Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
hai sa va pun o intrabare totusi...



avand in vedere ca masina va avea doar doua locuri,va fi foarte zgomotoasa(pun galerie de dacie 1300 si saxofon,nu mai pun toba),vor lipsi banchetele din spate,voi monta cel mai sigur 2 daca nu 4 halogene mari in fata in locurile de unde se prinde bara,si inca multe alte chestii...



ce parere aveti,s-o vopsesc alba cu multe etichete (gen sponsori) si alte chestii ca sa arate ca o masina de rally sau s-o fac albastra fara nici o dunga nimic??



ganditi-va ca albastra arata ca o masina eleganta,mai de colectie,pe cand zgomotul evacuarii n-o sa dea prea bine cu aceasta "imagine"
cj82ufo
la furia mea ii pun rotile .asta e prima treaba ce o fac la ea



acuma am trimis pt facut flanse pe cineva
cj82ufo
pui de drac ce zici de masina asta iti este cunoscuta?

am lucrat si eu putin la ea !! iti place/?
FLEX
pui de drac, cred ca 2 dungi albe de pe bot pina pe fund, in stil GT, ar sublinia cumva caracterul sportiv al masinii ... altceva nu prea-mi vine in minte; nu stiu cum ai putea sa le faci perfect din vopsea, sa nu gazeze, etc. probabil ca un vopsitor bun poate sa le faca cum trebuie; mai e si varianta autocolant, din acela de reclama ...



Auzi, cred ca cu evacuarea asta miraculoasa de vrei tu s-o faci nu parcurgi nici 2km in oras, ca iti salta Garcea talonul ... eu zic sa te mai gindesti ...
whitesorcerer12
subscriu la faza cu evacuarea..

la culoare eu zic albastru, la caroseria ei se potriveste mai bine...

nu pune 1 milion de tziganeli peste alb, n-o sa dea asa de misto!



simplu , albastru e mai de efect!!!
cj82ufo
pui de drac asculta ce spun oamenii astia

albastru e super si dungulitzele albe vin la perfectiune
pui de drac
ma mai gandesc...dar cred ca stie toata lumea cum arata masinile de raliu,nu??si majoritatea sunt albe combinate cu alte culori din reclame,de ex. mitsu evo 6 alb cu albastru de la scrisul cu OMV sau alte combinatii de-astea,alb cu rosu de la lukoil..etc etc...in sensul asta...cat despre evacuare,chiar n-am frica de gabori,sincer...nu ma doare capul de ei..



am uitat sa va zic ca la mine nu conteaza consumul,fiabilitatea sau legalitatea masinii:)) astea sa va fie legi:))
whitesorcerer12
si pana la urma de garcea de ce nu te temi?ai pile la politie?

pe bune!
pui de drac
cam asa ceva sa zicem...
whitesorcerer12
ahaaaaaa :shock: :shock: :shock: :shock:
pui de drac
acu am gasit pe net: renault 8 gordini: motor de 1300 cmc compresie 10,5 parca si 88 cai,2 carburatoare webber orizontale,plus alte prostii...din ce-am calculat eu cu tot felul de programele de simulat motoare si modificat,dintr-un motor de 1300 de dacie am reusit sa scot aproximativ 80-85 cp...doar din montat chiuloasa de 1100 pe 1300,carburator de 1400,tobe directe(adica evacuarea= o teava) si alte cateva prostii...



am mai citit si ca prindea suta cica in 10,4 secunde..cam multisor,dar oricum e fenomenal,avand in vedere ca 1100 original prinde suta in 22 sec:)



deocamdata sa ajungem noi la tunat motoare:)
cj82ufo
cat costa motoru????



am vazut si eu un renault 8 gordini in clu8j fara motor la niste tipi care (a spus fredtgaca) modifica gordini
whitesorcerer12
te bate gandu, ai:)))?
pui de drac
pai din start am zis ca-i pun motor de 1300...preferam sa bag de 1400 dar sunt mai scumpe si mai rare pe la dezmembrari...



alex,ce sa-ti zic,preturile sunt intre 4-5 mil si 30 in functie de unde il iei si cat de obosit e...



la mine in iasi e un atelier unde dezmembreaza zilnic cate o dacie,doua...acolo,au motoare si cutii garla,am posibilitatea sa iau unul aproape nou(cel mult sa necesite o segmentare) din mai multe (pe-alese) la circa 4 mil...max 5 mil..intelegi??iar restul de piese le pun noi,oricum n-am nevoie de chiuloasa de 1300,alternator,etc etc...accesorii adica...
whitesorcerer12
pai eu nu de tine ziceam ca te bate gandu, ci de alex////
mihu
Salut, smile.gif



Pui de drac, io zic ca cel mai bine arata vopsita ca renault 8 gordini daca nimeresti nuanta.



