Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
AUTOMOBILIA
Duminica am luat din targ o piesa interesanta, un set de proiectoare ELBA, cu capace de plastic, carcasa e cromata, fata de plasticaraia actuala sunt super.

In afara de radioul PREDEAL ce accesorii va mai aduceti aminte ca existau ?
AUTOMOBILIA
Ref "facut" de ras declar inca de pe acum ca orice 1100 care ajunge pe roti la SIAB nu se poate face de ras. Desigur unele s-au pastrat mai bine , altele nu. Eu n-am nici un merit ca am gasit o masina conservata, abia de acum pot sa imi pun amprenta si s-o scot la lumina.

Apropo de piese pe Giurgiului exista cooperativa care facea panouri de usi, capote, aripi, panouri fata/spate, plafoane si tobe de esapament.

Cu tobele cum va descurcati ? Chili cat a costat la Borla lucrarea , ca sa ma orientez, poate la pretul ala aduc una originala ???
chili
QUOTE(RETROMOBIL @ 5 Sep 2005, 13:04)
Ref "facut" de ras declar inca de pe acum ca orice 1100 care ajunge pe roti la SIAB nu se poate face de ras. Desigur unele s-au pastrat mai bine , altele nu. Eu n-am nici un merit ca am gasit o masina conservata, abia de acum pot sa imi pun amprenta si s-o scot la lumina.

Apropo de piese pe Giurgiului exista cooperativa care facea panouri de usi, capote, aripi, panouri fata/spate, plafoane si tobe de esapament.

Cu tobele cum va descurcati ? Chili cat a costat la Borla lucrarea , ca sa ma orientez, poate la pretul ala aduc una originala ???
*



pe mine m-a dus la 500 mii acum 3 ani, dar anul trecut, cea de la r5alpine a fost 1,8 mil. unde pui ca a fost mai mica si fara tubulatura de la galeria de evacuare.
ma interesez cit ar mai fi una acum si anunt.
treaba e ca cei de acolo nu sint in stare sa faca una identica cu cea originala, cu nervurile pe burta, si iesirea curbata. eu le-am dat model original, si n-au fost in stare.
AUTOMOBILIA
Vezi cat e daca nu o aduc si gata, oricum nu e o urgenta.

Cauciucuri 145 x 15 se mai fac la Floresti ??? Am vazut unele misto pe broasca lui Conecini dar cred ca sunt 155.
AUTOMOBILIA
Cauciucuri 145 x 15 nu se mai fac, nici la Danubiana nici la Floresti. Fabrica de la Caracal o mai existand sau e la fier vechi ????
lm
A mai fost dar merita revazut.
http://www.1ro.de/dacia/tuning/img/dacia-1100.avi
byl11
o sa ajung si eu sper, chiar daca cumpar alta smile.gif) Am probleme cu noul motor asa ca azi am decis sa-i pun haina originala adica motorul ei, scaunele ei, barile etc. Cu culoarea nu m-am impacat nicidata, nu mi-a placut albastru 68, deh asa ca tot timpul am facut o combinatie 2 litri albastru 65 1 litru 68. Acum as vrea sa o fac albastrul de la Gordini dar nu stiu exact ce numar e parca 413???
Cauciucuri s-au facut cu siguranta de catre Victoria pina acum 5 ani, in Craiova se gaseau pretul era de 950.000 lei pe vremea cind cel pe 13 de dacie era 750.000.
Daca e nevoie cred ca pot sa gasesc citeva bucati noi.
Eu am gasit niste filtre de aer pe care scrie in bulgareste si se potrivesc...sunt putin mai inalte si mai mici in diametru, de culoare galbena si cu plasa de sirma si la interior si la exterior.
Daca nu reusesc sa vin cu a mea poate conving un prieten sa scoatem din garaj bijuteria lui...are o 1100 grena cu 17 mii la bord tinuta in garaj in conditii impecabile.
Cred ca e mai frumoasa decit cea expusa la Pitesti!!!
byl11
Bogdan, poti sa te interesezi sa vezi daca mai fac capote de fata pentru 1100 la cooperativa aia?
Multumesc!
Uncle-Sam
cum o sa fie cu intrarea la sab?
AUTOMOBILIA
Ref intrare la SIAB eu le-am propus ca toate masinile 1100 sa intre gratis in ziua aia, sper sa nu vina nimeni cu 5-6 pasageri in masina ca ne facem de cacao ....

