Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Acier
ce mai faceti oameni buni? hai sa va mai povestesc d'ale daciilor. dupa cum stiti, nu'i dadeam de cap cu aprinderea. pana la urma, am dat chiulasa jos. o supriza frumoasa: la cilindrii 2 si 3 batuta rau, probabil de la ceva piulite, saibe sau alte pietricele pretioase, toate filetele de la admisie si evacuare crapate, supapele ovalizate, gulerele uzate peste limita, la testul cu benzina turnata in galerie am vazut dunarea la cazane. buna treaba. asa ca trebuie sa schimb chiulasa. si setul motor, evident, pentru ca si pistoanele 2 si 3 sunt la revedere. cam asta e.
tunderbird
Salut!!!

Mai fratilor, am capiat de cand va caut! Ce mult ma bucur ca v-am gasit in sfarsit!
De dimineata tot citesc la topicul asta. Pui de drac esti tare, tine-o tot asa.
Eu posed o "batranica" visinie fabricata in '70 si inca un putregai din '71 pentru piese de schimb. Intre timp mi-am luat un "break" pe injectie pentru familie dar vechea mea dragoste tot 1100 ramane. Din pacate nu prea am mai avut timp sa mai stau cu carpa pe ea, dar o data pe luna tot o scot putin la aer.
Am cumparat-o in '96 cu 48kkm reali (de la un mosh), si in prezent are 72kkm pe bord. Dupa parerea mea masina este perfecta: are vopseaua originala, un pic matuita, nu are deloc rugina si merge ca noua.
Singura modificarea a fost schimbarea dinamului cu un alternator de 1300 ceea ce a necesitat si inlocuirea pompei de apa cu una de 1300.
Prin cautarile mele pe net am nimerit in niste cluburi frantuzesti de posesori de R8.
Mi-am procurat de acolo un CD cu documentatie de service (in limba franceza).
Daca va intereseaza va rog sa-mi spuneti. Si in probleme tehnice v-as putea ajuta.
Oricum as vrea sa ne intalnim cat mai curand.

PS. in curand o sa pun si poze.

pui de drac
thunderbird, bine ai venit printre noi si speram sa poti veni la intalnirea din decembrie. Incredibil, dar adevarat: se inmultesc posesorii de dacia 1100 wink.gif Acceseaza linku meu de mai sus. Acier, nu dispera: se gaseste set motor pt 1100. Daca n-ai gasit spune-mi ca stiu pe cineva cu un Borgo. Chiuloasa am eu
pui de drac
biggrin.gif care mi-ai furat parola neicule?
Uncle-Sam
a intrat sufletu meu in corpu tau ca la diablo smile.gif sper sa se fi rezolvat
Uncle-Sam
ca sa se stie: am postat si io ca omu si observ ca imi posteaza cu useru lu pui de drac! Asta eram eu: "thunderbird, bine ai venit printre noi si speram sa poti veni la intalnirea din decembrie. Incredibil, dar adevarat: se inmultesc posesorii de dacia 1100 Acceseaza linku meu de mai sus. Acier, nu dispera: se gaseste set motor pt 1100. Daca n-ai gasit spune-mi ca stiu pe cineva cu un Borgo. Chiuloasa am eu"
cj82ufo
baieti ce mai faceti eu acuma imi revin si imi ingrijesc urechile ca am venit acasa de la power tuning show de la arad .masini tunate ,multe pictate ,muzica ,neoane ,multe altele
am mers cu un prieten cu matiz si a luat locul 3 . e super ca (dupa cum au zis organizatorii s-a lansat o noua moda acolo=matiz tuning)
matizu are o muzica de iti sar ochii in orbite(pe bune)


altfel ce va mai fac 1100-tele?

eu am un ideal .in martie vreau ca acest forum sa fie reprezentat de mine la arad la urmatoarea editie ,adica vreau sa particip cu dacia 1100 la festivalul acesta .sunteti cu mine???asta inseamna muzica ,tuning exterior si interior si un desen pictat pe masina si nu stiu inca ce .ma gandeam sa fac pe capota cumva(*acuma mi-a venit ideea ) o sigla UAP pe capota pictata cumva, am ceva poze sa vedeti cam cum a fost

si am motor de 1,3 si vreau sa il pun sus sa vad cum merge


si in anumite poze apar eu dar intr-o poza e uzzy de la mafia ,lool care a venit si a intrebat daca poate sa isi faca o poza cu matizu .
B-34-SGM
are cineva niste biele de 1100 de vanzare?
Uncle-Sam
moi.cat costa una noua de 1300? ca sa stiu daca merita sa le vand
pui de drac
lolz,ce afaceri faceti voi.....

