Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
mircha69
tu ai indicator la baterie? biggrin.gif io am un beculetz biggrin.gif
mircha69
a da uitasem: azi mi-am facut si io alternatoru i-am pus noua baterie (ACdelco biggrin.gif o carutza de bani) si mergeeeeee vruuum vruuummm...aku revin la vechea prob cu banii de gaz biggrin.gif
si tot nu mi-ati raspuns cat ma cost bucsaraia pe fatza si daca se potriveste aia de 1300.....am mers azi cu ea...am mai luat o groapa si acu cva pe fatza face tzac tzac tzac tzac tzac tzac tzac....e destul de enervant si nici pt mashina nu cred ca e bine..
Uncle-Sam
din cate stiu nu se protiveste, dar zic ca trebuie mers cu bucsa respectiva la magazin. Mi-am cumparat azi indicatoru. Thunder, tu ce zici?
byl11
bucse cap cremaliera (caseta dir)=identice 1300, bucse brat superior= se iau bucsele de 1300 s e strunjesc 1 mm pe exterior si se taie 1 cm din lungime se baga pe brate de 1100 + o saiba babana la capete functioneaza la baiatu de peste 10 ani!!! Testat pe propria piele nu merge cu electroventilator si radiator 1300 cu cupla vara, iarna in schimb e beton caldurica in masina!!
byl11
Pui de drac te rog nu te mai vaita ca ma apuca groaza de ce am eu de facut la a mea....am fost ieri la tinichigiu si e la fel ca acum 2 luni...adica fara pic de podea si fara lonjeroane...pot sa o iau in 2 plase si sa o bag in beci!! Da ce motor am...vi l-am aratat in poza va place??
byl11
cam asa arata acum un an....
pui de drac
byl..de undeva de pe internet stiu eu masina asta biggrin.gif..

nu ma mai vait,gata,tac..astept sa va vaitati voi ca io mi-am facut mandatu tongue.gif

ce sa zic..grozav m-am vaitat...mai baieti,nu stiti voi cand incep eu a plange cum fac biggrin.gif
tunderbird
QUOTE
Cum fac sa reusesc sa vad semnele alea prin locu ala stramt intre radiator, palete ventilator...???


Se poate, se poate cu un pic de rabdare....


QUOTE
ce ziceti merita sa dau jos ventilatoru de pe fulia de pompa de apa si sa pun un electroventilator in spatele radiatorului ??? oare as avea probleme la vara cu racirea??? + ca electroventilatorul il am deja !!!


Daca sistemul de racire este curat si motorul este cel original (fara marire cilindree si/sau raport de compresie) nu o sa ai nici o problema.

Nu-ti recomand sa dai jos ventilatorul pentru ca are palele mai mari decat la D1300, insa ai putea sa montezi acel electroventilator ca varianta complementara.

Eu am schimbat ventilatorul original din tabla cu unul din plastic de D1300, si am fost obligat in timpul verii sa merg cu caloriferul pornit (inclusiv aeroterma) si ca sa nu se supraincalzeasca dupa fiecare 20km ma opream 20 min sa se raceasca.
Cum am ajuns acasa mi-am montat la loc ventilatorul original.



Later edit: Unchiule, ce fel de indicator de tensiune ai?
Cel mai potrivit ar fi ala facut de Electroprecizia Sacele care este la fel cu ceasurile de apa si ulei montate in dreapta intr-un ochelar de plastic la modelele vechi 1310. De legat se leaga la un plus comandat de cheia de contact, nu se leaga la un plus permanent.