Ref cooperativa CAROSERIA o sa ma interesez ca e aproape de mine dar nu cred ca mai lucreaza, doar daca mai e ceva pe stoc , majoritatea au aruncat tot ca sa faca loc noilor piese ...
AUTOMOBILIA
Byl ar fi frumos sa veniti cu amandoua. Daca prietenul tau n-o "plimba" la asa zi e mare pacat, cred ca e masina cu cel mai mic rulaj.

Acum vreo 3 luni am gasit un 850 cu 7500 km , cereau 1500 dar n-a dat nimeni, eu m-am oprit la 1100, masina avea niste probleme la caroserie nu era chiar perfecta, ei nu si nu ca e noua si un Matiz costa nu stiu cat . A ajuns la o nepoata care invata sa conduca ...
AUTOMOBILIA
Ref cauciucuri cred ca singurele identice cu cele originale sunt
Firestone F560 145SR15 78S informatie primita de la dl Dorin Sima care le si foloseste.

Cand am pretul va informez.
AUTOMOBILIA
Un site interesant

http://pageperso.aol.fr/r8major68/index2.htm
sechi
QUOTE(RETROMOBIL @ 5 Sep 2005, 12:57)
Duminica am luat din targ o piesa interesanta, un set de proiectoare ELBA, cu capace de plastic, carcasa e cromata, fata de plasticaraia actuala sunt super.

In afara de radioul PREDEAL ce accesorii va mai aduceti aminte ca existau ?
*



A mai existat si un radio Sinaia.
Alte accesorii: ornamente albe din caucic, care se montau pe flancul anvelopei; gratar cromat, care se fixa cu capacul de roata si acoperea partea de janta vare altfel ar fi ramas vizibila; husa de volan din piele cu siret din piele; antena telescopica; tetiere(modelul l-a postat cineva la D1300 frantuzoaica).
AUTOMOBILIA
Ma doare deja capul ....

http//www.mecaparts.com/R8.html

Inelele de janta mi le amintesc, erau din aluminiu, cam taranesti, dar ma intereseaza daca sunt in stare buna.

Flancuri n-am vazut nicioadata in Romania.

Husa de volan e o tampenie sinistra, mai bine o uitam

Tetierele cred ca le stiu, sunt un fel de sa care intra pe scaun, daca are cineva sunt interesat.

Am ambele variante de radio.

Ideea e ca pe viitor sa expunem pe site si accesoriile, asa ca si o poza de calitate e buna.


Daca aveti fotografii de arhiva cu D 1100 ar fi interesant sa le postam pe site, am inceput sa scanez materialele din Autoturism, sper sa nu se opuna sa le publicam.

B
Uncle-Sam
m-ar interesa pe mine tetierele
AUTOMOBILIA
Inca un pasionat
http://www.abc.se/~katriina/rom/dacia/romjan00.htm

Ref intalnire e foarte posibil sa o devansam cu o saptamana adica in 9 octombrie , pe 16 va fi iures mare la SIAB (Raliul Bucurestiului).

Pana la sfasitul saptamanii totul va fi stabilit cu organizatorii si va aparea informatia pe site-ul R.C.R., comunicatul de presa etc.

Maine sau poimaine sper sa ma intalnesc cu cei de la DACIA si sa stabilim in ce mod se vor implica.

Initial intentia a fost ca acesta sectie sa se cheme "DACIA 1100 CLUB ROMANIA" insa DACIA marca integistrata, daca isi vor da acordul e alta treaba.

In ITALIA e un scandal intreg cu Ferrari care a comunicat tuturor cluburilor de fani si posesori ca .......... trebuie sa-si schimbe numele excluzand numele firmei din titulatura.
AUTOMOBILIA
Intalnirea va avea loc pe 9 Octombrie, in incinta SIAB va fi creat un spatiu special in care vor fi directionate toate Daciile 1100.
Uncle-Sam
ok, atunci ne apucam de pus afise in parbrize si pe stalpi
Diac
In legatura cu radioul Predeal, parca am eu unul, a fost pe Skoda bunicului meu. Daca il vrea cineva si daca nu l-am aruncat pana acuma, il cedez cu placere.
byl11
Modelul de Afis este unul pentru toti sau facem fiecare cite unul???
AUTOMOBILIA
Ma ocup eu de afis sper sa fie gata pana la finalul saptamanii, nu stiu daca merge incarcat aici , daca nu il trimit pe email.
AUTOMOBILIA
Am inceput sa pregatesc materialele pentru sectiunea din site-ul www.retromobil.ro dedicata "1100 Club Romania" .

