,ai facut ceva la ea?

si jante de aro 10 stiu eu la 3 milioane toate 4...mie m-i se pare prea mult
Uncle-Sam
o sa incerc sa pun niste poze,da sunt cam mari si nu stiu daca merg+mi-e lene la ora asta sa le micsorez
Uncle-Sam
uite si pozele.sper sa fi mers.deocamdata arata super (zic eu)
pui de drac
nu mai ufo,ziceam de o dacie intreaga moarta-n papusoi la 3-4 milioane pt piese



gigi,noi asteptam pozele cu drag
Uncle-Sam
acum merge?? :x
Uncle-Sam
the core... :>
Uncle-Sam
120.000 km pe soselele romaniei
Uncle-Sam
pe intuneric
Uncle-Sam
ultima si gata ati scapat de ele :>
whitesorcerer12
ARATA MAI MULT DECAT DRAGUTZ...CAT ZICI CA AI DAT PE EA??
Uncle-Sam
6 mil+inca un set de usi intregi,capote,luneta si alte piese.deocamdata merge impecabil.i-am dat cu a 3a de exemplu 100 si cu a 4a 120 ca mi-era frica de politie.are motor frantuzesc si merge turat mai mult decat astea de dacii obisnuite.cam scartaie ea (la propriu) cum am mai zis
Uncle-Sam
cj82ufo,daca ai soc automat incearca sa il reglezi invartindu-l spre dreapta.asa am patit si eu,imi consuma 15-20 ca dura mult pana sa deschida (da in final deschidea).vezi si tu cand sunt vreo 15 grade afara,desfa filtru de aer,slabeste cele 3 suruburi de la soc si invarte-l in sensul acelor de ceas cat sa stea clapeta de aer inchisa (poate chiar sa stea un pic de tot deschisa).asta ar trebui sa-ti rezolve problema.stiu ca se intampla frecvent la 1100 ca se strica arcu ala din soc.mie de cand i-am facut chestia asta imi consuma 8 in oras si 6 in afara. sper sa fie asta problema ca daca e ce a zis pui de drac o sa fie mai greu...
pui de drac
unchiule,in primult rand el a facut un consum care nu se justifica cu sticluta,nu asa se face consumul,deci pana la un consum masurat adevarat n-avem ce discuta..
whitesorcerer12
dacia 1100 are soc automat?????????????????????????????????????????????????
FLEX
Unchiule, daca te pune Aghiuta (sau puiul lui ... hihihi!) sa modifici ceva la bijuteria asta a ta, ai incurcat-o cu mine ... ii dau foc sau ti-o ridic cu o platforma si-ti las 10 milioane in loc, cu biletel de amor ... ARATA EXCELENT! SUPERBA! s-o stapinesti santaos, s-o ingrijesti cu dragoste, sa te tina inca citeva zeci de mii de km! si sa n-o vinzi, este aur curat masina asta, in starea in care e.



Mi-ai luminat ziua, pe bune, iti multumesc ... tin mult la batrinelele astea ...
Marty
QUOTE
Unchiule, daca te pune Aghiuta (sau puiul lui ... hihihi!) sa modifici ceva la bijuteria asta a ta, ai incurcat-o cu mine ...

Idem! Arata super, ai facut mega-afacere! S-o stapinesti sanatos si fara probleme!
driverx
Are SHOC automaaaaattttt? :shock: :shock: :shock:



:shock:
FLEX
Eteteeee ... si de ce ma rog n-ar avea? masini straine ...
costi
Unchile zine istoria ei frate ca arata super ...
whitesorcerer12
deci, sa zica propretaru, are shiock automat?

azi era (off topic)unu in targ cu o blana la capota de berlina de plangeam langa ea...1milion 4 sute zicea ca a dat pe ea, pe la smenarii din pitesti....
pui de drac
mai,da,1100 are socul automat,carburatorul solex 32 care il are din fabrica vine cuo lamela bimetal care trage printr-un sistem de parghii socul,adica,clapeta.cand bimetalul se incalzeste,se rasuceste lamela si rasuceste asfel clapeta de soc,prin urmare,socul revine singur la loc in functie de cat de cald e motorul,si bineinteles,are un arc,deci trebuie reglat acea tensiune din arc,de-asta zicea unchiul..in fine,carburatoarele de 1300 adica cele de carfil au socul prin cablu..desi cred eu ca s-ar putea cumva adapta un soc automat...ma rog...



