Asta cu garaju e asa si asa.
Masina care o am acum are 35 si ceva de mii de km si a stat in garaj. Dar sunt sudate lonjeroanele in fata si mai trebuie lucrat putin la ele. Sa nu mai zic ce era in portbagaj. Nu mi-a venit sa cred.
Bacara
11 Nov 2005, 02:50
QUOTE(Uncle-Sam @ 10 Nov 2005, 19:15)
Byl, si ce ai reparat tu mai exact la a ta? ma refer tinichigerie+mecanica.
am atasat si 2 poze asa, ca sa ma inveselesc. țara arde și baba se piaptănă
merg jantele alea in 5 prezoane pe 1100?cu un capac mic pe mijloc nu ar arata rau....
I s-o fi varsat bateria in portbagaj sau o fi carat brinza cu ea
)) Vecinul meu are o 1100 cu km sub 30 de mii tinuta in garaj (are si cauciucurile tot din fabrica) care e nou nouta asa ca nu stiu ce i s-a intimplat alei tale de are lonjeroanele mincate asa rau.
AUTOMOBILIA
11 Nov 2005, 09:53
Sorry ai numarat gresit sunt 6 prezoane dar banuiesc ca unchiul alege una din cele doua variante pe care le-am intalnit :
- alte trei gauri (pe o masina in coordonate, altfel e loterie , zic eu).
- o flansa intermediara.
Nu va intreb unde va faceti reviziile tehnice, in mod clar oamenii aia va iubesc, pe voi sau $$$$ ...
Uncle-Sam
11 Nov 2005, 09:53
sunt in 6 prezoane (3 si 3). Merg, dar imi trebuie niste piulite care sa aiba con ca cele de papuc cu jantele pe 14 in 3 prezoane. Singura varianta ar fi sa imi fac la comanda ca nu gasesc pe nicaieri
AUTOMOBILIA
11 Nov 2005, 09:59
Ref portbagaj cauza pp sunt bateriile romanesti, daca le mai tineti minte alea cu zmoala sus .......... In zona cutiei vaporii d eacid zburau in voie, la masina mea din fericire (ce mai fericire) a mancat doar oala de far, pana la urma o sa-i pun un petic , o slefuiesc si revopsesc, altfel ma trezesc ca e nevoie de scotch.
Am avut noroc un prieten pleaca azi la Paris si o sa-mi aduca (SPEEEEER) CAPACUL pompei de apa, furtunul de sus, un burduf de planetara (se potrivesc la STEYR - IN TARA LE MAI FACE CINEVA ???) si garniturile alea rotunde de la butoanele usilor/capotei spate.
Sper sa nu ninga pana la sfarsitul lunii....
Bacara
12 Nov 2005, 00:17
QUOTE(Uncle-Sam @ 11 Nov 2005, 09:53)
sunt in 6 prezoane (3 si 3). Merg, dar imi trebuie niste piulite care sa aiba con ca cele de papuc cu jantele pe 14 in 3 prezoane. Singura varianta ar fi sa imi fac la comanda ca nu gasesc pe nicaieri
sunt jante de aro?ce dimensiune au?ce cauciucuri ai folosit?
Uncle-Sam
12 Nov 2005, 10:23
Aro 10, modelul vechi. cauciucuri 165/65/14. Sincer, ma intreb (si toata lumea de altfel) de ce au renuntat la modelul asta. Mi se pare mult mai reusit decat celalalt. Cel vechi mi se pare mie sau e copiat dupa nissan?
Bacara
12 Nov 2005, 11:41
QUOTE(Uncle-Sam @ 12 Nov 2005, 10:23)
Aro 10, modelul vechi. cauciucuri 165/65/14. Sincer, ma intreb (si toata lumea de altfel) de ce au renuntat la modelul asta. Mi se pare mult mai reusit decat celalalt. Cel vechi mi se pare mie sau e copiat dupa nissan?
si cum se incadreaza in aripa?ma bate un gand sa-mi montez si eu astfel de roti...modelul asta am vazut si la Suzuki Samurai si Vitara bineianteles la modelele vechi ... sau cel putin parca asa imi aduc aminte.
Nu e cam mare dimensiunea la cauciuc ?Nu atinge in nimic?