Va prezint primele materiale selectate din arhiva AUTOMOBILIA.


Test drive 1969 publicat in revista AUTOTURISM.
AUTOMOBILIA
Test drive 2
AUTOMOBILIA
Test Drive 3
AUTOMOBILIA
DACIA 1100 S - 1

prezentare din revista AUTOTURISM (1/1970)
AUTOMOBILIA
DACIA 1100 S - 2
AUTOMOBILIA
DACIA 1100 S - 3
AUTOMOBILIA
Chili a facut proiectul asta de sigla pentru club, am trimis-o la o specialista s-o aranjeze, sper sa iasa super.
Uncle-Sam
smile.gif a mea are numaru 33906. Ma intreb cine o fi avut ultimul model si cine o mai avea 1100s.
Alta intrebare ar fi, de unde pot face rost de faruri mai mari pt faza scurta (ca cele din exterior de la 1100s sau r8 gordini)?
AUTOMOBILIA
Le gasesti la MECAPARTS dar au un pret ...
Acier
@afis 9 Octombrie: mai bine postati aici o schita si vi'l fac eu vectorial in format PDF. il vede toata lumea, e scalabil si se poate face cat casa, oricine are o imprimanta la servici poate printa linistit 10.000 de exemplare ca nu's banii lui etc.
Uncle-Sam
buna idee
eu nu gandeam asa departe in legatura cu farurile. ma intrebam daca se pot procura in romania la preturi rezonabile
AUTOMOBILIA
Ma gandeam sa facem un montaj din cateva poze
AUTOMOBILIA
poza 2
AUTOMOBILIA
poza 3

Pe Eugen Ionescu Cristea sper sa-l avem printre invitati ....
AUTOMOBILIA
poza 4
AUTOMOBILIA
In partea de jos ma gandeam sa punem urmatorul text :


Masina ta te invita, duminica 9 octombrie ora 10:00 la Salonul International Auto Bucuresti S.I.A.B. 2005, sa participi la prima intalnire nationala a posesorilor de Dacia 1100 organizata de RETROMOBIL CLUB ROMANIA.

Cu aceasta ocazie va fi lansat “1100 Club Romania”.

Cu 1100-a ai intrare gratuita !!!!

Informatii si inscrieri : 0722.856.102 retromobil@yahoo.com www.retromobil.ro
AUTOMOBILIA
Printre poze trebuie intercalata sigla (e gata azi) si titulatura evenimentului (care sper sa va placa) :

DACIA x 37546 = 1100

Azi o sa am si eu o varianta de afis, care o sa va placa mai mult va fi cel oficial. ok ?
chili
pe linga Eugen Ionescu Cristea, sper sa vina si Ion Girjoaba, fost navigator al regretatului Stefan Iancovici.
sper sa ajung sa-i fac o vizita zilele astea, a promis ca-mi imprumuta ceva poze din acea perioada, le scanez si le pun.
bafta si ne vedem la siab
AUTOMOBILIA
Ref faruri nu ramane deca sa gaseti ceva de Lada/Skoda/Moskwich/Wartburg/850/ Trabant / ????? apropiat dar nu mi se pare ca seamana ....

Prin anii 70 erau o gramada de sutici cu 4 faruri, am fost sa vad vreo 4 pretinse S-uri care erau cat se poate de normale.

Un S a fost intr-o parcare de langa parcul IOR, era pulbere, dar a disparut. Am mai auzit de una la TM care s-a vandut.






AUTOMOBILIA
Chili te astept cu formularul de inscriere, glumesc insa nu uitati sa-l trimiteti, e important sa stim pe cati oameni contam ca sa pregatesc o brosura si poate un suvenir. Asa ca va rog sa nu uitati sa trimiteti inscrierile voastre la eveniment pe adresa retromobil@yahoo.com


NUME/PRENUME .......................................

DACIA 1100 DIN ANUL 19..... CULOARE .........................