Once again: Unchiule am vazut la Bursa indicatorul tau, este perfect pentru masina ta, de ce vrei sa-l vinzi?
Uncle-Sam
THUNDER: daca il leg la plusul de pe contact se intampla urmatorul fenomen: pun contactul si acu urca exact la jumatate. Daca in timpul mersului ar fi sa nu mai incarce, acul ar ramane tot pe mijloc. Intelegi ce vreau sa zic?
byl11
de pe retromobil.ro o stii pui de drac:))
Devils
Poate intereseaza pe cineva... am gasit anuntul in ziar. Atentie: este din Targu Mures "Vând motor dacia 1100, după segmentare și 4 aripi din fibră. Telefon: 0740-856.421."
Numai bine!
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 10 Mar 2005, 16:03)
THUNDER: daca il leg la plusul de pe contact se intampla urmatorul fenomen: pun contactul si acu urca exact la jumatate. Daca in timpul mersului ar fi sa nu mai incarce, acul ar ramane tot pe mijloc. Intelegi ce vreau sa zic?
*



Si ai pornit motorul? Ce se intampla?

Indicatorul respectiv este un voltmetru. El indica o tensiune la borne, chiar daca motorul este oprit.
Faptul ca se ridica la jumatatea zonei verzi atunci cand ai contactul pus fara sa fie motorul pornit, arata ca bateria este in stare buna.
Daca pornesti motorul si alternatorul incepe sa incarce, va creste tensiunea la bornele bateriei si acul se va deplasa catre dreapta. Atentie ca daca ajunge in zona rosie din dreapta, ai supraincarcare.
Daca nu reuseste sa se ridice pe verde si ramane in zona rosie din stanga ai incarcare insuficienta. Ambele problema se rezolva din reglajul releului regulator.
pui de drac
multumim mult de tot nenea ptr anuntul respectiv..sunt convins ca se va gasi cineva sa sune...


heheeee,e 12 noaptea..am terminat de curatat BEC etrierii,pompa de frana,repartitorul...

urmeaza maine sa iau la pasla pistonasele din etrieri si sa strang beton repartitoru intr-o menghina ca nu tine asa pe brate biggrin.gif

si apoi....acusica montaju...

sechi,poti sa uiti de supapa aia...am reusit in cele din urma sa o inlocuiesc cu ceva asemanator..ma rog,o combinatie intre supapa de 1300 si cea de 1100..pentru cine are probleme vreodata sa ma contacteze...le ofer reteta "salvatoare"nu e originala supapa,da' isi face treaba de nota 10..garantat biggrin.gif

am si bieletele...in curand..am dat si comanda pentru flanse la puntea spate,sa montez 4 amortizoare ca la gordini ...in curand..in curand....doamne ajuta de bani si vreme buna...

unkiule sam..nu ma uita cu cablu de acceleratie cand te duci zilele astea,pliz!

Uncle-Sam
thunder, pai n-o sa ajunga niciodata in zona rosie din stanga pt ca, chiar daca nu mai incarca o sa fie tensiunea de la baterie care va tine mereu acul pe verde
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 11 Mar 2005, 06:01)
thunder, pai n-o sa ajunga niciodata in zona rosie din stanga pt ca, chiar daca nu mai incarca o sa fie tensiunea de la baterie care va tine mereu acul pe verde
*



Meei, ia pune tu contactul si aprinde farurile sau pune semnalizarea si vezi ce se intampla cu acul indicatorului.

In felul asta tu simulezi ca te afli noaptea in circulatie la semafor si vrei sa schimbi directia... si brusc alternatorul nu mai incarca.



Eventual mai da drumul si la stergatoare, ca doar pe timp de noapte la semafor, din cand in cand Domnul mai da si ploaie, si daca vrei mai porneste si aeroterma, ca inca n-a venit vara....sa nu-mi spui ca ti-ai luat baterie de la NASA.


