Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 8 Jun 2005, 15:41)
pai vezi ca se poate?  e cam marisor 8 % da' cum te stiu eu pe tine cu talpa grea,si pe langa asta jigleoare de 1400 si masina plina cu portbagaju plin... zic ca e normal biggrin.gif
*



Si mers in bara la bara, si mers cu sutica...e cam marisor dar acceptabil.

Daca nu ma insel, parca aveai si rotile putin infranate?
Uncle-Sam
sunt si alea putin infranate. Azi am scos toate bujiile, care erau curate (caramizii), am mai reglat avansu+amestecul si vad ca nu mai scoate fum si merge rotund. Nu stiu ce o apucase, ca nu umblase nimeni la ea
Uncle-Sam
ce mai ziceti oameni? eu mi-am pus in gand sa-mi pun set motor de 1400. Aveti idee daca se poate aleza atat de mult? Mai vreau sa-mi pun disc de ambreiaj de 200 si s-o vopsesc albastra. Ma intreb daca incape discul de 200 in carcasa la 1100
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 17 Jun 2005, 06:53)
ce mai ziceti oameni? eu mi-am pus in gand sa-mi pun set motor de 1400. Aveti idee daca se poate aleza atat de mult? Mai vreau sa-mi pun disc de ambreiaj de 200 si s-o vopsesc albastra. Ma intreb daca incape discul de 200 in carcasa la 1100
*




Nu prea ai sanse...1300 este posibil...mai bine cauta un motor de 1400...solutia este mult mai ieftina si mult mai fiabila.

Uncle-Sam
dar e belea cu rar-ul. si nu prea imi surade ideea sa dau motoru jos de fiecare data cand ma duc la itp. cu discul cum e?
cj82ufo
odata la 2 ani dai jos motoru.nui asa de grav.si iti ia o zi maxim
Uncle-Sam
cu discul de ambreiaj poate sa ma ajute cineva cu o informatie?
mihu
Si daca te opreste un garcea si se uita la motor ce faci?
Ca sa pui disc mai mare trebuie sa schimbi si placa de presiune, si ca sa o schimbi placa trebuie alta volanta. De ce vrei neaparat de 200, cred ca de 180 e de ajuns.
Daca pui motor de 1400 asta are el discu mai mare nu stiu exact daca e de 180 sau 200.
Problema e sa-ti intre in priza de la cutie.

Parca mai era cineva pe aici care a pus motor de 1600(1100s parca). El ar trebui sa stie.
Uncle-Sam
1100s are motor de maxim 1400cmc O sa ma interesez sa vad ce trebuie facut la rar pt toata treaba asta.
puiule, tu ai dat bir cu fugitii?
m3ga
priza de 1100 e exact ca cea de 1300 , dar si la 1400 si 1600 mai mult ca sigur ca e la fel!
Numa' bine
Uncle-Sam
eu m-am hotarat daca fac rost de bani sa-mi pun motor de 1.4 (poate si 1.6) si sa o vopsesc albastra wink.gif
Cat timp am mers cu 5 pers in masina si portbagaju plin, masina a stat pe tampoane si in fatza si in spate. Dauneaza asta masinii? Daca da, la ce si in ce masura?
Alta chestie: mi-a fiert bateria zilele astea. Indicatorul ala cu care am batut eu apa in piua pe forum nu indica bine (banuiam asta de la inceput). Toti cei 300 km imi statea in partea dreapta a culorii verzi si asa nu mi-am dat seama ca incarca prea mult
tao13
cine imi da sa incerc o axa de dacie 1100 pt 2 saptamani?
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 20 Jun 2005, 20:44)
Alta chestie: mi-a fiert bateria zilele astea. Indicatorul ala cu care am batut eu apa in piua pe forum nu indica bine (banuiam asta de la inceput). Toti cei 300 km imi statea in partea dreapta a culorii verzi si asa nu mi-am dat seama ca incarca prea mult
*




