Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Uncle-Sam
unchiu e in pana mare de bani si a lasat pe marginea drumului 1100 sad.gif
bodel
Salutare desi nu am o 11sute am un prieten care are asa ceva.Nu stiu daca va este de folos la ceva darstiu sigur ca arcurile se potrivesc la fix de Ford Escort si nu stiu discurile de frana de la ce le-a pus ca la gauri s-au potrivit doar la diametru si grosime au trebuit modificate de un strungar, o sa-l intrb de ce sunt si o sa dau un mesaj.
Asa ca fapt divers intr-o seara ne-am tras la curse pe 100 de metri el cu 11sute iar io cu alti tampiti cu daciile asa zis normale .frate tin sa va zic ca a dat rusine la toti biggrin.gif
pui de drac
pai tu de ce crezi ca ne agitam noi astia cu 1100 pe-aici?

lolz,normal ca le-a facut da nu se compara cu o berlina noua...oricum,pe la 80 la ora deja se vede cilindreea superioara care se duce si se duce si se duce....

asta e...in orice caz,unkiul,te intelegem...nu-i bai,mai ia o pauza,si-asa ai muncit vara asta:)
Uncle-Sam
bai da nu comenteaza nimeni pe tema ca 1100 are "servo"??? sau numai la mine merge invartit volanu cu podu palmei cand sta pe loc? smile.gif) bai eu m-am tras cu un 1310 cli din 2002 si in 200m m-a facut 5-6 m distanta. Eu n-am modificat absolut nimic la motor ca sa fuga mai tare.
bodel
Ma ca sa nu intelegeti gresit ala nu are absolut nimic modificat la motor era doar bine reglata si ambreiaj nou VERTO de la mama lui.Oricum sa tinut foarte bine in treptele I si II dar in a III deja erea in spate foarte bine pentru o "baba" de pe care curg tablele.
pui de drac
stai unkiule,cli are injectie,si are un sprint frate de nu-i adevarat,maiales cred ca avea si motor de 1400,asa ca nu compara,ia si te da cu 1300 standard,carburator,cat mai bun reglat si mai nou,sa vezi diferenta,il tii in spate pana pe la 70 apoi se duce el...e normal



nu trebe nimic modificat pt eprformanta asta,asa e ea,cutie sportiva,dar viteza de top mica,caroserie usoara,cu alte cuvinte,demaraj bunicel dar cam atat...si o lipsa acuta de putere...eh,se poate si mai mult,cu un motor de 1600 tunat cu 4 carburi orizontale,etc etc,ii propunem lui sgm ceva???

bodel
Nu tata noi nu aveam injectii toti eream cu carburatoare; ideea aia cu 4 carburi orizontale nu e rea deloc chiar suna bine eu nu am decat unul dublu corp de papuc cu tot cu galerie.
11sutele la viata ei a fost intradevar o masina tare nici in ziua de azi nu toate masinile au discuri de frana fata spate si poziti de parcare stanga-dreapta

Uncle-Sam
hehe, io le-am facut pe amandoua pozitiile de parcare sa se aprinda odata cu pozitiile normale si le-am facut si semnalizatoare in acelasi timp. o sa ma trag cu un 1300 sa vaz. da din cate stiu io cand aveam 1300(nu 1310) fugea re rupea, dadeam mucu la toti din aceeasi breasla. totusi...nu comenteaza nimeni pe tema "servo" la 1100? biggrin.gif
pui de drac
servo la ce? directie sau frana?? cu frana se rezolva repejor,e mult de munca,dar se poate,trebuie decupat din portbagaj o bucata de tabla am vazut,se poate...

cu directia nu prea stiu...

cat despre galerie si carburatoru de 1600...pai ce mai stati mai fratii mei? baga mare pe 1100,doamne,sa am eu cele doua piese cam ce faceam din masina....de-acum e mult prea tarziu
SiloS
renault 8 gordini de cat avea motorul ?

Tot de 1.1 L sau mai mare ?
B-34-SGM
1.1 la 88 cai, si 1.3 la 103 cai s-a facut in doua variante.
pui de drac
multumim titus smile.gif

asa e...cat despre servodirectia asistata de pe dacia 1100 pot spune ca e doar o suma de factori favorabili:)