Aoleu dar ai grija sa nu omori bateria de tot....
Uncle-Sam
ok, m-ai convins, il pastrez! Azi am pus burdufuri la pivotii care i-am luat si la capetele de bara. Am prins scutul pe care sta radiatorul. Am gasit un cheder pt luneta/parbriz (sper) si maine le dau pe amandoua jos pt ca a inceput sa dea rugina pe dinafara. Acum 2 zile am incercat sa pun solexu pe o dacie nova smile.gif, dar m-am plictisit sa pilesc la gauri...
pui de drac
io am terminat cu franele de curatat,lustruit,etc...gata,ramane decat montaju tongue.gif


am mai decupat si puzzin dinaparatoarea discului de frana de la fuzetele fata ca sa intre mai mult aer pe-acolo...abia astept ...daca trimite sechi saptamana viitoare am si traversa spate montata...ar fi superb...doamne-ajutaa!!!

postez o poza cu o fuzeta de gordini decupata ca la mine tongue.gif sau invers?
byl11
Sa faci te rog o poza si cum prinzi telescoapele pe spate! ca ma intereseaza si pe mine!! Merci!
pui de drac
ce este rosu este piesa montata PESTE puntea originala r8..

deci,in partea de sus observam o adaugare de flansa(mai ciudata ca forma..triunghiulara) peste suportul original al amortizorului...personal voi strange cu un surub zdravan prin prinderea originala,apoi voi trage un cordon de sudura la autogen,n-am vazut cum e la gordini,poate vine turnat din fabrica....

in partea de jos,se sudeaza SUB "trompa" sau cum ii mai zice tevii de inveleste planetarele piesa respectiva intr-o forma de oarecare U care este terminata la ambele capete cu urechi de prindere ale amortizoarelor,urechi executate din platbanda de 4 mm..

masina mea a venit cu partea inferioara gata sudata pe ea...mie ramanandu-mi doar sa confectionez partea superioara si sa mai adaug 2 amortizoare...

ceea ce NU inteleg este de ce n-a pus Renault 6 amortizoare pe spate,daca tot s-a apucat de dublat rolul lor....ca este loc,slava domnului...
sechi
Pui de drac: mai trimit si bieletele,ca vad ca ai ?
Zi exact pe mes ce sa trimit!

In schema aia sunt amortizoare cu gaz Allinqantes.Cine a mai vazut in ultimii 10 ani asa ceva?
pui de drac
hahah,asa e ..amortizoarele alea...eh,ce vrei,io am pus poza orientativ pentru byl sa prinda ideea

sechi,pana la urma vreau DOAR AMORTIZOARELE SPATE restul am reusit prin diverse minuni locale sa le gasesc sad.gif
byl11
Multumesc pui de drac! din poza aia cred ca nu se potrivesc telescoapele obisnuite de 1100 cred ca trebuie mai maricele. Dupa ce am vazut poza de la tine cred ca e mai bine sa facem un sistem in care sa mearga telescoape gen Olcit cu bucse in ambele capete. Oricum sistemul de prindere de sus mi se pare complicat cred ca se paote face unul mai simplu. Am pornit motorul de r5 aseara tirziu, bine inteles jos pe asfalt nu pe masina!! E bestial, daca reusesc sa-l pun anul asta ar fi ceva!
pui de drac
byl..toata treaba e din urechile de jos...daca le faci la acelasi nivel ca si urechea originala,nu vad de ce nu s-ar potrivi amortizoarele originale..la mine asa e..

in plus...probabil articularea amortizorului sus ar fi buna avand in vedere mobilitatea bratelor pe spate(planetarelor) dar din moment ce nenea constructoru nu le-o facut asa...nu vad de ce ne-am face noi griji..mai ales ca si la gordini s-a pastrat asa ceva...