Bacara
12 Nov 2005, 11:46
QUOTE(RETROMOBIL @ 11 Nov 2005, 09:59)
Ref portbagaj cauza pp sunt bateriile romanesti, daca le mai tineti minte alea cu zmoala sus .......... In zona cutiei vaporii d eacid zburau in voie, la masina mea din fericire (ce mai fericire) a mancat doar oala de far, pana la urma o sa-i pun un petic , o slefuiesc si revopsesc, altfel ma trezesc ca e nevoie de scotch.
Am avut noroc un prieten pleaca azi la Paris si o sa-mi aduca (SPEEEEER) CAPACUL pompei de apa, furtunul de sus, un burduf de planetara (se potrivesc la STEYR - IN TARA LE MAI FACE CINEVA ???) si garniturile alea rotunde de la butoanele usilor/capotei spate.
Sper sa nu ninga pana la sfarsitul lunii....
prietenul tau nu poate aduce si un set de chedere pentru portiere , eventual si o garnitura pentru butonul capotei spate?a mea a intrat dupa tabla si oricat m-am chinuit nu am putut sa o extrag de acolo...
Bacara
12 Nov 2005, 11:51
imi poate da cineva o idee cum as putea reconditiona plafonul de vinilin alb , al meu e tare ingalbenit de vreme , l-am curatat cat am putut dar nu ma multumeste rezultatul...
eventual stie cineva de unde as putea procura unul nou?
Bacara
12 Nov 2005, 11:56
o emblema pentru capota spate pot gasi pe la voi?poate ma poate ajuta cineva?
Uncle-Sam
12 Nov 2005, 12:28
se potrivesc, doar ca trebuie distantiere de vreo 3 mm. stiu eu un mos nebun (la propriu) care are plafonu nou. daca vrei numaru, da-mi pm. vezi ca e ff greu sa cumperi ceva de la ala si vbeste cu tine la tel de parca ai fi un puscarias
riderontornadoes
12 Nov 2005, 17:49
iti dau eu 4 roti cu totu. vopsite negru. cu 1,5 milioane. cauciucuri belea/
Uncle-Sam
12 Nov 2005, 19:39
Lonjeroane noi pt spate are cineva sau macar idee unde as putea gasi? O fac pe asta pt ca nu ma inteleg cu ai mei. Au turbat numai cand au vazut ca mi-am luat jante de aro. + ca am o groaza de amintiri placute legate de masina asta, in numai 2 ani
einstein1984
13 Nov 2005, 10:57
AUTOMOBILIA
13 Nov 2005, 20:32
Ref import piese : in februarie o sa merg la Paris la salonul RETROMOBIL ganditi-va din timp ce si cum si se rezolva. Piesele astea vin prin posta la hotelul unde sta prietenul meu, nu sunt f sigur ca o sa accepte firma sa livreze la un hotal cu plata ramburs , pana acum e liniste , n-au zis nimic, vineri nu s-a lucrat ca a fost sarbatoare la ei .... Sa vedem maine.
La intalnire ne-am strans doar 5 , eu Chili, Acier si Unchiu' + surioara . Ne-am delectat cu filmul LE SPORT EN BLEU, istoria R8G.
Uncle-Sam
14 Nov 2005, 09:33
Am mai gasit niste posesori de 1100 pe forumul masini. sper sa ii conving sa ni se alature
A fost super filmu despre r8 gord.
AUTOMOBILIA
14 Nov 2005, 20:46
Stateam si ma uitam pe fotografiile de la intalnire. Ca o concluzie cred ca sunt 4 categorii de masini :
1) F BUNE (Conservate, restaurate, retusate dar peste toate ORIGINALE - nu sunt perfecte dar pot fi )
PH08CZE B12AON B11ZNZ B20JZZ B11WKI AG68UAP AG06ECE B21CSK
B69UAP (ex 5B6987)
2) BUNE (arata bine dar au fost "intinerite" cu accesorii moderne - daca sunt indepartate pot fi OK)
B 20 ETV (capace) , B10ZTK (capace, portbagaj, emblema Renault)
3) MODIFICATE
F. BINE - cu SANSE DE A AVEA UN MOTOR DE R8G IN FINAL - B 14 MZE
- masina lui BYL DJ...... (aproape ca a ajuns cu ea sa-l incurajam)
BINE DAR NU ORIGINAL B15AUT B84WPU (TB VOPSITA) B35XIG (IN CURS DE ...)
