Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
bai unkiule esti muuuuuuuult prea ciudat cu carburatorul tau...pot sa presupun doar ca nu i-ai dat tu de cap...si nenea ala da....

in fine,daca nu te multumesc jigleoarele de 1300 baga de 1400 (atentie,nu doar ala din fundul camerei de nivel constant,ci toate de 1400) si o sa fuga mai bine...acu depinde si de cum ti-a reglat nenea nivelu in camera....si de reglajul carburatorului....in fine..

cat despre reglaje...ai descoperit si singur.carfilul este imbatabil smile.gif ...cu ocazia asta o sa-ti pape si tie 7,5 in oras daca mergi decent biggrin.gif

nu prea pricep de ce era mai silentios motoru cu carbu ala original....desi am mai auzit chestia asta ca o parte din sunetul motorului provine si de la carburator....aiurea...



apropo,pentru cei care cautau mai demult codul ptr albastru gordini:



Source: Auto Collection No 5, © 1992 la Société Nouvelle d'Édition et de Presse S.A.



From Oct '64 through Oct '68, the R8 Gordini was only available in the 418 French blue livery.

In the 1968 Salon de Paris, three new colours were introduced for the model year 1969, in addition to the 418 blue:
White
Yellow
Red
(Colour numbers n/a)
ydaniel
unkiule carbul ala (sti tu care) face figuri sau nu??
pui de drac
incapand de maine, 12 aprilie eu nu voi mai avea acces la net decat ocazional de pe la vreun cafe de pe undeva... imi mut domiciliul unde deocamdata nu este posibilitatea bransarii prea curand...

cu alte cuvinte o sa ne auzim mai rar...predau postul de "conducere" lui unkiu sam...

evident....nu faceti prostii ca va urmaresc eu...nici nu stiti cand sunt online si va taxez biggrin.gif

hai,spor la treaba...
Uncle-Sam
ydaniel, acu vad ca nu mai face... e mai greu sa-i dai de cap la solexu ala. Mi-a facut ala in ciuda si l-a reglat, dar DUPA ce l-am cumparat pe ala de 1300. Un lucru e sigur: masina fuge mai bine cu Solexul, care nici nu e asa zgomotos. D'aia papa mai putin Carfilul. Pt cei care nu stiu, carburatorul de 1100 (solex) are o pompa suplimentara de benzina, care intra in functiune la o anumita turatie a motorului. Ma intreb daca ar merge jigleoarele de 1400 pe el ce durere de carburator ar fi wink.gif)
m3ga
resal!!!

ce sa va mai zic...

Mi-am pus delco de Vw Passat, cu senzor hall, fara platini, si mi-am facut aprindere electronica si merge brici... din pacate acu am ceva probleme cu carburatoru... tre sa-i mai reglez nivelu in CNC...

problema!!! nu am semne pe fulia arborelui... cred ca fostu proprietar a pus una de 1.3 sau nu stiu... nu am putut sa pun avansu cu lampa stroboscopica, l-am pus la ureche si merge super!

Numa' bune !!

PS: la voi cum e semnul de pe fulie?
pui de drac
teoretic la 1100 semnul ar trebui sa fie pe fulia de jos,de la "rac" insa la multe fulia a fost schimbata/mutata/vopsita

cel mai simplu e sa duci pistonul nr 1 la compresie adica sus(verifici vizual sau cu o surubelnita) si iti pui delcoul...e simplu asa...si atunci iti faci un semn cumva pe fulie...ca pe volanta n-ai acces sa o vezi in locul ala.. nu ca la fulie ai vedea bine,dar oricum..
cj82ufo
pui de drac la tine cand ai taiat din arcuri atunci cand luai curbe pe drumuri nu tocmai bune se auzea arcu torsionat cum pusca sau cum suna????
ydaniel
ok mai unkiule dar care este diferenta intre cele 2 tipuri de jiglere?
Uncle-Sam
pai nu stiu la ce diferenta te referi. alea de 1100 ar trebui (teoretic) sa fie mai mici. acu nu stiu de ce imi fugea mai tare cu ala de 1100. dupa cum am mai zis, presupun ca pompa aia suplimentara de "sprit" ar fi sursa. Oricum 1100 are demaraj mai bun decat 1300. Stie cineva unde pot sa-mi fac niste arcuri mai tari sau daca se potrivesc alea de spate pe fata?
sechi
Am eu arcuri de fata de vanzare!Foarte tari!
cj82ufo
dracule de ce nu imi raspunzi???si am o intrebare ..cineva poate sa imi faca jante ca in figura de mai jos din jante de tabla si apoi sa le duc la cromat
ar arata bine asa ceva pe 1100??si cred ca poza asta iti trezeste amintiri ,nu???
ydaniel
QUOTE(Uncle-Sam @ 15 Apr 2005, 13:27)
Oricum 1100 are demaraj mai bun decat 1300.
*


