Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Bacara
[attachmentid=18509]inca una si gata...dupa ce imi explica cineva cum pot sa le fac mai mici , bag si restul...faceti-va mila ...sunt nestiutor ... va multumesc.
Bacara
[attachmentid=18515][attachmentid=18514][attachmentid=18513][attachmentid=18512]
[attachmentid=18511][attachmentid=18510]
Oare m-am prins?
B-34-SGM
QUOTE(valisupernova @ 15 Nov 2005, 10:36)
Mai usor cu ceata, ca nu stii cu cine te pui...intai informeaza-te...
*



Lamureste-ne te rog. Ce are dacia albastra sub capota? vreun gordini de 100 cp?
Gabriel_dec
colegul din suceava ...marfa rau masina....aparatorile de noroi fata cam mari ..dar oricum e super ...si capacele daca sunt provizorii e mai bine...sunt prea mult pt ea
Gabriel_dec
salutare la toata lumea ..cei iubitori de 1100....am fost la siab si am vazut cateva frumusele....sunt amic cu Cristi(B-84-WPU) si Edy(B-oo- CXI) ...iar eu detin una de 10 ani si de 6 ani ma ocup de ea...surub cu surub...piese la comanda ...motor borgo...cauciucuri noi....vopsea....si multe altele
asta pt nici nu imi permit alta masina...si sincer sunt nebun dupa ea cu toate ca nu am vazut-o mergand pe strazi niciodata..doar in spatele blocului cu motorul cel nou facut personal
Gabriel_dec
Il stiu si pe B-15 AUT ......masinuta mea nu are acte dar acum ma ocup de ea ....mai am probleme cu franele..sunt praf ..trebuiesc rezolvate..dar m-ar interesa etriere noi ..fac orice...sau daca cer prea mult atunci niste pistonase noi...si stie cineva de unde fac rost de garnituri noi?
eu ma aprovizionez de la Nea Marcel 0744887907 il stiu de 4 ani si se ocupa cu dezmembrari de sutici, R10 si altele...are piese uzate bune..si ocazional piese noi dar etriere noi mai greu
ce este ciudat ...si sunt surprins ...eu si cu amici nostri eram un fel de club...eram la un moment dat 4-5 proprietari de sutici...si ne intalneam in herastrau ..asta anul trecut ..acum suntem 3 ,dar hotarati
Bacara
QUOTE(Gabriel_dec @ 18 Nov 2005, 01:35)
colegul din suceava ...marfa rau masina....aparatorile de noroi fata cam mari ..dar oricum e super ...si capacele daca sunt provizorii e mai bine...sunt prea mult pt ea
*


Mltam frumos , imi creste inima...oricum mai am de lucru la ea , detalii ....
Uncle-Sam
Si noi eram vreo 10 pana sa se infiinteze clubul. Apropo, nenea sportivu a nimerit cu dacia sport intr-un canal fara capac si a facut zob rotile din stanga. Am venit eu cu o roata de sutica si am pus-o pe fatza (pe spate atingea din cauza ca s-a strambat si puntea). Sa stiti ca da bine pe dacie sport (are si faruri de 1100) biggrin.gif S-ar putea sa ne faca o surpriza saptamana viitoare sa intre si el in randul nostru cu alta sutica
BGV
QUOTE(RETROMOBIL @ 17 Nov 2005, 23:31)
Speedy, ma bucur ca existi ce sa zic, pana acum nu am gasit pe nimeni care sa-si amintesca masina. Mai am o amintire tot din acea perioada , de fapt sunt doua. Mergand pe Dorobanti pe stanga , spre Romana, cu vreo doua curti  inainte de blocul cu zodii pe fatada, era un MINI albastru, am fost si am intrebat acum vreo 10 ani, murise si masina si proprietarul, batranica s-a mirat tare ca eu stiam masina. Ultima amintire e legata de un Ford care era pe Str Gr Alexandrescu, culmea ca am primit de la cineva o poza acum vreun an cu masina, care e putin prin Franta .... Astea sunt cam cele mai vechi amintiri cu masini pe care le am, sa tot aiba vreo 25 de ani. Dar sa revenim, Speedy cateva intrebari pt tine.