Motoru de 1300 se potriveste pe priza cutiei de 1100 :?:
Uncle-Sam
nu merge sa puneti motor de nova?ar fi ceva 1.6 pe 1100... voi de unde ati facut rost de dacia 1100? ma intreb la topicu asta cine mai are 1100 in afara de pui de drac, cj82ufo si eu. acu 2 zile am facut si eu ceva modificari de cand am luat-o (i-am tras o spalare) si m-am gandit sa pun poze
cj82ufo
whitesorserer12 pe mine ma bate gndu demult la asa ceva

uncle sam pe 1100 se poate pune motor de 1,6(de papuc ) pe injectie





pui de drac da motoru de renault cat e?





acuma ma apuc de furia mea :flansele sper sa la faca in maxim 2 saptamani;am gasit neoane de pus sub ea lungi 4 la 1500000 de lei

si tribale pe ea pe lateral cevade culoare argintie si vor urma folii pe geamuri de nuanta inchisa (nu vreau sa fie intuneric in masina si noaptea sa nu vad nimic)
whitesorcerer12
bagi neoane la ea?

no offence dar e cam tziganie faza asta...
pui de drac
mda..ce sa mai zic,mie unu mi s-a cam urat putintel de masina asta...am sa vaz ce fac,zilele astea poate fac rost de un carb original solezx sau o galerie pt dublucorp...mai vorbim dupa,ca sincer m-am cam saturat...dupa modificarea aia,mai vb daca merita sau nu sa continui..
pui de drac
aaa,si am cam hotarat...va fi un alb 13..adica gri deschis,mai deschis decat e acum.. mai precis cam cum e albul de pe aripa aia bushita..aia e data cu alb 13...mica diferenta...
SiloS
pui de drac , daca alb13 vrei sa fie , asa sa fie si dai batae .



cat despre neoane pe 1100 , mi se pare am naspa ideea ...
pui de drac
ei hai,gata,bucurati-va...am gasit astazi foarte misto,la 300k kg de vopsea+diluant gri metalizat..un gri asa cam cum e la daciile astea solenza,de-ala inchis,pamantiu,gri cobalt se cheama...cred ca in 4 kg de vopsea si inca vreo 3 de diluant deja imi ajunge sa dau pe toata masina...o sa fie cool,eu zic ca arata si sport,si destul de "fioros",nu?? ca neagra deja mai este una in oras:))



asa...sa speram ca fac rost de o galerie pentru dublucorp...si poate maine ma mai duc sa mai fac ceva...incep sa-mi revin:))



mai vorbim pe diseara
SiloS
pui de drac , faci cum vrei .. gusturile nu se discuta ... Important e sa vopsesti bine si sa arate bine masina !



Uite o poza :
pui de drac
sincer,nu e deloc griul asta...e total la polul opus,e prea deschis,in fine,lasa,o sa pun poze cat de repede pot..



maine ma duc frumos cu lista si un pix in mana si incep sa fac diverse modifcari,sa-mi restructurez planul de atac...tare m-as muta de la tehnic la estetic...
whitesorcerer12
silos de unde ai scos poza aia de belea??
pui de drac
daca ai sa dai un search pe google-images cu "renault 8" vei fi uimit cate pagini cu dacia 1100 gasesti:)) scuze,poze..
pui de drac
bucurat-va copii mei,maine ma duc sa vad de o galerie de dublucorp...daca merge,bag un dublucorp de oltcit pe ea,si daca tot nu ma satisface si ala,bag unul de nova si gata..daca nici asa,ii dau foc si gata,ca nu mai pot!!!
SiloS
de pe google . E o masina albastra smile.gif)

Fratilor , ati vazut renault 10 , ce motor pe spate are ?

te subvireaza aia cat vrei ...