4) MASINI DE ZI CU ZI (destul de greu de recuperat - au mari uzuri)
B02VCC BC 03 DMN BV 07 LXL PH26AUM
5) A FOST O DATA (MASINA)
B08GSV
CATEGORIILE 1 SI 2 POT INTRA in categoria masinilor de colectie, NU SUNT PERFECTE
CATEGORIA 3 CONTINE MASINI INTERESANTE , CU CONDITIA SA SE MEARGA PE SPECIFICATIILE DIN EPOCA RESPECTIVA SI SA AIBA SUBSTANTA (CUM E CEA ALBASTRA .... SI CEA A LUI BYL - LA RESTUL E DE MUNCA). E CLAR CA IN RCR NU VOR PUTEA ACCEDE DECAT CU CARACTER DE MEMBRU SIMPATIZANT, DAR LA INTALNIRILE MONOMARCA AU LOCUL LOR BINE MERITAT.
CATEGORIA 4 DOAR LA CATEGORIA SIMPATIZANTI
CATEGORIA 5 NU AR TREBUI SA MAI CIRCULE
ASTEPT SI PAREREA VOASTRA, NU ZIC CA A MEA E 100% CORECTA DAR PARCA N-AM GRESIT PREA MULT , CE ZICETI ?
AUTOMOBILIA
14 Nov 2005, 20:48
ok
AUTOMOBILIA
14 Nov 2005, 20:52
ok
AUTOMOBILIA
14 Nov 2005, 21:01
Si la masinile astea mai e de lucru dar :
- partea cea mai buna e ca detinatorii nu intentioneaza sa le modifice
- cateva din ele au rulaje f mici 30 - 35.000 , majoritatea sub 100.000, vopsea originala
- am sesizat dorinta fiecaruia de a le imbunatatii, de a continua efortul celor care le-aui pastrat in starea asta
Ref masinile modificate :
- cea albastra, desi nu are exact tipul de roti care au echipat R8G atinge un nivel f bun, sper ca si ceilalti trei colegi care au intrat pe calea asta sa urmeze exemplul, chiar si cu roti de Aro 10 dar obligatoriu cu o caroserie vopsita bine si in culori adecvate (negru la D1100 ...). tREBUIE SA RECUNOSC CA ACUM 15 ANI PROBABIL CA MASINA MEA AR FI ARATAT CA A LUI BYL, CA DE GOTTI NU ERAU BANI. Asa incat toata intelegerea si in timp sunt convins ca ne vom lamurii cu totii care din variantele anterioare e cea mai buna, atat pt noi cat si pentru masini.
IMPORTANTA RAMANE PASIUNEA TUTUROR, COMUNA PT D1100.
AUTOMOBILIA
14 Nov 2005, 21:09
Intentia a fost clar aceeasi, nu discutam partea financiara care insa conteaza. Dupa mine WPU poate oricand rivaliza cu MZE, ideea e ca e nevoie de ceva munca si o investitie (mica sau mare dupa puterea fiecaruia). Valabil si pentru restul masinilor cu modificari.
Dacia 1100 S
14 Nov 2005, 22:25
QUOTE(RETROMOBIL @ 14 Nov 2005, 22:09)
Intentia a fost clar aceeasi, nu discutam partea financiara care insa conteaza. Dupa mine WPU poate oricand rivaliza cu MZE, ideea e ca e nevoie de ceva munca si o investitie (mica sau mare dupa puterea fiecaruia). Valabil si pentru restul masinilor cu modificari.
..iti zic eu.....le dau "ceatza" la amandoua
......
Un mic amendament...Dj 11 Byl la ora actuala nu are decit 2 modificari: adaosurile de la aripi si jantele, cele din urma putind fi oricind inlocuite cu jantele originale care inca exista.
Uncle-Sam
14 Nov 2005, 23:57
QUOTE(RETROMOBIL @ 14 Nov 2005, 23:01)
IMPORTANTA RAMANE PASIUNEA TUTUROR, COMUNA PT D1100.
