Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
BLK
mai astept pareri, a zis ca mi-o lasa la 5 mil.
Uncle-Sam
are dreptate byl. cele din 70-71(mai ales) au fost mai putin fiabile din toate punctele de vedere. Spun asta pt ca a mea e din 71 si au cazut f multe piese (120.000km!!!!). Cu tablaria iar au fost probleme. Nu zic ca n-au fost bune, dar ceva mai slabe in comparatie cu celelalte.
byl11
BLK, bagat-te pe sub ea si verifica urmatoarele: praguri, colturile din spate si fata (sunt niste triunghiuri in continuarea pragurilor) si mai ales traversele. dupa aia uita-te sa nu atinga rotile din fata de contraaripi, iar in partea de jos a contraaripilor si deasupra lonjeroanelor din fata vezi daca ai rugina. daca in locurile astea nu ai e ff probabil sa nu ai nici in alte locuri mai ascunse. In cazul tau e mai simplu ca ai aripile date jos asa ca poti sa verifici mai ales in spate daca e rugina in partea de sus.
Succes, daca ai acte si seria de la motor corespunde cu cea din carte pretul e acceptabil.Apropo vezi ca te mai costa vreo 2 mil sa o treci pe numele tau cu numere, etc poate chiar mai mult acum.
Uncle-Sam
de ce sa nu atinga rotile in contraaripi? te referi ca sunt arcurile duse sau ca e ceva in neregula cu articulatiile/structura de rezistenta?
byl11
La unele 1100 lovite in fata se deplaseza puntea spre spatele masinii (destul de usor cind e ruginita). Daca freaca la viraje roata in contraaripa de obicei sunt de vina bucsele de la bratu superior.
Cind sunt slabe arcurile roata loveste sus. Cel putin asa stiu eu!
Uncle-Sam
daca limitatoarele de cauciuc sunt bune n-ar trebui sa loveasca
Uitati alte poze de la siab
Uncle-Sam
partea 2

byl11, cu ce ai chituit la imbinarea aripilor din fata? eu am bagat chit normal si dupa vreo 30km s-a crapat (dupa cum se vede si in poze)
AUTOMOBILIA
Ref anvelope romanesti cred ca mai degraba s-au facut la Floresti, o sa incerc sa verific, d ela fabrica te trimit la dealerul lor din BUH , care te trimite la unul din detailisti, ce mai , tur de forta, l-am mai facut acum 2-3 luni fara succes...

Daca are cineva vreo sursa sunt interesat , in plus as vrea o toba noua si in general orice piesa noua la un pret decent, ca altfel le cumpar la momentul necazului din Franta .....

Am facut si eu un mic film la SIAB, daca poate cineva sa-l treaca pe DVD, tehnica (PC) o am si eu dar de putin timp si nu ma descurc ...

Reportaje ref intalnirea de la SIAB o sa apara in AUTOSHOW si AUTO MONDIAL ,
si este unul deja pe net la http://www.retromobil.ro/stiri/stiri.htm

A mai gasit cineva ceva prin presa ???? La TV pe ce posturi s-a dat ? Cum a fost reportajul de pe SENSO ca l-am ratat si se anunta a fi amplu ?
AUTOMOBILIA
Vineri si sambata m-am distrat la Politie cu inmatricularea. Procura n-a fost buna ca nu scria in ea ca pot radia masina, a trebuit sa aduc propietara, au cerut placile vechi desi nr nu mai sunt valabile (acum cateva luni nici nu intrebau de ele ...) unul am vrut sa-l pastrez in colectie asa ca am alergat dupa o dovada de la o circa de Politie ca placa e pierduta, sa cedez nr rezervat de pe persoana fizica pe pers juridica, am cerut de 3 ori nr patrat pe spate si pana ala urma tot au gresit dar cica s-a rezolvat (oare???). Asta la o masina cu acte in regula, inmatriculata cu nr vechi, cu carte , verificare si autentificare. Nici nu vreau sa ma gandesc la masinile din anii '30 pe care le am , radiate acum 15 ani sau cine mai stie cand, care au avut nr de tipul B 123.... !!! Mai merg si maine pt ca pe asigurare aparea seria de sasiu din factura, care nu era cea stantata, trecuta acum pe carte ............ iar factura nu ii intereseaza pe tovarasii de la inmatriculari.