Tu n-ai verificat cu un voltmetru bun, reglajul releului?
Uncle-Sam
am verificat si incarca putin mai mult din cate imi amintesc eu. asta cand mi-a montat releul electronic a verificat cat baga ala vechi: intre 17 si 18. era sa cad lat acolo. de cand am releul asta nou merge si motoru mai bine si fuge mai tare
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 21 Jun 2005, 18:55)
am verificat si incarca putin mai mult din cate imi amintesc eu. asta cand mi-a montat releul electronic a verificat cat baga ala vechi: intre 17 si 18. era sa cad lat acolo. de cand am releul asta nou merge si motoru mai bine si fuge mai tare
*




"putin mai mult", la un mers intins la Valeni parca, pe canicula, mi se pare normal sa-ti fiarba bateria.

Aparatul nu trebuie neaparat sa fie defect ci numai prost etalonat.

Trebuia sa procedezi cam asa:

1. pornesti motorul il lasi la relanti, masori tensiunea la borne si vezi cam pe unde se afla acul voltmetrului termic, notezi pe hartie sau cu un marker permanent faci o gradatie pe geamul voltmetrului termic.
2. aprinzi farurile, aeroterma si stergatorul, lasi motorul la relanti, masori tensiunea, marchezi pe voltmetrul termic.
3. cu consumatorii de mai sus cuplati, pui pe cineva sa accelereze masina, masori, marchezi pe voltmetrul termic.

Asta se cheama reetalonarea aparatului.

Dupa aceea repeti etapele de sus de 3 ori, pentru a verifica stabilitatea aparatului.
Daca acul aparatului nu pastreaza pozitiile marcate de tine atunci poti sa-l arunci la gunoi.

Atentie cand faci operatiile de mai sus trebuie sa astepti miscarea acului...el este comandat de un bimetal care este incalzit mai tare sau mai incet in functie de tensiunea care este aplicata la borne...daca cresti sau scazi tensiunea trebuie sa astepti pana se incalzeste respectiv raceste bimetalul.


LE Abia acum am vazut ca afirmi ca aparatul indica in partea dreapta a culorii verzi...pai acolo este limita maxima a tensiunii de incarcare...si daca mai adaugam si precizia scazuta a unui voltmetru termic lucrurile incep sa se lege...
cj82ufo
oaaaameni ajutati un om care nu gaseste solutie la franele de la UFO
ce sa fac sa nu mai ma trezesc ca se opreste masina ca franeaza rotile

pe bune ca o vand daca nu gasesc solutia
Uncle-Sam
ai desfacut si curatat etrierii? nu mai tin minte. pompa?
thunder, cred ca trebuie reetalonat indicatorul. Ai idee daca pot sa-l desfac in vreun fel ca sa indoi putin acul? Am mai facut asta la indicatorul de benzina
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 23 Jun 2005, 01:41)
thunder, cred ca trebuie reetalonat indicatorul. Ai idee daca pot sa-l desfac in vreun fel ca sa indoi putin acul? Am mai facut asta la indicatorul de benzina
*



Daca este vorba de ceasul rotund, nu poti pentru ca nu este demontabil...
Uncle-Sam
stie cineva daca baia de ulei de la motorul de 1100 e aceeasi cu ala de 1300?
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 25 Jun 2005, 21:48)
stie cineva daca baia de ulei de la motorul de 1100 e aceeasi cu ala de 1300?
*




Nu e la fel, difera geometric, dar sunt interschimbabile. Inelele de cauciuc si garn. de pluta sunt la fel. la ambele.

