Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
mircha69
salutare tuturor!

sunt nou pe aci asa ca nu ma certati daca mai gresesc mai ales ca abia am luat carnetu biggrin.gif ieeeee! biggrin.gif

ca mai multi de pe aici am dacie 1100 nsi sunt foarte mandru de ea...atat ca trebuie si ea lucrata putin....si cum inca sunt la mana parintilor incep si eu ushor asa cu modificarile...sau mai bine zis cu reparatiile ca pana la modificari mai e

chestia care ma freaca momentan e sitemu audio la care nu am pretentii foarte mari cum au majoritatea tziganilor si impresariilor etc dar sunt mort fara muzica dar asta e o chestie personala biggrin.gif ce vreau de fapt e sa stiu de ce naibii nu mai revin stergatoarele la locul lor cand apas pe butonul ala ca el nu e stricat ca l-am incercat ca nu sunt chiar asa de bata la electronica dar la masini ma cam depaseste DAR VREAU SA INVAT!

pls help si as mai vrea sa stiu cam care sunt primele lucruri la care sa ma uit pt inceput

eh ce mult am scris.....
mircha69
a da si mai e ceva : cand accelerez intr-a-ntaia mai ales imediat dupa ce plec la primele 2 chiar 3 cateodata plecari de pe loc se inneaca asa si moare acceleratia...care-i treaba?
pui de drac
hihihihii,in primul rand bine ai venit printre noi,ne simitm onorati...nu-i nici o problema daca nu stii,de-aia suntem aici,sa te ajutam...



ciudata chestia ca si tu ai 19-20 de ani...se pare ca mai toata lumea cu dacia 1100 are in jur de 20:)



pai hai s-o luam metodic...de ce nu-ti revin stergatoarele...

pai din cate-mi aduc eu aminte,butonul de stergatoare are doua pozitii,una pentru mers normal,si alta care nu sta apasat ci revine pentru revenirea stergatoarelor in punctul mort...daca butonul e ok(adica uita-te inauntru),are contactele bune,verifica firul(daca ai cum) pana in motorasul de la stergatoare...(iti recomand sa incerci cu un fir direct din intrerupator pe borna motorasului,eu unul mi-am pus stergatoarele pe direct,fara contact.Daca nu e o chestie din conexiuni,e din motor..el are doua borne,una pentru mers constinuu,una pentru revenire...daca-l desfaci (ceea ce e mult de lucru) ai sa vezi daca e intrerupt pe acolo ceva..ma indoiesc din moment ce iti merg totusi stergatoarele...eu cred sa fie din cabluri...



asaaa....la ce sa te mai uiti pe la ea...pai in primul rand dupa rugina...apare des pe la aripile spate,la imbinarea cu capota,pe-acolo...apoi..chestii de-astea:cablu frana de mana(daca e reglat si merge bine) franele daca iti tin,directia daca nu trage...etc etc...o verificare generala,evident...ce mai ai neclar,intreaba ca raspund...



chestia cu acceleratia nu prea-mi dau seama ce vrei sa zici...in primul rand,ai carburator de dacie 1300 sau solex de-ala original??vezi pozele mele cu motorul si vezi daca al tau e la fel,al meu e de 1300.



deocamdata nu pot sa-mi fac o idee precisa despre ce zici tu cu acceleratia,banuiesc ca e din reglaje sau ai probleme cu bobina..dar nu spun nimic sigur,mai da-mi simptome,motor rece sau cald(la cat timp de mers cu masina iti face asta,sau tot timpul),incearca sa stai pe loc cu ea si vezi daca la accelerare in gol,fara sa o bagi in viteza face aceeasi problema...



sau poate inca nu te-ai obisnuit tu cu ea....

oricum astept sa mai vb cat mai curand:)
FLEX
pui de drac, tot despre racire ... parerea mea este ca nu are rost sa faci dublu backup la marafet, e de mers pe 2 piste: electroventilator suplimentar sau radiator suplimentar.

1. Electroventilator suplimentar:

avantaje: montare usoara, interventii minime asupra componentelor existente

dezavantaje: suprafata radianta fiind aceeasi, s-ar putea sa nu fie suficienta suplimentarea debitului de aer, posibil o eficienta redusa.

2. Radiator suplimentar:

avantaje: eficienta sigura, indiferent de modelul de radiator folosit, vorba ta, e imposibil ca 8l de lichid sa nu raceasca suficient

dezavantaje: modificari multe de facut, sa ai grija la protectia lui, la etanseitatea imbinarilor, etc.



