Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Laurentiuu
QUOTE
Stie cineva de ce suna franele la dacia 1100 ?


Adica, "fluiera" sau "trancane"? Din cauza compositiei materialului din placutele de frina (shpan de bronz in amestc cu ferodo).

"Trancanitul" este din cauza amortizoarelor de cauciuc ce trebuiesc montate pe calartii etrierelor (amortizoare antizgomot).
Uncle-Sam
o sa vin tiptil-tiptil join k n-am asigurare smile.gif) unde-i pui de drac sa ne vada? :< apropo, cine vrea scanuri despre carburatoru solex sa-mi zica, k le am de la pui de drac. Aproposito, mi-au tras teapa unii: au zis ca vin sa cumpere masina ca le place, sa dau afisele jos de pe ea si ciuci, n-au mai venit :vmad: :vmad: :vmad:
lm
Adica, "fluiera" sau "trancane"?



Multumesc Laurentiu.



Fluiera ca un vapor, ca si celelalte de altfel. E jenant pentru ca de altfel e silentios ca o pisica dar asa va ramane pentru ca nu am de unde sa fac rost de alte placute. Cel mai mult as avea nevoie de amortizoare.

Stie cineva cum se pot repara cele vechi ?
Uncle-Sam
exista centre de reparatii.am inteles ca e 200 de mii pe bucata, da nu bag mana in foc
Uncle-Sam
in legatura cu poza din ms...eleronu ala nu impiedica deloc...ba chiar ajuta. i-a pus dedesubt eleron de skoda din aia cu motor pe spate, care ajuta la captarea aerului, iar eleronu cu lampa pe el nu stanjeneste cu nimic. s-a gandit omu inainte sa faca asta, ce credeti?
Laurentiuu
QUOTE
Cel mai mult as avea nevoie de amortizoare.  
Stie cineva cum se pot repara cele vechi ?


Unele Dacii 1100 au amortizoare care se pot desface. In partea superioara are un capac filetat care se desface cu o cheie speciala cu 2 dinti (e in genul cheilor pe care le au instalatorii sanitari pt desfacerea robinetelor de la vane dar, in marime mult mai mica). Daca amortizoarele sint "curse", se verifica si se repara supapele din interior dupa care se introduce ulei de transformator.
Laurentiuu
QUOTE
...apropo, cine vrea scanuri despre carburatoru solex...


Inca mai am carburatorul original SOLEX in casa.
cj82ufo
200 de mii placutza.?nu cred ca aia is asa de fomisti .la noi se aduc la comanda placute de 1100 la 450 500 de mii toate 8 placutele

cred ca luni imi fac si eu rost de ele ,daca le vine marfa .atunci pot si eu sa imi fac frana de mana



suieratu ala si eu il am .e de la frecarea dintre discuri si placute si intradevar asa de tare suna pe drum daca nu ai cauciucurile alea intre etrier si suportu de etrier
Laurentiuu
QUOTE
200 de mii placutza.?


QUOTE
am inteles ca e 200 de mii pe bucata...


CJ82UFO, era vorba despre amortizoare si nu de placutele de frina.
road_menace
mai baieti... vreau sa va spun ca OLTCIT RULZ!! am vrut sa imi iau dacia lu pui de drac da`... e muuuuult mai misto Oltcitu`. inca as mai vrea sa am si o 1100 asa .. ca pasiune ca e singura dacie care imi place ... dar pana nu imi fac Oltcitul, nu ma apuc de alta.

Inca ceva ... sa aveti grija de masinile voastre mai baieti , sa nu faceti ca doamna de la care am luat masina ... care a lasat rugina sa o manance din toate partile



BYE BYE si poate pe la anu` o sa reusesc sa fac olticu ca sa pot sa trec la reparat o 1100
B-34-SGM
Intr-adevar Oltcitul are un motor de concept mult mai nou decat cel de Dacie.