nu cred asta pana nu vad!! wink.gif
sechi
Am de vanzare piese de D1100 din dezmembrari,dar in stare foarte buna.
Mai intereseaza pe cineva un motor complet,perfect functional? Are in el set original Borgo,pus cu mana mea,dupa care a mai mers vreo 10 000 km.
Uncle-Sam
bai ce naiba fac, ca am taiat o spira jumate din arcurile fata si daca mai am pasager in dreapta imi atinge roata in aripa (la viraje). stiu ca ori trebuie sa inalt la loc, ori sa umflu aripile. cea mai convenabila solutie ar fi sa-mi pun niste arcuri mai tari, dar care sa-mi lase garda la sol tot cat e acum.

niste poze
Uncle-Sam
alta poza...a se observa garda la sol si cum imi atinge in aripa
m3ga
eu mi-am gasit plutitoru de la litrometru plin cu benzina... abia astept sa caut luni prin magazine sa vad cum se potriveste plutitoru de 1300 sa-l montez si sper sa fie ok... smile.gif

Numa' Bine!!!
cj82ufo
omule ai taiat prea mult din arcuri.

eu am taiat mai putin si cu 3 saci de nisip mici imi freca la competitie in aripi si dupa ce am scos 2 saculeti apoi nu am mai avut treaba
Hormonelul
QUOTE(cj82ufo @ 15 Apr 2005, 22:26)
dracule de ce nu imi raspunzi???si am o intrebare ..cineva poate sa imi faca jante ca in figura de mai jos din jante de tabla si apoi sa le duc la cromat
ar arata bine asa ceva pe 1100??si cred ca poza asta iti trezeste amintiri ,nu???
*



Ai idee cat costa sa cromezi o jeanta ???
Acier
nou*nou*nou! am luat ITP-ul, ca sa nu mai ziceti ca nu va tin la curent cu noutatile smile.gif
cromarea unei jenti este destul de scumpa (undeva intre 30 si 50 de euro cred). insa obstacolul cel mai mare in aceasta intreprindere e curatarea jantei "la os", pentru ca orice punct de oxid ramas e "calcaiul lui Ahile" si nu e prea placut sa ai jantele pistruiate de rugina. am vazut jante de dacie intoarse si cromate. toate erau cu buline smile.gif
tunderbird
QUOTE(Acier @ 19 Apr 2005, 11:28)
nou*nou*nou! am luat ITP-ul, ca sa nu mai ziceti ca nu va tin la curent cu noutatile smile.gif
*



Da' uleiul si filtrul l-ai schimbat? Cum merge masina?
Acier
le'am schimbat. merge bine, nu mai face figuri, mi'a reglat si carburatorul nenea ala de la ITP, acum bani sa fie sa ma apuc de roti si retus la caroserie. o alta ambitie nebuna e sa comand un set complet de chedere dar asta ramane de vazut. banii... smile.gif
cj82ufo
cromatu e 500 de mii bucata sa o bage in baia de crom .tre sa fie neaparat din tabla ..normal ....dar acum am ceva probleme cu franele -se tot blocheaza ....help pls ca nu mai rezist ...ma duc cu ea si incepe sa franeze rotile fata dupa ce apas mai tare pedala de frana daca o las 0 juma de ora iar merge .deci se incing discurile

o sa dau jos pompa sa vad ce are poate arcul ala nu revine...nu stiu dar o sa va anunt....

azi am facut panourile dreapta la masina din fibra de sticla ,mai e ceva pana le voi vopsi dar arata bestial.o sa pun poze cat de curand

in rest spor la treaba la toti
AUTOMOBILIA
Sechi, multumesc pentru capace, ti-am trimis banii.

Sambata 16 aprilie a fost prima iesire a RETROMOBIL-ului. A fost fain mai ales ca vremea a fost superba. Chili a venit de la Pitesti cu 1100 (ca de obicei impecabila).