Nu ai vreo poza cu ea ? Tata lucra la ACR sau gresesc ? Ce s-a intamplat cu masina ? Jantele de unde proveneau ? Cred ca pe cei interesati de modificari tatal tau ii poate sfatui la modul cel mai avizat, fara fum in ochi si alte alea alea.

Stopurile erau de Ford Galaxy inseamna, ma tot gandeam, de BMW 2002 nu erau ca nu aveau semnal galben, semanau si cu Cortina, oricum la ora aia nu vazusem nici unul din modelele astea. De fapt mint pt ca Ford Galaxy alb era parcat pe o strada langa Pta Kogalniceanu, a zacut ani de zile ca de, nu era gaz, a disparut prin 1994.  Si asta mi-a amintit de .... dar sa lasam amintirile.

Am gasit un nou fier, Pontiac Big Six 4 Door Sedan (1929) , daca o sa cad la pace ref pret il fac ruda de gradul 2 cu 1100-a.
*



Marfa fieru !!! wub.gif Da cat te costa? Si nu asta cat reconditionarea si cine ti-o face ??? wacko.gif
AUTOMOBILIA
Pontiacul vreo 1800, iar pana la final numai Dumnezeu poate sa stie...

Ref "nu am acte" poate vrei sa detaliezi sa vedem cum putem sa te ajutam. Garnituri de etrieri fata gasesti la Alpadrino, iar de spate pe Str. Carol Kanape (Zona Turrda) la o cooperativa. Garniturile de pompa merg de D1300, protectia o gasesti la Alpadrino in setul de pompa de R8, restul nu se potriveste chiar tot. Cu etrierii care e mai exact problema ?

Mersul prin orasul nostru a devenit un sport extrem, aveti grija de masini !
speedy82
Pentru RETROMOBIL!
Multumesc pentru apreciere! Referitor la amintirile legate de masini straini de prin curtile oamenilor am si eu cateva. Insa sa nu ocupam spatiul cu amintiri, ca sa nu considere moderatorii ca suntem off topic. In ceea ce priveste sfaturile in masura in care exista timp, de ce nu? Despre masina in momentul de fata nu mai pot da prea multe detalii intrucat masina a ajuns in mainile unor nepriceputeanu intai in Targoviste apoi la Sibiu. De ce soun nerpiceputeanu, pentru ca primul proporietar care a luat de la noi, a resit sa ii fiarba motorul dupa numai cateva sute de kilometrii, in conditiile in care motorul fusese refacut extrem de bine si cu piese de calitate! Poate o sa vi se para un cliseu ceea ce am spus insa pentru a va da un exemplu de cat de bine mergea acea masina pot sa va spun ca toba de esapament era alba biggrin.gif
Deci nu gri, alba, lucru pe care in ziua de azi nu prea l-am mai vazut la nici o masina, nici chiar la cele mai noi si mai performante modele. Si cam asa s-ar putea rezuma destinul pe care l-a avut aceasta masina dupa ce a parasit familia mea! Trebuie sa recunosc ca in momentul de fata ma doare sufletul dupa masina aceea ca a ajuns probabil vreun morman de fier vechi. Insa exista si o consolare ca in momentul de fata toata energia mea o canalizez catre un alt model de Dacie, de aceasta data este un model 1300 foarte asemanatoare cu cea din avatarul meu, pe care incerc sa o mentin intr-o stare cat mai aproape de original, lucru care din pacate imi ridica unele dificultati! Motivul este simplu: circulatia din Bucuresti, si ca sa fiu mai exact prostia unora dintre participantii la trafic!