@UFO: Schimba pompa de frana si ai rezolvat problema. Atentie si la reglajul lungimii tijei de actionare!
cj82ufo
sechi mersi de sfat
o sa incerc sa vad daca scap de problemele astea
m3ga
Omiosuta me la Bellvedere (Drumu de Poiana BV)
m3ga
baieti voi ce mai faceti?

mi-am luat motor de 1.1 (cica nedesfacut... - ramane de vazut... ) cu 500 de k lei si carburator de olcut !!! maine-l pun sus !!! Doamne ajuta !!!
numa' bine !
Uncle-Sam
cum e adaptat carbu de oltcit? are cumva galerie de nova?
m3ga
am galerie de renault 5 sau ceva de genu... nu am masurat la gauri... dar cred ca vine la marele fix... nu stiu exact inca.... aflu maine !!! apropo 600 am dat pe carb (lei vechi smile.gif ) O FI BINE, N_O FI BINE ??? smile.gif

numa' bine !
padual
Ziceti-mi si mie cate Kilograme are D "unspesute"???
Si ce arcuri mai tari ati pus pe fata cate unii,ca vad ca e o practica de folosita...de la ce masini ati potrivit???

Felicitari tuturor,si mie noroc la BAC(maine am ultima proba...geografie)
Uncle-Sam
760 de kile scrie in talon. Eu am cautat arcuri mai tari, dar nu am gasit. Multi le intind pe alea normale sau pun niste inaltatoare. Daca le mai scurtezi pe cele originale, masina o sa stea pe niste tampoane de cauciuc, care au rol de limitatoare ale suspensiei. Cu ocazia asta masina va deveni mult mai stabila in curbe, dar va topai ca o minge biggrin.gif
Apropo, am trecut itp-ul pe bune fara sa-mi gaseasca vreo buba wink.gif
Uncle-Sam
Sunt pe cale de a-mi lua un motor de nova (1.6) cu carburator dublu, ambreiaj de 200. Vreau sa stiu daca imi incape ambreiaju in carcasa si daca carburatorul are loc cu tot cu filtrul de aer.
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 18 Jul 2005, 02:44)
Sunt pe cale de a-mi lua un motor de nova (1.6) cu carburator dublu, ambreiaj de 200. Vreau sa stiu daca imi incape ambreiaju in carcasa si daca carburatorul are loc cu tot cu filtrul de aer.
*




Incap si una si alta.
1100 Rs
Salutare tuturor - n`am mai trecut de mult pe aici ca n`am mai facut cine stie ce la masina , dar acum m`am mai apucat si am desfacut discurile de frana etriere pt ca aveam probleme cu franele!
Am curarat etrierele si in exterior si in interior dar cand am montat pistonasele am observat ca se misca foarte greu !:(

Eventuale sfaturi sau cum ar trebui sa fie miscarea de dute vin`o a pistonului !
Multumesc anticipat !
sechi
QUOTE(1100 Rs @ 21 Jul 2005, 16:26)
Salutare tuturor - n`am mai trecut de mult pe aici ca n`am mai facut cine stie ce la masina , dar acum m`am mai apucat si am desfacut discurile de frana etriere pt ca aveam probleme cu franele!
Am curarat etrierele si in exterior si in interior dar cand am montat pistonasele am observat ca se misca foarte greu !:(

Eventuale sfaturi sau cum ar trebui sa fie miscarea de dute vin`o a pistonului !
Multumesc anticipat !
*




Nu e nimic ca se misca greu atata timp cat nu raman blocate .Pentru deblocare, se desfac ,se curata si se monteaza la loc. Alta solutie nu exista.
luck1
Salut, am nevoie urgent de cauciucuri pt. Dacia 1100.
Poate stiti voi pe cineva!
Multumesc


Uncle-Sam
am eu unele, dar sunt cam duse. Daca vrei sa le vezi si sa negociem un pret, suna-ma la 0723951930. Daca nu iti convin, iti fac rost de altele
Uncle-Sam
uitati niste poze cu a mea si a lu acier
anndi
pistonasele ar trebui sa le poti misca cu mana
Uncle-Sam
Pai nu prea pot fi miscate cu mana. Thunder, ziceai ca incerci sa scoti arcul ala si sa vezi cum se comporta
Uncle-Sam
azi am scos un consum de 7/100 in afara. stiu ca e cam mult, dar nu ma taie capu ce sa-i mai fac. masina era cu 3 pers
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 24 Jul 2005, 21:46)
azi am scos un consum de 7/100 in afara. stiu ca e cam mult, dar nu ma taie capu ce sa-i mai fac. masina era cu 3 pers
*