Dacia 1100 S
uitatzi mashina de vanzare... pei in legatura cu pretzul nu stiu prea multe pt ca nu dau de propietar..vad si eu ce rezolv saptamana asta..
Dacia 1100 S
uitatzi mashina de vanzare...
mihu
Arata cam distrusa caroseria.
Cit despre servodirectie nu prea e asistata. Sa vedeti voi ce usor merge cind aveti cauciucurile desunflate blink.gif .
cj82ufo
mihu ,nu am reusit sa citesc tot dar pot sa iti spun ca nu e directie asistata
motoru e pe spate si deaia merge asa de usor .eu am schimbat volanul si acum foarte usor merge .schimb cu palma directia (cu o mana )

si mai am o intrebare pt toti
cat va consuma dacia 1100 pe care o aveti???????? blush.gif
pui de drac
de consumat am mai zis-o,mie mi-a baut 7,5 maxim,maxim maxim...

cat despre servo glumeam....mihlule,sa vezi tu cum merge directia cu cauciucuri de 165 si jante pe 13 intoarse plus distantiere...si volan de 30 cm in diametru,acolo directie,nu cauciucuri dezumflate:)

mtor spate,volan mare,demultiplicare buna....asta e secretu la 1100,plus ca in caseta mai are un arc care te-ajuta..fata de 1300 care nu-l mai are..cam asta-i:)
lm
"cat va consuma dacia 1100 pe care o aveti???????? "


10 in oras si 7 afara
bodel
Ieri am gasit la un tataie o 11sute shi cred ca ma bate un gand ca la doar 100 de $ io zic ca merita.Asa la coaja pare bine nu stiu de restu dar alea se fac mai usor ca tablaraia ma duc azi sa mai vorbesc cu mosu si poate poate imi trag si un 11sute biggrin.gif
ydaniel
in primul rand SUNTETI SUPER TARI IN SPECIAL PT PUI DE DRAC ^& COMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pui de drac
adica io de ce sunt tare??? sa mor eu daca inteleg de ce mi s-a pus mie numele si apoi restu la un loc,adica eu sim restu lumii,chiar ma simt ofensat.. sunt multi aici care merita muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai mult deat mine sa le fie rostit numele,eu unul n-am decat experienta..cam atat...

sa revenim la oile noastre...

gri comunist,evident:))

asa...
im,ai o problema mare cu consumul,in mod normal,ar trebui sa bea maxim 7,5(io aveam carb de 1300 deci consum mai mare) in oras,iar afara nu tre sa fie peste 5,6-5,8... ma repet,astea au fost valorile mele care le-am masurat cu masina cu carb de 1300,roti infranate,directie aiurea si multe alte belele...

in al doilea rand...atentie mare mare mare la cumparare...poate trebuia sa scriu de la inceput:

tablaria nu reprezinta o problema prea mare,se poate petici aproape tot,ori cu pocnituri si tabla,ori prin sudura,ori prin petice de fibra de sticla,metode sunt enorm de multe...ce-i drept e cam inconfortabil sa te-apuci de dezmembrat pt sudat,antifonat,vopsit,etc etc..stiu cum e,pe pielea mea am antifonat de 2 ori o mie-osula

dar nu asta e problema cea mare,ma repet,nu asta e..

problemele sunt urmatoarele:
1: jocuri in articulatii,adica bucsaraie,rulmenti,capete de bare,pivoti,etcetc etc...

2: amortizoare(desi astea cica se pot cumpara pe principiul "la metru" vezi unu care ti se potriveste si jneap ai amortizoare noi

3: planetare spate,jocuri in diferential,crucile alea micute cardanice,selector cutie(daca nu ma insel si furci) pinioanele din cutie vin toate de la 1300

4: volanta,disc de ambreiaj,placa de presiune...din cate am inteles,la unele modele se potrivesc de la 1300,la mine nu s-a potrivit si am gasit cu chiu cu vai o placa de presiune pe jumatate gata...rulmentu iar e o problema,desi ala cred ca se poate substitui de la alta masina...

5: probleme ale directiei,cum ar fi joc in coloana,cremaliere,etc.

6:in general cam tot ce nu se poate inlocui...de exemplu,la mine e aproape imposibil de lucrat la bratele fata deoarece suruburile sunt mai mult decat intepenite,si nu-mi pot regla ca unghiuri deloc caderea si altele,numai convergenta din bielete o pot regla..

daca mi-a scapat ceva,mai completati...

fiti foarte atenti,din cate-mi aduc aminte rulmentii fata sunt foarte greu de gasit,si au o constructie aparte(nu stiu,n-am gasit)
cei de pe spate sunt oscilanti,permitand rotii sa se incline in raport cu orizontala(de-aia vi se baga rotile sub masina cand o ridicati pe cric)

probleme ar fi un card intreg...

atentie mare la toate,mai bine n-o cumperi decat sa umbli apoi sa o repari...babe de-astea se mai gasesc inca,slava domnului,mai sunt pe strazi inca...

