Mah io am cuparat pentru un 11sute al unui prieten un disc de amreaj nou noutz cu 350.000 de la ADF italy de pe Bd. Brancoveanu ,nu stiu de la ce masina erea
PS are disc mic nu ca ala de 1300
road_menace
26 Oct 2004, 07:19
QUOTE(pui de drac @ 26 Oct 2004, 00:08)
dac zici tu ca-i chin cu w-urile te cred,nici io nu i-as recomanda 1100 a mea altcuiva din acelasi motiv..e mult mai greu decat alta ...
mai puiule ... daca iei W-urile alea stii ca eu sunt "abonat" la Babuta ta ... oferta mea e valabila oricand te hotarasti sa te desparti de ea ...
stii ca eu sunt nebun si ma apunc sa repar masini prabusite ...
pui de drac
27 Oct 2004, 01:54
lolz,lasa alex,iti ajunge una...a oua e prea mult:)) am sa vad eu cum o pun pe picioare
Uncle-Sam
27 Oct 2004, 02:13
vreau sa-mi pun capace de plastic...ce ziceti, sa-mi pun de logan?
Uncle-Sam, nu. Arata urat, am vazut aseara o 1100 de ialomita, gri ca a matale, cu capace de plastic. N'are haz. Mai bine iti faci niste cercuri albe pe cauciucuri. Uite o mostra photoshopata.
road_menace
27 Oct 2004, 18:08
eu as zice ca nu se potrivesc capacele pe 1100... da` deh .. fiecare cu gustul lui ...
cat despre baba ta dane .... sa fie gata pana la vara ca o sa te astept cu o 11sute pe aeroport
(am si eu dreptul sa visez nu ?). Oltcitul aproape l-am dat gata asa ca tre sa imi gasesc alta masina de reconditionat
pui de drac
27 Oct 2004, 19:09
mai degraba ai sa ma vezi cu olteanu pe aeroport,dacia nu se preteaza la asa ceva decat daca ii pun un 1,8 ca sa se bata cu un oltean tunat...asa de show mai bine o scot duminica pe strada
mircha69
28 Oct 2004, 02:15
salutare....dupa mult timp am mai intrat si io pe aci sa mai vad cva noutati...
sper sa ma mai tineti mine...
in sfarsit m-am gandit ca poate va ajuta cu cva un loc unde sa va faceti discurile de ambreiaj si placutele de frana
io am avut pe el ferodouri de trabant si s-au facut prf inauntru pt ca nu erau puse ca lumea ca nu se potrivesc chiar perfect si atunci aveau gauri in plus etc
dupa care am fost la unii si cu 400.000 mi-au facut discul ca nou ferodousi plus curatare si tot tacamul, iar placute de frana tot la fel dar cam scumpe zic io 400.000 setul de 2 buc....cand am luat eu aveau chiar cu totul dar daca vreti puteti sa va duceti doar sa le incarcati pe cele vechi si se poate sa iesiti mai ieftin
poate imi da si mie careva un sfat in legatura cu o treaba...masina nu e pe numele meu dar eu as vrea sa fie...iar proprietarul s-a mutat din buc etc ma rog astea le rezolv io...dar as vrea sa stiu care e faza cu RAR-ul? mai trece? adik cu spaga bineinteles...cam cat se da?....mai merge cu spaga?? ca io circul cu ea cu fiecare ocazie (asta insemnand ca am si benzina
) si merg cu ea pe numele aluia...si inca cva: are cva daca merg cu ea pe numele alui? imi zice cva politia daca ma opreste?
aoleau da curios mai sunt......da poate are careva timp si de mine si imi rasp la toate
multzam!