ausi,sgm-ule,te-ai gandit la o axa cu came de dacia 1100? ca aia are alte faze de distributie,poate te-ajuta..trebe gandit....


si totusi? la ce-ti trebe biele de 1100?
cristidb
Care e ridicarea, avansul si intarzierea la admisie si evacuare la axa de 1100?
m3ga
eu as veni la intalnirea dar faza e ca nu am nici verificare nici asigurare... sad.gif
astept sa treaca 1 ian si apoi sa-mi fac tot ce trebe'...

pana acu am facut cu EA cam 100km si merge binisor... dar as vrea s-o vad la un drum mai lung sa vad cum se descurca... si la consum... si toate cele...

voi ce ziceti? sa ma risc pe neveu'? (eu sunt din BV) dar sincer nu prea ma tine!
dupa ce-mi fac acte o sa vin cu siguranta...

mai vorbim!
Uncle-Sam
ma bate gandu s-o lasam pt la anu...pana atunci termina sigur toata lumea.poate o termina si pui de drac sa vina si el
pui de drac
vin imediat cu detaliile:

ridicarea nu stiu sigur,dar imi aduc aminte ca era 7 mm

avans dsa 10
intarziere isa 34

avans dse 46
intarziere ise 10


e interesant tare de probat un ax cucame de-asta pe un motor mai mare...tare sunt curios cum ar functiona...avand in vedere ca unghiurile sunt diferite cu 10-20 de grade....

as muri incet la culme sa-mi explice cineva cum e....la dimensiuni mi s-a parut ca se potriveste in blocul de 1300& co...ar fi superfain...

tunderbird
Va pun niste poze.
Scuze pentru kilometraj, de fapt erau 82kkm.
tunderbird
Alte poze.
tunderbird
Mai, este chiar enervant sa nu poti sa trimiti decat cate 2-3 poze.
cristidb
Cred ca o sa scada puterea axul de 1100 pe 1400 sau 1600. La motoarele astea avans admisie e 22, intarziere admisie 62, avans evacuare 60 si intarziere evacuare 20. Overlap-ul este mult mai mare. Din care stiu eu ridicarea e 5,5 dar nu sunt sigur.
road_menace
mishto babutza T-bird. sa ai grija de ea.
lm
Veste buna: se potriveste stergatorul de la 1300.
Numai bine !
tunderbird
R-menace, babuta aceasta se afla in posesia mea din 1996.
Cand am cumparat-o nu arata nici pe departe cum arata acum. Am folosit-o pana in 2000 cand mi-am luat un break pe injectie. Spre nedumerirea multor "binevoitori" din jurul meu, acum ma incapatanez sa o pastrez pur si simplu. Si culmea, este in perfecta stare de functionare.
Pozele le-am facut aseara dupa ce am desprafuit-o putin.

Fii linistit voi avea in continuare grija de ea.

Va doresc la toti (cei foarte tineri, in special) sa puteti sa faceti la fel ca mine.
tunderbird
LM fii ceva mai explicit. Ce se potriveste? Motorasul sau mecanismul?
lm
Partea bratului cu care se prinde pe axul care iese din capota. Bratul este putin mai lung si are alt unghi dar se poate pune inapoi cel vechi, il tine doar un nit.
Pe poza partea dintre cele 2 linii.
Uncle-Sam
thunderbird, tine-o tot asa si nu te lasa intimidat de "teroristi". Eu am vrut sa-mi schimb culoarea asta de kk pe care o am si ai mei mi-au interzis. N-are rost sa enumar piedicile pe care mi le-au pus si pe care mi le pun in continuare...dar nu ma las.fiecare suta de mii o investesc in masina asta. Asa sa faceti si voi! wink.gif numa bine!
Uncle-Sam
are cineva o garnitura de chiuloasa?
pui de drac
cristi,nu bag mana in foc,mi-e prea lene sa ma gandesc dar mi-aduc aminte ca mi se parea mai sport axu asta...poate m-am inselat io atunci cand am judeat...acu e tarziu,nu mai am chef de tuning...

