Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
pui de drac
geo....daca te pasioneaza,poti sa o faci tu singur 1100 S fara nici o jena.....uite,eu am incercat si mi-a reusit....am comprimat motorul,am ras 2 mm din chiuloasa..ce-i drept,mi-ar trebui axul cu came ca sa fie 1100S originala,turometru il am in cutie,se monteaza repede,jante cu cauciucuri de 165 pe 13 intoarse am...deci cauciucuri mai late si mai mici,baterie de 4 faruri o am,trebe doar sparte tabla si puse farurile...



nu vaz care-i problema:)) e foarte usor s-o faci S

avea 56 de cai si acelasi motor..nu-ti imagina ca era cine stie ce...tot 1100 doar ca ave niste mici artificii..
pui de drac
aaa,si-am uitat,avea carb dublucorp...mda,ala e mai najpa,trebe galerie,eu caut de vreun an una la SH,ca noua nu-mi permit...ce sa-ti zic,si cu un carb de 1400 modificat tot te-ai scos:))
cj82ufo
eu cred ca toti care au o dacia 1100 umbla dupa asa ceva

eu8 am gasit o caroserie de gordini renault 8

dar fara motor .la niste batrani cre le modifica

tre sa intreb oare cat costa motoru

si daca il vinde

ar fi o treaba sa pun pe furie asa ceva
geo76com
Si daca ii pui un motor de 1400 SH de exemplu ar mere mai bine? Mi-ar place sa fac misto la stop de astia cu masini straineze :mrgreen: . Macar asa vreo 100-150 de m sa se uite dupa mine si sa se mire... laugh.gif

Pina acum am gasit vreo doua 1100 la vreo 5-6 milioane.Ar merge asa de fun sa ma joc cind nu am ce face.Din doua poate sa iasa una buna si sa imi ramina si piese. Culoarea as face-o mai moderna un rosu sau un bleu sau daca nu indigo asa ca la Passat...
pui de drac
ba nene,poti sa pui ce motor vrei tu de dacie incepand cu 1100 si terminand cu 1600...infingerea va fi mult mai misto...cred ca ai sa ajungi sa prinzi suta in 10 sec...asta nu-i o problema,problema e sa o gasesti intr-o stare foarte buna..fara rugina si totul operational..e foarte mult de munca,daca asta nu te linisteste,atunci ia-ti una si apuca-te de treaba...poate vad si eu unul care mi-a dus visul pana la capat!!
Uncle-Sam
pui de drac, ai putea sa i-o vinzi lu geo76com smile.gif sa o duca el la bun sfarsit. Glumeam, desigur. Geo, io in locu tau le-as cumpara pe aman2 si un motor de nova. E de 1600 si are dublucorp. Avand in vedere ca dacia 1100 e mult mai usoara decat nova, o sa rupi cauciucurile la plecarea de pe loc smile.gif Piesele care nu le gasesti la magazin sau in alta parte poti sa ti le faci la comanda pe la Plopeni. Daca te tine buzunaru, nu lasa nimic sa-ti stea in cale wink.gif
pui de drac
la plopeni???ce-i acolo?? ce piese se pot face???? stai ca acu aflu...despre ce ie vorba acolo???
GabiS
Pai acolo e o unitate militara in care aia care se bat de musca vor sa mai scoata un ban si in loc de rachete confectioneaza sau modifica diferite piese metalice.
geo76com
stiu de intrepinderea de la plopeni. Acolo a lucrat si tata in tinerete . Intradevar fac de toate aia acolo si sint si meseriasi. Despre bani de investit nu ar fi o problema prea mare acolo vreo 4 milioane pe luna dar ce ma omoara pe mine este timpul care nu il am de loc. Muncesc de la 8 dimineata pina seara la 7 si cind scap mai devreme ma duc la facultate ca sint si student sad.gif . Numai vara ar fi timp de actiune dar mai este si prietena :wink: care daca o neglijez baga divort una doua
geo76com
Ce ziceti cum arata asta? Asa as vrea sa arate. Parca ar merita o investitie de 30 de milioane 8). Per total ...
cj82ufo
pui de drac farurile le dai?alea pt varianta sport?cu cat ?

si turometrul?

eu oricum masina nu o mai vand ca nu se merita

dar totusi ce zici daca as putea sa iau motoru ala gordini de 104 cai?