Militienii erau niste tipi de gasca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
byl11
Unchiule, chit de fibra am pus la aripi firma BODY, e bun si nici nu e scump parca 350 de mii 2 Kg, peste asta dai cu chit poliesteric simplu. daca nu vrei sa crape trebuie neaparat sa-i pui la aripile din spate tablele alea care fac legatura cu caroseria ca sa nu vibreze, asta in cazul in care nu le mai ai sau nu sunt bine prinse.


Uncle-Sam
si la aripile din fata? in spate am prins chestiile alea si se tine f bine chitu, da in fata e dezastru! Repet: am eu reportajul de la national tv. Am vazut si prima tv pe acolo
byl11
In fata nu am facut nimic decit ca i-am prins toate suruburile dintre masca fata si aripa. Am dat cu mastic de jur imprejurul ei inainte de a o stringe.
Acier
@bout anvelope: da'mi un PM pentru detalii. cat despre anvelope romanesti NOI, nu va mai ganditi. fabrica, fosta Banloc, fosta Victoria Floresti, a fost cumparata de Michelin acum doi ani, moment in care a incetat si productia de anvelope 145x15. am sunat pesrsonal la fabrica acum un an si mi s'a explicat elegant de ce s'a scos din productie tipul respectiv si nici nu se va mai produce vreodata in Romania indiferent de cantitatea solicitata (pana acum doi ani se lucra pe comanda, la circa 20-30 de bucati se bagau matritele), reproduc textual "nici pentru 200"
toba nu se mai face. am vazut in catalog (nu mai tin minte care) si de anul asta nu mai e.
pentru stergatoare de parbriz astept o confirmare, ca si pentru niste amortizoare fata mai ieftine dar bune.
despre numar patrat am postat mai demult procedura. probabil ai nimerit o conjunctura nefavorabila, cu mine au fost foarte amabili si la RAR si la Udriste.
byl11
Eu cind i-am facut numerele prin 98, nenea militianu m-a luat la misto: "ce-ti trebuie la masina asta numar patrat ma??"" I-am spus ca asa a prevazut din fabrica si a inceput sa rida mai tare de mine, noroc ca mai era unul mai batrin acolo care i-a tras-o repede: " Da ba, habar nu ai tu, asa au venit astea cu numar patrat pe spate, da-i baiatului nr, ca are dreptate"
Uncle-Sam
3 intrebari urgente:

1. are cineva aripa de fibra spate dreapta?
2. are cineva oale de faruri?
3. cum pot monta ochelarii de renault 10?
AUTOMOBILIA
Am primit cateva vesti , dati-mi voie sa le zic istorice :

- masinile din import nu se mai inmatriculeaza decat cu atestat emis de R.C.R. s-a publicat deja in Monitor

- e pe teava : pt cele din tara, care sunt VEHICULE ISTORICE si nu tarabe, R.C.R. va elibera acest atestat care va servi la : 0 impozit si fata rovigneta => RAR-ul va scrie pe carte VEHICUL ISTORIC si cam asta e.

- tot pe teava : vama si accize 0 la veh ist !!!!!

Aviz amatorilor !!!!

Va propun sa facem o intalnire, de data asta cu sau fara masini (pe aleea circului e beton ...), dar sigur nemediatizata, ca sa ne hotaram ce si cum cu sectia, cine e presedintele , care din masini pot fi admise (aici o sa ne ajute automat si Comisia Tehnica a R.C.R).
Uncle-Sam
ce inseamna tarabe? de exemplu cea neagra de la siab va fi scutita de taxele astea?
lm
Am o idee, dati si voi cu parerea.
Multi dintre noi cautam piese. Dar de obicei se cere cam mult pentru ele. Dar am o idee cu ajutorul careia am putea cumpara de exemplu un motor cu 500.000 de lei, sau 5 roti sau alte piese tot cu aceasta suma.
Deci ne adunam 10 insi dam fiecare cate 500.000 de lei luam o masina cu 5 milioane impartim piesele , dam caroseria la remat si mai bem si o bere dupa radiere. E cam greu impartirea pieselor dar cred ca se pot face 10 pachete care sa aiba cam aceasi valoare. Evident se poate opta si pentru mai multe pachete in functie de necesitati. Eu am incercat o impartire dar acesta trebuie facuta dupa cerere.
1. 5 roti
2. 4 usi
3. 4 aripi + capote luneta parbriz
4. 8 faruri + 2 bare
5. scaune bord volan
6. motor
7. cutie de viteza
8. butuci + frane
9. planetare bucse braturi
10. radiator + electrice+ alte maruntisuri