salut mircha69! masina are numere noi, asa ca nu ai nevoie decat de identificare dupa ce faci actele vanzare-cumparare si cererea de inmatriculare. asta evident cu conditia ca revizia tehnica sa fie la zi. eu am cumparat masina de la targoviste si am facut identificarea la bucuresti fara absolut nici o problema, nu spaga, nu milogeli, nimic. am dus'o acolo exact cum am luat'o, cu rotile desumflate, nespalata si vopseaua crapata pe usa din stanga. daca mergi cu ea pe numele proprietarului nu te intreaba nimeni de sanatate daca esti cu revizia la zi si ai asigurare. cam asta e. aia cu placute de frana sunt cumva in berceni? inca ceva: ca sa scapi de trambalare si vrei sa rezolvi cu actele mergi cu proprietaru' la un notariat si'ti faci o procura pe numele tau ca il reprezinti pe el ca vanzator al masinii si cu hartia aia iti vinzi singur masina, ca asa am facut eu si am scapat de povesti de genu' "azi n'am timp sa merg la politie". La sfarsit ii dai o hartie sa se scada la circa financiara si asta e.
road_menace
28 Oct 2004, 20:42
QUOTE(pui de drac @ 27 Oct 2004, 21:09)
mai degraba ai sa ma vezi cu olteanu pe aeroport,dacia nu se preteaza la asa ceva decat daca ii pun un 1,8 ca sa se bata cu un oltean tunat...asa de show mai bine o scot duminica pe strada
ok ... ne facem in oltence fierbinti ... da` eu plec de la jumatea pistei cu 10 sec inaintea ta ....
si acu on-topic am vazut o baba in curte la unu, in stare buna(cat se vede) .... da` cu rotle dezumflate si cam bagata in pamant ... deci nu a mers de mult cu ea .
samabata ma duc sa il intreb de sanatate pe propietar. urati-mi bafta
mircha69
28 Oct 2004, 22:47
pai si cu rar-ul cum ramane? io stiam ca la o chestie din asta tre sa radiez masina si sa o inmatriculez din nou,ceea ce insemna RAR si alte minuni....
da aia sunt in berceni chiar pe langa o statie de metrou la care nu mai stiu io cum ii zice...aia de la iesirea din tineretului...
cj82ufo
29 Oct 2004, 00:09
im ,cu cea mai mare placere
sa o luam de la inceput .ai discu de frana ,pe el e montat suportul de placute si etriere .cand montezi placutele si etrierele ai acolo 2 sigurante care tre bagate in niste gauri ce tin 2 parghii sau cum vrei sa le spui ca sa nu cada etrierele .ei intre etrier si suportii aia 2 sau pargii ma rog,tre sa fie cate o bucata de cauciuc si nu o sa mai bata pe drum si ar trebui sa nu mai suiere.suieratu poate sa vina si de la placutele care is cam vechi.acuma te poti uita si tu sa vezi daca is sau nu uzate
in mare cam despre asta e vorba ,daca te ajuta cu ceva imi pare bine
numai bine alex
cj82ufo
29 Oct 2004, 00:10
azi a venit un tip si a zis ca imi da pe masina 15 v17 milioane daca o vand
ce ziceti???
Mersi Alex, am gasit eu doua bucati de cauciuc, de fapt furtun de cauciuc cam de 1 cm grosime si 3 cm lungime dar nu prea am stiut unde sa-le introduc m-am si grabit, mai incerc, te tin la curent .
Daca nu-ti iei masina noua nu merita so dai pentru atat, tu sti ca valoreaza mai mult dar nu-ti da nimeni atata. Si la urma urmei te duce din A in B si mai sti si so repari. De exemplu eu mi-am luat in 91 dacie noua dar dupa 10 ani era numai rugina si schimbam piesele de nu mai puteam, in schimb cu 1100-ul nu am atatea probleme , asta vara am facut o excursie de 700 km , in munti, n-am avut probleme deloc.
Numai bine.
mircha69, masina se radiaza la vanzare, e adevarat, dar are numere noi, adica are carte de identitate in evidenta la RAR. la re-inmatriculare mergi la RAR pentru identificare, unde se verifica seriile de pe masina cu cele din carte, fara testari suplimentare. daca sunt ok, urmeaza povestea aia frumoasa de la Udriste cu 7000 de cozi, circa financiara si c.e.c. daca vrei numar patrat pe spate spui de la inceput ca vrei numar personalizat si platesti taxa ca atare, e gata in 3 saptamani. daca nu, nu.
o intrebare: oare se pot inlocui becurile din ceasurile de bord cu LED-uri albe? e o bezna medievala acolo...