spor(t) la treaba
cj82ufo
da
pui de drac
mie imi ia cu carb original soc automat etc etc
12
si mor
si cred ca de la jiglere care sunt de nu stiu cand acolo

asta seara am tras niste cerculete in fata la un club in fata la prietenii mei sa le demonstrez ce stie o 1100 ...si au ramas afis ca eu in ultima vreme am cam avut niste probleme cu ea si tot se strica .dar acum e k totul si wrooom
cj82ufo
aa da .si inca o intrebare
am un motor de 1,4
ce ziceti sa il arunc pe furie??????
pui de drac
mai intrebi? te strang de gat daca nu-l pui...sa mor eu...de ciuda,de ce altceva?

vezi ca pe motoru de 1,4 se potrivesc camasi si arbore cotit de 1,6,iti faci un 1,6 cu chiuloasa de 1,4,impusti doi iepuri,cilindreee mare si compresie marita,superb,

sau din ratiuni economice il pui doar asa standard de 1,4 da pune-l mai repede,te mananc daca nu-l trantesti!!a auzit??

sa nu indraznesti sa-mi spui ca n-ai avut chef sau alta scuza de-asta jalnica...
lm
QUOTE
ar trebui sa bea maxim 7,5

Mi-ar placea.
Deocamdata am rezolvat temporar problema cu frana de mana. Cu cateva lovituri de ciocan a revenit la pozitia initiala, petru ca sa blocat si frana tare. E cam mare si turatia in relanti . Nici socul automat nu functioneaza bine.
Deocamdata sunt ocupat cu alte nimicuri, s-a rupt (s-a desfacut la nit) si banda acea care tine axul cind ridici masina, nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc , cred ca o sa pun ceva sfoara rezistenta.
pui de drac
care banda?? cumva cea de sub planetare??? daca da,urgent se repara pt ca e mare pericol de rasturnare...nu circula cu masina fara acea "banda"

se poate confectiona dintr-o centura o banda noua,atentie mare de tot....practic ea limiteaza dezbaterea arcului,este criminala.

frana de mana..pai ce probleme ai moshule?? de ce s-a intepenit??

un ciocan nu rezolva nimic.se dau jos cablurile,se curata,se ung,se baga inapoi(asta dupa ce-au fost lasate la murat in motorina) apoi se purcede la restul instalatiei,ce nu mai functioneaza,cumva furca aia ciudata de sub masina..angrenajul ala minune,se da jos,se unge,se curata,etc...

apoi etrierii,mare grija la suruburile de reglaj a franei de mana,cele cu piulita mare si subtire...alea de-obicei se intepenesc...

metoda lor de extractie este la cald,insa necesita demontarea obligatorie a etrierului de pe masina,si scoaterea pistonasului afara deoarece se arunca etrieru in foc,apoi se scoate,se prinde in menghina,si se desface surubul buclucas...daca nu il demontati bucati,ardeti tot ce se cheama garnitura,si e de rau,ca nu se gasesc...

daca aveti pistonase gripate,iarasi...se scot afara din etrieri prin lovituri mici si repetate cu un ciocan de plastic preferabil,si apoi se curata frecandu-le de lemn de brad.atentie,nu cu smirghel,smirghelul micsoreaza cota si produce zgarieturi in care va intra iarasi rugina si praful si se vor bloca...

aerisirea franelor se face altfel,in postul urmator,la cererea clientilor.

despre carburatorul solex..imi pare rau dar nu mi-a trecut prin mana asa ceva niciodata,decat sa-l vaz pus pe vreo masina..nu stiu mai nimic despre reglajele acestuia,insa i-am trimis unkiului parca vreo 4 5 scanuri din cartea tehnica cum se regleaza...oricum,el a lucrat la carbul ala mai mult decat oricine:))


consumul marit e probabil din mers infranat,relanti mare,carburator dereglat(aici cel mai mare) soc dereglat(iarasi consum mare) si nu in cele din urma instalatia de aprindere,cine stie in ce parametri o fi functionand...

si evident de stilul de sofat,aici mai putin influenteaza daca masina e in stare buna de reglaje...