STARE ORIGINALA/MODIFICATA (mentionati una din variante)

ASPECT : IMPECABIL(Vopsea originala/restaurat), F. BUN, BUN, MERGE SI ASA

NR. INMATRICULARE ..............................

LOCALITATEA DE DOMICILIU ..................

NR TELEFON.......................

ADRESA DE EMAIL .....................................
AUTOMOBILIA
Chili, esti invitat de sambata, stai la club si le scanam impreuna, dupa eveniment ma gandesc sa fac un CD pentru participanti.
AUTOMOBILIA
Apropo de Chili vreau sa il propun pentru functia de presedinte al clubului si o sa va explic si de ce.

E cel mai adevarat posesor de 1100 , de cand e in R.C.R. participa la majoritatea evenimentelor desi nu e bucurestean, a plimbat sutica si la raluri din Bulgaria.

Are o masina in buna stare pe care o conserva excelent, chiar o iubeste , la urma urmei putea sa-si cumpere alt fier vechi.

Nu stiu cati din voi il cunoasteti insa e un tip extraordinar de simpatic.

In plus vreau sa va propun ca de la anul intalnirea sa aiba loc la Pitesti, sa mergem sa vizitam fabrica, sa facem o tura pe pista de incercare, apoi sa stam la un suc, etc.

Ar fi frumos sa gasim din muncitorii/inginerii de la fabrica , care au lucrat la montaj, au ce povesti, nu mai zic de pilotii veterani.

Am facut ceva similar la ARO si a iesit super, imi pare rau ca au necazuri si sper sa nu dispara ca marca.

Dupa modelul celorlalte sectii mai avem nevoie de un vicepresedinte (bucurestean pt ca observ ca aici stau majoritatea) si un secretar care sa ne mobilizeze la evenimente si sa tina evidenta membrilor, sa tina legatura cu webmasterul pt updaturi, sa se ocupe de inscrieri etc.

Astept propunerile voastre

Ma bucur sa observ disponibilitatea voastra de a va implica in organizarea evenimentului , de obicei toti au idei ....

Cand ne vedem batem totul in cuie, o sa fac si un mic statut-prezentare a sectiei, dupa cum o cere statutul R.C.R., il definitivam impreuna.

Estimez ca multi din colegii din R.C.R isi vor lua pe viitor si o Dacia 1100, asta a si fost ideea, sa nu ignoram masina nationala ca e pacat mai ales ca e de mare calitate.

Presedintele RCR si Vicepresedintele RCR si-au luat deja masini , sper sa le puna la punct pana la eveniment iar pe viitor cred ca o sa asistam si la restaurari profesionale.

Asta inseamna pasiune, sa investesti intr-o masina indiferent de valoarea ei, la final iesi in paguba dar ti-ai indeplinit visul.

Am vazut foarte multe masini care cu investiti minime pot arata super bine. Din fericire masinile au fost bune si au rezistat fara mari modificari asa incat sunt usor de restaurat, desigur fiecare o va face dupa disponibilitati. Despre cei care se vad intr-o 1100 modificata numai de bine, e si asta o arta, daca o masina e facuta in spiritul epocii e OK insa sa nu se uite ca si aici se cere calitate.

Am vazut o groaza de masini, nu neaparat Dacii, bricolate in Romania grotesc, cu eleroane de un metru si 20 kg greutate care nu serveau la nimic, cu roti care la prima groapa sau viraj atingeau, cu geamuri negre, cu mii de butoane fara noima si utilitate, cu oglinzi moderne care costa juma' din masina, cu tobe care iti spergeau timpanele in timp ce masina abia se urnea si te lasa intr-un nor de fum ....

Acum vreo 15 ani am vazut insa o 1100 Replica a celor de raliu din anii '70, vopsita Gordini, cu roll bar, jante de magneziu pe 13, fara bari, cu numere de BV (parca), jos palaria ....

B
AUTOMOBILIA
Ref garnituri etrieri spate, care nu mai sunt prin cataloage (fata/pompa si repartitorul mai sunt) o sa fac rost de matrite imprumut. Am un prieten cu un atelier care lucreaza cu materiale de afara, fac piese numai pt export (Citroen DS, elicoptere, etc ..) si sper sa ne ajute. O sa revin cu toate preturile si cum am promis o sa fac un stoc ca sa ne descurcam, daca le comanzi dureaza pana la o luna.