sechi
Mie im placu ideea ta. De acum iti spun ca voi cumpara toate rotile de la toate masinile pe care le veti cumpara in acest sistem, bineinteles, cotizand cu cei 500 000 lei. radmasa.gif
QUOTE(lm @ 25 Oct 2005, 11:02)
Am o idee, dati si voi cu parerea.
Multi dintre noi cautam piese. Dar de obicei se cere cam mult pentru ele. Dar am o idee cu ajutorul careia am putea cumpara de exemplu un motor cu 500.000 de lei, sau 5 roti sau alte piese tot cu aceasta suma.
Deci ne adunam 10 insi dam fiecare cate 500.000 de lei luam o masina cu 5 milioane impartim piesele , dam caroseria la remat si mai bem si o bere dupa radiere. E cam greu impartirea pieselor dar cred ca se pot face 10 pachete care sa aiba cam aceasi valoare. Evident se poate opta si pentru mai multe pachete in functie de necesitati. Eu am incercat o impartire dar acesta trebuie facuta dupa cerere.
1. 5 roti
2. 4 usi
3. 4 aripi + capote luneta parbriz
4. 8 faruri + 2 bare
5. scaune bord volan
6. motor
7. cutie de viteza
8. butuci + frane
9. planetare bucse braturi
10. radiator + electrice+ alte maruntisuri
*


AUTOMOBILIA
Nu-mi place sa-mi dau cu parerea despre masinile oamenilor. Faceti si voi comparatie intre cea albastra si cea negra sau cea verde cu lampi in caroserie si "cioturi" de bare si o sa gasiti raspunsul la intrebare. Nu ne putem juca cu legea, R.C.R. nu va emite atestate decat pentru vehiculele istorice. In pp astea nu sunt masini cu care mergi zi de zi. Asta greu insa la aspect si originalitate nu poti face multe rabaturi. Am zis de 100 de ori, masinile preparate in spiritul epocii sunt OK, sa zicem ca merg si rotile de R10 , dar cam atat. Stiu ca o sa devin brusc antipatic unei parti dar in fond nu eu decid de unul singur ce si cum, atestatele sunt semnnate de o comisie de 4 oameni, presedintele si vicepresedintele RCR, presedintele Comisiei Tehnice si presedintele Comisiei Istorice (adica eu). N-are nimeni pretentia decat sa avem masini decente, nu e cazul catorva din cele prezente la SIAB, din pacate, e daca vreti ca intr-o actiune de salvare, nu-i poti lua in barca chiar pe toti ca pana la urma intri la apa .....

Aceste scutiri ca si permiterea importului d emasini au fost acordate pentru ca RCR a dovedit seriozitate si profesionalism, nu ne putem face de ras pt ca multi stau la cotitura .... SA-I LASAM SA ASTEPTE DEGEABA UN PAS GRESIT !!!!
AUTOMOBILIA
Acier , categoric am avut ghinion pt ca ieri mi-au dat actele fara sa mai fie nici un litigiu. Fatalitate iarasi : nr de pe spare fusese patat cu vopsea pe partea alba din treapta si sters cu diluant, nu pot sa-ti zic in ce hal arata. O sa fac al patrulea drum pana la Udriste ...

