Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Albert Einstein
Si mie mi-ar place niste filmulete.
tunderbird
QUOTE(alexblabla @ 7 Jun 2006, 11:58)
clar are faruri de 1310. si arata ca naiba. plus ca e vopsita in bataie de joc, sunt vopsite si oalele de la faruri, care ar trebui sa fie negre, e vopsita peste chedere.... e chiar aiurea. ar trebui sa fie in stare perfecta, are km putini. ar putea sa aiba putina grija de ea.

in alta ordine de idei, stie cineva unde mai gasesc filme de epoca cu dacia 1100?
*



Masina aceasta a fost expusa in urma cu 3-4ani la TIB imediat dupa ce a fost achizitionata de ACR prin celebra licitatie prin care s-au vandut multe alte bunuri ale familiei Ceausescu.

Eu am pierdut atunci cateva ore in sir pe langa ea si am fost foarte dezamagit pentru ca masina a fost lovita de un cumnat al lui Ceausescu (nu-i mai retin numele) si reparata ciobaneste dupa aceea...tipul de la ACR incerca sa ma convinga ca vor investi foarte mult in restaurarea ei.
Uncle-Sam
ati vazut cum se balbaia prezentatoru ca nu stia unde sunt semnalizarea si stergatoarele? smile.gif
tunderbird
Ala se balbaie mai tot timpul.
argon
si cand nu se balbaie se sīsīie, a stricat toata prezentarea.
Uncle-Sam
cu toata balbaiala lui, a incurcat semnalizarea cu stergatoarele si comanda pt faruri cu semnalizarea
aaa...si sa nu uitam ca, capota se deschidea spre fatza ca sa se inchida de la vant in caz ca pleci cu ea deschisa biggrin.gif
CaliN_08
Intr-adevar..smile.gif)..faza cu capota a fost mortala laugh.gif .
Oricum trebuie apreciat ca a vorbit de dacia 1100..si ca a prezentat ceva filmuletze faine
dtanase85
Hai mai sa vezi si harbu' meu.........Iti dau un lik pentru pozele mele:
http://www.filehost.ro/albume/dacia_1100__...0-ezu_______ro/
adostar
super masina. da unde ai tinut-o ? le conservata rau! nu gluma.
SiloS
inca mai exista pe drumuri
mircea-daniel
Mi se pare mie sau in aceea poza sunt un batranel cu batranica?Sunt super imaginile astea, cei doi batranei, ori in Dacie 1300, ori in 1100(ori in Volga, etc).
cnn
Parerea ta!
bilex
Salut am si eu o dacie 1100 in sat si am renuntat la ea de vreo 5 ani si acuma vreau sa o repun pe picioare dar sub o cu totul alta infatisare.Intrebarea e ce motor se potriveste pe cutie fara nici un fel de modificari sau cu modificari minore????? huh.gif
Uncle-Sam
bilex, se potriveste orice motor de dacie pana la nova. la cel de 1410 si 1600 trebuie data o gaura de prindere.
Tossi
E o caroserie de dacia 1100 pe la billa titan.
Intrati in incinta billa de pe postavarului si mergeti drept, pana la iesirea din spate, acolo dc mai mergeti vreo 50 de metri pe directia inainte, nu stanga sau dreapta, o sa vedeti una bucata caroserie dacia 1100 de pe care s-a dezechipat mai tot de vreo 2 sapt.( de proprietar ).
tunderbird
Ati vazut noua reclama la actiunea rabla?

Un tip opreste in parcarea unui supermarket cu o D1100 rosie care arata excelent.

Si ca sa puna sa fie si mai multa sare si piper mai loveste si un carucior pe deasupra.

Dupa aia proprietarul pune si o husa de toata frumusetea peste masina, chipurile ca i-ar fi rusine sa circule cu astfel de masina.

Mie care folosesc husa pe masina, acest gest imi sugereaza mai mult ca omul tinea la masina ca la ochii din cap.

