Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
tunderbird
QUOTE(gordini @ 26 Feb 2005, 19:59)
Ceau  pui de drac o intrebare in leguta cu  setu de 1300 se potriveste arbore nou de 1300 la 1100 adica nu ii diferit mie de aia mie ca pistoanele si alea se pot aleza sa intre smile.gif
Intrebarea ii sigut intra arbore de 1300
??
*



Daca pui arbore cotit de 1300 trebuie sa schimbi si volanta ca nu se potriveste la flansa cu aia de 1100.
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 25 Feb 2005, 21:43)

apropos,caut bielete de directie NOI sau foarte bune!!!
*



Mai demult am incercat sa adaptez de la Olcit sau varianta noua de D1310. Intre timp am gasit originale si am abandonat ideea. Tu ai Olcit... ia studiaza putin solutia!
mihaiachi
Salut! Sunt nou pe aici... Am shi eu nishte piese de 1100- o bucatzica de cutie de viteze, o portiera de spate dar nu shtiu pe ce parte, o capota de motor.... le vand pe mai nimic (practic, la pretzul de fiare vechi)....
pui de drac
ma vad nevoit sa injur industria de automobile...

se pare ca setul de garnituri de frana care mi le-a cumparat acier nu e bun nici ala sad.gif deoarece este pentru alt model de pompa de frana ce a fost montat oriunde in afara tarii noastre...aciere..ma vad nevoit sa ti-l trimit inapoi..ca sincer,n-am ce face cu el..nu vine nimic sad.gif

din cate am observat,cele 2 garnituri ale pistonasului se potrivesc de la 1300 DAR ramane supapa aia din varful pompei care la mine pare si sigur este uzata....are cineva idee daca vine de la 1300?

pana nu ma infurii si ma apuc de modificari si la frane...
byl11
Pui de drac, inele de pe pistonas sunt importante, palariuta aia zici tu ca nu se potriveste?? De ce nu are un bumb de ala de prindere?...cauta ca sunt unele care au.Daca nu gasesti nu e nicio problema! sau te referi la chestia aia ca o sita??
Setul l-am luat de la unu care si-a vindut masina! Nu e nenoie sa schimbi volanta decit daca ai avut arborele in 5 gauri au fost 1100 care au avut arborele in 7 si alea sunt identice cu cele de 1300 si invers. Eu nu am auzit de dacie 1100 cu puntea din fata demontabila, nici in franta nu au existat, mi-e frica sa nu fi fost facuta vre-o chestie. Pina acum am dezmembrat peste 10 bucati 1100 si r10 si nici una nu a avut asa p din fata...poate ca o are a ta:)).

B-34-SGM
Daca ai o poza cu o pompa de frana e posbil sa te ajut. Am una pe acasa, si am impresia ca e de 1100, nu stiu sigur. Eu am folosito la un Kart facut de mine. Original tin minte ca avea in fata 3 filete pentru tevi, dispuse unul langa altul, in acelasi plan.
pui de drac
evident ca te primim bre sechi...

sgm,aia e pompa...

byl11,sa mor daca stiu care e sita...e greu cu comunicarea

originala e ca o palariuta de cupru,aurie...si cu un mini-dop de cauciuc in centru..dopu e gata la mine...in juru dopului are vreo 4 gauri de retur al presiunii si sub dopu de cauciuc are mai multe gaurele,sa treaca likidu catre etrieri...ma rog..
gordini
Solutia mea la motor ramne unu de 1300 cm cubi si gata slus pas nu ami am bai cu el smile.gif urmeza restu
sechi
Am o pereche de roti,genti normale,caucicuri 155/13 de iarna cu cuie. Numai cine a mai avut stie cum e cu ele iarna.
Cumpara careva?
sechi
Am gresit . sunt de D1100 :155/15. Mii de scuze!
cj82ufo
la ce pret???????ca eu vreau sa imi iau cu cuie!!!!
pt la anu cand vine iar competitia .oricum sunt interesat
paulp
Dragii mei, pentru "Love in The Car" in vara (adica intilnirea voastra), puteti sa va desfasurati fortele aici:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=14617