P.S. Tatal meu nu a lucrat niciodata la ACR
speedy82
Jantele erau frantuzesti 100% asa cum am mai spus, fiind aduse de catre o cunsotinta direct din Franta, pentru uzul propriu. Initial. Dupa aceea le-a vandut tatalui meu! Despre stopuri nu pot sa va spun nimic pentru ca nu situ exact de la ce model de Ford proveneau si in plus de asta foarte multe modele americane de la Ford din anii '70 aveau acest tip de stop! In ceea ce priveste poze, s-ar putea sa mai existe cateva prin arhiva insa, din pacate, ele sunt in format clasic si nu digital.
speedy82
Aaa si sa nu uit! Am si eu o intrebare? Unde este mai exact REMAT-ul de care vorbea Hormonelul?
Uncle-Sam
Mergi pe berceni inspre depoul imgb, iesi in centura, faci dreapta si e cam la un km distanta. Vedeti ca nu mai scrie "Remat" la intrare. Il recunoasteti dupa mormanele de fiare. Eu am fost acum o luna acolo, tot cu nadejdea ca il cunosc pe director, dar s-a dovedit a fi fostul director. Ca sa intru trebuia sa stau la coada (vreo 5 persoane). Nu dadea voie decat la o persoana sa intre, si abia dupa ce iesea unu, intra altu. M-am gandit ca daca intri la remat stai cel putin o ora pana gasesti cele necesare, asa ca am renuntat sa stau 4-5 ore la coada...
AUTOMOBILIA
SCANAM POZELE NU-I PROBLEMA !!! Nici eu nu cred sa mai existe masina pentru ca Sibiul e un oras mic si avem acolo un reprezentant istet si caruia nu-i scapa nimic.

Totusi de ce parca masina pe Dorobanti, sa nu-mi zici ca eram vecini, eu intre timp m-am mutat dar ai mei stau tot in zona.

Masina asta m-a urmarit 25 ani , va tot sacai cu ea, ma duc sa ma culc ca am luat acostamentul rau de tot, sunt cu 2 roti in sant deja ....
cipri20
v-as da o idee si sper sa tineti cont de ea: ar fi fain sa faceti un site despre 1100(sau si despre 1300 si altele) cu galerie foto, date tehnice, solutii la problemele uzuale, pises de schimb, tec. ce ziceti? nu-i asa ca e o idee buna? biggrin.gif
speedy82
QUOTE(RETROMOBIL @ 18 Nov 2005, 23:55)
SCANAM POZELE NU-I PROBLEMA !!!  Nici eu nu cred sa mai existe masina pentru ca Sibiul e un oras mic si avem acolo un reprezentant istet si caruia nu-i scapa nimic.

Totusi de ce parca masina pe Dorobanti, sa nu-mi zici ca eram vecini, eu intre timp m-am mutat dar ai mei stau tot in zona.


*



Era parcata pe Dorobanti pentru ca acolo avea tatal meu treaba!

Masina asta m-a urmarit 25 ani , va tot sacai cu ea, ma duc sa ma culc ca am luat acostamentul rau de tot, sunt cu 2 roti in sant deja ....
Nu e problema si mie mi s-a intamplat! Spre ex am vazut cu vreo doua zile inainte de deschidera SIAB o Dacie 1300 frantuzeasca, cred sau poate Renault 12! Masina arata super bine, era albastra facuta ca 12 Gordini. Totusi cred ca nu era 12G pentru ca nu avea busonul de la rezervor in dreapta! Dupa aceea am descoperit niste poze, insa nush exact daca masina din poze este asceeasi cu cea pe care am vazut-o eu! Sincer m-ar interesa sa stau de vorba cu proprietarul ei, sa imi spuna ce modificari are masina etc.

Astea sun pozele pe care le-am gasit eu
http://gorde.typhon.org/gphoto/arsenescu/img002.jpg
http://gorde.typhon.org/gphoto/arsenescu/img003.jpg
AUTOMOBILIA
Masina e frumoasa dar cred ca e doar optic e Gordini.