Eu l-as face termostatat si pe asta, ca sa nu dai la robinet cind o ia razna acul; poate gasesti un termostat care deschide sus, pe la 95gC, sa nu intre ala aiurea; cum ai de gind sa-l montezi, inseriat sau in paralel cu cel original? eu l-as face in paralel, cu termostat la iesirea din motor si supapa de reflux la intrarea in pompa.
pui de drac
flex...e mult mai usor cum e acum,nu mai iau elv pt ca-i 1,5 mil pe la iasi unul si vorba ta,nu-i suficienta racirea...



o sa montez un rad de climatizare de 1300 in sertarul ptr roata de rezerva si pur si simplu o sa prelungesc furtunele care vin la rad meu de caldura pana in fata,pe sub masina,prinse bine,fara probleme...ca sa-i bag termostat si la asta e greu,trebuie cumva un suport,n-am cum,cel mai bine ie cu robinetul de la climatizare...cel mult as putea sa-i fac un montaj electronic,cand apa ajunge la 90 de grade sa zicem sa inceapa sa bipaie o alarma sa-mi aduca aminte sa dau de robinet...e mult mai banal,si mai simplu,si de aerisit,si de toate...in orice caz,cam cat ar trebui sa aiba apa mea din motor??cam la ce temperatura ar trebui sa se invarta??ca eu unul am auzit diverse valori...



daca ar ramane la 97 de grade ar fi mult??in fine..mai astept sugestii....
Uncle-Sam
mircha69, in primu rand ne bucuram sa te avem printre noi si in al doilea rand ma bucur ca esti din kpitala smile.gif Poate ne vedem intr-o zi sa aducem batranele la sfat. poate reusim weekendu asta ca io n-am vbit pana acu cu nimeni live care sa aiba dacia 1100. iti mai dau si niscaiva sfaturi
Uncle-Sam
mircha69, in primu rand ne bucuram sa te avem printre noi si in al doilea rand ma bucur ca esti din kpitala smile.gif Poate ne vedem intr-o zi sa aducem batranele la sfat. poate reusim weekendu asta ca io n-am vbit pana acu cu nimeni live care sa aiba dacia 1100. iti mai dau si niscaiva sfaturi
pui de drac
da,da,unkiule,chiar asa,da-i o manuta de ajutor,si poate imi ecsplici si mie ce e cu acceleratia...



apropo,aveti cartea tehnica de la 1100??

aveti nevoie de reglajele carbului solex??cine are nevoie,sa ridice o manuta sus ca am scanat paginile cu reglajul carbului...
FLEX
Mda, cam nasol cu termostatele astea ... la Matiz, de examplu, incepe sa deschida la 82gC, e complet deschis la 95gC si se inchide la 80gC; electroventilatorul pleaca la 93gC pe viteza I si la 100gC pe viteza II, coboara pe viteza I la 97gC si se inchide la 90gC; electroventilatorul e comandat de ECM, nu de termocupla ... in fine ...

Alta idee ce imi trece prin crestet: e loc de montat 2 radiatoare de 1100 inseriate, montate unul in spatele celuilalt?
Uncle-Sam
tare mi-e mie ca i s-a infundat "cocosu" din carburator. ii fac si niste poze si i le dau sa le posteze aici
pui de drac
da flex.e loc de montat,e loc de montat chiar 3..dar nu vaz ideea..totusi ma gandii ca daca tot dublez volumul de likid dand drumul la caldura de ce as mai muta un radiator in fata...eu zic ca daca fac o priza de aer pe capota sa intre mai mult aer in radiatorul de climatizare e suficient pentru supraincalzire ori montez radiator in fata,ori fac priza de aer pt asta de sub bord,tot aia-i....doar ca difera 1 litru de likid.......parerea mea...



cat despre matiz....stii parerea mea...in fine...mai discutam...