Am vazut una pe langa o biserica ... mai de mult . nu a mai miscato tipul de ani de zile ... e o masina mai lunga si mai scunda decat 8 .
mihu
Pai Renault 10 e aceasi chestie cu Renault 8 sau Dacia 1100. Difera fatza si spatele si bordu.



Uitati niste poze cu dacia lui bunicamiu.



Din cate stiu eu masinile astea au un comportament supravirator. Chestia e ca nu prea le ajuta motoru prea mult in acest sens.
pui de drac
corect,renault 10 sau dacia 1100 e ot aia,sau renault 8..singura diferenta e ca unele renaulturi 10 au motor de 1300,asta depinde de anul de fabricatie..in orice caz,renault 10 e mai eleganta...



cat despre subvirator sau supravirator..in fine,oricum asa e cum a zis mihu,la motorul ala nu prea ai ce pretentii sa ai...sa vedem ce se intampla cu motorasul meu:)) oricum l-am linistit ca am scazut garda la sol si i-am latit ecartamentele asa ca n-ar trebui sa am probleme
pui de drac
apropo mihu,superba masina,sa ai grija de ea...e beton...la asa una n-as mai face nimic...
cj82ufo
am aceste poze ca sa vedeti diferenta dintre renault 8 si 10
pui de drac
corect,in fine,dragi mosului,n-am gasit galerie,deci raman la tunatul carbului de dacie de 1400,l-am facut deja,sa vedem exact cum targe in week-endu asta...
FLEX
mihu, unde a tinut bunicul tau masina aia? arata extraordinar ...
pui de drac
urrrrraaaa,gata carbul de 1400....deci,e un carburator de 1300 normal,cum il stie toata lumea,cu mici modificari....astfel:am taiat puntea aia de care mai zicea cineva..pe la tips&tricks cu buget redus,in fine...am slefuit eu pe-acolo difuzorul,am cumparat nou tot ce misca in carbul ala...avand la dispozitie o carte tehnica mai recenta cu dacia,am luat din tabelul cu jigleoare urmatoarea combinatie:

jigleor relanti-0.52

jigleor principal(adica ala de benzina din fundul camerei de nivel constant)-1.50

jigleor aer(ala de deasupra tubului emulsor)-1.55

tub emulsor-F20

in mod normal,plutitorul ar trebui reglat la 6 mm conform tabelului,eu l-am reglat la 5,5(fata de 1300,deja sunt 1,5 mm diferenta,credeti-ma e mult...dar aici contribuie jigleoarele cu gauri mai mari..)



ce sa va mai zic,la membrana pompei de spritz am mai adaugat o garnitura ca sa maresc debiltul de la spritza...cam pe-aici ma invart..



in fine,deocamdata am zis doar ce-am facut...acum ramane bineinteles proba la drum....cam pe la o sambata preconizez ca il montez si va scriu impresiile,daca e demn de luat in considerare,trec postul asta la tips&tricks..



P.S.: sa nu-mi spuneti ca o sa creasca consumul...bineinteles ca o sa creasca...acum sa vedem daca mai creste si altceva...inima in mine(asta daca trage mai bine:)
FLEX
Sintem cu ochii pe tine ... si iti tinem pumnii ... poate iti iese ...
whitesorcerer12
da su eu subscriu!!

tinem pumnii!!

bafta la lucru in continuare!
pui de drac
hihihiii,ma mananca pielea sa montez carbul ala odata....mor de curiozitate sa vad ce influente are asupra raspunsului la accelerare...



sincer??cred ca asa modificat,carburatorul asta e aproape 80% dintr-un dublucorp de oltcit de 1300...parerea mea,ala in prima treapta e cam lenes,iar dupa ce se deschide a doua e ceva mai bunicel...din cate am inteles de pe la baieti...ma rog,dupa ce fac testele,va mai zic eu....



in fine,adevarul e ca am cam luat o pauza zilele astea,dar se saptamana viitoare iar intru tare in ea...
FLEX
Auzi? am si eu o pasarica la cap ... dublucorpul de Lada 1500 nu ti-ar conveni? ca esti linga fratii nostri si cred ca-l gasesti destul de ieftin ... e drept ca la reglat carburatorul ala nu se pricep multi, dar eu zic ca e o solutie, in loc de carburator de Oltcit sau Nova (ca vad ca-ti plac dublucorpurile ... hihihihihi!).