La noi a durat 4 zile afara rezolvi totul intr-o ora, si mai vrem in UE.
AUTOMOBILIA
In cadrul emisiunii STIL SI SPORT realizata de OANA GEORGESCU va fi
difuzata o serie de materiale dedicate in
exclusivitate ultimelor evenimente de referinta ale
lumii auto-moto incepand de astazi, miercuri, 26.10.2005,
orele 18,00 si 23,00 (reluare) si continuand saptamana
viitoare, in zilele, de luni, miercuri si vineri, la
aceleasi ore (18,00, respectiv 23,00) vor fi difuzate
in cadrul UNIVERSULUI SENSO emisiunile STIL SI SPORT,
avand urmatoarele subiecte :

MIERCURI, 26.10 : SIAB 2005 - general
VINERI, 28.10 : SIAB 2005 - Echipa romaneasca la Dakar
LUNI 31.10 : Stil la SIAB 2005
MIERCURI 2.11 : SIAB 2005 - Drive test si prezentare TOMCAT
VINERI 4.11 : Raliul Bucurestilor si avampremiera Raliul Harghitei

LUNI 7.11 : SIAB 2005 - Intalnirea posesorilor de Dacia 1100
Uncle-Sam
pe ce post? scuzati daca imi scapa, dar nu am zarit nici un post cunoscut (nu m-am uitat de mult la tv)
Acier
interesanta ideea cu "Dacia 1100 - bufet suedez". mai dificil e cu locul unde se produce canibalizarea, trebuie o curte undeva, ca in fata blocului e exclus. daca aveam o locatie convenabila, cred ca taiam vreo 20 pana acum.
Adrian13
Voi gasiti piese usor?Eu as vrea sa reconditionez un Renault10 care am inteles ca are cam aceleasi piese.
mihu
QUOTE(Uncle-Sam @ 26 Oct 2005, 17:27)
pe ce post? scuzati daca imi scapa, dar nu am zarit nici un post cunoscut (nu m-am uitat de mult la tv)
*



SENSO
AUTOMOBILIA
SENSO e postul........ scuze


In sfarsit am numerele B 69 UAP si talonul smile.gif biggrin.gif

Mai sunt disponibile cateva numere B _ _ UAP aviz amatorilor.

Inainte sa intre la iernat as vrea sa-i curat carburatorul si sa-i inlocuiesc pompa de apa care e varza si sa fac un rebuild la pompa de benzina. Daca puteti sa-mi dati cateva sfaturi in pp ref :

- membrana + garnituri carburator => se gasesc ? Ar fi bun un chit de reparatie cum am gasit pt pompa , vise taica ....

- pasi de urmat in demontarea pompei de apa, tb demontata masca radiatorului definitiv sau merge usor departata ?

Acier
credeti sunt probleme mari la o cursa mai mica cu 2 cm a amortizorului?
Uncle-Sam
QUOTE(RETROMOBIL @ 27 Oct 2005, 12:59)
SENSO e postul........ scuze
In sfarsit am numerele B 69 UAP si talonul smile.gif  biggrin.gif

Mai sunt disponibile cateva numere B _ _ UAP aviz amatorilor.

Inainte sa intre la iernat as vrea sa-i curat carburatorul si sa-i inlocuiesc pompa de apa care e varza si sa fac un rebuild la pompa de benzina. Daca puteti sa-mi dati cateva sfaturi in pp ref :

- membrana +  garnituri carburator => se gasesc ? Ar fi bun un chit de reparatie cum am gasit pt pompa , vise taica ....

- pasi de urmat in demontarea pompei de apa, tb demontata masca radiatorului definitiv sau merge usor departata ?
*




poti sa lasi doar suruburile de jos ale mastii (cele prinse de panoul spate) si sa tragi masca inspre tine. Totusi iti recomand sa dai jos cu totu masca(,) ca sa lucrezi mai usor.

GARNITURI: daca vrei, am eu o garnitura de capac (originala). Membrana de la pompa "de sprit" e identica cu cea de la carfil (d1310), iar cea de la pompa triunghiulara vine de la oltcit. Cea de oltcit e capsata si trebuie desfacuta cu grija ca sa nu o ciupesti. Garniturile de la talpa vin si alea de la 1300 (cu putine modificari). Daca vrei, mai am niste garnituri de pompa de apa si de la capacu chiuloasei (cel dinspre rezervor, unde vin la 1300 sondele de apa). Just ask biggrin.gif
mihu
QUOTE(Acier @ 27 Oct 2005, 14:05)
credeti sunt probleme mari la o cursa mai mica cu 2 cm a amortizorului?
*



N-ar fi o problema daca sunt arcurile mai moi si mai lasate. Daca sunt cit de cit standard nu s-a potrivii prea bine.