sincer..nu vad ce-i asa de greu in partea de sus prinderea..e doar o flansa cu 3 gauri si o forma anti-deformare la solicitarie impuse..mai degraba jos e mai complicat de construit

byl11
Cum zici eu spuneam ca ar fi mai interesant de pus niste telescoape cu bucse rotunde (cum sunt cele orig jos) si sus si in cazul asta ar trebui adaptata o piesa de tipul celei cu care se prind telescoapele de fata jos. astea din poza ta mi se par ca au o forma bizara sus adica nu stiu daca ar fi perfect orizontale inelele de cauciuc care vin de o parte si de alta a piesei, iar in poza piesa de jos vine sub trompa si e mai jos telescopul decit gaura originala. Ai cumva o poza si cu pompa de frina cu servo de pe gordini? aia de iesea prin portbagaj.
pui de drac
pai ce sa-ti zic...modifici si tu ca sa te poti folosi de adaptarile tale..n-o sa modifici pentru amortizoare de ferrari enzo..ca doar nu le ai in buzunar....ma rog..it's your call,eu mi-o fac cu 4x amortizoare pe spate 4 normale...

despre servofrana n-am decat poze asa...generale,nimic concret,tot ceea ce pot sa-ti zic e ca e cam ciudata...nu e ca pompa de 1300 cu tulumba in pompa...e conectata prin furtune....sincer,e cam aiurea..e un fel de inceput de servo biggrin.gif

ma rog
byl11
ok, multumesc! Ma gindeam ca daca tot sunt fericitul proprietar al unui r5 alpin sa adaptez si pompa de frina a lui ca merge binisor si vreau oricum sa pun etrieri de fata si in spate sia sa renunt la repartitor.
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 11 Mar 2005, 19:50)
ok, m-ai convins, il pastrez! 
*



Il pastrezi? Mai indicat ar fi sa-l si folosesti?

Ai inteles cum functioneaza, nu-i asa?

Cu riscul ca ma repet, acest aparat este un voltmetru care monitorizeaza in continuu tensiunea la bornele bateriei (cand este pus contactul motorului, bineinteles).
In conditiile in care bateria nu este obosita (adica are capacitate de stocare) , tensiunea la borne ofera informatie cu privire la gradul de incarcare al bateriei. Sunt cazuri insa in care poti avea tensiune suficienta la borne insa datorita lipsei de capacitate in momentul cuplarii unui consumator oarecare, tensiunea poate scadea sub limita inferioara. Este clar ca poti sa o arunci la gunoi.

Deci, daca acul se afla in zona verde inseamna ca tensiunea la bornele bateriei se incadreaza in domeniul normal de tensiuni pentru care bateria este corect incarcata.
La mersul pe timp de noapte, si cu ceilalti consumatori cuplati (stergatoare, aeroterma, semnalizare,etc), tinand cont de eroarea acestui aparat (care este un voltmetru termic) se poate considera acceptabila pozitia acului la granita dintre zona rosie din stanga si zona verde.
Daca acul se indreapta catre zona rosie din dreapta inseamna ca releul regulator de tensiune comanda o tensiune de incarcare prea mare si atunci trebuie refacut reglajul (daca este mecanic), sau trebuie inlocuit (daca este electronic).

Uncle-Sam
pai o sa mi-l montez. deocamdata am demontat tot bordul+aeroterma pt ca nu baga decat pe jos. Trebuie sa montez si avariile. Mi-am cumparat un releu nou cu 3 mufe. Asta vechi pe care il am e dreptunghiular si are tot 3 mufe: una de alimentare, una duce la becul martor si alta la comanda pt semnalizatoare. La asta nou cum vin cele 3? Am vazut la unele dacii cand porneau avariile li se punea si contactul. N-as vrea sa mi se intample si mie... Asa...chestii mai interesante (zic eu): azi am umblat pe la puntea spate, am taiat o spira din arcuri, am schimbat amortizoarele si am strans rulmentul de pe dreapta (care era strans cu mana!!!!!), am schimbat cate o placuta de frana la fiecare roata, furtunele cu lichid de frana de la etriere (merg de la 1300 chiar daca sunt mai lungi. N-au mers desfacute piulitele de la fuzete pt ca se invarteau cu tot cu surub. Am sudat alt surub in capat, dar degeaba. O sa merg intr-o zi la un nene cu autogen. Maine e de lucru la puntea fatza.