Daca ai carburator Solex, asta e consumul normal. Carfil-ul e mai economicos , dar nici nu "trage".
Uncle-Sam
am carfil cu jiglere de 1400
pui de drac
crap de nervi,am trecut pe la UFO zilele trecute,si pe la Uncle-Sam..si ma omoara doru de masina....dar si doru de bani e greu tare sad.gif
Acier
he he, pui de drac revine! da puiule, si noua ne e dor de bani, eu unul te inteleg perfect smile.gif.
Acier
ieri am schimbat electromotorul si releul de incarcare dar tot nu am scapat de vechile probleme. adica becul verde se aprinde si se stinge in mers de cate ori vrea el, iar electromotorul tot cu "clanc-urile". mai ramane sa schimb dinamul, contactul general si instalatia electrica smile.gif
am pus arcuri noi pe spate, anvelopele, am schimbat discul de ambreiaj (ferodourile erau rupte), placa de presiune (crapata in trei locuri) si la desert am luat un cric pentru ca al meu nu mai avea dinti si devenise riscant. cam asta e pe vara asta, cand ies la vreun zavoi va mai povestesc de noua tinuta de drum.
tunderbird
Ai verificat coroana volantei?

Uncle-Sam
da...surprize surprize! Ca de obicei vara se strica pe la masina si iarna stau s-o repar in garaj. Mai nou a inceput si mie sa-mi patineze ambreiaju. L-am strans la maxim si acum nu mai patineaza decat putin. Tin sa va spun ca s-a creat si un joc in gol al pedalei inainte sa-l apas.

Alta problema ar fi ca nu-mi mai merge semnalizarea. Am verificat la comutator si e totul ok. Mai ramane sa desfac bordul (nu am acces altfel) si sa vad daca nu o fi vreun papuc iesit din releu (sigurantele sunt ok). Tind sa cred ca sunt slabe sanse sa se fi ars releul, pt ca astea sunt foarte robuste. Daca s-a ars releul o sa-mi pun unul electronic. Merge,nu?
Acier
coroana volantei e ok. m'am mai uitat pe forum si cei care aveau simptome asemanatoare au schimbat contactul. e adevarat ca al meu face fite cateodata, invarte prea mult demarorul (cand il invarte). in fine, vad eu dupa ce il schimb.
cj82ufo
pui de drac daca duci doru asa de mult la casa inseamna ca de cand ai fost la mine acasa nu ai ajuns pe la iasi???? am gasit in sfarsit problema la frane si sper sa termin cu ele curand .
anndi
QUOTE(Uncle-Sam @ 29 Jul 2005, 09:17)
da...surprize surprize! Ca de obicei vara se strica pe la masina si iarna stau s-o repar in garaj. Mai nou a inceput si mie sa-mi patineze ambreiaju. L-am strans la maxim si acum nu mai patineaza decat putin. Tin sa va spun ca s-a creat si un joc in gol al pedalei inainte sa-l apas.

*



Vezi ca astea sunt simptomele ca se duce furca de ambreiaj. Aceleasi simptome leam avut si eu si eram pregatit sa schimb ambreiajul si cand colo era rupta furca de ambreiaj. spor la treaba
Uncle-Sam
pai l-am lasat desfacut cat ar fi trebuit si patina in draci
anndi
aha...sar putea sa fie si ambreiajul si furca SAU poate e numai cablul intins...dar daca patineaza atunci e ambreiajul
Uncle-Sam
la noi, fiind motorul si cutia puse invers, pt strangerea ambreiajului trebuie desurubata piulita
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.