Niste nemernici...nu exista nici un fel de relevanta...acest tip de masina este foarte rar la ora actuala, si cine are o masina asa cum arata cea din spot nu isi va pune niciodata problema sa o dea la REMAT pentru un avans de 3000 lei...fie este prea sarac sa-si ia o masina noua si are mare grija de batranica lui, fie are suficienti bani ca sa-si permita o D1100 ca hobby.


Mult mai la obiect ar fi fost un spot cu un alt tip de masina care poate fi vazut in numar mai mare pe soselele patriei (D1300, Lada 1200/1500, Moskvici 1500, Skoda 120, etc) care sa aiba toba sparta, sa scoata fum albastru si eventual sa i se inchida greu usile.
Uncle-Sam
mi-a povestit si mie lumea...asta se intampla cand reclamele sunt facute de cineva care are cunostinte zero despre masini si care nu stie sa aprecieze
R8<1100>
Fiecare om are perceptia si opinia lui despre un anumit aspect si nu cred ca un om trebuie considerat "nemernic" pe simplul motiv ca nu are aceleasi pasiuni ca noi.
Spotul publicitar se referea la masinile vechi, iar Dacia 1100 intruneste conditiile, in acceptiunea legii, de incadrare la categoria "rabla", asta nu inseamna ca pentru toti este o "rabla", oricum este o masina care nu are, sper vremelnic, o cota de piata la categoria masini vechi.
Va intreb: cati dintre noi, cei care am cumparat o Dacia 1100, in ultima vreme, am dat 3.000 de lei (noi) pe ea?
Putem face un sondaj sa vedem cati oameni ar oferi pentru o Dacia 1100 o suma egala sau mai mare decat cea oferita pentru casare?
In aceaste conditii exista posesori de 1100, precum si de alte marci auto vechi, care prefera sa le schimbe pe o masina noua din cauze multiple:
- de la anul impozitul va creste (se va dubla)
- impozitul se plateste si pentru o masina care nu este inmatriculata
- o masina veche trebuie sa fie pastrata intr-un spatiu corespunzator, nu in fata blocului
- implica cheltuieli pentru incadrarea in conditiile legii in vederea circulatiei pe drumurile publice, mai mari ca pentru o masina noua, in conditiile in care se circula cu ea ocazional (Nu exista nici un fel de facilitati sau exceptii legale pentru aceste masini)
- piesele de schimb noi si originale sunt rare si la un pret proxibitiv pentru majoritatea romanilor
- etc.
alexblabla
intrucat am luat ban pe forumul www.renault8.3xforum.ro pentru motivul ca am povestit cum adminul forumului, d-nul catalin (aka sportivu pe daciaclub), m-a fraierit vanzandu-mi piese vechi ca piese noi, ma gandesc cu riscul de a fi offtopic si de a primi ban si aici sa povestesc modul in care actioneaza, pentru ca voi sa nu patiti la fel. ma gandesc ca e oarecum ontopic pentru ca cu totii avem nevoie de piese si suntem expusi la astfel de hotii.
ca sa fiu cat mai scurt, am cumparat 2 amortizoare fata si doua bielete de directie la pretul le 150 ron. banii trabuiau sa ajunga la el urgent, astfel ca i-am pus cu mandat online, ceea ce m-a mai costat inca 25 ron. piesele nu au ajuns nici dupa o luna. m-am hotarat sa suport costuri de inca 17,5 ron - expeditia prin curier - pentru a intra in posesia pieselor. au ajuns joi. desfacand pachetul, am gasit 2 amortizoare spoite putin cu vopsea, in mod clar demontate de pe o masina, cu urme de ciocan, cu bucsele praf si de doua marci diferite. (boge nemtesti si record frantuzesti). bieletele sunt presate si cu urme de ciocan, dar vopsite pe deasupra cu negru mat.