astept probleme,sa va dau sfaturi,etc etc,sa-mi spuneti ce-ati mai stricat,reparat,rezolvat,etc:))

acier,nene,mai traiesti??
Acier
Salutare oameni buni!
Imi pare rau ca n'am mai avut cum sa scriu (o problema cu netul) si treaba ca la balamuc, nu am fost foarte concentrat pe masina. Asadar... am dus Duminica masina la un prieten, la un service, si astazi aflu ce e de schimbat si de reparat. Va tin la curent.
Am vazut pozele de mai sus, cu ruginita... Groaznic! Nu dati banii pe prostii! Mai sunt o gramada de 1100 in stare relativ buna, totul e sa ai rabdare sa cauti prin cartiere. Vorba lu' Pui de drac, daca mai stai sa faci si caroseria... Si eu unul cred ca daca are carcasa buna motorul e relativ ingrijit (cred ca a spus cineva pe forum chestia asta). Va spun din experienta: mai am doua Wartburguri 311 (nu radeti, ce e de ras?)
pui de drac
acier,s-ar putea sa te iubesc....ia zii tu de wartburgurile alea,neaparat o poza,caut de 3 ani de zile asa unu....poate-l cumpar de la tine,neaparat,vreau sa vad!!!!
pui de drac
URGENT!!
Acier
nene, ti le dau GRATIS! Numa actele sa le platesti! Sa te vad eu cum le duci la Iasi! ca nu mai au revizie tehnica...
pui de drac
pozeeeee,pozeeeeee,mai multe detalii despre fiecare,sunt in stare sa vin sa le iau la cravata pe amandoua cu oltcitu(evident ca n-am carlig la masina aia:))


serios acier,acuma pe bune,chiar vreau sa vorbim despre asta,sunt in mare cautare de un nou proiect retro,iar aici in iasi au disparut modelele astea de pe strazi....banuiesc ca 311 din cate imi aduc aminte este modelul ala rotunjit gen volga dar la scara redusa...

ma intereseaza tot,motor,cilindree,solutie constructiva,detalii,tot,tot tot...
SiloS
Sunt inmatriculate ? Se pot inmatricula ? Ce acte imi sunt necesare pentru a merge cu masina in orash ?? In ce stare sunt ? Poti sa faci poze ?
pui de drac
usor silos:)) usurel,pe rand:))

si chestiile astea cu cat consuma,fii serios...
Uncle-Sam
pt cine vrea sa cumpere 1100: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8247 Bai silos, tu te uiti la consumu unei masini de epoca? daca ar fi sa-ti cumperi un ford de prin '30 s-ar mai pune problema consumului. Nu,logic pt ca nu l-ai lua ca masina zilnica...
cj82ufo
stiti ce as vrea eu sa fac ???
un moskvitch din ala de prin 60 65 .ala cu 4 faruri
daca vrei poti sa il faci sa arate ca si un lowrider
Acier
Deci vreti Wartburg. Si credeti ca e bine. Asa credeam si eu. Dar mai bine sa va povestesc. Acum vreo... 4-5 ani, am vazut un W311 la doua blocuri de mine. Avea linie, nu fusese lovit niciodata, statea de vreo 3 ani in parcare (initial a stat in garaj). Am cautat proprietarul care mi'a zis simplu: ia'l! Si a inceput nebunia cautarii mecanicilor de motoare in doi timpi care au dat bir cu fugitii cand au auzit de 311. Cum sa ma duc la RAR cu o masina care nu merge? Asa ca, dupa vreo doi ani, am gasit alt W311, intr'o stare aparent mai buna (mergea). M'am tinut de omu ala sa mi'l dea, am facut RAR-ul, am luat numere noi si cam asta a fost. Motorul era mestesugit bine: pierdea compresie pe la bujii, carburatorul - chifla, instalatia de apa - varza si o gramada de alte mici probleme care m'au determinat sa'l las deoparte o vreme. Cireasa pe tort a pus'o masina de gunoi care a dat cu spatele intr'o dimineata si mi'a zgariatsi taiat toata partea dreapta cu masca cu tot. Si m'am enervat si am lasat'o asa.
Acier
Date tehnice 311 (nu 312, nu 353), model 1964:
motor 991cmc, 3 cilindri / 2 timpi, 45 HP, amestec ulei / benzina 1 / 33, consum mediu 10%
viteza max 125 km/h, 0 - 100 km/h - 16 secunde
roti 155SR15, frane tambur pe toate rotile
racire pe apa, 4+1 viteze, a 1-a nesincronizata, schimbator la volan
suspensie: arcuri foaie transversale + amortizoare telescopice, sasiu separat
instalatia electrica: 6V / 85AH
Acier
am fost dimineata la mecanic. si a zis asa:
cutia de viteze, de reparat.
pompa de apa, de schimbat
ambreiajul, de schimbat
rulmentul placii de presiune, de schimbat
motorul, bun.
Asa ca va intreb:
pompa de apa merge de la 1300?
pui de drac
acier...io sunt interesat deplin de wartburgurile tale....astept poze cu amandoua,cat mai minutioase...ma intereseaza bine,serios.