cat despre masina,arata superfain(ca etate si intrestinere) dar pentru nebuniile mele e doar "stock"



p.s.:misto interiorul,a fost modificat finut,torepedoul si lemnul de pe el inclusiv butonul de stergatoare care nu-i original,toate sunt la locul lor,foarte frumos...sa fie intr-un ceas bun,e de epoca fratilor:))



acuma,care are de vanzare o bucsa pt amortizorul spate la prinderea cu planetara??
Uncle-Sam
merci mult baieti,da meritu e al fostului proprietar ca arata asa.bine,ca am mai ajutat si eu la estetica ei in proportie de vreo 20%.sa pastrezi o masina in starea asta 32 de ani nu e asa usor.intr-adevar are soc automat.unii zic ca nu e reusit carburatoru asta solex32,dar mie mi se pare exact invers:iarna porneste la prima cheie,NU SE INEACA,oricate pedale i-as da.oricum chiar daca as vrea s-o modific,n-am cu ce smile.gif CJ,testele de consum le faci cu motoru cald si cel mai bine pune si tu macar 5l in rezervoru gol.merge si cu 2,dar vorba lu pui de drac,nu iti iese mereu exact
pui de drac
mai,de modificat e super simplu,oricum merge orice motor de dacie pe ea...raportul putere/greutate este super daca-i maresti puterea...si mai are si cutia sport...bine,ce-i drept n-are viteza de varf prea mare...140...ce m-as rade sa ma opreasca un gabor la 150 si sa se uite in talon si sa ramana tampit:))) nu sunt sigur dar cred ca merg si discurile de frana+fuzete+alte cateva de la 1300 cu mici adaptari,jante de 1300(de aliaje sau intoarse,cum va place..) suspensia e excelenta...interiorul se poate upgrada usor,e o masina simpla care suporta usor modifcari...mai nasol e cu bucsele,alte alea..in rest merge usor...sper ca inainte de paste sa va pun o poza doua cu inainte si dupa operatiunea GARDA LA SOL..





in fine,reiau discutia,sunt in cautare de bucsa cap amortizor spate la prinderea cu planetara...are cineva??? oricum luni dau o raita rpin magazine,sa vaz daca se potriveste de la vreo alta masina...apropo,atentie la amotizoare,daca"plang" vor plange pe bucsele de jos si in timp le vor inmuia si distruge...la mine asa s-a intamplat:((
whitesorcerer12
cum e treaba cu lamela aia sa o facem si la 1300??
pui de drac
whitesorcerer...e ca un merc,ca o spira dintr-un metal sensibil la temp...axul cochiliei sta fix pe carb,capatul spiralei e fixat pe axul clapetei de soc,iar spirala e intr-o anumita pozitie la rece...in general,e mai incordata si tine clapeta inchisa.la cald,metalul ala din care e facuta spirala(care are cateva ture sanatoase) se dilata,provocand rotirea capatului,deci rotirea axului clapetei de soc...deci deschiderea clapetei in functie de cat de cald e in jurul spiralei...



cum sa o faci??nimic mai simplu,fa rost de "cochilia" asta de la un carb si-o adaptam noi cumva la carfil..dar hai ca devenim off-topic
Uncle-Sam
de ce sa devenim off-topic??si asa masina asta e pe cale de disparitie,macar sa existe un topic despre ea :>> azi am condus-o
whitesorcerer12
da se merita oare?

nu exista riscul sa inceapa sa functioneze prost?

stau si ma intreb, daca la 110o era , poate printre altele , treaba asta desteapta, de ce pacatele nu au mentinut-o?si au bagat mecanic???
pui de drac
ziceam ca devenim off topic deoarece incepeam sa descriu cum se poate adapta nu mai vorbeam despre 1100....hihihiii,in fine,ideea e ca eu am desfacut puntea spate si stau cu ea in aer deoarece imi trebe bucsa de la baza amortizorului...la o luni marti o cumpar si pe aia...daca gasesc ceva sa se potriveasca...in fine,ce sa zic,aveti amortizoare demontabile??ale mele sunt demontabile dar din cauza ca filetul de la capac este cam prost,curge ulei din ele...nu ma intelegeti gresit,am niste amortizoare chiar tari,dar mai curge din ele...m-as apuca sa le desfac dar mi-e cam lene,mai ales ca ar trebui sa-l dau jos si pe celalalt....lasa ca mai tin asa,cand n-o sa mai aiba ulei o sa le dau jos,am sa le umplu si-am sa le si ermetizez...