Totusi, avem o sectiune speciala pentru asemenea evenimente wink.gif
byl11
Da, da pui de drac, de aia zic, si e bine sa nu umbli la ea ca alta nu mai gasest. Pe celelalte poti sa le schimbi cu alea de 1300 ca merg!!
B-34-SGM
Pai iti dau pompa, daca e de 1100 , si ai nevoie. Cand am folosito eu nergea perfect, gasesti tu ceva bun la ea oricum. Ti-o dau cand mai vi pe aici, sau daca e urgenta ti-o trimit prin posta.
sechi
QUOTE(cj82ufo @ 1 Mar 2005, 01:43)
la ce pret???????ca eu vreau sa imi iau cu cuie!!!!
pt la anu cand vine iar competitia .oricum sunt interesat
*




Le dau cu 2 mil. Fac banii,nici o grija!
Le dau la cel care imi zice primul. Byl11 le stie,dar n-am vrut sa i le dau lui.
cj82ufo
daca nu e graba sa stii ca vreau sa le iau dar acuma ma bat alte treburi de care tre sa scap neaparat .dar sa stii ca imi trebuie ca am avut accident iarna asta din cauza ca nu am avut cauciucuri adecvate
pui de drac
ce sa zic sgm cu pompa...m-ar interesa..daca in 2 saptamani nu rezolv nik(sechi a zis ca are decat supapa aia sa mi-o trimita) o sa ma deplasez iarasi la bucuresti dupa nijte piese...mai elevate de-acu...sa vedem..doamne-ajuta

azi..spre rusinea mea desi am pierdut cca 4 ore in garaj n-am facut mare branza...

am montat
-cablu de kilometraj(doamne ce garnitura idioata are la fixarea deasupra coloanei volanului,acolo in podea....)

-maner,teu si cele 2 cabluri frana de mana
-cablu ambreiaj

si cam atat sad.gif( mi-a mancat zilele putin din cauza locului mic in care vin toate si faptu ca masina nu e prea sus ridicata...cam 40 cm...insuficient....

amuzant a fost ca intram sub masina prin spate ca e mai usor din cauza lipsei traversei si puntii spate si ieseam chinuit prin fata pe sub punte sad.gif

maine pun la murat pompa,etrierii si repartitorul in alcool tehnic..chiar si furtunasele de cauciuc ptr ca-s bune..doar murdare...

mai am de dus multe cabluri si conducte pe sub masina...voi fi nevoit sa trag 2 tzevi de cupru pentr tur-retur benzina precum si 2 tevi de pexal pentru tur-retur radiator fata..mai ramane si conducta de frana fata-spate si cablul de acceleratie si cred...(95%) ca ii pun scuturile alea dedesubt...evident,provizoriu,dar ptr ceva timp,ptr ca va trebui sa reglez frana de mana la sfarsit)

doamne-ajuta!

p.s.: paul..daca da domnu,sambata poate-mi fac si eu aparitia ptr a 2-a oara la intalniri...desi..nu se stie,eu tot imi doresc de vreo 3 sambete incoace....poate ma mobilizez si eu naibii odata..
Uncle-Sam
off-topic: puiule de DRAC, inainte sa postezi ceva uita-te la numarul de posturi care le-ai acumulat wink.gif Pe mine m-a prins zapada cu ea ridicata pe o parte, cu o roata si un burduf de planetara scoase. Restul tot asa, incepute si neterminate
sechi
QUOTE(cj82ufo @ 2 Mar 2005, 00:02)
daca nu e graba sa stii ca vreau sa le iau dar acuma ma bat alte treburi de care tre sa scap neaparat .dar sa stii ca imi trebuie ca am avut accident iarna asta din cauza ca nu am avut cauciucuri adecvate
*




asa facem!
sechi
QUOTE(pui de drac @ 2 Mar 2005, 01:00)
ce sa zic sgm cu pompa...m-ar interesa..daca in 2 saptamani nu rezolv nik(sechi a zis ca are decat supapa aia sa mi-o trimita) o sa ma deplasez iarasi la bucuresti dupa nijte piese...mai elevate de-acu...sa vedem..doamne-ajuta

azi..spre rusinea mea desi am pierdut cca 4 ore in garaj n-am facut mare branza...

am montat
-cablu de kilometraj(doamne ce garnitura idioata are la fixarea deasupra coloanei volanului,acolo in podea....)