AUTOMOBILIA
Ref

"Dacia x 37.546 = 1.000"

As cum am mai discutat RETROMOBIL CLUB ROMANIA va organiza pe pe 16 octombrie 2005 la Bucuresti (in cadrul S.I.A.B.) o intalnire monomarca "Dacia 1100" (cu titlul de mai sus inspirat din productia totala a modelului) ocazionata de lansarea sectiei "1100 Club Romania". Sunt invitatea obsolut toate exemplarele care pot ajunge pe roti la salon.

Se vor acorda diverse premii pentru cea mai conservata, cea mai bine restaurata, rujal mic, cel mai tanar/batran posesor, masina sosita de la cea mai mare distanta, etc (lista e deschisa - speram sa avem cat mai multi sponsori ca si premiile sa fie pe masura). In functie de configuratia locatiei e foarte probabil sa organizam si o proba de indemanare (poligon sau circuit).

Am pregatit deja macheta unei invitatii pe care , cel putin cei din Bucuresti, o s-o gaseasca "la stergator". Confirmarile de participare (cu telefon si nr. inmatriculare) pot fi facute la adresa retromobil@yahoo.com

Invitatul special va fi pilotul Eugen IONESCU CRISTEA, care a castigat Raliul Balcanic si numeroase titluri de campion national cu un R8 Gordini.

Vom incerca sa invitam si fosti angajati ai uzinei Dacia, care au lucrat la producerea acestui model.

La standul RETROMOBIL din cadrul salonului vom viziona un film care prezinta istoria modelelor 1100, R8 si R8 Gordini.

Vom propune organizatorilor S.I.A.B. asigurarea intrarii gratuite pentru toti cei care vor veni la bordul unei Dacia 1100.

Astept propunerile voastre !!!


PT Acier - interesant desenul tau , chiar as vrea sa aflu propunerile voastre ref sigla "1100 Club Romania" noi ne-am gandit la scrisul oficial "1100" sub care sa apara scris "Club Romania". Voi ce parere aveti ?

Salutari,
Bogdan
sechi
Propun o sigla cu scrisul pe 2 randuri, unde '1100' sa fie scris cu fontul original de pe ornamentul spate al masinii si argintiu,iar 'club romania' va fi scris cu caractere mai mici, la alegerea graficianului,culoare alba.Fondul propun sa fie albastru sau grena,cu chenar alb.
Succes!
Uncle-Sam
nu mai stiu daca s-a discutat, dar avem voie cei cu modificari majore sa ne inscriem in acest club?
AUTOMOBILIA
S-a mai discutat si o sa mai discutam , nu-i nici o problema.

"1100 Club Romania" va fi o sectie a RETROMOBIL CLUB ROMANIA deci in mod automat criteriile de admitere vor fi cele F.I.V.A. (www.fiva.org).

Cei care au masini modificate sau intr-o stare cu mult sub statutul de vehicul istoric (probleme cu caroseria - gauri/linie distrusa... , motor f uzat) se pot inscrie in acest club ca simpatizanti , absolut gratuit, vor putea participa la intalnirile monomarca insa nu si la restul de evenimente organizate de RETROMOBIL CLUB ROMANIA.

Repet, nu se vor acorda niciodata premii pentru tuning / bricolare sau alte operatiuni similare insa masinile pot participa la intalniri monomarca nu si la eventuale concursuri sau probe speciale.

Fiecare e liber sa faca ce vrea cu masina lui, s-o modifice cum ii place clubul acesta insa va milita pentru salvarea de la topire a cat mai multor exemplare 1100 si pastrarea lor in stare originala.

Vreau sa va spun ca avem muti colegi care au aderat la club ca simpatizanti cu masini tunate sau customizate. In timp au inteles ce inseamna sa fi colectionar si au actionat in consecinta : si-au luat alte masini sau le-au adus la starea originala.