... am ramas cu nostalgie dupa Lada aia ...
pui de drac
flex: mai,cu maaaaaaaaaare drag mi-ar conveni orice dublucorp,oricat de mare si de gros,de fapt am vreo trei-patru duble pe-acasa,o mica mica micuta problema am....



nu gasesc dracului nici o galerie pentru ele!!!!!! icon_evil.gif icon_evil.gif icon_twisted.gif 022.gif 022.gif
Uncle-Sam
mihu, zici ca-i noua!!!mi-a cazut falca, sincer cand am vazut pozele!!Mai ales motoru!!!unde o tine bunicu tau?vreau neaparat sa o vad!!!astept rasp
pui de drac
heheeee....mancandu-ma-n dejtele de la talpa,mi-am facut azi timp liber si am fost de-am pus carbul...



stupoare,trage mult mai fain...e muuuuuuuuuuult mai bine...acu ma bat lejer cu orice dacie 1300 cu setul nou...se duce bine,inainte parca se plafona repede,acum trage de la 750 la 5250 rpm in mod continuu,se duce fain...recomand oricui reteta...in sfarsit sunt si eu multumit de ea...s-ar mai putea face cateva chestii presupun,dar in orice caz,merge trasnet...raspunde foarte bine la acceleratie...probabil ca daca as avea o "reteta" de preparare pentru un carb de 1600 adica dimensiunile la jigleoare,ar fi perfect...dar deocamdata asta-i treaba,tot n-avem dublucorp...ne descurcam cu ce avem...bestial....



la oki,din cei 43 de cai,probabil ca s-a ridicat la 50...parerea mea,acu ce sa zic,n-am probat asta nicaieri...
pui de drac
apropos,dupa forja bestiala de azi...oricine mergea cu mine spunea ca-s dement,am tinut-o numai peste 4500 rpm am facut vreo 10 km...mi s-a urcat apa la 97 de grade...m-am cam suparat la faza asta...dar mi-a venit o idee belea:



bag un termostat care deschide mai devreme,bag un ventilator electric ce-l comand din bord cand vreau eu...si:elementul surpriza:cand vaz ca nu tine de nici o culoare,dau drumul si la caldura..numai ca nu acolo,montez un radiator de caldura de 1300 in fata,unde-i numarul...acolo bate best aerul si radiatorul are randament bun...pastrez furtunele,si le lungesc pana in bot...ce ziceti??



eu zic ca-i bestiala ideea,si o s-o aplic...deocamdata,inca mai muncesc la lista aia...cred ca acusi acusi ma bag la interior,nu mai pot,trebuie s-o fac frumoasa,dupa aia,cred ca o sa mai modific eu una alta pe la ea,dar pana atunci...

mai vorbim noi:)
FLEX
Ehhhh! incep belelele ... mama lor de radiatoare mici si cacacioase ... si la ala mic al meu tot asa face ...



1. Curata bine tot circuitul de racire, baga o substanta "Radiator Flush", care scoate toate mizeriile ...

2. Dupa operatia asta e posibil sa inceapa sa curga radiatorul ... batrinetile, deh! asa ca daca nu esti sigur pe radiator mai bine nu bagi RF ...

3. Nu prea inteleg eu unde pui electroventilatorul suplimentar, ca parca n-ai avea loc ... ma rog, te descurci tu ... dar eu l-as pune sa functioneze tot timpul, termostatat ... oare elv-urile astea noi de Dacia Berlina au 2 viteze? ca asa ar fi misto ... trebuie sa pui si termocupla pe undeva ...