-maner,teu si cele 2 cabluri frana de mana
-cablu ambreiaj

si cam atat sad.gif( mi-a mancat zilele putin din cauza locului mic in care vin toate si faptu ca masina nu e prea sus ridicata...cam 40 cm...insuficient....

amuzant a fost ca intram sub masina prin spate ca e mai usor din cauza lipsei traversei si puntii spate si ieseam chinuit prin fata pe sub punte sad.gif

maine pun la murat pompa,etrierii si repartitorul in alcool tehnic..chiar si furtunasele de cauciuc ptr ca-s bune..doar murdare...

mai am de dus multe cabluri si conducte pe sub masina...voi fi nevoit sa trag 2 tzevi de cupru pentr tur-retur benzina precum si 2 tevi de pexal pentru tur-retur radiator fata..mai ramane si conducta de frana fata-spate si cablul de acceleratie si cred...(95%) ca ii pun scuturile alea dedesubt...evident,provizoriu,dar ptr ceva timp,ptr ca va trebui sa reglez frana de mana la sfarsit)

doamne-ajuta!

p.s.: paul..daca da domnu,sambata poate-mi fac si eu aparitia ptr a 2-a oara la intalniri...desi..nu se stie,eu tot imi doresc de vreo 3 sambete incoace....poate ma mobilizez si eu naibii odata..
*



Trimit garnitura,nici o grija. Am promis!
Nu pune pexal.Pune teava de cupru sau furtun panzat.Pexalul nu rezista la imbinari ,la vibratii!
!
pui de drac
pexalu o sa fie doar pe sub masina...imbinarile elastice vor fi normal cu veshnicele furtune..

din nefericire azi n-am facut nik decat sa desfac tot ce tine de frane...sa scot garnituri,etc din ele si sa le pun la murat in alcool tehnic..urmeaza o curatare adevarata si cand vine supapa de la sechi remontarea...

intre timp am mai "gadilit" si restaurat mici prostioare..cum ar fi articulatia pedalei de acceleratie in podea,rebucsarea amortizoarelor in partea de jos ptr alea de pe spate...(astept inca 2 amortizoare spate)

si alte nabadai de-astea minore...maine sper sa fac mai multe..de exemplu sa montez rezervorul in fata..trebuiesc facuti alti suporti,gauriti,etc etc

cam plictisit si nemultumit de mine astazi..ma duc sa ma culc,maine sper sa fiu mai fericit..
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 2 Mar 2005, 01:00)
  2 tevi de pexal pentru tur-retur radiator fata..
*




La ce diametru sunt tevile de pexal?
byl11
Ce sa fac ma seki cu cauciucurile tale pe 15 ca eu am jantele pe 13, uite acum caut cauciucuri de 185/65/13 sau mai late si nu gasesc, de astea ai? Pui de drac, eu nu am citit toate cele 50 de pagini dar spune-mi si mie de ce vrei rezervor in fata?? Nu e un loc indicat si nici nu cred ca o sa fie RAR-isti de acord cu el. daca vrei sa fie mai grea pe fata pune-i o cutie cu scule ceva, nu glumesc, eu asa umblu de multi ani cu ea.
pui de drac
byl..cine a mentionat VREODATA ceva de RAR pe-aci? biggrin.gif

ideea e sa echilibrez din greutate si sa imbunatatesc racirea...

radatoru si rezervoru fata ar trebui s-o mai echilibreze cat de cat..
nu vad de ce e o idee proasta atat timp cat si gordini era prevazut cu un rezervor "de rezerva" in portbagaj..ba chiar mai mult,avea si bateria langa el..curios,nu?


