Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
hahahhaahahaaaaa,na ca le-o postat nebunu,hahahahahhahaha
Acier
uncle sam, esti tare. ai muncit ceva la plafon, da' arata bine. in spate ai mocheta sau cauciuc pe podea?
Uncle-Sam
da, poti s-o mai spui ca am muncit la plafon...am cumparat 2 plafoane de dacia break ca pe primu nu l-am pus bine (a trebuit adaptat). In spate am mocheta gri si presuri din mocheta neagra. pe fata la fel, da inca nu le-am pus
cj82ufo
uncle sam frumos ai lucrat eu am original plafonu din imitatie de piele neagra

si pozele sunt beton .am si eu cateva poze (vad ca poti pune mai multe )
cj82ufo
uncle sam frumos ai lucrat eu am original plafonu din imitatie de piele neagra

si pozele sunt beton .am si eu cateva poze
daca vrei cauciucuri este un prieten de-al meu care dezmembreaza 1100 le ia de la batrani si le desface bucati.si are 2 cauciucuri de 145x15 noi +mai multe perechi "bune"
Uncle-Sam
pai e cam mare distanta intre noi din pacate... mai fa poze cu masina, nu mai face asa in detaliu.fa cateva cu interioru+plafonu.uitativa la poze ca-s pe pagina cealalta biggrin.gif
mihu
Am mers astazi cu 1100 pe autostrada. E incredibila masina asta o tii in garaj un an si dupaia mergi cu ea pe autostrada cu 90-100 kmh si n-a nimica, nu se strica nimica la ea. Si a dracu a mai pornit si la prima cheie, bine dupa ce i-am pompat benzina in carburator.
pui de drac
permiteti sa raportez..

i-am facut o vizita nocturna unkiului sam..asa,pe nepregatite,si i-am luat-o la verificat cap coada....

are mashin marfa rau....si are si piese bun rau tare la ea...

numa cuvinte de lauda pt omu asta...

am uitat sa zic....

e mai nebun ca mine....


si imi aduce aminte de mine in copilarie....asa eram si io nebun acu vreo 3 ani..

da mi-a facut o pofta de mers cu 1100 asa la sictir......lejer si degajat..sa mor eu...o daaaaaaaaaaata pe luna,sa ducem o viataaa buna,

am zis sa...

iin fine...impresie foarte buna....keep up the good work....

daca sunteti cumintei,poate moshu drac o sa va viziteze si pe dvs mai incolo tongue.gif
Uncle-Sam
eheee! multumescu-ti! numa ca mie imi ia de 2 ori mai mult sa fac ce faci tu! deocamdata o sa faca o pauza saraca din cauza alor mei care maraie cand ma apropii de ea. ar trebui sa preparam aman2 aceeasi masina: tu te ocupi de partea mecanica mai grea si de design, iar eu sa execut designu si sa mai strang pe ici pe colo cate o piulita smile.gif)
pui de drac
unde blana mea erai cand am muncit io ca bou la masina?? ca de-atunci era terminata..

oricum,nu prea cred ca ne-am potrivi amandoi la aceeasi mashina...ar cam fi ca si cum impartim femeia..

cel mult sa le parcam una langa alta si sa ne incurajam unu pem altu,sa ne ajutam cum putem,etc..asa da biggrin.gif
Acier
salutare! am fost sambata la targoviste sa aduc cutiile de viteze. era un vaaaaaaant, mama-mama! sa ma zboare de pe drum nu alta. la intoarcere era masina plina, n'am mai avut probleme. funny oricum, e prima oara cand ies cu tartitza din bucuresti. ieri mi s'a blocat frana de mana (frigul probabil) asa ca am scos cablurile din etrieri pana gasesc unu mai in mintile lui. am dus azi dimineata cutiile la mecalnic sa vedem ce'o scoate din ele... va tin la curent.
lm
Daca are cineva un brat de stergator chiar si fara lamela sau chiar daca s-a invirtit pe ax , rog sa-mi trimita un MP. Am reusit sa rup unul , a fost usor pentru ca era din ceva aliaj. S-a invartit pe ax , m-am gandit nici o problema îi prind cu un surub, dar n-a rezistat la masina de gaurit.
L-as cumpara , evident (prin posta cu plata ramburs).