Asta asa e, si nu trebuie sa dam pe nimeni la o parte, doar pt ca arata jalnic "Sutica" lui/ei. Toti sunt bineveniti la intalnire, indiferent de starea masinii (dupa cum s-a zis si inainte de prima intalnire). Suntem si asa putini trebuie sa salvam fiecare "supravietuitor" fara sa tinem cont cat de "ranit" este. Eu cel putin mi-am dorit o 1100 de cand eram mic si am primit-o pe asta cadou tocmai cand am intrat la facultate. Din pacate m-am atasat de masina asta si nu mai pot s-o dau pt alta mai buna. Am tras mult pt ea, si o sa mai trag, am primit-o cadou de la maicamea, in 7000km nu m-a lasat niciodata in drum...am multe chestii legate de ea => nu mai pot s-o dau
Haideti ca am luat-o pe aratura. O fi din cauza orei tarzii
Astept(am) cu nerabdare filmarile de la siab
valisupernova
15 Nov 2005, 08:36
QUOTE(Dacia 1100 S @ 14 Nov 2005, 22:25)
..iti zic eu.....le dau "ceatza" la amandoua
......
Mai usor cu ceata, ca nu stii cu cine te pui...intai informeaza-te...
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 08:38
Eu unul n-am zis sa renuntati la idea modificarii.
Economic vorbind a investi intr-o masina originala e mult mai bine, pretul ei creste si la "o adica" o poti vinde unui alt colectionar.
Pot spune ca peste 5-10 ani, cand o sa cautati o masina originala in stare buna nu o sa mai gasiti, sau preturile o sa fie conparabile cu ale unor masini straine. IMS-urile se vindeau cu 1500-2000 la inceput si acum au ajuns la 5-7000 .
Acum 15 ani era plin , de ex, de Fiat-uri 600 , gaseai piese la ziar, intr-un an am strans aproape toate piesele noi, cu exceptia blocului si a plafonului - piese noi . Azi nu mai gasesti nici un surub ....
Sper sa nu supar pe nimeni cu consideratiile mele, daca imi deschidea cineva ochii la timp...... Nu vreau sa dezvolt subiectul prea mult, in timp ce visam sa-mi transform 600-le in Abarth (mai mult optic ....) am pierdut un BMW 328 pe care nici macar nu m-am deplasat sa-l vad, gandindu-ma ca e o epava , iar eu vroiam viteza maxima si aspect super sportiv. Un 328 restaurat ajunge si la 400.000 de euroi..... Masina zacea la mine in cartier (e drept s-a vandut cu 10.000 $, ca atat a dat neamtu' speriat ca descoperise o mina de aur - omu vroia mult mai putin pe masina ) si m-am luat dupa tata, care speriat de cate fiare strangeam , mi-a descris masina cam asa : " e o ruina, daca o misti se rupe in doua, noroc ca o tine gardul ...." . Asta e , eu zic sa nu faceti aceleasi greseli ,ocaziile de gasi masini intregi sunt din ce in ce mai rare. Si inca ceva : modificand o masina cheltuiesti la final infinit mai mult decat cumparand una originala, si obti o copie. E drept ca 8G nu e o alternativa accesibila, noi nu gasim un 1100s da un G ...
Asadar modificati-va masinile dupa bunul plac dar in limita epocii respective, rasfoiti revista Autoturism din perioada 1969-1980 si o sa vedeti exact cum aratat 1100 preparate de pilotii romani, ce culori aveau etc.
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 08:41
Asa era masina de care va vorbeam, asta e de vanzare in Germania la 400.000 euro, masina se pare ca a apartinut Printului Nicolae, am primit ieri oferta ocazie de a ma rascoli amintirile
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 08:45
Hai sa nu ne certam, sincer nici n-am apucat sa ne cunoastem, intalnirea a fost f scurta. Poate ne spui tu ce si cum si daca poti poate-mi trimiti pe PM nr dlui cu 1100 preparata (MZE), daca am achimbat doua vorbe ....
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 09:06
Apropo de masinile participante
Cea mai veche
B10ZTK seria 427
Cea mai noua
B35XIG seria 35906
Ieri am primit la club un email interesant, ma intreba cineva daca vrem sa cumparam DACIA 1100 cu seria 20 ..... Am cerut detalii si pana acum liniste.
valisupernova
15 Nov 2005, 09:37
QUOTE(RETROMOBIL @ 15 Nov 2005, 08:45)
Hai sa nu ne certam, sincer nici n-am apucat sa ne cunoastem, intalnirea a fost f scurta. Poate ne spui tu ce si cum si daca poti poate-mi trimiti pe PM nr dlui cu 1100 preparata (MZE), daca am achimbat doua vorbe ....
Aici sunt multe de discutat...