cauciucuri de 185/13 precum si 195 sau 205 pe 13 sunt mai mult decat RARE..dar daca ai bani,faci comanda la continental si iti aduc baietii...mai late de 205 facute de vreo fabrica n-am auzit...pentru 13...probabil alea ptr competitii,dar nu le gasesti in magazine,comenzi sau mai stiu eu ce...personal am montat 195/45/13 pe jante balon de dacie,adica cele de 5,5 J latime...merg fara nici o problema..


tevile de pexal din NEFERICIRE sunt de 25-26 mm diametru..mai mari de-atat n-am gasit...

sa-mi spuneti voi cat de prost este avand in vedere ca radiatorul fata este de motor de 1600 si la pompa de apa voi monta fulie mai mica...nu le am cu fizica asta a fluidelor cu debit/presiune/volum,etc etc...

oricum..la cata apa o sa intre...va fi suficienta..nu stiu ce sa fac cu iesirile din pompa pentru climatizare,ptr ca nu mai am nevoie de ele..probabil o sa le infund ?!

jenant,tare jenant...azi n-am facut decat sa cumpar piese...presimt ca o sa mai dureze pana le pun pe toate pe masina..ahh,ce-as da sa am in garaj pivotii,amortizoarele spate,bieletele de directie si cu supapa aia de la frana..SECHIIII cum rezolvam?

ma simt vraiste..fiecare capitol a ramas in aer..puntea fata e incompleta,puntea spate nu o pot monta din lipsa de amortizoare,franele n-au supapa...etc etc...HELP!

off-topic..niste bani pe unde gasesc? imi trebe multi,foarte multi,poa sa fie si second hand..da' sa fie multi!




cj82ufo
sechi atunci vorbim mersi
Uncle-Sam
puiule, de ce nu faci rost de niste reductii si sa folosesti furtunele de la climatizare pt radiator? Ma gandesc ca o sa fie prea multa apa si deh...iti ingreuneaza masina biggrin.gif
tunderbird
QUOTE
tevile de pexal din NEFERICIRE sunt de 25-26 mm diametru..mai mari de-atat n-am gasit...


Diametrul este prea mic, pe langa rezistenta la curgere datorata lungimii conductelor si a coturilor de pe traseu, mai apare in plus si gatuirea sectiunii de curgere. In mod normal ar trebui un diametru mai mare decat diametrul stuturilor de pe radiator.

QUOTE
la pompa de apa voi monta fulie mai mica...


OK.... prin marirea turatiei ai putea sa compensezi pierderile datorate lungimii traseelor,dar atat si nimic mai mult.

QUOTE
oricum..la cata apa o sa intre...va fi suficienta..

Nu fii chiar asa de sigur, nu numai cantitatea de apa este importanta in capacitatea de racire a sistemului, mai este si debitul de antigel vehiculat prin motor respectiv radiator.

QUOTE
in pompa pentru climatizare,ptr ca nu mai am nevoie de ele..probabil o sa le infund ?!

Cel mai simplu ar fi sa cuplezi intre ele cele doua furtune (tur/retur) care pleaca de la pompa, printr-un stut de teava.
pui de drac
multumiri thunder...am sa o iau prin tatonare,mi-am luat si 2 termocuple...una tine mai mult deschis ventilatoru decat cealalta...o sa ma dumiresc eu pe drum...

azi am muncit de la 10 dimineata pana acu seara la 7...rezultatu consta in modificarea podelei portbagajului,construirea suportului de radiator si ai celor de rezervor,gaurit si verificat totul...maine urmeaza pregatitu suprafetelor,vopsitul,antifonatu eventual si in cele din urma montatul suportilor,incet incet terminand si "portbagaju"...

urmand apoi montarea conductelor de apa si benzina tur-retur

ziceam ca va fi suficienta cantitatea de apa deoarece se mareste aproape de 2 ori volumul lichidului de racire...nu cred sa fie cu probleme cu supraincalzitul...daca nu..nici o problema...schimbam tevile ...desi nu mi-as dori asta...