si pt toti fanii 1100 am un prieten ce are o dacia 1100 modificata cum a vrut pui de drac sa o faca .are in fata faruri de 1410 .stopuri de 1410

bord de golf 2 (de fapt interiorul e de golf

si...are motor de 1400 sa vedeti cum scartaie cauciucurile la pornire .a zis ca prea a modificat-o deci la faza cumotor de 1400 sa fii sigur ca o sa mearga de rupe
Raptoe
E una la mine in fatza blocului grei-metalizat omu cere 1000 de euro din auzite masina arata beton si nu cred ca are pic de rugina ...e facuta misto de tot.
pui de drac
ppoooooooooooooooozzzeeeeeeeeee altfel nu va cred!!!!
SiloS
si , ce mai faci , necuratelule , eu nu am putut sa intru pe forum din cauza ca nu voia sa imi refresheze pagina ... cumperi oltcitul , hai cati dau eu cartoane sai carpesti caroseria acolo unde cade ... :evil:
Uncle-Sam
priviti aici tuning de care noi n-o sa avem parte...
Raptoe
Cand o spala sau dupa ce ploua ma duc jos si ihi faca cateva poze ...apropo are discuri pe spate eu am tamburi :mrgreen: cred ca toate Dacile 1100 au discuri pe spate :shock: laugh.gif
whitesorcerer12
si eu cred la fel, da sa ne zica expertul..tata lor:)
geo76com
QUOTE


E una la mine in fatza blocului grei-metalizat omu cere 1000 de euro din auzite masina arata beton si nu cred ca are pic de rugina ...e facuta misto de tot.



Am fost pe la tine prin cartier si inafara de doua 1100 (una verde si una rosie ) si o masinuta neagra nu stiu ce era, scria pe ea Prefect sau Perfect cam asa ceva. Era mai oldie decit 1100.

Cred ca incep sa devin gerontofil cu masinile 8) :mrgreen:
pui de drac
mda...deci o sa cumpar oltcitu..am gasit un TRS din 94 albastru metal,full options cum s-ar zice,model de export,61 de cai,cutie in 5,linie audio kenwood,statie si subwoofer alpine,cauciucuri noi,baterie noua,amortizoare noi si alte marafeturi la 1000 euro...am sa-l iau saptamana asta



da,1100 are discuri pe toate 4 rotile,si frana de mana pe spate...misto,ce sa va spun,e faina frana la 1100 dar sa nu va imaginati ca e cine stie ce..avantajul e ca in momentul folosirii indelungate,sabotii se supraincalzesc si coeficientul de franare scade pe spate,pe cand la discuri n-ai problema asta ca se racesc mai bine..deh..optionale...



inca mai astept pozele cu alea tunate de la voi!!!!
geo76com
Si cu masinuta ta ce o sa faci ? O vinzi? :roll:

Cit ceri pe ea?

Poate dai si piesele care le mai ai ... :mrgreen:
pui de drac
geo,masinutza mea o vand..probabil o s-o dezmembreze amicul meu care mi-o cumpara...de cerut...as cere vreo 8-9 milioane...cu tot cu ce piese mai am....dar vii tu pana in iasi s-o vezi?



in fine...ramane deschis anuntul pana la cumparare..
geo76com
ne putem intilni undeva mai la jumate? :mrgreen: Pe la Mihailesti?

Masina mea e pe gaz.... :inger:
pui de drac
geo..in starea in care e masina acum,nu prea am voie sa circul cu ea...e intr-o faza de pregatit pentru vopsit..n-are bare de protectie,faruri,stopuri,etc etc..si nici n-am platit asigurarea...deci zace bine in garaj
Raptoe
Grrr....am iesit acum si mam uitat la ia e exact langa piese auto in seara asta va pun poze chiar daca maine am examen la facultate :vmad: piese auto e pe diagonala cu sheriff's si vizavi de posta ...cam greu sa nu o vezi sincer...
whitesorcerer12
unde mai, in militari???
pui de drac
abia ajtept:)
Uncle-Sam
la a mea is varza franele, desi tine pedala sus. dupa sesiune ma apuc sa dau jos rotile sa umblu la ce se poate. mai si scartaie din cand in cand pe spate dreapta cand merg, nu stiu de ce
Raptoe
In sect 2 In bdul.Basarabia Nr55 in fatza la blocu M22 Sc C...e acolo
pui de drac
daca totusi ai pedala tare si simti ca nu se mai opreste,inseamna ca ai pistonasele usor blocate in etriere...in general se incalzesc jantele pt ca merge nitel infranata,nu mai revin inapoi....se scot cu grija pistonasele,atentie la garnituri si se freaca pistoanele pe o bucata de lemn moale,de brad,in asa fel incat sa se elimine orice imperfectiune ce duce la blocare...este interzis folosirea smirghelului deoarece este abraziv...