Eu singura care o stiu mergand e cea a lui Nicu Iordache, care merge de tuna (165 CP) si e total diferita de Gordinele de strada, care au 115=>125 cp. Am fost copilotul lui la un raliu in Bulgaria, super masina, merge tare, are demaraj, frane si , cel mai important, sta pe sosea ff bine.
SPORTivu
Este intr-adevar frumoasa, dar, in nici un caz nu-i gordini. Parerea mea. Mai degraba e o combinatie intre 12 gordini ca vopsitorie si Renault 12 Alpine ca elemente de caroserie... Corect?
SiloS
RETROMOBIL , ala chiar e gordini .
SPORTivu
Dragi tovarasi si pretini, va anunt ca, in aceasta frumoasa zi de toamna tarzie....am achizitionat DACIA 1100 1969, Albastra (gordini) B-33-CAF cool.gif

Long Live Dacia 1100! RIDE THE WILD WIND! blush.gif
AUTOMOBILIA
Daca te referi la cea postata de mine e 12 Gordini, pe cealalta n-o stiu dar dupa bari, capota fata, masca si faruri .... n-are nici o legatura in afara de culoare.
In poza a doua are farurile corecte asa ca in timp poate optic va fi ok. Daca are si motor de Gordini cu atat mai bine.

De 12 Alpine eu n-am auzit dar daca ziceti voi asa o fi.

Si ca sa inchidem subiectul si sa revenim la Dacia 1100, mai zic daca iei o Dacia 1300 si ii pui mator si alte piese de Gordini , o vopsesti blue France, obti tot o Dacia dar preparata, desigur poate fi una cu performant ff bune. E valabil si pentru 1100 si in general pt orice masina. Din acest motiv masinile originale au preturi mari !

Pune o poza Ctalin si sa o porti sanatos !
SPORTivu
Multumesc Domnul Bogdan!

Apropo de R12 Alpine, cu scuzele de rigoare ca ma abat de la topic, dar trebuie sa mentionez ca, intr-adevar s-au fabricat, insa numai in Argentina. Aveau motoare de 1,4 de pe R5 Alpine, 117 cp SAE la 6250 de ture, si 185 km/h viteza maxima (binenteles ca putea mai mult....)

Aveti poze atasate mai jos
Uncle-Sam
S-o stapanesti sanatos! La culoare seamana f mult cu cea cu jante gotti de r12. Iese masina din aia ca are structura de rezistenta sanatoasa. Cand o uzi? biggrin.gif Ma refeream cand uzi rezervoru pe interior cu benzina pusa de tine tongue.gif
byl11
Hai ma, nu ne pui si noua poze cu dacia 1100??? Ce an de fabricatie e, are modificari??
Eu simbata am luat o dacie 1100 dezmembrata gata cu piesele curatate si frumos ambalate + unele noi noute. Lipsea doar caroseria motorul si cutia de viteze:)) Asa ca eu nu am poze
AUTOMOBILIA
M-am lamurit ce e cu Alpine, oricum in Europa nu cred ca s-a vandut, nu e in nici un catalog din perioada aia, nu mai vorbesc de revistele actuale de masini de colectie.

Interesanta n-am ce zice, au fost facute destul de multe si la noi dar artizanal. Acum vreun am a trecut pe langa mine o Dacia alba care cred ca mergea cu 180 lejer, dupa cum suna numai un Alpine cred ca putea sa aiba sub capota .... Am ramas cu gatul sucit nici n-am apucat sa-i vad numarul !
AUTOMOBILIA
Daca ma mai domniti mult nu ma mai joc cu voi !!!!
speedy82
In ceea ce priveste modelul de 12 postat de Bogdan, mai intaresc si eu ideea ca este intr-adevar 12 Gordini si nu 12 Alpine!
Betian
RENAULT GORDINI (1967) , 865 cmc, carte de identitate, verificare 2004, numere noi, stare buna de functionare, piese originale, 1200 EUR 0740.172.334 monica_lazar@yahoo.com