astept ziua de maine.incet incet sa le aranjez pe toate
sechi
QUOTE(pui de drac @ 4 Mar 2005, 20:19)
multumiri thunder...am sa o iau prin tatonare,mi-am luat si 2 termocuple...una tine mai mult deschis ventilatoru decat cealalta...o sa ma dumiresc eu pe drum...

azi am muncit de la 10 dimineata pana acu seara la 7...rezultatu consta in modificarea podelei portbagajului,construirea suportului de radiator si ai celor de rezervor,gaurit si verificat totul...maine urmeaza pregatitu suprafetelor,vopsitul,antifonatu eventual si in cele din urma montatul suportilor,incet incet terminand si "portbagaju"...

urmand apoi montarea conductelor de apa si benzina tur-retur

ziceam ca va fi suficienta cantitatea de apa deoarece se mareste aproape de 2 ori volumul lichidului de racire...nu cred sa fie cu probleme cu supraincalzitul...daca nu..nici o problema...schimbam tevile ...desi nu mi-as dori asta...
astept ziua de maine.incet incet sa le aranjez pe toate
*



Luni sau marti trimit supapa de frana,Pui de drac.
Cum lucrezi, ca e frig de crapa pietrele?
Succes!

Byl11,iti gasesc si tie cauciucuri,dar mai ai rabdare un pic!

Sunt la Predeal.
mihu
Pui de drac nu stiu de ce vrei sa anulezi iesirile din pompa pt circuitul de climatizare. Nu mai bine ar fi sa folosesti aceste iesiri pt traseul de apa pt radiatorul din fata?
pui de drac
mihule...mai cauta prin topic pe undeva..am urlat de cateva ori ca mut radiatoru in fata...

doar sa mai pastrez radiatoru de climatizare acolo... am sa vad..ma mai gandesc.desi nu prea vad rostul...nu merge nimeni pe frig cu dacia mea biggrin.gif

sechi..pe frigu asta lucrez...crede-ma...asa cum pot...n-am cu ce..in afara de o trusa de tubulare si cateva fixe crede-ma ca ma descurc ca egiptenii...in garaj e ca afara....ca sa mai zic....de fapt,pozele vorbesc de la sine insa..ne descurcam si noi cu ce avem fiecare...

doamne-ajuta...

pui de drac
rectific..n-am mai facut nimik azi..am fost prea obosit sad.gif...plus ca m-au usturat okii de la sudura de ieri sad.gif
mihu
QUOTE(pui de drac @ 5 Mar 2005, 02:06)
mihule...mai cauta prin topic pe undeva..am urlat de cateva ori ca mut radiatoru in fata...

doar sa mai pastrez radiatoru de climatizare acolo... am sa vad..ma mai gandesc.desi nu prea vad rostul...nu merge nimeni pe frig cu dacia mea biggrin.gif


*



N-ai inteles am zis sa folosesti alea chiar pt radiatoru (ala de motor de 1600) care il pui in fata nu pentru radiatoru de climatizare.
pui de drac
as fi putut folozi acele furtune dar erau batrane si nu prezentau incredere...e vorba de racirea motorului aici,nu de climatizare..

ma rog..ramane pe luni de-acum...
mi s-a cam acrit de toate alea week-endu asta,nu stiu de ce sad.gif
poate dupa ce mai montez juma de masina o sa ma simt mai bine..desi nu cred...
cj82ufo
pui de drac sper ca nu iti pierzi sperantza

ca si eu zis ca o dau sau o vand cand ma enerveaza dar dupa aceea imi trece ca merge mai bine decat multe masini din parcarea mea (si straine) mai ales fara soc porneste si la -20 de grade la prima cheie
Uncle-Sam
ia uitati buletinu babutei biggrin.gif
Uncle-Sam
uitati si niste scanuri din reviste. Mai traieste lumea pe aici?
pui de drac
nu prea mai traiejte..

io se pare ca tre sa-mi caut altceva in afara de pexal ptr ca se indoaie cam foarte greu ptr ce-mi trebe mie...si mai mult chiar,imi trebe si ceva mai mare ca diametru...

eh..incet..nu ma prea grabesc...au aparut multisoare complicatii si ma scot din sarite...dar cu rabdare le rapun eu pe toate...