Salut pe toti cu 1100 si aveti grija la zapada !
Uncle-Sam
cred ca mai am io unu. o sa-l caut
pui de drac
ba,a luat cineva topicu asta sa-l citeasca de la primele pagini incoace??

va zic io,n-o faceti,va apuca melancolia!!

e de rau tare
cj82ufo
ce rau imi pare ca suntem asa de departe si nu pot sa va ajut ca am piese multe\
asta este / wacko.gif
Uncle-Sam
ufo, exista posta romana pt asta:) io am luat deja un carburator de la laurentiuu care din pacate nu mai da pe la noi
pui de drac
laurentiu e ocupat,crede-ti-ma,el e sufletu clubului oltcit....si pt ca nu mai are 1100,ci doar amintiri....nu vrea sa vorbeasca in gol,daca ma intelegeti....
lm
Ce ziceti merita sa mut acumulatorul in spate ?
pui de drac
de meritat? pai hai s-o luam lojik...ce-ai de castigat?

o proasta repartitie a maselor in cel mai bun caz biggrin.gif

serios acu...chiar ai nevoie asa de mare de loc in portbagaj?

daca imi dai o explicatie plauzibila,posa-mi dau cu parerea...
pui de drac
in momentu de fata lucrez la un nou look al lui 1100....daca va fi suficient de inspirator....poate m-apuc de ea...
lm
QUOTE(pui de drac @ 24 Nov 2004, 18:06)
de meritat? pai hai s-o luam lojik...ce-ai de castigat?

o proasta repartitie a maselor in cel mai bun caz biggrin.gif

serios acu...chiar ai nevoie asa de mare de loc in portbagaj?

daca imi dai o explicatie plauzibila,posa-mi dau cu parerea...
*


Da, la distributia maselor m-am gandit, dar e nesemnificativ.
Nu castig numai loc in portbagaj ci va fi si mai comod. Avem obiceiul sa nu lasam nimic in masina, in cel mai rau caz il bagam in portbagaj. Dar de obicei te apropii de portbagaj dispre trotuar, si trebuie sa ridici bagajele peste acumulator. Nu-i chiar asa de comod ca la Logan (mai ales daca sunt grele).
In al doilea rand vreau sa pun ceva mocheta acolo ca sa arate cumva.
Deci vreau sa am loc sa fie mai comod si sa arate bine.
pui de drac
mi se pare prea mult de munca pt un razultat de nimic...da in fine,daca tu vrei sa faci asta,nu te poate opri nimeni...insa tot nu vad ce ai de castigat..ma rog,spor la treaba!
m3ga
resalutare!
eu mi-am reparat pompa de frana (sau cel putin asa cred pana la proba) - au mers garniturile de 1.3 inafara de aia mica din fundu' pompei (de langa sonda de stop-frana) si daca tot umblu p'acolo am zis sa curat si etrierii ca m-am cam speriat cand am vazut ce jeg era prin conducte.
azi i-am dat jos pe cei de pe spate dar doar unu' am reusit sa-l curat si sa-l pun sus...
maine sper sa termin cu franele si sa-mi iau 1100'a acasa (ca acu' sta saraca singura pe rampa in frig si ninsoare la munca) unsure.gif

Numa' Bune!
m3ga
si sa nu va mai zic cat m-am chinuit sa dau pompa jos... la 1.3 e joaca de copii in comparatie cu 1100...

