Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
ca sa fiu perfect sincer...n-am nici cea mai vaga idee daca se poate sau trebuie marit blocul motor pentru setul de 1300....n-am apucat sa desfac motoru si sa-l compar in sectorul ala ptr ca nu gaseam garniturile de hartie pentru baza camasilor..INSA din cate am observat,ai putea sa maresti diametrul camasilor ca sa pui numai pistoanele de 1300....

intr-adevar,asta ar fi o idee buna..insa trebuie de observat daca e posibil,daca nu e prea subtire apoi camasa,etc etc...dar cred ca se poate..sunt 50% convins...

parerea mea vizavi de masina/motor este in felul urmator....

sa stii ca totul in afara de motor se face mult mai greu..deci as zice sa incepi cu ce e mai greu de facut si apoi sa faci si motorul....ca ala merge repede...parerea mea...
Uncle-Sam
Am facut acum niste poze cu un amarat de webcam. Se vad super naspa da macar sa va faceti o idee
gordini
Poate ca ai dreptate pui de drac dar macar asa tre sa mearga masina sa ii pot da drumu ca ii foarte critica starea la a mea in fine la mine f mare bai cu rugina nu ii si am gasit un 1100 fara motor caroserie buna cu 1.500.000 lei smile.gif) sper sa pot cumpara radiata si dau jos de pe ea ce pot ::smile.gif) si apoi fac si motoru . Fain ar fi sa dau jos tot de pe ea si sa incep
vopsit sudat, etc motor

Mersi oricum spor la treaba
pui de drac
unkiule...jos palaria,ti-ai colorat compartimentu motor piesa cu piesa..putini oameni au asa rabdare sa faca de toate...apreciez

felicitari...eu sunt la acest capitol dar sub masina..o colorez si eu biggrin.gif
abia astept s-o vad live..

parerea mea e ca daca tot o desfaci,stai de 2 ori mai mult,curetzi si vopsesti frumos...ori colorat,ori simplu..da macar data viitoare cand demontezi sa identifici naibii piesele biggrin.gif

imi cer din nou scuze ca nu mai sunt atat de implicat sufleteste in forum,promit sa-mi revin..momentan am cateva probleme...cine stie..cunoaste...dar or sa treaca...tui ceapa masii....e prea grea viata asta ptr mine..

restu? ce mai ziceti??
valisupernova
Merge facut motorul de 1100 la 1300. cu pistoane Dacia 1300.Se alezeaza camasa de 1100 la interior pt pistonul Dacia, nesubtiindu-se periculos camasa.Problema este insa ca vor trebui si bielele Daciei 1300 pt ca boltul pistonului de 1100 este mai subtire.
Il salut pe Pui de drac...da, urasc pe cei care rad de 1100. Cand se va incalzi afara(n-am garaj din pacate), am o Dacia 1100 a unui prieten pe care vreau sa o fac un R8 Gordini veritabil. Am pt ea :chiulasa R8 Gordini( e o bijuterie) galerie admisie cu 2 carb orizontale Weber 40 DCOE, axa cu came R8 Gordini gr.2 316 grade, pistoane pt 1397 cmc turnate special, ii pun bloc motor de R5 GT Turbo,trebuie sa-i fac evacuarea 4 in 1 din inox, am 4 jante Gotti pe 7 inch.Va fi mult de munca dar satisfactia nu se va compara cu nimic.
pui de drac
vali..m-ai lasat cu gura...nu cascata..salivand...

daca vrei,sa-l chemi pr prietenul tau....sa ingrosam clubul biggrin.gif

ce pot sa zic..superb proiectul vostru...daca il veti duce pana la capat,va urez mult succes...eu inca ma mai lupt cu dacia mea standard biggrin.gif

in viitor se intrevede un 1,6 pe ea...probabil un turbo ca mi-e mult prea lene sa il "gadil" aspirat...oricum pana atunci mai este mult..motorul la mine este chiar ultimul pe lista....

imi pare bine ca se misca tara si incep sa aud de oameni cu ambitie ca noi..e super...estimez ca in 5-7 ani deja o sa lansam un curent puternic cu masinile noastre....
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 14 Feb 2005, 12:13)
estimez ca in 5-7 ani deja o sa lansam un curent puternic cu masinile noastre....
*




Esti prea pesimist!