Devils, ma intereseaza aripa dreapta spate, dar peste vreo luna (daca mai poti sa astepti). Cum facem? Ca e cam greu de trimis prin posta
pui de drac
ma tem ca devils nu prea are vreo contributie...ar cam fi treaba ta sa suni sa vb cu omul..

sa ma laud si eu..am montat bieletele...
am montat pivotii(aia de lada,inferiori au trebuit date alte gauri in brate) si inca mai caut un burduf bun pentru un pivot superior...

n-am facut mare branza..pivotii actuali sunt ceva mai buni decat cei de pe masina,dar oricum...

am montat si fuzetele pe masina(una sta inca in aer ca n-am burduf ptr pivot)

am montat pompa de frana(doamne ce calvar)

conductele fata impreuna cu etrierii si racordurile flexibile de 1300,garniturile de etrieri,pistonasele si aerisitoarele

am tras si conducta spre spate si m-am oprit..se facuse deja ora 9 seara...

as mai fi facut multe dar mi-au mancat zilele pivotii pana i-am montat..ma rog...

astept sa imi faca nenea flansele pe spate..zilele astea sosesc si amortizoarele de la sechi,le montez pe toate 4 si pun sus si traversa spate,apoi ma pregatesc sa termin franele si pe spate...mai am,mai am dragii mei,mult sad.gif

sunt foarte obosit..azi nu mai sunt vesel/mandru de cate am facut sad.gif

incep sa ma satur

are cineva idee de pe la ce s-o fi potrivind burdufu de la pivot?

plus ca n-am reusit sub nici un fel sau chip sa pun siguranta aia inelara la burdufurile de la bielete...da' de nici o culoare,nu stiu cum naiba le montau aia in fabrica da' io n-am reusit..asa ca burdufu de la bielete sta "presat" poate n-o fi asa de grav..voi ce ziceti?

incet incet reusesc sa aduc montaju spre spate,unde in curand voi monta traversa(sper saptamana asta) si sa ma apuc de cutie,sa vad ce are..

dupa care voi reveni la puntea fata pentru a remonta bara de torsiune (necesita unele modificari la prindere) si voi aseza masina pe roti pentru a ma apuca de interior

stiu ca am scris mult...sunt satul si plictisit...a fost o zi total impotriva mea...asa ca m-am descarcat...multumiri ca m-ati suportat.
pui de drac
stai,stai..byl,ce vrei tu sa faci la 1100?

sa pui etrierii de fata si pe spate ?

daca am inteles eu bine....intrebarea vine repede: DE CE? ca nu o sa mai ai frana de mana...doar poate o apasare ceva mai buna ca e pistonasu mai mare,sau de ce?

in plus,ideea cu renuntatu la repartitor...n-as fi total de-acord....o sa-ti cam fuga fundu....

sau poate e ceva ce imi scapa mie??????
sechi
Pui de...:lasa ca merge burduful si fara siguranta.Burduful de pivot nu e piesa de schimb. Exista posibilitatea sa-l rupi de tot pe cel vechi si sa pui unul de cap de bara de Aro care sa stea presat acolo. Atata stiu eu.
Byl11 n-are nevoie de frana de mana,ii pune piatra la roata iar pedalierul are gauri pt. picioare!
Cutia de viteze daca e stricata ,nu se merita sa o repari.Schimb-o! Dau cutie cu
1 200 000 lei perfecta.


Uncle sam:Daca vrei si avarii tre un releu cu 4 sau 5 picioruse,ca sa nu ai numai alimentare prin contact!
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 14 Mar 2005, 23:37)


are cineva idee de pe la ce s-o fi potrivind burdufu de la pivot?

plus ca n-am reusit sub nici un fel sau chip sa pun siguranta aia inelara la burdufurile de la bielete...da' de nici o culoare,nu stiu cum naiba le montau aia in fabrica da' io n-am reusit..asa ca burdufu de la bielete sta "presat" poate n-o fi asa de grav..voi ce ziceti?