Sper ca a meritat efortu'!
cj82ufo
partea buna daca muti bateria in fata e ca nu se pierde asa curentul pe traseu .dar greutatea e foarte importanta sa stii (pe fata)
am fost cu niste prieteni pe aerodromul din cluj care e acoperit cu zapada si am vazut ce conteaza sa ai pe fata greutate .am umplut portbagajul cu niste greutati si am intrat pe traseu si se simte
conteaza foarte mult e foarte distractiv

urmarile dupa 3 ore de drifting pe aerodrom cu inca vreo 6 prieteni cu vehiculele lor ===rezervoru gol (in drum spre casa am ramas fara tzitzei ) si eu sunt in carantina de o saptamana in casa
asa ca daca vreti sa faceti ca si mine va rog sa va imbracati gros ...hapciu !!!
pui de drac
eh,multumim mega de faza cu garniturile,stiam si eu ca sunt cateva care nu se potrivesc da nu mai stiam care...ce bine e sa mai puna mana careva sa mai desfaca ...

cu conductele ia frumos de baga alcol tehnic in borcanel si fa de-a pedale pana scoti tot jegu din conducte...ala le spala bine...

cat despre demontat...e jale cu J mare:(

pistonasele sper ca nu le-ai curatat cu smirghel...
lm
Nu are nimeni un brat de stergator ?
Cel de la 1300 se potriveste oare ?
Uncle-Sam
im,sorry, am uitat sa caut! o sa caut weekendu asta.eventual adu-mi aminte aici pe forum
alex 19 USV
salut baieti am si io o intrebare: am facut rost de un solex dublucorp de pe un oltcit si as vrea sa stiu dak se potriveste pe 1100. stiu ca tre sai schimb galeria sai pun una de dublucorp da vroiam sa stiu dak se potrivest
Uncle-Sam
cred ca da...poate aveai motor de 1100 cm3 pe oltcit. oricum intreaba-l pe puiu ca iti zice el sigur wink.gif
pui de drac
puiu raspunde:

se poate,sigur ca se poate...numa ca musai tre sa ii pui galerie de dublucorp de nova/1600 care pare identica insa apare o noua problema: prinderea tobei...

in fine,carbul poa sa fie de care-o fi el,se regleaza oricum pe motor,merge bine,o sa traga mai fain motoru....dar trebe schimbata galeria....si vezi cum rezolvi si cu toba...

succes!
alex 19 USV
mai avem un prieten cu 1100 cred ca lati vazut pe la curse. el are motor de 16 de nova si vrea si el sasi puna un dublucorp da tot asta era probl: cu toba
aveti idee cum se poate rezolva? si apropo unde gasesc si io o cutie in 5 trepte pt. 1100
Uncle-Sam
hahahaha!!! pai asta nu-i Dacia 1100S??
Dacia 1100 S
mei uncle..ce faci tata razi de mine.?..las ca vezi tu cand te prind tongue.gif ce parere avetzi despre asta..
Uncle-Sam
radeam ca se vbeste de tine d parca acum ai fi intrat pe forum wink.gif marfa poza. baba mea o sa mai stea ceva vreme in garaj...
alex 19 USV
dak intereseazape cineva' la remat in berceni e un r10 in stare f buna cu inca puiese pe el. io am luat de pe el pompa de benzina retrovizoare exterioara si interioara stergatoare si delcou
areinca pe el jante ca noi si cauciucuri,capace, elem. cromate ff multe. repet e in stare f buna(fara rugina) si e nedezmembrat in afara de ce am luat iomotoru zici ca e nou. mergeti pana acolo sal vedeti ca poate va alegeti cu ceva de pe el erau f multe piese in stare buna
RCS
Am vazut o emisiune pe MOTORS despre renault 8 Gordini. Frate: jos palaria fata de masina asta. Erau prezentate trei modele de Renault 8 Gordini: putere de la 80 cp pana la 130 cp, sper sa nu gresesc. In romania are cineva Renault 8 Gordini?? Un renault 12 Gordini stiu ca exista dar in rest de un alt gordini nu am auzit. Masinile aratau ca si noi, dementiale !!!!! biggrin.gif
Uncle-Sam
alex, se afla cumva la intrare renaultu ala?
m3ga
am curatat doar erieri de pe spate ( si nu smirghel..) am o pedala superrr!!! din pacate era zaapada pe jos... etrierii de pe fata cred ca o las pe alta data...