si totusi n-am cautat ridicarea supapei sa vad in carte cat e...data viitoare
cj82ufo
in sfarsit am si eu stergatoare .inainte mergeau de parca aveam slow motion .acum dupa ce am smirghelit putin contactele s-a curatat si merge bine .am iesit la o tura in aceasta seara ca am cam fost bolnav si se comporta binisor .carburatorul care l-am pus de 1300 nu simte diferenta nu stiu ce sa zic daca la voi se simte .si tot 10 ia in oras .
lm
Bine ai venit Tunderbird !
Cum ai montat + legat ceasurile, ornamentul de la inchidere spate e de la break ? L-ai modificat , cu ce se prinde ? Lamela acea din spate ( tot la inchidere) la ce serveste ?
B-34-SGM
e mai slab axul de 1100 fata de cel de 1.3/1.4/1/6. Vreau biele de 1100 sau 1300 primele modele, ca sunt o idee mai usoare.
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 3 Dec 2004, 00:33)
are cineva o garnitura de chiuloasa?
*



Garnitura de chiulasa fac cei de la Rm. SARAT (FERMIT SA parca se numeau, fosta intreprindere de garnituri de frana si etansare) care au un magazin la intrarea in oras. Daca ai drum pe acolo sau ai pe cineva prin zona merita incercat.
Eu am gasit acolo si placute de frana si ferodouri de ambreiaj. E drept a trecut cam un an de atunci. Din pacate eu nu am mai avut drum pe acolo in ultima vreme. Mai exista in zona DIMITROV (vis-a-vis de liceul IULIA HASDEU) un mic magazin pentru piese de SKODA unde mai aduce din cand in cand piese pentru D 1100 (garnitura de chiulasa, placute de frana, amortizoare). Incearca si acolo.

Bafta!
tunderbird
QUOTE(lm @ 3 Dec 2004, 08:41)
Bine ai venit Tunderbird !
Cum ai montat + legat ceasurile, ornamentul de la inchidere spate e de la break ? L-ai modificat , cu ce se prinde ? Lamela acea din spate ( tot la inchidere) la ce serveste ?
*



Ceasurile le-am montat prin 1997. La vremea respectiva an gasit in comert tot kit-ul de instalare complet (ochelarul cu ceasuri, sondele, T-ul pentru sonda de presiune ulei si capacul din spatele chiulasei pentru sonda de temperatura apa.
S-ar putea sa se mai gaseasca si acum prin targul VITAN. Daca nu piesele separate sigur le gasesti la orice magazin Dacia.
Pentru montarea ochelarului am decupat plansa de bord deasupra scrumierei.
Spatiul foarte ingust m-a obligat sa renunt la scrumiera pastrand numai capacul ei (oricum sunt nefumator).




cj82ufo
eu nu gasesc o bricheta .de unde sa fac rost de una ca la mine e gol acolo si nu imi place
tunderbird
QUOTE(lm @ 3 Dec 2004, 08:41)
Bine ai venit Tunderbird !
Cum ai montat + legat ceasurile, ornamentul de la inchidere spate e de la break ? L-ai modificat , cu ce se prinde ? Lamela acea din spate ( tot la inchidere) la ce serveste ?
*



Scuze!
Nu stiu ce prostie am facut de am fractionat raspunsul.

Sa revenim:

Pentru montajul sondei de presiune ulei trebuie sa demontezi mai intai filtrul de ulei pentru a avea acces la manocontactul original (sonda pentru bec).
Monocontactul se afla in partea stanga a filtrului de ulei, te poti orienta dupa firul care merge la el. Demontezi manocontactul si il montezi in T-ul adaptor in partea de sus, iar sonda pentru ceas care ceva mai borcanata o montezi in partea de jos a T-ului.
Montezi apoi tot ansamblul in locasul din rampa de ulei de unde ai scos manocontactul. Nu uita sa pui la loc firul de la manocontact si filtrul de ulei.