azi am dat cu grund in portbagaj,am montat suportii pentru rezervor si radiator,am montat conductele pentru benzina tur-retur.. (pentru cei care va pashte asemenea idee idioata,conductele de 1300 sunt mai mult decat suficiente,ptr ca-s cu aproximativ 2 metri mai lungi)

as mai fi montat cateva chestii dar n-am mai avut nici rabdare nici cu ce...trebuie sa ma orientez ceva pentru apa..poate un furtun mai gros...sau cine stie,trebuie sa gasesc eu ceva la cca 30mm diametru si flexibil...caut maine..in rest mai ramane cablu de curent de plus de la baterie si pedala de acceleratie cu cablul aferent,pivotii fata cu bieletele si fuzetele,frana..si cam gata..ramane decat puntea spate cu motor si restu...doamne-ajuta!

incerc sa caut sensul pentru care muncesc atat de mult la masina asta...nu prea-l gasesc,dar in fine...
sechi
Pui de drac: Bine ca ai renuntat la ideea cu pexalul!
cj82ufo
baieti am o intrebare cum sa rezolv problema rotilor care merg infranate
nu pot nicicum sa le fac sa nu mai stranga
pe fata garniturile de la cilindru din etrier is terminate si daca tre sa fanez brusc incepe sa stranga
in seara asta am patit iar cu rotile si am crezut ca ii dau foc

daca stiti careva cum sa rezolv problema va rog help ca nu mai pot
bodel
Pui de drac daca tot ai renuntat la pexal si cauti ceva mai mare in diametru poti incerca,tot din domeniul instaltiilor, cu teava de PP(polipropilena)cu diam. de 30mm care are si o sectiune de trecere mai mare
tunderbird
Bravo Unchiule, sunt mandru de tine....este vorba de revista Autoturism din perioada actuala, nu-i asa?

Puiule, motivatia este aceeasi pentru toti cei care posteaza aici. Sper ca intrebarea ta este retorica....
Acier
Uncle Sam, Dacia No. 001 nu este originala 100% nemaivorbind de calitatea restaurarii (prietenii stiu de ce smile.gif). Iar in privinta lipsei de disponibilitate pentru masini la drive-test e de inteles. Romania nu e o piata dinamica asa ca nimeni nu are chef sa vada cronici negative prin reviste. Off topic.
pui de drac
lolz...interesante "off-topicuri" zau sunt curios de adevar..da' nu conteaza prea tare..

am folosit un furtun cam ciudatel...e de 32mm in diametru,e spiralat cumva..albastru cu alb..pare a fi mai mult de plastic decat cauciuc...e cam ca racordurile alea de la vechile aspiratoare...e foarte bun,si zic eu ca o sa reziste la 90 de grade..am incercat sa-l indoi la cald si n-a vrut..e destul de teapan el...oricum,esentialul e ca s-a cam rezolvat

ufo,problema ta consta in griparea pistonaselor in etrieri sau probleme de "retur" in pompa

cel mai frecvent raman pistonasele in etrieri blocate din cauza depunerilor cauzate de instalatia murdara...eu am avut aceeasi problema..

remediul este unul singur: desfaci complet etrierii si pistonasele,aerisitoarele etc si le pui la murat in alcool tehnic...apoi se curata bine de tot si se remonteaza...ar trebui sa nu mai ai probleme...
atentie insa la garniturile pistonaselor...sunt rare tare!!!

pe de-alta parte am continuat montajul la masina mea....mai am de dat inca un strat consistent de antifon in portbagaj si cam gata...

mai ramane pe dedesubt instalatia de franare si cu cablul de acceleratie...

in rest inca mai caut piese:

pivoti inferiori cat mai noi posibil
bielete de directie cat mai noi posibil
amortizoare spate cat mai bune..

si lista e lunga dar astea-s primordiale


editez postu: tocmai am facut un dush luuuuuung si fierbinte(fiiiiillsss gguuuuuuuuddddddddddd) ....ce multumit ma simt de mine c-am mai facut cate ceva la masina ... voi la fel va simtiti? pentru mine e cam ca un drog...daca nu ma simt multumit nu am pace..
sechi
Pui de drac:am zis c-am ce -ti trebe! Vb. Mesenger.