Asta pentru cine isi doreste..smile.gif...eu nu am bani:(
Betian
Aaaa si mai era cineva,dar de data asta cu o dacie 1100,anuntu arata asa:
DACIA 1100 (1971) , 26 mii km , ca noua , 3800 EUR 0723.300.097 petre_112@hotmail.com
ce parere aveti de pret?
speedy82
Eu stiu masina am vazut-o si in realitate, si pot sa va spun ca pozele nu ilustreaza nici macar 50 % din aspectul ei absolut impecabil, ca sa nu mai spun ca merge exceptional, de abia se aude motorul. Din cate stiam masina aprtinea unei firme care din Timisoara care realiza inmatriculari pt masini istorice. In ceea ce priveste pretul nu mi se pare mult, avand in vedere starea in care se gaseste aceasta masina, si pentru comparatie luati preturile din occident de la un Renault 8 in starea aceasta.
Si v-am trimis la Renault 8 pentru ca de fapt Dacia 1100 nu a fost altceva decat un Renault 8 cu emebleme de Dacie!
tatabobu
QUOTE(RETROMOBIL @ 21 Nov 2005, 21:37)
Acum vreun am a trecut pe langa mine o Dacia alba care cred ca mergea cu 180 lejer, dupa cum suna numai un Alpine cred ca putea sa aiba sub capota .... Am ramas cu gatul sucit nici n-am apucat sa-i vad numarul !
*



S-ar putea sa fi fost SGM. Vezi topicul lui: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5147&hl=
driverx
Am sters posturile cu 1300. Daca nu ati citit asta e topic de 1100. Exista si de 1300 frantuzoaica. Hai ma oameni buni...ce e asa greu sa faceti si voi ceva corect???
AUTOMOBILIA
Sa fie scuzati, au vazut ca e mai animata treaba in sectorul 1100 si au venit si ei in vizita ca si noi ne mai dam cu parea pe la ei.

3800 pentru o Dacia 1100 e SF, 2000 e F greu de luat iar la 1500 e greu, stai si astepti ani de zile. Nu mai comparati cu e e afara ca noi nu castigam cat ei si nu vine nimeni sa ia o 1100, nici dupa 8 nu alearga prea multi ...

Faza cu firma care face inmatriculari de masini istorice e alt SF, fara atestat de la R.C.R. n-au obiectul muncii, IAR DE LA TIMISOARA SAU PRIN TIMISOARA S-AU SCOS TOATE VECHITURILE ISTORICE DIN TARA, CU IMPORTUL MAI SLABUT CA SA NU ZIC 0.
SPORTivu
Domnu` Bogdan, intrebare intrebatoare: Cand ati luat numerele B-69-UAP, stiti cumva daca mai era ceva cu UAP disponibil? ca as vrea sa schimb pe B-70-UAP, ca a mea e din 1970
AUTOMOBILIA
ANUNTURI MAI MULTE GASITI AICI

http://www.retromobil.ro/bursa-hobby/vanzari/vanzari.html

Toata lumea cred ca stie site-ul asa incat nu le mai copiati ca e pierdere de timp si spatiu. Daca e ceva nou e alta chestie.
SPORTivu
In legatura cu tablaria si mecanica la 1100: am avut noroc ca am gasit asa ceva! este in stare EXCEPTIONALA! E TANC! post-336-1110552449.gif