Pentru montajul sondei de temperatura situatia este ceva mai complicata, pentru ca trebuie demontat capacul de la chiulasa care se afla cu fata spre rezervor si montat capacul cu doua gauri. Pentru asta trebuie mai intai sa golesti sistemul de racire al motorului. Ca sa te orientezi mai bine studiaza mai intai un motor de D 1300. Este vorba de capacul care se afla pe fata dinspre baterie a chiulasei. Si mai este ceva. Varianta originala (adica neumblat deloc pe acolo) cum a fost a mea, nu are un capac turnat din aluminiu ca la D 1300, ci doar un capac orb din tabla. Termocontactul original (sonda pentru bec) era fixata direct pe chiulasa cu o brida.
Deci ea citea temperatura peretelui la exteriorul chiulasei si nicidecum temperatura lichidului de racire. Intamplator eu sunt motorist si am si eu fixurile mele, asa ca am schimbat-o cu una de D 1300 care citeste temperatura lichidului de racire.

Pentru legaturi electrice trebuie sa tragi prin habitaclu doua fire care sa plece de la cele doua ceasuri montate in bord si sa ajunga la sondele aferente de pe motor.
Pe ceasuri exista trei borne plus una pentru becul de iluminare. Cele trei borne se leaga una la masa, alta la plusul de pe contact si ultima la sonda. Nu mai retin exact identificarea bornelor dar o sa ma uit pe masina mea si o sa ti le comunic.
Borna de la becul de iluminare se leaga la butonul de lumini de pe coloana volanului.

Da, ornamentul de la inchidere este de break. Eu l-am montat cand am antifonat
masina si am demontat panoul din spate. Atentie panoul din spate are perete dublu in zona incuietorii. Suruburile ornamentului sunt scurte, nu pot trece prin cei doi pereti. Va trebui sa dai gauri la diametrul suruburilor in peretele exterior, iar in cel interior diametrul gaurilor trebuie sa fie mult mai mare ca sa permita introducerea unei chei tubulare. Asta a fost solutia ca mi-a venit la indemana atunci cand am antifonat masina. Tu poti sa demontezi radiatorul atunci cand golesti pentru montarea sondei de ceas si sa dai gauri direct, eventual sa-ti confectionezi la strung niste prelungitoare pentru suruburi care nu te vor obliga sa dai gauri mari ca mine.

Lamela de la inchidere serveste la rigidizare pentru a impiedica deschiderea fortata a capotei prin simpla apasare a panoului spate. Subiectul acesta a fost tratat si in revista AUTOTURISM prin anii '80. Atentie are un dezavantaj. Daca te "pupa" un adormit in spate risti sa-ti distruga radiatorul. Fara lamela la o ciocnire usoara s-ar putea sa nu-ti atinga radiatorul. Mai exista o solutie pentru evitarea deschiderii fortate a capotei: strambarea in jos a celor doua aripioare de la zavorul capotei. Astfel daca un "binevoitor" impinge in panou, acesta se propteste in cele doua aripioare.

Mama ce-am mai scris! Ma dau astia afara.


Cam asta e... Te rog nu te descuraja!

Babutele noastre sunt ieftine in procedura de vanzare-cumparare dar dupa aia cer multa rabdare si ceva bani. Trebuie sa ai ceva pentru ele ca sa mergi mai departe.

Succes!












lm
Mersi mult tunderbird, mi-ai dat de lucru, nu gluma.
Si ceasul acela de jos ?
Ov
QUOTE(cj82ufo @ 3 Dec 2004, 10:42)
eu nu gasesc o bricheta .de unde sa fac rost de una ca la mine e gol acolo si nu imi place
*



io am vazut pe la toate buticurile de bloc cu piese auto, precum si in carrefour, metro, cora si alte balarii d'astea. Asta e situatia in Buc, dar si la tine trebuie sa gasesti sigur. Aici costa in jur de 70.000 (sunt cu totul, deci si suportul cu bec si bricheta propriu-zisa)
tunderbird
Ceasul de jos a fost montat de moshu' care mi-a vandut masina.
Este un ampermetru sovietic (balshoi).
Are un buton care il transforma in voltmetru atunci cand il apesi.
Mi-este foarte util mai ales de cand am schimbat dinamul cu alternator de D 1300 si becul din bord a devenit inactiv.