cand te apuci de treba sa imi spui,ca aerisirea se face altfel la 1100...iti mai zic eu pe parcurs,tu doar sa ma intrebi...
geo76com
Am gasit ceva la vreo 15 mil discutabil vopsita in verde metalizat, cauciucuri noi, baterie noua, terosonata, tinichigerie, piese de rezerva ,un set motor nou Borgo pt ea. A fost a unui batrin care a murit de curind si mostenitorii o vind. Este incrisa in circulatie are ITP, toate actele si are si radio de pe vremurile alea.Ce ziceti merita?

As mai baga in ea vreo 5 milioane pt un spoiler, ceva ceasuri, scaune cu tetiera, izolare fonica dar as putea sa merg cu ea din prima. Ma duc miine sa o vad
SiloS
cred ca merita ...
pui de drac
da,merita din plin,eu am dat 5 mil pe a mea,si am luat cauciucuri de 2 mil deci 7..i-am facut itp si rar si inmatriculare pe nr noi,carte etc etc si m-am dus deja in 10 mil..si nu era cu vopsea metal,etcetc...deci merita sigur,daca ai banii,eu zic s-o iei
geo76com
Am zis "discutabil". deci mere sa o iau si mai ieftin asa la 12-13 milioane :roll:

Imi pare rau ca nu am aparat foto. Si cauciurile sint normale eu vroiam mai late ... sad.gif
pui de drac
lasa mah,se rezolva..un set de jante intoarse de 13 si e ok..
pui de drac
IA-O
mihu
Am umblat si io la frine acum o lunaca se infranase de tot masina.





Cum adica se face altfel aerisirea la 1100?
pui de drac
pai e vorba de repartitorul spate care nu e la fel cu ala de la 1300..se face pedala,iar cand se tine apasat,inainte de a se da drumul la aerisitor,se ridica putin pedala,cam 1 cm si isi va da drumu pana la fund,daca nu se ridica piciorul,pedala va ramane teapana,iar prin aerisitor va curge putin lichid...in loc sa sara pana sus..astfel aerisirea va fi incompleta..



repartitorul spate este un repartitor comandat de presiune si nu de puntea spate ca la dacie 1300...el nu este legat de nici un subansamblu mobil al puntii,pur si simplu este fixat de un lonjeron.



asaaaa,cand presiunea pe fata variaza intre 0 si 25 de atmosfere,este aceeasi presiune si in spate.Daca presiunea trece peste 25 de atmosfere,pe spate creste cu jumatate cat pe fata...de exemplu:

F= 25+2

S=25+1



got it? e nitzel cam ciudatel...aaa,si sa nu va mirati de ce cu masina goala se blocheaza doar rotile de pe fata,este absolut normal,si este interzis sa ti se blocheze spatele.Metoda de incercare a franelor la drum trebuie facuta cu autoturismul plin,in ordine de mers,deci 5 persoane in el si plinul facut,plus rezerva,cric,etc etc...eu am facut totusi o proba cu masina goala,usurata,fara banchete,se blocheaza doar fata,si la o frana mai brusca la 40 la ora,ramane fum in urma,franeaza foarte bine.nici cand dai cu spatele nu se blocheaza spatele,ci tot fata...



astept alte intrebari
Uncle-Sam
rotile nu-s blocate, se invart super lejer. acu m-am uitat la frana de mana si nu stiu unde trebe prinsa la mijloc ca nu e ca la 1300. am facut niste poze sa vezi
pui de drac
pai depinde de sistem,eu am o tija direct din maneta spre spatele masinii in forma de T,la capat se prind cele doua cabluri care duc direct in etrieri...dar s-a mai fabricat un sistem cu niste parghii actionate ciudat pe sub masina.....tu posteaza o poza doua si vorbim..