Cea ce apreciez eu foarte mult in toata povestea asta este ca majoritatea celor impatimiti aici sunt foarte tineri, si culmea, foarte putini mecanici... scuze, de fapt sunt cativa mecanici amatori in devenire.
As vrea sa cred ca apropierea celor tineri, de BUNICUTA Dacia 1100 (in anii '80 acesta era termenul consacrat pentru masinile de epoca), este pura pasiune, si nu rezultatul saraciei.


valisupernova
Salut Pui de Drac, vom duce proiectul la capat, fii fara grija...eu sunt maniac (e chiar putin spus si asa), n-am avut pana acum un 1100 bun la tabla.
Eu de ex am de 3 ani o Dacie din 1970 cu motor de Renault 5 Alpine Turbo, punte spate R12 Gordini etc,etc la care am omologare RAR asa cum este masina...m-am batut cu RAR-ul o luna jumate,n-au avut contraargumente la argumentele mele si n-am dat un leu spaga.
FLEX
Mai restauratorilor!
Mi-ati facut o pofta grozava sa mai cercetez si eu cum e cu miinile pline de vaselina.
Incep sa conturez un plan de bataie pentru Fiat, voi incepe cu puntea fata, dat jos, curatat, grunduit, vopsit GALBEN toate matele... am facut rost de rulmentii fata noi, cei vechi sint varza cu carne, am un mic joc in caseta de directie, trebe sa pun camere pe caucioace, fiindca tubeless nu tin aerele ... o gramada de munca, iar primavara e departe si masina la 200km de mine ...
Apoi trec la puntea spate, din fericire e simplu acolo, doar brate triunghiulare si gata ... am insa 2 palesti de rugina la capacele pasajelor spate, bag flexul pe ele si vad cum astup apoi, probabil cu nituri, chit ca dispun si de un aparat de sudura electric, dar n-am prea lucrat cu asa ceva.
Urmeaza montarea noului-noutului radiator, a alternatorului, schimbarea sondei de presiune ulei, restaurarea cutiei filtrului de aer, eliminarea jocului axului ruptorului, un reglaj de carb, schimbarea cablurilor de soc si acceleratie (deocamdata merg pe unele de Skoda) si am inchis capota spate.
Trec la interior, unde refac si imbunatatesc izolarea fonica, mastichez parbrizul si luneta, incerc sa etansez deflectoarele, reglez si ung macaralele de geamuri si astfel am scos apa din masina ... apoi muncesc la scaune, sa refac culisarea pe sine, mai repar ceva la tapiterie si la sfirsitul lui august sper sa ma pot prezenta la Retromobil Carpat Rally cu cel mai frumos Fiat 600D aflat in circulatie.
Masina este asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...18&hl=Fiat+600D

PS: Repet si aici adresa magazinului unde e posibil sa gasiti piese NOI pentru batrinici: Bucurest, sector 2, str. Mihai Eminescu, magazinul CARGO, domnul Catalin Stanescu; daca piesele se afla prin vreun depozit sau la vreun producator in lumea asta larga, le va gasi si le va aduce in 4-6 saptamini ... cam costa, dar eu zic ca face ...
Uncle-Sam
Flex, de aici provine nicku tau? "bag flexul pe ele si vad cum astup apoi" biggrin.gif

Pui de drac, mie sa-mi strangi mana in usa biggrin.gif

Azi am incercat din nou sa scot gheata din furtunele de la incalzire cu un furtun cu apa pe la 60 de grade adus din casa, dar m-am lasat pagubas pt ca faceam balta pe jos in garaj. O s-o scot in curte zilele astea si ii fac acolo clisma. In schimb m-am apucat de facut curat in garaj, dar m-am oprit si din activitatea asta pt ca s-a umplut ghena biggrin.gif Ce sa va mai zic; am pus ligheane prin garaj pe unde ploo in speranta ca la primavara sa-l invelesc calumea.