dadeam urmatoarele sfaturi:
1 nu cumparati de pe net si in nici un caz de la el
2 nu acceptati plata in avans, cel mai bine e ramburs
3 nu acceptati scuze, explicatii

poate nu trebuia sa zic nimic, dar cred ca trebuie sa stiti cu totii de ce si de cine sa va feriti.
lm
QUOTE(RETROMOBIL @ 25 Oct 2005, 10:37)
Am primit cateva vesti , dati-mi voie sa le zic istorice :

- masinile din import nu se mai inmatriculeaza decat cu atestat emis de R.C.R. s-a publicat deja in Monitor

- e pe teava : pt cele din tara, care sunt VEHICULE ISTORICE si nu tarabe, R.C.R. va elibera acest atestat care va servi la : 0 impozit si fata rovigneta => RAR-ul va scrie pe carte VEHICUL ISTORIC si cam asta e.

- tot pe teava : vama si accize 0 la veh ist !!!!!

Aviz amatorilor !!!!

Va propun sa facem o intalnire, de data asta cu sau fara masini (pe aleea circului e beton ...), dar sigur nemediatizata, ca sa ne hotaram ce si cum cu sectia, cine e presedintele , care din masini pot fi admise (aici o sa ne ajute automat si Comisia Tehnica a R.C.R).
*



Se mai aude ceva despre acest atestat, cu care nu platim impozite mari ?
Alex: ai cerut macar poza ?
Uncle-Sam
intrucat se apropie luna august, trebuie sa stabilim traseul pe care il vom parcurge la intalnire si data la care va avea loc

s-a propus TRANSFAGARASANUL, dar se pare ca este plin de gropi
astept propuneri pro sau contra transfagarasan. daca sunt contra, va rog specificati alt traseu (cat mai in centrul tarii ca sa aiba toti posibilitatea sa ajunga).

propun ca intalnirea sa aiba loc pe data de 19 august. astept pareri pro si contra

ar fi cel mai bine sa postati pana la sfarsitul saptamanii ca sa stie lumea din timp
SPORTivu
Alexblabla, ti-am zis din start ca sunt CA NOI, nu sunt NOI....e o diferenta mare. Eu nu am nici o vina, si stii bine cate piese ti-am vandut si nu te-ai plans. Am sa te rog sa ai grija ce postezi si pe unde postezi referitor la mine, stii ca pot sa te dau si in judecata pentru calomnie? intreaba pe oricine, pe ORICINE despre mine, apoi mai discutam

Am sa iti trimit banii inapoi, asta ca sa vezi ca sunt om de onoare, dar sa nu iti mai vad figura de cocostarc, ca iese cu spitalizare.

Numai bine, "prietene"
Dacia 1100 S
referitor la intalnirea din august..sunt de acord ... dar sa fie dupa data de 10 august...iar cu privire la locatzie..oriunde..nu prea am propuneri.as prefera muntele:D... si nu foarte departe:D...ca am dacie batrana si alergata rau...nu mai e cea fost:D...datzi un bip cand aflatzi mai multe:P mult noroc si consum minin:P
SPORTivu
QUOTE(Dacia 1100 S @ 10 Jul 2006, 22:59)
referitor la intalnirea din august..sunt de acord ... dar sa fie dupa data de 10 august...iar cu privire la locatzie..oriunde..nu prea am propuneri.as prefera muntele:D... si nu foarte departe:D...ca am dacie batrana si alergata rau...nu mai e cea fost:D...datzi un bip cand aflatzi mai multe:P mult noroc si consum minin:P
*




Normal ca nu mai e ce a fost masina, pentru ca ai picioru`greu:D
tunderbird
QUOTE
Fiecare om are perceptia si opinia lui despre un anumit aspect si nu cred ca un om trebuie considerat "nemernic" pe simplul motiv ca nu are aceleasi pasiuni ca noi.

Fie cum spui tu, dar eu am dreptul sa raman la parerea mea, asa cum si tu ai spus mai sus.

QUOTE
Spotul publicitar se referea la masinile vechi, iar Dacia 1100 intruneste conditiile, in acceptiunea legii, de incadrare la categoria "rabla", asta nu inseamna ca pentru toti este o "rabla", oricum este o masina care nu are, sper vremelnic, o cota de piata la categoria masini vechi.