Peste tot in lume tinerii bricoleaza modele mai vechi, pe care le pot achizitiona cu sume mici. Isi exprima astfel talentul tehnic si pasiunea pentru masini. Daca cineva vrea sa-si prepare o Dacia 1100 e super OK numai ca trebuie urmate sfaturile celor care le-au modificat in anii '70 si au mers cu ele la curse. Exista mai multe materiale in revista Autoturism despre prepararea Daciei 1100 pentru competitii, am sa le caut si le postez aici. Dau un singur exemplu : jantele "intoarse" nu au fost folosite in cursele din Romania, cel putin nu in varianta postata aici (nr de IS). Despre pericolul utilizarii lor s-au scris la acea vreme f. mult, si daca nu ma insel chiar marele pilot Petre Cristea respingea utilizarea lor. Desigur masina arata fioros, ce te faci insa ca ea trebuii sa si mearga (articulatiile, cutia, directia se uzeaza rapid, rotile pot atinge , etc) ????

Cine vrea roti sport poate opta pentru cele de Gordini (pe 13) operand toate modificarile necesare. Masina va arata si va sta pe sosea super. Nu discutam costurile oricum decat sa investesti intr-o carpeala ochioasa dar periculoasa mai bine mergi cu rotile originale.

Revenind la problema clubului incercam sa strangem cat mai multe masini originale.
Cei cu masini modificate sunt bineveniti insa au ales o alta cale. Le respectam decizia insa de vreo 40-50 de ani pretutindeni in lume oamenii colectioneaza , intr-o proportie covarsitoare, masini originale. Nu spune nimeni ca nu poti utiliza niste roti neoriginale cand te plimbi de unul singur, la club insa participi cu cele originale.

Sincer am vazut afara multe masini modificate extraordinar, cu componente de curse sau de R8 Gordini, ma repet urmau specifiicatiile tehnice originale. E o categorie speciala care de ex in Italia e recunoscuta de federatia de specialitate (ASI Competizione). Va asigur ca modificarile nu includeau motoare de Golf, jante intoarse, geamuri negre, sau spoilere inutile si care ingreuneaza masina.

Montarea unor proiectoare in masca fata, alegerea culorii de Gordini, utilizarea unor scaune/jante sport din epoca respectiva, montatrea de sigurante la capote, prepararea corecta a motorului sunt lucruri perfect acceptabile. Toate modificarile trebuie sa respecte fisa de omologare cu care R 8 a alergat in raliuri.

Nu stiu ce as mai putea adauga poate doar faptul ca atat eu cat si alti 2-3 colegi ne-am luat Dacia 1100 desi aveam suficiente masini de colectie. Daca o sa reusim sa impunem 1100 ca masina de colectie, in tara si in strainatate, o sa pot spune ca a meritat.

Contam pe sprijinul vostru indiferent cat de bune sau originale sunt masinile pe care le detineti. Important e sa pornim la drum , pe parcurs vom perfectiona atat activitatea clubului cat si starea masinilor.

Salutari,
Bogdan Coconoiu










cj82ufo
retromobil, la noi se incepe poate desi nu sunt sigur modificarea masinilor vechi care intradevar sunt luate cu bani putini .exact ca in state pt a face un hot rod .eu de exemplu doresc sa iau inca o dacia 1100 sa o pastrez in forma initiala .deocamdata actuala masina o modific din pasiune pt tuning .

Uncle-Sam
stie cineva daca discurile de frana sunt la fel pe spate si pe fata?
sechi
Bogdan: Am primit banii. Multumesc si eu!
N-ai zis nimic de propunerea mea cu privire la sigla.

Uncle Sam: Discurile de frana sunt toate la fel.

cj82ufo: N-ai mai zis nimic de cauciucurile alea cu cuie.Astept!

For all: Nu vrea nimeni piese? Dezmembrez masina perfect functionala.
Uncle-Sam
cat vrei pe o cutie de viteze?
cj82ufo
sechi deocamdata is pe spate cu banii eu vreau sa le iau dar acum nu se poate nicicum

acum lucrez la masina la panouri ...le fac din fibra de sticla pt muzica

daca ai la cine sa le dai si e urgent nu mai sta dupa mine

Uncle-Sam
mi s-a fisurat semilonjeronu dreaptaaaa sad.gif( Belele peste belele cu scurtatu arcurilor
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 24 Apr 2005, 20:46)
cat vrei pe o cutie de viteze?
*