Vali, suntem onorati ca te-ai decis sa intri in tabara noastra si mai ales cu planuri asa marete!

Pui de drac, rabdare mai mare ca tine nu are nimeni p'aici (dar nici timp) Mai mult ca sigur ca o sa faci o atractie a soselelor din masina ta. In rest te asteptam cu bratele deschise (stii cum te astept eu wink.gif )
pui de drac
0740 611111

asta e nr meu de mobil..o sa ne vedem noi cumva...

poate ajung si la intalnirea daciaclub...cine stie??

hahahah,eu rabdare?? da de unde...numai eu n-am rabdare..daca as avea toate piesele la masina,probabil toata burta era gata pana acu..eram la interior deja..
FLEX
Batrineilor, solicit sprijin: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16896801
pui de drac
mda,acu sa revenim la chestii mai serioase...

avand in vedere ca dacia mea nu va mai avea tapiserie,ornamente,bare de protectie,bord,si alte piese de-astea de mobilier,manere usi,geamuri de sticla(le fac din plastic in afara de parbriz si luneta) si avand in vedere ca ea are 750 de kile in ordine de mers....

are careva idee daca adun 100 de kile de dat jos??

eu mi-aduc aminte ca o caroserie dezechipata total dar cu puntile fata/spate pe ea si cu cutia avea cam 350 de kile...

cu motoru si restul anexelor pe ea,dar tot dezechipata...ce ziceti??

doamne-ajuta si de cauciucuri de 205 de la fred daca ma poate ajuta...
paulp
Eu am pus, si am facut mai mult decit atit. Am facut la fiecare sectiune un topic corespunzator.
Vedeti ce am scris la Probleme administrative, pentru ca sint cu ochii pe Off topicuri wink.gif

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16897381
pui de drac
in sfarsit un moderator.....bine-ati venit pe la noi...(sper ca primirea nu e tot off-topic)

da sincer nu prea intzeleg ce categorii ai pus paul.....in fine...

sper sa mi se stearga posturile care sunt considerate off-topic de catre tine si ov,si cine mai era moderator aci..si sa nu iau ban total din cauza stim noi cui...

p.s.: te-am vazut azi in trafic biggrin.gif mai am pana ies cu dacia la strada...da si cand ies...nu te iert wink.gif
1100 Rs
Vad ca afara incepe sa se incalzeasca asa treptat daca o sa fie vreme frumoasa o sa ies si eu sambata si duminica sa imi reincep lucrarile la masina !
Si cam asa arata ea acum ! sad.gif
m3ga
eu ce sa mai zic ???
nu am avut timp sa citesc ce a-ti scris voi de 2 pagini incoace...

problema !!!
---------------

am carbu original de 11 (ala cu soc automat...bla bla) si pompa fara retur...

ar fi o treaba buna sa-mi pun retur? ... si ma gandesc la un teu (T) montat intre carb si pompa de benzina... ca am impresia ca imi cam buleste cuiu pontou!!! am patit sa-mi moara motoru de 2 ori pana acu!

voi aveti probleme de genu?

sa auzim de bine !!!!
Uncle-Sam
mega, cumpara-ti o pompa de 1300, dai gaura in stutzu de la rezervor si bagi returu pe acolo. Azi am bagat si eu apa in ea, am pornit-o si am tinut-o asa vreo 10 min. De incarcat incarca binisor, dar nu cum ar trebui (asa spun ledurile) si vreau sa-i multumesc inca o data lui thunder pt schema electrica. Beleaua ar fi ca imi curge apa pe undeva si nu stiu pe unde. Banuiesc ca pe la furtunu unde vine termostatul. Am mai strans colierul si o sa ma mai uit maine cum sta treaba. 1100 RS iti urez muuulta bafta pe drumul pe care l-ai inceput
m3ga
Uncle Sam merci!!!