ce sa-ti zic,uncle,esti cel mai aproape de el,poti sa-l ajuti mult mai usor decat noi
mircha69
lume intai va multumesc pentru primirea calduroasa :wink: in al doilea rand multam de sfaturi si chiar o sa ma uit maine pe la cabluri si retu sa vad ce naibii are,cat despre acceleratie nu ma bag inca....tabla nu este tocmai in cea mai buna stare momentan pe deasupra cel putin ca pe dedesubt nu m-am uitat foarte atent.....iar frana de mana nu merge de vreo...hmmm.....de aproape niciodata laugh.gif

mai nu promit nimik inca de meating-uri ca nu cred ca sunt in buc in weekend oricum o sa ne intalnim si noi o data sa ma mai sfatuiti si pe mine ce si cum :wink: aaa da io cred ca pe luna viitoare asa o sa o duc la niste oamnei care stiu ce fac sa ii faca tinichigeria ca e cam dusa dupa cum am spus si sa o vopseasca o sa pun si io niste poze cu ea in curand mai vb! thx all a da era sa uit ,carburatoru e ala original,solex 8)
whitesorcerer12
pui de drac, tot respectul...

pana la urma ai bagat deci carbul ala de1,3 preparat sau ce i-ai facut?
FLEX
QUOTE


da flex.e loc de montat,e loc de montat chiar 3..dar nu vaz ideea..


Mai, tatal meu a avut o Dacia 1300 din 1980, FABRICATA PENTRU EXPORT IN EGIPT ... marea diferenta fata de o Dacia 1300 normala era ca avea radiatorul cu 40% mai mare decit cel normal, ocupa tot calandrul, elicea era antrenata de motor, nu avea electroventilator ... era majorata SUPRAFATA RADIANTA A RADIATORULUI! de-asta iti propuneam sa mai pui un radiator de 1100 inseriat cu celalalt, pentru a creste suprafata radianta ... daca gasesc un radiator de 600 cred ca ii fac si eu manevra la Fiat, sa rezolv definitiv problema racirii ...
cj82ufo
da pui de rac ,tu la motor ce ai facut pana la urma????

ca ai zis o gramada de lucruri si nu mai stiu .daca se merita si cat te-a costat?

acuma lucrez lataxi si fac bani sa ii bag (normal ) in dacia 1100



cu flansele inca mai tre sa astept .primul lucru care tre sa il fac e garnitura de chiulasa si apoi telescoapele

si daca tu ai lucrat la 1100 ai vazut ca e loc de gresor la pedale si pe puntea de spate ????la mine e infundat la gauri /oare sa bag o sarma sa curatz acolo si sa bag cu gresorul vaselina???ca imi merg cam greu pedalele ???????????????/ laugh.gif
pui de drac
s-o luam metodic...



pentru cei care n-au inteles,eu am postat cat se poate de clar si consecutiv...am montat carburratorul de 1300 cu jigleoare marite de 1400 si mici modificari..

n-am dat decat vreo 200k pe setul de jigleoare si garnituri arculete si ce mai misca printr-un carb de 1300...merge beton,e super fata de cum mergea inainte...



flex,treaba cu radiatorul consta in felul urmator:



daca montez 2,3,4,5,6 radiatoare acolo in spate nu fac nici o branza,in continuare racirea va fi slaba deoarece aerul care bate in ele e putin...oricat de mare ar fi radiatorul...plus ca radiatoarele montate pe spate difera ca randament termic cu alea de fata...in concluzie,daca bag un radiator mare de 1300 in spate la mine,nu numai ca se va raci ca inainte,dar chiar poate si mai prost...



asaa...despre gresat...la mine n-am gasit locuri de gresare..probabil sunt infundate sau acoperite de stratul gros de antifon de pe ea...in cel mai rau caz,bagi degetu in cutia cu vaselina si incepi sa mazgalesti peste tot..nu vad de ce tii musai sa bagi prin gaurele...cat despre punea spate,unde anume vrei tu sa bagi vaselina??



mircha,nu forta cablul de frana...faci in felul urmator,te bagi sub ea si demontezi cablaraia de pe ea...reglajul se face in felul urmator..in etrierii spate ai niste suruburi care intra in ei cu o piulita maaaaaare de fixare..din suruburile alea apropii placuta de disc,apoi mai reglezi daca ai nevoie din cabluri...la mine unul erau gripate suruburile alea in etrieri...fara reglajul din etrieri poti sa reglezi cat vrei ca nu tine....un singur remediu am gasit pentru deblocare(necesita garnitura pentru pistonasul din etrier)se arunca in foc etrierul pana se incalzeste putin,apoi se desfileteaza surubul...in fine...



sunt nerabdator sa vaz poze...in fine,daca aveti nevoie de reglaje,ma repet,vi le postez...