Preturile vor fi cele de fabrica/import + cheltuielie de aprovizionare/transport/livrare la cati suntem a te gandi sa faci o afacere din asta e aberant.

La noi ca la nimeni, mi se pare o cretinatate sa nu mai gasesti garnituri de frana si cauciucuri.

O sa ma interesez sa aflu cate 1100 mai sunt in circulatie, voi ce ziceti , hai sa ne dam cu parerea , cate mai sunt inmatriculate (CIV) ?

a) sub 1000
cool.gif 1001-3000
c) 3002- 5000
d) peste 5000
Uncle-Sam
eu zic ca sub 1000. daca am putea sa aflam si numele proprietarilor, ar fi ideal, pt ca i-am putea contacta. Pacat insa ca majoritatea posesorilor din afara bucurestiului nu vor veni din mai multe motive:

-nu se vor incumeta sa scoata sutica la un drum lung
-multi se folosesc de ea pt a-si face treaba si atat
-nu au timp
-trebuie rovigneta
-+alte motive care nu-mi vin acum in minte

asteptam cu nerabdare afisele (pe mail eventual) pe care sa le plasam sub stergatoare (sau prin oras)
Acier
garnituri pentru pompa de frana si etrieri se gasesc, le produce o firma din spania, ca au fabricat si ei R8 in licenta, FASA - Renault. asta primavara aveau pe stoc la magazinul de la care le'am luat, cred ca am si postat producatorul si codul. pivoti se fac in anglia, are si Walker o toba in catalog, amortizoare Monroe, in fine, sunt mai multe, nu le mai stiu, dar piese noi se mai fabrica inca.
cred ca in circulatie mai sunt vreo 2000 plus-minus 500
abia astept sa vad afisul ala! sa nu'l faceti prea incarcat!
AUTOMOBILIA
Rovigneta o imprumuti de la un baiat destept care o are dar n-a lipit-o. Eu am una singura, in Austria cu un numar d einmatriculare poti merge cu trei masini, platesti taxe pentru cea cu capacitatea cea mai mare .....

Aici sper sa va pot da o veste buna, in sensul ca RCR a inaintat la ministerele de resort o cerere pentru scutire de impozit si rovigneta a vehiculelor istorice.

Atentie , masian tb sa fie inscrisa intr-un club afiliat la Autoritatea Nationala F.I.V.A, asa e peste tot. In Romania mai exista si alte cluburi dar observ ca nu se grabesc sa se afilieze la RCR.

In Italia platesti 100 eur impozit daca esti la un club si peste 1000 in conditii normale.

Noi avem rabdare si ii asteptam dar FIVA ne costa 600 eur anual si ar fi normal ca sa contribuim toti la chestia asta pentru ca de schimbarile legislative sa beneficiem toti. Le-am propus sa dea si ei 2 -3 eur x nr de membri dar am ramas cu propunerea.

Cand o sa vina ei sa ne intrebe de sanatate e posibil sa indexam suma, deja platim de trei ani la FIVA .....

Acum sper sa intelegeti mai bine de ce e nevoi sa avem un club, maine se trezeste unul si radiaza automat toate masinile mai vechi de 30 de ani ca asa vrea muschii lui.

Dupa cum observati vocea RCR se face, greu dar se face auzita, acum se pot importa masini de colectie de ex. Ramane sa continuam lupta pentru a avea drepturi asa cum au toti colectionarii din lume.

As vrea sa fim optimisti in privinta evenimentului.

Avem deja un partener media, revista AUTOSHOW, si exista toate premizele ca si DACIA sa fie alaturi de noi, maine e ziua Z.
AUTOMOBILIA
Acier asteptam si varianta ta, "sigla" care te reprezinta e interesanta si are stil asa ca am mari sperante .

Walker n-are toba in catalog , poate a fost sau era un catalog mai vechi/de la alta fabrica ...
sechi
Daca sunteti interesati: am 2 etrieri de spate , noi, dar fara parghiile de la frana de mana, o lampa de spate(geamul), cabluri de acceleratie, ambreiaj, Kilometraj, s.a., tot noi. Am, de asemenea, o gramada de nazdravanii , din dezmembrari, in foarte buna stare.

@Bogdan si Byll 11: Va pot ajuta cu orice material publicitar, tiparituta, afis, autocolant, etc. Detin, de asemenea, ceva reviste Autoturism din perioada respectiva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.