Le mai vrei sau nu? Dau la altii!
m3ga
eu ce sa mai zic...

(gaura de bani..)

am renuntat la 'T'-ul ala, mi-am pus pompa de benz de 1300! Merge brici! Am facut carbu bucati... l-am curatat, montat la loc si merge de rupe... revizuit aprindere, curatat platini, etc.. APROPO!!! am lampa stoboscopica si as vrea sa pun avansu la punct in regim dinamic,dar dine cate am vazut eu in manual semnele sunt pe fulie si respectiv deasupra arborelui cotit!!! Cum fac sa reusesc sa vad semnele alea prin locu ala stramt intre radiator, palete ventilator...???

mi-am reparat radiatoru (a doua oara) de data asta cu mana mea, se pare ca nu mai curge, is curios cat o sa si tina dar pare treaba buna !!! smile.gif

am luat-o azi la niste sandale si merge LUX!!! ar mai fi de comentat o gramada cu ce i-as mai face daca as avea $$... dar pana la salariu mai e ceva... sad.gif

ce ziceti merita sa dau jos ventilatoru de pe fulia de pompa de apa si sa pun un electroventilator in spatele radiatorului ??? oare as avea probleme la vara cu racirea??? + ca electroventilatorul il am deja !!!

Numa' Bune !!!

mircha69
hello
dupa o mare , imensa , gigantica absenta mai postez si eu cu o intrebare: imi zdrangane toata partea din fatza de zici ca ce-i aia...ce e de facut? bucsaraie? daca da...se potriveste aia de 1300 sau o sa caut pana imi vine acru? se schimba ushor topate elementele sau tre sa gasesc pe cineva cu garaj?
inca cva...asta vara am fost la drum lung cu ea..si am luat la un moment dat o groapa cu una din rotile din fatza..si a inceput sa scoata un vuiet ciudat..si se simtea in vola f mult si cand mijcam de el stanga dreapta sunetul se schimba sau disparea...caseta de directie? roata?
Uncle-Sam
rulmentu? puiu stie wink.gif
pui de drac
da mah,puiu e tata lor,ce as va zic...se-aude un trosc pleosc din tavan,sa fie setu dus oare??

habar n-am ce se-aude acolo,daca nu pui mana sa tragi sa invarti,sa bagi o ranga sa vezi de unde vine jocu/sunetu n-ai cum sa-ti dai seama...

bey,cu electroventilatorul eu zic asa: parerea mea care zic eu ar trebui sa fie buna:

pastreaza elicea originala pe motor si DACA se supraincalzeste,pornesti ventilatorul suplimentar dintr-un buton din bord..lojik,nu?

altfel,daca renunti la elicea normala,va trebui schimbat radiatorul cu unul care are termocupla ptr a porni cineva ventilatorul electric..si sincer,nu e cazu de o racire mai slaba la 1100 ci din contra...asa ca...zic eu sfatul meu e cat se poate de pertinent..daca nu sunteti de-acord astept critici...(a NU se intelege iarasi ca sunt tata lor,ce naiba??)


MEGA,vreau eu turbina...pliiiiiiizzzzz!!!!!!!!!


despre piese rectific sechi..o sa luam legatura,deocamdata vreau doar pivoti inferiori si amortizoare spate...bielete am gasit aici..

ramane sa vorbim pe messenger
Uncle-Sam
eu vreau pivoti inferiori NOI. Stie cineva cum se leaga un indicator de baterie extern? ca la 12v (cu motoru oprit) sta acu pe mijlocu lu verde. Daca il pun la un transformator de 9v ramane pe rosu din stanga la mijloc. Si nu cred ca ajunge la masina in timpul mersului curentul la 9v... Cand incarca sta la granita dintre verde si rosu din dreapta. Ar insemna ca daca nu mai incarca in timpul mersului sa-mi stea acu exact pe mijloc. Ceasul nu e defect
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.