Pe soselele patriei sunt o multime de masini vechi, D 1100 este o piesa extrem de rara care nu ofera nici o relevanta.

QUOTE
Va intreb: cati dintre noi, cei care am cumparat o Dacia 1100, in ultima vreme, am dat 3.000 de lei (noi) pe ea?


Evident ca in vremurile actuale, nimeni...asa cum am postat initial, modelul de proprietar de D1100 este fie o persoana cu foarte putini bani (persoane foarte tinere, studenti, pensionari, vaduve pensionare, etc) fie o persoana care are pasiune pentru D1100 si/sau alte marci de masini vechi si poate care isi poate permite ceva cheltuieli suplimentare pentru intretinerea acestei masini.
Nu luam in calcul eventual mostenitori cu bani sau vaduve fara permis de conducere pentru care masina nu prezinta nici un fel de valoare...aceste masini fie putrezesc prin curti sau parcari fie au fost vandute modelelor de proprietari prezentate mai sus.

QUOTE
Putem face un sondaj sa vedem cati oameni ar oferi pentru o Dacia 1100 o suma egala sau mai mare decat cea oferita pentru casare?


Nu-l mai face pentru ca il faci degeaba...nu este relevant pentru ca suma oferita pentru casare nu o vei primi niciodata in mana ci ca avans pentru o masina noua care costa minim 7000 euro.
Un sondaj relevant ar fi pe tema: "cati posesori de D1100 sunt capabili sa-si cumpere masina noua peste 7000 euro folosind ca avans cei 3.000 lei primiti de la stat pentru vechea lor masina?".

QUOTE
In aceaste conditii exista posesori de 1100, precum si de alte marci auto vechi,  care prefera sa le schimbe pe o masina noua din cauze multiple:


Sigur ca da, toata lumea ar vrea masina noua...si eu as vrea vreo sapte astfel incat sa iau cate una pentru fiecare zi a saptamanii... problema este daca un posesor de D1100 din categoria celor saraci va fi solvabil pentru o masina noua, de colectionari nu are rost sa vorbim pentru ca pentru un astfel de om masina voloreaza mult mai mult decat un amarat de avans de 3.000 lei.

QUOTE
- de la anul impozitul va creste (se va dubla)


Au mai crescut si altele...cine nu poate sa-si cumpere masina noua va plati acel impozit.

QUOTE
- impozitul se plateste si pentru o masina care nu este inmatriculata

Nici modelul de proprietar sarac si nici colectionarul nu pastreaza masina neinmatriculata pentru ca primul are nevoie de ea, iar al doilea nu isi pune problema banilor.

QUOTE
- o masina veche trebuie sa fie pastrata intr-un spatiu corespunzator, nu in fata blocului

Nu inteleg, probabil ca te referi la masina neinmatriculata, ar fi de-a dreptul absurd ca legea sa te oblige sa ai garaje speciale pentru masinile mai vechi .

QUOTE
- implica cheltuieli pentru incadrarea in conditiile legii in vederea circulatiei pe drumurile publice, mai mari ca pentru o masina noua, in conditiile in care se circula cu ea ocazional (Nu exista nici un fel de facilitati sau exceptii legale pentru aceste masini)

Aceste cheltuieli oricum vor fi mai mici decat efortul de restituire a ratei pentru o masina noua. Si, ocazional vor circula numai colectionarii.

QUOTE
- piesele de schimb noi si originale sunt rare si la un pret proxibitiv pentru majoritatea romanilor


Acest tip de masina are o fiabilitate foarte mare si mare parte din piese pot fi folosite de la D1300. Este adevarat ca piesele originale noi sunt foarte scumpe dar preturile cu adevarat prohibitive pentru un posesor de D1100 sunt tarifele de revizie pentru Logan.