In legatura cu ledurile , daca legi in serie cu ledul o rezistenta de 1,2 kiloohmi se poate alimenta de la 12 V.
Uncle-Sam
29 Oct 2004, 15:25
la bord nu e decat un singur bec... daca pui leduri n-o sa se mai vada nimic pt ca lumineaza muuult mai slab.daca e becu din fabricatie poti sa-l schimbi cu altu mai puternic. am desfacut de curand bordu la mine cu ocazia ca mi-am facut iluminarea rosie si am constatat ca becu ala era f palid. aaa...si toate becurile sunt PHILIPS, neschimbate din 71 de cand e masina!!! bai ce masini au fost astea! In concluzie uita povestea cu ledurile ca am incercat eu la un bord de 1300. am pus chiar mai multe si tot degeaba. mai bine colorezi habitaclu care imprastie lumina+becu (Asa am facut eu si se vede super bine)
pui de drac
29 Oct 2004, 20:49
eu am sa lipsesc putin,sa fiti cuminti!!!
QUOTE(Uncle-Sam @ 29 Oct 2004, 17:25)
...si toate becurile sunt PHILIPS, neschimbate din 71 de cand e masina!!! bai ce masini au fost astea
Asa e ma. Io cind am desfacut bordu ca nu stiu ce se bulise pe acolo am zis ca e noua masina. Totu era impecabil de curat. Chestia misto e ca e facut de Jaeger.
mircha69 la rar te duci doar sa-ti identifice masina. Se uita aia acolo ca corespund seriile iti fac si o poza parca, dai vreo 400k pentru asta sau atit am dat io anu trecut. Nu trebuie sa-ti faca verificarea. Cind am fost acolo venise unu cu o nova busita nasol in fata.
mircha69
30 Oct 2004, 12:26
sa imi bag si io coada aku in mai multe chestii:
dar in primul rand multzam de info
in legatura cu cauciucurile alea incearca sa cauti in cartea tehnica unde ar trebui sa arate unde se pun bucatelele alea de cauciuc pt ca nu sunt o improvizatie si fara alea acolo fac franele ca toate alea
iar cu iluminarea de bord...am vazut la o alta mashina tot un modelo vechi rau da nu mai stiu ce era, isi facuse toate indicatoarele cu fundal alb si litere si cifre negre si iluminarea albastra
daca pui leduri albastre dintr-alea transparente sunt foarte puternice dar cred ca tre sa pui cam cate unu pe oriunde ai nevoie si albastru in alb se amplifica f mult ca intensitate...arata bestial...
Uncle-Sam
30 Oct 2004, 20:36
ce ziceati de asta? sorry ufo, da e mai marfa ca a ta
)
cj82ufo
1 Nov 2004, 01:19
serios ??? uncle sam uite cum va arata masina mea
cj82ufo
1 Nov 2004, 01:20
poza de mai sus cu motoru e reala
Uncle-Sam
1 Nov 2004, 15:41
cum ai facut carbu asa?????
inainte de a viziona sit-ul care urmeaza va recomand sa stati jos:
http://www.mecaparts.com/Divers/R8page53.php3
Dacia 1100 S
1 Nov 2004, 18:57
vine cineva de aici la cursa de duminica la legale......cu 1100? ca eu ma duc..!!!
QUOTE
in legatura cu cauciucurile alea incearca sa cauti in cartea tehnica unde ar trebui sa arate unde se pun bucatelele alea de cauciuc pt ca nu sunt o improvizatie si fara alea acolo fac franele ca toate alea
In cartea tehnica nu se specifica numai reglarea franei de mana. Pentru restul suntem indrumati catre un service agreat de UAP.