sa revenim la 1100

cutia de viteze: ce are?? daca trebe reparata.

pompa de apa vine de la 1300 cu conditia sa muti un furtun de la climatizare in partea ailalta...cu ocazia asta poti sa pui si alternator la locul lui acolo sus

ambreiaju,nu stiu ce diamtru iti trebe tie...la unele vine de 1300,ia si tu discu in brate si cauta,daca nu,cauta macar de ferodouri poate gasesti sa le nituiesti

rulmentu cred ca vine de la 1300,daca nu,sigur gasesti..daca nu si nu,ti-l trimit io pe al meu.

p.s.: nu ma uita cu masinile si pozele..sunt interesat,le iau pe amandoua daca-mi plac:))
pui de drac
bai,la urma urmei din doua tot fac una buna,e imposibil....hai te rog,nu ma mai fierbe..nu vrei sa scapi de ele?
mihu
QUOTE
pompa de apa vine de la 1300 cu conditia sa muti un furtun de la climatizare in partea ailalt


Pentru chestia asta trebui sa schimbi si corpul pe care fixezi pompa de apa.
pui de drac
pai pompa de apa,nu inseamna cu totu? nu ma refeream doar la capac,evident ca intreaga...
Uncle-Sam
bai acier cum sa ai atatea belele la bobocu ala de masina??
pui de drac
iti spun eu,de fapt n-are nimic,ai sa constati ca la urmatorul mecanic care se duce o sa-i zica ca e perfecta:)))

deh...mici maruntishuri...ma indoiesc la faza cu cutia...in general,cutiile la 1100 tin peste 200k de km asa ca nu prea vaz io sa aiba ceva stricat..in fine,asteptam represalii sa vedem exact ce si cum si din ce pozitie
Uncle-Sam
Acier poti veni intr-o zi cu ea prin zona panduri, razoare,13 sept, eroilor? sunt si eu curios cum de ai atatea stricate la ea... cred ca mecanicii aia isi bat joc de tine sa-ti ia banii si poate sa-ti schimbe piesele pt ca se gasesc f greu si ale tale fiind in stare perfecta...da totusi, tre sa fii sadic sa faci asa ceva la asa o masina...
mihu
INTREBARE excl.gif

E posibil ca o Dacie 1100 din 1968 cu 35.000 km la bord, la care nu s-a umblat la motor sa consume ulei? Mie motoru mi s-a parut ca merge super, mai ales ca nu se aude.
Cum reglezi avansu static la 1100? Dupa ce te orientezi? Fulia de la motor cumva peste care trece cureaua de la pompa de apa?
pui de drac
mihule,n-aare cum sa-ti pape ulei la rolaju asta decat daca e smenuit kilometraju,fa urmatoru test:

pune pe unu sa plece in tromba din fata ta cu masina,sa ii dea in gat maxim,iar tu stai si te uiti la toba,daca scoate fum albastrui inseamna ca papa ulei,daca nu scoate fum albastrui in proba asta inseamna ca ai doar pierderi de ulei iar motorul nu consuma semnificativ



static se regleaza cu becu,am sa caut undeva o descriere mai amanuntita ca sa intelegi.
Acier
Pui de drac, cu wart-urile e complicat. Unu e inmatriculat dar nu mai are revizie (a expirat in iunie) plus ca laterala dreapta a masinii este indoita (rau). Nu mai are baterie, aprinderea e dereglata. Cealalta masina e in aceeasi situatie. Chiar daca ai avea o oferta de transport gratuit nu mi se pare un proiect viabil. Poze nu prea am cum sa fac, masinile sunt la un prieten, in celalalt capat al orasului, si sunt al naibii de ocupat zilele astea. Serios, sunt foarte multe probleme cu masinile astea. Anvelopele... 155SR15... nu gasesti, janta nu se poate schimba cu alt model, chedere, facute praf, in fine, dacia 1100 e limonada pe langa wartburg.
Acier
revenind la dacie, se intampla asa: pompa de apa trebuie schimbata, chiar e fisurata urat rau (a fost lipita cu silicon). Ferodoul de ambreiaj, identic cu cel de trabant. cutia de viteze s'ar putea sa nu aiba nimic, doar schimbat uleiul.
pui de drac
pai skimba pompa de apa cu ce gasesti in comert,discu se pare ca ai de-ala mic daca vine de trabant,cum am si io...iar cutia...mai zi-mi inca o data....ce te supara la ea??

dac zici tu ca-i chin cu w-urile te cred,nici io nu i-as recomanda 1100 a mea altcuiva din acelasi motiv..e mult mai greu decat alta ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.