Garnitura pt capacul de carurator am facut singur, si a mers foarte bine, la cele pt pompa de sprit si imbogatitor n-am umblat niciodata.

In legatura cu pompa de apa sa fii foarte atent cu suruburile care o tin fixata de motor. Au prostul obicei sa se rupa.
Acier
si garnitura de carburator... pentru cine are carton prespan
Uncle-Sam
acier, asa repede ai mesterit-o? biggrin.gif De ce n-am dat eu de voi cand inca mai aveam solex? scuteam cativa ani buni din viata biggrin.gif
mihu
Bravo Acier, va super folositor desenul pt cine o sa vrea sa-si faca singur. Eu cand am taiat garnitura asta m-am luat dupa alta veche si m-am chinuit ceva. Asa e mult mai usor.
Uncle-Sam
PROPUNERE: sa ne strangem mai multi sa comandam piese din franta ca sa platim mai putin transportu. eu unu as comanda chederele parbriz+luneta si chederele de la geamuri.dati-mi pm cine vrea sa comande ceva ca sa ne organizam
lm
Stii si preturile ? Daca da da-ne cateva exemple.
Uncle-Sam
cred ca(,) chederele de parbriz+luneta costa 100$. Acier sa va zica
chili
pentru cei interesati de piese noi, va recomand site-urile urmatoare.


www.neoretrofrance.com

www.melun-retro-passion.com

www.station50.com

Uncle-Sam
daca se poate uita cineva cat costa chederele parbriz/luneta si cele de la geamurile portierelor. nu le am cu franceza sad.gif
AUTOMOBILIA
Acier , esti o comoara , ce sa zic , sunt mut.

Ref piese daca nu e ceva urgent eu zic sa facem o lista, punem banu' si cand avem prima ocazie sa mearga cineva in Franta le aduce, eu am cativa prieteni care merg de 2-3 ori pe an. Altfel platim vama si transprot si nu sunt mici.
tatabobu
Mi se pare ca sunt astea:

Joint de pare brise prêt à la pose 36 euro
Joint de lunette AR prêt à la pose 46 euro
Cheder de usa (negru, alb sau gri) 34 de euro/ 10 metri sau 4 euro/ metrul
Astea erau pe www.neoretrofrance.com
Acier
pentru piese din franta: nu uitati de <www.mecaparts.com> au aripi de fibra profesionale. scumpe smile.gif
pui de drac
felicitari celor care au participat la siab...ma tem ca nu imi permite timpul sa citesc in urma..promit ca voi pierde o noapte sa recuperez..va salut de sub masina pe toti...respect celor care fac treaba si au venit la siab...rusinica celor care n-au aparut..macar pe jos(ca mine)

salutari domnului Coconoiu,prin amabilitatea caruia am fost primiti si salutari lui chilli &co

ii voi trimite lui uncle sam un cd cu pozele facute de mine acolo si cu pozele cu starea in care se afla masina mea....evident,intre timp am mai montat cate ceva....il voi ruga pe el sa posteze aici cateva poze cat mai elocvente...iar restul la cerere biggrin.gif

salutari...am fujit sa mai montez cate ceva prin interior!!
Betian
QUOTE(chili @ 28 Oct 2005, 08:56)
pentru cei interesati de piese noi, va recomand site-urile urmatoare.
www.neoretrofrance.com

www.melun-retro-passion.com

www.station50.com
*


salut....mi-ai fi de mare ajutor daca ai sti niste adrese din afara sau din tara, unde as putea gasi asa piese si pentru R12...aici am gasit cite ceva...dar mai vreau smile.gif ...multumesc
m3ga
no fratilor.... plec la oaste... sad.gif( in seara asta ... la ora 20 si ceva ...

asta e ... poate prind vre-un birou ca net sa na mai scriem...

in rest NUMA" BUNE si sa avetzi grija de suticile voastre !!!