pai au mentinut socul automat,la primele modele,dup-aia s-au trezit romanii sa faca piese pt dacie si-au bagat si carfilul pe ea..
whitesorcerer12
din moment ce vorbim tot despre dacia 1100, nu suntem off topic, nu? 017.gif
pui de drac
permiteti sa raportez,am gait azi bucse de-alea de fapt am adaptat niste bucse de daewoo damas pe amorizor,ca diametru exterior intrau usurel in capul amortizorului,dar ca interior,era mai mica..nimic mai simplu,am bagat bucsa in amortizor,si,la o mengina am strans si bucsa interioara cea cu diametrul mai mare in ea,astfel bucsa de cauciuc a fost presata perfect in locul ei...beeeton de-acu in 2-3 zile il pun pe masina
whitesorcerer12
cat ai dat pe buscele de damas?ca stiam sa sunt extrem de scumpe piesele de daewoo//////
pui de drac
sa te asezi inainte sa citesti...am dar 20 mii lei pe fiecare...sunt pur si simplu niste bucse de cauciuc...ideea e ca intrau la perfectie in amortizor.dar bucsele originale mai aveau in interior inca o bucsa de metal,asa ca dupa ce le-am bagat pe alea noi in amortizor,am presat si bucsa de metal in cele noi,ajutandu-ma de-o menghina..astfel am imitat bucsa originala,surplusul de cauciuc fiind inlaturat cu o lama de cater
FLEX
Mda ... vechea legenda cu piesele Daewoo cele scumpe ... felicitari, pui de drac, inventivitatea moare ultima!
whitesorcerer12
vechea?

am schimbat cu un amic butonul, auziti butonul!!!!aer conditionat la un tico!!!



350.000!!!e f rezonabil, intr-adevar!!!!

si povestea se repeta, intr-adevar si cu bucse bara stabilizatoare, etc, doar ca nu mai tin minte pretzurile!
pui de drac
mai,potoliti-va..cat e un set de saboti pe spate pt dacie?? pt matiz e 450 k setul...e adevarat,unele piese poate sunt mai scumpe,dar nu-i o regula...



cat despre inventivitate...pai sincer,omul de nevoie invata,nu-i asa??cel putin la noi in ro..asta-i situatia...daca as fi avut un jaguat type E de restaurat,evident ca n-as fi facut metoda asta dar la o dacie....sa fim seriosi..acu sa vedem cat tine si daca a disparut trancanitul...si sa vedem cu echilibrarea caroseriei apoi dupa ce-al taiat din arcuri,poate mai trebuie scurtat vreunul...
Uncle-Sam
pai nu s-au mai folosit pt 1300 pt ca mareste usor consumul.ati vazut ca si vara sta putin timp tras.sau unii mai chitrosi ca mine nu il tin iarna decat vreun minut tras.si probabil ca cel mecanic e mai ieftin,cred.pui de drac,la ce folosesc opritoarele alea de cauciuc de la articulatii (si pe fata si pe spate) si de ce stau in cas rotile pe spate.daca sta pe ele sunt aplecate spre interior,daca o ridic pe cric,spre exterior.si daca mi se strica vreo bascula,o bucsa de la bascula sau orice piesa de la articulatia pe fata,mai gasesc de schimb,se potriveste ceva de la alta masina?
Uncle-Sam
pui de drac,unde gasesc o garnitura de la capacu de carburator solex 32? in afara de varianta cu facutu de unu singur alta?
pui de drac
sa revenim....deci

1 opritoarele de cauciuc servesc ca limitatoare de cursa maxima sau minima,dupa caz,pentru a nu bate amortizorul in cap la cursa maxima si a nu se lovi iarasi la cursa minima...

2 dupa cum te uti la fundul masinii,rotiele trebuie sa stea in forma de "A" cand masina este plina cu oameni si plinul facut,deci sa stea rotile ca la bmw-uri,iar cand este goala,respectiv pe cric,rotile trebuie sa-ti stea un forma de "V"..acest lucru se datoreaza rulmentilor oschilanti de la puntea spate...acum,daca ai un arc mai tare sau mai lung sau mai scurt,in fine pe spate,ai sa observi ca o roata sta cas,alta sta normal...(asa era la mine si am preferat sa scurtez din arcuri pana la pozitia de usor "A" cu masina goala...aceasta pozitie favorizeaza enorm aderenta spatelui in curbe)..in mod normal,cu masina goala,pe roti,acestea ar trebui sa stea aproape drepte,putin "V"...cu plinul facut trebuie sa stea drepte...dar data fiind calitatea arcurilor si posesorilor de masini de inainte...trebuie sa-ti faci o verificare vizuala dupa cum ti-am spus..