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 10:20
Ai dreptate si sper sa intelegi ca noua generatie de pasionati e mai exuberanta, afirmatia nu a fost din lipsa de respect, e elanul primei masini pe care o faci sa alerge, elanul asta sta la baza eforturilor pe care ei le fac. Stai linistit ca personal am primit papare mai rele pe alte forumuri, tot de la oameni care nici macar nu ma cunosteau .... Important e sa nu ne certam ca si as asuntem o "specie" pe cale de dispatiei inainte chiar de o aparitie f serioasa .
Dacia 1100 S
15 Nov 2005, 11:32
QUOTE(valisupernova @ 15 Nov 2005, 09:36)
Mai usor cu ceata, ca nu stii cu cine te pui...intai informeaza-te...
...eu m-am referit...la momentul de fatza..nu cu cine ma voi pune.....poate mai tarziu...or sa fie si ele modificate la motor... asa ca...shh
mai glumesc si eu...
iar referitor la spusele dl retromobil... la sectiunea
"3) MODIFICATE
F. BINE - cu SANSE DE A AVEA UN MOTOR DE R8G IN FINAL - B 14 MZE"
..nu prea am inteles...cum adica cu sanse?..si restul mashinilor..nu au sanse..sau cum...ca nu prea inteleg....
valisupernova
15 Nov 2005, 11:38
QUOTE(Dacia 1100 S @ 15 Nov 2005, 11:32)
...eu m-am referit...la momentul de fatza..nu cu cine ma voi pune.....poate mai tarziu...or sa fie si ele modificate la motor... asa ca...shh
mai glumesc si eu...
iar referitor la spusele dl retromobil... la sectiunea
"3) MODIFICATE
F. BINE - cu SANSE DE A AVEA UN MOTOR DE R8G IN FINAL - B 14 MZE"
..nu prea am inteles...cum adica cu sanse?..si restul mashinilor..nu au sanse..sau cum...ca nu prea inteleg....
Ok. Glumele se aproba.
Motorul de R8 Gordini este in lucru, va fi sigur pe masina.
va intrerup un pic din discutie
am vorbit acum cateva minute cu furnizorul de chei de contact.
vor fi 25 de bucati, pretul undeva la 5 lei/buc. si vor veni peste aproximativ peste 3 saptamani.
Acum cateva zile am vazut ceva rau: intr'o caruta de "fierari" in drum spre REMAT, o D1100 crem lovita frontal. E o senzatie destul de tare, nu cred ca si'ar dori cineva sa experimenteze, masina nu mai avea bot, era presat la nivelul pedalierului, locurile din fata erau umplute cu tabla portbagajului. Partea din spate era neatinsa si mai dureros era faptul ca masina fusese pastrata impecabil...
Privitor la releul disjunctor, am dat sfoara in tara si am aflat urmatoarele: teoretic se poate face unul electronic dar nu e practic din cauza costurilor imense. Componentele nu se mai fabrica in tara si importurile... costa.
@bout plafon de vinilin. fa o proba cu amoniac (daca ai de unde!). Amoniacul pur are o dambla extraordinara sa se combine cu orice substanta organica (daca bagi un lemn in amoniac se face faina!).
ATENTIE MARE! e TOXIC, lucreaza cu el in spatiu deschis,manusi de protectie si NU inhala vaporii!
P.S. Tot amoniacul "inveseleste" si cauciucul uscat (garnituri etc.)
AUTOMOBILIA
15 Nov 2005, 16:47
Ref sanse ma refeream la masina albastra care are sanse sa aiba un motor de 8 Gordini. Sanse au toate .... depinde daca sunt sau nu fructificate.
Bacara
15 Nov 2005, 23:47
QUOTE(RETROMOBIL @ 15 Nov 2005, 08:41)
Asa era masina de care va vorbeam, asta e de vanzare in Germania la 400.000 euro, masina se pare ca a apartinut Printului Nicolae, am primit ieri oferta ocazie de a ma rascoli amintirile
este asa o masina in suceava dar chiar ca se reazema de gard , nu prea mai are motor , caroseria stiu ca era data cu grund toata , cel putin ultima oara cand am vazut-o , iar interiorul nu am idee pentruca era plin cu gunoaie si cu cartoane , am sa incerc zilele astea sa-i fac cateva poze si sa le pun pe forum , poate ce-i cu relatii mai multe prin strainatate reusesc sa o resusciteze , mai stiu ca a avut odata si numere de inmatriculare ...