*



Merge burduful de pivot de Lada cu modificari minore la flansa aia de tabla.

Varianta originala de burduf de pivot de bieleta nu avea inel elastic, era un inel dintr-un material plastic care intra fortat pe prelucrarea de la carcasa pivotului. In manual chiar este o poza in care se arata ca montarea burdufului se face cu o teava la diametrul acelui inel, in care bati cu ciocanul.

Acelasi sistem a existat mai de mult si la bieletele de D1300.

Eu am folosit burdufuri de D1300 pe care le-am strans cu coliere de plastic folosite la strangerea manunchiurilor de fire electrice...se gasesc la orice magazin de materiale electrice. Strangerea o faci dupa ce montezi pivotul in bratul portfuzetei.
Acier
pui de drac, am demontat o pompa de frana sa vad ce si cum vin garniturile alea pe acolo. E model Lockheed pana in 1970 si se potrivesc toate garniturile de la setul SEINSA Autofren D1010 (pe care ti l'am trimis). Probabil a ta e un model de dupa 1970 si atunci trebuie setul D1027 (desi nu prea cred ca e mare diferenta)
kta
Am gasit din intamplare asta

blink.gif
Uncle-Sam
mi se pare mie sau acoperisul de la renaultu ala 8 e mai coborat??
mihaiachi
QUOTE(mihaiachi @ 28 Feb 2005, 18:49)
Salut! Sunt nou pe aici... Am shi eu nishte piese de 1100- o bucatzica de cutie de viteze, o portiera de spate dar nu shtiu pe ce parte, o capota de motor.... le vand pe mai nimic (practic, la pretzul de fiare vechi)....
*


Nu le vrea chiar nimeni??? sad.gif Pretzurile sunt cele de fiare vechi, parol! Mi-e mila sa le duc acolo, dar voi fi nevoit, ca la serviciu nu mai pot sa le tzin.... wacko.gif
Uncle-Sam
hahahaaaa...acu am citit ce scria acolo smile.gif) A coborat plafonu pt toanele nevestesii smile.gif) Rau e sa ajungi asa biggrin.gif
Uncle-Sam
mihaiachi de unde esti?
Asa: azi am scurtat arcurile fatza, am inlocuit un amortizor, inlocuit capete de bara (stanga era f buna, dar n-avea burduf, am obs asta dupa ce am demontat-o), inlocuit bucsele din caseta, de pe bara de torsiune, pivoti superiori. A ramas in aer deocamdata pana imi vin pivotii inferiori (cei care i-am luat erau ca astia de pe masina). Bucsele de pe bascula si de la amortizoare erau bune.

Asaaa....am mai ilocuit "potcoavele" cu filet in cele 2 capete care prind bucsile mari de pe bara de torsiune cu niste coliere de toba de 1300 (sunt cu 1-2mm mai largi, dar intra la fix. Bucsele de la capetele de bara mai vin de la 1300.

Hai ca eu am mai miscat cate ceva nea puiu! I-ai de urechi pe restu
pui de drac
ca sa elucidez misterele... am sa incerc sa montez coliere de-alea de plastic la bielete...desi ma indoiesc ca or sa tina..eh,in fine..

una la mana,doi,pompa mea probabil e dupa 70..oricum,diferenta e in TOATE cele 3 componente..de-acum gata...nu mai am ce-i face,am pompa pe masina n-o mai dau jos ca mor..am rezolvat-o asa cum e ea...


fii mai explicit,ce inseamna "o bucatica de cutie"??