3 sincer,iaca bucsaraie pe fata n-am avut treaba(inca) dar cu mare siguranta gasesti,e imposibil sa nu existe o bucsa pe la vreo alta masina cu acelasi diametru exterior....pivotii vin de la 1300 parca,cu o usoara adjustare a talpii,se taie un colt parca,si se da alta gaura de prindere...bieletele de directie iar vin de la 1300 dar trebuiesc lungite parca...eh,se poate adapta..



4 cat despre garnitura aia...slabe sanse sa mai gasesti,pune mana de pe-undeva de niste carton de-ala special si apuca-te de facut vreo 2,3 garniturele..io stiu,doar pe la vreun supermagazin de-asta care aduce piese la comanda sa gasesti in vreun catalog poate....desi ma cam indoiesc..
pui de drac
nu mai pot,simt ca-mi pierd mintile....

cred ca am sa abandonez proiectul asta...astazi,cand imi frecam masina inainte si inapoi prin garaj ca sa se aseze rotile din spate sa vad cum stau,a luat-o putin la vale si s-a agatat portiera dreapta fata de usa si s-a dat peste cap...peste cap tare,nu cred ca mai pot s-o indrept...simt ca pocnesc,in loc sa rezolv din ce in ce mai multe probleme ale masinii,se pare ca apar pe zi ce trece altele...cred ca am sa-i dau foc,de fapt nu cred,sunt sigur..asta a fost ultima picatura..nu mai pot!!!
marius-gabriel
pui de drac, stai linistit!

Se mai intampla..

Asta este, o luam de la capat ca de fiecare data.

Cu putin chit o intrepti,sau daca nu cauti alta usa ca sigur gasesti si cred ca la un pret de nimic.

Nu trebuie sa renunti pentru o usa stramba acum!

E mai tare usa aia ca tine?Te face o usa?

Hai sa fim seriosi!Da-o dracului( :oops: suntem in post) ca se indreapta
SiloS
iti fac galerie . Te incalzeste cu ceva ?
pui de drac
mai,sincer,ii dau foc,nu mai pot,am gasit o nova cu set motor terminat si bucsele varza dar la 40 mil...daca tot am 15..de ce n-as mai strange sa iau una??deh,motor mare,confort...e o diferenta...mi-e sila,sincer,cred ca trebuie sa iau o pauza...luuuuunga de masini...si culmea,exact cand aveam si eu chef sa muncesc relaxat,fara nervi si injuraturi,cu tot timpul inainte...atunci,la naiba...am ajuns la capatul oricarei rabdari omenesti posibile...



sa-mi fie de lectie sa nu-mi mai cumpar niciodata harburi...
pui de drac
ma duc sa ma-nbat pana uit de mine si necazuri...
marius-gabriel
pui de drac, e doar o stare provocata de incidentul ala.

Daca nu-ti placea 1100 nu ti-o cumparai...

Asa ca eu zic sa te imbeti si sa uiti acum si de maine sa o iei iar de la capat si sa ne spui ce i-ai mai facut.

Imi amintesc ca asta vara in garajul in care mi-am facut masina mai era un prieten cu o 1300 facuta varza in urma unei rasturnari.Dupa 2 luni a terminat-o si el si eu.

In ziua in care a iesit cu ea pe poarta din cauza garniturilor de la pompa de frana pe care nu le schimbase a intrat cu ea intr-o casa si a facut-o varza iar.....

Ajunsese la capatul meseriei si ii venea sa-i dea foc!!!

Si tu te plangi pt un rahat de usa?

Baga chit la greu pe ea sau cauta alta!

Si vin-o maine cu noutati!

Numai bine si nu te mai supara asa tare!!
SiloS
la naiba , fii barbat !

Fii barbat !

Nu renunta !

Imagineaza-te la volanul unei masini asa , mai vechi , la o liniutza , cum faci tu mnasini mult mai noi , baetzei tupeisti ......
pui de drac
de-asta ce ziceti???? sa va zic ca are cu 5 cp mai multi decat 1100 si are motor de 0,9?
george_d
Pui de drac parca ziceai ca vrei sa vopsesti masina. Daca nu ai facut-o deja ce mare lucru sa repari putin o usa. Masina e super si ar fi pacat sa o parasesti tocmai acum.
pui de drac
trebuie o portiera noua,aia nu o mai pot indrepta,e super naspa locul..imi bag picioarele...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.