AUTOMOBILIA
16 Nov 2005, 10:07
Sunt multe modele BMW similare, dupa calculele mele asta care a plecat in 1995 a fost ultimul, dar cine stie, e posibil nu zic nu.
Apropo de Suceava in curtea unei scoli de soferi (VOLANUL parca) era un FORD A Coupe ce s-o mai fi intamplat cu el ?
Sper sa nu deturnam topicul asa incat sa revenim la D 1100.
AUTOMOBILIA
16 Nov 2005, 20:58
Apropo de masini modificate, acum vreo 20 si poate mai bine de ani, pe Dorobanti, vis a vis de serviceul ACR parca zi de zi o 1100 alba, f interesant modificata. Stopurile erau rotunde acum imi par de Ford Cortina, parca 4 faruri, jante de magneziu (as putea sa jur ca pe 13 si de G) , avea un turometru atasat la bord si suna ff bine. Omul cred ca lucra la ACR pt ca alta institutie sau fabrica in zona nu exista si masina era acolo zi de zi. Masina avea un numar cu 3 cifre de DB, ceva de genul 1 DB _ _ _ Am tot intrebat printre veterani dar nimeni nu-si aminteste adevarul ca la ora aia erau multe pe strazi, mie insa mi-a sarit in ochit pr ca era .... altfel. Masina probabil nu mai exista de mult dar ar fi interesant sa aflu macar si acum cine a fost autorul prepararii.
Uncle-Sam
17 Nov 2005, 10:54
Stie cineva unde pot gasi lonjeroane spate? Nu am inca probleme, dar daca schimb lonjeroane fatza si pragurile, le-as schimba si pe cele din spate. Am cateva locuri unde sa caut, dar nu stiu sigur daca gasesc, asa ca orice informatie e binevenita
speedy82
17 Nov 2005, 11:19
QUOTE(RETROMOBIL @ 16 Nov 2005, 20:58)
Apropo de masini modificate, acum vreo 20 si poate mai bine de ani, pe Dorobanti, vis a vis de serviceul ACR parca zi de zi o 1100 alba, f interesant modificata. Stopurile erau rotunde acum imi par de Ford Cortina, parca 4 faruri, jante de magneziu (as putea sa jur ca pe 13 si de G) , avea un turometru atasat la bord si suna ff bine. Omul cred ca lucra la ACR pt ca alta institutie sau fabrica in zona nu exista si masina era acolo zi de zi. Masina avea un numar cu 3 cifre de DB, ceva de genul 1 DB _ _ _ Am tot intrebat printre veterani dar nimeni nu-si aminteste adevarul ca la ora aia erau multe pe strazi, mie insa mi-a sarit in ochit pr ca era .... altfel. Masina probabil nu mai exista de mult dar ar fi interesant sa aflu macar si acum cine a fost autorul prepararii.
Pot sa ofer eu mai multe detalii despre masina respectiva intrucat a fost a tatalui meu! Intr-adevar stopurile erau de Ford model american, si bordul era schimbat era tot de Ford. Probabil de aia vi s-a parut ca avea si turometru, dar din pacate acesta nu exista! Jantele nu erau de magneziu, era din dural, erau frantuzesti, marca "Delta". Modelul de jante era acelasi cu al masinii din poza pe care am atasat-o!
Betian
17 Nov 2005, 13:10
QUOTE(Uncle-Sam @ 17 Nov 2005, 10:54)
Stie cineva unde pot gasi lonjeroane spate? Nu am inca probleme, dar daca schimb lonjeroane fatza si pragurile, le-as schimba si pe cele din spate. Am cateva locuri unde sa caut, dar nu stiu sigur daca gasesc, asa ca orice informatie e binevenita
"Vând piese pentru Dacia 1100, din dezmembrare, motorul segmentat, aripi fibră și altele, paguri noi. Telefon: 576.427, 0740-856.421."
Am gasit anuntu pe net.....dar cred ca e in tirgu mures...asa ca nu cred ca te ajuta cu ceva
Speedy, si ce s-a intimplat cu masina??
Avea cumva vreo modificare si la cutia de viteze?