Deci unde se introduce '3'. Sub 1 , sau peste ?
in carte scrie asa: intre calaretii <6> ai suportului si placutele de frana <3> si <4> se introduc, pentru fixarea placutelor, garniturile de cauciuc amortizoare de zgomot <9>.
Bingo !
Ce carte e ? Nu-l ai in format electronic, si daca da nu mi-l dai si mie ?
Oricum mersi pt. raspuns , ma gandeam eu ca acolo trebuie introdus dar intra foarte greu acolo.
cartea e "Autoturismul Dacia 1100", de ing. Herman Freifeld si ing. Nicolae Oancea, Editura Tehnica 1973. Am primit'o cand am cumparat masina si nu e intr'o stare prea buna. As vrea s'o trec in format PDF, dar CAND? Are 250 de pagini... o tin la servici, daca intreaba cineva ceva, scanez si trimit, da' s'o copiez pe toata... Doamne fereste! Ma dau astia afara!
asta e coperta. cineva mi'a spus ca exista si un manual care se distribuia catre unitatile Service, mult mai detaliat. a auzit cineva despre asa ceva?
Dacia 1100 S
2 Nov 2004, 17:42
eu ma refeream..la cursele de duminca care se fac...sunt legale..la baneasa....shi acolo vin totzi care vor sa se traga..... shi am intrebat daca vine cineva de aici cu vreo 1100..... ai inteles green?
cj82ufo
2 Nov 2004, 22:43
uncle sam cu crom efect lam facut asa
dacia 1100 s ,beton burnu ala cu 1100 .cu pietrele in fata .pe ce suprafata ai facut atunci burnu??
Uncle-Sam
3 Nov 2004, 00:34
dacia 1100s ai aflat la ce ora au loc?eu vin sa ma uit
Dacia 1100 S
4 Nov 2004, 00:25
inca nu stiu ora...o sa ma interesez...dar eu vreau neaparat sa ma inscriu...veniti sa vedetzi prima 1100 inscrisa la curse legale
mircha69
4 Nov 2004, 02:55
vreau si eu sa vin...ma uit si eu la cva interesant...si poate mai primesc si io cateva sfaturi utile...ca si io as vrea sa o mai impopotzonez pe baba
da spuneti si voi la ce ora si unde mai exact la baneasa...thx
ieri am luat masina de la service. motorul merge bine, nu sunt probleme. am mers cu ea vreo doua ore prin bucuresti si am constatat urmatoarele: cutia de viteze uruie ca toti dracii si uneori, la semafor, cand scot masina din viteza motorul se tureaza intr'o veselie si nici nu mai intra in viteza. trebuie sa tai contactul si sa pornesc din nou. ambalarea asta excesiva am patit'o si cand mergeam cu wartburgul. ce sa fie?
green_alex
4 Nov 2004, 16:06
Si pe mine ma interesa sa vin sa ma uit. Daca aflii unde exact in baneasa si cand posteaza si tu te rog in timp util ca sa pot sa caut si eu o scuza buna sa lipsesc de acasa ...
, ca si asa ma omoara prietena...
Oricum merci anticipat
Uncle-Sam
4 Nov 2004, 21:18
acier, e pe injectie de ti se tureaza asa motoru??
Acier ti se tureaza cind e motoru cald? Sau cind e rece? Sa nu fie dereglat ceva pe la soc. Sau cum mi s-a intamplat mie dupa ce masina a stat mult in garaj nu mai revine la loc pedala de acceleratie, se intepeneste cablu si motoru nu mai revine la relanti.