Un milion lei,pentru tine. Esti client vechi. Cum ajunge la tine ,te priveste.
Pune arcuri normale ,ca e mai bine si pentru lonjeroane si pentru telescoape.
sechi
QUOTE(cj82ufo @ 24 Apr 2005, 22:02)
sechi  deocamdata is pe spate cu banii eu vreau sa le iau dar acum nu se poate  nicicum

acum lucrez la masina la  panouri ...le fac din fibra de sticla pt muzica

daca ai la cine sa le dai si e urgent nu mai sta dupa mine
*



Nu cer de mancare. Te mai astept 3 luni si dupa aia ma gandesc ce mai fac cu ele.
Uncle-Sam
mi-am sudat lonjeronu.o sa-mi montez discurile noi pe fata, o sa scurtez tija de la amortizoare ca sa aiba cursa initiala. sechi, nici nu ma gandesc sa o inalt iar biggrin.gif Despre cutie, cum iau banii fac tot posibilu sa vin sa o iau. Aaaaaa...o sa-mi decupez si aripile ca sa nu mai atinga la viraje.
m3ga
...stiu ca s-a mai discutat... ziceti-mi si mie va rog ce chedere se potrivesc de la 1300 si cu ce modificari...ca la mine sunt cam distruse cele de la geam si de la usa... la luneta si parbriz mai merg!

Numa' bine !!!
gordini
Ceau


Dupa cum stiti eu mi-am mai luat o masinuta inca un 1100.. verde. Is foarte multumit de


ea. Uncle Sam si eu am avut la fel de jos fata si am pus arcuri mai bune in fata ca deja

mie i-mi freca rau cand viram.

Masina asta care am luato acuma ii foarte buna nu are rugina pe ea... mai are ici colo

dar trebuir minore asa ca in scurt timp va fi gata de drum. Mai vreau sa o vopsesc si sa

o antifonez.

Directia ii foarte buna la ea si am noroc ca am o droaie de pivoti noi de schimb si mai am

piese de pe ailalta asa ca de piese nu duc lipsa.


Va urez sucess la toti si spor la lucru, si nu in ultimul rand SARBASTORI FERICITE LA

TOTI
Uncle-Sam
Bravo gordini! Cu cat faci reparatia mai buna, cu atat te va tine mai mult, asa ca sa nu-ti fie lene.
Acu vreau sa intreb o chestie: mi-am pus carburator de 1300 cu jiglere de 1400(puse ulterior de mine). De fugit fuge mai tare, dar dupa primii 3metri dupa ce am demarat. Deci la demaraj e mai puturoasa ca inainte. Ma gandesc ca da prea multa benzina ciocu ala de papagal. In rest ce sa zic, am facut 3 dacii cu motor de 1400 biggrin.gif
Astept sugestii ca ma imbolnaveste ca n-am demaraju bun
lm
Consumul ?
Uncle-Sam
inca nu l-am facut. dupa ce o sa-i reglez si avansu
mihu
Am facut doua poze din revista Autoturism.
Uncle-Sam
Dragii mei, va urez sarbatori fericite si tot ce va doriti (chiar daca e imposibil)!
cj82ufo
uncle sam si eu am semilonjeronu fisurat si si eu am taiat din arcuri

si inainte nu era fisurat(adica a avut o fisura dar am sudat-o)
Uncle-Sam
e din cauza ca loveste in tampoanele alea de cauciuc
tunderbird
QUOTE(mihu @ 29 Apr 2005, 15:21)
Am facut doua poze din revista Autoturism.
*



Bravo fratioare!

Mai baga daca mai ai....si incearca sa le faci mai clare.
cj82ufo
azi am dat o tura cu masina in oras si era fara panourile interioare de imitatie de piele si fara scaune .....se pare ca au o mare importanta ca asa urat suna in masina (galagie foarte mare)motorul mai ales

m-am bagat pe sub ea sa vad cum arata si se pare ca am ceva de lucru la ea .am avut un lonjeron copt intr-o portiune si l-am sudat dar iar a iesit buba peste petecul acela pus inainte

cu franele tot probleme am
Acier
Mihu, din ce an/luna sunt revistele cu articolele pe care le'ai postat? Pe cel cu suspensiile si rotile l'ai putea scana un pic mai bine?
Uncle-Sam
ufo, tu ce ai facut la ea cand ai restaurat-o? nu te-ai uitat peste tot sa vezi unde are rugina?
mihu
Poza cu tamponul e din nr 9/1986 si celalalt din nr 6/75 (cred). Faza e ca eu nu am nici scaner nici aparat foto digital. Cind o sa mai am ocazia o sa mai pun si alte chestii. Astea mi s-au parut mai interesante.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.