4. Varianta cu radiator suplimentar e buna, dar parerea mea e sa cauti un calorifer compact, nu tzevoiul ala de la berlina ... cu un calorifer compact altfel lucrezi, poti mult mai usor sa dirijezi fluxul de aer; e foarte bine ca il termostatezi, numai ca fi atent cum izolezi traseele pina in fata, sa nu te infierbinti prea tare ...
pui de drac
hohooo,domnu flex,sa traiti...da' ce avatar superb aveti...mi-e dor de asa ceva,m-am indragostit numa cat m-am uitat la el:))



nu curat instalatia,n-are rost,asta unu,doi,radiatorul fiind de spate e bun pt ca are un randament de racire foarte bun..daca bag unu mai mare trebe tot ceva de la o masina cu rad spate..matizul mai are un radiator best,e subtire si fain...



in fine,termocuplele la dacie sunt de 2 lei,nu-s bune de nimic,de-aia un intrerupator in bord e foarte bun,stai cu okii pe ceas si-i dai cand crezi ca are nevoie...am loc de elv foarte usor...



radiatorul suplimentar trebuie sa fie tot unul cu randament mare de transfer,ala de berlina iar e bun pt ca sta ascuns,deci tre sa aiba randament mare....are aripioarele foarte subtiri si dese...si tevoiul ala e bun iarasi...toata chestia e sa bagi un radiator care raceste mai bine...e important...si sa nu-mi spui ca la vreo 8 litri de likid,nu se mai raceste motorul,e imposibil..plus ca radiatorul ala imi vine perfect ca dimensiuni in bot,in loc de rezerva...traseele merg pe sub masina,practic,mai lungesc furtunele cu 1 metru...



termostat n-am decat in pompa de apa,care se deschide acu la 86 de grade,deci unul la vreo 75-80 ar fi de-ajuns...da' tre sa caut bine unu de-asta...plus ca radiatorul din fata va fi ca solutie de maxima urgenta,deschid robinetul si racesc destul de tare tot likidul...nu cred sa se mai supraincalzeasca in stilul asta



mda...sa dea Domnu sa ma apuc de luni de masina...nu de-alta dar e cam lunga pauza...oricum,e meritat,am facut teste de franare,demaraje,etc...
pui de drac
si mai e o kestie flex...tu nu te dai la masina si nici nu ai de gand sa forjezi fiatul...pe cand la mine masina asta pentru asa ceva va fi pregatita in final...forja maxima....



ps: ce mi-as lua o broscuta s-o bibilesc putin si sa ma tarai cu ea prin oras...fara talpa,doar asa,sa ma plimb...sa stiu ca nu pot trage de ea,dar sa nu am motive...asa cu dacia? ce sa faci show cu ea??nu merge sa o tii la 20 km/h..tre sa-i dai talpa...mai ales ca are de unde...
SGN_1310
Am shi eu o problema domnul pui de necurat! Mi'am pus un filtru de aer sport...da sport rau fara sa fac mijto!Problema mea apare la accelerari bruste, adica apare o intarziere intre apasare shi turarea motorului. Dealtfel shi pornirea e criminala zilele astea, daca nu trag socu shi nu invart motorul de vreo zece ori la demaror nu merge neam. Eu cred : 1. Nu am curatat cum trebe setul de jigloare

2. E prea mare fluxul de aer, shi trebuiesc marite jigloarele.

Tu ce zici ?! Imi poti da o idee?!
SiloS
pui de drac , ai masurat demarajul 0-100 km/h ?
pui de drac
pentru sgn: fluxul de aer n-are nimic de-a face cu pornirea gra...probabil n-ai reglat bine carburatorul sau ai alte defectiuni:avans,aprindere,pompa de benzina defecta..nu siu sa-ti zic,trebe verificat totul...intai regleaza bine carbul si avansul...fa-ti distante pe la platine,bujii,etc,si-apoi vezi daca nu mere..pe vremea asta tre sa ti-o ia fara soc,nu-i acceptabil



intarzierea la acceleratie ma face sa ma gandesc la avans..de-aia iti zic sa te uiti si pe-acolo,in rest,raspunsul la accelerare ar trebui sa fie mai bun daca ai aer din plin...



acceleratia de la 0 la 100 n-am avut unde si cu ce s-o masor..da o sa fac si asta...desi cam am impresia ca de undeva de la 80 intr-a 3-a se cam plafoneaza putin cand ii dau a 4-a..in fine,oricum e mult mai bine ca inainte...o sa fac si acceleratia,ca sunt foarte curios...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.