12 TRS-ul face Dacia stock la demaraj.Nu am indoiesc ca Oltcitul nu este o masina buna, dar piesele pt el se gasesc greu, si la preturi foarte mari comparativ cu piesele de Dacie.
Uncle-Sam
baaaaaaai, am gasit o dacie 1100 de vanzare!!! masina e boboc, zici ca-i scoasa din fabrica!!! cica are toate piesele originale, din cate am vazut are ceas de ulei, apa si turometru, aprindere electronica, 63.000 km, itp 2006, gri ca a mea 25.000.000 negociabil. daca vand 1300 zau de nu mias lua-o. aia in starea care e acum tine de cel putin 4-5 ori mai mult decat o dacie noua de acum.BELEA!
B-34-SGM
Misto, dar e cam mult 25 mil, sincer. Am gasit si eu la 10 mil una tinuta in garaj, arata bine, fara rugina
Laurentiuu
QUOTE
Nu am indoiesc ca Oltcitul nu este o masina buna, dar piesele pt el se gasesc greu, si la preturi foarte mari comparativ cu piesele de Dacie.


Partial ai dreptate. Piesele sint mai scumpe dar...........tin mult mai mult ca cele de Dacie. Cit priveste faptul ca piesele se gasesc greu, bani sa fie.
mihu
Bai nu mai comparati Dacia 1100 cu Oltcitu.

Nu se pot compara.

1100 e deja o masina clasica ca sa nu zic de epoca.
SiloS
e gresita exprimarea piesele de oltcit sunt scumpe ... in realitate piesele de dacie sunt ieftine si proaste .... le iei din banii de buzunar laugh.gif
lm
Multumesc tuturor pentru raspunsuri , sper ca voi scapa de fluierat si o sa inlocuiesc telescoapele.

Ieri am facut 200 km cu Masina noastra (Dacia 1100) , e super. Ne-am intalnit pe drum cu inca una din ms , evident ne-am salutat.

Va salut si pe voi, sa aveti grija de masini si de voi.
whitesorcerer12
un filtru sport de unde iau??
Uncle-Sam
cine vroia scanuri cu solex sami zica adresa de mail ca am sters din greseala mesaju sad.gif
SiloS
whitesorcerer12, le iei de la magazin ! sau de pe bursa forumului !biggrin.gif:D:D:D:D:D:D:D:D:D
SYL
QUOTE


un filtru sport de unde iau??



Am vazut in targ la Vitan cu 600-650k
SiloS
si eu am vazut la bursa de pe 4tuning.ro cu 1.5 mil lei sau din magazin cu 60 E , deci Vitan= "chici tiuning"
Uncle-Sam
am dat acu 2 zile carburatoru la reparat ca am disperat tot desfacandu-l si umbland la el. Azi sau maine il primesc inapoi...reparat sper...
whitesorcerer12
ce pacatele "repara"la el????

reglat poate...



multzam de filtru, la banii astia zic pas...cresc si uzura motorului degeaba...
Uncle-Sam
face garnituri ca nu se mai gasesc, nush...mi s-a acrit sa tot il dau jos, sa mearga 15 min si dupaia sa faca la fel. stie careva unde se fac jante de comanda din aluminiu?
Laurentiuu
[quote]face garnituri ca nu se mai gasesc...[/quote]

Ce garnituri face?
Uncle-Sam
pai are la economizor una si la capac alta
Laurentiuu
[quote]pai are la economizor una si la capac alta[/quote]

Nu sint trei ? Membrana pompa sprit - merge de la Dacie 1300; membrana triunghiulara - merge de la oltcit sau carburator (dublucorp) de dacie 1600; garnitura capac - daca o mai gasesc (am una nou nouta) ti-o pot trimite. Poti face garnitura din preshpan (carton ceva mai gros) sau clingherit de 0,5 mm.
Uncle-Sam
ti-as fi recunoscator pt ca nu mai merge deloc cu garnitura de la capac, care e facuta de mine dupa ochi ca model nu prea am avut.acu merg fara garnitura.aia de la pompa am inlocuit-o cu una de 1300
Laurentiuu
QUOTE
ti-as fi recunoscator pt ca nu mai merge deloc cu garnitura de la capac, care e facuta de mine dupa ochi ca model nu prea am avut.