dar totusi as vrea sa pastrez pompa mea de benzina...
ma gandeam ca ar merge un teu (T) intre pompa si carb in care sa am doua diametre mai mari iar returul care se va duce in rezervor sa fie de diametru mai mic...
m3ga
si inca ceva...

azi mi-am montat turbina (nu pe masina...) ca am facut-o bucati sa vad ce e prin ea!!!

am ceva promisiuni pe la un sudor care imi va modifica galeria de evacuare pt adaptarea turbinei!!

turbo e de VW 1.6 TD si am facut rost si de supapa aia de suprapresiune care vine pe galeria de admisie... sper sa mearga din plin cu carburatoru de olcit pe care inca nu-l am...

va trimit si poze cu torbo dar inca nu le-am facut... sad.gif

Sper sa iasa ceva treaba buna!!!
m3ga
... si apoi probleme cu modificarea esapamentului esapamenrul... o sa fie ceva chinuiala dar sper sa merite efortul...

Numa' Bune !!!
mihu
M3ga nu cred ca iti buleste cuiu potou pompa de benzina. Daca asa a fost facuta masina nu cred ca e vreo problema. Oricum merge sa pui T-ul ala, dar diametru gaurii de retur trebuie sa fie calibrat.
Daca iti pui turbo cred ca ar trebui schimbata pompa de benzina cu alta mai eficienta.
pui de drac
mega,daca nu-ti reuseste treaba cu turbina,o vreau eu contracost,evident...caut cu disperare un turbo,si cu supapa cu tot...nu ma uita te rog!!!
B-34-SGM
QUOTE(m3ga @ 18 Feb 2005, 20:49)
si inca ceva...

azi mi-am montat turbina (nu pe masina...) ca am facut-o bucati sa vad ce e prin ea!!!

am ceva promisiuni pe la un sudor care imi va modifica galeria de evacuare pt adaptarea turbinei!!

turbo e de VW 1.6 TD si am facut rost si de supapa aia de suprapresiune care vine pe galeria de admisie... sper sa mearga din plin cu carburatoru de olcit pe care inca nu-l am...

va trimit si poze cu torbo dar inca nu le-am facut... sad.gif

Sper sa iasa ceva treaba buna!!!
*



Imi pare rau ca iti tai din elan, dar te anunt cu parere de rau ca nu o sa iti mearga sistemul turbo pe care vrei sa il faci.

Pentru turbo, ai nevoie de un carburator care a fost facut pentru asa ceva. Modul de contructie al unui carburator pt turbo, si al unuia pentru aspirat, difera foarte mult. In nici un caz nu o sa mearga cu un carburator de oltcit. Va sufla pe la toata incheieturile aer. Gandeste-te ca un carb de turbo, este perfect etans,asta fiind doar una dintre diferente!

Ai doua variante de montare : carburator suflat, sau carburator aspirat.

Apoi ai grija cum calculezi raportul de comprimare, altfel topesti foarte usor pistoanele, datorita detonatiilor.

O alta problema o sa o ai la aprindere, curbele de avans trebuiesc modificate, altfel o sa iti bata avansul sigur.

Mai sunt o gramada de spus. Eu inca mai invat, nu cred ca am acumulat cunostintele necesare pentru a construii un motor turbo.

Mai am multe de invatat si despre apirat.

Ciumonk
Sa stii ca o sa ai o problema:turbina e de la un motor Diesel,care functioneaza la turatii mult mai mici decat cele pe benzina.Deci trebuie sa-ti inlocuiesti rotorul turbinei si al compresorului cu unele de la turbo pe benzina.
Ciumonk
"tati",daca nu stiai,turbo-ul are 2 componente:Rotorul turbinei,cel care este antrenat de gazele de esapament si rotorul compresorului,cel care produce presiunea.Cele 2 sunt legate intre ele printr-un ax,care sta pe un lagar.Deci,pe scurt,turbina si compresorul.
Intreaba si tu in dreapta si-n stanga si "mai vezi si tu cum ii cu roabele alea" pt. ca de data asta am dreptate
cj82ufo
salut baieti
netu era bulit si deaia nu am mai avut timp sa intru +sesiunea