Bafta si sa auzim de bine !!!

Numa' Bune !!
AUTOMOBILIA
Salutari

Sambata asta m-am ocupat de carburator, o poezie n-am ce zice.
Cateva constatari :

- membranele de 1300 (patrata) si Oltcit (triunghiulara) nu mi se par a avea acelasi tip de picior metalic si sunt ff subtiri. Cea de Oltcit, desfacuta , a fost numai buna de garnitura pt flansa. Am folosit doua membrane straine pe care le-am desfacut si am montat partea metalica originala care din fericire e pe surub/piulita. Functionarea e reglata de tandemul arc/membrana deci e posibil sa mearga cu un arc mai tare o membrana mai subtire ...

- la membrana triunghiulara n-am gasit nici un arc, daca are cineva asa ceva ii raman super dator, cred ca e mai lung decat cel de la membrana patrata. De s-o fi umblat aici habar n-am cred ca din curiozitate, a pierdut arcul sau nici nu o fi observat ca l-a pierdut , cine stie.

- la carburator s-a mai umblat, a fost un cioban care a strans surubul de alama de la camera socului pana s-a crapat si a au cazut cativa mm din partea filetata...

- in carcasa socului, unde intra apa, era plin cu o clisa gen sapun - probabil de la antigelul romanesc zacut ani in sir. tuburile de tur/retur erau unul infundat (am apelat la bormasina) ai altul aproape obturat. In atari conditii lamela care actioneaza socul se incalzea prin "simpatie" si cred ca am mers cu socul in permanenta actionat intr-o oarecare masura => de aici si un consum maricel.

- 4 din colierele sunt de tip "conserva", economia ne omoara, daca gaseste cine va o alta ratiune ...

- garnitura de capac a mers dintr-un set de R5 de 1100 , set din care se mai poate utiliza doar cuiul p., membrana nu e plana are un fel de valva.

Pe Fundeni e un centru de fier vechi, au vreo 3 sutici, am luat o pompa de benzina, reconditionarea ei e pe lista si ma gandesc ca e bine sa fie acolo , de rezerva. In masina de la REMAT am gasit cutia de la setul de reparatie cu cateva site, garnituri, pastile, arculete, noi prin ea, e posibil sa fi fost relativ recent reparata.

Pompa de apa trebuie inlocuita, ma rog sa nu se rupa vreun surub la demontare ...

Cred ca o sa desfac si dinamul/delcoul/motorasul de la ventilatorul inst. de climatizare pentru o curatire/gresaj.

O alta pb e legata de stropitorul de parbriz, mai demult era un tip in Vitan care vindea furtune transparente de toate dimensiunile, ale mele cred ca s-au topit in timp. Parca nu-mi vine sa-i pun o pompa electrica si asa nu o sa folosesc masina intens.