am reusit de-am gasit la fostul proprietar una bucata burduf si una bucata pivot superior noi..asa ca m-am scos biggrin.gif

n-am facut mare branza...astept sa ma apuc de puntea spate...astept flansele ptr prinderea amortizoarelor,amortizoarele de la sechi si alte cateva mici repere...apoi le pun pe toate pe masina tongue.gif

evident,o sa mai dureze ceva timp
gordini
Salut Alll

Sambata schimb motoru la masinuta si apoi ma apuc de parte cu roti suspensii poate o rastor antifonare etc

Ii punm motor de 1300 de la dezmebrari
smile.gif
pui de drac
succes la montaj/demontaj/restaurare,pe cand cu poze lume draga?

sechi,daca nu reusesc sa-i dau de capat....vedem cu cutia de viteze biggrin.gif....

suspectez un joc fie din grupul conic,fie din sateliti...trebe sa desfac acolo ca sa vad..mai dureaza..

apropo biggrin.gif cum facem cu transportu? ca asta-i grea...hahahahhaa


videm noi..deocamdata..la treaba lenesule!!! (asta era pentru mine)



byl11
biggrin.gif Sechi e suparat pe mine ca i-am cumparat Renaultul 10 acu 3 ani si am facut masina din el!! daca servo frina va functiona cum trebuie nu o are ce sa se intimpla fara repartitor, oricum intii va frina fata si apoi spatele. Etrierii ii schimb pentr ca intradevar sunt mai mari si puterea de frinare creste. daca nu sunt multumit il pun la loc ce mare lucru:)
gordini
Ceau pui de drac o intrebare am pt tine

Am gasit un 1100 de vanzare care nu a mai fost pornita de 8 ani ce zici de mai poate face ceva cu motoru ala oare ?
mersi mult
tunderbird
QUOTE(gordini @ 16 Mar 2005, 15:22)
Ceau pui de drac o intrebare am pt tine

Am gasit un 1100 de vanzare care nu a mai fost pornita de 8 ani ce zici de mai poate face ceva cu motoru ala oare ?
mersi mult
*



Depinde in ce conditii a stat... are ulei in baie si in capul pistoanelor? Poti sa invarti motorul din ventilator?

Eu personal, am pornit un motor de tractor care statuse nepornit cam 7 ani, dar ii pusesem ulei in capul pistoanelor si anual il invarteam cu levierul.


Cum arata la exterior? A fost tinuta in garaj?
gordini
In garaj nu a fost

Si nici ulei nu are in capu pistonului sigur nust voi incerca sa dau la manivele daca pot sa vad mersi
pui de drac
preferabil sa-i bagi niste ulei in capu pistoanelor cu o seringa pe la bujii,apoi sa il invarti la manivela de cateva ori si abia pe urma sa-l pornesti...e posibil sa fie bun motoru,de unde sa stii?

am reusit in cele din urma sa incheg si eu puntea fata...am pus si SARMA la burdufurile de la bielete,si un burduf de la un pivot e un pic cam spart...da' n-am altu sa-l inlocuiesc sad.gif asta este..

mai mentionez faptul ca n-am reusit sa "presez" fuzeta in pivotul respectiv,astfel incat oricat de mult as incerca,nu reusesc sa strang piulita pana la capat 100%..e doar 90%...tot se invarte cu totul...ori e conicitatea dusa la fuzeta,ori e pivotu aiurea..ceva e neclar acolo...cert e ca am incercat toate posibilitatile reale...mai ramane decat sa-i sudez un surub in cap,un hexagon ceva ca sa tin contra sad.gif

oricum...e de bine..mai am decat bara de torsiune care trebe modificata si gata...am gresat si pedalieru..montat si pedala de acceleratie..