Azi voi cauta garnitura si daca o gasesc, iti dau un semnal.
Uncle-Sam
multumescu-ti
lm
Stie cineva, filtrul de ulei se potriveste de la Dacia 1300 ?
Laurentiuu
QUOTE
...filtrul de ulei se potriveste de la Dacia 1300 ?


Da.
Laurentiuu
Uncle-Sam, am gasit garnitura. E noua si nefolosita. Da-mi adresa la care sa ti-o trimit. Mai am un carburator original SOLEX pt Dacie 1100 + un capac carburator. Asa doar in masura in care te intereseaza.
Uncle-Sam
QUOTE
Uncle-Sam, am gasit garnitura. E noua si nefolosita. Da-mi adresa la care sa ti-o trimit. Mai am un carburator original SOLEX pt Dacie 1100 + un capac carburator. Asa doar in masura in care te intereseaza.


s-ar putea sa-mi pun luni de 1300. Merci oricum. Daca nu imi mai pun te anunt
mihu
Uncle-Sam nu-ti pune carburator de 1300. Iti dau eu garnitura de la capac daca vrei. Am facut de curind citeva.

A inceput sa ma enerveze chestia asta cu carburatoru de 1300. Il puneti fratilor la toate masinile la oltcit la audi la vw la dacia 1100. Ce are asa special carbu asta ca nu inteleg?
SiloS
carburatorul de "DACIA 1300" contine cifra ghinionista 13
B-34-SGM
Motivele pt care multi monteaza carburatoare de 1300/1400 sunt simple:

1. Se gasesc pe toate drumurile piese pentru el

2. Oricine stie sa il regleze "la ureche" si merge bine
Uncle-Sam
e dus carbu asta de 1100: jiglerele,membranele,"papagalu" de la pompa de acceleratie...intr-un cuvant doar metalu din care e facut mai e bun (cred),restu tot ce se misca e prastie.toti zic sami pun de 1300 ca au avut si ei si merge mai bine si ca asta de 1100 e f pretentios
B-34-SGM
Puneti de 1300, si adapteaza-i un sistem electric pentru a actiona socul din bord.

Posibil sa iti creasca puterea motorului cu carburatorul asta, mai ales daca ii pui si jiglere de 1400 :wink:
pui de drac
mda,am pus eu jigleoare de 1400,ba chiar am si tunarit putin carburatorul...simti o diferenta draguta...dar va creste si consumul cu aprox 0,5-1 litru..deh,performantele...



da cu jigleoare sarmane de 1300 e ok,mere fara probleme..



inca ceva...depinde de galerie,daca ai de-aia cu colturi ascutite,prezoanele de prindere sunt prea apropiate si va trebui sa largesti urechule de prindere ale carbului spre interior cam cu 5-7 mm in total



daca ai galerie cu colturi rotunjite,atunci vine carbul perfect



sfat si mai bun,cauta undeva o galerie completa de 1300 care are la terminatie flansa cu 2 iesiti pentru evacuare,ia si un saxofon,si taie-l dupa ce se imbina cele 2 tevi,apoi sudeaza-l invers si fa-i un cot,stfel ii pui toba transversala,dar ai scapat frate nene de porcaria aia de colier obosit si imbinare de 2 lei..ma rog,cum vrei



eventual,daca vrei si mai si,ia de la sgm galeria de dublucorp daca o mai da,tufleste-i un carb de nova de 1600 si esti vedeta



off topic,sgm,ce motor mai ai pe masina?



tot off topic: Silos: ciocu mic c-ai fost obraznic cat am fost plecat
M.C.
Lume noua !

Ati cam lipsit de pe aici,domnule Pui de Drac !

Credeam ca ai dezertat si ai trecut in tabara OLTCIT !
B-34-SGM
pui de drac, welcome back pe forum, chiar ti-am dus lipsa, esti printre putinii care cunosc mecanica :wink:

Nu mai am nici galeria nici carburatorul de nova, le-am maritat.