Domnu` byl, este identica cu a dvs masina, in afara de jantele de aro pe 13:)
AUTOMOBILIA
Ai uitat de poze ......
SPORTivu
Domnu Bogdan, din pacate nu dispun de aparat foto .Inca putin, vin si cu poze smile.gif
byl11
Asa asa domnu Sportivu, mie sa-mi zici Sir de acu inainte daca vrei sa mai vorbim:))) Iar daca nu pui poze ma oftic si data viitoare cind vin la bucuresti te gasesc eu. daca n-ai aparat ia-l de unchiu ca am vazut ca el are. e masina de care mi-ai zis acum 2 duminici?? cu R10 sau e alta??
AUTOMOBILIA
Domnul Byl o s a te gaseasca si o sa te traga in poza.... Ce dracu' nene nu se gaseste un aparat, la SIAB din 10 vizitatori care priveau standul nostru 8 faceau poze si unul filma ...
SPORTivu
Eu am facut pozele postate de Unchiu`de la Siab. Vin si poze cu "Doamna" mea, in seara asta, cel tarziu maine. Va rog, sunt tanar student cu ambitie si pasiune, ce-i drept si cu multa nebunie-n creier:D. Trebuie sa stau, sa o mangai putin de la capat la coada, sa ii vorbesc galant si politicos inainte, poate nu vrea sa fie pozata blush.gif
SPORTivu
QUOTE(byl11 @ 23 Nov 2005, 00:04)
Asa asa domnu Sportivu, mie sa-mi zici Sir de acu inainte daca vrei sa mai vorbim:))) Iar daca nu pui poze ma oftic si data viitoare cind vin la bucuresti te gasesc eu. daca n-ai aparat ia-l de unchiu ca am vazut ca el are. e masina de care mi-ai zis acum 2 duminici?? cu R10 sau e alta??
*




Aveam in plan un R10 Major argintiu metalizat, dar am renuntat ca nu mi-a convenit . Oricum, sunt mult mai bucuros ca am gasit Dacia 1100, este mult mai accesibila pentru mine, si indragita din copilarie. Mi se pare mult mai zvelta, mai "nervoasa". Parerea mea este ca mi se potriveste, pot sa urc in Ea si elegant imbracat, dar si sport wink.gif
byl11
EEEE, si mie imi place d1100 mai mult dar e mai elegant si mai spatios R10.
Uncle-Sam
domnu WPU a fost surprins si postat la "ce am mai gasit prin bucuresti" inainte sa avem ocazia a-l cunoaste la SIAB
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=13134
cnn
QUOTE(byl11 @ 23 Nov 2005, 09:56)
EEEE, si mie imi place d1100 mai mult dar e mai elegant si mai spatios R10.
*



De acord, Sir Byl (Byl11) este mai elegant R10, dar dimensiunile interioare (ale habitaclului) sunt la fel ca la D1100.
speedy82
QUOTE(cnn @ 23 Nov 2005, 13:35)
De acord, Sir Byl (Byl11) este mai elegant R10, dar dimensiunile interioare (ale habitaclului) sunt la fel ca la D1100.
*



Nu e adevarat. Renault 10 este mai mare in interior decat Renault 8, respectiv Dacia 1100
SPORTivu
Sunt la fel de spatioase amandoua. Interiorul este acelasi , in afara de BORD, care difera de la un model la celalalt....(bine, R10 are si manere deasupra usilor, cotiere, etc...) DAR ca spatiu, volum...sunt la fel....

Tehnic vorbind sunt identice, doar ca la R10 major au fost si niste modele cu motor 1300
Dpdv al caroseriei, R 10 este un R8 cu face&back-lifting

cnn
QUOTE(speedy82 @ 23 Nov 2005, 13:59)
Nu e adevarat. Renault 10 este mai mare in interior decat Renault 8, respectiv Dacia 1100
*



[attachmentid=18770][attachmentid=18771]

Pentru comparatie (sper ca imaginile sa fie destul de clare):
- o D1100 aflata pe site-ul Retromobil (multumesc Byl)
- un R10, rezultat din cautare imagini pe Google
byl11
Compartimentul motor si portbagajul este mai mare la R10 (cu cel putin 10cm fiecare) decit la d1100. Interiorul este acelasi avind in vedere ca usile, luneta si parbrizul sunt identice.
R10 este totusi mai elegant la interior lucru care nu-l pot spune despre exterior (in opinia mea)
CNN, mai bine ne-ai pune poze cu daciile tale 1100:)) sau nu poti pina nu-i schimbi pompa de frina smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.