Acier
uncle sam, merci, am gasit deja set motor, chiulasa si supape. o sa incerc sa'ti gasesc o garnitura si tie.
lm
QUOTE(tunderbird @ 3 Dec 2004, 14:53)
Ceasul de jos a fost montat de moshu' care mi-a vandut masina.
Este un ampermetru sovietic (balshoi).
Are un buton care il transforma in voltmetru atunci cand il apesi.
Mi-este foarte util mai ales de cand am schimbat dinamul cu alternator de D 1300 si becul din bord a devenit inactiv.
*


Foarte interesant, nu stii cum e legat ampermetrul si ce masoara ?
Masoara si consumul si incarcarea ? Din teorie ar trebui sa fie legat in serie, deci cu cabluri groase.
tunderbird
Da, este legat in serie. Firele puse de mosh nu sunt chiar atat de groase. Atentie, a nu se confunda cu cablurile de forta care merg pe sub masina la demaror.
Grosimea trebuie sa fie la fel ca la firul (albastru parca) care pleaca de la borna pozitiva a bateriei si ajunge in bord.
De fapt in schema electrica el a sectionat acest fir si a intercalat ampermetrul.
Fizic a tras firele prin portbagaj la borna pozitiva a bateriei, unul din fire l-a legat la borna iar celalalt l-a legat de firul original (care era legat initial la borna).
Ceasul mai are o borna care se leaga la masa pentru a putea fi folosit si ca voltmetru.
A stiut moshu' ce face, era saracu' electronist intr-o UM de transmisiuni.

El indica si incarcarea si descarcarea dar putin concludent pentru ca are un capat de scala foarte mare (peste 100 A), eu il folosesc mai mult ca voltmetru.

Scula sovietica de razboi....
Uncle-Sam
puneti-va smecherii din alea cu 3 leduri (galben,verde,rosu) ca sa va indice incarcarea. de ce devine becu din bord pt baterie inactiv? sta tot timpul stins sau aprins? unde e legat? intreb pt ca luna asta trec si eu pe alternator.
tunderbird
Becul de semnalizarea incarcarii este legat la releul conjunctor-disjunctor aflat pe contraaripa stanga. El se stinge atunci cand are loc incarcarea.
Odata cu montarea alternatorului va trebui folosit un releu regulator care nu are o borna pentru bec. In schimb unele alternatoare au borna pentru bec. Al meu insa nu a avut. Insa stiu cum sa i-o pun. Lasati-ma sa experimentez si o va spun si voua dupa aceea.
mihu
E incredibil cit de repede creste topicu asta.
cj82ufo: am io bricheta de 1100.
tunderbird: ai cumva si aprindere electronica? cum merge?

becul ala din bord se poate folosi si cind pui alternator. Asa este la oltcit un bec in bord. Cind tensiunea scade sau creste peste/sub anumite limite se aprinde.
cj82ufo
mihu tre sa ajung in posesia acelei brichete
loool
daca nu imi fac mai repede rost


mersi

si am uitat sa zic uncle sam ala cu beculete e astabil sau bistabil ,depinde si e bun pt a vedea cat iti indica la baterie
pui de drac
sesizez usor usor ca nu prea mai e loc de mine pe topicu asta.....

tre sa recunosc ca lenea m-a cuprins infiorator...am sa cedez tronul celor mai potenti...

thunderbird,salutari,felicitari pt masina...

ma recunosc COMPLET in persoana ta....doar ca io-s mai usor influentabil....neavand o alta masina in timpul mdificarilor pe la 1100 mi s-a cam acrit de uitat degeaba la masina...

in fine,imi place ca io unu am reusit sa dau startul la acest "club" si s-au lipit oameni capabili,inteligenti,oameni care stiu cu ce se mananca mecanica,etc referitor la aceste automobile..ma simt mandru,si trist in acelasi timp pt ca nu mai am puterea sa continui ca voi ....

poate dupa o lunga pauza ma voi apuca si eu cu forte noi de modificat masina,sau macar pus in functionare..deocamdata ma retrag.....

am sa postez si eu pe-aici de cate ori este nevoie de mine,eventual daca am cu ce sa va ajut...

va doresc spor(T) la treaba in continuare!
tunderbird
QUOTE(mihu @ 3 Dec 2004, 18:44)
E incredibil cit de repede creste topicu asta.
cj82ufo: am io bricheta de 1100.
tunderbird: ai cumva si aprindere electronica? cum merge?
*



Am o aprindere electronica facuta de IPA Buc..
Este excelenta. Pot spune ca am putut sa pornesc masina la manivela la o temperatura de -7 grd C pentru ca bateria nu mai avea putere sa invarta demarorul. Bineinteles la vremea respectiva eram mai antrenat. Acum am devenit un pic lenes, am incercat la fel aseara si era cat pe-aci sa-mi rup un deget.