sambata trecuta am participat la raliul zapezilor organizat in cluj napoca pe pista de carturi si cartodrom la care am participat cu dacia 1100 si m-am descurcat bine avand in vedere restul participantilor cu masini ca jeep sau passat vr6

am pierdut in fata unei supernove cu o secunda si jumatate dar circuitul era acoperit cu gheata si zapada iar eu aveam cauciucuri de vara in timp de dacia sn avea de zapada ...am niste poze de la concurs in care am dovedit ca si batrana dacie poate sa faca fata ...loool
Uncle-Sam
asa ufo! ce ai mai facut pe la masina ca noi astia am crezut ca ne-ai tradat
pui de drac
asaaa..ca tot am ajuns acasa,acu sa postez....

vizita bucuresti: joi,vineri si sambata...

cazare la unkiu sam...prezenta la academie,intalnit thunder si acier,si 1100S..evident uncle sam...

moral ridicat,placere maxima..bucurie,entuziasm...masini stricate...

unkiu va avea nevoie de o oarecare revizie a puntior fata/spate si frane...eventual alte mici gadileli...

1100S necesita umplerea instalatiei de racire cu lichid si aerisirea sa...atat am constatat...

personal,sunt mai bogat cu o sacosha de piese,si mai sarac cu vreo 3 milioane de lei....

a fost o experienta mai mult decat placuta..pacat ca vremea nu ne-a permis sa stam mai mult...sa venim toti cu masinile...sa discutam,impartim probleme si sfaturi...

dar pentru un prim pas..eu zic ca e foarte bine biggrin.gif

mi-a facut placere sa va cunosc domnilor..

ce sa mai zic..deocamdata nu-mi trece nimic prin cap....dar sper sa-mi vina mai tarziu...
Mr_K
poate s-a mai discutat, poate nu, oricum ce consum are o dacie 1100?
pui de drac
personal am reusit 7 in orash...carburator de 1300,roti infranate...motor rece,toamna,forja cat incape... cu alte cuvinte reglata ca naiba...

restul nu stiu cat au scos...da' la mine a fost fenomen probabil
Uncle-Sam
ai scos super bine...eu am reusit 7,5 cu motoru cald si mers normal cu carburator de 1100
pui de drac
este stiut faptu ca solexu creste puzzin consumu
cj82ufo
uncle sam nu scapati asa usor de mine
chiar taicamio a vrut sa ma ispiteasca cu dacia lui 1300 ca sa ii las 1100 sa o dea pt diferenta la un logan dar nu am cedat

in legatura cu consumul eu am scos in momentul in care am luat masina cu carburator original 16 la suta cu motorul reglat nu stiam de ce raman fara benzina si nu mint
am schimbat carbu si am pus de 1300 ...nu mai trage asa de bine la mine cum era inainte ....dar consuma 10 oricum as merge: linistit ,forja la maxim tot 10 imi ia -de aici alt fenomen .pot sa ii dau da nu sare de 10 la %

restu as dori sa stiu cum reusiti sa consumati 7,5 ca as fi foarte interesat


saptamana ce vine imi incep proiectul la 1100 marele capitol muzica si am o poza mica sa va faceti o idee despre ce vreau sa fac
tunderbird
QUOTE(cj82ufo @ 21 Feb 2005, 01:31)

chiar taicamio a vrut sa ma ispiteasca cu dacia lui 1300 ca sa ii las 1100 sa o dea pt diferenta la un logan dar nu am cedat

*



Tine-o tot asa!

Eventual propune-i sa dea 1300 in schimbul logan-ului.
Mr_K
asta inseamna ca are un consum mediu de 6.5-7 la suta?
tunderbird
Stiu un mosulica care a reusit sa scoata sub 6l/100km consum mediu, dar in anumite conditii:
-a coborat prin tatonare nivelul in CNC pana la limita unui mers regulat al motorului,
-a redus sectiunea jiclorului de mers in gol,
-are un stil de conducere foarte economic cu evitarea accelerarilor si franarilor inutile, cu viteza maxima in afara localitatii de 70km/h.