maine mai am cablul de acceleratie si un brat (tirant) spate si gata tongue.gif

MA MUT LA PUNTEA SPATE unde cu drag astept flansele pentru amortizoare,cred ca v-am ametit de cate ori v-am spus biggrin.gif

apoi pun sus cele 4 amortizoare si mai tai puzzin din arcuri si montez sus traversa si dau bice cu repartitorul,etrierii,etc apoi ma mut la cutia de viteze si incet incet o sa iasa beton!! abia astept s-o vad pe roti biggrin.gif hihihiihi



te contrazic byl la faza cu repartitorul... una la mana,si doi..zau ca nu vad logica pentru care-l scoti.. da' ma rog...iti atasez aici o poza...cu tot cu servofrana si cu repartitor
Uncle-Sam
Hai ca vin eu cu poze! Am primit pivotii de la sechi si maine sper sa fie montati pe masina.
pui de drac
sechi asta e mare minune domle.... hahahahahha,sincere multumiri..

a,mi-am adus aminte...pentru cei care cautati inaltatoare...exista..si sunt super...cautati la astia de aduc piese la comanda...se potrivesc de mercedes...tot de la arcuri..acu exact ce model nu stiu...eu am dat 90 k bucata...

au cam 2 cm si au si sprijin lateral pentru arc...cam ca un "castron" dca vreti...cu fundu gros de 2 cm si pereti laterali de sustinere...

marfa adevarata,garantez ca n-o sa va para rau...am omis poate sa va zic...si acu mi-am amintit..deci inca o data..inaltatoare sau tampoane de mercedes benz....important e sa aveti si arcu sau diametru la voi ca sunt cateva modele asemanatoare....

SPOR !!

bucsele din partea inferioara de la amortizoare...parca am mai zis...de la daewoo damas...cca 25 mii lei bucata..se introduce in bucsa miezul de metal(cu menghina,atentie sa fie centrata perfect),apoi bucsa se ascute puzzin la polizor(oricum e mai lunga) si se preseaza in urechea amortizorului cu ajutorul unei menghine si cateva chei tubulare...o sa invatati voi de ce cand o sa faceti operatiunea...

acu ce sa va zic..nustiu daca mai vin bucse acolo de la alte masini,cu mare siguranta....dar pot sa va zic ca astea au mers la mine,sunt tot de amortizor..deci aceeasi duritate si rezistenta in timp...si nu-s de chiar 2 lei ca toata bucsaraia pe 1300 actuale din magazine
byl11
Pui de drac, banuiesc ca pivotul inferior nu reusesti sa-l bagi. Exista vreo 2 metode una ar fi sa ridici cu cricul cit poti de jos bratul si cu un levier sa apesi fuzeta...dupa care ti-ar mai trebui o mina sa stringi piulita; si a doua sub piulita originala baga una mai mare, asa o sa se stringa dupa citeva filete fuzeta pe conul pivotului dupa care o scoti si o stingi doar pe cea originala succes. Cit despre frina o sa incerc si o sa comunic rezultatul prin mai cred:)
pui de drac
byl,hai sa facem asa: am blocat bascula superioara cu o cala de lemn,sa nu se mai ridice,am ridicat bratu inferior cu cricu pana s-a ridicat masina de pe capre..am pus 120 de kile pe coltul ala al masinii si am continuat sa ridic de cric..pana s-a ridicat masina iarasi...ba chiar mai mult,am si fixat discu de frana fata de contraaripa cu o coada de ciocan,si am pus pe cineva sa traga tare de volan pentru a "descentra" fuzeta de pe pivot,in scopul de a-l fixa...


NICI UN REMEDIU...

cand ajung la 90-95% strans,se invarte cu totu...si culmea,pivotu nu mai are varful ala fara filet sa-l pot strange cu ceva,e pivot de lada sad.gif...ramane asa deocamdata...am sa vad,am pus o piulita peste..in ideea sa o fac contra,dar nici aia nu s-a infiletat pana la cealalta ca a si inceput sa se invarta cu totul..am sa dau 1 punct de sudura la piulita de sus in interior pe axu pivotului si sa ma folosesc de ea ca sa imobilizez pivotu si sa strang barbat piulita normala.. dar asta mai incolo,cand voi cara aparatul de sudura cu mine pentru modificarea prinderii barei de torsiune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.