B

Acier
daca tot e vorba de carburatoare atunci sa va spun ce'am mai stricat in weekend smile.gif
m'am apucat sa studiez indeaproape reconstituirea unui carburator Solex si aici trebuie sa'i multumesc lui Uncle Sam, care a jertfit pe altarul stiintei 3 bucati, plus ale mele doua.
Primul pas a fost demontarea completa apoi un sir agonizant de spalari in toti solventii disponibili, acid fosforic, soda caustica, neutralizare si limpezire, tratare cu antioxidant, actiuni care mi'au luat doua nopti. Suruburile clapetelor de soc si de acceleratie nu le'am putut recupera intrucat erau intepenite si santul dus. A trebuit sa le gauresc pe interior cu burghiu de 2mm si sa le scot cu extractorul, si evident ca exact acolo unde am muncit cel mai mult tija clapetei era cea mai uzata. Carcasele socului, asa cum spune si Bogdan, au depuneri inauntru care n'au cedat la nimic chimic.
Dupa ce am adus cat de cat elementele la culoarea initiala am luat decizia de a sacrifica un corp si un capac de carburator pentru o analiza amanuntita. Nu ma condamnati, erau atat de batute si indoite incat erau irecuperabile. Prima miscare a fost scoaterea tuturor doapelor de aluminiu de pe canale pentru a vedea precis unde si cat s'a curatat, in speta locurile cele mai sensibile la depuneri. In aceasta lupta grea am pierdut extractorul Nr. 2 care s'a rupt sad.gif Nu mi'e de bani dar se gasesc greu de tot. In fine, am vazut si "catacombele" Solexului si sunt cateva tuburi care se curata foarte greu.
O alta problema majora o constituie oboseala materialului, mai precis corpul se curbeaza. Am vorbit cu un vecin despre chestiunea asta (are si el 1100 dar n'a putut veni la SIAB) si este inevitabila, mai devreme sau mai tarziu se ajunge aici. O alta curbura se produce la flansa de prindere pe galerie, camera difuzorului se ovalizeaza si acesta nu mai poate fi scos pentru curatare. Never...
Din pacate nu am camera digitala ca sa fi facut niste poze in timpul procesului dar cand o sa inchei un carburator o sa il iau la birou pentru sedinta foto + explicatii mai pe indelete. Oricum erau negre tuci si nu cred ca s'ar fi vazut mare lucru.
P.S. Bogdan, unde spuneai ca se fac furtune de frana spate?
AUTOMOBILIA
ARTECA JILAVA, e la iesirea din Bucuresti spre Giurgiu.

Din atatea carburatoare disecate n-ai vreun arculet pt membrana triunghiulara, ca stau in drum si n-as vrea sa-l pun pe masina neterminat ?

Am gasit la un mosulica un SOLEX nou , sunt in tratative desi cred ca nici Becali nu-i face fata, cred ca nu e vorba de bani cat amorul conversatiei.... Oricum carburatorul meu se prezinta onorabil, n-a mai fost desfacut pana sambata cu exceptia capacului de le membrana triunghiulara, fatidica actiune, o fi crezut omul ca e vreo sita pe acolo cine stie, poate n-a fost de la bun inceput, rateuri de fabrica s-au mai vazut .

Am un coleg la club, dl Rossi care a luat o 1100 cu multe piese, are capacul nou (norocos) , cu tot sistemul de soc, cred ca se mai pot gasi dar tb sa sapi. Sunt f multe piese fabricate in Spania, cred ca fostul proprietar s-a aprovizionat de acolo pt ca in tara nu cred ca s-au importat decat piese frantuzesti.
Acier
trebuie sa ajung acasa sa caut, sunt imprastiate in 100 de cutii.
carburatorul de la tataie ala e nou "la cutie" sau a fost folosit? cat despre pret... nu poate sa ceara mai mult ca in Franta. La Neoretro e 240 euro.
byl11
Bogdane, daca e vorba de mosu din Vilcea sa stii ca nu ti-l da fara 5 mil:)) eu am vorbit cu el o jumatate de ora la telefon acum un an si ceva si nu am putut sa ma inteleg cu el. Acu e posibil sa fi evoluat pretul impreuna cu rata inflatiei sau din cauza virstei proprietarului.smile.gif)
Acum sunt in negocieri cu un tinerel de 80 de ani, are o 1100 tinuta in garaj care nu are decit vreo 33 de mii la bord. problema este ca tipul mi-a spus ca nu o vinde decit dupa ce moare:)) Asa ca i-am oferit o solutie de compromis facem un act de vinzare-cumparare la notar cu pastrarea dreptului de uzu fruct pe toata durata vietii lui. Si masina ramine in garajul lui la dispozitia lui. Eu ma plimb cu ea decit la festivitati sau impreuna cu el. acum nu stiu care e mai dus cu pluta el sau eu...dar ce conteaza.....Inca se mai gindeste...
AUTOMOBILIA
Dreptul de uzufruct nu cred ca e chiar termenul potrivit dar tb sa consulti un notar.
Ref carburator e nou nout eu altceva nu prea cumpar din pp la nici o masina cu exceptia antebelicelor, nu e din Valcea ca nu-mi place sa intru pe "felia" voastra , e din Buh. Succes cu achizitia , sper sa-ti iasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.