reglajul la frana de mana se face astfel:se desface din filetul de pe cabluri pana cand maneta se ridica circa 7-10 dinti,la 7 dinti deja trebuie sa inghete roata,apoi se strange surubul din etrier care calca pe placuta...cu masina suspendata de spate si frana de mana netrasa,se strange la mana surubul din etrier,pana incepe sa se invarta putin mai greu si se-aude cum freaca placuta pe disc.Se efectueaza reglajul la ambele roti,apoi se porneste cu masina la drum,se trage frana de mana...daca nu ingheata rotile,se mai strange din surubul din etriere,nicdecum din cabluri.Va dati voi seama acolo cum se face,sunteti copii mari,e ca la bicicleta..
Raptoe
salutare uite si pozele ....e cam jegoasa dar asta e...da am chinui sa le pun ..nu e numai asta..1 min sad.gif
pui de drac
numai atat??nu prea vaz ceva extraordinar decat voalnul mai frumusel putin..



ceva poze cu exteriorul?
Raptoe
Deci nu mai pot sa atasez nimik nu intzeleg....avetzi ideie deci nu pot sa pun poze si zice ca o pune ma uit si nu am nimik...care e faza?
Raptoe
Erau prea mari pozele ... :vmad: :evil: mai aveam un pic si explodam de nervi...bye
Uncle-Sam
bai e ultrabeton. ia legatura si cumpar-o ca iti zic io ca se vinde repede. daca vrei vin cu tine cand o testezi (sunt din buc)
Uncle-Sam
frana de mana
Uncle-Sam
eee, discuri pe fata+spate
pui de drac
sincer fratilor,mi-au dat lacrimile...acu ceva timp faceam gargara eu si ma agitam pe-aici..acu am ajuns sa va dau sfaturi....ce chestie...ma bucur sa vad poze si de la altii lucrand...



apropos,cine are frane bune,sa-mi spuna,are pedala tare?mie unu mi se pare cam tare fata de servofrana de la matiz..



mama masii de gri metal,culoarea asta voiam s-o vopsesc eu...poate putin mai inchis....



unchiule,se pare ca frana ta de mana are un singur reglaj,cel de la etrieri...merge si-asa doar sa nu uiti sa ungi bine toate articulatiile,si sa mearga usor cablurile in camasa,sa nu rugineasca ca ai pus-o...toarna nitica motorina si apoi niste ulei mai vascos..chiar si de motor in camasile cablurilor
mihu
Pui de drac ai uitat sa mentionezi ca dupa ce se stringe surubu pina ce roata e usor infrinata se desurubeaza 1/2 tura sau maxim 3/4 ture altfel o sa ramana roata infranata. Asa scrie in carte.

Uncle-Sam reglajul la frana de mana se face de la etrier nu ai ce sa umbli la cabluri. Nu e ca la 1300. Chestia nasoala e cu suruburile alea din etrier cu care faci reglajul ca sunt al dracului de intepenite. Eu le-am uns cu ulei le-am plimbat inainte si inapoi si si-au dat drumu da nu prea mergeau cu mana.
pui de drac
mihule...ce sa-ti zic,eu unu am reglat prin tatonare..sincer,dupa ce am strans pana se freca nitel,am ajuns la concluzia ca nu-mi tine frana de mana suficient asa ca am mai strans surubul..deci doamne fereste de-l mai desfaceam ca la carte...



una la mana...da,modelul ala care il aveti voi e cu suruburile de reglaj in etrieri dar modelul meu e mai ciudat,se aseamana cu cel de 1300 si ar reglaje si pe cabluri..io stiu? am zis ca poate o mai fi si alta cu frana asa..



cat despre suruburile alea...parca-s blestemate,eu am pus pe foc un etrier ca sa-l pot desface pe unul din ele..apoi am bagat o groaza de vaselina si l-am infiletat la loc ....acum merg foarte bine amandoua..sunt curios de unde se mai gasesc garnituri pentru pistonase...
Uncle-Sam
mie imi merg suruburile ca noi. problema e la tija aia care vine din maneta si care trebe sa antreneze cablurile
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.