QUOTE
Fiecare om are perceptia si opinia lui despre un anumit aspect si nu cred ca un om trebuie considerat "nemernic" pe simplul motiv ca nu are aceleasi pasiuni ca noi.
Fie cum spui tu, dar eu am dreptul sa raman la parerea mea, asa cum si tu ai spus mai sus.
QUOTE
Spotul publicitar se referea la masinile vechi, iar Dacia 1100 intruneste conditiile, in acceptiunea legii, de incadrare la categoria "rabla", asta nu inseamna ca pentru toti este o "rabla", oricum este o masina care nu are, sper vremelnic, o cota de piata la categoria masini vechi.
Pe soselele patriei sunt o multime de masini vechi, D 1100 este o piesa extrem de rara care nu ofera nici o relevanta.
QUOTE
Va intreb: cati dintre noi, cei care am cumparat o Dacia 1100, in ultima vreme, am dat 3.000 de lei (noi) pe ea?
Evident ca in vremurile actuale, nimeni...asa cum am postat initial, modelul de proprietar de D1100 este fie o persoana cu foarte putini bani (persoane foarte tinere, studenti, pensionari, vaduve pensionare, etc) fie o persoana care are pasiune pentru D1100 si/sau alte marci de masini vechi si poate care isi poate permite ceva cheltuieli suplimentare pentru intretinerea acestei masini.
Nu luam in calcul eventual mostenitori cu bani sau vaduve fara permis de conducere pentru care masina nu prezinta nici un fel de valoare...aceste masini fie putrezesc prin curti sau parcari fie au fost vandute modelelor de proprietari prezentate mai sus.
QUOTE
Putem face un sondaj sa vedem cati oameni ar oferi pentru o Dacia 1100 o suma egala sau mai mare decat cea oferita pentru casare?
Nu-l mai face pentru ca il faci degeaba...nu este relevant pentru ca suma oferita pentru casare nu o vei primi niciodata in mana ci ca avans pentru o masina noua care costa minim 7000 euro.
Un sondaj relevant ar fi pe tema: "cati posesori de D1100 sunt capabili sa-si cumpere masina noua peste 7000 euro folosind ca avans cei 3.000 lei primiti de la stat pentru vechea lor masina?".
QUOTE
In aceaste conditii exista posesori de 1100, precum si de alte marci auto vechi, care prefera sa le schimbe pe o masina noua din cauze multiple:
Sigur ca da, toata lumea ar vrea masina noua...si eu as vrea vreo sapte astfel incat sa iau cate una pentru fiecare zi a saptamanii... problema este daca un posesor de D1100 din categoria celor saraci va fi solvabil pentru o masina noua, de colectionari nu are rost sa vorbim pentru ca pentru un astfel de om masina voloreaza mult mai mult decat un amarat de avans de 3.000 lei.
QUOTE
- de la anul impozitul va creste (se va dubla)
Au mai crescut si altele...cine nu poate sa-si cumpere masina noua va plati acel impozit.
QUOTE
- impozitul se plateste si pentru o masina care nu este inmatriculata
Nici modelul de proprietar sarac si nici colectionarul nu pastreaza masina neinmatriculata pentru ca primul are nevoie de ea, iar al doilea nu isi pune problema banilor.
QUOTE
- o masina veche trebuie sa fie pastrata intr-un spatiu corespunzator, nu in fata blocului
Nu inteleg, probabil ca te referi la masina neinmatriculata, ar fi de-a dreptul absurd ca legea sa te oblige sa ai garaje speciale pentru masinile mai vechi .
QUOTE
- implica cheltuieli pentru incadrarea in conditiile legii in vederea circulatiei pe drumurile publice, mai mari ca pentru o masina noua, in conditiile in care se circula cu ea ocazional (Nu exista nici un fel de facilitati sau exceptii legale pentru aceste masini)
Aceste cheltuieli oricum vor fi mai mici decat efortul de restituire a ratei pentru o masina noua. Si, ocazional vor circula numai colectionarii.
QUOTE
- piesele de schimb noi si originale sunt rare si la un pret proxibitiv pentru majoritatea romanilor
Acest tip de masina are o fiabilitate foarte mare si mare parte din piese pot fi folosite de la D1300. Este adevarat ca piesele originale noi sunt foarte scumpe dar preturile cu adevarat prohibitive pentru un posesor de D1100 sunt tarifele de revizie pentru Logan.
Este clar ca la proprietarii de D1100, spotul publicitar nu va avea impact, dar este jalnic ca se foloseste imaginea acestei masini foarte bine apreciata la vremea ei in Europa (si nu numai), pentru publicitate la vanzarea in rate a autoturismelor Skoda. Nu era mai potrivita o Skoda 120, sau o S100?
De ce oare baietii n-au folosit VW broscuta? Si aceste masini asa cum spui tu, intrunesc conditiile, in acceptiunea legii, de incadrare la categoria "rabla".
Din acest motiv am folosit cuvantul "nemernici".