astept comentarii:))



p.s.: am facut si eu in sfarsit lista,urmeaza sa vad ce mai trebe cumparat,ce se mai face si intru iar calare pe masina...
Uncle-Sam
pt pui de drac: nici stergatoarele mele nu mai revin,probabil din cauza ca cel care a avut-o inaintea mea a schimbat butonu. Ala pe care il am n-are decat o pozitie pe o parte si care ramane apasata. M-am uitat la motoras si are 2 fire: unu gri si unu alb/verde, dintre care doar ala gri e conectat la buton. Am alimentat cablu alb/verde (care era taiat) si stergatoarele tot nu revin. Intrebarea e daca vreau sa le fac sa revina cum trebuiesc conectate? Amandoua? Sau tre sa desfac si eu motorasu sa ma uit? Ma bate gandu sa iau un comutator de break pt spate (care are pe o parte de stropit si revine si pe cealalta pt stergator, si ramane apasat).
mircha69
pai chiar un astfel de buton iti trebuie mai o pozitie care ramane blocata si o pozitie care revine
mircha69
a da! am uitat sa intreb: are careva un capac de torpedou de dacie 1100???contracost evident
whitesorcerer12
pune la bursa, sa vezi la mai multzi
pui de drac
da,da,asa trebuie,un buton de break...eu mi-am facut altfel,am pus stropitoare electrica si chestia cu revenitul o apreciez din buton,cand ajung stergatoarele jos,apas pe buton:) nu ma deranjeaza...in fine,capac de torpedou...depinde la care te referi,la gaura de sus din partea "de lemn" sau la cea de dedesubt,din tabla...la cele din tabla,parca reno 10 avea capac,sau sus..nu mai stiu,oricum,poti sa-ti faci singur unul...nu e greu...eu unul imi voi anula locurile alea...probabil mai pastrez doar unul..in fine...ma duc sa mai fac cate ceva pe la dansa...
cj82ufo
pui de drac ,vreau sa le gresez ca acolo is frecari fier pe fier .si e bine pt uzura
nelu
In legatura cu revenirea stergatoarelor. Chiar daca s-a intrerupt alimentarea prin comutatorul de la bord motorul continua sa se alimenteze printr-un contact mobil aflat in interiorul reductorului: pe o roata se afla un sector metalic pe care calca o perie. Pozitia de intrerupere a acestuia trebuie sa coincida cu pozitia de repaus a stergatoarelor. Daca acesta este uzat (dpv electric este conectat in paralel cu cel de la bord) stergatoarele se opresc imediat ce este actionat comutatorul de la bord.

O schema explodata a motorului+reductor a aparut intr-o revista Tehnium de prin anii "70. Daca am timp am sa o caut si am sa o scanez.
nelu
Inca ceva.

Prin inserierea mai multor radiatoare sau prelungirea traseelor de conducte din circuitul de racire se realizeaza o reducere a debitului prin circuit care trebuie compensata printr-o crestere a presiunii (imposibil de realizat cu aceiasi pompa de apa). Ar trebui experimentat (si masurat) ca nu cumva ceea ce se castiga prin marirea suprafetei de radiatie sa se piarda prin micsorarea debitului.
FLEX
Poi di ce mai? debit= volum de apa ce trece in unitatea de timp ... si vorbim de un circuit inchis, cu o presiune constanta ... adica tu vrei sa spui ca printr-un furtun mai lung debitul de apa e mai mic decit printr-un furtun mai scurt? scuza-ma, dar cred ca gresesti ...
nelu
Cu aceiasi pompa da. Nu am facut mecanica fluidelor, dar cand a trebuit sa ma ocup de o problema legata de montarea unor schimbatoare de caldura am citit recomandarile producatorului pentru tevi: diametrul acestora crestea pe masura ce traseul era mai lung.