QUOTE(mihu @ 3 Dec 2004, 18:53)
becul ala din bord se poate folosi si cind pui alternator. Asa este la oltcit un bec in bord. Cind tensiunea scade sau creste peste/sub anumite limite se aprinde.
*



Ai dreptate, este ceea ce am spus mai sus - exista alternatoare care au borna pentru bec.

QUOTE(cj82ufo @ 3 Dec 2004, 19:42)
si am uitat sa zic  uncle sam ala cu beculete e astabil sau bistabil ,depinde si e bun pt a vedea cat iti indica  la baterie
*



S-o luam usurel, ala cu beculete (este de fapt cu LED-uri) care indica tensiunea la bornele bateriei si implicit nivelul de incarcare, este un montaj gen VU-metru. Astabilul este licuriciul care se zice ca tine bateria "calda".

Pui de drac ce vrei sa spui? Cum poti sa invoci lenea ca motiv?
Acum patru zile am citit cu sufletul la gura topicu' asta de la cap la coada. Cred ca nici unul din cei care au subscris aici nu au mai proaspat in memorie filmul evenimentelor.
Vrei sa-ti aduc aminte cum lucrai pana tarziu si dupa aceea ne tineai la curent, sa-ti aduc aminte despre incidentul cu usa din garaj, cu mainile zbarcite de lichid de frana si multe altele mai bune sau mai rele?
Ma uit la tine si ma vad pe mine cu ceva ani in urma. Diferenta este ca eu v-am caut demult dar niciodata nu mi-a trecut prin minte sa va dau semnalul de adunare, asa cum ai facut-o tu. Ideea ta a fost geniala, te rugam nu o parasi!
m3ga
pui de drac! nu ne dezamagi!! te vrem printre noi!!! fa cumva si razgandeste-te!!!
numa' bune !!!

si inca ceva...
eu am planuri mari cu 11 meu (dupa ce ii fac acte)...
vreau sa pun un carb de olcit ( pe care nu-l am inca..)
apoi vreau sa pun o turbina ( am deja 2 una varza si una care inca nu prea stiu ce-i de ea... [vw 1.6])
la aprinderea electronica deja lucrez... (4 bobine, fara platini, senzori hall... toate cele...)
pt turbina vreau sa pun o pompa de ulei suplimentara antrenata de curea de arbore cu circuit separat de ulei...

galeri de modificat am deja... cu esapamentu nu stiu exact, dar gasesc eu ceva...

daca radeti e mine, asta e, dar nu aveti cum sa ma convingeti sa nu fac cea ce vreau sa fac...

va tin la curent... deocamdata e doar teorie... va tin la curent... pana prin primavara vreau sa fie gata...

numa' bune!

...
cu carbu' inca nu-s lamutit... poate nu pun de olcit...
maine aflu daca fac rost de carb de olcit si daca e la pret bun ma bag... daca nu - mai cautam...

numa' bune !!!
pui de drac
mega...oricum tre sa pui galerie pt dublucorp,da? ori pui carb de oltcit,ori de nova,tot aia e....esentialul e sa ai galerie pt carb dublucorp,dup-aia faci ce vrei tu..
alex 19 USV
mei m3ga dak vrei dublucorp de oltcit duta la remat ca acolo am fost si io si am luat unu
pe mine ma costat 290.000 si vreu sa zic ca e super bun
dak reusesti sal pui pe o galerie de nova si ai reusit sai faci si toba ma anunti si pe nine cum ai reusit biggrin.gif

unde ai gasit turbinele alea si cu cat leai luat?


am si io nevoie de o masca de far cromata, unde pot gasi, aveti idee?
Uncle-Sam
tot la remat.sunt o groaza de 1100 acolo. puneti-va si voi poze in avatar
m3ga
alex 19 USV merci de sfat!!! dar eu sunt din BV !!!

oricum o sa caut si pe la mine prin dezmembrari!!

si cum mere carbu de olcit pe 1.1?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.