Hormonelul
17 Nov 2005, 16:11
Unchiule am fost la Remat acum doua saptamani si erau suficiente 1100. Nu m-am uitat foarte atent la ele ca eu cautam frantuzoaice1300. Cred ca puteti gasi cu usurinta piese de 1100. Seful de la demontari a fost foarte dragut si mi-a inteles pasiunea pentru 1300 lasandu-ma sa merg prin printre epave (lucru care nu se petrece in mod normal)....in plus mi-a dat si un baiat care lucra acolo sa imi demonteze eventualele piese gasite.
Propunerea mea este (vroiam sa vorbesc si cu Bogdan pe tema asta) ... sa ne adunam mai multi sa discutam. Trebuie sa alcatuim o lista cu piesele dorite si sa mergem o data mai multi. Cred ca e timpul ca fiecare sa-si faca un stoc de piese caci odata operatiunea "rabla
" incheiata ne va fi din ce in ce mai grau sa gasim piese. Chestia ar trebui planuita din timp si niste fonduri substantiale caci preturile sunt destul de piperate (am platit 2 ornamente volan 50.000 bucata).
M-am plimbat intr-o zona unde erau cam 1000 de masini, 1100 am vazut vreo 10 si aratau destul de bine(sunt convins ca erau mai multe dar nu am fost eu atent sa caut 1100). In total sunt ~6000 de masini !!!
In rest majoritatea sunt 1300(foarte putine frantuzoaice) am vazut multe chestii care m-ar interesa(alternator Sev Motorola, faruri Cibie, bari impecabile, tampoane mari, masti). Nu am gasit alte multe chestii care le cautam(stopuri cu rama cromata, carb Webber). Mi-am luat mici chichite, ornamente pt stocul propriu
.
AUTOMOBILIA
17 Nov 2005, 22:18
Din pacate oamenii vand dupa un "mercurial" , preturile sunt cam cat cele de magazin. Pe fostul director il stiam, mi-a facut cica o favoare si am luat ceva piese de Fiat 1500 cu 16.000 / kg dar tot a f groaznic de mult. Mergem cand vreti , ce program au ?
AUTOMOBILIA
17 Nov 2005, 22:31
Speedy, ma bucur ca existi ce sa zic, pana acum nu am gasit pe nimeni care sa-si amintesca masina. Mai am o amintire tot din acea perioada , de fapt sunt doua. Mergand pe Dorobanti pe stanga , spre Romana, cu vreo doua curti inainte de blocul cu zodii pe fatada, era un MINI albastru, am fost si am intrebat acum vreo 10 ani, murise si masina si proprietarul, batranica s-a mirat tare ca eu stiam masina. Ultima amintire e legata de un Ford care era pe Str Gr Alexandrescu, culmea ca am primit de la cineva o poza acum vreun an cu masina, care e putin prin Franta .... Astea sunt cam cele mai vechi amintiri cu masini pe care le am, sa tot aiba vreo 25 de ani. Dar sa revenim, Speedy cateva intrebari pt tine.
Nu ai vreo poza cu ea ? Tata lucra la ACR sau gresesc ? Ce s-a intamplat cu masina ? Jantele de unde proveneau ? Cred ca pe cei interesati de modificari tatal tau ii poate sfatui la modul cel mai avizat, fara fum in ochi si alte alea alea.
Stopurile erau de Ford Galaxy inseamna, ma tot gandeam, de BMW 2002 nu erau ca nu aveau semnal galben, semanau si cu Cortina, oricum la ora aia nu vazusem nici unul din modelele astea. De fapt mint pt ca Ford Galaxy alb era parcat pe o strada langa Pta Kogalniceanu, a zacut ani de zile ca de, nu era gaz, a disparut prin 1994. Si asta mi-a amintit de .... dar sa lasam amintirile.
Am gasit un nou fier, Pontiac Big Six 4 Door Sedan (1929) , daca o sa cad la pace ref pret il fac ruda de gradul 2 cu 1100-a.
Bacara
17 Nov 2005, 23:05
[attachmentid=18507]Am promis de mult sa pun si eu niste fotografii cu Dacia mea , am reusit azi sa fac cateva .
Vreau sa aud parerile voastre , sfaturi si alte indicatii , cu exceptia capacelor de la roti care sunt provizorii , pana imi fac putin timp sa duc jantele la sablat....
Multumesc foarte mult.
Bacara
17 Nov 2005, 23:09
[attachmentid=18508]Tot nu stiu cum sa bag fotografiile , poate ma ajutati careva ...
Mai trimit una...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.