Va dati seama ca la circulatia din zilele noastre o astfel de maniera de conducere este catastrofa.
lm
tema pentru acasa :
1 tipariti
2 taiati
3 lipiti
4 biggrin.gif
pui de drac
loooooooooooooooooooooolz,ce simpatici sunteti...

azi am debucsat si bucsat toate bratele...am fost de mi-am vopsit prima mana cateva din piese...incet incet prinde contur..sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa ma apuc de montat..incep pe dedesubt din fata in spate...

despre consum...v-am zis..7%..teoretic se poate si un 6,5 daca mergi linistit...dar cum scria si mai sus,e aproape imposibil..

cat despre tine ufo.....ai siiiiiiiiiiiiigur o problema pe-undeva de-ti papa 10%..este mai mult decat aberant consumul tau....vezi ca-ti trage aer fals pe undeva,avansu prost reglat,toate rotile infranate,etc etc etc...

este mai mult decat aberant consumul...sincer...


hahahahhahahaaaa,acu mi-am adus amnte: azi in timp ce vopseam subansamblele am inceput cu chestii de genu..: "asta?? asta de pe unde-o mai fi venind?" initial m-am ingrijorat ptr juma de secunda...dar apoi m-a bushit un ras de se auzea in tot garajul....exact ca in filmele cu prosti...remontezi masina,merge perfect,si culmea,iti mai raman si piese de rezerva,hahahahahahhahahaha


m-am distrat putin
mihu
QUOTE(Mr_K @ 20 Feb 2005, 22:54)
poate s-a mai discutat, poate nu, oricum ce consum are o dacie 1100?
*



Acum doi ani iarna 12,8% in Bucuresti, si am tras ceva de masina, da nu ca la raliuri.
In afara cu mers 90-100km/h si 60 in localitati ~8%, pana la mare.
Bucuresti-Sinaia-Bran 6,95%.
Cu carburator Solex original si peste 100k km la bord.
pui de drac
eu ma inspaimantez cand aud scorurile astea,sincer....mie unu mi se par utopice..nush cum reusiti..poate cu mashina burdushita plina..stiu eu?
cj82ufo
m-am saturat cu consumu daca tot imi ia atat eu am, gasit opel ascona tip a motor de 2000 carcurator 140 de cai

si o cumpar
maine ma duc sa vad cum e
nu mai are rost sa imi bag banii in 1100
pe bune
mihu
QUOTE(pui de drac @ 22 Feb 2005, 02:09)
eu ma inspaimantez cand aud scorurile astea,sincer....mie unu mi se par utopice..nush cum reusiti..poate cu mashina burdushita plina..stiu eu?
*


Consumu de 8% a fost realizat cu patru persoane la bord si portbagaj plin, iar la celelalte 2,3 persoane si cu portbaju' aproape gol rolleyes.gif (in nr de persoane a fost inclus si soferu).
Am uitat sa spun ca singura data cand am sesizat un consum de ulei a fost cand am mers pana la Poina Brasov.
Uncle-Sam
smile.gif) bine ufo! De banii care ii dai pe opel iti iei o basculanta de carburatoare wink.gif
valisupernova
M-am gandit sa pun si niste poze cu kit-ul de R 8 Gordini,pe care vreau sa-l folosesc la Dacia 1100 care vreau sa devina un veritabil R8 Gordini, dar de 1400 cmc.
valisupernova
Inca....
valisupernova
....
cj82ufo
omu spune te rog unde ai gasit asa ceva ca numai cateva sunt in tara ...
esti unul din fericitii castigatori succes la treaba


si uncle sam problema e ca ascona aia are 140 de cai nu 40

nu stiu inca ma gandesc
valisupernova
Kit-ul a fost luat de la cineva care a alergat la viteza pe circuit inainte de 90.A fost montat pe o Dacia Sport care tinea piept atunci greilor( N Grigoras, W Hirschvogel s.a).
tunderbird
Superbe poze!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.