Este clar ca la proprietarii de D1100, spotul publicitar nu va avea impact, dar este jalnic ca se foloseste imaginea acestei masini foarte bine apreciata la vremea ei in Europa (si nu numai), pentru publicitate la vanzarea in rate a autoturismelor Skoda. Nu era mai potrivita o Skoda 120, sau o S100?
De ce oare baietii n-au folosit VW broscuta? Si aceste masini asa cum spui tu, intrunesc conditiile, in acceptiunea legii, de incadrare la categoria "rabla".
Din acest motiv am folosit cuvantul "nemernici".
mihu
Nici ca se putea spune mai bine, sunt intru totu de acord cu tine tunderbird.
Asa imi zice toata lumea cica da-o ma la operatiunea rabla, si iti iei masina noua, da cine plateste restu de bani, ca io n-am de unde.
Uncle-Sam
pt necunoscatori e doar o rabla fara clima, servo, centuri retractabile si alte alea. ma deranjeaza mai ales faptul ca exista si oameni care si-au petrecut tineretea printre astfel de masini si au uitat cat de fiabile au fost. traim intr-o societate de consum, unde nu se mai pune asa multa valoare pt o masina pt ca sunt mult prea multe. asta e!
o alta problema ar fi ca majoritatea compara o masina veche cu una noua, nu cu alta din aceeasi perioada
Acier
daca vorbim de raportul calitate/pret/fiabilitate am senzatia ca D1100 are un coeficient foarte bun. la un calcul rudimentar (asa's eu smile.gif ) punem in ecuatie achizitionarea uneia in stare buna (nu excelenta) la o medie de 1500 RON. o restaurare "ca la carte" nu poate trece de 2000 euro (in cazul cel mai rau sau maniac etc, si asta in conditiile achizitionarii de piese originale). dupa o asemenea revitalizare masina mai sta pe sosea cel putin 5 ani fara reparatii majore (evident exploatata omeneste...). in concluzie... de ce sa dau la un Logan sau alta minune tehnologica minim 2000 euro doar dobanda sau TVA-ul, ca sa'mi iau altceva dupa 3 ani?
Uncle-Sam
gata! intr-un final!

http://www.filehost.ro/albume/in_cuptor/
tunderbird
Din experienta voastra, unde as mai putea gasi ateliere de cauciucarie prin Bucuresti (altele decat cel de la Hala Traian si cel de la Piata 1Mai), care sa mai aiba matrite pentru D1100?
Uncle-Sam
uite ce a scris tutu
"Pentru cine are nevoie de bucsi, garnituri de cauciuc , consumabile de Dacia 1100, Renault 10:

Este o vulcanizare pe Calea Calarasilor, cum mergi pe linia de tramvai de la Hala Traian spre P-ta Muncii este chiar pe coltul cu prima straduta spre stanga : Vulcanizare !!! Iata si cateva repere pe care le au :
- garnituri de frana pr. etrieri fata/spate + aparatoarea tip camasuta
- bucsi de bascula fata superioara/ inferioare
- bucsi pt. amortizoare
- burdufuri conice pt. planetare
- burdufuri pt. caseta de directie ( totusi burdufurile model vechi de Dacia 1300 sunt mai bune fiindca sunt mai lungi putin - se gasesc inca in magazine - capatul care se ingusteaza cel mai mult se taie cam 1 cm cu lama sau cutitul si sunt excelente )
- in afara de cele enumerate mai au si alte repere pe care nu le-am scris aici -"
tunderbird
Atelierul acesta este cel de la hala Traian.

Nu prea sunt multumit de calitatea materialului folosit... burduful de cremaliera nu rezista la vaselina, tampoanele laterale de la cutia de viteze se dezlipesc cu mana etc, etc.

Eu speram sa mai fie si altii ceva mai seriosi...
renault12gordini
buna ziua,

azi cand veneam din berceni, am vazut o Dacie 1100 cu patru faruri dusa cred la Remat.era tractata de o alta masina.Deci cine vrea asa ceva sa se duca repede la Rematul de la IMGB, de pe Centura Bucurestiului.



renault 12 gordini smile.gif
mihu
Era cumva verde?