Poti face un experiment: daca ai un furtun de udat gradina (sa spunem de aprox 10m) incearca sa vezi diferenta in a sufla pe el si a sufla pe o bucata scurta din acelasi furtun (evident daca-ti permiti sa tai din el).
nelu
Am gasit ceva:



The pressure loss in pipes and tubes depends on the flow velocity, pipe or duct length, pipe or duct diameter, and a friction factor based on the roughness of the pipe or duct, and whether the flow us turbulent or laminar - the Reynolds Number of the flow. The pressure loss in a tube or duct due to friction, major loss, can be expressed as:



ploss = λ (l / dh) (ρ v2 / 2) (3)



where



ploss = pressure loss (Pa, N/m2)



λ = friction coefficient



l = length of duct or pipe (m)



dh = hydraulic diameter (m)
whitesorcerer12
corect..debitul e constant oricat ar fi de mult prelungit traseul...variatia suprafetzei de sectiune ar putea influenta presiunea, dar cum circuitul de racire de la dacie mere f bine si cu capacul de la vasul de expansiune desurubat(eu asa il tin, si fara garnitura)nu cred sa conteze,,,
whitesorcerer12
corect..debitul e constant oricat ar fi de mult prelungit traseul...variatia suprafetzei de sectiune ar putea influenta presiunea, dar cum circuitul de racire de la dacie mere f bine si cu capacul de la vasul de expansiune desurubat(eu asa il tin, si fara garnitura)nu cred sa conteze,,,
mircha69
pt capacul de sus mai...
pui de drac
ma abtin..azi am dat de-a gauri prin tabla de mi-e rau...trebuie sa-i pun stopuri de 1300 si becuri de numar si mers inapoi de break,plus niste lucasuri pe aripi,si sa fac gauri si pentru oglinzi,ba chiar si sa scot afara busonul de benzina...e mortal,am numai bataturi in mana...mi-e groaza...



apropos,am gasit un oltcit tentant la 13 mil...ma duc sambata sa vaz ce-i de capu lui..poate renunt la dacie,dar in fine..e muuuuuuuult de munca,fir-ar mama ei sa fie...
mircha69
maaaa nu renunta la "batranica" pt oltcit!!!!!!!!!
nelu
Stergator parbriz.
pui de drac
mai,ce sa va zic...saptamana asta s-ar putea sa iau oltcitul...am nevoie de-o masina sprintena cu care sa merg,nu s-o tin in garaj...iar la 12% consum,ori merg cu dacia de 2 3 ori pe luna ori merg zilnic cu oltcitul e tot aia...



ba nu,nu-i tot aia...cu oltcitul ma deplasez zilnic,imi fac treaba,stau confortabil si fara griji...cu dacia..imi sar toate matele,merg rar,tre sa stau cu okii in bord sa nu-mi fiarba motorul,se conduce greu,etc etc...mai ales ca la oltcit ma pricep destul de bine as zice,asa ca n-o sa am problemele multor posesori care habar n-au sa umble-n el
whitesorcerer12
din ce an e olcitu?

esti sigur ca merita?sa nu fie rm ceva, ca nu e afacere...

are multe probleme si olcitul , gandeste-te bine de tot!!!
pui de drac
mai,daca nu cunoasteti,nu va hazardati la comentarii de genul: daca e rm nu-i bun....



foarte multa lume nu cunoaste oltcitul si nu cred ca 5% dintre proprietarii de oltcit stiu cum sa-l intretina,sa-l regleze,sa aiba grija de el,e o masina mai pretentioasa putin ca dacia,in rest n-are mari probleme...dar daca-ti bagi nasu unde nu-ti trebuie si nici nu stii cum sa faci la loc,beleaua-i mare...de-aia a capatat oltcitu un renume prost...nu ca ar fi masini proaste....ca idee va zic ca un set motor de oltcit tine aproximativ cam o data si jumate cat unul de dacie,daca nu mai mult...rulmentii de oltcit tin de 2 pana la 3 ori mai mult decat la dacie...dar in fine,e o chestiune de gusturi si preferinte aici
Uncle-Sam
bai, cei din buc, cand facem un meeting? lasati-le asa cum sunt ca nu va faceti de rusine. io de ex am acu vopseaua sarita de pe capota ca mi-am sudat-o
whitesorcerer12
ai dreptate cu fiabilitatea, pui de drac, insa iarna ingheata usile la multe, planetarele sunt varza...consumu de oars...a pe tine nu te intere consumu :mrgreen: :mrgreen:

te-ai hotarat??
pui de drac
mda..ce sa va zic...am mers cu el...satisfacator,carbu varza,franele cred ca ttrebe aerisite..planetarele-s..io stiu??in fine,astept sa ia nenea raru prin caile si metodele lui si apoi mai discut....a ramas la 15 mil cu actele-n mana...am sa vaz...