faza cu pusu altui carb... aveti ceva impotiva unei flanse care se pune intre carb si galerie? eu cred ca merge 100%. de-as avea alt carb mi-as face o flansa ( eu am posibilitate la job )

numa' bune !!!

Uncle-Sam
ai carb solex de 1100 si vrei sa-ti pui de 1300? nu face prostia sa-ti pui flansa... largeste cu ceva gaurile de prindere!! e si mai simplu si mai eficient ca nu-ti scade din puterea motorului
alex 19 USV
uncle-sam renaultu e mai in spate langa alea confiscate de primarie

am vb cu 1100S si am zis sa vb si cu voi ca poate facem o intalnire a detinatorilor de 1100 si 1300 sa mai discutam despre problemele babelor si sa ne cunoastem mai bine. ne gandeam sa o facem pana la sfarsitul anului. voi ce spuneti? dak da haideti sa hotaram o data si sa ne intalnim

P.S. dak pot sa vina cei care nu sunt din Buc ar fii marpha
Uncle-Sam
a mea din pacate n-o pot scoate din garaj ca am chiuloasa data jos sad.gif da vin oricum, treceti-ma pe lista
alex 19 USV
pei cand vreti sa o facem?
joi sa ne intalnim cu totii la academie? sau cand
hotarati voi
mihu
Care-i problema cu toba cind pui carburator dublu corp ca n-am inteles. E altfel galeria de admisie de nova si nu mai are loc aia originala de evacuare de 1100?
Carburatorul ala de nova nu are si o pata calda sub carburator(incalzita de apa de la motor )?
Daca-l pui pala de oltcit ala nu are, la oltcit pata calda e o chestie cu tot cu galeria de admisie.
alex 19 USV
cam asta ar fi problema: prinderea tobei se 1100 pe galeria de dublucorp de nova?
avetzi idee cum se poate face?
pui de drac
hahha,da mult ati mai scris mai....

pai hai s-o luam metodic..la carbu dublu n-ai nevoie de pata calda...in mod lojik la dacia evacuarea e lipita de admisie,deci galeriile se incalzesc reciproc..lojik? mult mai repede decat apa care trece pe sub carb..aia e frectie la...


boon,galeria de nova e oarecum asemanatoare ca prindere cu aia de 1100,tot o singura gaura are,ar trebui cumva modelata toba de 1100 la cald si indoita pe-acolo pana iese la cote...dar nu recomand nimanui...

vesnica problema cu etansatu:(

apoi,galeria de 1600 de papuc in schimb e dubla,ca la 1300,necesita un saxofon,etansare super,insa trebe iar facut taitei acolo cu tevile pana adaptezi cumva o toba..


bnravos mega pt curatare....repeta operatiunea si pe fata,spala instalatia cu alcool tehnic si o sa ai frane de nota 1000

unkiule,ai dat jos kiuloasa? mama ce curajos esti,apreciez:D

in rest...neclaritati? pe rand va rog,nu va inghesuiti..



mihu
Tot n-am inteles ce legatura are evacuarea cu admisia. Nu poti sa pastrezi galeria de evacuare de la 1100 si sa schimbi numai admisia cu aia de nova?
Uncle-Sam
mihu, ele se imbina cumva pe chiuloasa.nu cred ca se mai potrivesc imbinarile daca schimbi una din ele. se organizeaza o intalnire pt cei cu 1100 si 1300 http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=10025
mihu
Poate vin si io.
De ce vrei sa chemi antena1?
mihu
A doua chestie trebuia s-o pun la topicu de mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.