Acum am pe masina motor de 1600, cu pistoane/biele usurate si echilibrate, chiuloasa de R Alpine. Am si doua dublu corp orizontale pe care nu le-am montat inca.

O sa imi fac timp sa ma duc la sudor sa imi fac galeria ( flansele le-am facut deja)

Consumul s-a marit un pic chiar daca am tot carburatorul de 1400, 7.5 in afara la 100.

Mai ai dacia 1100? Cu cat o vinzi daca o mai ai?
Uncle-Sam
oooo welcome back mestere!!! 10x pt raspuns azi.chiar, ce mai face 1100? sgm, mi-am pus azi fulie din aia mica,pare turatia elicei mai mare.o sa vad maine cum se comporta ca plec spre ploiesti,mai exact spre valenii de munte.am dat si radiatoru jos,l-am curatat,am schimbat totu de la aprindere,chederele de la capota motorului si cam atat imi amintesc.mai vreau sa-mi pun turometru si ceasuri de apa si ulei.am o intrebare in special pt ufo (de la el am luat ideea) care n-a mai intrat de mult: merge sa-mi pun chedere de 1300 la usi?
Laurentiuu
[quote]merge sa-mi pun chedere de 1300 la usi?[/quote]

Merge dar mai trebuiesc taiate din lungime. Ai grija la alegerea chederelor. In ultimul timp acestea sint destul de tari si risti sa izbesti serios portiera ca sa se inchida.
pui de drac
hmm,la mine e ciudat cu chederele,se pare ca in unele locuri nu ajing la portiera...or fi strambe?? nu stiu,dar nici nu am pus noi sa vad,oricum,merg puse chederele...



sa raspund in ordine,nu?



de dezertat n-am dezertat doar ca m-au ajutat unii cu forumu asta pe-aici..ca cica daca ai oltcit esti marlan,contravii regulilor morale..in fine,multumesc pe aceasta cale unor domni simpatici care ii am acolo la ficat..tot ii prind eu odata si-o data



sgm,interesanta configuratie,zau,m-ar manca sa ma plimb cu asa ceva...sunt curios cum ti-e suspensia ca asta urasc cel mai tare la daciii,restu se rezolva...dar fenomenul de barca mi se pare oribil



despre 1100 a mea,in privat eventual daca vrei sa discutam



cat despre mecanica...deh,mare branza,ce stiu,zic si la altii,in fine...vei zimti efectul racirii,era bine sa-i bagi si-o elice de-aia de plastic,debitu de aer e mai bun

sa-mi zici ce-ai facut cu carburatorul mestere,da?



in rest,pot sa va zic ca mi-e greata de facut o masina cap coada..se pare ca oltcitul asta e interminabil...m-am saturaaatt!!!



chestii de genu: becu asta nu merge,sau merge cand vrea el,surubu asta nu-i de acelasi diametru ca celalat,aici chederu asta vine pana in capat,dincolo nu,etc etc...mi-e siiillaaaa!!!



sincer,am mers cu 1100 cu motor de 1,6 injectie de pe nova...se preteaza la un oltcit,dar nu la mai mult...la o liniuta lupta ar fi foooaaarte stransa,as fi curios cine castiga la un metru diferenta...ce sa va zic..probabil la un motor de 120 de cai,deja ar fi bine,dar daca aduci oltcitu la 120 de cai,rupi cam multe in jur..ca performante,1100 nu mi se pare ca ar avea potential...in ideea in care poate as pastra 1100 ar fi ca arata retro..in rest?poate si stabiliotatea,care la mine e de nota 20 ,dar confortul e de nota 2..asta e..mai vorbim
M.C.
Dar majoritatea celor care sint pe acest forum am avut inainte OLTCIT.

Nu inteleg de ce sa-ti spuna ca esti mirlan !

Ma rog, probabil ca asta e datorita lipsei celor 7 ani !
pui de drac
mda,in fine,nu mai conteaza..
Uncle-Sam
ciuaua
pui de drac
zi nefasta azi,am demontat scaunele,cauciucurile si solenoidul de la electromotor pentru un transplant la oltcit...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.