Sau mai degraba bej, culoarea untului asa?
renault12gordini
nu, crem, avea 4 faruri in fata.2 mici, 2 mai mari.pacat de ea.


renault 12 gordini
mihu
Merci, cred ca stiu care era. Numai stiam cum sa-i zic la culoarea aia.
renault12gordini
a mai fost un renault 8 gordini, mult timp pe maior coravu langa statia RATB.acel din pacate ii lipsea vreo 2 sau 3 faruri, se vedea ca nu a fost mutat de mult.ultima oara am vazut-o acum 1 an si ceva pe vatra luminoasa, cred ca a dus-o si pe asta la casat.


renault 12 gordini
Uncle-Sam
nu va mai lasati pacaliti de orice dacie 1100 cu 4 faruri...
cj82ufo
sper ca nu gresesc si nu am mai postat desi am incercat poze cu masina ...under construction .... masina sper sa fie gata in 3 saptamani
Bacara
QUOTE(cj82ufo @ 8 Aug 2006, 21:18)
sper ca nu gresesc si nu am mai postat desi am incercat poze cu masina ...under construction ....  masina sper sa fie gata in 3 saptamani
*


ce jante ai pe masina?as vrea si eu ceva de ganul asta...
cj82ufo
gotti de renault gordini pe 13 din aluminiu extrem de usoare
SPORTivu
QUOTE(cj82ufo @ 9 Aug 2006, 02:52)
gotti de renault gordini  pe 13 din aluminiu extrem de usoare
*




Dupa cum arata in poze, cauciucurile alea de pe spate o sa le termine rapid:D freaca ingrozitor in buza aripii...
Zaheiu
Am vazut si eu o Dacia 1100, chiar de vanzare mi se pare, in stare destul de buna, pe Fainari, intre Mosilor si Viitorului (zona Obor).
1100 Rs
Cred ca era a cuiva de pe forum smile.gif numar cu NAP smile.gif
mihu
Nu cred, are cumva si o emblema ACR in spate?

QUOTE(SPORTivu @ 9 Aug 2006, 17:18)
Dupa cum arata in poze, cauciucurile alea de pe spate o sa le termine rapid:D  freaca ingrozitor in buza aripii...
*



Nu prea o sa se intample asta, pt ca roata in partea de sus o sa intre inauntru cand se lasa masina, rotile se cracaneaza.

Ufo e tot motoru original pe masina?
cj82ufo
problema mar ecu jantele aste ac asunt rare ...cat am cautat si eu si cat l-am rugat pr prietenul meu ..sa m-i le dea..atat l-am bazait la cap zi si noapte pana a renuntat ca el isi schimba masina pe spate is mai late ca si pe fata
si are cauciucuri toyo [e fata si pe spate pirelli ...acum vreau sa fac masina
deocamdata nu sunt de vanzare
SPORTivu
Masina aia de pe Fainari nu e NAP...NAP-ul a fost al meu de vanzare la Viitorului in fata blocului cu vopsele auto.... Cea de pe Fainari e o COAJA, pe care cere 15 milioane propietarul ("ce domne, la remat imi da 30 de milioane, de ce sa nu o dau cu 15?!?!?") nu va sfatuiesc sa o luati pe aia de pe fainari...e vai de mama ei!:))))
Uncle-Sam
QUOTE(mihu @ 9 Aug 2006, 22:50)
Nu cred, are cumva si o emblema ACR in spate?
Nu prea o sa se intample asta, pt ca roata in partea de sus o sa intre inauntru cand se lasa masina, rotile se cracaneaza.

Ufo e tot motoru original pe masina?
*



se referea probabil la dacia aia 1300. mi se pare ca si proprietarul a spus ca ii freaca in aripa
cj82ufo
da putin freaca dar atunci a rezolvat problema

acum caut cauciucuri pt spate ca is mai late
Uncle-Sam
intalnirea de pe 19 august pt cei care au ratat-o
http://www.filehost.ro/albume/intalnire_19_august_2006/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.