Intr-o alta ordine de idei. Am vazut un 1100 care in loc sa aiba 2litrii jumate de ulei in motor avea exact 5. Cum dracu au putut sa puna atita ulei nu stiu. Si cica masina aia consuma ulei si nu are decit 35k km.
pui de drac
4 Nov 2004, 23:28
hohooooooooo,stai asa:
cutia huruie: banuiala mea: RULMENTI....gasesti tu vreo doi care sa fie uzati sigur,sau sper macar sa ai ulei in ea:D
asa,iar chestia cu motoru se tureaza singur.....si nu mai poti s-o bagi in viteza...e din ambreiaj.....ori nu e bine reglat,ori patineaza,ceva de genu.....oricum,cam ciudatel...desi,cred ca am o explicatie:
fii atent:
rulmentii huruie,deci sunt uzati,prin urmare banuiesc ca merg infranat....ceea ce trebe de reparat urgent....se pot suda din cauza frecarii si atunci intepenesti cutia si nu e de bine:(
din cauza acestei infranari ale cutii banuiesc ca si motorul e reglat defectuos la relanti(adica prea jos teoretic)....in momentul in care o scoti din viteza,dispare infranarea,si motorul este liber sa se invarta cat trebe...iar el nefiind reglat la relanti corespunzator,urca mai sus in ture(in gol).....nustiu daca ma intelegi...
iar faptul ca uneori iti face asa inseamna ca rulmentul ala e cand infranat,cand nu....dar daca huruie e clar ca e dus....rulment sau lagar,ce-o mai fi prin cutie,ca nu mai tin minte la 1100(deocamdata o am pe asta de oltshit in cap)
oricum,fenomenele sunt legate unu de altul....daca sunt neclaritati astept intrebari...
ciudat tare..ciudat....cutiile erau punctu fiabil 1000% la aceste masini....
pui de drac
4 Nov 2004, 23:30
mihule,acu citesc si io faza cu uleiu:D tare de tot...hahaha,normal ca papa ulei pe unde putea si ea.....e nasol tare ca-ti forteaza toate semeringurile si garniturile din motor,iti dai seama....sa fie oare asta raspunsu la intrebarea aia de mai demult cum de un motor de 35 de mii papa ulei? cu siguranta ca da:D...
iar despre faza cu intepenitu cablului,etc....io am scos-o din consideratie,in ideea in care masina e in stare buna..ca daca incepi asa....poate are si carcalaci in carburator de-o ia naiba....da am estimat ca s-a sarit peste etapa asta de verificare sumara.
ma scuzati,da eu sar peste elementele astea de paranormal in diagnosticarea problemelor,maine poimaine ma trezesc ca am o pana da io ma gandesc ca mi s-a rupt planetara,si deja ma gandesc unde s-o rectific....in sensul asta...hahaha
E simplu, a dat jos uleiul din cutia de viteza, a pus inapoi surubul, si a mai bagat 2,5 litri de ulei in motor.
valisupernova
5 Nov 2004, 12:45
QUOTE(Acier @ 4 Nov 2004, 15:44)
ieri am luat masina de la service. motorul merge bine, nu sunt probleme. am mers cu ea vreo doua ore prin bucuresti si am constatat urmatoarele: cutia de viteze uruie ca toti dracii si uneori, la semafor, cand scot masina din viteza motorul se tureaza intr'o veselie si nici nu mai intra in viteza. trebuie sa tai contactul si sa pornesc din nou. ambalarea asta excesiva am patit'o si cand mergeam cu wartburgul. ce sa fie?
Cutiile de viteza sunt punctul forte la Dacia 1100.Eu cred ca problema ta este legata de un tampon cutie sau motor rupt,ceea ce face ca ansamblul sa atinga in caroserie de unde si zgomotul.In legatura cu faptul ca motorul se tureaza singur,verifica daca nu trage aer fals pe sub carburator(garnituri galerie,ax clapeta acceleratie,surub reglare amestec ralanti,furtun avans vacuumatic),daca nu ramane gripat cablul de acceleratie.
Daca este un tampon cum banuiesc,atunci totul se explica:motorul si cutia isi schimba pozitia pe sasiu,timoneria SV nu mai este pe pozitie,cablul de ambreiaj si acceleratie isi modifica cursa.Succes!
Multumesc moderatorilor ca au luat in considerare cererea mea de acum o pagina si au pus acest topic la "sticky"
pui de drac
6 Nov 2004, 19:31
lolz,gata? l-ati pus sticky??
bine fratilor...
Uncle-Sam
6 Nov 2004, 22:09
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.