deocamdata ie clar,dacia e pe teava..nu ma mai intereseaza de ea...
adumitrachy
Si cu dacia ce ai sa faci? Nu o sa o mai termini?
cj82ufo
azi ma apuc de masina .nu am miscat-o de 2 saptamani
pui de drac
bafta,ca eu imi iau alta..m-am saturat...vreau si confort,si performante,si putina estetica...nu doar "performante" de la dacia 1100
Uncle-Sam
ce performante ma la oltcit?? sa-ti intre apa la bobina, sa mori langa el pana ii reglezi carburatia+alte belele care nu-mi vin acu?? si oricum nu poti compara o masina a anilor 80 cu una a anilor 60,nu? dacia 1100 are farmecu ei, a inceput deja sa fie piesa rara, pe cand oltcit are orice gheorghe de pe strada. daca erau asa de super cum zici de ce nu se mai fabrica?? puteau sa il fabrice in locu daciei. si acu sa fim seriosi: in toata lumea cred ca e mai vestit renault 8 decat citroenu ala care a fost oltcitu. ti-am mai zis: tine-o in garaj si mai mesteresti la ea cand iti vine chefu,iar intre timp iti faci treaba cu oltcitu. e pacat sa renunti dupa ce te-ai chinuit atata. mai ziceti-i si voi sa pastreze dacia!!
whitesorcerer12
are dreptate ma omule unchiu sam!

chiar esti sigur ca faci masina din olcitu ala?

bobina, delcou, 2 usi, se mai strica scaunele...

nu zic, da caldura ca lumea si ia si ceva viteza, da cam atat...
paulp
Mai, nu fac eu apologia Oltcitului, dar numai cine a avut poate sa spuna ce e cu el.

Uncle Sam, apa nu intra la bobina ci poate intra la Delco, care e situat destul de jos, dar acelasi lucru se poate intimpla si la Dacie daca treci cu viteza printr-o balta si ai fost suficient de bou incit sa nu pui scutul.

Eu in 2 ani cit am avut Oltcitul n-am patit-o niciodata si circul destul de mult si de tare.

Nu se mai fabrica pentru ca inteligentii de la Craiova au trecut la Daewoo si n-au dat nimanui linia de fabricatie. Au inchis proiectul si atit. Era cam greu sa le explici francezilor de ce fabrici Cielo in paralel cu Axelul lor :wink: .



Scaunele se strica la orice masina, dar la Oltcit mai putin ca sint din burete cu cu arcuri.

In rest; interior modern, comenzi superaccesibile, stabilitate la viteza.
pui de drac
paul..io cred ca macar tu esti de partea mea....cum ziceam si mai sus,cine stie doar din auzite,rog sa se abtina....si sincer,am nevoie de o masina zilnica...nu stiu,daca nu crap de bani,poate pastrez dacia...dar nu cred s-o refac in urmatorii 20 de ani...
cj82ufo
si atunci ne lasi balta?pe noi cei cu 1100? tradezi dacia 1100 pe olcit(otzet)?

:cry:
pui de drac
da de unde..n-am zis la inceput ca daca aveti vreo problema ceva,va zic eu?? prin simplul fapt ca n-o mai am nu inseamna ca de-acu nu ma mai vedeti..ce naiba?? doar am mancat-o pe paine vreo 4 ani cu 1100....de ce sa nu va zic si voua ceva ??
Uncle-Sam
noi n-avem nimic impotriva sa-ti iei oltcit. vrem doar sa pastrezi si dacia.apropo, au avut si ai mei oltcit si l-au vandut ca sa ia dacia ca facea numa probleme (mai ales cand ploua).bine, io eram mic pe atunci :>
geo76com
Citat

"Fata de modelele Renault 8, Dacia 1100 nu avea modificari esentiale. Intre faruri era plasata o tija cromata ce continea emblema Uzinei de Autoturisme Pitesti: vulturul.. Ulterior, acestea au fost inlocuite de o rigla din plastic ce avea inscriptia Dacia 1100.In serie mica s-a produs modelul 1100S, special conceput pentru curse. Acesta avea motorul preparat pentru curse, turometru, o baterie de 4 faruri, pneuri mai late. Autoturismele Dacia 1100 s-au produs pina la sfirsitul anului 1971, pornind pe drumurile patriei un numar de 37.546 de autoturisme"

Stie cineva sau a vazut cineva o asemenea dacie ? Sa fie dacie nu renult 8 gordini.As fi interesat de asa ceva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.